I jak udało się naprawić? Mam podobny problem tylko nie wyłącza turbiny a drugi i czwarty wtrysk i nie na wolnych obrotach strasznie tłucze silnikiem.
witam wszystkich czy ktoś może mi udzielić informacji na temat iveco eurocargo a mianowicie chciałbym wiedzieć jakie obroty powinien mieć silnik??
Na jakich obrotach silnika był pomiar napięcia?
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
No fakt tam nie ma przepustnicy sugeruje się iveco 2.3 a to inny silnik ale objaw identyczny jak przepustnica się zacina wolne obroty i koniec
Mam ten sam problem gaśnie jak się nogrzeje,wtryski wymienione ,regulator pompy wymieniony i dalej gaśnie jak się dobrze nagrzeje,ale jak utrzymię obroty ok1500 na postoju to nie zgaśnie pomocy iveco 2,3 2007r
Widzę, że prowadzę rozmowę sam ze sobą 😆 trudno. Moje główne podejrzenie pada na przepustnicę. Otwiera się ona lekko przy przekręceniu zapłonu i nie zmienia swojego położenia niezależnie od dodawania gazu itp. Delphi pokazuje cały czas "położenie TVA 4,10%". Czy przepustnica nie powinna pracować zależnie od obciążenia silnika i obrotów? Czy to może...
Agregat prądotwórczy, to jedyne wyjście. Ciężko znaleźć alternator, który daje >100A (1,4KW) przy obrotach ok 6krpm, nie ma takich, które generują taką moc przy obrotach biegu jałowego silnika
Niestety nie ma tam mojego silnika 3.0 Auto zaczęło ciężko odpalać i nie równo chodzi na wolnych obrotach
Wtryskiwacze były podmienione z innego sprawne i też to nie pomogło, po podpięciu texy i pojedyńczym wyłączaniu wtryskiwaczy silnik reagował (silnik pracuje równo tylko stuka ,im wyższe obroty tym bardziej stukanie ustaje ).
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Wiesz, u mnie jest tak że silnik pracuje równo..... szarpnie nim/zadławi tylko sporadycznie. Zdarzy się to raz 15 km, albo raz jak sobie chodzi na wolnych obrotach. To nie jest tak, że silnik cały czas telepie czy dławi się.
Czujnik wału.
Dodam ze samochod nie zawsze zasleje czasami chodzi ok chodz zadko podczas gdy obroty pojda na maxa i temperatura wtedy obroty silnika rowniez podnosza sie do 1500
nie mógł się zawiesić wtrysk bo by kopcił na czarno straszliwie, nie jest ważne napięcie z czujnika tylko częstotliwość, to jest common rail więc komputer sam musi chcieć żeby były takie obroty silnika, może się jakiś tryb wypalania dpfu czy coś takiego aktywował, to już musi się ktoś wypowiedzieć co się zna na tak nowoczesnych systemach, nie jest to...
Miałem ten sam problem ostatnio. Po długiej walce udało się go pokonać. Jak się okazało to problemem była nieszczelność w podciśnieniu Vacumpompy . Bo to ona na wyższych obrotach pompowała powietrze do komory silnika . Po wymianie serwa usterka ustała.
Witam Panowie mam problem mianowicie po ustawieniu rozrządu mam problem z mocą silnik wkręca się na obroty lecz całkowity brak mocy. Bardzo prosze o pomoc jakie mogą być tego przyczyny
Masa silnika.
Mam jeszcze problem z dawką rozruchową, wcześniej gdy odpalałem na zimnym silniku obroty były delikatnie podwyższone przez jakiś czas a od dłuższego czasu tego nie ma czy ciepły czy zimny przy odpalaniu ma takie same obroty. Jak to ustawić ???
Ten vin/ soft na nastawniku nie pozwolił by mu odpalić silnika. Nr 20 na tacho to czujnik okablowanie tachogral. Sprawdź dokładnie ta wiazke - czujnik Co ciekawe w Iveco miałem kilka takich przypadków przyjechał na coś, a tacho do ponownej kalibracji.
Komputer podmieniony z innego iveco o tych samych numerach wgrany Soft i dwie wyrzuca te same błędy. Na samochodzie była spawana zabudowa i pierwsze co przyszło mi do głowy to to ze komputer spalony po spawanie ale tak jak pisałem na drugim te same objawy. Silnik zapala dobrze skręca się ba obroty do końca ale bardzo bardzo słabo zachowuje się jak by...
A elektryka będzie pasowała? om602 to wiele różnych silników Są z pompą rzędową z gaszeniem podciśnieniowym - zero elektroniki - Te pasują P&P (elektrycznie) Są z cyfrową pompą rzędową - Te wymagają przełożenia pompy analogowej (lub komputerka z gazem i czujnikiem obrotów) Są też z elektronicznie sterowaną rozdzielaczową pompą VP - J/w analogowa z...
Po temacie , padł sterownik silnika po ponownym zaprogramowaniu śmiga aż miło.
Witam w Iveco eurocargo 120e18 mam taki problem, auto samo wchodzi na obroty ok 1400 i trzyma , nie da się tego wyłączyć tempomatem tylko czasem ale rzadko. Nie reaguje wtedy na pedał gazu. Jedynie można wyłączyć i ponownie uruchomić silnik... Co może być przyczyną komputer?
Spadek obrotów oraz tak jak by silnik troszkę kulał gdy przygazuje to gdy schodzi z obrotów to też przez 2 sekundy kuleje tak samo i przestaje i pracuje ładnie.
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu. Czyli jednak przeskoczyło. Nie martw się nie jesteś sam. Tu masz temat wałkowany. https://forum-mechanika.pl/threads/uszko...
Nie podałeś jakie kody były przed skasowaniem, a 1 powinna zniknąć po odpaleniu silnika,2 po naciśnięciu pedału hamulca i EDC powinno zgasnąć.Przegazuj kilka razy i gdy EDC pojawi się ponownie, odczytaj kody ponownie na pracującym silniku. Dodano po 10 1- aktywna na pracujacym silniku ma duży wpływ na obroty.
Witam, Mam problem z moim Iveco. Jest w nim silnik 2.8, 125 km. Samochód jest z 2003 roku. Podczas jazdy nie ma w ogóle przyspieszenia, tzn. poniżej jak i powyżej 2000 obrotów rozpędza się wolno, tak jakby turbina się nie włączała, dzieje się tak na każdym biegu. Dziwne jest też to, że maksymalna prędkość z jaką może jechać to około 110 km/h, choć pod...
Diagnozowałem to Texą. Tylko w tym aucie jest kłopot przy innych Ivecach z tymi samymi silnikami jest wporządku.
Witam , może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Nie jest to stała usterka ale się pojawia. Objaw jest taki jakby pedał gazu wcale nie reagował silnik pracuje jak na luzie po czym ok 5 sek normalne wchodzi na obroty i przyśpiesza. Jakieś podpowiedzi?
podskakuje wskaznik temp i obrotów Masy i zasilania na sterownik sprawdzaj plus na próbę zapnij masę przewodem rozruchowym na silnik.
Daily ma BSI bliźniacze z Fiatem Ducato ale dopiero w roczniku od 2007, niech sprzedawca zweryfikuje swoje informacje bo w poprzednim modelu Daily nie zamontuje CANa. Jeśli nawet w tym modelu jest CAN to leci nim tylko wymiana informacji między ECU silnika a zegarami(temperatura,obroty itp)
bo iveca maja problem z rozrusznikami,juz sie przekonalem. iveco musi widziec obroty przy rozruchu dobrze ponad 200.inaczej niewysteruje wtryskiwaczy. do porzadnego diagnosty niech popatrzy w parametry co sie dzieje jak niechce odpalic
Robi się to tempomatem. Stop wciśnięty cały czas, nacisnąć 5 sekund RES zwiększyć obroty nacisnąć 5 sekund RES, puścić pedał stopu. Warunek: sprawne czujniki sprzęgła, hamulca, gazu (idle switch). A tu od razu komputery programują :-P Analogicznie robi się to w 3 serii oraz Iveco Euro...
Witam. IVECO STRALIS 460 E6 250 tys. km przebiegu, silnik wykręca max obroty 1500, po dwóch minutach obroty wzrastają do max 1600 i wyświetla się błąd ECM38. Wstępna pompka paliwa nie trzymała ciśnienia (zawór w pompce był miękki). Kupiłem i wymieniłem kompletną pompkę z filtrem wstępnym i odstojnikiem (oryginał) i nadal jest miękka, wygląda że paliwo...
Witam mam problem z iveco daily z 2012r z3.0 silnikiem 35s15. Stracil moc , obroty jak wcisne pedal gazu tylko do 1500 i nic wiecej katalizator ok nie zapchany , na wolnych obrotach pracuje normalnie ,odpala normalnie ,na desce mam blad na czerwono edc miga, i czasami zapali sie swieca zarowa po za tym wszystko ok. Gdzie szukac przyczyny?
witam, mam problem z iveco eurocargo 2010 r. wyskoczył błąd edc 10057 03 25, redukuje moc silnika, jak przytrzymam na wyższych obrotach to co jakiś czas puszcza chmurę czarnego dymu i słychać jakby coś strzelało w tłumiku. ktoś coś pomoże w temacie?
Witam ,poszukuje schematu instalacji Iveco daily 3 2006,poniewaz kupiłem auto po zmianie Kabiny z blaszaka na pojedynkę. Lecz kabina pochodzi z 2,4 bez abs a ja mam 3.0 z abs, i mam problem z wpięciem abesu oraz z praca silnika po odpaleniu chodzi delikatnie na 1,5 tysiąca obrotów i tak zostaje .Proszę o pomoc.
Jak dasz obrotów to do ilu skacze? Iveco mają do siebie że jedne silniki mają ciśnienie 4 a inne 6 więc może nie tu przyczyna. Odnośnie wymian turbo - wymieniane na nowe czy "regenerowane" używki? Sprawdź spływ z turbo i drożność odmy.
https://vimeo.com/189416470 https://vimeo.com/189416530 https://vimeo.com/189416338 Tak sie zachowuje auta i cała litania błędów w tryb tych obrotów pojazd wszedł sam jak złapał któreś z tam błędów i chodził dluższa chwilę na postoju.
Witam Mam problem z kontrolkami EDC i Check Engine. Zapalają mi się i po pewnym czasie gasną . Do tego wyświetla mi się błąd 136 i 137. Silnik nie traci mocy ale na wolnych obrotach "kuleje". Wtryskiwacze, turbina i EGR sprawdzone- są w porządku. Co może być przyczyną. Pomoże ktoś ,proszę.
Miałem ostatnio w Zafirze ale był tam zamontowany ogranicznik mocy w czasie jazdy po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr. silnik tracił moc po zmianie biegu szedł ponownie do tych obrotów. Na postoju wkręcał normalnie.
Witam. Problem z Iveco Daily 35s17 z 2016r. Auto trochę stało bez ruchu. Okazało się, że alternator odmówił posługi. Naprawiony, przy dużych obrotach daje 14,8V. Po podłączeniu jednak na desce rozdzielczej pokazuje brak ładowania. Napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku 12.7V, przy odpalonym 13,7V. Bezpośrednio na alternatorze 13,7V. Co może...
Witam, wymieniłem silnik, przełożyłem komputer ze starego silnika, i auto odpala, ale nie reaguje na pedał gazu. Tempomatem podnosi obroty, ale na gaz jest głuche. Co może być przyczyną?
Witam. Proszę o rady od czego prócz bezpieczników zacząć szukanie awarii deski rozdzielczej. Nie świeci, nie wskazuje szybkości, obrotów silnika, stanu paliwa itp. Tachograf działa ok. Rocznik auta 2004.[/syntax]
Witam witam Mam problem z masterem 2.8 dti 2000 rok nie mogę znaleźć nigdzie jakie powinno być ciśnienie oleju silnikowego na rozgrzanym i na biegu jałowym. Auto data podaje podaje tylko 3.5bar/ 4100rpm nie ma nic o wolnych obrotach. Może ktoś wie więcej. Dzięki za podpowiedzi. Dodam ze te silniki były w ducato, iveco
Witam Iveco 50c18 silnik 3.0HPT 2008r, autko łapie dwa błędy P0285 i P0385 które dotyczą błędnej kalibracji przepływomierza(odczytane cdifem) dodam że silnik nie chce się wkręcić na obroty max 1500 i dalej nic. Może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie, błędy cały czas powracają po skasowaniu.
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
Zrobiłem kilka pomiarów silnika od Poloneza, Iveco Daily 12 V (firmy Bosch) oraz z Mana 24. Podane są prądy i obroty przy napięciach 12 i 24V na poszczególnych biegach (silniczek z Mana tylko przy napięciu 24V). Wszystkie pomiary wykonane były bez obciążenia przekładni.
Na wstepie poduagnozuj jeszcze innym testerem,przy takich numerach to przymus. Pozniej zacznij drazyc podstawy,np czy sterownik ma wszystkie zasilania,masy itd. Sprawdz w parametrach czy wogole masz zezwolenie na rozruch od immo. Czy ster widzi obroty wału,co sie dzieje z cisnieniem na CR itd.Cała masa podstwowych tematow do sprawdzenia.
Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. 1.czujnik/obwod RPM; brak sygnału -obroty wału silnika gaśnie gdy silnik pracuje czujnik doładowania należy rozpatrywać pod względem poziomu napięcia na wyjściu czujnika. 15. dawka paliwa: sygnał za niski- czujnik HDK przerwa lub lużne połączenie lub listwa poniżej wartości zadanej (0.480V)...
Witam --trzeba posprawdzać czujniki impulsów (mierzące obroty silnika)---oraz sprawdzić czy puszcza imo (jeżeli jest)---lub alarm Jak znajdziesz taki czujnik w tym silniku to jesteś miszczu.... Powinno być ostrzeżenie.
Chętnie bym się przyłączył. Takie "pierdzenie" nie występuje na zamkniętym gazie. Jadąc jak dodaję gaz lub trzymam jakieś tam obroty to są zakłócenia. Jak gaz zamknięty (obroty np 2000 rpm) to cisza. Co to może być?
Witam Mam problem w powyższym Iveco ,a mianowicie na można go wkęcić na wyższe obroty niż 1700-1800 na postoju czy tez podczas jazdy Brak błędów w pamięci sterownika a auto zachowuje się jak by w trybie awaryjnym,ogranicza obroty Wciśnięcie gazu , silnik żwawo wkręca się do do 1700 i dalej nic Naprawiam auto które właścicielowi zachowuje się tak od...
Witam, samochód Iveco DAILY z 2011 roku, silnik 3.0 HP, rozrząd na łańcuszku. Podczas jazdy zapaliło się EDC i mruga, samochód w trybie awaryjnym (1500 obrotów max). Błąd (TEXA błąd 144) "Wiarygodność między czujnikiem OBROTÓW (wał napędowy) a czujnikiem fazy (wałek rozrządu). Wymieniłem czujnik obrotów wału napędowego i dalej to samo. Sprawdziłem przejścia...
Witam. Mam pytanie dotyczące tego samego autobusu jak w temacie Irisbus Midway silnik Iveco Tector typ: F4AE0682L, 194KW, poj 5880cm rocznik 2004. Czy jest możliwość podniesienia obrotów biegu jałowego tak do około 700 obr./min? Chciałbym zwiekszyc obroty bo na niższych są odczuwalne wibracje w kabinie co jest troche uciązliwe dla pasazerów. Niestety...
Właśnie sprawdzałem jak wychodzi paliwo przelewem w zbiorniku i jakoś tak dziwnie z przerwami nierównomiernie, przy zwiększeniu obrotów i odpuszczeniu chwilę nic nie leci a później tak jak napisałem. Zawór sprawdzę jeszcze. Spróbuję jeszcze z zasilaniem zewnętrznym podłączonym bezpośrednio pod pompkę wstępną.
Witam, mam problem z iveco daily 35S14 2.3 HPI, otoz zazwyczaj po odpaleniu silnika, ale takze czasem podczas jazdy przez 5 sek nie podaje paliwa w sensie naciskam gaz lekko faluje obrotomierz ale paliwo nie idzie i auto nie jedzie po okolo 5 sek przestaje sie zacinac wchodzi na obroty i puszcza duzo niebieskiego dymy, normalnie nie kopci w ogole. Doszlo...
Witam mamy problem w zamiatarce z silnikiem iveco tector N60 ent426 00L 001 eurocargo Maszyna chodziła do tej pory bez problemu, pewnego razu na drodze zgasła i już nie odpaliła filtry wymienione instalacja niby też ok. podczas sprawdzania po kilku dniach kręcenia odpaliła niewiadomo dlaczego pochodziła dwa dni bez żadnego problemu po czym dziś jak...
To nie silnik. Silnik ma ogrom mocy, ładnie chodzi:) Bo padne :D Skąd wiesz ile ma mocy?? Silnik był na hamowni?? Skąd wiesz jak ten silnik chodził gdy był nowy?? Masz to auto od nowego?? Pierwsze pytanie: po co regenerowałeś turbine?? Co się z nią stało?? Kolejne pytanie: jest olej w intercoolerze?? Jeśli ten brakujący olej jest w intercoolerze to...
Kasowanie błędów u mnie niestety było inaczej. Wcisnąć przycisk EDC na trzy sekundy i włączyć zapłon. Trzymać przycisk EDC przez następne trzy sekundy. Uruchomić silnik. Zgasła lampka EDC. Po skasowaniu błędów praca silnika się zmieniła i jest OK. Co do pompowtryskiwaczy to nie mam pewności ale jeden był niepewny więc wymieniłem na inny. Całym sprawcą...
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Po odłączeniu czujnika rozrządu sterownik diagnozuje poprawnie Nie ma błędu niezgodności czujników tylko wskazuje sam czujnik rozrządu Po odłączeniu czujnika wału również prawidłowo interpretuje Przy odłączeniu czujnika wału silnik zapalił ale na ok. 30s miał podwyższone obroty i sam zgasł. Nie udało się już tego powtórzyć
Panowie pomóżcie !!! IVECO Daily VI 2015r. 3.0 174KM Wyświetla mi się kontrolka EDC (czujnik położenia wału) samochód normalnie odpala jeździ, ale po pewnym czasie jazdy zaświeca się EDC czujnik położenia wału i sprawdź silnik, wtedy odcina moc i nie da się przyspieszyć, obroty max 2500 więcej nie chce się wkręcić .... Mieliście już taki problem ? Co...
Z tym czujnikiem to prawda ,a ponadto iveko ma wredny komputer i większośc rzeczy on robi i mół wypadek zakwalifikować jako awarie i potrzebne będzie podłączenie go do firmowego kompai skasowanie błędów gdyż może blokować pracą wtryskiwaczy -kolega ma iveko i strasznie klnie na diagnostyke bo po prostu wszystko komp zapisuje (za wysokie obroty i hamowanie...
Witam, mam taki problem z Iveco Eurostar z 98r. Silnik 9L, 380 KM, skrzynia Eurotronic. Auto od dłuższego czasu ciężko odpala (trzeba długo kręcić), po odpaleniu trzeba dodać gazu bo inaczej zgaśnie. Jak jest bardzo gorąco na dworze, potrafi zgasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nie jest to wina samego silnika, bo był wymieniony w międzyczasie na...
Witam mankament w moim ivecu polega na tym po wymianie baku na większy dzieje sie coś takiego. Śilńik pracuje równo po kilku minutach zaczyna migać wtrysk silnik zaczyna pracować nie równo nie wchodzi na obroty głos jest taki jak by miał za wcześny zapłon. proszę o pomoc.
Moja odpowiedź z uwagi na rożne auta i silniki może nie będzie stricte pasować do Twojej usterki. Kiedyś w silniku citroena 1.9D DW8 miałem taki przypadek jak u Ciebie w IVECO. Na zimnym palił "od strzała" dosłownie na ćwierć obrotu, po krótkim dystansie tak samo, ale po kilkunastu km jak silnik doszedł do temp roboczej ~90 stopni to zapomnij o odpaleniu....
Posiadam Iveco z silnikiem 2.3. Problemem jest czarny dym z tłumnika w całym zakresie obrotów. Zregenerowane zostały wtryskiwacze, zaślepiny EGR nic nie pomaga. Diagnoza komputerowa nie pokazuje żadnych błędów, już brak mi pomysłów. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw a po podniesieniu...
Iveco Daily lll 2.3 z 2006 roku. Od rana po odpaleniu wkręca się tylko do 1500rpm. Komputer St-6000 wyświetlił taki błąd: Usterka pomiędzy czujnikiem koła zamachowego wałem rozrządczym. Wymieniłem czujnik na wale. Nic to nie dało. Po odłączeniu czujnika wałka rozrządu silnik normalnie się wkręca na obroty. Gdy czujnik zdemontuje, ale podepne wtyczkę...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Ad. 1- nie wiem :D 2- tak możliwe, ustaw czujnikiem zegarowym zgodnie z danymi, 3- możesz to sprawdzić jedynie po numerach katalogowych pompy, 4- nie ma takiego kondensatora, ratuje Ciebie drugi akumulator, alternator większej mocy. Co do elektrozaworu, podejrzewam że stanowi on zabezpieczenie, przed maksymalnym ciśnieniem ładowania na zimnym silniku....
Zaciągnięcie ropy pompką paliwa do układu nie daje pełnej stu procentowej gwarancji momentalnego uruchomienia silnika Wymień Filtr Paliwa zalewając go ropą i pal we dwie osoby na plaka Plakiem pryskaj w filtr powietrza tak długo aż silnik zacznie sam pracować i przepompuje zapełni cały kład paliwowy Po uruchomieni i samoczynnej pracy silnika daj sobie...
Witam wszystkich. Mam problem jak w temacie. Auto z 2005r. Silnik F3F . W zimie auto stało na wiosnę się popsuło. Strzela przy dużym obciążeniu i prędkości obrotowej. Czasem przy rozpędzaniu czasem przy zwalnianiu. Po strzale brak reakcji na pedał gazu dopiero jak spadnie z obrotów. W sterowniku edc tylko błąd pedału hamulca. Mam drugie takie iveco...
Nie pamiętam tego silnika Ale czy koło foniczne przymocowane jak w większym stralisie na 4 srubkach m6 od strony skrzyni do wałka? Bo jeżeli tak to zdjalbym obudowę i sprawdził bym czy pojawił się luzik - Stare miejsca odcisniete. W Iveco, masa, następnie ściągam ta obudowę, biały tym, odopalanie jakby z uwalona świeca zarowa, porzuca go i ciężko wchodzi...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
IVECO daily 40C13 Witam proszę o jaką kolwiek pomoc: ...nie działą: -predkosć ,obroty silnika, poziom paliwa, temperatura, licznik z tachometrem , działa reszta kontrolek tylko przebieg 99999999 Dodano po 13 Pomoże ktoś Cokolwiek sprawdziłeś ? Bezpieczniki, punkty masy, ... ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Predkosc alternatora jest dwa lub trzy razy szybsza wiec jak czujnik pobieral impuls z walu silnika to liczyl rzeczywiste obroty silnika jesli podlaczysz pod alternator to bedzie liczyc obroty alternatora czyli jak silnik bedzie mial 1000 obr to Obrotomierz pokaze 2000 lub 3000 jesli juz to podlacz tez pod wal jak bylo w aucie w ktorym byl zamontowany...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
Iveco Daily.. 2006---> Mój konkretnie 2008. 35C15 3.0 Hpi. Problem z nierowna praca silnika. Odpala ładnie- bez różnicy, czy na zimnym, czy ciepłym- natomiast chwilę po odpaleniu zaczyna się nierowna praca... + okrutny smród z wydechu. Przy zwiększeniu obrotów przestaje. Tylko na wolnych są problemy ! ... .....A najlepsze jest to, że nie zawsze tak...
Witam Jeźdzę samochodem marki Iveco Daily 35C15: http://obrazki.elektroda.pl/6753884400_1... Do samochodu zostało zakupione radio m Tech Legend II oraz antena Sirio ML-145. Antena została zestrojona-SWR na poziomie 1,6. Zakłócenia występują po odpaleniu silnika i są zależne od obrotów silnika, słychać również dźwięk spryskiwaczy (wycieraczek...
Znowu zabrałem się za ten samochód i nadal brak diagnozy, otóż sterownik edc16c39 poszedł na immo off, jednakże oprócz pozbycia się kontrolki od immo nic to nie dało, nadal nie otwiera wtryskiwaczy, czujnik na listwie zamieniony, czujnik położenia wału i wałka również, zamieniona pompa wraz z wtryskami, sprawdzone obie skrzynki bezpieczników i przekaźników...
U mnie odbywało się to trochę inaczej silnik pracował nierówno i na zimno i na ciepło, właściwie nie dało się nim poruszać ponieważ nie reagował na gaz tzn trochę się dało podnieść obroty a potem tak jak gdyby komputer odcinał gaz. A jeśli chodzi o rozwiązanie mojego problemu to okazało się że był uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - ten wkręcany w...
Problem polega na tym że silnik pracuje z oporem nie wkręca się na obroty spalanie chwilowe jest wyraznie wyższe a wskaźnik doładowania turbiny po niżej 1 bara albo podchodzi i spada o mimo gazu z desce. Po chwili problem ustaje spalanie spada turbina bije i wszystko git. Podczas objawów nie działa hamulec silnikowy a odgłosy silnika wskazują jakby...
No to powiem tak. Ten element na klucz 6mm o którym pisałem wcześniej wykręciłem jeszcze raz i za pomocą magnesu wydobyte wszystkie opiłki które się tam znajdowały, wkręciłem go z powrotem ale za mocno bo obroty były bardzo wysokie. Więc popuściłem o 2 obroty i silnik już ładnie pracuje. Nie gaśnie, a mało tego, dostał więcej mocy. Nie wiem czy to było...
Dla potomnych w razie błędu p0401 (ograniczony przepływ spalin ) zignorować działanie klapy gaszącej nawet jeśli zdławia silnik i obroty spadają (pojawia się podciśnienie w kolektorze dolotowym). Po prostu próbuje wymusić określony przepływ świeżego powietrza. U mnie np sztywny przewód podciśnienia (zasilanie na zaworek sterowania EGR) połączony był...
silnik był ustawiony z powrotem, no wiesz, nie robiłem tego w serwisie ale chłopak robi tylko stralisy, fakt faktem że nie ustawiał go na zegar na pewno, ale w komputerze na wolnych obrotach pokazuje kąt wyprzedzenia wtrysku 13.99 stopnia, tak samo jak moje pozostałe 2 stralisy. Mam ciągle 2 błędy w adlbue o przekroczeniu NOX i zastanawiam się czy to...
Witam wszystkich, mam problem z ładowanie w Iveco Daily 35s12 z 2005r. 2,3d z pseudo "automatem". Auto stało z miesiąc nie jeżdżone, wczoraj odpaliłem przejechałem z 5km i na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat, że 5bieg jest w trybie serwisowym, po kilkuset metrach przeszedł w tryb Neutral i tak naprawdę skończyła się jazda. Stanąłem wyłączyłem silnik,...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
silnik 2,8 turbo- turbina według mnie jest ok bo węże robią się twarde wraz ze wzrostem obrotów. Filtr pow nie wiem jaki jest zobaczę w wolnej chwili . chyba bez wizyty u mech się nie obejdzie.
Nie działa wisko okej. Ale nie napisałeś czy ogólnie wentylator stoi totalnie czy działa ze stałą prędkością cały czas nawet gdy silnik przekroczy te 95-97 stopni ??? Ogólnie to wisko powinno zadziałać po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów silnika nawet przy niższej temperaturze płynu chłodzącego silnika... Tam też wisko współpracuje z klimatyzacją...
Ten zawór pomiędzy silnikiem a wiatrakiem to zapewne zwór proporcjonalny sterowania turbiną, a turbina do tego aby uzyskiwać ciśnienie na niższych obrotach potrzebuje mieć zwiększone ciśnienie w siłowniku czasami zwanym gruszką . Jak obroty silnika wzrastają i co za tym idzie wzrasta ciśnienie doładowania spada ciśnienie sterujące w siłowniku aby nie...
Witam naprawiam Iveco Daily 2007r 2.3HPI samochód ma problem z odpalaniem dłużej musi pokręcić po czym jak odpali wkręca się tylko na 1500 obrotów. Świeci się także kontrolka EDC . Zapewne samochód wchodzi w tryb awaryjny .. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 144 który brzmi tak "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
obroty silnika iveco obroty silnika iveco daily krajzega jakie obroty silnika
pralki hoover logować mbank gniazdo przyczepy pinowe
zmniejszenie wymaganej odległości sprawy forum
Błąd "Nieprawidłowy lewy nabój" w Lexmark X5450 - jak naprawić? Schemat skrzyni biegów BMW X5 E53 2002 - GM 5L40-E, ZF 5HP24