Potrzebne dane znajdziesz na tabelach poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/1731571300_... https://obrazki.elektroda.pl/9284264300_...
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
11146238 https://obrazki.elektroda.pl/1713964000_...
Jeszcze raz wielkie dzięki, artur.heise. A gdybym chciał wykorzystać tę 3-pinową wtyczkę (to jest zabudowany kamper i przeciąganie nowych kabli będzie bardzo trudne), to jest możliwość zlokalizowania, do jakiej wtyczki idą te kable? To jest najprawdopodobniej wtyczka tylnej lampki sufitowej- biała, 3-piny. https://obrazki.elektroda.pl/1885195100_...
Różnie to było.
W komorze silnika skrzynka z bezpiecznikami, a czarna 32, ponowna wtyczka pin 21 – 1. bieg wentylatora i pin 28 – 2. bieg wentylatora, przekaźniki, sterowanie masą z ECU. Wyjście 3, ponowna kostka pin A i C – wyjście na wentylator. Bezpieczniki wentylatora F6 i F7 maxi – zasilanie styków roboczych i sterujących przekaźników od wentylatorów. Z ECU wyjście:...
ktoś maczał w tym palce, co tu się mogło wydarzyć ? Zgniła kostka i ktoś poodcinał przewody, i złączył je z pominięciem tej kostki. Kwestia teraz tego jakiego rodzaju są to połączenia, może coś się znowu utleniło. Może rozpakuj tą niespodziankę: https://obrazki.elektroda.pl/2901959100_...
Przenoszę do Car Audio
W czujniku skretu. Jest w przełaczniku pod kierownicą. Zdarzają sie awarie nawet na gwarancji.
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Kolego spokojnie w lexi/proxi masz pomocnik kodowania poprowadzi Cie czynność po czynności co masz robić.:D
wymaga alarmu w aucie, a sprawdzają to tylko otwierając drzwi od środka po zamknięciu z pilota Czy wtedy lampki oświetlenia wnętrza włączają się ? Jeżeli tak, to możesz to zrobić stosunkowo tanio i szybko. Jeżeli nie, to najpierw naprawić oświetlenie wnętrza lub bawić się w dojście kablami do wszystkich czujników drzwi.
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Aktualizacja softu pomoże.
Rozwiązanie na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9179023700_...
Bardzo proszę to czekam do jutra. Pozdrawiam
Visteony w tych autach niestety ale palą się ,rozwarstwia się płyta stała bolączka tych aut
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
Już tam szukałem. Nigdzie nie ma rozpiski modułu. OK, a co z rozpiską, która jest nadrukowana? :) https://obrazki.elektroda.pl/7535910400_... https://obrazki.elektroda.pl/7012044800_... I tak na szybko Yandexem: https://obrazki.elektroda.pl/9932957000_...
Wtryski do sprawdzenia ,któryś przelewa .
tak, za srodkowym schowkiem
Masa jest stałą więc jak nie chcesz pruć albo szukać tego punktu masy to możesz pociągnąć nową od masy karoserii i podłączyć do wiązki nie odcinając jej z wiązki.
Podaj VIN, będzie łatwiej poszukać.
Od płynu chłodzącego.
DW10? https://obrazki.elektroda.pl/3888388500_...
Zaraz mnie ktoś sprowadzi do pionu za to co teraz napiszę :) Ogólnie są to kondensatory filtrujące napięcie i nie musi ich tam być, bez nich też będzie działać. Najważniejsze jest żeby pola lutownicze od strony wtyczki były dobrze połączone, gnije ścieżka pod polem lutowniczym kondensatora. pisałeś, że rezystancja wyszła ci w Mohm, czyli kondensatory...
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
F20 jest w komorze silnika i jest od podgrzewacza paliwa. Paczka ze schematem i rozpiskami bezpieczników.
Wygląda na brak masy
pewnie plus ugnił , główny.
Sprawdź szarą kostkę na wiązce pod skrzynką bezpieczników i samą wiązkę pod lewą lampą i za sterownikiem silnika.
W Jumperze hak nie jest multipleksowany wiec w konfiguracji samochodu go nie znajdziesz - info o montażu nie jest przesyłane na serwer. Oryginalny może być w sensie - montowany w ASO z zestawu akcesoryjnego dedykowanego dla Jumpera.
nie ma zamiennika http://img830.imageshack.us/img830/5023/...
pod sschwokiem pasazera
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Po pierwsze - jeżeli działa wiatrak, to wszystko jest dobrze. To że panel się nie wzbudza, to normalne. Nie ma sensu sterować wszystkimi klapami i podświetlaniem panela, ponieważ piec zazwyczaj działa bez uruchomionego silnika, co powoduje, że pobiera sporo prądu. Prawdopodobnie nadmuch będziesz mieć ustawiony w taki sposób, jak zostawiłeś ustawione...
Prawdopodobnie chodzi ci o element o nr Citroena 916546.
Najlepiej jakbyś podał VIN bo jest kilka schematów, odnośnie klimy, odnośnie szyb etc. To że klima nabita to nie oznacza że będzie działała, popinałeś komputer? W PW masz bonus.
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Jeśli masz egr sterowany elektrycznie to wyciągasz podkładkę i wstawiasz pełną.Jeśli podciśnieniowo to jest gorzej bo jest rurka i jest to problematyczne ale można go zdemontować, wymyć i pozostawić w pozycji zamkniętej nie podpinając podciśnienia
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Musisz pojechać na diagnostykę i sprawdzić ciśnienie na CR jak wyżej kolega na pisał .Jak nie ma cisnienia to wtryski to ecu nie otworzy wtrysków ,czy nie kopci ci czasami na czarno ?
niebiesko/żółty ale on otwiera tylko kabinę ...a dwa impulsy otwierają całe auto ?
Przekazniki masz w silniczku wycieraczek. nie w bcm zobacz czy nie masz wypalonej kości przy silniczku
Kilkukrotne podgrzanie coś zmienia?
Wstrząsówka- jest pod maską za akumulatorem jak się nie mylę.
Witam proszę bardzo. http://obrazki.elektroda.net/10_12536150... http://obrazki.elektroda.net/25_12536150...
Jesli dysponujesz miernikiem sprawdz kostke bezpiecznika gdzie jest zasilanie, pozniej przełącz miernik na sprawdzanie oporu, jeden przewod miernika zetknij do masy, drugi do kostki bezpiecznika tam gdzie nie ma napiecia potem wlacz wsteczny. Jesli pojawi si opor zerowy lub niewielki to jest zwarcie. Powtorz czynnosc z odlaczonym czujnikiem skrzyni....
citroen jumper citroen jumper przekaźnik bezpieczniki citroen jumper
silnik piły spalinowej kondensator remote wykrywacz monety
nawijarka toroid nawijarka toroid
Kontrolka nabłyszczacza w zmywarce Samsung nie gaśnie Mazda6 kod usterki P0342 - niski sygnał czujnika CMP