Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jakie napięcie występuje na wtryskiwaczu w Toyocie RAV4 1.8 benzyna (1ZZ-FE, 2ZR-FE)? Jak mierzyć napięcie, jakie są typowe wartości i impulsy podczas pracy silnika?
Czy ten przebieg z generatora i z pracującego samochodu różnią się tym, że dla pierwszego generator nie był tak obciążony (np. nie było jakiegoś kabla)? Może to obciążenie tłumi te piki napięcia?
cewki ok. 200Kohm czyli w normie Sprawdzenie rezystancji wtryskiwaczy piezoelektrycznych to nie wszystko. Błąd ten może powodować zbyt niskie napięcie na wtryskiwacze. Przy wtryskiwaczach piezoelektrycznych duży wpływ ma też ułożenie przewodów i zakłócenia. Napięcia referencyjne są w normie ale napięcie z akumulatora trochę za niskie, sprawdź jakie...
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Czołem Panowie. Otóż mam taki blad jak \zbyt wysokie napiecie 1 wtryskiwacza\ Wiem że to stary system jednak mimo to daje mi w kość:) A więc napiszę jakie kroki podjąłem w celu rozwiązania tego problemu: 1.Cewka zaplonowa sprawdzona na 100% jest dobra. 2.Kable wysokiego napiecia i swiece zaplonowe wymienione. 3.Sondy lambda dzialaja obie bez zastrzezen....
Jakie przejściówki? Wiązka wtryskiwaczy benzynowych jest nieruszana, we wszystkich jest czarny kabel masowy sterowany przez ECU a te kolorowe są stałym plusem od przekaźnika pompy.
Witam, czy wiecie jakie powinno być tak naprawdę napiecie na poszczególnych wtryskiwaczach w aucie Mazda MPV 2003 rok , 2.0 diesel 136km ? Wg Live data na skanerze MaxiDiag Elite MD802 wyszło: 1wtrysk- 1,2V 2wtrysk- 2,08V 3wtrysk- 2,08V 4wtrysk- 2,36V http://obrazki.elektroda.pl/9566316400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1446130800_1...
Trza zrobić logi podczas rozruchu jak nie chce odpalić... oprócz ciśnienia ważne jest: czy widzi obroty czy jest synchronizacja( czujnik wałka) napięcie na wtryskiwaczach jakie widzi temperatury wydatek paliwa pozdrawiam
Prawdopodobnie, ale aż się nie chce wierzyć w to, że problem tkwi w we wtryskach albo w pompie wysokiego ciśnienia do CR. Po odpaleniu na plaka auto działa, ale jak sie go zgasi nie odpala bo znów błąd czujnika wału korbowego, ale ciśnienie na listwie CR na obrotach biegu jałowego ma 20-22 bary, a przy 3tyś obr. ma 55 bar wiec wychodzi na to, że jest...
auto jak wyżej nie pali i nie podaje paliwa pompa chodzi napięcie na wtryskiwaczach jest tylko nie ma sterowania była uszkodzona wiązka ( z przewodów spadła izolacja) od ściany grodziowej do prawie samej chłodnicy wymieniłem przewody ale auto nie pali i nie bardzo wiem jakie sygnały powinny wychodzić na module zapłonowym jest tam edis 4 a nie chce nie...
a nie łatwiej było by napisać ze to styk od rozrusznika w stacyjce jak domniemam?? Przecież napisałem: wysteruj go z 50
Witam, Szukam tabeli dotyczącej różnych częstotliwości impulsów w systemach wtryskowych. Potrzebne mi to w celu przetestowania generatora.
:arrow: sokmarcin Nie przesadzaj z wymaganiami - zakres obrotów silnika wymagajacy pomiaru to 1:10 (np. dla typowego benzynowego zakres 650 - 6500 rpm) a nie 1:100. Nie wiem skąd będziesz zbierał informacje o obrotach - jeśli z pojedynczej cewki zapłonowej, to masz na 1 obrót wału 2 impulsy, czyli zakres częstotliwości masz od ok. 22 do 220 Hz. Jesli...
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Jak był wyrzucany DPF to może ktoś dobrze nie skleił sterownika - popatrz do niego czy nie jest mokry. Sprawdź czy na "B1 Czerwony/Zielony", "B3 Czerwony/Biały", B5 Czerwony/Zielony" masz zasilanie i czy na B2, B4, B6 masz dobrą "mase"
12v
Mierzyłem napięcie po włączeniu zapłonu gdy silnik unieruchomiony i ma być miedzy 2-2,5 v . "Zapłon włączony, sprawdzić, czy między zaciskiem 1 obwodu sterującego a masą występuje napięcie 2,0-2,5 V."
Napięcie bierze się z indukcji na cewkach wtryskiwaczy, patrz schemat w poście wyżej.
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Wtryskiwacz nie jest nowy, tylko po regeneracji na starej cewce a to ona jest przyczyną - cewka wtryskiwacza piezoelektrycznego - TYLKO wymiana na nowy wtrysk Continetal
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Podjedź do Bosch Service na Miałkim Szlaku (za renault zdunek) i powiedź, że jesteś studentem i potrzebujesz takich danych.
około 70-80V
Witam wiecie może jakie napięcie powinno być na wtyczce od wtryski ponieważ mam 2.0HDI RHR silnik nie pali a na wtyczce mam 1.2v wydaje mi się że powinno być około 5v żeby go otworzyć ? z góry dzięki za pomoc.
Rozbierz sterownik Tan czy ken co tam masz i zobacz czy nieprzepalona masa obok zlacza.
Podaj jaka to Astra, jaki silnik, który rok, pojemność. Bo dla przykładu Astra 1.6 monowtrysk ma emulator na jeden wtryskiwacz i wówczas jest łatwiej lokalizować usterkę ponieważ odcięcie wtryskiwacza jest realizowane przez jeden przekaźnik. Wiedząc gdzie jest umiejscowiony łatwo zmierzyć napięcia i sterowanie. W innych systemach wtrysku jest to nieco...
Witam, Pacjent: jak w tytule tematu Problem: szarpiący silnik Opis: po analizie zyliarda punktów odkryłem wczoraj, że jest problem z jednym wtryskiwaczem. Silnik trzęsie się m.in. na wolnych obrotach i odpięcie tego jednego nie ma wpływu na jego pracę (na pozostałych pozostałych ma). Osłuchuję wtryskiwacz - cyka. podpinam diodę pod wtyczkę jest sterowanie....
czyli jak wyzej .... tylko sprawdź czy napięcie na wtryskiwaczu jest podawane impulsowo czy stale??? jesli masz widoczne impulsy to dobrze ale i tak zostaje kwestia długosci impulsu jeśli jest za długi impuls to też bądzie zalewał.... mozesz jeszcze na krótko podac mase na wtryskiwacz i zobaczyć czy działa prawidłowo....
Witam. Kolega mnie prosił o pomoc z elektryką. Mazda 6, rocznik 2007, silnik 2.2 R2AA. Problem: silnik gaśnie w trakcie rozgrzewania, po pierwszym zgaśnięciu odpali po dłuższym kręceniu, później nie odpali w ogóle. Bywa że po zgaszeniu nie odpali w ogóle. Jedyny błąd jaki wystąpił to P1379:00-AF – kod producenta – "Injector overcharge"....
jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczu iczym go najlepiej sprawdzić? To sobie daruj , znajdź ten który oddaje najwięcej w przelew. jak pracuje na plaku ok 400bar Ewentualnie regulację wydatku. Spróbuj diagnozy dedykowanym sprzętem.
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
A czym niby zmierzyłeś to napięcie na wtryskiwaczach?
sprawdź może czy jest impuls wtrysku i napięcie na wtyczce wtryskiwaczy. jeśli idzie o cewke to sygnał idzie do niej z modułu zapłonowego
Ale zdajesz sobie sprawę że czwarty to pierwszy od rozrządu?
Czyli miałeś X14XE i zmieniłeś na C14NZ Sprawdź napięcia na sterownik Wtryskiwacz sterowany masą z pinu D15 sterownika.
podejrzewam że problemem może być sama świeca. jeżeli jest uszkodzona to komp sterujący nie p[uszcza na nią prou. Miałem taki przypadek z wtryskiwaczami. Okazało się że nie dostawały napięcia gdyż same wtryskiwacze uległy uszkodzenie. (nie trzymały ciśninia) po usunięciu usterki (1 szt. 1200) załatwiliśmy to za 100 zł. problem znikł. Może wymień najpierw...
Wypnij wtyczkę ze sterownika, i zmierz napięcie pomiędzy pin nr2 wtyczki wtryskiwacza a plusem akumulatora. Jeżeli będzie 0V wepnij wtyczkę do sterownika załącz zapłon ,ponownie zmierz napięcie, jak będzie 12v to oznacza że sterownik zamyka wtryskiwacz, a to świadczy o jego uszkodzeniu.
Centralka gazu, przełącznik benzyna gaz, oprócz otwarcia zaworów gazu, ma również za zadanie, odciąć dopływ benzyny, np przekaźnik, emulator odcina napięcie wtryskiwaczowi, lub elektrozawór dopływ benzyny do gaźnika. To może nie odcina? Nazwa centralki, jej schemat montażowy, i poznasz kolor kabelka, który za to będzie odpowiadał. Może wtedy dojdziesz...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Oj ludki ludki :) , problem byl opisany w marcu a Wy dalej debatujecie ;)
Wtryskiwacze zmierz omomierzem czy mają tą samą wartość.
zamiast wtryskiwacza podłącz kontrolke 5w do wtyczki wtrysku i kręć rozrusznikiem, powinna mrugać, a błąd wtryskiwaczzy masz od emulacji na gazie. Na moje wtryski nie żyją, od "czestej" jazdy na benzynie
Kolego żaden przekaźnik się nie nadaje do tego, musisz zrobić to tak jak w sterownikach samochodowych albo jakiś specjalny układ sterującyr albo tranzystor. Te przekaźniki, jak Ci już pisaliśmy, są do obwodów prądu przemiennego, a Ty wtryskiwacz sterujesz impulsami napięcia stałego.
Odpalasz na gazie, czy na benzynie? Możliwe że pompka paliwa się kończy, wtryskiwacz podlewa, trudno określić.
Sprawdzić zasilania i masy sterownika silnika. Ponadto gdy usterka występuje we wtyczce wtryskiwacza sprawdzić czy jest plus po przekręceniu kluczyka. Jeżeli wszystko ok to sterownik do wymiany.
"dmuchając ustami w rurkę zasilajaca wtryskiwacz nie wyczułem przedmuchu przez te pekniecie ale moze trzeba podać napięcie najpierw albo większe ciśnienie"-mojej opini nie zmieniam.
Podobna usterka była w Corolli Verso 2008. Mechanicy w serwisie załamywali ręce. ale "Kazio złota rączka" znalazł przyczynę - lekkie zwarcie na rozruszniku. (rozrusznik kręcił, ale w wyniku zwarcia nie podawało napięcia na wtryskiwacze lub to napięcie było za niskie). Po wymianie rozrusznika (nowy - 800zł) Corolla "śmiga aż miło".
jakie napięcie wtryskiwaczach siemens napięcie wtryskiwaczach napięcie wtryskiwaczach nissan
zmywarka smv50e10eu czyścić podświetlić matryca simlok samsung
schemat voltcraft voltcraft schemat
Brak paliwa na wtryskach po zamontowaniu zregenerowanej pompy wtryskowej Bezszczotkowa pompka do wody przestaje działać - diagnostyka