Podłącz do grzałki woltomierz lub żarówkę na kablach lub amperomierz szeregowo i ponów test. Ogólnie grzałka zawsze jakąś bezwładność ma i od razu się czarna po wyłączeniu nie zrobi. Dzięki za pomoc. W tym moim konkretnym egzemplarzu okazało się, że albo ktoś tam grzebał i nieodpowiednio połączył bezpiecznik i przełącznik albo fabrycznie była źle zmontowana...
CMS ma rację. Obecnie na wydrukach jest jeszcze gorzej :( Widać dodatkowo w równych odstępach że na karce jest jednakowy wzorek. Wałek OPC jest po prostu zużyty. Potwierdził to również jeden ze sprzedających na Allegro ( po przedstawieniu mu sprawy). Stwierdził że kasety startowe mają 'wystarczyć' na 1000 stron - czyli i wałek OPC też. Kupiłem nową...
Jestem posiadaczem Opla Kadetta rocznik 89 silnik 1.3 OHC na najprostszej instalacji gazowej mieszalnikowej. Pojazd ma najprostszy na świecie układ zapłonowy (nie jestem tego pewien bo ma jakiś komputer przy zbiorniczku płynu hamulcowego, możliwe że ma układ zapłonowy Delco nie wiem dokładnie jak to rozpoznać). Pojazd ma nowy akumulator Bosh o odpowiednich...
Też im to powiedziałem. Tak jest we wszystkich normalnych samochodach...ale to jest Kia:) Tak czy siak, wymienię tą plecionkę i wyczyszczę miejsca styków. Powiedz mi proszę, czy miejsca plecionka-karoseria i plecionka-silnik smarować jakąś wazeliną techniczną? Czy wyczyścić, skręcić i dopiero posmarować z wierzchu, aby nie śniedziało?
Spróbuj to posmarować - prowadnice szyby wazeliną techniczna a przekładnie jakimś smarem stałym. Mialem podobne problemy. Rama szyby się od (u mnie od wysokich temperatur :D) deformuje czasowo i też tak bywało.
Jeżeli jakieś nowe części trzeba posmarować to olej wrzecionowy i wazelina techniczna, a tak starsze jak chodzą, to się niczym nie smaruje.
Sprawca wycieku to ta "pierdółka", niestety kosztowna, między 150-300zł, za samą część. Możesz spróbować ją wykręcić po zdemontowaniu tej czarnej obudowy mikroprzełącznika, później przeczyścić (iglicę)popychacz, przesmarować jakąś wazeliną techniczną, złożyć i może uda Ci się przynajmniej na jakiś czas zmniejszyć wyciek, ale nieuchronnie czeka cię wymiana....
Ja już mam problem rozwiązany. Niestety bez serwisu się nie obyło. Okazuje się, że to zablokowany zaparzacz i tam muszą go jakoś odblokować. Niby pierdoła bo żadnych części nie potrzeba ale 3 tygodnie leżał w serwisie. Gościu powiedział, że można uniknąć takiego zablokowania next time jak się po myciu zaparzacza go nasmaruje jakąś wazelina techniczną...
Ten żel/galaretka/silikon to był pewnie zastosowany do zabezpieczenia przed wilgocią i zalaniem. Nie jako pasta termoprzewodząca. Po taką pastę udaj się do sklepu elektronicznego/komputerowego i kup zwykłą silikonową (białą) typu 'H', lub jak chcesz zainwestować więcej niż 3zł to w komputerowym coś za około 15zł do chłodzenia CPU. Nie musi być jakaś...
Ten "popiół" to po prostu siarczan ołowiu, produkt reakcji elektrolitu (kwas siarkowy) z ołowiem elektrody. Elektrolit nie powinien wydostawać się z wnętrza baterii, ale czasem odrobina... Powierzchnię akumulatora przetrzeć wilgotną szmatką z kurzu i ew. pozostałości elektrolitu, czopy biegunów oczyścić mechanicznie z osadów (dość delikatnie, aby nie...
Pamiętam ze starych czasów (jak przystało >na emeryta<), wszelkie łączenia przewodów do przewodów czy przewodów do anten, symetryzatorów itp, pozostajace na zewnątrz zabezpieczaliśmy wazeliną techniczną (w naszym warsztacie zawsze stała dyżurna beczka (!) tego specyfiku). Po prostu puszkę przyłączeniową czy z przedwzmacniaczem wypełnialiśmy wazeliną...
jakiś czas temu jak robiłem odlewy z żywicy to powierzchnię formy smarowałem wazeliną techniczną dostępna w każdej aptece. chodzi oto aby powierzchnia była albo tłusta no albo folia
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83... Tu masz rysunek.Może być zwykły smar,ale lepszy jest jakiś wodoodporny,lub wazelina techniczna.
Kolego, na moje masz syf we wtyczce na sterowniku. Wyjmij, wymyj, ale nie przypadkiem kontaktem, są dwa rodzaje zmywaczy te rozpuszczające osady i te poprawiające kontakt stosowane głównie do WN. Złącze musi być suche i zabezpieczone, uszczelka silikonowa cała, posmaruj ew. wazeliną techn. To samo ze złączami w nadkolach. No i sprawdź przewody czy nie...
Masłem? Hmm. Raczej wazeliną techniczną. No, Jeśli głośnik był zamontowany w aucie i nie pracował, to panujące wewnątrz kabiny warunki, od tropikalnych po arktyczne, mogły spowodować zesztywnienie zawieszenia. Proponował bym też, odłączenie głośnika który pracował i podłączenie (na jakiś czas) głośnika który nie pracował. Miałem podobny problem z 15"...
Fajne rozwiązanie , ale myśle że w moim przypadku wystarczy zabezpieczenie jakimś sprayem lub wazeliną techniczną. Sama RJ jest schowana w dławiku, jednak dławik niedokońca zaciska sie na UTP-ie.
zapodaj ODROBINĘ równo rozprowadzonej wazeliny technicznej (Właśnie ten W 701 jakieś de ja vi mam chyba?
Też mam ten sam problem. Na jakiś czas pomaga "zaklejenie" końcówki odpływu wazeliną techniczną. Wtedy schodzą się końcówki tego silikonu i jakoś działa. Smród bierze się stąd, że albo wewnątrz odpływu silikon się zawija i powstaje mała dziurka, albo po prostu jest już zużyty.
Jak napisałem powyżej, to łozyskowanie umieszczone głębiej jest nierozbieralne. To bliższe Ciebie to rzeczywiście 6204, może być typu ZZ, RS lub takie jak miałeś RSC. Niby te z plastikową uszczelką (RS, RSC) wytrzymują dłużej, ale ja mam swoją teorię i zawsze zakładam łożyska typu ZZ. Oprócz łozyska potrzebny jest stożkowy v-ring 25. Oczyść powierzchnię...
Odegnij blaszki w obudowie, rozbierz, wyczyść, przesmaruj suwak (nie ścieżki oporowe) leciutko wazeliną techniczna i złóż, partyzantka, ale będzie działać. Z racji, że odkurzacz nie jest wiele wart, mogę go po prostu zablokować w pozycji maksymalnej mocy? Jeśli tak, to wystarczy zewrzeć przewody, czy jakaś minimalna oporność tam musi zostać? Można i...
Zamiast (oprócz) smarowania wazeliną techniczną proponuję naciągnąć jakiś gumowy kapturek (w motoryzacyjnym coś dobrać) tak, by deszcz po nim spływał i nie dostawał się do połączenia elektrycznego. Zamiast opaski do węża bardziej "profi" byłaby moim zdaniem opaska uziemiająca do rur :) Pozdrawiam :)
Odkręć jeszcze z tyłu ten plastik z mechanizmem obrotu wiatraka, tam jest jeszcze takie łożysko ślizgowe. Popryskaj jakimś środkiem smarującym. Mam jeden podobny, rozkręciłem cały, wszystko poczyściłem, próbowałem różnych smarów, środków itp. -nie pomaga na długo. Raz pochodzi tydzień i potem znowu się coś przytrze i znowu trzeba rozbierać i smarować...
W kółko jest problem z przepalaniem się żarówki, trzeba przeczyszczać styki bo śniedzieją. Zakupić oprawy ze stykami niklowanymi lub chromowanymi. Można ewentualnie posmarować styki wazeliną techniczną bezkwasową, ale to może pomóc na jakiś czas.
Z olejów to żadne 15W40, bo to rzadkie jak woda i ścieka momentalnie, tylko 80W90 lub jakiś bardziej lepki. Odrobina wystarczy a i nie wycieknie tak jak 10W40. Smar nie jest dobrym rozwiązaniem, bo wysycha i zmienia się w twardą skorupę. Próbowałbym też z wazeliną techniczną. Dawno temu nabyłem jakąś taką maź rzemieślniczej produkcji - niestety słabo...
Możesz mechanizmy przesmarować ale nie byle czym. Do tego jest dobra wazelina techniczna, albo jakiś specjalistyczny smar to tego celu (można bez problemu zakupić w sklepach z elektroniką)
https://obrazki.elektroda.pl/3082735600_... Nie mam pojęcia, jak do tego doszło, ale od jakiegoś czasu nie można normalnie włożyć czarnego tonera, bo wewnętrzny element (na zdjęciu wskazany strzałką) jakby opadł i w efekcie nie pozwala na całkowite umieszczenie tonera w slocie. Można ten element podnieść, ale puszczony sam opada. Tymczasowo...
Witam . Wszyscy mają rację . :D Czysta wazelina techniczna ( bardzo dobry bezkwasowy środek konserwująco - smarujący ) jest izolatorem ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach : - świeża (prosto z pudełka ) jest izolatorem - po jakimś czasie pracy głównie na stykach ruchomych wchłania oderwane cząsteczki materiałów przewodzących i staje się coraz lepszym...
Czyściłeś mode switch czy przypuszczasz że jest czysty ?. 1.Na pewno jest jest suchy i utleniony, Styki pantografu lekko odgiąć i też wyczyścić i dać jakiś lekki smar ostatecznie wazelinę techniczną, żeby nie pracował na sucho. 2. Wymienić paski zwłaszcza do servo, nie mogą być za ciasne i nie za grube bo silnik nie uciągnie. 3. Sprawdzić koło zębate...
W moim egzemplarzu takiego zjawiska nie zaobserwowałem, z tego co pytałem kolegi, który też ma Aneng-a, również nie miał tego problemu, być może w różnych seriach produkcyjnych stosowano różne smary. U mnie użyto na wyłączniku dość skąpo jakiegoś półprzezroczystego bezbarwnego smaru o lekkim zapachu parafiny, najprawdopodobniej jest to wazelina techniczna,...
Problem sprawiła natura. W bagażniku często panują bardzo trudne warunki (duża wilgoć). Oczyść połączenie i posmaruj wazeliną techniczną. Sprawdzaj co jakiś czas czy problem nie wrócił ...
Witam Napisz ile lat ma aku. A przedewszystkim sprawdz połączenie klem z akumulatorem i dobrze wyczyść, dobrze było je posmarować jakimś smarem dobrze przewodzącym (np. wazelina techniczna)
Potencjometry możesz wyciągnąć , przeczyścić i posmarować wazeliną tech. albo jakimś innym specyfikiem. Wazelina techniczna do potencjometrów? W celu? Może od razu towotem? Porada równie cenna jak w wypadku polecania do konserwacji łożysk kulkowych super glue... Zarówno do czyszczenia, mycia, jak i konserwacji potencjometrów istnieją od kilkunastu lat...
W pokazanej przez Ciebie części nic ciekawego nie "mieszka". Iglicę czyścimy jak najmniejszym papierkiem ściernym żeby nie pokaleczyć iglicy. Zmieniamy uszczelkę oringową nakładając odrobinę wazeliny technicznej , przykrywamy to podkładką i zabezpieczamy trójkątną (taki ma mniej więcej kształt) zawleczką. Może kupiłeś za dużą uszczelkę oringową ? Po...
Pytanie proste aczkolwiek nie zadane: Czy rolą pasty do gwintów jest tylko zaimpregnowanie pakuł przed wilgocią czy również jakieś "magiczne" uszczelnienie połączenia ? Jeśli tylko się impregnuje to mogę użyć towotu, wazeliny technicznej albo smaru miedzianego - bowiem takie rzeczy posiadam na stanie. Czy różnego rodzaju smarowidła chemiczne nie zmieniają...
Po dłuższym czasie od naprawienia........ Zajrzałem jeszcze raz do "czerwonego pudełka" i stwierdziłem.... E U R E K A !!!!!! Ktoś Kiedyś Jakiś Janusz wyjął bezpiecznik od EHP i włożył z powrotem, nie wiem, prosto, czy krzywo, czy za mocno, w każdym razie: w tej skrzynce jest kilka bezpieczników, ich zasilanie jest rozprowadzone z płytki miedzianej...
Kropelka wazeliny technicznej rozwiąże problem na jakiś czas. Ja osobiście używam smaru do łożysk tocznych (taki zielony), który nie zmienia swoich właściwości przy wysokich i niskich temperaturach.
Tak jak kolega napisał kup zestaw naprawczy ok 5 PLN i wazelinę techniczną. Nie zwlekaj z naprawą bo może ci się za niedługo zatrzeć iglica oby tylko nie w pozycji brania wody bo nieszczęście gotowe. Mogą ci się urwać śruby od mocowania układu wodnego, dlatego spryskaj je wcześniej jakimś środkiem np. WD40. Mogą ci się urwać a wtedy zostaje rozwiercić...
Czy takie przełączniki są dostępne w sprzedaży? I tu jest największy problem. Są jedynie podobne, takich samych nigdzie nie znalazłem. Dlatego też pisałem o naprawie tego co jest - można spróbować, male musisz mieć takiego samego typu - ważne, żeby wewnętrzne styki ruchome były takie same - jeśłi to tylko te wewnętrzne styki - można spróbować wymienić....
Wazeliną można klemy posmarować i nic złego się nie stanie. Ale to musi być wazelina a nie coś co tak sobie nazwał konfekcjoner. Ja często używam wazeliny (do innych celów) ale tylko aptecznej która ma na tubce napis że spełnia wymagania Farmakopei Polskiej. Kiedyś kupiłem wazelinę w sprayu i to nie była wazelina ino jakiś nieznany olej z "tajemnym"...
najlepiej nadaje się smar silikonowy, ale niestety przewodzi prąd ??? Po pierwsze nie każdy więc nie można generalizować w tern sposób. A skoro jakiś konkretny smar silikonowy przewodzi prąd wypadałoby podać jego nazwę żeby wiadomo było czego unikać. przesmarowałbym te przekładnie też bezkwasową wazeliną techniczną. I dlatego że nie każda wazelina...
Jaki tam jest silnik? Nic nie dostało się w tryby? (jakiś paproch np?) Smar można usunąć i zamiast niego dać odrobinę wazeliny technicznej - na same ośki - tryby plastikowe smarowania nie potrzebują raczej.
Możesz go wyczyścić właśnie kontaktem PR na patyczku z wacikiem - on rozpuszcza tlenki. Po prostu trzeba to mechanicznie ruszyć, samo psikanie nie pomaga a czasami pogarsza za jakiś czas. Później zrób to samo alkoholem izopropylowym. Na końcu również na waciku przetrzyj ścieżki wazeliną techniczną bezkwasową o jak największym stopniu czystości. Wypada...
Jest jakiś patent na to? Jest- wymontować zamki, dokładnie umyć na błysk i nasmarować smarem maszynowym albo wazeliną techniczną.
tak czyściłem środek kadridża. A tą listwe czyszczącą trzeba czymś nasmarować, może jakąś wazeliną techniczną? Ale zaglądałem do środka jeszcze raz i nic sie tej listwie nie stało. Dodano po 31 rozłożyłem złożyłem jeszcze raz i wrażenie takie: przez chwile coś pokręciła nagle pisk i dalej juz nie chciała kręcić. Nadal nie pobiera papieru. Dodano po...
Podejdź do jakiegoś rusznikarza. Może On coś wymyśli. W co drugim "sklepie" z bronią takiego namierzysz. Lub u myśliwych.
Pierścienie możesz wykonać na laminacie, zaś styki możesz użyć z gniazd na karty PCI z jakiejś uszkodzonej płyty z komputera. Laminat lepiej jest wtedy pocynować i nałożyć cienką warstwę wazeliny technicznej.
Przeczyść zębatki napędu lasera, bo może jest jakieś ziarenko piasku itp, i przesmaruj środkiem do tego celu przeznazonym np. wazelina techniczna.
Choć w pudle z nowym bębnem była jedna cześć obejmy. Było zakładać nową, po coś ją dali. Słyszałem aby bardzo uważać przy demontażu bo łatwo połamać ząbki. Zdarza się Mam jeszcze pytanie co użyć? Czy wazelinę techniczną czy może jakiś smar (może silikonowy). Nie wiem co będzie lepsze. Nie chcę aby „uszczelniacz” się wypłukiwał i co gorsze...
Możesz spróbować po prostu nasmarować wszystkie tryby i dźwignie np. wazeliną techniczną. Skontroluj cały napęd rozkręcony podczas próby otwarcia, czy nie blokuje jakiś paproch.
są tam dwa tlocki gumowe kture stoją w miejscu To jest właśnie to. Delikatnie czyść by nie porysować gładzi a nasmaruj wazeliną techniczną lub jakimś smarowidłem które nie reaguje z gumą. Nie używaj jakichś smarów które uszkodziły by elementy gumowe.Może byś smar silikonowo-teflonowy itp. Gdyby te tłoczki były np. wyszczerbione z jednej strony a drugiej...
metodą techniczną indukcyjności metodą techniczną pomiar indukcyjności techniczną
uruchomić matryca volvo silnika schemat podłączyć licznik elektryczny
philips klepsydra xf9005 problem
Audi A6 C6 2.7 TDI 2006 – koszt wymiany paska wielorowkowego, napinacza, rolek i płynu hamulcowego Jak ustawić czujnik ruchu i zmierzchu?