Ma może ktoś schemat ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zasilanie wtrysków masz po bezpieczniu F5 15A tego łatwo znajdziesz. A przekaźnik od wtryskiwaczy jest ten sam co od pompki paliwa. Jeśli słyszysz pompkę paliwa, że chodzi to przekaźnik będzie dobry. F28 20A to bezpiecznik od pompki. Bezpieczniki masz po stronie kierowcy w desce rozdzielczej z boku. Przekaźnik od pompki masz chyba pod kierownicą pierwszy...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
zmuszony byłem wymienić zaworki zwrotne we wtryskach. Sprawdź to.
Zasilania na sterownik sprawdzić.
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Te bezpieczniki wyżej 2 wiadomości podobno są od pompy paliwa i wtrysku. Nie tylko zasilają jeszcze inne rzeczy. Jak chcesz wyłączyć pompę paliwa to najprościej wypiąć wtyczkę na baku lub od wyłącznika "zderzeniowego" (bezwładnościowego) który masz na na prawym słupku A od środka pod kokpitem przy drzwiach.
Auto chodzi na gazie więc zapłon i iska są. Auto jeżeli nie włączę długich odpala ale zaraz gaśnie, rozłącza się przekaźnik od pompy paliwa oraz zasilanie wtrysku paliwa. Usunąłem niepotrzebne "ozdobniki" w treści. Mod.
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
zasilanie wtrysków?, ciśnienie paliwa,synchronizacje widzi?pryśnij plakiem w dolot zobacz czy się odezwie
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Jeśli posiadasz silnik krokowy(z twojego opisu wynika że tak)to masz ins. drugiej generacji,jeśli nie to 1gen.Niektórzy gazownicy zakładają do samochodów zasilanych wtryskiem paliwa inst.1generacji i uzupełniają ją emulatorem sondy lambda(urządzonko oszukujące komputer sam.)takie inst.praktycznie zawsze są problemowe.Najlepiej podjedz do kilku zakładów...
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
W FH12 nie ma żadnych zaworów odcinających do gaszenia silnika. Wyłączasz kluczyk, zanika prąd na pompowtryskiwaczach i silnik gaśnie. Miałeś sprawdzić jak zachowuje się kontrolka. Z paliwem wygląda że jest dobrze. Nie wiem czy moduł ma zasilanie.
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Immo nie odcina zapłonu tylko układ wtrysku paliwa,m.in zasilanie na przekażnik wtrysku który podaje plus na wtryskiwacze.Autko do elektryka.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Jest sterowanie na ten wtryskiwacz?
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
ginie cos? iskra? wtrysk? zasilanie na ster? cisnienie paliwa? na samostarcie pali? czeste były przepływki.
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Wtryski nie dostaną zasilania, jeżeli warunki nie są spełnione. Jak nie ma ciśnienia paliwa, zbyt niskie obroty itp.
Opór oporem, najpewniej podmienić że sprawnego, chyba że masz oscyloskop i możesz skonfrontować sygnał wału i wałka, w tym przypadku wtrysku sterującego. Sprawdź jeszcze przewody do wtrysków czy nie są beczki pozagniatane. Jeszcze jedno. W puszcze sterownika jest bezpiecznik 10A zasilania zaworu stop, dawki paliwa i zaworu wyprzedzenia wtrysku, sprawdź...
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
Sprawdziłem świece, nie było iskry. Podłączyłem na krótko zasilanie cewki z akumulatora. Silnik Zagadał - 3 sekundy i zgasł. ponowiłem - to samo się dzieje. Podałem samostart (plaka) i już nie było reakcji. może zalałem. Jutro sprawdzę obwód zasilania cewki i wtrysków. Przy próbie uruchamiania miga kontrolka immo. Silnik zachowuje się jakby blokował...
Przecież opis "INJ" sugeruje "injection" czyli wtrysk. Bezpiecznik o takiej wartości zabezpiecza pompę paliwa i układ wtrysku - czyżby mimo używania gazu szło cały czas zasilanie na pompę? Może to z niej swąd kolega poczuł. Tu ma kolega schematy instalacji: http://www.auto-olds.ru/sxema3.1-3.8.pdf Bezpiecznik ten widać na stronie 21 tego pdf'a oznaczonej...
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
sprawdź czy masz zasilanie na sterowniku
na zimnym silniku odpal z plaka lub samostartu i będzie wiadomo czy zasilanie paliwa czy elektronika
diagnosta adoptował przepustnicę a następnie wyszło mu że jeden wtrysk ma 1V Więc tak gość nie ma pojęcia w ogóle o Twoim samochodzie i nie jest elektrykiem. Wszystkie wtryski mają razem zasilanie 12V.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Pompa paliwa się załącza? Jeśli tak, sprawdzić zasilanie na wtrysku, powinien być stały plus. Następnie sprawdzić kluczowanie masą. Idzie z 2 pinu ECU. Jak to sprawdzisz to opisz wyniki. Sprawdzaj kontrolką, miernik może Cię wprowadzić w błąd. Moim zdaniem tutaj winny jest przekaźnik rozłączający od instalacji gazowej. Niemniej jak sprawdzisz, będziemy...
Na moje to będzie coś z zasilaniem wtrysków lub ciśnienie paliwa.
Też bym się chętnie dowiedział.... Autor ma pewnie na myśli przekaźnik odcinający zasilanie na wtryski lub pompę paliwa ;)
Co Wy za pierdoły opowiadacie !!! Wtryskiwacz jest to elektrozawór więc jak go może nie być ? Gdzie tam jest membrana do pęknięcia nawet jak by tam była to nie ma nic wspólnego z upływem paliwa .To jest prosty układ zasilania LPG , Wtrysk paliwa / za zwyczaj / jest rozłączany po przejściu na pracę LPG . Zobacz jak zachowuje się wtrysk po przełączeniu...
Nie orientuje sie, ile moze kosztowac naprawa wtrysku. Jezeli sam silnik nie pracuje jest problem na drodze zasilania paliwa tu musisz szukac.
Witam, mam problem trochę inny. mam poloneza atu plusa 1.6gsi b+g, cały problem tkwi w tym, że na benzynie nie chodzi, przy włączaniu zapłonu w ogóle nie słychać, by pompka podawała paliwo. z tego co mi wiadomo to jest ona nowa, wszystko było jeszcze ok dwóch miesięcy temu z nim ok..... ktoś pomoże???
Sprawdz cisnienie paliwa i jak wtrysk nie podaje paliwa to czy wtedy ma zasilanie i sterowanie
Sprawdź najpierw jakie podaje ciśnienie na szynie paliwowej, musi być przynajmniej 180, jak poprzednik napisał, sprawdzić synchronizację wał/wałek, a do tego przy pierwszym uruchomieniu odkręć zasilanie paliwem przy wtrysku, żeby miało gdzie uciec powietrze z układu
Sprawdź czego brakuje na cewce przekaźnika, zasilania po kluczyku czy wysterowania masą. Zobacz czy masz zasilanie na wtryskach. Gdy brak masy, do sprawdzenia zasilania, masy na sterowniku silnika, czujnik obrotów wału. Gdy brak zasilania, szukasz od przekaźnika głównego.
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
W cenie miernika kupił byś pompe paliwa. Weź pożycz od kogoś w końcu manometr.
Najlepiej to by było zapiąć oscyloskop pod zasilanie ECM albo od bidy żarówkę . Warto może by sprawdzic przekaźnik w skrzynce pod ECM czasem pływały albo padały. Ogólnie zasilanie w paliwo ,zasilanie ECM i sygnał na wtryski. Synchro też by się zdało no ale jak brak błędów?
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Dosłownie nie jest zapisane ,ale na podstawie błędu można wywnioskowac.Można też sprawdzic bez testera iskrę, ciśnienie paliwa zasilanie pompy ,wtrysków itd..,zrobiłeś coś z tych rzeczy?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem podpowiedź, Mam sprawdzić przewód górny, wchodzący do zbiornika paliwa, czyli ten którym płynie paliwo od nadmiaru od wtrysków, tak, bo zasilanie mam z dołu zbiornika.
ja znam takie mozliwosci w takim przypadku: -gaznik nadcisnieniowy za turbo -gaznik podcisniowy przed turbo (w takim przypadku nie ma mowy o intercoolerze) -instalacja wtrysku paliwa -zasilanie silnika lpg , specjalny mikser i reduktor
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Raport: Co ma pęknięta głowicą do paliwa w płynie? Przecież tam nie ma żadnych kanałów paliwowych w głowicy. Wtrysk ma zasilanie i odpływ a paliwo podaje końcówka która jest w komorze spalania. Przecież nawet gdyby pękła głowicą...
Cześć . Czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej komputera 91 AB2C013AB ? Nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa oraz nie uruchamia wtrysków. jeszcze nie sprawdziłem czy na wtryskach nie ma i masy i napięcia czy tylko jednego z tych. Samochód - Ford Escort 1991 , 1,6 wtrysk wielopunktowy , na pojedynczym wałku.
dioda sprawdzic czy jest sygnał na wtryski. zasilanie na pompe jest? cisnienie paliwa jest?
Raczej albo stacyjka albo główny przekaźnik zasilania na wtryski i pompę paliwa. Można by też bezpieczniki przejrzeć. Jak nie chce odpalić wystarczy sprawdzić czy we wtykach wtryskiwaczy na jedym z pinów przy kręceniu rozrusznikiem czy jest 12V ( Ecu podaje masę dla otwarcia wtryskiwacza).
Masz racje z tym co piszesz, lecz znam się trochę na mechanice, co prawda nie posiadam większości sprzętu do diagnozy auta nieuruchomionego i muszę z tym walczyć bo tu gdzie jestem naprawa jest bardzo droga. Ja stawiam na pompę Denso 22100-0G010 czekam na nią, gdyż auto jak jechało na wyższych obrotach przyspieszało i paliło na wszystkie wtryski, teraz...
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Zasilanie na wtryskach jest? kluczowanie jest?, pompa paliwa pracuje?
Witam. Potrzebuje przerywacz który będzie przepuszczał prąd np przez 0.5s najlepiej żeby ten czas był regulowany. Z jednej strony ma znajdowac sie wtrysk paliwa a z drugiej zasilanie chodzi mi oto aby wtrysk przepuszczał tylko przez dany krótki czas i gdy przerywacz odetnie prąd wtrysk już nie będzie przepuszczał . Istnieje taki przerywacz ?
Skoro masz silnik na gaźniku to i tak musisz wypalic paliwo z komory pływakowej a dopiero później przeąłczyc na zasilanie LPG. Przełączanie na gaz w zależności od obrotów a nieraz i temperatury reduktora możliwe jest w instalacji w silnikach z wtryskiem paliwa gdzie zasilanie benzyną jest odłączane w chwili przejścia na LPG.
Witam :D Zabieram się do montażu alarmu w golfie 3 GTI 2.0 Na forum doczytałem się, że można odciąć zapłon poprzez rozłączenie zasilania sterownika wtrysków paliwa (ten w podszybiu). Czy takie rozwiązanie nie spowoduje jakiś błędów, resetu komputera, utraty pamięci itp.? Dodatkowo chce rozłączyć zasilanie pompy paliwa. ( od przybytku zabezpieczeń głowa...
Fajnie że Beta podaje schematy do wszystkich modeli: https://betausa.com/content/SUPPORT_PDF'... Zapłon jest oczywiście typu TCI. Na niebieskim przewodzie masz zasilanie do elementów wykonawczych wtrysku paliwa, załączane przez główny przekaźnik układu wtryskowego. Motocykl ma trochę nakombinowany układ ładowania, bo regulator...
Kurde, w to 7,40V i 0,15V na akumulatorze przy pracującym silniku nie uwierzę. Musiałby być akku total trup. poza tym to z czego by się zasilał sterowni silnika, zapłon, wtryski, pompa paliwa itp ? Może być też tak że ładowanie masz ok ale ci zanika zasilanie zegarów.
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Tak mam LPG Tak od początku trzeba było, wieć sprawdź zasilanie cisnienie paliwa i popuszczanie gazu poprzez, wtryski reduktor. Oraz .....
Dokładnie dwa w jednym, Jeden kanał wysterowanie z kompa silnika a drugi ze stacyjki. Wiadomo najpierw stacyjka -mamy zasilanie na wtryskach potem obroty silnika i mamy zasilanie pompy paliwa. Tak to wymyślili.
Witam. Mam problem z manem 33-462 , silnik nie chcę odpalić. Może od początku , auto było postawione jakiś rok temu w garażu, do końca wszystko chodziło. Teraz postanowiliśmy go sprzedać , po podłączeniu aku. i próbie odpalania rozrusznik kręci , ale po za tym żadnej reakcji. Sprawdziliśmy zasilanie paliwem i okazało się że , nie wychodzi paliwo z pompy...
Na wtryskach czego brakuje? Zasilania czy kluczowanie masą?
Sprawdz zasilanie na cewke i wtryski. jest to to samo zasilanie co ecu i pompy paliwa. Sprawdz przekaznik główny ecu i pompy paliwa.
zasilanie wtrysków jest, sprawdzone miernikiem i sterownie dioda, jak zdejmę zasilanie z pompy paliwa to auto chodzi jeszcze przez chwile dopóki ciśnienie paliwa nie spadnie, który to bezpiecznik ?
Auto jak w temacie .Ciśnienie paliwa 3,5 bar,iskra prawidłowa ,wtryski rozpylają ,zasilanie elektroniki silnika również jest.W czym problem?Może czujnik położenia wału?
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
Kolego goldwinger zasilaniem wtrysków steruje przekaźnik ten sam co pompę paliwa ? więc tak sterowanie przekaźnikiem steruje ecu a styki robocze przekazują zasilanie na wtryski połączone szeregowo u mnie jest tam 7v
mialem podobny problem uszkodzony sterownik do naprawy
ten przekaźnik podaje zasilanie do pompy paliwa, ECM (wtryski, regulator prędkości biegu jałowego) pisząc prościej to tak jak dwa przekaźniki w jednej obudowie (da radę to podłączyć na zwykłych-tylko po co?)
Nie ma napiecia na wtryski bo nie ma ciśnienia. Jak podasz plaka, napompuje cisnienia to i na wtryski zasilanie bedzie. Paliwo sie cofa . Co z filtrem paliwa? Kiedy wymieniales ? Zacznij od filtra i wszelkich polaczen gdzie sa jakies oringi bo jak tak bedziesz odpalal to zycie pompy sie szybko skonczy.
Ja uważam akutat że wtryski CR są bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Jednak w późniejszym czasie Ford rozstał się z Delphi (producent zasilania paliwem CR) w tych autach i poprawiło się. Przerabiałem ten temat już kilka razy
Brak załączanie się jednego z przekaźników w BSM przez co nie dochodziło zasilanie do ECU silnika, nie było sterowania wtryskiem,iskry, nie pracowała pompa paliwa, zasilanie podane przez przekaźnik zewnętrzny sterowany po zapłonie i maszyna gada.
Podaj wartość ciśnienia paliwa na zasilaniu wtrysku.
To może być : brak sterowania wtrysku , a przyczyn może być kilka. Może też być: małe ciśnienie paliwa.
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Opis instalacji i punktów montażowych znajdziesz w odpowiednich działach. Użyj SZUKAJ. Poza tym nie podałeś, jaki silnik masz w tym aucie, a to ważne (w przypadku wtrysku można ciąć zasilanie pompy paliwa, przy gaźniku niemożliwe).
Zrób mostki zamiast sterownika i pojeździj na benzynie, to się upewnisz. Zasilanie jest jeszcze "po stacyjce".
Ale nie chodzi mi o to żeby on zasilał jakiś silnik tylko żeby rozpylał mgiełkę
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Masz : -zasilanie na cewkach zaworów gazowych sprawdzone -wtrysk paliwa odłącza się w momencie przejścia na gaz Ja bym się głównie na tym skupił.
Pompa pracuje? Paliwo dochodzi? Jakie ciśnienie paliwa? Wtryski mają zasilanie/impuls (emulator, lub co tam jest)? Otwiera wtryskiwacze? Nie są "zapchane" ?
zasilanie wtrysków paliwa jakie wskazania wtrysków zasilanie wtrysków peugeot
maszyna szyć naprężacz przerwany kabel sygnałowy parametr maszynowy
Gasik RC do transformatora prostownika 230V 200W Ustawianie daty i czasu w Sony CCD-TR2000E Hi8