Około 26 to dobry wynik na ten silnik . Na 1 i 4 zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrośnie, wtedy będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny spadku kompresji.
https://obrazki.elektroda.pl/9192079100_...
witam ok 1,1 - 1.2 MPa ale w czym tkwi problem? pozdro T
A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył? Albo tanio, albo dobrze... Co trzeba zrobić - już wiesz.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
10-13 bar, min 7, maksymalna różnica ciśnienia 3 bary.
25-31 bar
Tu parę odpowiedzi na pytania znajdziesz Alto Service Manuals http://www.rhinoman.org/manuals/alto/alt... https://www.suzukituning.com/Download/Do...
Panowie wytłumaczy ktoś jak taką próbę olejową zrobić?? wlej olej do cylindra tak zeby osadzil sie na scianie tulei a nie w komorze zawirowania rusz silnikiem 1 obrut zeby rozprowadzic poczym zmierz sprezanie
Dziękuję za podpowiedź jutro zmierze, a poniżej normy jakie może być? Dodano po 4 Jak będzie poniżej 10 to co głowica do roboty będzie?? Dodano po 2 ToJestNick"]Jak to benzyniak... 10/12 bar czasem nawet a jak będzie poniżej 10 to głowica do roboty będzie??? Najważniejsze aby na każdym cylindrze kompresja była równa a rozbieżność nie większa niż 0,5...
Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Ciśnienie powinno być w granicach 10bar, jeśli jest poniżej 8bar, to już mogą być kłopoty z uruchomieniem silnika.
7.5-10 bara. Powyżej 10 rewelacja. Poniżej 7.5 remont nadciąga wielkimi krokami, sam pierścień potrafi zdziałać cuda czasami, nawet bez zmiany tłoka.
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Zmierz ciśnienie na cylindrach.
Ciśnienie na cylindrach jakie?
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Zmierz ciśnienie na cylindrach.
Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?
Zmierz ciśnienie na cylindrach, na komputerze w parametrach wtryskiwaczy jakie wartości?
Trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo co robić.
(at)mrv4 A podpowiedz proszę, jeżeli pojeżdżę te 1000 km i ciśnienie się nie zmieni na cylindrach i nie będzie ubytku znacznego płynu ani oleju, czy warto inwestować w ten silnik i zmieniać rozrząd oraz koła zmiennych faz, czy to bardziej kaplica z tym silnikiem, jak uważasz? Dodano po 17 (at)mrv4 rozmawiałem z mechanikiem w sprawie próby olejowej i...
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Tu już nie trzeba manometru jak palec jesteś w stanie utrzymać ciśnienie w cylindrze. Tu coś się rozleciało i trzeba cylinder zdjąć i zobaczyć.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Jeśli informacja prawdziwa to dziurawy tłok. Ale przecież ciśnienie w cylindrze da się sprawdzić.
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
A co panowie sądzicie o tych ciśnieniach?
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
Tak czytałam, tylko jakoś w to nie wierzę. Chyba raczej w ASO ustawili wszystko jak trzeba tym bardziej że wgrywali właśnie ze względu na bład. Witam Tak jak pisałem powyżej nie sprawdziłem tego "na własnej skórze". Z drugiej strony punkt patrząc po komentarzach wydaje się w miarę wiarygodny. Czy to rozwiąże problem trudno ocenić. Dla mnie wydaje się...
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
14 bar. W dieselu 14 bar? No chyba nie.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Między 25-31 bara. Koło 30 to raczej silniki nowe lub po remoncie.
Oczywiście że może, świadczy to o zużyciu pierścieni na tłokach. Sprawdz ciśnienie na cylindrach.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni. Potwierdzam jednak przed zmierz ciśnienie w cylindrach
Jak już bierze olej to nic dobrego Sprawdź mu ciśnienie na cylindrach
Instrukcji po polsku nie znajdziesz, przy odrobinie checi i znajomosci zagadnien mechaniki wartości te znajdziesz w dostepnym w sieci manualu po angielsku. Sprawy o które pytałeś: Luz zaworowy na zimnym silniku dla zaworów ssących: 0,07-0,12mm, dla wydechowych 0,12-0,17mm. Świeca zapłonowa NGK BP7ES lub DENSO W22EP-U (osobiście polecam Denso), przerwa...
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Podstawa to sprawdzić iskre na świecach i ciśnienie na cylindrach. Jeżeli ok to dalej można szukać
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Jakis wzór? siła wysuwu = ciśnienie*(cylinder^2*π)/4 siła wsuwu = ciśnienie*(cylinder^2-tłoczysko^2)*π/4
Może być uszczelka pod głowica. Wyrzuca gazy do układu chłodzenia. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo. Chłodnica u dołu zimna czy ciepła po jeździe? Temperatura ok na wskaźniku?
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Nic nie jest wporządku skoro masz wysokie ciśnienie na cylindrach. Jest jeszcze druga opcja, że po prostu klamiesz i nic nie mierzyles ani nie sprawdzales.
Między głowicę a cylinder daje się TYLKO podkładki takie jakie mają być. Silikon zostanie wydmuchany w czasie pracy silnika. Silikonem możesz "sklejać" kartery ale nie miejsca gdzie masz ciśnienie (karter-cylinder-głowica).
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
http://obrazki.elektroda.net/8_127400762... http://obrazki.elektroda.net/86_12740076...
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Czy wie ktoś jakie cisnienie cylindra powinien mieć skuter benzer florida 2t 50cm?
Witam. Jakie ciśnienie na cylindrze powinno być w silniku Briggs 15.5 KM Diamond?
Jak uderzyły zawory tłoków to będzie zdejmowanie głowicy. Ale na razie ustaw na znaki i będziesz później sprawdzał czy jest pełny obrót bez stuknięcia i czy jest ciśnienie na cylindrach.
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Sprawdź jakie ciśnienie masz w cylindrach i czy wtryski nie leją.
W najlepszym przypadku bedzie jakis problem z odmą a w najgorszym trzeba by sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Możę pękł pierścień coś sie stało z tłokiem albo tuleją i dmucha olejem w odme.
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Mam małe doświadczenie ze 105 ale wiem że po awari turbiny często zostaje uszkodzony 5 lub 6 cylinder .Sprawdź ciśnienie na wszystkivh cylindrach ,jeżeli na jednym będzie za duże lub za małe a na pozostałych jednakowe to ten cylinder ma uszkodzenie .Sprawdź czy niema śladu wymiany turbo.
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
W takich przypadkach jedni doradzają zmierzyć ciśnienie na cylindrach, inni jeżeli rozrząd na łańcuchu to zmierzyć jego rozciągnięcie.Bo same wymiany świec i cewek czy i ewentualnie przewodów zapłonowych jak się okazuje niewiele zmieniają sytuację.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Jakie masz ciśnienie w cylindrach ? Na ciepłym i zimnym silniku Potem w rękę miernik i podajesz listę napięć z : Czujnika temperatury silnika TPS Sondy lambda Map sensor Oczywiście sygnały do ECU
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
Sprawdź jakie masz ciśnienie na poszczególnych cylindrach. Świece, przewody,palec i kopółka wymienione więc tylko może brakować ciśnienia żeby palił.
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Zrób pełną diagnostykę, może coś "pokaże", zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
Kolego jeśli robiłeś coś przy rozrządzie, to sprawdź prawidłowość jego ustawienia. Sugeruję też sprawdzić luzy zaworowe, sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz dokładne przeglądnięcie gaźnika (udrożnienie dysz, usunięcie zanieczyszczeń). Informacje szczegółowe na te tematy znajdziesz w internecie.
Lata na gazie?
Witam. Mam nissana almerę n16 1.5 benzyna. Samochód z 2003 roku. Silnik ma przejechane ok 200 tyś km. Od dłuższego czasu bierze olej, ok 2l na 10 tyś. W misce olejowej jest 2.7l oleju. Ostatnio robiłem próbę ciśnienia w cylindrach, na gorącym silniku wyszło po ok 8 bar na cylinder. Co teraz można zrobić. Czy płukać pierścienie, czy ściągać głowicę,...
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
Jeśli dobrze ustawiłeś zawory (bo takie objawy występują przy zaworach) to problem może być z głowicą . należy sprawdzić ciśnienie cylindrów na zimnym i nagrzanym.
rozrząd na przykład.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
różnica pomiędzy cylindrami powinna wynosić max 1 bar sprawdź jeszcze raz ciśnienie jak wynik będzie taki sam to musisz robić zawory albo dół czyli pierścienie jedno czy drugie nie jest tanie i wymaga znajomości tematu ciśnienie na cylindrach nie powinno być mniejsze niż 10 barów a nie większe niż 13,5 bara to tak dla ścisłości .na 9 też będzie działać...
Może warto by było zmierzyć ciśnienie na cylindrach dla świętego spokoju .? Bo może coś dziać się z zaworami . Na gazie lubią wypalać się gniazda zaworowe ! Mój kumpel też miał taką furę ale S 70 też 2.4 benzyna i poleciała głowica właśnie od gazu .. :|
Sprawdź ciśnienie w cylindrze i poprawność ustawienia rozrządu, ustaw luzy zaworowe oraz przeglądnij gaźnik (udrożnij dysze). Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania silnika świeca jest sucha, czy mokra. Na próbę wykręć świecę i podlej paliwo (np. ok. 1 cm 3) na tłok i jeśli silnik "zaskoczy", to szukaj usterki związanej z brakiem paliwa....
W tym fordziku to zmierz ciśnienie w cylindrach NA ZIMNYM SILNIKU najlepiej po nocy ,musi byc powyżej 30 barów.A jeśli jest to silnik endura to ma inne świece niż 1.8 zwykły(różnica 1 V)i sie nie będzie dogrzewał
Mam katalog części i resztę dokumentacji którą dostaje się z nowym silnikiem.
Witam. Szukam informacji o osób które miały kontakt z silnikiem Jaguara o Land Rovera po 2015r. Dokładnie interesuje mnie silnik 204DTD. Szukam informacji na temat ciśnienia sprężania cylindra,znalazłem informacje na stronach UK na temat stopnia sprężania,wg kart technicznych Jaguara stopień sprężania to jest 15,5:1.Z moich wyliczeń ciśnienie sprężania...
Czy po tym remoncie silnik był właściwie dotarty. Właściwa regulacja gaźnika oraz udrożnione dysze i kanaliki mają niewątpliwy wpływ na pracę silnika (a czarny kolor elektrod świecy nie świadczy dobrze o Twoim wysiłku). Moduł podmień na próbę i sprawdź ciśnienie w cylindrze.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach, przy nie równym ciśnieniu też korekty są duże, może końcówki wtrysku, a co się dzieje w samochodzie
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Zmierzyć ciśnienie na cylindrach. Pewnie ci pierścienie się zużyły lekko mówiąc
22 - 24 bary
Domyślam się że przewody też były sprawdzane. Iskra na pewno na wszystkich jest? A ciśnienie jakie było na cylindrach?
Na pewno masz wałek z rowkiem?
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
Sprawdź ciśnienie cylindrów. W tych silnikach często ulegają awarii zawory.
Jakie powinno być ciśnienie w cylindrze?
jakie ciśnienie sprężania cylindrach toyota jakie ciśnienie cylindrach ciśnienie cylindrach zafira
stabilny generator kwarcowy system rozpoznawania tablic schemat daewoo matiz
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Zasięg sygnału 4G LTE: czynniki i praktyka Czy BD912 może zastąpić 2N6491? Porównanie parametrów