k這pot kompem

Znaleziono oko這 2396 wynik闚 dla: k這pot kompem
Podstawowa forma zapytania: k這pot komp
  • k這pot z kompem - brak dzwi瘯u

    Kupi貫m niedawno AMD AthlonXP 1700+plyta K7VM2 ,chodzi na WinXP profesional (system postawiony od nowa ) , sterowniki sci庵n彬em z netu ,wszystko chodzi super tylko nie ma sygna逝 na glo郾iki ( pr鏏owa貫m podpi望 s逝chawki nic nie da這) , w menedze瞠 jest wszystko O.K , w czym mo瞠 tkwi problem ? B璠e...

    Komputery Hardware Wawrzyniec   28 Maj 2007 21:24 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 1395
  • k這poty z uruchomieniem kompa

    Czesc, mam ma造 problem kt鏎y objawia sie tym ze komp nie chce wejsc do systemu, mozna rzecz ze jest gorzej. Przy starcie nie ma tej pierwszej dosowskiej planszy gdzie testuje pamiec(przeprowadza testy)zamiat tego pojawia si planszadosowska z napisem BIOS ROM checksum error no i zaczyna czytanie z flopa....

    Pocz徠kuj帷y Serwisanci CeHa7   05 Gru 2005 16:13 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 837
  • k這poty z rozruchem kompa

    Czesc, mam ma造 problem kt鏎y objawia sie tym ze komp nie chce wejsc do systemu, mozna rzecz ze jest gorzej. Przy starcie nie ma tej pierwszej dosowskiej planszy gdzie testuje pamiec(przeprowadza testy)zamiat tego pojawia si planszadosowska z napisem BIOS ROM checksum error no i zaczyna czytanie z flopa....

    Komputery Hardware CeHa7   05 Gru 2005 16:15 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 837
  • Witam mam k這pot z startem kompa ci庵造 pisk z buzerka

    witam chcia bym zapytac co oznacza po wci郾i璚iu power 1 ci庵造 pisk z buzzerka na p造cie g堯wnej komp nie startuje tylko piszczy co mog這 si stac co mog sprawdzic Ps. mi貫go dnia 篡cz koledzy wielkie dzieki za pomoc jutro sprawdz na podstawie p造ty g堯wnej i opis闚 kolegi Ps. Buzer to inaczej...

    Komputery Hardware wywrot   17 Sie 2006 10:07 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 6206
  • k這pot z wy陰czaj帷ym si kompem

    mam k這pot z komputerem gdy samoczynnie sie resetuje , czym to mo瞠 by spowodowane ??????? wentylatory chodza ( na procku i na zasilaczu) B陰d ortograficzny w tytule poprawi貫m

    Komputery Hardware jankolo   26 Lis 2006 23:28 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 672
  • Dwie karty dzwiekowe w jednym komputerze?

    ch這pie przeczytaj ca造 temat od pocz徠ku, w豉郾ie ja nie chcia貫m dzieli sygna逝 przez rozdzielacz. Teraz zmagam sie z karta kt鏎ej komputer niemo積e wykry nie wiadomo czego ? No to k這pot... Komp nie wykrywa ci nowych urz康ze? W mened瞠rze urz康zenie nie masz 瘸dnego znaku zapytania? Karta...

    Komputery Hardware matix6582   18 Cze 2011 17:37 Odpowiedzi: 64    Wy鈍ietle: 16297
  • Jaki RAM 1GB do p造ty MSI K8MM3, kupiony nie dzia豉

    Witam ! Chc kupi pami耩 ram 1GB do wspomnianej p造ty K8MM3 (MS-7181). Dotychczas mia貫m 512 MB PC-3200 400MHz CL3. Dokupi貫m pami耩 1 GB Samsung 400 MHz CL3 ale nie dzia豉 [url=]Tu temat. P造ta obs逝guje max. 2 x 1 GB PC-5300 400 MHz. Pami耩 kupi貫m [url=]na tej aukcji. Sprzedawca zgodzi si na...

    Komputery Co kupi? pawel08   05 Lut 2013 18:21 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 702
  • TL-WA5210G brak sieci domowej - TL-WA5210G+WRT54G/GS/GL+SE361 niemo積a skonfig鏎

    Tomato pozwala zrobi z WRT54 zwyk貫go AP-ka z 5 portami LAN - zacz掖 bym od tego i ustawienie na TP-linku - na balkonie trybu APC poprzez w陰czenie trybu bridge. Nast瘼nie w routerach kt鏎ych si nie da zmieni WAN-a na LAN po prostu omijasz porty WAN - nic do nich nie wpinasz a ich adresy LAN-owe...

    Hardware, Software, naprawa urz康ze sieciowych rafal24s   30 Gru 2013 11:40 Odpowiedzi: 31    Wy鈍ietle: 3123
  • Mandriva 2008 Powerpack - dziwne k這poty z instalacj

    M鎩 wyk豉dowca od PHP skutecznie mnie nam闚i na Linuksa. Kiedy bardzo sie podjara貫m tym systemem ale nie mog帷 uzyska odpowiedzi na wiele problem闚 z nim zwi您anym (nie mia貫m neta) da貫m sobie siana. Teraz jednak jest inaczej no i po przeczytaniu kilku witryn na jego temat zn闚 mam wielk ochot...

    Software serwis doman18   29 Mar 2008 17:17 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1865
  • K這pot z otwieraniem si stron w windowsie xp.sp2

    witam kolegow chce sie was poraqdzic bo mam klopot z kompem i nie wiem co jest powodem a moja znajomosc chyba jest za mala by samemu poradzic sobie a wiec zaczne od konfigu kompa wiem ze jest stary ;-) plyta asus a7v880 , procek sempron 2500+ , grafa his 9550pro - 256/128 agp x8 pamieci kingston 4x256...

    Software serwis lex00   27 Gru 2006 10:16 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 791
  • lg 57T5 k這pot przy starcie

    witam ,mam k這pot z monitorem lg ,a wiec jak dostanie sygna z kompa to za豉ncza ,ale obraz jest czarny ;) ,jak pare razy w陰cze go i wy陰cze sieciowym wy陰cznikem to zaskoczy i potem jest juz ok ,do czasu restartu kompa :( moze ktos pomo瞠 ??

    Monitory Serwis karolb   22 Mar 2004 23:11 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 726
  • K這poty z dyskiem po Vi軼ie???

    Witam mam problem mia貫m kompa z Win XP oczywi軼ie po jakim czasie trzeba zrobi porz康ek w kompie dlatego postanowi貫m zrobi nowy system.zainstalowa貫m wiec Win Viste , szczerze m闚i帷 nie chodzi這 to rewelacyjnie i tu zaczyna sie k這pot. Mam dysk 250 G st2 i po sformatowaniu dysku pod vist nie widzi...

    Software serwis bombelzibi   30 Gru 2007 12:08 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 593
  • K這poty z klawiatur HP Pavilion ZD7000 ...CD

    Witam Ponownie. KONTYNUACJA TEMATU: Chyba mieli軼ie racj. My郵a貫m 瞠 koniec k這pot闚 z klawiatur w ZD7000 ale przeliczy貫m si. Komp chodzi po zmontowaniu z 1.5h a p騧niej po zabraniu do domu kolejne 1h normalnie... po czym zacz掖 zn闚 kiksowa na klawiaturze! SZOK... wynika z tego 瞠 wina...

    Laptopy Hardware folio   22 Sie 2008 07:53 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 1996
  • motka V235 i k這pot z USB

    czesc, mam tak spraw: mam v235 do zdj璚ia simlocka, ale okaza這 si 瞠 co jeszcze jest nie tak a mianowicie: k這pot jest z usb tzn po podpi璚iu kabla komp co tam wykrywa ale nie znane urz康zenie i nie 豉duje baterii (ja u篡wam takiego samego telefonu, to stery s po instalowane i powinno wykrywa),...

    GSM Pocz徠kuj帷y mardar   02 Wrz 2008 10:39 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 723
  • Toyota Aygo 1.0PB - Nie odpala k這pot z immobiliserem

    Mam wielki k這pot z Toyot Aygo 1.0 benzyna 2007 rok. Nikt w to nie mo瞠 uwierzy ale odpi掖em akumulator (tylko klem plusow) na 2 minuty i ju Aygo nie odpali這. Pomp paliwa s造cha, 鈍i璚 sprawdzone i iskry brak, paliwo chyba te nie dochodzi bo 鈍iece suche bez woni benzyny. Zaci庵ni皻e do jednego...

    Samochody Elektryka i elektronika crash210   22 Sie 2017 22:01 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 7002
  • K這pot z dyskiem na USB (WD My Book Essential)

    Sprawa jest taka - do dzi dysk swobodnie od陰cza貫m z USB i zawsze po ponownym pod陰czeniu system (XP Home) wykryw掖 go bez problem闚. Dzi wyj掖em go dodatkowo z sieci, chc帷 pod陰czy do innego kompa - i tu klops. Na tym innym kompie dysk ju nie by wykrywany. (dodam, 瞠 dysk od陰czy貫m bez tzw....

    Naprawa HDD i odzysk danych shadoweyes   12 Pa 2008 18:49 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 2415
  • Reset kompa po za豉dowaniu Widowsa

    Witam wszystkich. Na wstepie zaczne od problemu. Ot騜 tak: Komputer zacz掖 sprawia k這poty resetowa si zamula no i jeszcze raz resetowa pewnego razu podczas pr鏏y w陰czenia PC wyst徙i pierwszy k這pot monitor si nie w陰cza by w stanie cz闚ania ale komp chodzi normalnie by這 s造cha prac...

    Komputery Hardware DL93   11 Lis 2010 14:33 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 872
  • K這poty z dodatkow pami璚i....

    Witam ! ! ! M鎩 laptop to Dell Inspiron 510m. Mam zainstalowany Windows XP Prof Ostatnio zauwa篡貫m, 瞠 jak pod陰cz do kompa poprzez USB np. telefon a potem chc pod陰czy zewn皻rzny nap璠 CD/DVD czy jakiegokolwiek flash'a to komp tych urz康ze nie widzi. Musz zrobi restart kompa i potem jest...

    Laptopy Hardware Enjay   16 Kwi 2011 23:21 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 573
  • Thomson TWG870TS - Co robi NECIK KABL紟KA PRUSZK紟 k這poty z routrem

    Witam mam taki k這pot z Routrem Thomson TWG870TS. A mianowicie mam internet w TEL-KAB PRUSZK紟 z WIFI przypisane s do niego 2 IP i tu k這pot wielki po stronie kabl闚ki bo kaza貫m im ustawi w formie BRIGE a teraz jak pod陰czam brata po kablu do routera to nie ma po陰czenia. Jak robi reset rutera i...

    Sieci LAN mbo   10 Kwi 2013 10:37 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 924
  • HP Pavilion g6 1215-ew - K這pot z BIOS'em oraz kilka drobnostek.

    Witam serdecznie. Grzebie ju w necie drugi dzie. Elektroda.pl przelecia貫m ze 3 razy i nie mog rozwi您a problemu. Posiadam w naprawie HP Pavilion G6 1215-ew (2 karty graf). Do wymiany klawiatura, jednak mniejsza z tym. Drugim problemem by QuickWeb - nowatorski system HP na bazie linuxa kt鏎ego...

    Software serwis xeo604   29 Mar 2015 14:39 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 750
  • Problem z kompem:celeron 700mhz,64RAM,samsung 20GB SV2042H

    Witam! Mama problem tego typu 瞠 komp zacz掖 dos這wnie wirowa, nie mo積a by這 otwzorzy katalog闚 a potem by這 mo積a, problem z uruchomieniem systemu i r霩ne chocki klocki. Pod陰czy貫m dysk do drugiego kompa i przeskanowa貫m programem antywirusowym NOD32,nie wykaza 瘸dnych wirus闚, ale na wszelki...

    Komputery Hardware egons   12 Lis 2005 19:27 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 1221
  • k這poty z firewallem ZONE ALARM

    Witam, mam pod豉czony internet do kompa i udost瘼niam go radiowo na laptopa, laptop ma ZONE ALARM wszystko chodzi bez zarzutu do czasu gdy zainstalowa貫m zone alarm na kompie co udost瘼nia internet... na sieci brak inetu ale siec dziala i udostepnianie plik闚... W Zone alarm na kompie co udostepnia internet...

    Software serwis jarrod   10 Kwi 2006 21:50 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 635
  • k這pot z d德i瘯iem...spalone wyj軼ia...

    spali貫m w kompie wyj軼ie to zielone na g這郾iki... m鎩 brat dotkn掖 we wzmacniaczu kablem audio od kompa wyj軼ia na g這郾iki we wzmacniaczu... i sie w kompie spali這 wyj軼ie chyba... to jest karta zintegrowana jest "w p造cie g." na niebieskim gra ale ciszej i przy ka盥ym w陰czaniu musz wchodzi do...

    Komputery Hardware pipinet   26 Kwi 2008 15:54 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 679
  • K這pot z uruchomieniem komputera (czasem czarny ekran)

    Witam. Mam problem z uruchomieniem komputera, a mianowicie w momencie gdy w陰czam power na monitorze pozostaje czarny obraz (brak sygna逝) natomiast komputer tak jakby dalej si uruchamia, czyli s造cha pojedynczy sygna z g這郾iczka systemowego, s造cha prac dysku oraz nap璠u. Dodam jeszcze, 瞠...

    Komputery Hardware Juicer   04 Pa 2008 19:17 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1242
  • K這pot z prawid這wym dzia豉niem lokalnej sieci w domu

    Witam, Mam w domu 2 kompy - laptopa i PC pod陰czone do routera netgear dg834v3, kt鏎y rozdziela neostrad. Na PC jest Win XP pl pro SP3 a na lapku Vista Home Premium PL SP1. PC do routera idzie po ethernecie a lap po wifi. Na obu kompach jestem administratorem i loguje si bez hase. Net dzia豉 na obu...

    Hardware, Software, naprawa urz康ze sieciowych Gawcio90   16 Kwi 2009 17:33 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 717
  • K這pot z Thompson TWG 850-4u - S豉by download i ping ...

    Witam, prosz o pomoc w nast瘼uj帷ej sprawie : mam w domu modem-router Thompson TWG 850-4u i 陰cze 30 Mbps z UPc . Jeden komputer z Win 7 64-bit jest pod陰czony kablem z routerem, natomiast drugi komp z XP Home Edition jest u篡wa Wi-Fi . I teraz problem : na komputerze podpi皻ym kablem do routera...

    Sieci Pocz徠kuj帷y Aasimov   05 Lut 2013 14:52 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1188
  • RB433 - RB433- k這pot z konfiguracj

    Witam. K這pot widz nast瘼uj帷y. Konfiguracje robisz r璚znie a jedyne co robisz w terminalu to restart. Mia貫m podobny k這pot. Sprawa jest taka 瞠 wpisuj帷 ping wszytko chodzi. Ale normalnie neta nie ma. Wszystko wali si na NAT Tw鎩 Punkt 13 nie dzia豉 3) Ip- firewall –zak豉dka –NAT-czerwony...

    Sieci Pocz徠kuj帷y piterus99   23 Mar 2013 13:36 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 1812
  • dodawanie do kompa w sieci lokalnej mobilnego internetu

    Witam, Spotka貫m si w陰郾ie z dziwn syt przy instalacji netu mobilnego iplus. Po dodaniu po陰czenia z iplusa odcina mnie od sieci lokalnej w kt鏎ej pracuj. dost瘼 do internetu jest mo磧iwy tylko gdy roz陰cz po陰czenie od sieci lokalnej(w tym wypadku przez wifi) Opis konfiguracji: Wsz璠zie s windowsy...

    Hardware, Software, naprawa urz康ze sieciowych carlosik77   05 Mar 2012 20:29 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1435
  • [Miranda-IM] Router i k這pot z sieci GG.

    Witam. /Temat pokrewnie zwi您any z dzia貫m w jakim pisz; chyba 瞠 powinno by to w dziale z softem - w takim razie prosz administratora o przeniesienie tam/ Szuka貫m tutaj jakiej informacji, ale w tym problemie jaki ja mam nic nie znalaz貫m; mo瞠 pomo瞠cie bo mnie sie sko鎍zy造 pomys造. Mam...

    Sieci, Internet Trabi   28 Lis 2004 23:28 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2095
  • podzia neta na 2 kompy bez wiedzy administratora

    Radz przet逝maczy kolesiowi burakowi kt鏎emu p豉cisz za 陰cze 瞠 p豉cisz mu za szybko嗆 transferu na miesi帷 a nie za ilo嗆 komp闚, jesli Ci udostepnia 256kb/s to nie powinno go interesowac na ile komp闚 to dzielisz bo Ty p豉cisz za przepustowo嗆 a nie od ilo軼i komp闚. Mn鏀two jest takich pacan闚...

    Sieci, Internet pawe貫k3650   22 Mar 2006 22:45 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 2449
  • dzielenie 陰cza na 2 kompy - k這pot

    Witam. Mam problem jak po陰czy ze sob 2 kompy z systemem winxp2. K鏕i貫m 2 kart sieciowe na ISA kabel cross. Wpisa貫m ip 192.168.0.1 na pierwszym kompie i na drugim to samo tylko zamiast 1 2. Ok nie ma rzadnego b喚du, komputer pokazuje mi stan po陰czono. Ale nie da si nic scia庵n望 z drugiego kompa....

    Sieci, Internet eweryst   12 Gru 2006 15:25 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 708
  • K這poty z HDD Samsung SP2504C SATA --- botowanie

    Witam Od wczoraj mam k這poty z wy瞠j wymienionym dyskiem m璚zy貫m sie z nim ca陰 noc. Dysk jest nowy i zeby sobie zaoszczedzi k這potu zrobi貫m partycje pod windowsem systemowa 10giga rozszezona 222 w tym dwa dyski logiczne po 111GB wszystko przebieg這 bez najmniejszego problemu oczywiscie...

    Komputery Hardware przemas84   26 Sty 2007 14:38 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1641
  • K這pot z uruchomieniem p.g堯wnej asus a7v880

    Witam wszystkich chcia貫m si poradzi mo瞠 ju kt鏎y z was przerabia ten temat mam p造t g堯wn asusa a7v880 i wymieni貫m na nowy zasilacz bo mysla貫m 瞠 wina jest po jego stronie a objawy mam takie jak tylko odepn kabel zasilaj帷y od zasilacza to komp nie chce si w陰czy do tej pory by這 tak...

    Komputery Hardware tronic1   02 Lis 2007 16:11 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 750
  • K這poty z Internet Explorer

    Witam serdecznie. kilka dni temu formatowa貫m system. Po zako鎍zeniu tej czynno軼i wgrywa貫m ca貫 oprogramowanie. Przy wgrywaniu Javy pojawi sie problem i nale瘸這 usun望 program. Przyondinstalowywaniu pokaa豉 si informacja , iz mo瞠 to miec wp造w na internet exlplorera. Nast瘼nie faktcznie pjawiaja...

    Sieci, Internet Zajc3w   28 Lis 2007 09:55 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1119
  • 3 kompy jeden program. Jak to zrobi?

    dzi sprawdze na 3 kompie instaluje win xp i office 2007. do tego mam d link 614+. zrobie to na sieci i zobaczymy. dam dzi鈑na Dodano po 3 Wi璚 tak. Na kompie s 4 artycje . system, gry, programy i inne. M Office zainstalany jest na partycji "Programy" folder "Office 2007" Nast瘼nie pod豉czy貫m...

    Software serwis remiqeu   05 Gru 2008 17:27 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1437
  • HUAWEI E160 - Blueconnect Huawei-k這pot z po陰czeniem z ORANGE

    Witam! Tak jak w temacie - k這pot, wielki k這pot z modemem HUAWEI E160 z T-Mobile. U篡wam tego modemu, a w豉軼iwie u篡wa貫m z r騜nym powodzeniem korzystaj帷 z karty SIM ORANGE. Modem jest bardzo kapry郾y, raz 陰czy si bez problemu, a innym razem wcale nie chce wsp馧pracowa, roz陰cza si cz瘰to tu...

    Sieci LAN load error   01 Maj 2013 18:47 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 3840
  • Toshiba satellite a210 BIG k這pot Bios

    Witajcie Fachowcy mam k這pot z laptopem Toshiba satellite a210-185 na pocz徠ku wyst徙i problem z za豉dowaniem systemu po restarcie zaproponowa wyb鏎 trybu do uruchomienia. Wybra貫m tryb awaryjny my郵帷, 瞠 prze豉duje pliki, nie pomog這. Kursor sta mrugaj帷 u g鏎y 30 min... Po restarcie wybra貫m "Uruchom...

    Komputery Pocz徠kuj帷y GiGi7   28 Cze 2015 19:16 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 732
  • stary temat jak rzeka-wieszanie si i restarty kompa

    ale m鎩 dysk nigdzie si nie rusza:) czy 穋鏚貫m k這pot闚 mo瞠 by wadliwa p造ta g這wna? Dodano po 1 ale m鎩 dysk nigdzie si nie rusza:) czy 穋鏚貫m k這pot闚 mo瞠 by wadliwa p造ta g這wna?

    Komputery Hardware pepik   28 Sty 2005 18:15 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 1176
  • Rozdzielenie neostrady na 2 kompy

    Witam My郵a貫m o tym ale stwierdzi貫m 瞠 jak b璠 jakie k這poty (a multimo w moim mie軼ie nie ma siedziby) b璠 rozwi您ywa k這poty przez telefon czego nie lubi a co gorsza b璠 czeka na ich przyjazd. Po drugie wrazie czego mog by k這poty z teps. A po trzecie jak ju pisa貫m rezygnuj z telefonu...

    Sieci, Internet Popak   19 Lut 2008 15:48 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 3677
  • Dysk zewn皻rzny- blokuje w陰czenie kompa

    Witam. Mam oto taki problem Witam. Kupi貫m dysk zewn皻rzny taki jak ten : i mam problem. Przy w陰czeniu kompa pojawia si pierwszy ekran ( w wersji prawid這wej jest on przez ok 2-4 sekundy) lecz w sytuacji gdy jest pod陰czony 闚 dysk zewn皻rzny obraz zatrzymuje si i komp tak jak by zawiesza si...

    Komputery Hardware woytazzz   11 Cze 2011 22:15 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1223
  • K這poty z RS232 w Atmega 16

    Witam. Mam mikrokontroler atmega16 i u篡wam kompilatora AVRSide. Chc przes豉 dane do komputera z po鈔ednictwem USARTU i ustawiam nadajnik oraz odbiornik w ten spos鏏: void USART_Init(unsigned char baud) { DDRD=0x02; UBRRH = 0; UBRRL = baud; UCSRB = _BV(RXEN) | _BV(RXEN) ; UCSRC =...

    Mikrokontrolery ppablo   14 Lis 2005 07:15 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1199
  • Problem z kompem

    Mam problem z kompem,a k這pot w tym 瞠 gdy czasami w豉nczam kompa w豉zi do systemu normalnie ale po jakim czasie ga郾ie mi monitor i nie mo積a z tym nic zrobi,gdy zrestartuje kompa to w豉鎍za sie wszystko ale na monitorze pojawia sie komunikat No Signal chocia s造cha jak w豉zi do windowsa nie wiem...

    Komputery Hardware forestx   29 Lis 2005 23:11 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 615
  • K這poty z geometri obrazu w LG F700B

    Sprawdz ten monitor pod inn kart graficzn Jakie bylo moje zdziwienie jak po zakupie nowego monitora LG FT900B zobaczylem obraz kt鏎y dalece odbiega od ideaㄆ. Co dziwne na tym samym kompie poprzedni LG FT775 swieci idealnie. Na testach Nokii brak liniowo軼i by bezdyskusyjny, nie pomagaㄊ zadne...

    Monitory Serwis piog1977   05 Lut 2006 14:43 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 1247
  • k這pot z odbiorem film闚 w tv

    mam problem przy odtwarzaniu film闚 z komputera w telewizorze,co jaki czas obraz drga po klikni璚iu myszk 4 razy na kompie obraz w tv si poprawia ale tylko na par minut. Zak逝cenia te nie wyst瘼uj na ka盥ym filmie ,kabel 陰cz帷y tv z kompem ma 10 m

    Komputery Hardware loleck   14 Sty 2006 22:05 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 486
  • K這pot z w陰czaniem komputera

    NIe nie, ja nie mialem na mysli zebys poodlaczal wszystko na chwile i zaraz podlaczyl. Poodlaczaj napedy i zobacz czy wtedy komp sie wlacza bez problemu. Systuacja coraz bardziej podobna bo stacja padla wlasnie po zaniku zasilania. Zeby bylo smieszniej to komp byl za listwa. Pozdrawiam wert

    Komputery Hardware wertigo   18 Lut 2006 09:56 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 834
  • update Biosa w nagrywarce i k這poty z nap璠ami...

    Witam! Wiedz望 o gro膨cym mi ryzyku postanowi貫m zrobi update biosa w nagrywarce LG GCE 8320B. Update wykona貫m zgodnie z instrukcja do陰czon do oryginalnego pliku 軼i庵ni皻ego ze strony LG. Po uruchomieniu kompa nagrywarkla dzia豉 normalnie, jednak po jeszcze kolejnym odpaleniu kompa, oba nap璠y...znikne造...

    Software serwis stilo_kielce   30 Mar 2006 09:01 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 776
  • SIEC PC I MAC k這poty k這poty...

    powiedzmy ze strona sie otworzy(sprawdze wieczorem) i jest problem w DNS wiec co dalej.... jaki adres dns trzeba wpisac... jakis od mojego dostawcy internetu??? czy jaki.... A wiec tak po wpisaniu ip w okienku adresu w przegladarce na macu strona sie nie otwiera :( wiec nie problem w dns??? Na...

    Software serwis stawnasto   03 Wrz 2006 20:08 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 1409
  • Irda na HP1000 i k這pot z przesy貫m danych ?

    irda ta by豉 testowana na kompie z win 98, a teraz pod陰czy貫m pod kompa z systemem powerxp v2.0full (przerobiony xp pro) i niby jest ok przyk豉dam telefon to chce szuka ster闚 do Standard Modem over IR link i znajduje je ale w trakcie instalacji wywala b陰d: Wyst瘼uj帷a w tym pliku inf sekcja instalacji...

    Komputery Hardware mardar   23 Gru 2006 22:06 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1395
  • Sinumerik 840D i k這pot z wystartowaniem

    poisana przez ciebie sytuacja ma sie do pcu 50 lum mmc 103 a jak sadze po opisie ma albo 100.2 lub pcu20. problem moze lezec po stronie karty z softem w ncu57x.x. mialem podobny problem i dopiero wymiana karty na nowa z odpowiednim oprogramowaniem sprawe zalatwila To jest SINUMERIK 840D a wi璚...

    Automatyka Sterowanie CNC Kamilloo   07 Mar 2008 21:09 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 5212
  • AK12- k這poty z klawiatur

    Witam. W domu mam kompa kt鏎ego nie u篡wam (brat na nim 鄉iga), w kompie siedzi p造ta g堯wna AK12. Sprawa wygl康a tak 瞠: jak mysz i klawiatura podpi皻e s pod ps2 to czasem jest taki cyrk 瞠 po odpaleniu kompa wszystkie 3 diody w klawiaturze 鈍iec 鈍iat貫m ci庵造m i vios nie wykrywa klawiatury. Je郵i...

    Komputery Hardware mardar   09 Wrz 2008 14:32 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 674
  • K這pot z kontrolerem USB2 VIA na PCI

    Witam tak jak w temacie. Mam problem z tym, a dok豉dnie z dwoma kontrolerami, kt鏎e s kartami rozsze瞠 na PCI. Problem jest nast瘼uj帷y: Mam na tej p造cie g. 2 porty 1.1, pod陰czam pena i itwiera si szybko i bez problemu, W przypadku USB 2 pod陰czam pena i muli go minute czy dwie zanim si co...

    Komputery Hardware Robert B   03 Pa 2008 01:21 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1071
  • K這pot z w陰czeniem komputera

    Cze嗆, jak w temacie. Mam problem z w陰czeniem komputera. Zacz窸o si od nie zno郾ego ha豉su jednego z wiatrak闚, wi璚 rozkr璚i貫m obudow i przeczy軼i貫m wiatrak obudowy, wiatrak procesora, oraz wiatrak chip'u p造ty g堯wnej. Przyznam 瞠 dawno tego nie robi貫m i bylo ostro zapchane kurzem. W ka盥ym...

    Komputery Hardware Pytong   17 Lis 2008 17:26 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 966
  • K這pot (software) Z Canon Pixma Ip4600

    Witam. Sta貫m si dzisiaj szcz窷liwym (hmm? no w豉郾ie...) posiadaczem drukarki Canon Pixma ip4600 ! Przejd od razu do konkretu bo problem jest jeden. Drukuj dokument > OK, uda這 si - szybko i 豉dnie > PROBLEM: nie zamyka si okienko statusu drukarki, w kt鏎ym ca造 czas widoczna jest informacja,...

    Drukarki,ksero Regeneracja ToomeG   25 Lut 2009 15:25 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 918
  • K這pot z RxBuffer i RS-232 atmega

    Witam. Dzi瘯i za pomoc. zrobi貫m tak jak radzi kolega Arturt134. pozmienia貫m troch program. To znaczy doda貫m obs逝g LCD (ale nie jest to konieczne). Po prostu dane z komputera wy鈍ietlam na zwyk造m LCD 2x16. A dane z uC odbieram na kompie . co do poprawek (mo積a wywali obs逝g LCD i b璠zie...

    Mikrokontrolery inventco.eu   19 Mar 2009 10:51 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 993
  • [passat b3] k這poty z silnikiem i brak kostki od komputera

    Witam Mam problem z moim paskiem, jest to b3 1,8rp benzyna z gazem I generacji. 1. Na benzynie Passat dymi na czarno, cz瘰to poszarpuje, czasem przy przy酥ieszaniu zawiesza si i dostaje mocnego kopa i puszcza mocn chmur dymu. A i pali dosy du穎 tak oko這 20l w trasie . Po resecie komputera przez...

    Samochody Pocz徠kuj帷y SATYR FFF   03 Lut 2018 16:23 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 6575
  • Brak komunikacji mi璠zy kompami WIFI a LAN TPLINK w8901g

    Witam. Zainstalowa貫m ju kilkadziesi徠 router闚, ale ostatnio wpad mi w r璚e wspomniany w tytule router adsl TP-link w8901g. na czym polega problem: do routera s pod陰czone 2 komptuery komputer 1 za pomoc LAN komputer 2 za pomoc WIFI Oba pobieraj adresy przez DHCP Z obu komputer闚 jest...

    Hardware, Software, naprawa urz康ze sieciowych DriverMSG   01 Gru 2009 19:46 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 2107
  • mam k這pot z instalacj WAP-4030A

    przeczyta貫m post i proponuj zacz望 od pocz徠ku 1. Czy tw鎩 komp ma adres w tej samej sieci co Acces point? wykonaj polecenia: START/URUCHOM/cmd i enter wpisz: IPCONFIG /ALL Dodano po 6 sory - poprawka punkt "0" brzmi: WAP powinien mie w instrukcji zapisany sw鎩 adres. Na moje oko w instrukcji...

    Sieci WiFi wtslebo   30 Mar 2010 15:48 Odpowiedzi: 22    Wy鈍ietle: 1866
  • Problem z ponownym w陰czeniem kompa

    Witam Mam nast瘼uj帷y problem: Od kilku miesi璚y pojawi造 si k這poty z ponownym rozruchem kompa po przej軼iu w stan wstrzymania. Tzn nie w陰cza si, nie by這 nawet "pikni璚ia z postu". Problem ust瘼owa samodzielnie po jakim czasie. Np po kilkukrotnym w陰czeniu-wy陰czeniu. Niestety od kilku...

    Komputery Hardware damiankomp   01 Cze 2010 15:03 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 1055
  • RENAULT SCENIC 97r 2,0 8V k這pot z obrotami

    Witam Mam problem z RENAULT SCENIC 97r 2,0 8V, wymieniana by豉 uszczelka pod g這wic, s帷zy si olej na zewn徠rz od strony kabiny. Jedynym objawem by wyciek oleju. Silnik rozebrano a tyle ile to by這 konieczne w warsztacie mechanicznym, g這wica do planowania, wymiana uszczelek wszelkich. Samoch鏚...

    Samochody Ci篹arowe krywoj   24 Cze 2010 10:19 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2922
  • Router wifi Pentagram - dziwne k這poty z internetem, weryfikacja ustawienia

    Witam Mam problem z routerem wifi Pentagram Cerberus P6381-0. Ot霩 mam pod豉czone do niego 2 komputery przez wifi. Ustawienia routera chyba by造 dobre bo przez prawie rok na tych ustawieniach wszystko by這 ok. Problem jest g堯wnie z internetem, zacz掖 si oko這 2 tygodnie temu. Po陰czenie z routerem...

    Sieci LAN secmatt   06 Lis 2011 23:30 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1227
  • K這poty z uruchomieniem laptopa

    Witam Mam problem z uruchomieniem laptopa, Asus K50IJ, Intel Pentium Dual Core T4200 Ram 4gb, Hd 250, Vista. Po w陰czeniu laptop do嗆 d逝go si 豉duje ale nie jest to jako strasznie d逝gi czas ok 1 – 2 min, ale po za豉dowaniu systemu wszystko siada, nie mo積a uruchomi 瘸dnej aplikacji otworzy...

    Laptopy Hardware Montrres   05 Mar 2012 14:45 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 788
  • K這pot ze sterownikiem d德i瘯u Realtek

    Witam. Od wczoraj n瘯a mnie problem z g這郾ikami i s逝chawkami. Mianowicie s逝cha貫m sobie muzyki i nagle samo mi si przyciszy這 i to o sporo to pog這si貫m no i od tmtej pory jak jestem na g這郾ikach to podczas odtwarzania muzyki(bo tylko wtedy idzie to zaobserwowa) muzyka pog豉sza si sama i to...

    Software serwis kubaner   09 Mar 2012 08:27 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1508
  • ubuntu 10.10 i k這pot z w陰czaniem

    tak wi璚, zainstalowano mi dzi linuxa, wcze郾iej mia豉m win 7, na kt鏎y mega sie wkurza豉m. Tak wi璚 mam zainstalowanego ubuntu 10.10 malinowa mandarynka, wszystko spoko, ekstra, 豉dnie, chcia豉m zmieni rozdzielczo嗆 i musia豉m zaktualizowac sterowniki karty graficznej, no ok. Zainstalowa這 sie, robie...

    Software serwis kondziu jah   07 Kwi 2012 15:28 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 718
  • K這poty z internetem i routerem

    Witam. od dawna posiadam internet neostrada tp i dzielilem go na polowe z sasiadem na moim kapie z jego i moim lapkiem ( laptop polaczony byl przez wifi ) teraz zawarlem umowe z neostrada i orange i dostalem przedluzenie umowy a gratis router lecz . sprawa jest taka : chce miec internet podlaczony kablem...

    Sieci Pocz徠kuj帷y serwisserwis   01 Cze 2012 15:45 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 922
  • Budowa sieci wifi, k這pot

    Witam. Zak豉daj帷 瞠 nic nie zmieni bede posiada taki sprz皻: baza: Rocket M2, antena 2x2, wszystko w 2,4G. Pod陰cza kabelek RJ-45 (z netem,) do routera (jaki z 802.11n, i 1000Mb na lanie, mo瞠cie poleci jaki tani), z nim 陰cze sie ja, tuner TV, drukarka, dysk sieciowy, no i LANem idzie...

    Sieci WiFi matrixz   28 Cze 2012 21:59 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1744
  • Komp, co wymieni i czy si op豉ca dok豉da czy kupi nowego.

    Witam! Mam kompa do嗆 starego i pytanie czy zmienia podzespo造 pod p造t czy kupowa nowego... Parametry: Zasilacz: nieszcz瘰ny TRACER 4life/400 ~230 4A 50Hz P造ta: ASUS M2N4-SLI na AM2 max mo磧iwy do tej p造ty: (AMD Athlon 64 X2 6400+ 3,2GHz) max ramu 8GB (link do strony z parametrami:...

    Komputery Co kupi? fiend_   30 Gru 2012 21:04 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 1347
  • Toshiba Satellite P200 - wywala karte sieciow, k這poty z 豉dowaniem , dziwnie s

    Witam, kupi貫m ostatnio w podr騜e Toshibe Satellite P200. teoretycznie mia這 tylko nie dzia豉 klawisz M na klawiaturze. wyjecha貫m w tras i okaza這 si 瞠: -nie trzyma bateria w ogol nie chce chodzi na niej. tylko na zasilaniu (pytanie moje jak sprawdzi czy ewentualnie bateria jest walni皻a i...

    Software serwis yang32   02 Maj 2013 17:49 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 1680
  • Serwer 2003 b喚dy w logach systemu i k這poty z komunikacj w sieci

    Witam. Mam problem w firmie z serwerem chyba. Mianowicie w logach systemowych pojawia si b陰d jak na obrazku poni瞠j. Moim zdaniem ma to zwi您ek z tym, 瞠 jaki czas temu do陰czy貫m do domeny kilka nowych komputer闚. Od tej pory sa k這poty. Zrywa po陰czenie z symfoni (baza na serwerze), k逍oty z...

    Hardware, Software, naprawa urz康ze sieciowych rwisniewski1   04 Lip 2013 21:08 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 954
  • Internet stacjonarny i k這poty z Neostrad

    Sorki za g逝pie pytanie ale nie znalaz貫m z postach nic na temat po陰czenia miedzy kompem a modemem, pytam bo spotka貫m si z podobnym problemem na po豉czeniu WI-FI miedzy kompem a modemem problemem by這 szyfrowanie na wi-fi.

    Sieci Co Kupi M1ck11   05 Maj 2018 17:15 Odpowiedzi: 56    Wy鈍ietle: 4749
  • win 7 x64, k這poty z paskiem zada

    Witam Ne mog sobie poradzi z problemem. Od kilku dni po uruchomieniu win i up造wie ok 1 min. ekran przygasa i wygl康a to tak, jakby kto wszed mi w konfiguracj systemu (msconfig) i wy陰czy mi wszystkie us逝gi, tzn. pasek zmienia kolor z przezroczystego na 逝pkowy i tak samo jest z oknami, nie...

    Software serwis b1aster   19 Wrz 2015 01:23 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 546
  • WOL - komp sam si wybudza -

    Witam, Mam k這pot z konfiguracj - potrzebuj WOL, wi璚 ustawi貫m w parametrach aby karta sieciowa wybudza豉 kompa. Niestety nawet nie mam mo磧iwo軼i przetestowania wysy豉nia magicznych pakiet闚 poniewa momentalnie po u酥ieniu kompa sam si wybudza - sprawdzi貫m w powercfg - komputer jest wybudzany...

    Komputery Hardware alphazone   26 Wrz 2017 20:40 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 273
  • Modernizacja starszego kompa - czy warto?

    Witam. Mam w domu starszy komputer kt鏎y s逝篡 od dawna. U篡wany do internetu, youtube, film闚, 瘸dko do obrobienia jakiego prywatnego materia逝 wideo. Aktualnie moja c鏎cia zapragn窸a gra w Sims 4. Babcia nie znaj帷 si na komputerach kupi豉...i jak spojrza貫m na wymagania to czu貫m k這poty. Ale...o...

    Komputery Co kupi? Norbas78   19 Sty 2018 17:19 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 519
  • Problem z zacinaniem si komputera.

    Witam! Mam k這pot na kompie, ostatnio po zmianie pasty, z takiej co ma 5 lat na tak za 19 z, I po gdzie tak tygodniu lub dw鏂h komp zaczo si dziwnie zachowywa, ot騜 zacina si... W grach gdzie na maksymalnych p造nnie chodzi這, teraz na bardzo minimalnych si tnie :/... poprostu zacina mi sie...

    Komputery Hardware Borygo123   22 Mar 2008 10:54 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 780
  • K這poty ze wzmacniaczem Ne116

    Mam k這poty z kitem Nord Elektronika Ne116 , chce sie spytac czy to w tym wzmaku jest normalne 瞠 je瞠li sie bierze g這郾iej to on sie wy豉ncza . Mam w nim trafo 300W 2x35 , kondensatorki 16800 na 50V , i dwa du瞠 radiatorki.Je瞠li ktos zna pow鏚 mojego problemu to m馧 by mi pomuc , ah i wzmak dzia豉...

    Projektowanie Uk豉d闚 Saitek22   26 Maj 2003 06:20 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 2047
  • komp wiesza sie cz瘰to i bez powodu. HELP!!!

    Witam. ATHLON 1700XP (0,18), ECS k7VTA3, 256 DDR (no name), GF2 MX400 64MB TV out, SB Live 5.1, HDD 40GB 5400 SEAGATE, CD ROM LG 52, CDRW LITEON 52x24x52, obudowa CODEGEN z zasilaczem khm… 300W. System Windows XP pro. Przez d逝gi czas wszystko dzia豉這 jako tako, przynajmniej dop鏦i dzia豉貫m...

    Komputery Hardware jacq   23 Maj 2004 14:38 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1281
  • K這pot z HP DESKJET 610C :(

    aha ma貫 info ktore moze byc pomocne... gdy mam ustawione buforowanie przez kompa to obojetne jest czy kolor czy czarny ustawiam - w obu trybach ucina gdy mam ustawione "bezposrednio do drukarki" (bez buforu z kompa) to wtedy ucina tylko w czarno-bialym a w kolorze nie ucina ale wydruk jest niewyra幡y

    Drukarki,ksero Profesjonalne pawelzet   14 Lis 2004 18:11 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 2187
  • Resetowanie kompa podczas instalacji windowsa!

    Mia貫m co podobnego w po這wie instalacji wywala si win 98 komputer fabryczny IBM nie sk豉dak. Przyczyn okaza si dysk HDD,przechodzi wszystkie testy i niby by OK,po kilku pr鏏ach instalacji przegra貫m Ghostem z innego HDD niby wszystko chodzi這 OK ale po pewnym czasie gubi kart dzwi瘯ow,...

    Komputery Hardware Nemo   22 Lis 2004 17:28 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 2836
  • Cd-Rom - nie ka盥y komp go widzi

    Dzi瘯i za odpowiedzi. Pr鏏owa貫m i na moim komputerze zawsze go wykrywa bez problemu, bez problemu czyta p造ty itd. Na kompie moich rodzic闚 PII nie wykrywa go, to samo u dziewczyny AMD K6 (tam by od now軼i) te nie jest widziany, cho wcze郾iej nie by這 k這pot闚. Ona ju ma inny cd-rom i w zasadzie...

    Komputery Hardware arnoldk_20   07 Mar 2012 04:13 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 1161
  • Pendrive NoName MP3 - k這pot

    Nieiwem, czy na dobrym forum umieszczam tego posta, ale niech strace... ostatnio zg這si sie do mnie kolega z pro軸 o rozwi您anie problemu z Pendrivem MP3 nieznanej firmy. Odtwarzacz zosta zakupiony w USA, wi璚 nie ma szans na odzyskanie kasy z gwarancji... Wydaje mi si, 瞠 pad w nim soft z zimna...

    Komputery Hardware aren   03 Kwi 2005 17:37 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 909
  • JAK PODㄐCZY KOMPA POD 12 volt

    Bez przetwornicy ani rusz, poza tym przetwornice s przygotowane do obcia瞠nia oko這 100W a przecietny komp dzis napewno wiecej z瞠ra. Bez przetwornicy ? bez notebook'a ? = bez kompa i po k這pocie

    Komputery Eksploatacja shade_   09 Cze 2005 16:44 Odpowiedzi: 22    Wy鈍ietle: 2850
  • Z kompa na noki 6610i nie idzie

    witam, ja z tym fonem tylko ird, pakietem pc suite 6.5, w obie strony ;) Z kabelkiem usb nieoryginalnym mia貫m k這pot, pc suite a tym bardziej oxygen nie widz nokii, jedynie...mobiMB, v.3. p/s spr鏏owa貫m na innych kompach pakiet pc sute z w/w/ kabelkiem usb, uda這 si osi庵n望 transmisj folder闚...

    GSM Serwis mouzi   21 Sie 2005 20:36 Odpowiedzi: 16    Wy鈍ietle: 1218
  • "zimny" komp nie startuje

    Witam szanowne grono. Jak w temacie, problem jest taki : komp gdy go ju odpale zachowuje si bezproblemowo, mog restartowa , wy陰czy i w陰czy i jest ok. Lecz gdy wy陰czony postoi (najmniej) oko這 p馧 godziny zaczynaj si k這poty. Po odpaleniu rozpoznaje proca pami耩 i potem jest IDE detecting...

    Komputery Hardware jankolo   16 Mar 2006 21:29 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1050
  • Aktualizacje automatyczne w XP Home - k這pot?

    Witam. Mam k這pot z Aktualizacjami automatycznymi.We w豉軼iwo軼iach System niby s w豉czone a gdy wchodz do services.msc to pokazuje wy陰czone. Daje si to uruchomi , wi璚 uruchamiam , ale po ponownym za陰czeniu kompa z powrotem si wy陰czaj. Oczywi軼ie system operacyjny z licencj. Czy mo瞠 kto...

    Software serwis erian   01 Wrz 2006 15:57 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 837
  • problem komp si wy陰cza i chce sie botowac z LANu

    Witam Mam spory problem. Co jakis czas wy豉cza mi si komp. Po ponownym uruchomieniu wyskakuje: The CPU was previously shutdown due termal event (overheating) Press <F4> to Resume to run SETUP Press <F12> if you want to boot from the network Problem niby prosty przegrzewanie, ale...

    Komputery Hardware quba21   18 Sty 2007 08:44 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 785
  • K這pot z laptopem. Komunikat o braku pliku NTLDR.

    P造tka oryginalna nie jest ale, na innych kompach sie system instalowa sie bez k這potu,a co teraz zrobic zeby zainstalowac go z innej p造ty?jakies sugestie jak moge cos zrobic zeby ten laptop zacz掖 dzia豉c?

    Software serwis jankolo   25 Wrz 2007 20:42 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 810
  • [UPS] k這poty z APC Back-UPS ES 700

    Witajcie. Zakupi貫m ostatnio upsa firmy APC (Back-UPS ES 700). Tu link do parametr闚. W komputerze posiadam zasilacz Modecom ATX-300GT 300W z pasywnym PFC. System na Win XP Pro SP2, oprogramowanie UPSa to PowerChute 2.0. UPS zachowuje si poprawnie (tzn. pod zaniku sieci energet. podtrzymuje...

    Komputery Hardware krisxxl   25 Pa 2007 14:50 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 2841
  • Linksys RT31P2 + Linksys WRT54GL - k這poty z FTP-em

    Zg豉sza貫m ten problem przed kilkoma tygodniami, ale niestety nie otrzyma貫m 瘸dnej porady:( Spr鏏uje raz jeszcze, bo praca z pomoc FTP-a jest w moim przypadku bardzo uci捫liwa:( Internet dostarczany mam przez Aster. Do ich modemu pod陰czy貫m dawno temu Linksysa RT31P2 - chcia貫m mie internet + telefon...

    Sieci, Internet mbo   15 Mar 2008 11:05 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 2385
  • K這poty z rs232 na SPARTAN3

    Witam Jestem posiadaczem platformy zl9pld i modu逝 dip zl10pld z wbudowanym uk豉dem xc3s200 (zestaw opisany w elektronice praktycznej ) . Mam spory k這pot z rs232 - dok豉dniej m闚i帷 nie dzia豉. Znalaz貫m w ksi捫ce Majewski Zbysi雟ki "Uk豉dy fpga" program kt鏎y ma realizowa echo (co otrzyma z rs`a...

    Programowalne uk豉dy logiczne tomasz_kwasniewski   15 Maj 2008 20:55 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 3377
  • Toshiba Portege 7010CT- k這poty z instalacj Win98

    Witam wszystkich. M鎩 problem zawiera si og鏊nie w tytule tematu. A oto szczeg馧y. Posiadam laptop toshiba portege7010ct na kt鏎ym zainstalowany by Puppy Linux( albo co w podobie). Poniewa nie jestem zwolennikiem walki z MICROSOFTEM:) i nie zamierzam bawi si w 瘸dne linuxy, postanowi貫m zainstalowa...

    Software serwis juro54   28 Pa 2008 19:36 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 963
  • Blokada kompa - combofix nie chce ruszy

    Na kompie jest Avast. Przed chwil go uruchomi貫m. Podczas sprawdzania pami璚i zatrzyma si na bibliotece wuauserv.dll ale to m鏬 by zbieg okoliczno軼i (chocia "na szybko" drugi raz na tej bibliotece znowu stan掖). Online jeszcze nie sprawdza貫m - zaraz jakim spr鏏uje (w awaryjnym) Efekt...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   18 Lis 2008 13:09 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 3735
  • K這pot z wysy豉niem poczty neo + router + wifi

    Witam Mam k這pot z wysy豉niem (at)meili na laptopie kt鏎y jest WLAN na WiFi poczt odbiera natomiast nie mo積a wysy豉. Wiem 瞠 port 25 uleg zmianie na 587 niestety konfiguracja portu SMTP na koncie w outlooku nie daje poprawy. Czy moze trzeba co na routerze zmieni prosz o pomoc. System na...

    Sieci Pocz徠kuj帷y irek1983   09 Sty 2010 08:43 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 2439
  • System operacyjny na s豉bego kompa

    Witam, tak jak poda貫m w temacie potrzebuje systemu na dosy leciwego kompa. Ma on s逝篡 jedynie do dost瘼u do internetu. Preferowa bym co z rodzinki linuksa. Pr鏏owa貫m ju z xbuntu, lubuntu ale nie bardzo zdaj egzamin. Wi璚 potrzebuje 鈔odowiska bardzo lekkiego ale i nie sprawiaj帷ego k這pot闚...

    Software serwis syserror   18 Lip 2010 09:27 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1377
  • Ochrona antywirusowa kompa w LAN bez dost瘼u do internetu

    Chodzi o komp u mnie w pracy, pracuje w sieci intranetowej (serwery na Linuxie), brak po陰czenia z Internetem, OS Windows XP, wielu u篡tkownik闚 komputera, ka盥y u篡wa swojego pendrive'a. K這pot w tym, 瞠 nie ka盥y dba, by ten pen by czysty. Skutek: za ka盥ym razem, kiedy pod陰cz swojego pendraka,...

    Software serwis pomyje   20 Mar 2011 22:23 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 896
  • Router do sieci 40Mb/s - ok. 50 komp闚?

    tyle komp闚 obs逝篡 ci RT-N16 i wgrane temato polecam wersj 20 lub tomato dualwan chinskie z menu angielskim sam tego u篡wam przy takiej ilo軼i komp闚 daje rad bez k這potu

    Sieci Co Kupi janmamon   18 Wrz 2011 19:04 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 2871
  • Dziwny k這pot z padem, system nie wykrywa.

    Witam. Ot騜 kupi貫m niedawno pad do mojego PC marki Kedo kg701 i mam z nim k這pot. Kiedy pod陰czam go pod USB zdarza si 瞠 m鎩 komputer go nie wykrywa, czasem go wykryje ale kiedy wejd w folder drukarki i urz康zenia i wybior go z listy kontroler闚, to kiedy go testuje zdarza si 瞠 gdy wykonam ruch...

    Komputery Hardware Novile   11 Kwi 2012 16:38 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 2229
  • Sony Bravia KDL32W706B k這pot z nagrywaniem

    Po zakupie Sony KDL32W706B mam k這pot z nagrywaniem w trybie stan-by z EPG telewizora. W li軼ie b喚d闚 by wy鈍ietlany komunikat,瞠 dysk HDD jest niezarejestrowany i dlatego niemo磧iwe by這 rozpocz璚ie nagrania , podczas gdy dysk (kart SD 32GB klasy 10 z przej軼i闚k na USB ) zarejestrowa貫m i w opcjach...

    RTV U篡tkowy Rob888   19 Cze 2014 06:22 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 3804
  • Telefon Be i zwi您ane z nim k這poty

    Kupi貫m sobie na alledrogo telefon na moj kiesze - czyli za 119 zet. To m鎩 pierwszy telefon z kineskopem. Kupi貫m go z my郵 o uruchomieniu na nim stacjonarnego tel. internetowego z sieci Halonet. Mam r闚nie numer w Play, Formu豉 Unlimited - nielimit do wszystkich i 6 GB internetu za 25 zet/mc. Czasem...

    GSM U篡tkowy siewcu   29 Sty 2017 16:08 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 246
  • Zrobilem sobie wzmacniacz do komputera i szumi strasznie...

    czy ty zastanawia貫s sie jak przygarujesz tym wzmacniaczem??? zasilanie ma z kompa czy zbytnio nie spada zasilanie??!!! ja bym takiego wzmacniacza jednak w kompie nie instalowa wiecej k這potu niz kozysci! pozdrawiam!

    Audio Serwis stasiekm   10 Sty 2003 23:34 Odpowiedzi: 14    Wy鈍ietle: 2501
  • k這pot z dwiekiem w kompie

    b豉gam pomuszcie mia貫m win 98 i by這 wszystko dobrze, kiedy zaistalowa貫m win xp nie dzia豉 mi dzwi瘯, 軼i庵貫m nowe sterowniki ale i tak nic z tego blagam o pomoc, karty nie mam zintegrowanej, m鎩 komp to Procesor Intel Celron 668 MHz, 384 MB RAM

    Software serwis marek003   12 Maj 2005 11:10 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 1334
  • Zmiana IP wewn皻rznego kompa, kupno kompa i blokada konta :(

    Allegro nie blokuje po numerach MAC (niepowtarzalny numer sprz皻owy zazwyczaj karty sieciowej), a w豉郾ie MAC ci si pomyli z 'wewn皻rznym IP', og鏊nie to p鏦i nie masz cookies albo spisanego np. apletem Javy numeru MAC albo przegi璚ia rodem z czaterii (User ID na podst. numer闚 sprz皻owych) to kwestia...

    Software serwis marcinosko   20 Pa 2010 22:03 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 5122