Witam. Mozecie mi powiedziec jak dziala zwykly stary przerywacz kierunkowskazow, sa trzy wejscia 49, 49a, C, jest przewodzenie miedzy dwoma pierwszymi, co podlaczyc do tych stykow i czy do obudowy ma byc przylaczona masa ? ps. ma ktos schemat instalacji elektrycznej do Jawa ts 350 (6v) model 634 lub podobnej bez niego nic nie moge zrobic :cry:
Witam, Jawa 350 6v Brak iskry na obu cylindrach, sprawdziłem cewki na krótko i są ok, nie ma zwarcia na przerywaczach, szczotki ok. Jak narazie wszystko mam podpięte według schematu na krótko. Czy moglibyście mi podpowiedzieć co pomierzyć żeby znaleźć usterke?Czytałem już podobny zamknięty temat lecz nie znalazłem w nim odpowiedzi.
Schemat naprawy prostownika? cóż sprawa jest prosta jeżeli masz uszkodzony sprawdź diody jest ich 6szt. wymieniasz i wszystko, sprawdź regulator napięcia - instalacja 12V czy 6V od tego trzeba zacząć? Za mało informacji podałeś
Mam nadzieje że przeszczep się uda tyle tylko że jak chcesz montować altek z jawy musisz zastosować się do schematów wrzuconych przez p.Błażeja no i nabyć prostownik,regulator napięcia i przekaźnik kontrolki ładowania.
To jest taki typ regulatora 'Bosch 45 / 60 - 6' z pojedyncza kotwica, ktora przelacza po kolei 2 'zestawy' stykow i od wiekszosci powojennych motocykli powinien tak samo pasowac : AWO Turist / Sport, IFA BK 350, MZ ES / Trophy, Jawa Perak / Ogar, itp., bo wszystkie mialy wlasnie 'kopie - klony' tego regulatora 'Bosch' w latach powojennych i podobne...
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
szukasz schematu? sam zapłon to bardzo proste rozwiązanie na każdy cylinder osobna cewka, kondensator, przerywacz... napisz na pw z czym masz problem?
Bardzo dawno miałem do czynienia z Jawą a z dwucylindrową mało. Patrząc na załączone schematy nie potrafię zgadnąć jak steruje się iskrą dla dwóch cylindrów i gdzie podłączyć dwie cewki zapłonowe. Podłączenie do jednego zasilania i napędzanie jednocześnie dwóch obwodów to chyba niedorzeczne. Jak czytam schemat to akumulator jest tutaj marginalny (dla...
Na 100% powinien tam być regulator elektroniczny. Tylko w wersji 6V był to regulator mechaniczny. A jeśli zajmujesz się elektryką maszyn budowlanych to przecież taka cz-tka to dla Ciebie pestka, układ ładowania jest bardzo prosty, zresztą schematów także nie brakuje. Wg mnie masz gdzieś luźny przewód , obejrzyj prostownik bywa że przewody w środku się...
Witam Jestem posiadaczem jawy 350 LUX z silnikiem 6V. Chcialem do niej zalozyc elektroniczny obrotomierz i wybralem ten oto schemat: http://www.elektroda.net/samochod/obroto... Poskladalem - dziala - ale nie do konca :( To znaczy - musze jakos zmienic parametry aby pelna skala odpowiadala 5 tys. RPM - mozna to niby ustawic potencjometrem...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
schemat playstation schemat schemat schemat geforce schemat whirlpool schemat
porysować bęben kondensator silnik jednofazowym instalacja linuxa dysku
egzamin zawodowy calormatic ustawienia
Wydajność kompresora 50l: parametry i modele Triumph-Adler Gabriele 110 DS: Data produkcji i funkcje