Sprawdź kąt wtrysku.
ustaw kąt wtrysku
Czyli pompa na stół.
Powiem jedno do ustawienia rozrządu tak aby palił na zimno bez problemu w tym silniku trzeba dobrego speca który wie co i jak się je.. Umiejętności ustawiania TDI VW tu nie działają... :) najważniejszy jest kąt wtrysku...
Złożyłem wszystko do "kupy" i dalej to samo, czasami w ogóle nie chce odpalić, ale gdy dostanie plakiem w rurę od razu pali. Jaki powinien być ustawiony kąt wtrysku?
Ciepły 55.
No to na ile stopni masz ustawiony kąt wtrysku?
Witam Moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od doprowadzenia rozrządu i kąta wtrysku do porządku i dalej kolejny pomiar rzeczywistego kąta.
Co to może być za przyczyna? Źle ustawiony kąt wtrysku.
znalazłem gdzieś, że do 2,5 tdi kąt początku wtrysku wynosi 65 - 70 i czy w sdi jest taki sam?
Jeśli cięzko kreci to widamo sprawdzić rozrusznik , akumulator , instalacja. Siwy dym to do sprawdzenia kąt wtrysku .
Oczywiste że dawka i kąt wtrysku falują napinacz jest sprawny.
Na filmie włączasz napisy, potem w ustawienia automatyczne tłumaczenie i język polski. Wszystkie silniki VW 2.5 TDI pięciocylindrowe, montowane w T4, LT i Volvo, ustawiane są identycznie. Tylko kąt wtrysku się zmienia w zależności od oznaczeń silnika. Pasek główny to pewnie Ci się uda wymienić, ale na pasku pompy wtryskowej polegniesz. Tego paska nie...
jalkoś na logu nie widać skaczącego kąta tylko trochę póżny
http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,k%C4...
Kąt wtrysku jest bynajmniej niepokojący.
Jeśli to ten silnik który ma dwa paski i pompę z drugiej strony to po wymianie rozrządu trzeba na pewno ustawić kąt wtrysku . A interfejsem sprawdzisz ustawienie .
Niby 100 na kącie wtrysku to nie tragedia ale pochylił bym się nad sterujacym Pytanie dlaczego kąt jest stały
wg AutoDATA 2004 kąt wyprzedzenia wtrysku to 0 stopni
W 2022r, w LT 2.5 TDI, 109KM ANJ, mam to samo, identycznie skaczący kąt wtrysku. Cóż może być przyczyną?
rozrząd był kiedyś wymieniany (ktoś znaczył sobie farbą dla ułatwienia) sam rozrząd powinien być ok skoro pali na plaku i nic nie "wali". i kiedy ustawiłem według tych znaków z przodu(rozrząd) to znaki na pompie się zgadzały ... A wg. vag-a kąt wtrysku jest w normie.
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
Nwm jaki ma byc kat wtrysku, ale zapodam Ci dane z interdaty https://obrazki.elektroda.pl/6093958600_... https://obrazki.elektroda.pl/2944306100_... https://obrazki.elektroda.pl/2475202700_... https://obrazki.elektroda.pl/3961976400_... https://obrazki.elektroda.pl/7273345200_...
Widywałem takie przypadki ,gdzie tylko bańka była po oprysku , pompa i wtryski nadawały się do wymiany po przejechaniu kilku kilometrów.. Masz czym to podejrzyj kąt wtrysku podczas jazdy,czy dodawania gazu ,podejrzewam ,że opóźnia ,a nie przyśpiesza.
Czyli pompa wtryskowa. To ona zaciąga paliwo. Jak zwał, tak zwał. Odnośnie tematu. Pierwsze to sprężanie na zimnym, rozrząd ustawiony na blokady a nie na "farbkę" oraz kąt wtrysku na zegar z uwzględnieniem kondycji silnika już po wstępnym ustawieniu kąta. Takich oczywistości jak cofające się paliwo oraz świece nawet nie piszę.
Auto naprawione winna pompa. Po ponownym podłączeniu zauważyliśmy że nie widzi w ogóle zmiany kąta wtrysku cały czas jednakowy niezależnie od przestawienia koła. Założona pompa od TDI chodzi " jak wścieknięty":P
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Po regulacji napięcia paska kąt wtrysku do sprawdzenia.
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
j.w do sprawdzenia luzy, choć nie wiemy jaki tak silnik jeździ. Trzeba sprawdzić: - ustawienienie kąta wtrysku (jeśli był ustawiany przy rozrządzie) - ustawnienie dawki wtrysku - sprawność świec żarowych (powinny być tutaj ok) - czy na ciepłym idzie zasilanie na świece żarowe. Zrób tak, gdy nie będzie chciał odpalić wypnij czujnik temp. wody (4 piny)...
rozrząd ustawiony jeszcze raz, pompa na zegar 0,55, wtryskiwacze sprawdzone 220 otwarcie i silnik nadal telepie, lekko dotykając gazu telepanie ustaje. Jakieś pomysły?
Moment wtrysku na pewno się zmienił, już ci pisałem dlaczego. Z tego powodu że nie mam tu żadnego testera ani kompa Dokładnie i tak nie ustawisz ani kąta ani dawki.
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
Witam. Mam problem z LT28 2.5 TDI kod silnika ANJ. Silnikiem zaczyna "telepać" podczas jazdy przy 1000 obrotów (1-ka lub wsteczny) Problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku . Po odpięciu od skrzyni czujnika prędkości problem znika. Pompa , wtryski sprawdzone, nastawnik wyczyszczony (podobno podmieniany z innych aut) a problem pozostaje . Czy ktoś...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Proszę bardzo. Dodatkowo ustawienie kąta wtrysku. Włącznie z momentami dokręcania ;) http://obrazki.elektroda.pl/5837636200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3979977900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3622277600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6653410900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2196529600_1...
ok dzięki lecz, jaka jest procedura chodzi mi o np: z prawdopodobnie golfa piszę z pamięci.... wkręcić czujnik zegarowy z średnią przedłużką na głębokość ok 1,4 mm ustawić GMP obracać wałem w przeciwną stronę aż wskazówka czujnika przestanie się poruszać i odczytać wartość która jest kątem ( to tak bardzo ogólnie ) a tak apropo czy maksymalne wychylenie...
Witam. Ostatnio trafiło do mnie auto z problemem odpalania po nocy. Nie ważne czy jest ponizej 0 czy nie. Zauważyłem ze był źle ustawiony kąt wtrysku, vag podawał w basic settings 023-025 wiec ustawiłem na 065-070. Poza tym pierwszym porannym ciężkim odpalaniem, odpala na dotyk nie ważne czy zimny czy ciepły. Świece żarowe wymienione na nowe. W przewodzie...
Witam, mam problem z rozruchem na zimno 2.5 tdi w wersji 109km w LT 35 dokładnie jak się nie mylę silnik ANJ. Objawy - obecnie przy postoju po nocy temperatura około 0 st.C zapala za 2-3 razem, ciepły na raz, nawet gdy jest ok.+5 juz zaczynają być problemy. Akumulator sprawdzał mi gość ze sklepu testerem i podobno jest w dość niezłym stanie, ale jeszcze...
W samochodzie jak w temacie po przejechaniu 20-100km auto nie reaguje na pedał gazu.Zapala się kontrolka grzania świec.Po wyłączeniu silnika wszystko OK i sytuacja powtarza się.Po zczytaniu błędów mam. -złe ustawienie kąta wtrysku - 11 -usterka przepływomierz -usterka czujnika położenia pedału gazu Od czego zacząć. Pozdrawiam[/youtube]
Proszę o analizę logów pojazdu. Problem tkwi w tym żę auto jest słabe , dopiero powyżej 2500obr/min czuć że zaczyna troszkę lepiej przyśpieszać. Czyszczona kierownica turbo. Gruszka kierownicy sprawdzona. Zaworki n75 sprawdzone: sztanga porusza się w pełnym zakresie. Egr pracuje. Chłodnica intercolera nowa . Kąt wtrysku 57. Dawka zmieniana 5.8mg/str...
witam ja też mam podobny problem ,tylko ze u mnie jak jest zimny silnik to bardzo ciężko pali, jak już odpali to właśnie taki siwy dym, gryzący się unosi z vaga też nic nie odczytuję sprawdzałem wszystko ,ostatnio wymieniałem rozrząd i podejrzewam że to może być kąt wtrysku ale potrzebuje pomocy co zrobić żeby go przestawic za pomocą vaga jakie numery...
tester wtrysk wtrysk emulator wtrysk wtrysk launch wtrysk
sharp świecić toner wymiana dyszy olejowej mosfet audio amplifier
Zamienniki matrycy LTN156AT01: LP156WH4, B156XW02, N156B6 Z jakiego metalu wykonane są nagrzewnice do pieców gazowych?