W układach wtryskowych benzyna krąży pod ciśnieniem w zamkniętym obiegu. Ciśnienie to jest utrzymywane na stałym poziomie przez jakiś mechaniczny regulator. Czyli praktycznie całe paliwo krążące w rurkach wraca z powrotem do baku, tylko niewielka część jest wtryskiwana do silnika. Z tego powodu nie ma możliwości pomiaru przepływomierzem. Ponieważ ciśnienie...
A ty chcesz autem jeździć na codzień, więc potrzebujesz mocnego "dołu". Ale jeśli są dwie grubości to ok, najwyżej założysz grubszą i będzie ok ;) No właśnie.. :) Poza tym zwiększenie CR jest modyfikacją która przesuwa krzywą momentu w górę w całym zakresie obrotów, więc dół też powinien się poprawić. Oczywiście nie upieram się przy 11:1 - to tylko...
Jeżeli pozwolicie podepnę się pod temat mam problem ze spalaniem w BMW E39 523i. Problem jest od niedawna wcześniej był super Auto sprawne bez problemów wszystko działa potwierdzone na hamowni wyniki 176 koni na benzynie i 170 na gazie gaz stag 200 Na analizatorze spalin wyszło dla gazu na 3 tyś obrotów CO 1,33% CO2 13,02% HC 116ppm O2 0,44% NO 0ppm...
Komputer od gazu powinien ci sam skorygować dawki w zależności od ciśnienia wiec w twoim przypadku jeśli masz źle ustawioną instalacje to sama zmiana ciśnienia za dużo ci nie zmieni. Czasy wtrysków LPG mogą się wydłużyć ale czasy wtrysków benzyny dalej będą spadać po przełączeniu na gaz.
Jeśli chodzi o benzynę to podejrzane ciśnienie benzyny lub wtryski , a z gazem to najlepiej podjedź do jakiegoś ogarniętego gazownika - taniej cię to wyjdzie ..
Na jakiej podstawie to zakładasz? Sprawdzałeś? Pewnie nie. Więc na początek paliwo i jego ciśnienie, kluczowanie wtrysków, same wtryski, czy nie pozapiekane.
Witam, mam BMW E90 2.0 benzynę N43B20A, do oleju dostała się duża ilość benzyny, wie ktoś, jaki może być tego powód? Pompa ciśnienia, wtryski czy coś innego?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
To 1.6 THP z wtryskiem bezpośrednim wiec siłą rzeczy jest pompa WC.
"gotowanie wtryskiwaczy" Są tacy, co gotują celem oczyszczenia. W ropie, w nafcie, pod ciśnieniem ale to nie takie wtryski. Raczej gazowe i benzyny. Dla mnie bez sensu. Drugie znaczenie, jakie mi przychodzi na myśl, zbyt uboga mieszanka i zbyt gorący sam wtrysk, to zaś kłopot aut i motocykli sportowych, wyczynowych.
Obniż minimalne ciśnienie o ok 0.3 bara od tego co masz ustawione na reduktorze i możliwe że przejdziesz kalibrację jednakże jeśli masz czas wtrysku gazu trzy razy dłuższy jak benzyny to jaki masz mnożnik w programie? Albo za małe ciśnienie gazu na reduktorze ( w compakcie chyba max 1.3 bara powinno być) albo dysze gazowe za małe
Czujnik podciśnienia też jest. Zmierz ciśnienie na listwie wtrysku benzyny? Powinno być około 3 bar.
Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
no to już sukces, a co do mocy, to musisz zrobić test drogowy i regulacja, przypomne, że czas wtrysku benz. na benzynie musi być taki sam, jak na gazie, w razie problemów możesz dzwonić
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Jakie mapy i do czego on chce tam wgrywać?!? Tak - konfiguracja w STAGu na wtrysk pełna sekwencja, wtryski przynajmniej MagicJet, reset komputera benzynowego, zebranie mapy na benzynie w trasie i porządna kalibracja mapy korekcyjnej LPG, w razie konieczności korekcja ciśnienia na parowniku i średnicy dysz.
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Jeżeli na listwie ma ciśnienie paliwa i wtryski się otwierają to musi palić na benzynie... Zmierz jakie jest naprawdę ciśnienie w układzie zasilania benzyną (na listwie paliwowej masz przysłowiowy "wentyl".
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Tak, masz rację : dysze za duże. Mnożnik nie powinien być mniejeszy niż 1. Biorąc pod uwagę zastosowane dość wolne wtryskiwacze mnożnik powinien być wyższy , wtedy i czasy lpg się wydłużą. Dobierz tak dysze aby ciśnienie gazu było ok. 1 bar , a czas lpg na wolnych obrotach dłuższy od benzyny o 1 ms lub nawet więcej. Nie przesadzaj jednak , aby się wtryski...
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Naprawa zatartej głowiczki rozdzielacza jest dość trudne , amator lepiej niech tego nie rusza , lepiej się ucz dalej. Tak jak pisali popaprzednicy , sprawdz ciśnienie paliwa i drogę jego dostarczania , a póżniej zajmij sie rozdzielaczem.
Jaką pompę wtryskową skoro to benzyna? Iskra jest? Wtryski kluczuje? Ciśnienie paliwa na listwie jest?
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
Zacząć trzeba od podstaw: czy jest iskra, ciśnienie paliwa na wtryskach, czy wtryski dostają impuls do otwarcia, czy czuć przy nieudanej próbie odpalenia paliwo z wydechu? Później będziemy myśleć dalej.
Zawsze schodzi ciśnienie czy to benzyna czy diesel układy nie utrzymują cały czas na zgaszonym ciśnienia w benzynie np. 50bar w wtrysku bezpośrednim czy dieslu 250b
Cześć, silnik pracuje na 3 cyl od samego rozruchu. Dodatkowo faluje na obrotach, potrafi zgasnąć, ciśnienie w kolektorze ok 650mbar. Odpinając czujnik ciśnienia w kolektorze nie gaśnie. Nie ma pracy na cyl.4. Co już do tej pory wymienione, przez innych/mnie: - wtryskiwacz na 4 cyl. - cewka delphi - świece komplet Jak dostałem auto, to już miało zamontowane...
Instalacja Stag 4 isa. Czy w tym wypadku powinno się podłączać podciśnienie do reduktora i czujnika ciśnienia/temperatury gazu. Wtrysk benzyny realizowany jest na stałym ciśnieniu 4 bary niezależnym od podciśnienia w kolektorze ssącym. Wg mnie tak samo powinno być na instalacji LPG by utrzymać stały mnożnik.
Odkryłem nową "ciekawą" przypadłość DLM'a - jak wydajność pompy LPG spadnie, to instalacja potrafi przepompować benzynę do zbiornika LPG. Na FSU benzyna cały czas jest pod ciśnieniem roboczym, nigdy nie jest "odcinana". Na wejściu benzyny jest tylko zawór jednokierunkowy, żeby LPG nie poszło do zbiornika benzyny. LPG jest odcinane elektrozaworem, ale...
Jaki masz czas wtrysku? Jakie ciśnienie paliwa?
Jak masz umiejscowione wtryski? Wyczyszczona przepustnica? podaj podciśnienie jakie widzi op com. Na tym drugim zdjęciu cisnienie gazu jest 1 bar Ale według mnie instalacja była na benzynie? I to było 3 lata temu.☺ Pisałeś że planujesz zmianę reduktora - zmieniłeś go? Tak jak kolega pisze wyżej wklej zdjęcia przy rozgrzanej instalacji do 90 st...
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
pisze , to znaczy że opracowuje algorytm pracy sterownika :D, chyba jasno napisał :D:D Algorytm opiera się głownie na "podglądaniu" czasów wtrysków generowanych przez ecu benzynowe. Ponieważ gaz ma inna wartość opałową , a wtryskiwacze mają nieliniową charakterystykę buduje się krzywą mnożnika , który na podstawie zmierzonych pozornych czasów benzyny...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Jakie ciśnienie na reduktorze? Jakie parametry na benzynie? Czasy wtrysków gaz/benzyna? Jakie wskazania na analizatorze? Wtryski wykalibrowane?
A wtryski zamieniales miejscami? Jaki to kod tego błędu?
Sprawdź ciśnienie paliwa oraz początek wtrysku
To ciśnienie paliwa za wysokie, wtryski benzyny leją,w tym kierunku bym szukał. W tej temperaturze to musi porządnie zalewać żeby zimny nie odpalił.
Chwila chwila dałeś dwa pierścienie do jednego rowka? PS Nexia jak dawno nie jeździła na benzynie to zbadania ciśnienie paliwa i jak to jest mono wtrysk to można zobaczyć czy paliwo leje się na przepustnicę czy ładnie pyli wtryskiwacz.
Witaj, 2-3 miesiące temu miałem bardzo podobne przejścia, miałem akurat wskaźnik led pokazujący napięcie na sondzie lambda i pokazywała bardzo ubogą mieszankę na benzynie czyli okolice 0V. Samochód pracował bardzo niestabilnie i w zależności od humoru tylko czasem dało się jechać na pb. Dodatkowo bardzo nagrzewał się cały wydech po takiej jeździe na...
mercedes ciśnienie wtrysk benzyna jakie ciśnienie wtrysk citroen jakie ciśnienie wtrysk zetor
piekarnik whirlpool opinie rolety satel obrotomierz punto
skuter zabudowany elektryczny manta led1905
Zasada działania wirowego generatora ciepła Ustawienia sterownika Vaillant multiMATIC VRC 700/5