128 oznacza że ECU nie był w stanie rozpoznać BIP, więc problem z pompowtryskiwaczami lub okablowaniem, 4 - mała dawka wtryskiwanego paliwa to normalny objaw. Proponuje sprawdzić okablowanie pompek i ewentualne podoginanie konektorkow, przy okazji zweryfikujesz stan wałka rozrządu, który w któryś silnikach Bxx był podobno z plasteliny i wycierał się...
Kąt synchronizacji?
Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
Zobacz czy w zbiorniku nie ma czasem benzyny i zainteresuj się sygnałem z czujnika wału i wałka. Kąt synchronizacji ma na 0?
A można prosic w kilku zdaniach na temat owych plusów i minusów innych ustawień?I tak samemu trzeba będzie wybrac...
W której grupie sprawdzasz kąt synchronizacji?
Podepnij VCDSa i odczytaj błędy. Sprawdź też kondycje pompowtryskiwaczy. Kąt synchronizacji. Sprawdź też błędy z automatu. Więcej nic się nie da powiedzieć na tą chwilę.
chyba najlepiej oddać to w ręce speca niż oszczędzić 200 zł a potem bawić się w "poprawiny" Masz hydrauliczny napinacz, więc jest odrobinę trudniej niż na filmiku. Do tego jeszcze potrzebujesz klucz do rolki napinacza, dobrze by też było mieć klucz dynamometryczny i na koniec sprawdzić kąt synchronizacji w VCDS. Decyzja należy do Ciebie.
Wymień filtr paliwa i jeździć. Co do spalania to kąt synchronizacji pompek troche przestawić bo za dużo na minus i tak może pokazywać. A w sumie co do rozrządu to kiedy był robiony? Poza tym w logach nie widać nic niepokojącego.
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
https://obrazki.elektroda.pl/2229893800_... Silnik byl wylaczony, pozniej udostepnie wiecej materialow Dodano po 3 Na wlaczonym silniku jest jak na zdieciu. Po dodaniy gazu nic sie nie zmienia stalt kąt. Hmm wszedzie mizna to wyregulowac na kole walka a tu w golfie 6 1.6 nie da sie? https://obrazki.elektroda.pl/3359887000_...
Można to sprawdzić jakoś VCDS lub auto com?? Czy to będą te wartości?? Konkretnie -3,27 czy ta wartość ma być najbliższa 0 ?? https://obrazki.elektroda.pl/8997954800_...
Witam potrzebuja informacji jakim komputerem lub jakim kablem i programem połącze się z moim Outlanderem 2.0DID i ustawie kąt synchronizacji,chyba że istnieje jakiś sposób bez komputera. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Panowie postanowiłem zmienić kąt synchronizacji w moim aucie.Obecne ustawienia to -1.1 do -1.7 ale chciałem spróbować jak będzie się zachowywać auto po ustawieniu na 0 Ciekawe spędzanie wolnego czasu. co teraz z tym zrobić? Dokrecić.
Dobrze czytałeś. Loguje się od 1500 obrotów. Tak jak podejrzewałem, uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania G71 ale dla pewności sprawdź sobie jeszcze raz wartość w grupie 010 statycznej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika (jeśli po ponownym uruchomieniu silnika w polu "intake air press. znowu pokaże 2539.8 mbar to wymieniaj czujnik)....
zrób komplet logów, bo przyczyn twojego problemu może być wiele, a na dzień dobry powymieniaj wszystkie podejrzane wężyki podciśnieniowe i sprawdź szczelność dolotu i ustaw kąt synchronizacji
kolego (at)wls91, w zależności jaki masz silnik - jeśli na pompie wtryskowej to sprawdź Vagiem kąt wyprzedzenia tłoczenia (kąt wtrysku) a jeśli silnik z pompowtryskiwaczami to wartość kąta synchronizacji - jeśli zaczął źle palić po wymianie paska rozrządu to właśnie tę wartość trzeba sprawdzić.
Kąt synchronizacji sprawdź.
Sprawdzić kąt synchronizacji, Vag > silnik > bloki pomiarowe > grupa 4 poz 4
Problem rozwiązany. Przyczyna był źle ustawiony kąt synchronizacji wałka. Temat zamykam.
Za telepanie mogą odpowiadać złe świece, poza tym kąt wtrysku/kąt synchronizacji (VP/PD) do sprawdzenia.
ja bym mimo wszystko sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt synchronizacji wałków.
Błąd 17748 oznacza brak synchronizacji lub uszkodzenie któregoś z czujników wału lub wałka. Ustawienie rozrządu sprawdzone, jest ok. Łańcuch nie chodzi głośno i jest ustawiony prawidłowo. Czujniki wału i wałka podmieniane z pracującego auta i nic to nie zmienia. Łańcuch z napinaczem został wymieniony w tym aucie, ale problem pojawił się dopiero po jakimś...
Witam Po wymianie głowicy w silniku 1.9 TDI AWX zaczął długo palić. Jeśli chodzi o rozruch, to czujnik od wałka rozrządu go nie widzi kompletnie na kompie, kąt synchronizacji cały czas na 0.0. 3 czujniki podmieniane, ale cały czas jednakowy problem. Auto po chwili kręcenia bierze odczyt jedynie z wału i dopiero odpala. Miał ktoś podobny problem i zna...
Tak, to CUC2121. Objaw wskazuje na przerwę w obwodzie cewek odchylania poziomego. Nic to ma do synchronizacji; zacznij od przeglądu płyty pod kątem zimnych lutów, połaczenie z cewkami.
popraw kąt synchronizacji to będzie lepiej palić na zimno.
Dzięki wszystkim za pomoc jak na razie autko jeździ bez problemu :-). Mam jeszcze takie pytanie czy ustawiać kąt synchronizacji?
Spróbuj kąt synchronizacji -2 do -3 .
Kąt synchronizacji w VW, kojarzysz? Przeskoczy górne koło o 1 ząb, czyli wiecej jak 6 stopni i auto gaśnie, co więcej nie odpala.
Witam kolegów Zauważyłem, ze temat trochę stary. Szukałem na forum odpowiedniego miejsca do zadania pytań i wydaje mi się, że ten post jest najlepszy. Proszę moje posta nie traktować jako hejt, szukam dodatkowej wiedzy. Spędziłem około 5h na szukaniu instrukcji do wymiany rozrządu, teraz poszukuję odpowiedzi na kilka dodatkowych pytań. Samochód: Skoda...
Sruby były popuszczane. Wszystko było na blokadach. Napinalem pasek i później dopiero skręcałem śruby od kąta synchronizacji, zeby były tak w połowie. Rozrząd jest dobrze ustawiony, tylko po prostu chodziło mi czy z tym paskiem wszystko okej jest.
jaki kąt synchronizacji ?
nikt nie pomoże i mi nie powie w jakiej pozycji pod jaką nazwą jest kąt synchronizacji wałka w pomiarach rozszerzonych?
Jak odpalisz bez czujnika i na odpalonym zapniesz czujnik co się dzieje? Jak nie zgaśnie, jesteś w stanie odczytać kąt synchronizacji?
Ale nie wiadomo jaki jest kąt synchronizacji i czy nie jest po za zakresem.
Sprawdził bym jeszcze raz ten kąt wyprzedzenia ale nie wiem jak się za to zabrać Kąt synchronizacji znajdziesz w blokach pomiarowych/wartościach rzeczywistych.
Kąt synchronizacji to dokładnie kąt wtrysku. Rozrząd może być OK, a pompa przestawiona na fasolkach.
Świece żarowe pomierzyłem już wcześniej, bo też myślałem że prądu nie dostają, ale dostają :) Ustawię jeszcze kąt synchronizacji i sprawdzę VCDS'em pompowtryski może akurat. Sprawdzę też połączenia elektryczne i rozrusznik. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
PD też się ustawia, sprawdź kąt synchronizacji VAG gr. 4 poz. 4 Wiem że się ustawia, ale nie na pompie.
Obawiam się że pomiar wysokości w warunkach warsztatowych będzie gorszy niż pomiar kąta.
Popraw sobie kąt synchronizacji bo się rozjeżdża i wywal katalizator bo przebieg pewnie już spory i zaburza pracę turbosprężarki.
W tym silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji w 004 grupie ostatnie pole ma być jak najbliżej 0.
Mój vcds 17.1.3 Pl(ryżowy) pokazywał -6.7* ,przesunąłem koło w prawo o ok. 2mm i tera mam -0.6*, silnik pracuje przyjemniej,żwawo wchodzi w obroty. 01silnik/pomiary rozszerzone/kąt synchronizacji
Miałem, chwilę i sprawdziłem kąt synchronizacji. Jest on ustawiony na 0.0 . Czyli raczej tutaj jest okej i trzeba udać się ma zmianę map?
Skoro 3 śrubami ustawia się kąt synchronizacji to jak ustawić kąt wtrysku który wynosi 127?
skoro sprawdzaliście ustawienie rozrządu na vagu to ile wynosił kąt synchronizacji ?
Zobacz kąt synchronizacji wałka w blokach pomiarowych. Najczęstsza przyczyna odpalenia tdi na pompowtryskach to rozrusznik, chociaż dobrze kręci.
Jaki masz kąt synchronizacji? Wtryski na stół i do sprawdzenia, czasami poprzez kompa nie sprawdzisz wtrysków.
Nie jestem znawcą tematu i dawno już nie bawiłem się w analizę, ale patrząc na logi nie podoba mi się w bloku 004 kąt synchronizacji wynoszący -2,9, a powinien być bliżej 0 - nie problem poprawić. Co do pracy przepływki i turbo nie widzę tu przyczyny osłabnięcia, choć wskazania idealne nie są, na co zwrócił już uwagę kol. grala1. Zacznij od ustawienia...
W pierwszej kolejności jest do sprawdzenia wartość kąta wyprzedzenia wtrysku lub kąta synchronizacji (w zależności od rodzaju silnika). Z pewnością masz zbyt późny co właśnie objawia się trudnościami uruchomienia zimnego silnika jak spada w okresie jesienno-zimowym temperatura otoczenia. Optymalna wartość wynosi 49-51 jednostek (dla silnika z pompą...
Jak mułowaty i więcej pali to pytanie czy sprawdzałeś kąt synchronizacji wtrysku? Measuring Blocks grupa 04 ostatnia pozycja Synchro angle (wyłącz wszystkie obciążenia i zapal silnik). Może masz to na plusie. Ustaw np na -0.5 lub nawet -1.0 i powinien mieć większego kopa.
Od kiedy masz taki objaw? Robiłeś coś ostatnio czy kupiłeś już z taką usterką? Dodano po 4 kąt synchronizacji/wtrysku zobacz vcds-em jaki masz na jałowym.
Przecież kąt synchronizacji nie jest poprawny w polu 4 grupy 004 więc nie ma się co dziwić.
Tak, czujnik jest na wałku ssącym, który jest napędzany wydechowym za pośrednictwem łańcucha, napinacz jest sterowany elektrozaworem, który pełni też rolę nastawnika faz rozrządu. Skłaniam się właśnie ku niemu, bo po odpaleniu kąt synchronizacji skacze do 12 stopni, potem 8 i faluje pomiędzy 4 a 8... A czasami zdarza się, że jest 0. Dodam, że po wykasowaniu...
trzeba przyspieszyć kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej jeśli to silnik VP lub sprawdzić kąt synchronizacji jeśli to silnik PD, zbyt późny wtrysk powoduje problem z odpaleniem zimnego silnika, podgrzanie ręczne świec żarowych podnosi temperaturę komór spalania więc wtedy łatwiej zapala.
A skąd wziął sie kąt wtrysku w silniku na pompowtryskach?Tu jest kąt synchronizacji do sprawdzenia w bloku 4-tym.
W Tdi PD wskaźnik zużycia paliwa to naprawdę wskaźnik. Jego wskazania zależą od: lepkości paliwa (niby korekta temperatur jest ale to za mało) ustawinia wałka rozrządu (kąt synchronizacji) Stanu samych pompek. Generalnie komputer wylicza dawkę na podstawie kąta wtrysku i jego długości trwania oraz temperatury paliwa. To sporo zmiennych do uwzględnienia....
sprawdz synchronizacje wałków tgzw kąt wtrysku, przy opóźnionym czesto tak jest ze przy odpalaniu zimnego dłużej kreci i kopci biało-szarym dymem dość intensywnie
Jak mam sprawdzić czujnik tak żeby na 100% być pewnym, że jest dobry. Samochód oczywiście bez żadnych zbędnych dodatków typu LPG, Emulator ? Prosty mosiężny, najgorszy i najtańszy szajs na alledrogo, w dodatku tego nie zakłada się na 1 sondę a tak własnie było zrobione. https://obrazki.elektroda.pl/5229134200_... Kiedyś coś czytałem...
Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Tu masz temat w moim podpisie przeczytaj nim coś pochopnie zrobisz bezsensownie. Temat o silniku BKC -ale zasada napraw diesla ta sama. Długi ale uwierz mi ze warto przeczytać nim wyrzucisz pieniądze. Najpierw porządnie zdiagnozuj auto, a potem znajdź usterkę -dopiero wtedy rób naprawę. Znajdziesz...
Do sprawdzenia świece, kąt synchronizacji, filtr paliwa, szczelność układu paliwowego, pompa w baku, pompa tandem, uszczelniacze na pd.
W VCDS nie występuje w grupie 004 kąt synchronizacji !! Oczywiście sprawdza się to w blokach pomiarowych (08 meas blocks)??! Chodzi oczywiście o silnik PD.
a sprawdzałes kąt wtrysku lub synchronizacje na kompie ? jakie masz wartosci na rozgrzanym ?
z tego co kojarzę to pomiary rozszerzone były również nie aktywne. Po południu zrobię screena i wrzucę. Potrzebuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu - ktoś ma jeszcze pomysł jak tam się dostać? Ewentualnie czy na rynku są dostępne nowsze kabelki - oprogramowanie które podołają temu? pozdro
Mam taki sam problem ale w passacie B6 2.0 TDI BKP VcDS Problem polega na tym ze w silnik 01 grupa 051 pokazuje w pozycji 2 wartość czujnika wałka rozrzadu (g40) i są takie same jak wału (g28) , auto ciezko odpala na ciepłym . Czujnik wymieniony , wiązka sprawdzona multimetrem na przerwanie od czujnika do sterownika -wszystko ok . Jakieś pomysły ???...
Podepnij pod komputer zobacz wskazania z czujników temperatur, sprawdź korekcje wtrysków kanał 13, 18, i bipy 23. Sprawdź też kąt synchronizacji pompek w kanale 4. Na ciepłym i na zimnym.
Zanim zaczniesz znowu pakować kasę to możesz pobawić się z tym kątem wałka rozrządu, to nic nie kosztuje a może pomoże. Jedynie jeszcze co mi przychodzi do głowy to możesz pobawić się kątem synchronizacji wałka rozrządu, ustawić tak na -1,5 do -3 im więcej w minusie tym auto powinno być żywsze, oczywiście do pewnego stopnia, bo później to już nie odpalisz,...
Witam serdecznie, Tak jak w tytule samochód nie ma mocy na wyższych obrotach - nie osiąga 200 km/h a powinien bez problemów. Mam wrażenie, że pali również trochę za dużo. W zakresie 2000-3000 obr/min jedzie dobrze (np. wyprzedzanie na krajówkach). Auto w moich rękach od 8 lat, a dwa lata temu zrobiłem generalny remont silnika (nowy słupek z allegro)....
Spróbuję ustawić kąt synchronizacji rozrządu, ktoś mi tak podpowiedział. i wymienię czujnik. Dodam że dym jest bardziej szary - niebieskawy niż biały i tylko na zimnym silniku do ok 24 st otoczenia, po rozgrzaniu silnik nie puszcza już takich "bąków". Olej i płyn chłodzący na tym samym poziomie po ponad 1200km
mobil6000: Auto z 2010 roku bez DPFa. Jak mam sprawdzić drożność katalizatora? robokop: Temat kąta synchronizacji wałka rozrządu zgłębiałem dwa miesiące, -5.5 dla BXE jest jest całkiem ok. Uwierz mi. Przy 0 stopni auto ledwo jedzie. Może dla innych VW 0 stopni jest dobrze, ale przy BXE zakres jest -6 do +6. zwirek1: Logi są wykonane w ruchu tyle że...
Kąt synchronizacji mam 0,0 0,5 podwiesza prawdopodobnie zawory,ale dlaczego ,spężanie ponad 30 na wszystkich równo.Wydech drożny ,może jest po kolizji z zaworami i nie domyka na wiekszych obrotach?
Chciałem sprawdzić kąt wtrysku w Vagu i po wejściu w Switch To Basic Settings a następnie w TDI - Timing nie ma na liście dostępnego mojego silnika AWX Nigdy tam takiego nie było i nie będzie. W tym silniku można sprawdzić tylko kąt synchronizacji.
Komputerowo sprawdzisz bilans mocy, inaczej równomierność pracy cylindrów. Pompowtryski sprawdza się na tzw. stole probierczym, tylko wtedy masz racjonalny wynik. Odczytaj ten kąt synchronizacji, bo do puki nie zrobisz porządku z rozrządem to nie mamy pewności. Blokady nie zawsze się sprawdzają, wczoraj robiłem rozrząd w skodzie 1.9 TDI BXE po skłądanu...
-fura nie dogrzana albo termostat do wymiany -syf w turbosprezarce -ustawienia rozrzadu z kątem synchronizacji się zgodzę ale co masz na myśli 'syf w turbosprężarce'? Po czym to stwierdzasz - po prostu interesuje mnie to. pozdrawiam
Przesyłam logi. http://vaglog.pl/log_239955.html http://vaglog.pl/log_239954.html Kąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera. Od 60 sekundy silnik pracował na 2000 obrotów
Wyprzedzenie kąta w PD? Mechanik sprawdził dwumasa, ciekawe jak...??? Bzdury. Jak nie jak tak, a ustawienie wałka rozrządu to nic innego jak również regulacja kąta wtrysku. Nie kąta wtrysku tylko kąta synchronizacji, ustawiasz wałek rozrządu tak, aby sterownik otwierał PD w momencie kiedy jest maksymalnie wciśnięty, a co za tym idzie ma największe...
Kąt synchronizacji do sprawdzenia, Vag-01 Engine-08 Meas Block-grupa 004- 4 pole od lewej - oczywiście log statyczny - to na dobry początek skoro nie pokazuje błędu czujnika G40. Podaj jeszcze jakie masz problemy z logowaniem dynamicznym silnika to postaram Cię naprowadzić.
http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_117392.ht... logi te logi przy kącie synchronizacji -1,6 a przy 0 środkowe dwa cylindry są praktycznie na 0 a pierwszy i ostatni tak samo a gdy nie ma jeszcze temperatury silnik to logi takie http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_114432.ht...
A sprawdziłeś czy jak samochód nie może zapalić to czy masz iskrę na świecach? Ta uwaga jest chyba najistotniejsza w tym całym ambarasie bo co to za świece żarowe jak w nich iskra nie chce przeskakiwać :) Michał, podłącz się pod kompa bo masz chyba problem z immobiliserem a jeśli nie to z pewnością z dostawą paliwa lub kątem synchronizacji.
z pewnych względów (niestety ta część profilu chce się przechowywać na serwerze novell a pliki TB każdego użytkownika to kilka Gb) synchronizacja jest wyłączona. W takiej konfiguracji testowałem to na różne sposoby. Z tym że serwer jest w sieci lokalnej i dostęp do poczty jest jak to w sieci LAN 100Mb/s . Mam też lokalizację gdzie synchronizacja jest...
Obroty silnika takie same to znaczy jakie ? Świece żarowe w 100% diagnozą są objęte, więc od razu wywali check engine. Tak jak kolega wyżej napisał, kąt synchronizacji dużo nam powie. Jeżeli masz wrażenie że auto odpala tak jak by brakowało paliwa, to widocznie gdzieś w układzie paliwowym gubi ciśnienie.
Niema kąta wtrysku sprawdzasz synchronizację rozrządu.
Nie kąt wtrysku tylko synchronizacje 4 grupa 4 pole ma być 0.0 chociaż są zwolennicy na -1. Jeśli poznaczysz przed ściągnięciem to masz pewne że bedzie ok ale procedura ma się tak że blokujesz wałek rozrządu (bolec 6mm,wiertło itp) potem znaczysz ładnie kółko na wale korbowym tylko idealnie (nie farbką, najepsza wg mnie ryska) potem zwalasz pasek nowe...
posiadam alhambre 19tdi 2001 po nocy mam problemy z odpaleniem pali po trzecim czwartym kreceniu jak zapali to chwile tak kulawo chodzi ale puzniej jest okej po malych przerwach 3godz do 5godz pali normalnie jaka moze byc przyczyna Sprawdzić czy: -świece są dobre a jeśli tak czy dochodzi prąd do nich -powietrze w układzie -czujnik temp -kąt synchronizacji...
Faktycznie, przy uszkodzonej/ych świecach kopciłby tylko chwilę po odpaleniu ale skoro kopci przez 2 kilometry to jest to dość ciekawy przypadek - zwłaszcza, że sterownik silnika nie pokazał żadnych błędów - można byłoby przypuszczać, że silnikowi brakuje powietrza do spalenia ropy z powodu zacinającej się klapy gaszącej ale u Ciebie jest ona sterowana...
Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa? Jak w każdym PD i nie dawki a kąta synchronizacji wałka Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ? Tak - błąd P0321 Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?. Przy "późnej" synchronizacji auto...
Węże puchną, to normalne, ale na logach wyraźnie widać, iż turbo przeładowuje, powodem może być zapieczona geometria, lub sterowanie podciśnieniowe. Dodatkowo masz źle ustawiony kąt synchronizacji (rozrząd) masz 4 stopnie na plus, powinno być 0. A i do tego auta musisz mieć co najmniej siódemkę albo wyżej, tym archaizmem 3.11 dużo nie podziałasz.
A ja mam Passata 101km na PD i takiego odgłosu nie ma . Ciężko jest zinterpretować co to jest bo może to być np wisko czy napinacz . Natomiast jak kolega Waldemar napisał cyt Nie wiadomo dlaczego ale często pojawia się po wymianie rozrządu to znaczy że ten co zmieniał nie używał blokad i do sprawdzenia kąt synchronizacji na kanale 4 . Dodatkowo kanał...
Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle"...
Sprawdź telegazetę pod kątem zimnych lutów oraz przejście sygnału wizyjnego przez układ SAA5231.
Witam, auto trafiło do mnie po naprawie głowicy(była pęknięta) z brakiem mocy, i słabym wkręcaniem się z wolnych obrotów. Ustawiłem kąt synchronizacji pierwszym kołem rozrządu, drugie ustawiłem na blokady, rozrząd się zgadza. Turbina i przepływomierz są ok, egr się nie przycina, autu brakuje mocy, idzie jak by miał z 70 koni, błędów w sterowniku brak....
Korekcje czyli grupa 13 nie są wyznacznikiem stanu pompowtrysku ale 2 i 4 cylinder jest podejrzany bo 5 mh/h różnicy to duzo. Pompowtryski pasowało by oddać do sprawdzenia, jeśli nie ma tragedii to sama wymiana uszczelnień powinna pomóc bo zapewne są jeszcze fabryczne. EGR działa prawidłowo, N75 działa prawidłowo. Masz przestawiony kąt synchronizacji,...
Poskładałem wszystko i wydaje się być wporządku. Auto zapaliło ładnie tylko mam dziwne odczucie że jest minimalnie słabsze niż było, ale może mi się tylko wydawać. Nie ustawiałem kąta synchronizacji bo nie mam kabla ani programu i szczerze mówiąc się na tym nie znam. może dlatego być słabszy czy mógł sie zawór spotkać z tłokiem i ucieka kompresja? nie...
Kąt wtrysku oraz synchronizację wału oraz wałka W tym silniku nie ma czegoś takiego jak regulacja kąta wtrysku ,pokaż gdzie to wy czytałeś na forum W tym silniku nie ma regulacji synchronizacji wału W tym silniku jest regulacja synchronizacji wałka ale względem wału Dodano po 23 Podobno ma być na szpilce mocującej skrzynię biegów. Jakie ma to znaczenie...
Sam tego nie pamiętam, ale wg tego dokumentu w 2 i 3 jest kąt wtrysku wymagany i rzeczywisty. Jeśli zawierałby się w granicach 20°-23° to pośrednio można stwierdzić że synchronizacja jest w porządku.
Kat wtrysku sprawdza się na rozgrzanym do temperatury roboczej silniku. W VAGu tak to robisz: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 kąt powinien być w przedziale 49-52 czy coś w tym przedziale. Nie zwróciłeś tylko uwagi na fakt, że AUY jest silnikiem PD a nie VP więc kąt synchronizacji sprawdza się w grupie 004 ostatnie pole...
Samochód to a3 1.9 tdi axr 2002 przebieg 250000km logi: 7,13,23 http://vaglog.pl/log_191871.html 4,7,13 http://vaglog.pl/log_191870.html 5,12,13 http://vaglog.pl/log_191869.html 4 http://vaglog.pl/log_191210.html 3,8,10 http://vaglog.pl/log_189918.html 3,8,11 http://vaglog.pl/log_189919.html Czy kąt synchronizacji, korekcje są ok? Czy te dane mogą świadczyć...
pompkę vacuum podmieniłem niestety zero poprawy może pedał tylko się poprawił. Co powiecie na temat danych z vaga?? kąt synchronizacji w której rubryce się sprawdza w grupie 004 czwarte okienko tak? http://obrazki.elektroda.pl/4740554100_1... Dodano po 9 jeszcze jedno przy jeździe spalanie na wyświetlaczu jest ogromne nawet do 40l czym...
A więc tak. Wszystkie świece były wymienione ok. 1,5 roku (na Beru), bo pojawiał się błąd na 3 świecy. Chyba również niepotrzebnie, bo po pół roku błąd pojawia się ponownie raz na 3 raz na 4 świecy, więc to chyba raczej korozja na przewodach. Co do błędów, to pojawia się jeszcze błąd utraty jakiegoś pakietu danych z licznika (18058), ale to chyba nic...
Auto gdy gaśnie nie przerywa nie dławi się, odłączyłem klapę gaszącą dla prób dalej to samo. Wiązki posprawdzane wszystko wygląda dobrze. Kąt synchronizacji wałka na 0, pompowtryski w okolicach 0 mg/str dawkują. Czujnik wałka rozrządu może spowodować że auto gaśnie ale w tym przypadku by nie było błędu w sterowniku i od razu po odpaleniu by działał...
impulsy synchronizacji synchronizacji pionowej synchronizacji neostrada
kompresor sprezarki amica śmierdzi delphi interfejs
stabilizator lm7812 renault mascott
Renault Laguna 2.0 dCi – kod błędu zPP380/P0380, usterka świec żarowych, objawy i naprawa Alpina AT4 84 A – zespół tnący nie opuszcza się, diagnostyka cięgna i mechanizmu podnoszenia