Miernikiem uniwersalnym na zakresie pomiaru rezystancji. Wał korbowy .https://itstillruns.com/test-cam-sensor...
dodać jeszcze należy, że dwusuwy w ogóle nie lubią delikatnej jazdy (niskich obrotów), bo mają wtedy zbyt słabe smarowanie i to im szkodzi (przycierają się), tak jak i wały nie lubią wolnych obrotów bo rozbijają się łożyska igiełkowe, dwusuwy po prostu lubią "pałowanie" ;) zupełnie odwrotnie niż czterosuwy
Naniosłem poprawki do kodu, nie mam jak sprawdzić komunikacji diodą, bo nie mam jak się z nią podłączyć (przynajmniej nie wiem jak to zrobić). Zmieniłem przejściówkę USB-RS na kabel RS-RS z crossowaniem, ale wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej, bo teraz po podłączeniu kabla nie zapala się dioda odbioru przy porcie, która przy przejściówce zapalała...
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
W jakich warunkach rejestruje się błąd ( spokojna jazda przy niskich obrotach, gwałtowne przyspieszanie , duża prędkość obrotowa silnika). Sprawdź kontekst powstania błędu (zamrożona ramka). To silnik z turbiną więc pole do popisu dla nieszczelności rośnie, sama wydajność turbiny też może mieć znaczenie.
Mam instalacje LPG, teraz jezdze na benzynie bo jezdzi troche lepiej i ma lepsze obroty ale i tak nie jest tak jak powinno być na skrzyzowaniach ma okolo 600obrotów a na gazie nawet po 400 i gaśnie, wlot powiatrza mam zagięty do środka śilniczek krokowy wymieniony i dalej to samo, nie mam pojęcia co to może być, przy wyższej prędkości od 60km/h samochodem...
to dławienie pojawia się tylko przy prędkości poniżej 10km No to jest normalny objaw :D 1 bieg służy do ruszania. 1.8T nie lubi jazdy na zbyt niskich obrotach a zwłaszcza 10km/h na 2 biegu...
To może być piston slap, efekt stylu jazdy na niskich obrotach. Ale moja odpowiedź nie jest jednoznaczna może być co innego.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Objaw jakby Iskrę gubiła lub jest słaba zwarcie albo przebicie
Wibracje na postoju czy podczas jazdy?? Na niskich obrotach silnika tylko czy na wysokich też??
Witam. Mam pytanie odnośnie KTM EXC 300 TPI 18R, bo na niskich obrotach podczas jazdy mam jakby takie poszarpywanie. Problem ustaje na wyższych obrotach.
Po mojej prymitywnej "regulacji" auto chodzi super. Przynajmniej na razie. Nawet przy niskiej temp. po przełączeniu na gaz pracuje prawie stabilnie (naprawdę małe zachwiania obrotów, mało zauważalne) podczas jazdy "ciągnie" od niskich obrotów, a moc praktycznie bez różnicy co do PB. W tej chwili katuję auto tylko po mieście, za parę dni sprawdzę jak...
Regulacja jak wyżej gazu ale napewno odwrócenie dolotu w stronę przeciwną do kierunku jazdy na to pomoże lub/ewentualnie podniesienie dawki gazu na niskich obrotach. Standardowy problem z wlotem powietrza skierowanym do kierunku jazdy i wtedy przy hamowaniu jest za dużo powietrza a mało gazu i stąd trzeba przegazowywać.
Tak, tylko, ze w pobliżu nie mam "kumatego" pompiarza. Moja pompa jest jeszcze dobra, normalnie mozna jexdzić na niej, tylko nierówno chodzi na wolnych obrotach i szarpie na niskich obrotach przy jeździe w niskich obrotach. Niechciałbym, żeby pompiarz uwalił mi ta pompe calkiem...
Oczywiście duży akumulator w plecaku i przetwornica. Zawsze będzie idealnie. A od długości święcenia zależy pojemność akumulatora. Ale 90ah wystarczy ci na dzień jazdy. A potem ładowanie.
Może warto sprawdzić świece i przewody do tych świec to na początek.
Witam Mariusz_M1986, jedni zmieniają przy niższych inni przy wyższych, jeśli to diesel to musisz pamiętać aby nie były zbyt niskie, wszystko zależy od "kultury" jazdy. Jeśli ktoś napisze Ci abyś zmieniał biegi przy obrotach np. 3000 to ktoś napisze że przeciągasz na biegach, jeśli np przy 1200 obrotach to też nie będzie dobrze bo przy zmianie na bieg...
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Też uważam że nie ma co zmieniać biegów przy niskich obrotach silnika. Optimum dla takiego silnika to między 2 - 3 tys obrotów (spokojna jazda).
A trochę handlarz przesadził. jazda pod mocnym obciążeniem na 1600 obrotów silnika to przesada za niskie ale już 1800 czy gdy ma bardzo ciężko 2000 nic mu nie zrobią. Przegięciem jest brusić na 2200 i więcej.
dobrze kombinujesz rozumiem ze próbujesz na obu biegach? sprzęgło hydrokinetyczne jest potrzebne do manewrowania wózkiem z bardzo niskimi prędkościami jazdy.
Czujnik prędkości obrotowej też biorę pod uwagę... Wózek porusza się bardzo wolno, więc silnik się kręci. A mimo to, nie ma odczytów prędkości obrotowej ani prędkości jazdy. Prędkość jazdy może być zbyt niska, dlatego pokazuje "0", ale obroty jakieś powinny być...
Jazda na niskich obrotach to brak turbo- lub częściowe jej działanie i ot takie spalanie.
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Witam Podczas postoju lub jazdy na niskich obrotach tj 1-1,5tys auto wpada w drgania. Gdy stoję na biegu jałowym wszystko jest ok. Gdy zwiększam obroty auto zaczyna drgać po czym przy obrotach powyżej 1,5 jest już znowu. Normalnie. Podczas ruszania czy jazdy gdy są niskie obroty auto także drga. Przy wyższych wszystko jest ok. Nie słychać żadnych trzasków...
Mam problem z nierówną pracą silnika, ostatnio wywaliło mi błąd przepustnicy i jest brak odczytu z sond czym to może być spowodowane, dodam że po odpaleniu nie trzyma obrotów tylko gaśnie a przy jeździe szarpie na niskich obrotach.
To dlaczego w przypadku inteligentnym spada do 11,8-12 V podczas jazdy?
Kolego, wygląda to na filtr cząstek stałych FAP. Przejedź się autem z większymi obrotami/prędkością przez jakiś czas i zobacz, czy problem zniknie. Jeżeli męczysz auto ciągłą krótką jazdą na niskich obrotach, to wówczas FAP daje się we znaki.
Panowie ,wracam z problemem, gdyż denerwuje mnie to terkotanie, jest to tylko podczas przyspieszania podzczas jazdy na wysokim biegi z niskimi obrotami, np. jade 50/h skrzynia wrzuca 5 i ma wtedy 1200 obrotów, wtedy jak lekko wcisne gaz to ona nie zredukuje do 4 tylko przyspiesza na tej 5 i jest ten chrobot. Kiedy złapie wyższe obroty chrobot znika....
Nie ma to na to wpływu. cylinder jak się go dotknie jest strasznie gorący Więc nie dotykaj go,bo to normalne że jak dotkniesz silnika chłodzonego powietrzem to się oparzysz. Nowy będzie grzał się bardziej bo jest niepasowany,ma prawo.Niczego nie grzej na sprzęgle,po prostu odpalasz i jesziasz,ale nie mordujesz go go zanim nie złapie dobrze temperatury...
Witam. Mam problem z Movano 2.8DTI - wysokie obroty silnika podczas jazdy, a mała prędkość.
Czy obrotomierz pokazuje w czasie jazdy cały czas niskie obroty,czy po zagrzaniu się silnika zaczyna wskazywać poprawnie?
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
Niestety awaria wróciła ,dalej występuje wypadanie zapłonu ....oddane do warsztatu stwierdzili ze winą jest paliwo(miało byc słabej jakości ) co oczywiscie okazało się nie prawdą .....ponieważ zatankowane 98 nic nie zmieniło . Auto oddałem do innego fachowca który sprawdził następujące rzeczy , katalizator świece , cewkę wtryski ,wydech i jeszcze wiele...
Witam Mam problem z Rav4 z 1996 roku, 2.0 benzyna. Jest to wersja z aparatem zapłonowym i jeszcze bez sondy. Cały układ zapłonowy jest wymieniony na nowy. Auto po rozgrzaniu podczas jazdy na niskich obrotach szarpie. Jedyny błąd jaki można odczytać to uszkodzony czujnik temperatury, tylko ich jest kilka. Może ktoś miał podobny problem i może coś podpowiedzieć....
Problem taki iż podczas jazdy na niskich obrotach z lekkim obciążeniem zapala się check - puszczenie gazu lub jego mocno wciśnięcie i check po kilku sekundach gaśnie. Objaw zawsze na ciepłym silniku i zawsze podczas jazdy na niskich obrotach z małym obciążeniem - np: 50-60 km/h około 1800obr. gaz minimalnie wciśnięty. Objaw taki zarówno na PB jak i...
Zapłon ciut za wczesno Nie skacze na lampie podczas pomiaru?
Z ngk dopiero są jazdy a z beru bywa różnie. Działa to nie ma co wnikać. Chłop zrobi dolot i będą problemy to zmieni druty na np beru.
Witam, W skodzie Felicia 1.3 2000r po uruchomieniu silnika, świeci się kontrolka ładowania. Podczas jazdy również, przy wyższych obrotach zaczyna się delikatnie jarzyć, lecz nie gaśnie. Wystarczy dodać sporo gazu (jednorazowo, na biegu jałowym) i kontrolka zgaśnie, podczas jazdy nawet na niskich obrotach już się nie zaświeci. Wyłączenie silnika i ponowne...
To nie jest common rail, jest to pompa sterowana elektrycznie. Czy z obciążeniem czy bez podczas jazdy na niskich obrotach szarpie tak samo. Paliwo zatankowałem na pewnej stacji do pełna i nie ma poprawy.
Z reguły jednak występuje dość długotrwała jazda z niskimi obrotami co raczej nie jest na dłuższą metę zdrowe dla silnika benzynowego. Nie tylko dla diesla też. Jadąc BMW 320D spacerkiem 60km/h mam 1600 obr. Deczko mało. Fajna opcja; stajesz wciskasz hamulec włączasz D wyłączasz trakcję, gaz w podłogę i puszczasz hebel. 178KM rwie do przodu.
Miałem tak po jeździe na krótkich trasach i na niskich obrotach. Odkąd jeżdżę agresywniej (w okolicach 1800-2000 obr.) problem nie pojawia się prawie w ogóle. Po pojawieniu się kontrolki check engine oraz dpf u mnie pomogło wymuszenie wypalania filtra dpf (jazda przez określony czas na obrotach około 2,5 tys).
jazda na niskich obrotach z małymi prędkościami nie pozwala silnikowi sie nagrzać na tyle szybko by czuć żar z kratek. I by auto się nagrzało. Dislowi. https://obrazki.elektroda.pl/3917925500_... Brak czujnika wspomagania.
Witam. Golf 7 2.0 TDi 150km CRLB EA288 (EGR okrągły, bajpas przez głowicę) podczas płynnej jazdy czasami szarpnie na niskich obrotach 1100-1800 (podczas przyspieszania nie występuje), dosyć często podczas jazdy pod górkę (szarpanie - jakby mu brakło mocy i nagle wróciła). Ogólnie brak błędów, ciśnienie na listwie wtryskowej mieści się w rampie wyliczonej,...
CHECK zapala się podczas jazdy i maleje moc, na postoju gaśnie. Na niskich obrotach trzęsie gałką biegów. Renault Kangoo 2002
Mam pytanie: od niedawna jestem posiadaczem auta z takim silnikiem. Wcześniej jeździłem zwykłym benzynowym bez żadnych nowości typu turbina, wtrysk bezpośredni,koło dwumasowe, czy filtr cząstek. Auto posiada wskaźnik zmiany biegu. Ten wskaźnik często pokazuje zmianę biegu na wyższy przy bardzo niskich obrotach poniżej 2000, co oznacza często jazdę w...
Dziś sprawdziłem auto, i faktycznie nie miałem problemu z odpaleniem go, aczkolwiek pojawił się problem dość sporego szarpania podczas jazdy na niższych obrotach i spadek mocy auta... Czy muszę jeszcze wymienić kable i świece?
Witam. Mam problem z autkiem, gdyż podczas uruchomienia obroty szaleją przez około 2 sekund od 600- 900. Choć największym problemem z tym związanym jest jazda na każdym biegu przy minimalnym dodaniu gazu. Przypuśćmy jadąc na 5 biegu 60 na godzinę zaczyna przerywać, gdy dodam gazu idzie bardzo szybko i problem znika. Wymieniłem olej i filtr paliwa? Na...
1. Jakie paliwo tam lać? Zwykłe, ale jeśli będziesz tankował na TESCO lub Auchan to polecam lać dodatek DIESEL-SKYDD (zimą to już obowiązkowo). 2. Jaki olej tam powinien być? Olej na bazie syntetycznej dedykowany do silników turbodiesel 0W40 lub 5W40. 3. Poszukuję również instrukcji, ale do tej wersji 2004r. Tu nie pomogę... ale generalnie to czego...
No tak dokladnie.a jak sprawdzic halla?
Witam. Posiadam problem z Jetta 1.2 TSI z 2015 roku. Podczas jazdy na niższych obrotach, na przykład przy ruszaniu na 1 biegu lub zmianie na 2 bieg, odczuwalne jest przerywanie, co powoduje trudności w płynnym ruszaniu lub zmianie biegów. Przerywanie występuje również podczas jazdy na stałych obrotach, choć jest mniej odczuwalne niż przy ruszaniu....
Myśle że taki stan za daleko zaszedł by o własnych siłach auto zajechało pod warsztat. Jeśli masz wiecej pary wodnej niż paliwa w zylindrze to żadna jazda .Może być tylko gorzej po każdej próbie uruchomienia silnika tym bardziej że nie wiesz co naprawdę mu dolega .
Po całodniowej ulewie zaświeciły mi się kontrolki stop i akumulator i co jakiś czas mrugają. Podczas jazdy czasem mrugają na niskich obrotach. Dodam jeszcze że po przekręceniu zapłonu kontrolka aku gaśnie.
Witam! Iveco 3510 2,5tdi z 96rwywrotka. Zrobiona pompa, turbina, wtryski idealne, zaślepiony EGR, wycięty katalizator i to wszystko nic nie dało... auto pali 21litrów na pusto jak również pod obciążeniem, przy jeździe na niskich obrotach jak również przy dynamicznej jeździe, nie ma różnicy. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów co dalej naprawiać żeby...
nie, a po co? Jak mam tylko szarpanie przy niskich obrotach przy jeździe na jałowych na jedynce albo w ogóle przy ruszaniu, obroty lekko falują w tym zakresie, jak próbuję utrzymać stałe, a na dodatek mieszanka jest bogata. Poza tym, no jak już mam nowy czujnik, to dobrze wiedzieć, z jaką siłą go przykręcić, bo to jest kluczowe.
:idea:
Podczas jazdy na niskich obrotach zapala mi się pomarańczowa kontrolka silnika. W momencie kiedy naciskam na gaz samochód jest strasznie mułowaty (silnik pracuje bez turbiny chyba) jakby bez turbiny do momentu, aż obroty wzrosną powyżej 2500 kontrolka gaśnie i auto dostaje mocy. Gdy obroty spadają problem się powtarza.
Witam serdecznie, Kilka tygodni temu przeprowadzilem kompleksowy remont skrzyni w moim Mercedesie GL420. Wszystko chodzi fajnie jednak przyjemnosc z jazdy psuje mi miejska jazda na niskich obrotach. Tzn przy ruszaniu , podjezdzaniu kiedy tylko delikatnie muskam gaz ( predkosci rzedu 0-15/20 kmh ) auto delikantnie "skacze". Nie sa to wyraznie odczuwalne...
w momencie puszczenia pedału gazu obroty spadają do "min" i zaczyna się pokaz świateł na desce rozdzielczej Coś więcej na ten temat?
Jeżeli kogoś interesuje jak to hałasuje. Tu testowałem silnik w celu pokazania działania układu PWM (po przybliżeniu przebiegu widać było kluczowanie). https://filmy.elektroda.pl/0_1544473458.... Podczas normalnej jazdy jest ciszej (niższe obroty) ale mimo wszystko słychać to "wycie" podczas jazdy z prędkością maksymalną.
Nie ma czegoś takiego jak zamulenie silnika. To bzdurne gadanie. Jazda na zbyt niskich obrotach to faktycznie mordęga dla silnika więc sprawdź sobie w jakim jest stanie (kompresja)
Linka napewno nie ma nic do tego. Moim zdaniem dzieje się tak przez jakieś zakłucenia. Taki sam przypadek miałem w Polonezie ale na obrotomierzu analogowym. Obrotomierz dzalał poczczas jazdy z niskimi obrotami na wysokim biegu. Mam pytanie: Czy cewka sterowana jest przez jakis moduł?? Czy to jest silnik z wtryskiem??
Faktycznie obroty wydają się niskie w czasie jazdy, lecz jak stoi na stopie podniesiony to kręci się ma dużo wyższe (silnik nowy przejechane z 5km na mieszance 1:50)
Auto ma pewnie spory przebieg, więc czas zaglądnąć do dobrego "pompiarza", aby sprawdził parametry pompy. Kolego silnik "tdi" potrzebuje wyższych obrotów podczas jazdy ( niż podałeś ), bo niskie obroty są szkodliwie dla niego i mają wpływ na jego kulturę pracy. Uwagi w/wym. należy również wziąć pod uwagę.
Witam, od paru dni w moim Golfie 4 1.4 2002 silnik nie nagrzewa się do 90°C tylko do ok 80°C dodatkowy przy "spokojnej jeździe" na niskich obrotach temperatura spada nawet do ok 70°. Ktoś wie co to może być? Niby temperatury niższe na dworze ale nawet przy długiej trasie na wysokich obrotach (autostrada) przez godzinę nie był w stanie się nagrzać do...
Jak jeszcze zimny i delikatna jazda - to ok. 2200 obrotów i bieg w górę. Jak się rozgrzeje to 2500-2800. Przynajmniej ja tak traktuję diesla :) Dodatkowo jak masz filtr cząstek stałych, to jazda ciągle na niskich obrotach i krótkich odcinkach wspomoże jego zapchanie.
Witam Jakiś czas temu kupiłem Fiata Sienę 1.4+gaz 1999r . I mam w związku z tym kilka problemów. Otóż na niskich obrotach tył samochodu dosłownie buja się. Nie wiem co jest tego przyczyną. Drugim problemem jest rwana jazda na niskich obrotach. Przy ruszaniu najbardziej to czuć, potrafi od czasu do czasu coś strzelić. Ostatnio zauważyłem także,że nie...
Szarpanie pojawia się na benzynie i na gazie, zarówno po krótkiej, jak i długiej jeździe.
Witam nie sugeruje się chwilowym po prostu przytoczyłem że takie chwilowe potrafi wskazać, sam mam renówkę z silnikiem dci i wiem doskonale że na jazdą na niskich obrotach niema oszczędności ani przyjemności z jazdy osobiście jechałem tą laguną i trzeba się dobrze starać żeby komp pokazał te 7 l na sto i jednocześnie utrzymać prędkość stałą(przy zwalnianiu...
Kolego bez urazy, ale jaką techniką jeździsz tym autem. Tylko dla przypomnienia, jest to silnik tdi, a więc musi mieć i odpowiednie obroty. Jazda z prędkością 70 km/h na 5 biegu, to raczej "zabójstwo" dla tego silnika. Silnik ten zaczyna poprawnie pracować od min. 2000 obrotów na minutę. Jeździłem wcześniej Passatem z takim silnikiem. Moim zdaniem -...
Wymieniałem rozrząd na samym początku do 80 km wszystko było ok lecz miał jakby więcej mocy. Później zaczął przerywać i falować w czasie jazdy na niskich obrotach. Gorzej odpala. Lecz ma teraz więcej mocy. Rok produkcji 1995 i silnik 1.9 TDi 66 kw
Hejka A jak auto zachowuje się przy jeździe na wyższych obrotach? Czy jest dynamiczne czy słabe? Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Przy okazji możesz sprawdzić stan świec i przewodów WN oraz ustawienie zaworów. Pozdrawiam
Witam wszystkich od jakiegoś czasu przy niskich obrotach jazdy pojawiła mi się o to taka kontrolka Massey Ferguson 4260 2000 rok 6 cylindrów z reversem jazdy https://obrazki.elektroda.pl/4653195100_...
W clipie bądź w innym testerze jest prócz błędów jeszcze lista "stanów"i parametrów.Wiedział kolega? A do kogo to piszesz? może ktoś miał ten sam problem Na pewno nie jeden! Przyczyn może być kilka np. EGR.
Witam, mam problem z Ibizą 1.4 ABD 95r, na wolnych obrotach silnik się trzęsie i czasami zgaśnie, po dodawanie gazu delikatnie czuć, jak by zapłony wypadały, w czasie jazdy na niższych obrotach szarpie, na wyższych nie czuć szarpania i w miarę jedzie. Błędów brak, Rozrząd ustawiony dobrze, świece i przewody nowe, aparat zapłonowy podmieniony inny, TPS...
2- 2,5 tys. obrotów i spokojna jazda.
Witam, Mam problem z samochodem Renault Scenic 1.9 dci, 2001 rok. Od pewnego czasu gaśnie podczas jazdy na niskich obrotach np. na skrzyżowaniach i nie chce odpalić. Po upływie ok. 30 min odpala. Auto było poddane diagnostyce komputerowej. Komputer nie wykrył błedów. Proszę o pomoc
Jesli chodzi o gaśnięcie to czy gaśnie na postoju czy podczas jazdy i wysprzęgleniu ?
Witam, od niedawno w aucie występuje problem: auto gaśnie podczas postoju np. na światłach, jeżeli nie gaśnie widać, że obroty się zmieniają o +/- 100-200 obrotów. Dodatkowo podczas jazdy auto samo wskakuje na około 2200 obrotów i przestaje reagować na pedał gazu. Auto było podpinane pod komputer, pokazało błąd przepustnicy i sondy lambda. Clio trafiło...
To nie sa bzdury a fakty.Ja nie kwestionuje komfortu jazdy z takim rozwiązaniem natomiast w Audi ta skrzynia jest bardzo awaryjna a sama zasada działania ma wpływ na ekonomie (i już nei chodzi mi tu tylko o awaryjność i drogie naprawy) Więc nim zaczniesz agresywnie atakować doradzam poczytać o skrzyniach bezstopniowych tej generacji zwłaszcza skupić...
Ograniczy na chwilę.Tak jak picie alkoholu po podwyżkach. Co do prędkości i ograniczeń: mocno mnie zastanawia ograniczanie prędkości w obszarze zabudowanym z naciskiem na uzdrowiska do 40 a zwłaszcza 30km/h.To oznacza jazdę na niskich biegach,czyli wysokich obrotach, czyli więcej spalin idzie do kuracjuszy.Co o tym sądzicie?
Kiedyś jeździłem takim autem jako kierowca szefa. 10-12 lat temu Mercedes 190. Ciągle musiałem zwracać na ta wskazówkę uwagę. Jedynie co zapamiętałem to to ze lepiej było jechać z przyczepka na dość wysokich obrotach na 3 niż na 4 na niskich obrotach. Oczywiście gdy jeździłem sam wskazówka była zazwyczaj na czerwonym polu. Czyli nie tylko Polonezy i...
Witam mam problem z Yarisem. Podczas jazdy na niskich obrotach około 2000-3000 naprzykład na 4 biegu mocno szarpie. Jak delikatnie zaczynam przyspieszać szarpanie znika. Auto jest z gazem ale na benzynie i na gazie jest tak samo. Yaris ma przejechane 140 000 . Swiece wymieniałem przy 100 000 przebiegu. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Jazda z niskimi prędkościami obrotowymi przedwczesnie zużywa silnik? Oczywiście, panewki nie są zadowolone z takiej jazdy. Poza tym niskie obroty a wysoki bieg to prośba o spalanie detonacyjne. Tłoki będą zachwycone? Co do wymiany samych pierścieni to też jest sporo mitów. Jeżeli jest znaczny luz w rowkach tłoka to po prostu pierścienie pompują olej.
Wydaje mi się że skrzynia przy spokojnej jeździe utrzymuje wysoki bieg i niskie obroty i kiedy dodam gazu nie zrzuci odrazu biegu na niższy i wtedy pojawia sie to terkotanie, jak dostanie obrotów zanika, na trybie s tego nie ma , bo skrzynia utrzymuje wyższe obroty i teraz pytanie czy to aby na pewno ze skrzyni?
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Podstawy teorii silnika: optymalny praca silnika następuje w zakresie od obrotów maksymalnego momentu do obrotów maksymalnej mocy. Praca poniżej tych obrotów to zwiększone zużycie łożysk (zwłaszcza korbowodów), znacznie powyżej - ryzyko urwania tłoka czy korbowodu. Niskie obroty wcale nie oszczędzą paliwa. Oszczędność paliwa to przede wszystkim styl...
Podczas jazdy już po 3 min czuć ciepłe powierzę. Problem wyłącznie na postoju
widać też róznice jazda a postój A jakie masz obroty silnika? Na postoju wkręć silnik do 2k obrotów to też będzie niższa temperatura. Zauważ z czego jest zasilana pompa do klimatyzacji.
Ale czy auto nagle gaśnie .( jak byś wyłączył go ) ... czy powoli powoli schodzi z obrotów , aż do zgaśnięcia ... czy pojawia się to w czasie jazdy , czy tylko jak pracuje na niskich obrotach ?
silnik się kończy, nie trzyma ciśnienia oleju. Miałem kiedys podobny problem, ale w starszym aucie (fiat 128, 1978 rok). Lampka gasła dopiero przy ok. 2500 obr/min przy rozgrzanym silniku. Jeździłem tak jeszcze ze dwa lata i podejrzewam ze byl to czujnik ciśnienia oleju. Oczywiście nie polecam jazdy z zapaloną lampką, lecz sugeruje ze może to byc jedynie...
Witam może ktoś miał podobny problem kia pride 1.3 16V na niskich obrotach szarpie przerywa ale po dodaniu gazu jedzie normalnie po sprawdzeniu kodów błędów wyskakuje 13 niestety nie mogę nigdzie znależć opisu tego błędu pozdrawiam.
A zaś później po takich regulacjach i jeździe na kropelce leci UPG z powodu wyższej temperatury spalania. Gaźnik reguluje się dokładnie na analizatorze spalin, a nie metodą na ucho. Do autora-poświęć trochę czasu na znalezienie wykresu silnika i przełożeń posiadanej skrzynki by dobrać dobrze biegi do danej prędkości. W silniku benzynowym nigdy nie będzie...
Witam. Jeżdżę Kią Sportage II 2.0 CRDi 4WD od grudnia. Jakieś 3 dni temu podczas jazdy na niskich obrotach zaczęło coś dziwnie szumieć. myślałem, że to łożysko w kole. Zaskoczyło mnie to, że w momencie załączenia sie turbiny dźwięk prawie całkowicie zanika. Gdy dam samochód na luz i jadę z górki i przygazuję to przy obrotach ok. 1600 dźwięk również...
Właśnie sprawdzałem, bo też myślałem, że za mało jest, ale olej jest tyle, ile powinno, i dlatego mnie dziwi, skąd ta kontrolka mogła się pojawić. To w większości przypadków pojawia się i znika od razu po długiej jeździe, przy parkowaniu najczęściej, jak mam wrzuconą 1 i niskie obroty, to wtedy się pojawi i od razu gaśnie.
Mam pytanie jak skutecznie pozbyć się powietrza w przewodzie paliwowym ,za filtrem który idzie do pompy wc objawy to nierówna praca silnika i podczas jazdy poszarpywanie szczególnie przy niskich obrotach ktoś zmagał się już z tym
Gościu z tym biegiem tak jak pierwsza cyfra to mnie rozbił. Pierwsze nie zdarz wrzucic dwojki przy 10km/h bo nawet sie nie zorientuje kiedy to bedzie. Drugie jakbym wrzucił 5 przy 50 czy 60 to bym miał przyspieszenie jak ford T. Zgodnie z teorią dwójke powinieneś wrzucić przy 20km/h. Rozmawiamy o EKONOMICZNEJ JEŹDZIE a nie o osiąganiu najlepszych przyspieszeń....
no tak to racja, a więc instalacja jest z 2005r wtryski z tego co na nalepce wymienione w 2008r, co do diagnozy w czasie jazdy to oczywiście zrobię to, tylko prosił bym o wskazówki na jakie parametry zwracać uwagę żeby można stwierdzić z czym jest problem, bo tak jak napisałem auto chodzi normalnie na paliwie na gazie wolne obroty ok ale jak się przegazuje...
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
jazda obrót spadać wchodzić obrót jazda jazda obrót skakać
amatorski oscyloskop zawór regeneracji bosch vdsl2 netia
Migająca czerwona kontrolka Start/Pauza w pralce Electrolux Wpływ niskiego ciśnienia na kocioł Termet Ecocondens Crystal