Cytat: "wskazuje na problem z układem elektronicznego sterowania hamulcami (EBS). Dokładna interpretacja kodu zależy od systemu diagnostycznego i wersji oprogramowania pojazdu. W niektórych przypadkach może to oznaczać usterkę związaną z zasilaniem centralki EBS, co może prowadzić do nieprawidłowego działania układu hamulcowego. W innych sytuacjach...
Witam, sprawdz w pierwszej kolejności bezpieczniki opisane SCR są dwa- na dole po lewej w skrzynce z bezpiecznikami. Jeżeli będzie cały czas przepalało jeden z bezpieczników, uszkodzony jest Nox sensor możesz zastąpić go 5A wyższym, jeżeli znów przepali do sprawdzenia wiązka koło osuszacza i sam Nox sensor.Pozdrawiam.
Z tym załącznikiem to dziecko rozrząd ustawi.
Auto jest bardzo poprawione w stosunku do poprzednika. Pali się ikonka silnika auto jedzie bez problemu są 2 czy 3 aktywne błędy np. Tempratura tłumika wiadomo powiązane z dpfem Ale auto jedzie, W swojej karierze od euro 6 a było ich naprawdę sporo do teraz zostało kilka sztuk i nie są częstymi gośćmi na garażu! Dorzucam jeszcze było kilka przypadków...
Witam, mma liste kodow ale po niemiecku,kliknij na Emauil: promiten(malpa)yahoo.de, i podaj Email , wklikne te liste pozdrawiam amicar
Witam . Blokada mostu.
Według AutoData pakuj 700g czynnika, olej PAG 46
Powinno pomóc.
Dokładnie tak, tym panelem możesz ustawić czas max do 9 godzin, musisz tam znaleźć hater, ustawić temperaturę i czas i ustawić na ON. Nie przyciskasz już klawisza na desce gdyż całe ustawienia zostaną zresetowane.sterujesz tylko tym panelem przy łóżku.
Posłuchałem dobrej rady info na pw.
52070 Przełącznik układu włączenia bocznej przystawki odbioru mocy 53306 Przełącznik sterowania silnika otwieranego dachu 52324 Przełącznik układu przygotowania hamulca silnikowego 53316 Przełącznik głównego przekaźnika zasilania
Tak o tych przekaznikach,trzeci o lewej
Dokręcanie koła zamachowego 1 faza nasmarować śruby olejem silnikowym i dokręcić momentem 120 Nm , 2 i 3 faza dokręcić kont 60 stopni i plus kont 30 stopni. Docisk sprzęgła dokręcamy na krzyż momentem 49 Nm.
Za światła odpowiada FFC (frontowy komputer ramy) umieszczony z przodu na ramie za schodkami pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie grubsze czerwone przewody na wtyczce zasilającej. Tam wszędzie musi być napięcie nawet bez zapłonu. Jednak wcześniej sprawdź puszkę z bezpiecznikami (kontrolką, lub miernikiem) za kabiną po stronie kierowcy....
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Powinno pomóc https://obrazki.elektroda.pl/9286141200_...
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
przez ten okres samo się wyłączyło dwa razy ale od razu przy ponownym naciśnięciu ON-OFF załączył się panel ponownie i tak go zostawiłem aż mi się zaspało Jeśli to samoczynne wyłączanie następowało w regularnych odstępach czasu (co pół godziny), to można podejrzewać, że przyczyną tych wszystkich zachowań jest niepoprawna komunikacja radia z magistralą...
nie odłączać żółtej kostki, a podstawiać mu generator zamiast gali przełącznikiem?
Temp przed jest zawsze wyższa - normalne spaliny zaraz za turbo cieplejsze, po kilku km zaczyna działać adblue po osiągnięciu około 200 st C, więc tylko w trasie sprawdzisz, ja spoglądam po jakiś 8 km - co pokazuje komp.
Do stralisa masz manual w dziale download a jak nie to ja cos wrzuce jak bede mial czas
Podaj nr. podwozia.
Może być problem z samym licznikiem ale sprawdź najpierw instalacje zasilanie i can.
Tu: http://www.powertechengines.com/IvecoMan... taka pierwsza z brzegu może to akurat twój silnik.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
A drugie (obd) pod schowkiem! Mi też autocom nie chciał gadać przez 30-pinowe gniazdo ze Stralisem, być może z powodu ryżowego kabla-przejściówki, dlatego używam Easy-go do tej marki.
Jeśli potrzebujesz jeszcze pinologi odnośnie twojego sterownika to masz.
Tak po prostu jest starsze tachografy cyfrowe te z 2006 i chyba z 2007 tak mają, coś z transmisja danych, nie należy nigdy przerywać pobierania danych na siłę jak pojawi się błąd na tachografie odczekać spokojnie do końca jak skończy tachodrive. Dodano po 2 A ten błąd to jest "awaria transmisji danych lub błąd pamięci wewnętrznej tachografu" ogólnie...
Pasek to nie kondon żeby się rozciagal. Nie bym był tego taki pewien Polecam lekture https://www.google.pl/search?client=fire...
Przypuszczam że pada komunikacja między modułem immobilizera a sterownikiem silnika.Wiązka na ramie.Ewentualnie brak zasilania immobilizera,słaby styk,albo nie czyta kluczyka-antena na stacyjce.
Tu masz przełącznik.Wtyczkę spróbuję jeszcze poszukać.
Tak spotkałem się parę razy, jak np. ktoś zamontował wtyczkę J1 na miejsce J2 - czyli sprawdz swój komputer w przedniej części ramy czy nie pomorze zamiana wtyczek z góry na dół.
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy, pewnie ten siłownik w którym diagnosta stwierdził problem. Wystarczy zagiąć lub zaślepić przewody od siłownika i sprawdzić czy ucieka powietrze z modulatora.
Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Cześć w stralisie problemem parujących szyb jest góra kabiny, szafki, dach. Masz zacieki na okładzinie między szafkami bocznymi, a lampkami? Jedyne wyjście jest czasochłonne to uszczelnienie wszystkich dziur w dachu. Pod owiewką do sprawdzenia górne lampy obrysowe - możesz dać tam silikon, kilka razy rozbierałem i składałem kabinę, Iveco nie ma uszczelnienia...
Jak nie świeci lampka kontrolna, może nie jest spełniony jakiś warunek? np. hamulec pomocniczy, body nie ma jakiejś informacji itp. Schemat poglądowy ale powinien wystarczyć.
Nie pisałem mu o wydatkach bo przy 200 tysiącach to chyba że szybko u nas wymieniali gdzies 350 do 500 tyś km. Ogólnie to przed każdą zmiana oleju dopal dpf na postoju.
Poszło na pocztę. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Kolejny problem jest taki że nie mogę zlokalizować impulsatora auto jest z retarderem. Z lewej strony od dołu za intarderem patrząc od tyłu skrzyni.
MTCO coś z tachografem (np brak karty) CM nie pamiętam, ale chyba moduł kabiny BM bed module, czyli kaseta łóżka EBS czyli coś z hamulcami (zależne od wersji EBS 1 czy 2, czyli z jedną kasetą czy dwoma) EDC czyli zarządzanie silnikiem AHT nie pamiętam W zasadzie te błędy niewiele mówią o uszkodzeniach bo zależności jest bardzo dużo. Stralis posiada...
domyslam sie ze chodzi ci o BMS a BMC do pomylka literowa. BMS 33581: Modul sterujacy, obwód koła 2 Niedopuszczalny wynik jednego z testow dzialania ukladu Przyczyna: usterka wewnetrzna zapala sie czerwona lampka ostrzegawcza Czynnosci zaradcze: wymien moduł.
To jest tylko ustawienie fazy koła impulsowego.Ustawienie rozrządu to wyższa szkoła jazdy.Potrzebne są narzędzia specjalistyczne do ustawienia luzu kół zębatych rozrządu i czujnik zegarowy do ustawienia fazy wałka rozrządu.tadeo.sz(małpa)vp.pl
Odpowiedź znajdziesz w poniższej tabelce: https://obrazki.elektroda.pl/1671318600_...
A 3 i 7 wchodzi normalnie?? Nie wyskakuje?? Trzeba odkręcić wybierak i zobaczyć co się stało, czy można włożyć bieg ręcznie.
http://obrazki.elektroda.pl/9050205000_1...
FFC - front frame computer komputer ramy przód. RFC podejrzewam że to rear frame computer czyli tył. Mamy w firmie 2 wozy z tego roku i jest makabra, wszystko jest na listwie CAN, wiązki gniją, kable się urywają, komputery podmienialiśmy na inne i jest ok,to że światła samoczynnie się włączają to własnie efekt że są sterowane komputerem i gdzie robią...
Być może jest to uszkodzona pompa ale nigdy nie ma pewności. Na wydanie kilku tysięcy ludzi stać i trafianie w ciemno zamiast zdiagnozować za niższą kasę i wymienić to co potrzeba. Są systemy że nawet gdy jeden z ważniejszych elementów jest uszkodzony to pompa milczy.
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Wypowiedź z internetu : "90% przypadków z radiem to popsuta przetwornica. Nad środkową półką nad szybą masz dwie przetwornicę. Odkręć górną pokrywę i zamień miejscami wtyczki. Jak radio będzie działać to masz lewą do wymiany" Daj znać czy coś pomogło.
Witam miał ktoś problem z iveco stralis ze po naciśnięciu hamulca samochód gaśnie i wyskakuje błąd vcm 26, 28 47
Witam iveco Stralis 2013r, świeci się ładowanie, choć ładuje 27,5V, jaka może być przyczyna ? w kostce są trzy piny 1- czerwony 2- zielony 3- czerwony i na 3 pin jest stałe zasilanie, gdzie biegną pozostałe ?
Spróbuj popuścić korek imbusowy tak jak napisał kolega Chavez(powinna sama opadać pod swoim ciężarem) ,korek widać na twoim zdjęciu siłownika, tylko uważaj żeby kabina cię nie przygniotła. Najlepiej połóż się pod samochód.
Cześć kolego może to Cię poratuje.
Witam, mam podobny problem , czy poradziłeś sobie z tym a może ktoś ma odpowiedź gdzie szukać przyczyny Wiem że błąd ECM 45 dotyczy czujnika ciśnienia paliwa na szynie ale gdzie szukać tego metalicznego dźwięku?
Przekaźnik 25327.
Cześć, sprawdziłeś poziom oleju? jeżeli tak to, spójrz na kable za przyciskami i resztę wiązki.
Witam. Tutaj jest [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... załączniku 8 i 9 strona. Po angielsku.
Wyjecie alternatora pomogło na tydzień Wszystkie rzeczy które wymieniłeś są dobre. problem się powtórzył w czasie jazdy wyskoczył komunikat brak ładowania akumulatorów błąd 1E po zjechaniu napięcie spadło 19.5 i już nie odpalał po zmianie akumulatorów napięcie wzrosło 24.6 odpala ale nadal nie ładuje dodatkowo poduszki nie chcą się wypoziomować
Zakupiłem Interfejs AutoCom Osobowe+Tir ze wszystkimi adapterami. Mam problem jezeli chodzi o Iveco Stralis posiadam 11 ciezarówek tego typu i z zadnym nie mozemy sie podłączyc adapterem Iveco 30pin. Niby adapter sprzedawany jako działający. Z innymi nie ma problemu. Czy ktoś pokonał to ???
ECM 38 Truck not going pump its hard
Kontrolka od systemu oczyszczania spalin.
To prawda bez odpowiedniej wiedzy i przyrządów, można narobić sobie tylko kłopotów.Niezbędny jest np. czujnik zegarowy z odpowiednią stopką.Ustawiałem to dziesiątki razy,ale za każdym razem sięgałem do literatury w celu uniknięcia błędu.Jednocześnie ustawia się zawory i pompo-wtryski.Dla każdego modelu silnika (CURSOR 8 10 lub 13 euro3 lub 4,5) parametry...
Wysyłam link do strony.https://drive.google.com/file/d/1...
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
Kolego nie wiem czy jeszcze Ci to pomoże teraz ale spróbuj odpiac czujnik NOx. Jest od przy wydechu a jego sterownik to taka płaska płytka przymocowana przy wyłączniku akumulatora. Z tej płytkie trzeba wypiac kostke. Bo z tego co piszesz robi zamieszanie na CAN i dlatego wola immo
Witam, Mam ten sam przypadek, czy rozwiązałeś kolego swój przypadek z dużym spalaniem ?
U mnie naprawił to serwis. Problem był z wiązka która idzie od pedału hamulca
Powinno pomóc
cześć, np. przepaloną żarówką oświetlenia tablicy. jeżeli nie zapala się żaden błąd możesz jeździć dalej. pozdrawiam
Witam diagnostyka komputerowa i monitoringi podczas przełączania
Gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza Iveco Stralis
Witam. Czy problem rozwiązany. Od tygodnia siedzę nad tym samym.
Witam mam taki problem podpowie ktoś. Z instalacji przy silniku wychodzi jeden przewód do podłączenia wiskozy A nie mogę znaleźć po wiązce gdzie idzie 2 przewód spogladalem już wszędzie w koło i nie mogę znaleźć gdzie idzie ten drugi przewód i skąd wychodzi
Z tylu normalna
W Iveco Stralis jest w kokpicie gniazdo na kartę SD, z tej karty chodzi mapa nawigacji GPS. Program nawigacyjny na karcie to iGO, w niektórych edycjach TomTom. Czy ktoś z Kolegów ma dostęp do takiej karty - chodzi mi WYLACZNIE o informacje o strukturze plików, czyli o nazwy folderów i pliku wykonawczego na karcie SD, a nie o same pliki objęte licencją...
WJMM1VSH404323187
Witam. W module pompy SCR. http://obrazki.elektroda.pl/6744213000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2915959600_1...
Po skalibrowaniu czujników ciśnienia wszystko jest ok
Witam mam problem w stralisie świeci się EBS dtc 04 fmi06 oc 126 act y i drugi dtc 49 fmi 00 0c 126 act y.Proszę o pomoc iveco stralis 480 2006 rok.
Z opisu błędu oraz parametrów dość jasno wynika w czym leży problem...
Jest tego całe mnóstwo. Info tylko na pw.kwestia porozumienia.
Wiatm, chciałbym się dołaczyć do tematu mianowicie też mam problem z utratą mocy. Dzieje się to przy błedzie ECM A8 przy dużym obciążeniu, wyskakują również ECM 10 i ECM 1D. Wdzięczny bym był za określenie czego się tyczą owe błędy. Ciągnik to IVECO STRALIS 420 z 2006r. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
DTC "fd" za nic mi nie pasuje.odczytałeś to z poziomu diagnostyki na kierownicy?
Cześć, nie wiem czy dobrze pamiętam ale w pobliżu BC był kluczyl z wyłącznikiem opisany Eco. Czyli po prawej stronie tam gdzie bezpieczniki.
Witam Mam problem z radiem w Iveco Stralis Hi way 2016. Radio wyłącza się podczas pracy w różnych odstępach czasowych, czasami wyłączy się po 5 minutach później po 15. Reset nie pomaga. Przychodzi komuś do glowy rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam
szukam shematu instalacji elektrycznej do iveco stralis 450 cursor prosze o pomoc -kris0564(at)wp,pl
https://vimeo.com/189416470 https://vimeo.com/189416530 https://vimeo.com/189416338 Tak sie zachowuje auta i cała litania błędów w tryb tych obrotów pojazd wszedł sam jak złapał któreś z tam błędów i chodził dluższa chwilę na postoju.
Cześć chodzi mi o czujnik roznicy cisnienia
Hi, I have the same problem, did you solve it? Could you tell what was it? Many thanks
Cześć, skrzynia w ivecu jest bezobsługowa - nigdy nie otwieraliśmy ŻADNEJ - problemem był pewnie zespół sprzęgła. Zapala ci się na wyświetlaczu gdzie normalnie wyskakuje N - inna literka lub dwie - oprócz oczywiście AL?
Witam i jak udalo sie rozwiazac problem ?
Model radia, jak podłączone?
podnoszę bo też chciałbym wiedzieć
Cześć, jeżeli zbiera ci się woda w układzie powinieneś zmienić cały osuszacz z filtrem w komplecie, gorące powietrze dochodzi do osuszacza z tłumika tym metalowym przewodem i właśnie tu upatrywal bym problem z kondensacja. Po dotknieciu góry filtra też jest tak gorący? Jaka zabudowa auta? Na wyświetlaczu do której kreski dobija ciśnienie? Przechodzi...
Kolego naprawiłeś tego Stralisa?
Problem rozwiązany , załączony przycisk PTO na kokpicie. Pozdrawiam
DTC49 FMI 04 - czujnik zużycia klocków osi tylnej strona prawa - zwarcie do masyZapalenie żółtej kontrolki uszkodzeniaSkontroluj całość okablowania, wtyki i podzespół. Pozdrawiam
Witam.Podaj pełny opis błędu wraz z FMI. EDC 37 w/g opisu nie działa 5 cylinder(wtrysk).
stralis iveco iveco stralis błąd ciśnienie iveco stralis
odbiornik podczerwieni kablu stacyjka nissan router zawiesza podłączeniu telefonu
Dziwny dźwięk przy otwieraniu klapy bagażnika w Volkswagen Golf 6 Rozruch silnika 2.5 TDI VW T4 przy napięciu 11,8V