To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Skoro nie ma kompresji to chyba logiczne gdzie szukać problemu. Przez ten czas co siedzisz i piszesz posty już dawno byś zdemontował cylinder i wszystko by się wyjaśniło.
Problem z którymś przewodem masowym na silniku/skrzyni biegów.
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
Regulator na pompie - wyczyść na początek. Ale coś mi się widzi że zaczynają się problemy z którymś wtryskiwaczem.(przelew)
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Niby sprawdziłeś a dalej nic nie wiadomo. Ile bar daje wstępna i jakie to ciśnienie przy rozruchu? Do sprawdzenia synchro wałek wał i sterowanie na wtryskach. Ale to musisz mieć oscyloskop. A napięcie to jakieś 80 volt w piku i prąd max około 20A.
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Makaron Ci na uszy nawija. Mówiłem sprawdź dokładnie te atrapy złączy jak nie pali. Wtedy łatwo. W szczególności wału i wałka.
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Jak nic nie poszło więcej to realne. W Oplu rozrząd to poezja można rzec zabawa. Sobie wymieniałem w godzinkę. Niestety ruda go brała i rozstaliśmy się z "Asią"
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Czyli rozrząd do kontroli na początek.
Wyjmował ktoś z was może silnik z vito? I czy lepiej kupić zamknięty łańcuch czy otwarty? Zamknięty jest sporo tańszy. Można by go później rozpiąć i spiąć? Oczywiście, że wyjmowałem! Sporo roboty, ale cóż - bez pracy, nie ma ... Każdy łańcuch da się rozpiąć i spiąć - kwestia odpowiednich narzędzi... Jak już będziesz miał silnik na wierzchu, to bez...
Nie widzi obrotów wału.
Ok skoro bezpiecznik dobry to i przekaźnik działa a jak z napięciem na pompie ? Jest a nic nie słychać tak? to pompę wymontować sprawdzić czy w ogóle niema rezystancji to wiadomo do wymiany .
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Ten urwany przewód to pewnie zawór elektromagnetyczny a nie masa,podłącz i sprawdź czy działa.
obok info z przejechanymi kilometrami pod zegarami widniała informacja "Service". To informacja o tym iż jest do wykonania obsługa (wymiana oleju itp), resztę dowiesz się po podłączeniu auta pod tester i odczytaniu błędów.
JA stawiam na nie trzymający wtryskiwacz. Jeśli paliwo jest ok. Jeden przepuszcza i jest za małe ciśnienie na szynie.Dobry warsztat powinien to wykryć.
Uszkodzony wtryskiwacz siemens. W serwisie wymienią za darmo do 7 lat
Usterki nie wymusisz (mając na myśli sprowokowanie przekaźnika do przerwy w przewodności :)), tylko jeździć a dobrze mieć w zapasie kawałek zwykłego kabelka aby sięgnął od bieguna dodatniego akumulatora do elektrozaworu N109 (start-stop) na pompie wtryskowej, jak przekaźnik zastrajkuje na amen to podpinasz kabelkiem na "krótko" N109 z + aku i silnik...
Miałem podobny problem w Almerze. Uszkodzony był czujnik położenia wału korbowego. Problem nie występował na zimnym silniku i wtedy zapalał zawsze od strzała. Natomiast kiedy zgasł podczas nagrzewania się lub kiedy już był gorący, to z odpaleniem było różnie. Błąd czujnika nie był rejestrowany. W tym przypadku najrozsądniej byłoby wziąć z sobą diagnostykę...
Akumulator na prostowniku, napięcie prawie 14 V. W samochodzie nawet nie działają lampki na suficie, zachowuje się tak jakby nie miał akumulatora. Spróbuję go dziś zładować. Takiej usterki jeszcze nie widziałem. Dodano po 2 No, sztuka zrobiona. Jak ktoś chce zabawić się w "co było" to zapraszam. Samochód od nowości, bez przykrych historii, przebieg...
Witam Mam problem z passatem 2.0 TDI 170 koni silnik bmr. Samochód zgasł podczas jazdy odpalił tylko na sekundę poczym zgasł i już się nie odezwal. Sprawdziłem pompę paliwa z baku i podaje paliwo. Wypinalem każdy wtrysk pojedynczo próbując odpalic i też się nie odezwał. Po skanowaniu wyskoczyły mi takie oto kody: https://obrazki.elektroda.pl/7175238400_...
Odpisałem na priv Post narusza regulamin forum w punkcie 3.1.11, ponieważ sugeruje kontynuację rozmowy prywatnie, co może ograniczać dostępność informacji dla innych użytkowników. 3.1.11 Brak treści, szkodliwe porady, krótkie wpisy, odsyłanie prywatne
Witam jeszcze nie sprawdzałem leżę chory jak odpalę to dam znać co było
Brak paliwa na pompę.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
olej przed awarią był, kontrolowałem stan, kontrolka też się nie świeciła. Wydaje mi się, że w momencie szarpnięcia "wypluło" olej. Wycieku dokładnie nie zlokalizowałem, ale zalana jest cała skrzynia, tak jakby od tyłu silnika "wypluło" na skrzynię. A czy ktoś może polecić warsztat w woj. łódzkim do naprawy Iveco? Najlepiej okolice Tomaszowa Maz.
Wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś? Sprawdź F11 20A.Kontrolki sa ?Reszta wyposażenia działa?
Tak na szybko, można masę sprawdzić między karoserią, a silnikiem.
Mam A5 2,0 TDI CR i też zgasło mi w czasie jazdy, tak poprostu zaświeciła sie kontrolka świec i zgasło Może ktoś ma doświadczenie i podpowie coś w tym temacie ?
To est problem z napięciem (z "-") Trzeba dodać dodatkowy "-" na silnik, potem na karoseria i trzeba sprawdzić testerem
Brak podawania paliwa. Może zabezpieczenie antykradzieżowe blokuje podawanie paliwa. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Trzeba "zczytać" listę błędów.
Witam skuter Barton huragan 50 podczas jazdy zgasł i nie chce odpalić iskra jest paliwo jest jak się porusza manetka przy odpalaniu próbuje załapać ale nie daje rady może miał ktoś taki problem
Na pewno masz urwany pin w pompie wtryskowej.
Moze więcej danych?
Ale czy przy uszkodzeniu czujnika położenia wału paliwo jest odcinane i występuje brak iskry zapłonowej? Czujnik wału podaje sterownikowi informacje o obrotach i położeniu wału korbowego, i na tej zasadzie podaje iskrę i paliwo na wtryskiwacz/e oraz załącza pompkę paliwa i masę innych peryferiów. Przekaźnik pompki i bezpieczniki masz sprawne (po przekręceniu...
kolego może ci to pomoże niedawno kupiłem mastera i robię silnik, kontrolka z mrugającym silnikiem czerwona pokazuje mi się gdy odłączę czujnik na listwie to moim zdaniem jest listwa.pozdrawiam
Rozrząd w porządku, głowica w porządku, elektrozawór też ok, paliwo nie dochodzi do wtrysków, samochód nie odpala....
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie probówką. i co jest na nich napięcie? Na odpowiedzialnych za tablice zaplon itd
A filtr paliwa może być przyczyną? Z tego co się dowiedziałem to był bardzo dawno temu wymieniany
brak dymienia brak oznak wcześniej jakiegoś niedomagania, nagle przy stałej prędkości ok 85km/h na autostradzie zapaliło EDC i zaczął tracić moc, kierowca zdążył zjechać na pas awaryjny i auto zgasło, nie idzie go odpalic
A ja raczej obstawiłbym rozrząd, dokładnie to dolne koło rozrządu, na wale.
Komora silnika, takie czarne z czerwonym kapturkiem gumowym u góry, naciśnij ten kapturek. Co to jest to kkk w "skąd"? Jesteś z ku klux kalnu?
mondeo zgasł jazdy zgasł jazdy scenic silnik zgasł jazdy
przerwa przewód antenowy access point edimax konfiguracja manual power
odkurzacz zsc69fd2 regulator masażer zepter
Zabezpieczenia PV: 7x Voc 41.6V, Eco Solar Boost 3500 Pro, Citel, Noark, Schneider, dystans 40m Skuter 2T, bezpiecznik spalony – czy odpali ze stacyjki? DC-CDI, AC-CDI, rozrusznik