Witam kolego serdecznie. Prze de wszystkim podstawowe pytanie do czego używasz tego ciągniczka? Bo jeśli do wożenia drewna, piachu, kamieni i siebie to przełożenie 1:2 czyli takowe jakie teraz masz w zupełności ci wystarczy, jeśli jednak zamierzasz na przykład zastosować tura bądź też coś w przyszłości ładować to z takowym przełożeniem ci się to nie...
Po regeneracji https://allegrolokalnie.pl/oferta/wtrysk... Pytać https://www.leja.com.pl/product/Zestaw-d... Generalnie zadzwonić tam gdzie regenerują wtryski np. tu https://www.smietana-diesel.pl/kontakt.h...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wtryski ustawiałem na 135 bar na nowych i na starych końcówkach Stare może kiedyś miały 135 bar ale po X latach pewnie sporo im ubyło. Jak się nigdzie układ nie zapowietrza to szedł bym w stronę sprawdzenia pompy wtryskowej.
Podczas normalnej pracy silnika jakie napięcie powinno iść na kostkę od cewek? Bo w tym przewodzie od przekaźnika mam 12 V z masą samochodu, a jak końcówki miernika włożę do kostki, to podczas próby uruchomienia mam 1 V - 0,5 V, tak skacze. Na wtrysku (słychać że pracuje) też dochodzi 12 V, a na kostce 6 V - 8 V. Kable między ECU a kostkami sprawdzałem...
Wymieniam końcówki wytrysku w Fieście 1.8D. Moje pytanie to, jakie ma być ciśnienie wtrysku :?:
Czy końcówki wtrysku są wielootworowe? Jakie jest ciśnienie otwarcia? Czy mierzyłeś stopień sprężania poszczególnych cylindrów?
Nie jestem jakimś super znawcą , ale wydaje mi się że rozpylacze 4-otworkowe. Cisnienie 16,8+0,8 MPa . Końcówki do turba mają inne oznaczenia niż te wolnossące . Do U-1614 końcówka wtrysku to DOP 150s 535-4366.
Witam serdecznie, jestem tutaj nowy. Mam pytanie odnośnie wtrysku paliwa do tego silnika, na starym wtrysku mam 80 bar, a chce zmieni kocowke wtrysku, jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
kąt wtrysku i dawka ok.4mg ustawione na vcds Ile masz w kanale 000 w drugiej grupie na BS? Jak włożysz blokadę na pompę i wałek rozrządu co widać w okienku na kole zamachowym? Dodano po 6 NO I KOLEGA BARDZO ZASKOCZONY JEGO AUDI MA TEN SAM PROBLEM CO TA Z KTÓRĄ WALCZĘ NO I TERAZ MAM DWIE SZTUKI O TYCH SAMYCH OBJAWACH Te zobacz jeszcze golfa z silnikiem...
To nie do końca jest silikon. Zanim wysechł miał taką konsystencję. To jakiś silikon piecowy, teraz zasechł i jest bardzo twardy. Podkładki wymieniłem na nowe (koszt to przecież 2zł) Oczywiście zadzwoniłem do tego mechanika, który wymieniał końcówki (a jest najlepszy w okolicy) i stwierdził, że wtryski nie mają nic do rzeczy i jest spóźniony zapłon....
Powodzenia w szukaniu nowych uszczelniaczy. 037 133 398 A - nr VW 2 430 206 018 - bosch Bez nich nie zapali bo za dużo lewego powietrza, może jedynie trochę postrzelać.
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
Załóż końcówki wtrysku dedykowane do twojego silnika. Na jakie ciśnienie ustawione końcówki. Zmień mechanika.
Naj pewniej było by sprawdzić kompresję bo to najwięcej powie. Możliwe że wymiana samych pierścieni na stare tuleje nie pomogła. Po dotarciu i ułożeniu w cylindrze powiększyła się szpara na zamku i po kompresji. Gdyby szlag trafił końcówki (te tandetne dosłownie kilkadziesiąt godzin pracy wytrzymują) to kopcił by jak diabli a i przepał byś zauważył....
powoli dochodzimy do sedna sprawy, te ciągniki mają dwu biegowy WOM i ja przestawiłem go juz dawno z 540 obr/min na 1000 obr /min i silnik przy pracy załadowczej pracuje na ok 900 obr /min natomiast dziś jechałem z towarem i utrzymywałem ok 1600 obr/min przez całą drogę okolice max momentu w tym silniku i zdecydowanie zauważyłem to co jeden z uczestników...
Witam tak jak pisałem wcześniej wtryski zostały sprawdzone. Wtrysk z czarną końcówką leje pozostałe wtryskują przy różnych ciśnieniach jeden przy 190 bar inny przy 220 i 205 bar. Model wtryskiwaczy to 038 130 202 B, końcówki 184c i 184b na sterującym albo odwrotnie nie pamiętam dokładnie. I teraz pytanie warto regenerować te wtryski czy szukać innych....
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
Pompa po regeneracji + nowe końcówki wtryskiwaczy , ustawione w hydro diesel . Po zamontowaniu ciągnik nie odpala . Pokazuje się tylko biały dymek. Jakie są sposoby na ustawienie kąta wtrysku w tym ciągniku ?
Przy uszkodzeniu końcówki wtrysku nie koniecznie niestety.Jeśli od plaka odpali od strzała to wtryski do roboty.
Dzień dobry, Mam problem z nierówną pracą zimnego silnika po np. nocnym postoju. Nie jest to niewiadomo jakie szarpanie czy mocne dławienie się silnika, ale niepokoi mnie i chciałbym poprawić kulturę pracy mojej jednostki. Objawia się ona takim regularnym dziwnym dźwiękiem, czasami silnik ugnie się na poduszkach. Obroty nieznacznie falują - spadają...
Jak niby kolega wyobraża sobie chłodzenie zamkniętych wtryskiwaczy benzynowych podczas zasilania silnika gazem? Gdzie zdaniem kolegi zimne paliwo zostanie dostarczone przez pompę paliwa? Moim zdaniem pompa wymiesza tylko paliwo w zbiorniku przez regulator ciśnienia. Jeśli BMW ma zwrotny przewód paliwowy, czego obecne samochody na wtrysku nie posiadają...
Wtryski w 3,0tdi to powszechny problem. Zwykle nie trzymaja w nich końcówki i wtryski leją. Z porównania ilosciowego zbyt wiele sie nie dowiesz. Trzeba wyjąć wtryski i sprawdzic czy na końcówkach wtrysków nie tworzy sie kropla paliwa podczas pracy. Niestety wiem ze swojego doswiadczenia, ze bez wyjęcia wtrysków niewiele można wywnioskowac. Jesli po...
Te włoskie końcówki to pewnie fratelli bosio. Nie są złe a przynajmniej nie słyszałem o nich złych opinii. Myślę, że cały problem w regulacji. Są to nowe końcówki i prawie zawsze jest tak, że auto na nowych końcówkach jedzie lepiej i mniej pali. Oczywiście po dobrej regulacji. Nowa końcówka lepiej rozpyla paliwo, mniej go trzeba żeby osiągnąć zadaną...
Witam serdecznie.Sprawdź czy paliwo idzie powrotem.Jeżeli nie to sprawdź samą pompę.Ten wężyk w niej rzeczywiście pęka.Po wyeliminowaniu pomki sprawdź czy koncówka wtrysku dostaje (+) i (-)Jeżeli tak to sama końcówka może być zapchana.
zdjęcie osłony rozrządu pokazuje, że cechy pomalowane farbą przez warsztat przy poprzedniej wymianie rozrządu wszystkie współgrają ze sobą Ło jezu.....Druciarstwo. I dla tego unikam warsztatów jak diabeł wody święconej, mam niestety kiepskie o nich zdanie (może po prostu pech i nie trafiłem na ten dobry:). Nie będę nikomu robił antyreklamy ale ww....
Clip clipem ale nie jest to złoty środek. Przerabialem temat 2.2 dci dosyć intensywnie, swego czasu szukałem również pomocy na forum ale nie wiele wychodzi z czytania podpowiedzi, trzeba ręce pobrudzic. Zaczął bym od zdjęcia przewodu dolotowego z turbiny i sprawdzenia luzu, no i jeśli luz jest to najprawdopodobniej zaczęło się od uszkodzenia turbiny...
Witam dzięki manio123 za podpowiedzi. Dysze były 2mm tzn te końcówki wtryskiwaczy i je muszę powiększyć? I wtedy czasy powinny się zmniejszyć po ustawieniu wykresu. Bo po kalibracji wychodzi ze są za duże ale offset za mały, wiec ustawiam go w okolicy jak mówi instrukcja i wtedy zmienia się drastycznie czas wtrysku gazu. Dodano po 5 A jeśli chodzi o...
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Wykukałem, że to końcówki do Zetora, ciągnika rolniczego znaczy.
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Nowa końcówka, sprawdziła się bardzo dobrze, lecz wymieniłem ja zbyt późno. Silnik który mieć ponoć wykonany remont tak naprawdę nie miał ( brak filara paliwa, źle założony tłok itp) sprzedawce po prostu okłamał mnie. Temat zamykam.
Obrotomierz ma zazwyczaj 3 wyprowadzenia: a mianowicie zasilanie +12V, minus czyli masa i przewód sygnałowy z przerywacza, układu zapłonowego lub tak jak u Ciebie z komputera, którym dostarcza się sygnał w postaci prostokątnych impulsów których liczba w danym okresie czasu zmienia się w zależności od obrotów silnika. Impulsy te są podawane na wejście...
Wymieniasz całe końcówki. Rozkręcasz wtrysk, czyścisz pędzlem miękkim jak wata i ropą, (lub płynem do wtrysków) nowa końcówka i skręcasz. Warunki operacji muszą być sterylne. Najdrobniejsze zabrudzenie i wtrysk na złom. Jak nie masz doświadczenia, to nie zabieraj się za to. Błędy przy wtryskach biją po kieszeni.
Zapytał czy musi jechać do pompiarza, a specjalne narzedzia to próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
Sprawdzenie wtrysków to akurat stosunkowo nie duże koszty zazwyczaj około 40zł sztuka a sama napraw ciężko powiedzieć zależy co by było uszkodzone, jak mechanik stwierdził że to wina pompy to niech ją odda do sprawdzenia, wtryski też tak jak już koledzy pisali jeżeli sinik rozbiegł się z powodu oleju to mogły uszkodzić się końcówki, długotrwała praca...
Chyba na nieoryginalnej końcówce wtrysku i uszkodzonej pompie wtryskowej bowiem ten silnik dziś w dobrej kondycji jest rzadkością.
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Dlaczego wymieniałeś podkładki. Czyściłeś końcówki wtrysków?
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
Strumienie wytryskiwanego paliwa nie są rozmieszczone symetryczne na obwodzie. Końcówki założyłem na chybił trafił. Po odpaleniu na zimnym chwilę kopci na niebiesko.
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Ma 5 otworów i na wszystkie ma rozpylać . Kreska ,znak na końcówce rozpylacza powinien się zgrywać ze znakiem na obudowie wtrysku . Końcówka powinna tworzyć mgłe i dzwonić.
Nikt nie ma takich danych? Czy 30 Nm na końcówkę to właściwa wartość i 10 Nm na górną cewkę?
Czy podłączenie pod sterownik wtrysku komputera diagnostycznego będzie można coś więcej wiedzieć o stanie wtryskiwaczy. Po odczytaniu kilku parametrów można co nieco się dowiedzieć na ich temat. Dodatkowo można zrobić próbę przelewową i również nieco powie o ich stanie. Niemniej jednak najlepszym sposobem i 100% sposobem na sprawdzenie wtryskiwaczy...
To jak wszystkie problemy powstały po regeneracji wtrysków to wyjmuj je i oddaj do reklamacji
U mnie na 2 pompie to samo jest ale silnik w każdym zakresie działa jak zegarek nie kłóci ani nic. To jak założę tą zębatek od c385 czy 902 to przyspieszy zapłon?
Gwintujesz w otworze na końcówce wtrysku, czyli tam zakładam ze na 10tke, czy wyżej i wtedy na okolo 24mm?
Witam wszystkich. W posiadaniu mamy golfa 3 1.9d i trzeba w nim wymienić koncówkę wtrysku. Trzeba wymieniać wszystkie koncowki czy tylko ta ktora slychac? Aaa i bede robil cos takiego pierwszy raz, potrzebne beda jakies specjalistyczne narzedzia czy zwykle klucze starcza? Na co uwazac przy wymianie i jakich bledow nie popelniac?
końcówki wtrysku wymiana końcówki wtrysku końcówki wtrysku leją
ładowanie akumulatorów 18650 junkers novatherm automatyczny reset
corsair klawiatura corsair klawiatura
Elektroliza aluminium: jak uzyskać drobne aluminium? Awaria ekspresu Ariston MCK103X/HAS po kilku kawach