Wtryski ustawiałem na 135 bar na nowych i na starych końcówkach Stare może kiedyś miały 135 bar ale po X latach pewnie sporo im ubyło. Jak się nigdzie układ nie zapowietrza to szedł bym w stronę sprawdzenia pompy wtryskowej.
Po regeneracji https://allegrolokalnie.pl/oferta/wtrysk... Pytać https://www.leja.com.pl/product/Zestaw-d... Generalnie zadzwonić tam gdzie regenerują wtryski np. tu https://www.smietana-diesel.pl/kontakt.h...
134bar +-4
Powodzenia w szukaniu nowych uszczelniaczy. 037 133 398 A - nr VW 2 430 206 018 - bosch Bez nich nie zapali bo za dużo lewego powietrza, może jedynie trochę postrzelać.
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
Przy uszkodzeniu końcówki wtrysku nie koniecznie niestety.Jeśli od plaka odpali od strzała to wtryski do roboty.
Wtryski w 3,0tdi to powszechny problem. Zwykle nie trzymaja w nich końcówki i wtryski leją. Z porównania ilosciowego zbyt wiele sie nie dowiesz. Trzeba wyjąć wtryski i sprawdzic czy na końcówkach wtrysków nie tworzy sie kropla paliwa podczas pracy. Niestety wiem ze swojego doswiadczenia, ze bez wyjęcia wtrysków niewiele można wywnioskowac. Jesli po...
Nowa końcówka, sprawdziła się bardzo dobrze, lecz wymieniłem ja zbyt późno. Silnik który mieć ponoć wykonany remont tak naprawdę nie miał ( brak filara paliwa, źle założony tłok itp) sprzedawce po prostu okłamał mnie. Temat zamykam.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Zapytał czy musi jechać do pompiarza, a specjalne narzedzia to próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
Chyba na nieoryginalnej końcówce wtrysku i uszkodzonej pompie wtryskowej bowiem ten silnik dziś w dobrej kondycji jest rzadkością.
Dlaczego wymieniałeś podkładki. Czyściłeś końcówki wtrysków?
Strumienie wytryskiwanego paliwa nie są rozmieszczone symetryczne na obwodzie. Końcówki założyłem na chybił trafił. Po odpaleniu na zimnym chwilę kopci na niebiesko.
Wymieniasz całe końcówki. Rozkręcasz wtrysk, czyścisz pędzlem miękkim jak wata i ropą, (lub płynem do wtrysków) nowa końcówka i skręcasz. Warunki operacji muszą być sterylne. Najdrobniejsze zabrudzenie i wtrysk na złom. Jak nie masz doświadczenia, to nie zabieraj się za to. Błędy przy wtryskach biją po kieszeni.
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Sprawdzenie wtrysków to akurat stosunkowo nie duże koszty zazwyczaj około 40zł sztuka a sama napraw ciężko powiedzieć zależy co by było uszkodzone, jak mechanik stwierdził że to wina pompy to niech ją odda do sprawdzenia, wtryski też tak jak już koledzy pisali jeżeli sinik rozbiegł się z powodu oleju to mogły uszkodzić się końcówki, długotrwała praca...
falowanie ustało, trochę to dziwne bo zaczęło po zmianie końcówek wtryskiwaczy a ustąpiło po regeneracji pompy. Niestety problem z porannym zapalaniem jest dalej. Nie dawno ustawiłem kąt wtrysku na zimnym silniku w bloku numer 4 (kąt zadany i kąt otrzymany) i odpalanie się poprawiło, Niestety od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd z 00550 czujnik wzniosu...
U mnie na 2 pompie to samo jest ale silnik w każdym zakresie działa jak zegarek nie kłóci ani nic. To jak założę tą zębatek od c385 czy 902 to przyspieszy zapłon?
Gwintujesz w otworze na końcówce wtrysku, czyli tam zakładam ze na 10tke, czy wyżej i wtedy na okolo 24mm?
Czy podłączenie pod sterownik wtrysku komputera diagnostycznego będzie można coś więcej wiedzieć o stanie wtryskiwaczy. Po odczytaniu kilku parametrów można co nieco się dowiedzieć na ich temat. Dodatkowo można zrobić próbę przelewową i również nieco powie o ich stanie. Niemniej jednak najlepszym sposobem i 100% sposobem na sprawdzenie wtryskiwaczy...
a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach, przy nie równym ciśnieniu też korekty są duże, może końcówki wtrysku, a co się dzieje w samochodzie
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Nikt nie ma takich danych? Czy 30 Nm na końcówkę to właściwa wartość i 10 Nm na górną cewkę?
Były robione końcówki wtrysków i po tej wymianie sie tak stało
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
Witam wszystkich. W posiadaniu mamy golfa 3 1.9d i trzeba w nim wymienić koncówkę wtrysku. Trzeba wymieniać wszystkie koncowki czy tylko ta ktora slychac? Aaa i bede robil cos takiego pierwszy raz, potrzebne beda jakies specjalistyczne narzedzia czy zwykle klucze starcza? Na co uwazac przy wymianie i jakich bledow nie popelniac?
Ma 5 otworów i na wszystkie ma rozpylać . Kreska ,znak na końcówce rozpylacza powinien się zgrywać ze znakiem na obudowie wtrysku . Końcówka powinna tworzyć mgłe i dzwonić.
Tu: http://cndiesel.en.gasgoo.com/auto-produ... masz całą litanię zamiennych numerów. Wprawdzie wydaje mi się że to chińczyk pisał ale może się nie pomylił. Tu: http://www.roltruck.pl/pl/p/ROZPYLACZ-BD... i tu: http://www.rol-parts.pl/rozpylacz-bdll15... możesz kupć.
Założone złe końcówki lub źle ustawione ciśnienia na wtryskach.
Witam,konkretnie jest ulamana iglica..no nic pozostaje chyba jakos to zaimportowac od tych alibaba cos tam.dzieki za okazana pomoc,pozdrawiam
Odkopuję temat wtrysków, tym razem szukam zamiennika dla Atego 1222. Oryginalna końcówka wtrysku to DLLA144P1264 bosch 0433171797. Nr całego wtrysku to A0060172821 Bosch 0432191282. Rozpylacze DLLA144P1264 są niedostępne a esi nie podaje zamiennika. Może ktoś podpowie co tam wstawić.
nie miałem czasu ale teraz od nowa ruszę bo faktycznie są ze stożkiem i bez a może do stożków są inne końcówki wtrysków może poszukam na angielskich stronach
Witam, Jak wyciąga się wtryski z silnika jak w temacie? Orientuje się ktoś ile kosztują końcówki wtrysków? Pozdrawiam
Ja miałem wymieniane zaworki więc nie było potrzeby, przy wymianie końcówek wtrysku owszem trzeba bo zmienia sie dawka. Wpisałem stare kody i auto chodzi dobrze, różnicy w spalaniu też nie zauważyłem.
witam zrobilem test wtrysków i gosc stwierdzil ze wszystkie leja bo do buteleczekek przez okolo minute na wolnych obrotach wlalo sie po okolo polowe i prawie po rowno do kazdej. czy to wlasnie sa objawy lejecych wtryskow? czy musze wymieniac cale wtryski na nowe czy moze tylko koncowki? ile nowe wtryski moga kosztowc? i czy da rade to zrobic samemu?...
Może znacie kogoś kto by ten pedał gazu reanimowł? Dodano po 3 czy wraz ze zgaśnięciem kontrolki edc, auto powinno przestać dymić. bo przedewszystkim mi na tym zależy. Jeśli edc zgaśnie, to na 90% zniknie dymienie, ponieważ motor będzie zasilany optymalnie, o co zadba właśnie EDC. Pozostałe 10% zużyte końcówki wtrysków, spalany olej i takie tam-filter...
wtryskiwacz diesla nie jest w stanie rozpylić zimnego oleju przepracowanego przeprowadziłem test użyłem pompy wtryskowej VW 1,6D i wtryskiwaczy podałem olej i przeciwnie do moich oczekiwań olej był podawany kropelkowo doszłem do wniosku że trzeba przerobić wtryski tzn.podnieść znacznie ciśnienie na końcówce wtrysku.Pompa ma maksymalną wydajność ok 600...
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
Wymieniłem końcówki wtrysków, wyczyściłem wtryskiwacze i po problemie
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Witam! W moim aucie, takim samym, jak Twoje, występują identyczne objawy. Jestem już po wymianie rozpylaczy, końcówek wtrysku jak kto woli, sprawdzeniu turbiny, czyszczeniu dopalacza cząstek stałych... Nic nie pomogło. Jednak zdesperowany w pewnym momencie na postoju wcisnąłem do oporu pedał gazu i tak przez dłuższą chwilkę potrzymałem. Auto mocno kopciło...
Witam, 143 420, silnik V8, pompa paliwa rzędowa sterowana mechanicznie /pedał gazu na linkę/ 143 500, ten sam silnik, jednak pompa jest już sterowana przez sterownik EDC, masz tam potencjometr pedału gazu, czujnik ciśnienia doładowania. Poza tym są inne końcówki wtrysków i jak dobrze pamiętam różni się turbo.
Witam serdecznie.Sprawdź czy paliwo idzie powrotem.Jeżeli nie to sprawdź samą pompę.Ten wężyk w niej rzeczywiście pęka.Po wyeliminowaniu pomki sprawdź czy koncówka wtrysku dostaje (+) i (-)Jeżeli tak to sama końcówka może być zapchana.
Miałem podobny problem i u mnie został wymieniony EGR oraz końcówki wtrysków i można powiedzieć że ustąpiło ale na postoju jak dużej zostawię na jałowym biegu to też dymek się pojawia ale nie już tak jak wcześniej i nie żrący.
jaki numer wtryskiwacza bOSCH?
Wykukałem, że to końcówki do Zetora, ciągnika rolniczego znaczy.
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
Zobacz czy przeciw wagi nie są luźne, czy sworznie w korbowodach nie mają luzu. A jak wszystko jest dobrze to zostaje układ paliwowy, końcówki wtrysków, ustaw zapłoni rozrząd.
Panowie, czy temat rozwiązany? U mnie temat rozwiązany . Wytopione końcówki wtrysków. Paliwo się lało jak z kranu. Pompa nie mogła nabić ciśnienia.
Jeżeli jest iskra, to tylko końcówki mocy sterowania wtryskami znajdujące się w sterowniku , są to tranzystory. Mam watpliwości ,czy akurat obie zostały uszkodzone. Okablowanie od sterownika do wtysków sprawdziłeś.?
Witam, stralis ma za mało mocy pod obciążeniem.Podczas jazdy pod obciazeniem w spalaniu chwilowym komputer pokazuje max 59l i nic więcej. Przy rozpędzaniu do ok 50km/h daje więcej paliwa-pokazuje ponad 120l.Powyzej ok 50km/h max ok 59l pokazuje. Gaz na maksa a on tylko 59l. Pod górkę redukuje biegi na mniejsze a paliwa więcej nie podaje. Zmienione były...
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
Nie ma? Jak tak to gitara. Czyli sprawdzić muszę końcówki wtrysków.
Czy końcówki wtrysku są wielootworowe? Jakie jest ciśnienie otwarcia? Czy mierzyłeś stopień sprężania poszczególnych cylindrów?
Podczas dodawania gazu przerywa. Była regenerowana pompa paliwowa i wymieniona końcówka wtrysku, raczej by przecież nic do tego nie miało, ten co robił z pompą powiedział, że może być przypowietrzona jeszcze. Czym to może być spowodowane?
Słabe ciśnienie, źle ustawiony początek wtrysku, końcówki wtrysków.
Dużo dałby intercooler i końcówki wtrysków na większe.
Star 28 miał podobne. Sprawdzałeś czy końcówka wtrysku wystaja z głowicy. Jeśli nie to nie ma sensu tego zakładać.
Koledzy mam pytanie jakie powinno być ciśnienie na końcówkach wtrysków w VW
Witam, szukam końcówki wtrysku BDLL 150 S 6513. Jest niedostępna i może ktoś wie, jaki zamiennik zastosować?
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika.
Dokłądnie tak, Alfred dobrze mówi , przy ,okazji bedziesz miał dobre zregenerowane wtryski i na dodatek taniej. A tak z neta mozesz trafc na drogie, tandetne , z chińskimi końcówkami wtryski.
Czasami od krecenia kluczem końcówka wtrysku zostaje w głowicy, wiec jak jest mocno zapieczony to tylko wybijanie.
tłok może uderzyć w końcówkę wtrysku i go uszkodzić.Jak się urwie od korbowodu to wszystko może się zdarzyć.
O tym że paliwo dochodzi nie masz potwierdzenia- wyciąg wtryskiwacz, zakręć go do rurki wysokiego ciśnienia i popatrz czy rozpyla. za tyle czasu mógł zakleszczyć końcówkę wtrysku i leje.
Mnie też zaskoczyła awaria, auto nie sprawiało problemów (260 000 km). Mechanik wymienił m.in. problemy z wałem. Większość jakichś sensownych ogłoszeń dotyczy silnika 115 KM. Myślicie że nr OEM końcówki wtrysku, turbosprężarki, pompy wtryskowej to wystarczająca weryfikacja?
Wtryskiwacz bez problemu można rozkręcić, lecz pozostaje "problem"czy ta końcówka jest jakoś w specyficzny sposób wprasowana (mocowana)? Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? Nic Ci nie da wymiana skoro nie masz próbnika do ustawiania wtrysków. Końcówka wychodzi normalnie, czasami jest...
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Przyczyną był pęknięty ORING na końcówce wtrysku. Koszt naprawy 10gr. Problem rozwiązany.
kkknc czemu z góry zakładasz, że całe paliwo jest spalane i nic nie może się dostać przez pęknięcie głowicy do układu chłodzenia? A może tam wtrysk leje ciurkiem a nie rozpyla? A widział ten silnik na oczy?I inne?Raz że musiało by się wydostać z obudowy wtryskiwacza.Gdyby się już wydostało to by poleciało do góry i na zewnątrz silnika.Wtryski są osaczone...
To samo jest z częściami do Ursusa szczególnie 330 czy c355/360. Najlepszy przykład to końcówki wtrysków można je kupić od 25 zł ale to co da się wyregulować i będzie miało równo rozpylona strugę/gi to trzeba dać 75-80 pln.
Nie jestem jakimś super znawcą , ale wydaje mi się że rozpylacze 4-otworkowe. Cisnienie 16,8+0,8 MPa . Końcówki do turba mają inne oznaczenia niż te wolnossące . Do U-1614 końcówka wtrysku to DOP 150s 535-4366.
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Dzięki Tomku Mam już te końcówki wtrysków. Pozdrawiam serdecznie - Mariusz
Z tego co obiło mi się o uszy to wiem że różnią się końcówkami wtrysków i jest inne Ciśnienie wtrysku paliwa. Różnica oczywiście w mocy. Najlepiej poszukaj instrukcji obsługi tych silników i bądzie wiadome co i jak.
Co to znaczy cyka wtrysk?Albo leje końcówka albo poszła podkładka.Jak podkładka to wyczyścić wymienić i tyle.Jak końcówka wtrysk do roboty.Co do wycieków to przelew itp.Także zanik wymienisz bez sensu pół auta przez głupie porady sprawdź wcześniej cos.
Spalone końcówki wtrysków.
Wtrysk jest w porządku bo gdyby było inaczej pokazałby to komputer prawdopodobnie leje końcówka wtrysku Dodano po 0 Wtrysk jest w porządku bo gdyby było inaczej pokazałby to komputer prawdopodobnie leje końcówka wtrysku
073AL mają inną (bardziej wydajną) końcówkę. Przy przerabianiu wtrysków na firady stosuje się wtryski bez kanału restrykcyjnego dla większego ciśnienia wewnątrz wtrysku.
Jeśli masz multimetr ustaw go na piszczek. Jedną końcówkę multimetru wepnij we wtyczkę rozłączonego któregoś wtrysku. 2gą końcówką macaj przy gnieździe wyjętego przekaźnika od gazu. Jak trafisz kabel to będzie piszczeć. Potem w gnieździe przekaźnika odnajdź plusa. Zrób mostek z drutu/kabla/co tam masz między tymi pinami. Na ogół piny 30 i 87 przekaźnika.
dziękuję za odpowiedź jpna100, postaram się, może coś się uda ustawić, generalnie mam problem bo ciągnik bardzo kopci na czarno, a silnik praktycznie po remoncie, końcówki wtrysków nowe i dobrze wyregulowane, zawory również. Latem pali na tyk , zimą trochę gorzej - pozdrawiam.
Problemem okazał się filtr paliwa ,który po wymianie końcówek wtrysków i pompy CHYBA nie został wymieniony w autoryzowanym serwisie.Jest ok.
Witam. Mam problem z renówką 90.34TX silnik mwm d226-4. A mianowicie naprawiana była pompa wtryskowa i wstawiane nowe końcówki wtrysków po czym ciężko zapala a następnie na najniższych obrotach puszczając sprzędło na najniższym biegu silnik przygasa prawie że gaśnie... Może wiecie czego to może być wina??? Tak samo jak jest zimny po odpaleniu puszczając...
Wtryskiwacze sprawdzone- ile przejechały?. Końcówka wtrysku Bosch- Iveco, Dukato kosztuje 180 zł. Auto ma jeździć i zarabiać czy mieć zatrzymany dowód i rozszerzony przegląd? Chyba sam kolega udzieli odpowiedzi czy warto oszczędzać.
Załóż końcówki wtrysku dedykowane do twojego silnika. Na jakie ciśnienie ustawione końcówki. Zmień mechanika.
Czyściłeś końcówki wtrysków z nagaru?
Witam panowie rozwiązaliście może problem?? Mam podobny po zakupie honowanie cylindra nowy tłok pierścienie uszczelki nowa pompa i nowa końcówka wtrysku nowy olej czyszcona pompa oleju i nowe filtry. Wtrysk ustawiony na 140 pompa zaczyna podnosić paliwo na pierwszej kresce na kole. A po odaleniu dymi mocno na biało - szaro mocno gryzący dym wyrzuca...
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku.
Po wymianie końcówki wtrysku musisz go ponownie wyregulować , sprawdzić ciśnienie .Co do spalania , to zobaczysz po wymianie końcówek . :|
jeśli wymieniałeś filtr paliwa i po tym się tak dzieje to może być źle odpowietrona pompa wtryskowa. Sprawdź jeszcze końcówki wtrysków
samochód ma 170 tys przebiegu , tylko interesuje mnie to czy ona ma wymienne końcówki wtrysków,
Wtryski były u pompiarzą ? Czasem po takiej awarii uszkadza się końcówka wtrysku i paliwo nie jest poprawnie rozpylane i nie jest zupełnie spalane w cylindrze a dopiero w wydechu.
Różnice są w końcówce wtrysku, tym trzpieniem co ustawia się napięcie wstępne (były dwa rodzaje) oraz sprężynami. Cewki mają te same.
Witam serdecznie, jestem tutaj nowy. Mam pytanie odnośnie wtrysku paliwa do tego silnika, na starym wtrysku mam 80 bar, a chce zmieni kocowke wtrysku, jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
Remont jak remont wymieniłem pierścienie na tłoku bo tuleja jeszcze była w miarę ok, do tego docieranie zaworów na paście, wymiana końcówki wtrysku i tulejka główki korbowodu no i wiadomo uszczelka pod głowicę była zmieniana.
Zapowietrzony układ, pompa siada, końcówki wtrysków do sprawdzenia.
co ma kontrolka wtrysku do cisnienia na głowicy? CIśnienia może nie być swoją drogą, ale to coś z wtryskami zapewne (najprawdopodobniej końcówki wtrysków)
końcówki wtrysku wymiana końcówki wtrysku końcówki wtrysku leją
ważność klucz pompa kulka różnicowy regulator temperatury
Wzmacniacz WS432: Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych Brak prawego światła pozycyjnego w Opel Zafira B 2007