Skąd pomysł że to za dużo? Jak dla mnie w sam raz przy tej temperaturze.
Niesprawny czujnik położenia wału korbowego daje taki efekt.
A przy ujemnej temperaturze odpala normalnie?
Witam!!!ja mam to samo tylko ze w bravie z silnikiem 1.9 JTD temperatura jest dobra ale wskazowka skacze wszedzie gdzie sie da ale nie zawsze!!!!poradziles sobie z tym????
Na komputerze błędów brak ciśnienie paliwa i temperatura paliwa i płynu prawidłowe...
Pewnie rozrusznik się kończy. Zmierz pobór na klemie przy rozruchu.
A czym sprawdzałeś akumulator? Ja obstawiam że akumulator pada już.
rozrusznik kręci normalnie,prąd na świecach podobno jest bo zapomniałem powiedzieć że świece były nie dawno wymieniane i mechanik powiedział że to sprawdzał ale czy napewno tego nie wiem do świec jest bardzo trudne dojście , ale właśnie gdzieś przeczytałem że mogą być świece żle wkręcone albo czujnik temperatury padnięty który idę wlaśnie sprawdzić
Wypnij kostkę od czujnika temperatury.
sprawdzic jakie cisnienie daje pompa przy odlaczonych wtyczkach od wtryskow . powinno podczas krecenia rozrusznikiem osiagnac okolo 300 bar. do zapalenia wystarczy okolo 120 o ile osiagnie tyle w okolo 2-3 sekundy bo jesli czas narastania cisnienia sie przedluzy to nie zapali.. a co do CAN to podaj nr usterki
Witam, mam następujący problem: Przekaźnik świec podaje napięcie jeśli jest silnik w miarę ciepły i jest temperatura powyżej około 5 stopni. Jak juz silnik jest zimny i na dworze zimno napięcie świece dopiero dostają podczas rozruchu silnika i jak mu się uda odpalić to świece dalej się grzeją (czytałem że to jest ok bo w ten sposób silnik się dogrzewa...
Czym to było diagnozowane ? czujnik temperatury sprawdzony ?
powrot do tematu kupilem nowy akumulator centra futura problemu z kreceniem nie ma ale z odpalaniem nadal to samo, grzanie dwukrotne zaczyna krecic po ok 5 6 sek jakb ychcial zapalic a nie mogl, po ok 10 sek jak dobije paliwa zapala i chodzi rowno, po zgaszeniu ponownie odpala bez problemu i tak co rano
Na czerwono masz zaznaczone różnice. Samo paliwo, bez powietrza da zasłonę dymną i podwyższoną temperaturę spalania.
Witam . Czy ma ktoś moze jakieś dane dotyczące ciśnienia oleju w Ducato 2011r 3,0 jtd. Jakie na biegu jałowym przy normalnej temperaturze silnika. Dziękuję
Partyzantka i nic więcej.
sam jestem ciekaw szkoda że to nie za blisko bo zaprosiłbym cie do swego warsztatu celem zdiagnozowania usterki choć z drugiej strony nie wiem czy to by i tak nie było taniej niż 400 zł gdziew w Twojej okolicy a do Łodzi aż tak daleko nie jest. Sam jeżdże autem z takim silnikiem i 13 lat w włoskich autach siedze więc staram sie nadążać za usterkami.
Prościej było by na procku, czujnik temperatury kawałek kodu i zależnie od temp załączanie poszczególnych przekaźników przez tranzystor wykonawczy. Na allegro powinieneś spotkać włączniki wentylatora lub podobne moduły opierające się na pomiarze temperatury. Często za śmieszne pieniądze do kupienia więc wystarczyło by ewentualnie lekko zmodyfikować...
Postanowiłem rozwiązać wkońcu problem nie odpalanie jtd przy temperaturach poniżej -5. wyjęte świece żarowe podpięte pod akumulator rozwiecają się na czerwono po 5 sekundach. przy temperaturach plusowych kontrolka świec gaśnie po 2 sekundach. Czasami , rzadko, zamiga po odpaleniu mrugając, juz w trakcie jazdy. 1) Pyt pierwsze, jak sprawdzić przekaźnik...
https://obrazki.elektroda.pl/3269545700_... Pin 1 - brązowy, Pin 2 - fioletowy, Pin 3 - pomarańczowo-biały, Pin 4 - niebiesko-zielony Kolory masz chyba zmienione od temperatury, ale dalej w wiązce powinny się zgadzać.
Zawór EGR należy zaślepić, dzięki temu silnik nie dostaje syfu, ja już dawno u siebie zaślepiłem. Bzdury o ujemnym wpływie na silnik należy wsadzić między bajki. Jeśli masz więcej pytań na temat punto II i silnika JTD dzwoń, auto rozebrałem już nie raz i diagnozowałem już niemal wszystko. Więc powinienem być pomocny. 600-827-446 Dodano po 2 Sprawdziłem...
Zauważyłem dzisiaj jedną rzecz. Przy takich temperaturach jak jest teraz te świece grzeją bardzo krótko, a jak temperatura jest kilka stopni powyżej zera to nie grzeje w ogóle. Czujnik temperatury płynu chłodzącego sprawny? Moduł silnika pokazuje prawidłową temperaturę. Coś nie tak? Słyszałem jednak, że jtd zaczyna grzać dopiero w dość niskich temperaturach,...
Witam. Od jakiej temperatury Ducato 2002 2.8 JTD załącza świecę płomieniową? Dodano po 13 Panowie pomoże mi ktoś?
Będzie grzać. Natomiast możesz podłączyć potencjometr zamiast czujnika, zasymulować ujemną temperaturę i zobaczyć, czy urządzenie żarzące będzie działać. Jeszcze nigdy nie widziałem, aby JTD włączał świece na potrzeby rozruchu przy takiej temperaturze jak jest teraz. Teraz włączy cyklicznie ale po rozruchu silnika. Masz problem gdzie indziej.
W samochodzie może być jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza. Sprawdzałeś?
A komp co mówi szczytuje dobrze temperaturę !
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Może guma mięknie pod wpływem temperatury?
Czy były sprawdzane czujniki temperatur? Programy nie pokazują uszkodzeń. Któryś z nich mógł "zawiesić się" na jednej temperaturze.
ajemniczy problem gorszego odpalania od paru miesięcy Zmiana dawki startowej 1.9JTD - uszkodzone wtryskiwacze - podobny efekt uzyskasz odpinając czujnik temperatury płynu.
Wykręć to co masz a kup taki jak powinien być bardzo duże prawdopodobieństwo że nie zadziała ci to tak, czasem czujniki są identyczne a różnią się parametrami i nie pokazuje temperatury.
Witam, posiadam Fiata Ducato 3,0 jtd 130kW. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, wyrzuca mi płyn ze zbiornika wyrównawczego, najlepsze jest to że auto się nie gotuje, nie szarpie silnikiem, mocy nie stracił, odpala tak jak powinien, ale włączam ogrzewanie w kabinie to leci zimnie powietrze. Zrobiłem płukanie całego układu, odpowietrzyłem go i nadal...
Witam proszę o pomoc... Wentylator wrócił z regeneracji dzisiaj. Co sie okazało był w 100% sprawny to mnie skasowano za sprawdzenie i wyważenie wirnika. Podpinam wentylator i nadal nic. Pan od regeneracji mówi że problem ze śniedzią w masie lub plusie. A więc Mase z wentylatora dałem bezpośrednio do bloku silnika, Co do plusa mówił o manewrze takim...
odłączałem go i nie ma żadnej reakcji, jeśli chodzi o dodatkowe błędy, ale raczej jest sprawny bo zmierzyłem i ma rezystancje, a po za tym w fesie widać jak rośnie temperatura paliwa
sam się rozwiązał .temperatura była za wysoka powietrza i nie działąłą
Na biegu jałowym chcesz mieć obieg w nagrzewnicy? Temperatury silnika nie podasz?
A co z paliwem? W JTD, ECU sprawdza temperature oleju napędowego na listwie wtryskowej. Jeśli paliwo jest "dorabiane"-przy temperaturze 120 st C ECU wyłączy silnik
Wymiana świec pomogła, ale problem sporadycznie pojawiał się nadal, zaczął dawać o sobie znać nawet, gdy temperatura otoczenia była ponad 10 stopni na plusie. Przeszło po uszczelnieniu pompy CR, z której zaczęła ostro lać się ropa.
Odpowiem w imieniu kolegi bo znam temat. Czujnik temperatury pokazuje prawidłową temperaturę. Obroty pokazuje prawidłowo.
sprawdz czujnik temperatury cieczy hłodzącej od kompa.
Witam. Punto 2013r 1.3 jtd cięźko odpala po mimo dodatniej temperatury i faluje na zimnym silniku, po paru minutach falowanie ustaje. Byłem na komputerze sprawdzić błędy ale nie było żadnych (komputer to delphi ds 150e) Mechanicy rozkładają ręce więc wolę zapytać tutaj co to może być i co trzeba sprawdzić?
chłodnica jest gorąca przewód górny gorący a dolny ciepły.Wczoraj odkręciłem zbiornik na gorącym silniku i płyn podszedł do stanu maximum a dzisiaj znowu jest na mimimum. Dodano po 22 Cz gdyby posła uszczelka pod głowica to niepodniosła by się temperatura?
Witam wszystkich ostatnio pojawił się dziwny problem w moim Stilo 1.9 JTD Mianowicie ledwo ledwo się świeci kontrolka ABS czasem mocniej się zapali czasem w ogóle a są momenty że ledwo ledwo się pali. Myślałem że to wina wilgoci ale przy minusowych temperaturach jest ciągle to samo Gdzie należy szukać problemu ?
Ciśnienie paliwa jest ,obroty silnika są, błędy niby przeplywka,temperatura zawarcie do masy lub plusa , wiązka czysta i brak komunikacji z parametrami . potrzebuję schematu do kompa 3 wtyczki 2.0 JTD RAX 2004rok
W jakim stanie musiał by być płyn lub jakie temperatury osiągnąć by sprzęgło było tak miękkie? Poważni wy czy nie bardzo? NIe wspomnę co by sie działo z hamulcami wtedy. Wymień pompkę.
fiat ulysse 99.rp 2.0 jtd. po włączeniu klimy (klimatronik) miga czerwona kontrolka na zegarze temperatury. po wył. problem znika.
Pewnie problem z czujnikiem temperatury silnika bądź jego obwodem. Jest tam 5V?
Wentylator chłodnicy uruchamia ECU sterownik silnika. Skoro je uruchamia to widzi problem tu raczej elektryczny, czyli najczęściej nie widzi prawidłowej temperatury płynu chłodzącego lub nieprawidłowości w ciśnieniu klimatyzacji.
Witam Mam podobny problem z odpalaniem ale tylko na "niedogrzanym" silniku. Na zimno odpala od strzała, przejadę np. 2 km, zgaszę i odpalam po 1 godz postoju. Z tego co wiem świece grzeją tylko do pewnej temp. Później silnik musi poradzić sobie z odpaleniem bez grzania świec. Czy można zwiększyć temp po której sterownik nie grzeje świec? Albo może wmontować...
Nie chciałem zaczynac nowego tematu, Mam problem z temperaturą tak samo jak kolega w fiacie bravo JTD 2000r. dochodzi w korkach do 100 C i wentylatory nie włączaja sie, wymieniłem czujnik temperatury, sprawdziłem u znajomego w warsztacie na programie i zadnego błędu nie wyszukało z komputera był zrobiony test wentylatorów i wyszedł prawidłowo, wszystkie...
po podłączeniu kompa pokazał P0190 CZUJNIK WYSOKIEJ TEMPERATURY PALIWA - NIECIĄGŁY ALE CHIP PODŁĄCZONY I NIE MA ŻADNEGO BŁĘDU
OK , na razie działa i nic nie mam zamiaru z tym robić , bo zima na całego . :) Jedyne co mnie drażni to fakt że wydajność jest jakby troszkę mała , spodziewałem się że przy temperaturze -5 po godzinej pracy webasto płyn będzie dość mocno zagrzany , natomiast jego temperatura nie przekracza 50 st. :( Silnik to 2.8 JTD
U mnie tak stukał JTD, winnym był wtryskiwacz. Odpalał ok, choć trochę kulał, z wydechu czuć było paliwo, dość mocno kopcił. Wszystkie objawy ustawały wraz ze wzrostem temperatury. Odłączenie wtryskiwaczy dźwięku nie zmieniało, choć czuć było większą głębię tego dźwięku. Wymiana pojedynczej sztuki rozwiązała problem całkowicie. Dlatego sugerowałem wtryskiwacz/e....
A co myślisz o pomiarze temperatury? Zrób jakieś dokładniejsze logowanie np. co 1s żeby było widać jak faktycznie rośnie ciśnienie na CR podczas kręcenia rozrusznikiem , bo najwyraźniej jest za niskie . JTD 115 KM musi mieć na zimnym silniku 350 bar żeby dobrze odpalało , a ze 150 żeby w ogóle :-) Temperaturę powietrza ECU widzi z przepływomierza stąd...
odepnij czujnik temperatury i zagrzej 2x świece i powiedz czy odpali.
witam wszystkich posiadam fiata dukato 2.3 jtd 2005 rok 110 km,,,,, ,, mam problem z czujnikiem temperatuty paliwa blad po180 , i nie wiem czy on jest przyczyna oslabniecia silnika i wiekszym spalaniem paliwa,, , palil 6.5l na 100 km, teraz pali 10l na 100 km,,,, stalo to sie po wymianie oleju w silniku filtra oleju, filtra powietrza , i filtra paliwa,,,...
To jednak nie jest kontrolka od temperatury chłodziwa , w książ pisze że to kontrolka awarii silnika . :(
jeśli kontrolka nie gaśnie to moje fusy wróżą, że trzeba sprawdzić kabelek lub wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego bo pewnie gdzieś nie styka.
Problem z mocą niedoładowuje turbina. Witam. Dotyczy Doblo 1,9 JTD 100KM z 2009 r. Od pewnego czasu brak mu mocy - dochodzi do ok. 3 tys. obrotów i przerywa, brak mocy i boi się górek. Nie ma znaczenia temperatura silnika i nie występuje to bez przerwy. Są chwile, że wszystko jest ok. Był u trzech mechaników i się poddali. Komputer nic nie wskazuje...
Witam, auto jak w temacie, nie uruchamiają się wentylatory w momencie pracy klimatyzacji. Sprężarka rusza ale gdy wzrośnie temperatura i ciśnienie wyłącza się. Włącza się ponownie gdy temperatura skraplacza spada a co za tym idzie i ciśnienie. Po podłączeniu Uni-Checka 2000 w diagnozie silnika mogę sterować pracą wentylatorów na 1 i 2 biegu poprzez...
ma klime?? Dodano po 1 ma klime?? wentylator sie wlaczy takze jesli niesprawny bedzie czujnik temperatury silnika
Witam! Wybaczcie ze po takim czasie odświeżam temat , ale całkiem zapomniałem o tym. Po roku czasu mam parę wniosków. Co do kontrolki hamulca gdy faktycznie robiło się sucho przestała świecić, przejeździłem tak całe lato. W wakacje wymieniłem łożysko. Jest zima, mokro i sporo śniegu a problem już się nie pojawił, więc skłania mnie to do stwierdzenia...
nie taka temperatura kolego tylko parenaście razy większa tak jak może silnik pracowac poprawnie przy 18barach gdy jego stopiń sprężania to 17,6:1
witam! mam pytanie odnośnie thermo top c mianowicie dostalem od znajomego wszystko poza wiązką, którą postanowilm zrobić sam na podstawie schematu. i generalnie wszystko jest ok ale po odpaleniu webasta kiedy wchodzi już na maksymalne obroty nasteje dziwne syknięcie i wyłącza sie, i chodzi tylko dmuchawa. Czy może to być związane z niepodłączonym czujnikiem...
Okazało się ,że do tego doszedł czujnik obrotów wału i temperatury silnika. Rozrząd jest ok. Samochód jest już sprawny. Zamykam temat.
Sory za odkopanie ale diesle dlatego się wolno grzeją, bo zawirowanie powietrza sprawia że przy ściankach głowicy jest o wiele mniejsza temperatura niż na środku komory spalania nie tak jak w benzynie. Gdyby nie było zawirowania to biorąc pod uwagę o wiele wyższą temperaturę przy której wybucha olej to był by problem z chłodzeniem takiego silnika.
Czyli 86 to plus a 85 sterowanie masą. Przekaźnik jest ok. Nie dostaje tylko sygnału masy ze sterownika. W czym w ogóle jest problem bo pierwszy bieg działa a drugi zadziała dopiero jak jak temperatura silnika będzie dużo większa. Każdy bieg ma swój przekaźnik, Pierwszy bieg jest zrealizowany przez rezystory.
U mnie tak to wygląda na silniku rozgrzanym temperatura robocza: Cylinder korekta : 1 -1,25 2 0,24 3 -0,43 4 1,40 zmierzona masa powietrza: 545 oczekiwana: 308 ciśnienie doładowania 1076 oczekiwane: 1000 i też czasem przykopci na czarno ale to chyba kwestia wtrysków Masz osłonę pod silnikiem, że zaworek miałeś zgnity? Czyli zderzak regulowałeś po odpięciu...
Po wizycie u elektronika samochodowego i aktualizacji oprogramowania sterownika wszystko działa ok, przyczyną ciągle działających wentylatorów było złe oprogramowanie i komputer widział w programie filtr cząstek stałych którego nigdy w tym aucie nie było i włączał wypalanie sadzy z filtra dpf i komputer załączał wiatraki ze względu na niby wysoką temperaturę...
Mam problem z porannym odpalaniem silnika Fiata 1.9 jtd o mocy 115km. Mimo że czas pracy rozrusznika nigdy nie przekracza 1 - 1,5 sekundy czasami silnik odpala "brzydko". Zazwyczaj łapie zdecydowanie na wszystkie gary z takim uderzeniem i od razu chodzi. Zdarza się jednak że tego uderzenia nie ma, silnik przez chwilę "przebiera", zatelepie budą i dopiero...
EGR musi być w tym silniku sprawny i działać , bierze udział w regulacji ilości gazu zasilającego cylindry A co będzie jeśli nie będzie zmniejszał zawartości tlenu i zalepiał kolektora sadzami? Z tego co zauważyłem zaglądając w dolot to niezły syf tam był zanim zaślepiłem EGR, czujnik doładowania był zalepiony glutem z sadzy i oleju. Jeśli chodzi o...
Witam, na początek mam pytanie do innych posiadaczy Stilo JTD, mój jest z rocznika 2005 wersja 3d silnik 1.9 115KM, kupiłem go w kwietniu tego roku, od tego czasu ani razu nie zauważyłem żeby zaświeciła się kontrolka świec żarowych, ostatnio było nawet -7stC i też nic choc auto paliło zawsze po 1-2 krotnym obróceniu wału przez rozrusznik (trzeba zakręci...
Na szynie mogę sprawdzić natomiast w cylindrach nie mam przyżądu. Zaraz sprawdz to ciśnienie i wkleje wykres z fesa. Sprawdziłem to ciśnienie poniżej wrzucam log z fesa. Są tam też korekty. Zauważyłem zależność nie równej pracy. Silnik pracuje nie równo do osiągnięcia 54*C po osiągnięciu tej temperatury zaczyna pracować normalnie. Równo bez problemu....
Błędy: Zawór Over boost;: przerywany poniżej dolnego limitu. Synchronizacja faza/obroty: przerywany obwód otwarty. Czujnik temp. powietrza: przerywany obwód otwarty lub zwarcie. Przepływomierz: zwarcie na masę/obwód otwarty. Czujnik temperatury gazolu: przerywany obwód lub zwarcie na masę.
Kupiłem fiata ducato 2,3 jtd lecz po czasie okazuje się ze jest to 2,2 jtd ponieważ jest na łańcuchu rozrzadu. Problem jest taki ze w pewnym momencie podczas jazdy auto zaczęło nieznacznie tracić moc.(Nic nie mrugało i nie świeciło temperatura 40 stopni)Po 3 kilometrach po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów wkręcił się na obroty maksymalne, zaczął niesamowicie...
Nie ma nurnikowych, mój błąd. Kines, może to głupie, ale spisz numery ze sterownika świec i zapodaj je w google. Chodzi mi o to, że może być założony z 2,4 JTD, a ta grzeje pięcioma świecami. Numery sterownika świec żarowych: 0 281 003 008 Link skąd kupiłem: http://www.instalacje.intercars.com.pl/?...
Może ja teraz napiszę. Mam fiata punto 2 z 2000 roku 19 JTD. Jak go kupiłem było jeszcze ciepło. A teraz gdy już mrozek powoli daje o sobie znać mam problemy. Niewiem czy to taki problem ale chciałbym się dowiedzieć co za tym stoi... Więc... Rano zimno, wsiadam do auta, kontrolki normalnie gasną(nie widać aby kontrolga grzania świec żarowych dłużej...
Kolego nie wiem co chcesz pokazać tymi linkami- to że ktoś coś wymyślił a inni, włącznie z Tobą powielają błędną nazwę? Powtarzam, czujnika Halla nie zmierzysz byle miernikiem sprawdzając jego oporności bo go uszkodzisz(aby zakończy dyskusje proszę o zabranie głosu osoby posiadające wiedzę w temacie czujników Halla) A tak na marginesie W internecie...
Może ktoś mi rozszyfruje korekcje paliwa na wtryskach, samochód był zimny na wolnych obrotach 800, temperatura wody około 40stopni. : wtr 1 -1,94 wtr 2 -1,20 wtr 3 1,17 wtr 4 0,25 wtr 5 1,73 dodam że to common raile silnik 2,4 jtd 20v
Witam wszystkich, mam problem z fiatem brava 1.9 jtd . Problem pojawia się w momęcie uruchamiania auta, nawet na lekko ciepłym silniku ( nie mówiąc już o gorącym ) nie gaśmie kontrolka od wtryskiwaczy i nie mogę go odpalić . W momencie kiedy temperatura spadnie do "0" odpala się normalnie , kontrolka po chwili gaśnie i dalej wszystko jest ok do momentu...
Witam, chciałbym wykorzystać wskaźniki paliwa i temp z Alfy do swojego sama jednak nie mam pojęcia jak się podpiąć pod wtyk, co i gdzie. Zaznaczam że nie mam pojęcia o elektronice i elektryce, przeglądałem oryginalne schematy i nic mi z tego nie wyszło wiec jeśli ktoś mógłby rozpisać lub rozrysowac mi co i jak do gniazda podłączyć.
szkoda mi Twojego auta. w ten sposób eksploatacji przyśpiesza tylko 'śmierć silnika". prawidłowo eksploatowany samochod z lpg osiąga przebiegi porównywalne do samochodów bez lpg. aby cieszyć się z "taniej" jazdy na gazie trzeba jednak dbać o samochód. Instalacja znawco jest ustawiona według zaleceń, temperatura przełączenia to 35 stopni i najszybciej...
Witam, posiadam od miesiąca alfę romeo 156, 2003, 1.9 jtd, po lifcie. Problem dotyczy climatronica, który po dłuższym postoju przy uruchomieniu samochodu automatycznie przełącza się na klimatyzację oraz nawiew na nogi. Mimo, że przy uprzednim zgaszeniu samochodu ustawienie było na szyby i bez klimy. tak samo czasem dzieje się z ustawieniem MONO które...
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
Ja dzisiaj miałem to samo, silnik 2,4 jtd. Podczas jazdy w deszczu, po kilku km od odpalenia zobaczyłem że świeci się kontrolka wtrysków, temperatura silnika miała lekko ponad 50 stopni, wentylatory chodziły cały czas bez przerwy schładzając silnik, po jakiś ponad 100 km (już nie padało) miałem mały postój jakieś 5-10 minut gdzie silnik troszkę pochodził...
Pierwsza sprawa to podpiąć pod komputer. Ale jeśli chodzi o odpalenie zimnego "ropniaka" w -20 to nie tylko ty masz problem, ropa gorzej się zapala w niskiej temperaturze niż benzyna, normalne ale jeśli chodzi o pedał gazu i wspomaganie to na komputerze będzie widać.
Witam, Fiat Punto ZFA 188 1.9 jtd 54kW 2000r z klimą manualną. Po włączeniu zapłonu sterownik silnika załącza obydwa wentylatory na 1 biegu. W parametrach widzę prawidłową temperaturę silnika np 46 stopni i zezwolenie na uruchomienie 1 biegu wentylatora. Co to może być ?
Witam, Od pewnego czasu przymierzam się do zaprojektowania i wykonania od podstaw komputera pokładowego do auta z silnikiem 1.9 JTD. Ale przed rozpoczęciem prac chcę zebrać wszystkie wymagane informacje. Chcę uniknąć sytuacji, że wystąpi potrzeba odczytu jakiegoś sygnału, co było by niemożliwe bo na przykład przy projektowaniu hardwere nie przewidziałem...
Witam, problem dotyczy Alfy GT 1.9 JTD Z 2004r. Usterka wygląda następująco, nie działa prawa część zegarów czyli obrotomierz i wskaźnik temperatury oraz wyświetlają się błędy immobilizera (często nie chce odpalić), check engine, abs i vdc. Czasem obrotomierz ze wskaźnikiem ożywają i przez chwile działają. Po diagnostyce ukazały się poniższe błędy:...
pompa daje dobre ciśnienie 300-400. Nie podpinałem teraz kompa. Marchewka dalej sie pali. Jutro wymienie czujnik na listwie. mechanik powiedział ze albo czujnik położenia wałka albo czujnik temperatury silnika ale nie wiem z jakiej beczki mu do głowy przyszło ze czujnik temp.
W starszych silnikach jak lały wtryski to kopcił a ten nie kopci ma ponoć idealne spalanie super zapala nawet w niskich temperaturach ma przebiegu 200tyś układ wtryskowy Common rail . Problem jest z naprawami w Pl bo mieszkam w Niemczech a jak jestem w kraju to terminy są długie plus naprawa często przekracza mój pobyt.Proszę onamiary
Witam !! niedawno kupilem sobie fiata ulysse 2.0 jtd-wersja silnika RHW -z 2003 roku.było w miarę ciepło ( do minus 10 ) i było dobrze ale przy temperaturze poniżej minus 20 miałem spore kłopoty z odpaleniem silnika.ten samochód ma fabryczne webasto ale nie chodzi(chyba) i dlatego też się długo grzeje. jest to auto nasze ,salonowe ma ręcznie sterowaną...
Napisz dokładnie jaki to silnik jaki model alfy moc itd może coś wymyślę Alfa 156 1,9 JTD sportwagon 2002 rok Dodano po 21 Wypiałem czujnik temperatury, załączyły sie wiatraki od chłodnicy, swiece grzały bardzo długo i bez zmian, wiec 100 procent mozna wykreślic układ grzania swiec i przy okazji chyba czujnik temperatury Dodano po 13 "DORADY" silnik...
Witam, mam problem ze swoim autkiem. Ciężko odpala, od czasu do czasu wyrzuci błąd od świec żarowych. Sprawdzone:świece, przekaźnik, przewody I okazuje się że gdy odpalam zapłon, z przekaźnika świec nie wychodzi zasilanie na świece. Gdy kręcę silnikiem też brak zasilania, prąd pojawia się dopiero po odpaleniu auta. Przekaźnik sprawdzony, w drugim aucie...
Autodiagnostyka wyświetla błąd ERROR CLI - jest to błąd czujnika temperatury zewnętrznej, mimo iż na wyświetlaczu wyświetla się prawidłowa temperatura. A jeżeli chodzi o czujnik ciśnieniowy to jest 4 albo 5cio pinowy napewno nie 3, dzisiaj kiepska pogoda by to sprawdzić dokładnie, ale może ktoś posiada krótka rozpiskę takiego czujnika, aby sprawdzić...
A ładowane OK? Nie za dużo napięcia? ASO Opla kiedyś stosowało taką "naprawę" jak klienci często przyjeżdzali z notorycznie przepalającymi się żarówkami w Astrze G: Montowano "przewody oporowe" tzn kawałek kabla który zwiększał straty po drodze do żarówki zmniejszając moc wydzielaną na żarówce.. Może podobne rozwiązane? Tylko nie można z ograniczeniem...
No właśnie nie,bo u mnie jest trochę ponad 3 kreską a jak stoi na postoju to dochodzi do 4 i tam włącza się wentylator,i jeśli jest na postoju to tak cały czas od 3 kreski do 4 i z powrotem nie stoi w miejscu jak w innych autach,u brata w aucie Fiat Idea 1.9 JTD idzie do połowy i cały czas jest w połowie czy jedzie czy stoi,nawet wentylator się włącza...
Witam Mam Fiata Ducato 2.3 jtd 2005r. i proszę o fachową poradę bo mam problem ze świecami żarowymi, w przewodach które są podłączane do świec nie ma zasilania, jak odłączę czujnik temperatury to jest prąd w przewodach podłączonych do świec. Ale kontrolka od świec żarowych wyłącza się wcześniej niż przekaźnik doprowadzających zasilanie do tych świec....
Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł i odłączyłem egr samochód znacznie ożył, jednak problem z gaśnięciem nie znika. Dzisiaj wracałem z pracy i wskazówka temperatury nie doszła do jej normalnego poziomu po rozgrzaniu silnika i zgasł. 15 min i z głowy odpalił i dojechałem do domu.
Witam. U mnie w lanci phedra 2.2 jtd jest taki problem, że nawiew przedni dziala minimalnie, praktycznie nie hest wyczuwalny, nawiew na tył dziala jakby na 2 biegu, wieje niestety tylko zimnem. Opcja (max) na panelu od klimy tez nie dziala, dziala tylko podgrzewanie tylniej szyby. Temperatura silnika na wskazniku pokazuje miedzy 80 a 90 stopni. Bezpieczniki...
czujnik temperatura temperatura objaw temperatura xsara picasso temperatura hyundai temperatura
sterownik silnik focus zelazko parowy dysku usunąć hasło
Pilot Blu-ray Sony Panasonic Samsung – opóźniona reakcja, lag, diagnostyka IR/RF Trzy czerwone kontrolki Philips ekspres lub Xbox 360 – przyczyny i diagnostyka awarii