kabel alpine

Znaleziono około 1005 wyników dla: kabel alpine
  • Audi Delta - jaki producent?

    Kolega zakupił Audi w którym siedzi taki model radyjka z tzw.. szerokim panelem. Poczytałem trochę wątków dotyczących sterowania zmieniarką przez ten model i wychodzi, że niektóre Delty ( Blaupunkta ) mają możliwość obsługi CDC-A08 albo CDC- A072 natomiast inne ( chyba Alpine jako baza Delty) współpracują...

    Radia Samochodowe Początkujący djlj24   09 Sie 2008 15:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1251
  • Nagłośnienie VW Bora

    Witam. Jestem nowy na forum wiec proszę o cierpliwość. Chcę rozbudować audio w samochodzie VW BORA. Mam radyjko [url=]Alpine iDA-X300 (niestety ma tylko jedno wyjście na wzmacniacz) Chcę dokupić jakieś głośniki na przód i tubę do bagażnika. Zastanawiam się nad głośnikami [url=]HERTZ DSK165 do...

    CarAudio Rapcio   27 Lis 2008 11:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4164
  • Omega MV6 kombi. Pomóżcie w doborze-konfiguracji.

    Witam. Jestem z Warszawy i bardzo chętnie bym skorzystał z czyjejś pomocy z okolic bo sam nie dam chyba rady. Ale do rzeczy... Posiadam auto Opel Omega 3.0 MV6 kombi 99rok. I chcę poprawić audio które jest tam seryjne, czyli system BOSE ( zmieniarka , wzmak itd.. już wyjęte zresztą, głośniki...

    CarAudio Co kupić? zahir   30 Lip 2011 13:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1895
  • VW Bora 1.9 TDI - Nowe Car Audio ~1000 zł - Co kupić ?

    Witam serdecznie! Do końca tego roku chciałbym kupić zestaw car audio do swojej Bory, plan jest taki żeby wydać do 1 tyś zł +/- 250zł . Co warto kupić ? Zastanawiałem się nad gotowym zestawem ale wolałem tutaj dopytać na forum czy nawet warto takich szukać. W środku swojej bory z tego co się orientuje...

    CarAudio Co kupić? MietekFighter   30 Wrz 2018 21:04 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 750
  • Wrazenia z mojego systemu caraudio

    w koncu wszystko poinstalowalem do konca, to sie pochwale: radyjko: Alpine 7893R wzmacniacz: u-Dimension Jr. 5.4x glosniki przod: Hertz ESK 165 (pod wzmacniaczem) sub: JL Audio 10W0-4 (pod wzmacniaczem) Co do radyjka, wzmacniacza...

    CarAudio jazzik   13 Cze 2006 23:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1025
  • Szarpanie subwoofera i dobor kondensatora.

    Witam was mam problem otoz gdy slycham muzyki cicho sub dziala normalnie gra w miare i nie szarpie ale gdy dam wiecej mocy na wzmaku czyli juz od ok 60% to zaczyna grac jak by mial solidne przesterowania ponadto bass wydobywajacy sie z suba jest opzniony o jakie 0,5-1s w porownaniu z glosnikami. Sprzet: Jednostka...

    CarAudio ciuqu   22 Sie 2007 17:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1089
  • Car audio do fiata bravo?

    Witam niedługo stanę się posiadaczem fiata bravo 1999-2000r i zastanawiam się jakie nagłośnienie do niego wybrac? Mój zestaw to: 1.Radioodtwarzacz: alpine cde-9870rm lub pionner deh-4000ub 2.Głośniki przód: hertz dsk 165, jbl gto6507c lub alpine spe-17cs 3.Głośnik do suba: powerbass S12, hertz es300...

    CarAudio Co kupić? jacek20084   14 Maj 2008 14:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4701
  • Hertz dsk 130, hpb 602, pb s-12 - będę zadowolony?

    Byłem dziś w sklepie gdzie będą mi montować audio i sprzedawca posłuchał jak grają fabryczne głośniki i doradził żeby ich nie wymieniać a na to konto wymienić radyjko na Alpine CDA-9874RR za 550 zł Powiedział, że z S-12 w BR i wzmaka carpower 1502 będę zadowolony.. Zaproponował też że może mi sprzedać...

    CarAudio Co kupić? Jezior23   24 Maj 2008 12:22 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7471
  • Jak podpiąć wzmacniacze? Sony CDX-GT828U, Powerbass L-6C.

    Witam Mam taki oto sprzęt: Radio: Sony CDX-GT828U Głośniki: Powerbass L-6C Wzmacniacz do głośników: Audison SRx2 Subwoofer: JBL GTO 1204 BR Monoblock: Alpine MRD-M605 Teraz moje pytanie, jak to podpiąć żeby grało :) Jeśli chodzi o okablowanie to zasilanie do wzmacniaczy poprowadzę...

    CarAudio avocado   10 Lip 2008 14:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1584
  • SuperTani zestaw -> radio + wzmacniacz do 350zł

    Dzięki wielkie za pomoc, punkty dla Was. Rozwinę jednak nieco dyskusję... Takie wyjście z radia nazywa się D-Sub Dzięki bardzo, chyba o to mi chodziło. nie zmienia to jednak faktu że i tak potrzebujesz do tego wzmacniacza Hmm i tu nie wiem co sądzić... Koleś, który sprzedawał mi Astrę jest...

    CarAudio Co kupić? adek755   07 Sie 2009 07:46 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 9142
  • Jaki zestaw zbudować z tych elementów?

    Proszę Państwa, Zdaję sobie znakomicie sprawę z Waszej wiedzy i mojego zaniedbania dlatego proszę o radę: Jak to wszystko (lub też rezygnując z czegoś) podłączyć ? Jaki zestaw z posiadanego sprzętu można złożyć aby było to z sensem ? Posiadany sprzęt: -Alpine CDE-9871R Receiver, -Kenwood KFC-WS253...

    CarAudio VVisnia   08 Wrz 2009 21:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1005
  • Car Audio Golf III - Hertz, Infiniti, Blaupunkt, JBL

    witam Zakładam ten temat bo chciałem zaprezentować moje naglośnienie w Golfie III 3 drzwiowym. Myślę ze temat będzie pomocny dla początkujących car audiowiczów takich jak ja...;] w moim zestawie znajduje się: - radio - Kenwdood KDC 307 CD 4x50 (za 3 dni będzie ALPINE CDA-9887R + kalibracja za...

    CarAudio jahmadafaka   25 Wrz 2009 17:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6120
  • Zmieniarka Blaupunkt CDC-A02 i radio Panasonic FX45. Można połączyć?

    Niestety nie ma takich kabli.. W większości dana firma przypisana jest sobie ale też nie zawsze bo np. nie każda zmieniarka Alpine ruszy z radiem Alpine (są 2 modele) podobni Clarion. Więc Twoja kombinacja nie ma szans powodzenia. Są produkowane moduły do przystosoowania zmieniarek do "obcych" radii...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   04 Maj 2006 11:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1281
  • Posiadacie HERTZ ESK-165 ? Jaki macie wzmacniacz?

    Jak dasz najpierw 2 kanałowy i potem będziesz chciał dać drugi to pomyśl zaraz przy kablowaniu o tym drugim i daj min 20mm2 zasilanie oraz puść 4 czincze(2 kable po 2).Potem wystarczy dać rozdzielacz prądowy za ok 20 zł i masz już z głowy(tylko podłączysz suba).Poszukaj używki Alpine koniecznie V12 ...

    CarAudio Dj Darecki   03 Wrz 2006 01:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7483
  • Sterowanie z kierownicy w Oplu

    Nie wiem jaki masz odsyp od reklamowania tych gotowych interfejsów ale z tego co wiem nawet gotowe rozwiązania (przykład wycofany interfejs Alpine - Opel robiony właśnie przez Alpine) nie zawsze sprawdzają się w trudnych warunkach jakim jest samochód. Mało tego same radia często nie wytrzymują tych warunków...

    Radia Samochodowe Serwis Mihó   23 Gru 2006 13:30 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3765
  • Prośba o weryfikację. Głośniki DEGO, wzmacniacz µDi

    sedan? hatchback, radio nie musi być nowe, musi ciepło i skutecznie grać. Niestety musi mieć mp3... suba GZ nie znam ale najlepiej dobrac go dopiero po zainstalowaniu przodu zeby sie dobrze zgrywal, nie opoznial czyli najpierw montaż przodu z kablami na tył ale chwilowo bez woofa, tak? W sumie...

    CarAudio qstosz   17 Maj 2007 12:59 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 3671
  • PodtrzymanieUstawieńPamięciWJVC KD-G421 poWyjęciu z kieszeń

    - -----------------------------------... masz więcej informacji ze strony --------------------------------------... dorobić podtrzymanie pamięci radia? Radia można podzielić na takie, które nie tracą zawartości pamięci po wyłączeniu zasilania (np. Blaupunkt,...

    Radia Samochodowe Serwis rubens   26 Sty 2007 12:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2850
  • Sprzęt do samochodu. Prosze o wasze opinie!!

    ee 300zl za wygluszenie to juz mozna sie za ta kwote prawie w Dynamat Xtream lub Stingera pakowac jak nie wielkie drzwi. np. Stinger: Dekarska soudal lub tytan (lepiej sie klei) wyjdzie duzo taniej. Glosniczki tak jak kolega mowi Helix, moze cos z Power Bass. Wzmacniacz jak nowy to chyba...

    CarAudio qstosz   01 Lut 2007 15:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1711
  • Zabudowa Audi B4 by mike21 (słupki,panele drzwiowe)nowe foty

    Witam chciałem zaprezentować swoja zabudowę bagażnika w Audi B4.Zabudowa została wykonana z płyt wiórowych, które otrzymałem za darmo. Do obicia użyłem materiału flausz. Komponenty użyte w aucie ; Radyjko- Alpine 9835r Wzmacniacz- do systemu przedniego Alpine MRV-t501 System przedni 2x DLS R6a Wzmacniacz...

    DIY Akustyka mike21   13 Sty 2008 09:35 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 12354
  • Przerost formy nad treścią?

    Witam wszystkich serdecznie, to jest mój pierwszy post, ale juz sporo poczytałem. Zaczynam zabawę z CA, chciałbym poznać wasze opinie na temat mojego planu. Przede wszystkim zależy mi na bardzo dobrej jakości dźwięku (oczywiście za rozsądną cenę) (Wchodzą w grę Raty) Muzyka to 90% Rap i niskie...

    CarAudio Zwyczajny   01 Lis 2007 15:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1674
  • głośniki przód (130mm) do P205 '94 - kenwood 237, max150pln

    Moje Maleństwo kupiło (z moją pomocą) radyjko do dyliżansu (Kenwood 237), ale przy okazji wydało się, że fabryczne głośniki (Peugeot 205 '94) nadają się do wywalenia. Pojawia się wiec pytanie, jakie kupić bzyczki do fury. Słuchaliśmy różnych Pioneerów (raczej niższych), JBL (jest nieźle), Alpine'ów...

    CarAudio ov_Darkness   27 Paź 2007 12:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1160
  • Dobór sprzętu primera p11 (muz. klubowa i hip-hop)

    ok to zorbie coś takiego najpierw do tego zestawu wstawię ALPINE CDE-9846RM zobacze jak będzie grało i pojadę do sklepu i sprawdzę dvd no name jak strata jakości dźwięku nie bedzie aż taka duża to biorę dvd jak będzie lipa to zostaje przy alpine czyli sprzęt będzie wyglądał tak: radio jak wyżej Wzmacniacz...

    CarAudio izotopekMax   19 Sty 2008 20:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2397
  • Jaki głośnik do MRV-1000?

    Jaki głośnik pasowałby do Alpine MRV-1000? Jeśli to możliwe to chciałbym żeby był szybki i zdecydowanie w kierunku jakości a nie hałasu tak więc głośnik w closed i nie większy jak 12" Da się coś znaleźć do 400zł czy takie rzeczy to tylko w erze? Sprzęt towarzyszący: radio: Alpine CDA-9852 wzmacniacz...

    CarAudio powalla   15 Mar 2008 22:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1867
  • czym napędzić PB ES6C?

    witam wszystkich, jestem tu nowy ale dzięki wam dużo się dowiedziałem za co chcę wyrazić wdzięczność. na podstawie waszych opinii zdecydowałem zakupić głośniki pb es6c na przód i es6x na tylną półkę (sedan). jednostka u mnie to alpine 9873rb. nie uważam się za audiofila ale słuch mam dobry, lubię...

    CarAudio qstosz   29 Mar 2008 21:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1902
  • Radio z USB do 400zł - Co wybrać?

    Witam dołączam sie do pytania , mam 700zł, usb koniecznie na kablu , chodzi mi o to żeby nie był w panelu. Zastanawiam się nad alpine ida-X200 , lub alpine CDA-9884, proszę o opinie użytkowników.

    CarAudio Co kupić? piotr_s_84   29 Maj 2008 16:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3773
  • Zamierzam zrobić w aucie dobrej klasy audio - Proszę o rady

    Koleko Kisciu123 nie wszystko co ladnie wyglada ladnie zagra. Alpine ktore sa duzo brzydsze od pioneerow np duzo lepiej zagraja... Nakamichi to klasa sama w sobie... Swietnie graja a sa prose bo jak sie chce miec dobre radio to nie z mp3 i rozne delfinki itd tylko czysty dzwiek potrzebny ktory Nakamichi...

    CarAudio djtommy   04 Cze 2008 13:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2272
  • Czy te głośniki będą odpowiednie ???

    Pozwolę włączyć sie do dyskusji. Co do głośników koledzy mają rację w 200% Helixy to idealny wybór za ok 200zł. Co do wytłumienia TYLKO matami bitumicznymi. Kable 1.5mm2 są ok wsam raz pod radio jeżeli pod wzmak to 2.5mm2 ze względu na długość przewodu i możliwe spadki napięć. Co do radia to...

    CarAudio Diaz-PL   23 Cze 2008 20:46 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1871
  • Protection wzmacniacz Blaupunkt MK2

    witam Mam u siebie w autku radyjko Blaupunkt Memphis MP66 + Wzmacniacz Blaupunkt MK2 + Skrzynka Blaupunkt GTA 1200. Jak zrobie w rayjku na 3/4 mocy to zapala sie PROTECTION i bas zanika na skrzyni. Scisze i zalancza sie znow. Radio wczesniej mialem ALPINE i bylo dobrze. Alpina sterowala subwooferem...

    Radia Samochodowe Serwis pepe_lodz   04 Lis 2008 16:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2840
  • Jak akumulator do alternatora 85A?

    Witam musze wymienić akumulator tlko nie wiem na jaki bo mam troche sprzętu audio. Alternator ma 85A poniżej podaje sprzęt jaki mam: wzmacniacze: Helix A1, Helix A2 każdy ma bezpieczniki 4x20A radyjko: Alpine iva-w505 procesor: Alpine h701 kable zasilajace 35mm + i - po około 5m kondensator...

    Samochody Elektryka i elektronika goldwinger   25 Lis 2008 11:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1818
  • Car Audio dla początkujących

    Witam, 1. Radyjko ALPINE CDE-9874RR tanie i dobre jak na tę cenę 2. Głośniki przód: ALPINE SXE-1350s 1350 250W max 13cm z tweeterami 3. Głośniki tył: ALPINE SXE-1725S 1725 max 220W 165mm 4. Wzmacniacz: ALPINE MRV-F307 (używka) 5. Subwoofer: ALPINE SBE-1243BR 1243 800 max (250RMS) Czy...

    CarAudio mayer25   10 Kwi 2009 14:49 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 10609
  • Ford Mondeo MK2 Sedan, głośniki 5x7 lub 165mm

    "No nie wiem czy te radio sony bylo lepszym rozwiązaniem od Kenwooda czy Alpine." Pisałem, że wykonanie Sony jest o niebo lepsze niżeli dwóch powyższych...długo wybierałem radio...wiele razy oglądałem i trochę się nimi naklikałem i nakręciłem...Sony wygrało. Może jeszcze wygląd Kenwooda jakkolwiek...

    CarAudio Co kupić? powalla   12 Kwi 2009 20:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 14449
  • Jaki sub i wzmacniacz (Vectra B sedan, Kenwood mp-7028)?

    Aha no to fajnie jak tak dobrze byłoby jakbym usłyszał obie skrzynie miałbym wtedy porównanie jak grają ale ciężko spotkać 2 takie w jednym sklepie. To z tego co mówisz lepiej wziąść alpine niż tego jbl gto 1204? Mniejsza moc, alpine ale może lepiej jakościowo zagra , powiedz jeszcze jak ta alpinka...

    CarAudio Co kupić? Stany_89x   27 Maj 2009 09:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1847
  • Piszczenie podczas przyspieszania,dzwięki płyty w głośnikach

    Jak ściszam całkowicie dźwięk to słychać pykanie kręcącej się płyty w głośnikach (ale tylko tych podłączonych pod wzmacniacz) zmieniam piosenkę to słychać skrzeczenie jakby tego było mało słychać jakby się prąd ładował do głośników bo piszczą podczas przyspieszania (dodawania gazu) :| I o co tu chodzi...

    CarAudio zamo161   17 Lip 2009 22:35 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4757
  • Helix dark blue słabo grają

    Nawet pod wzmacniaczem nie grają poprawnie. Nie polecam tych głośników. W tej kasie lepiej kupić coś z Phonocara. Nie zgodzę się w 100%.Drzwi mam wygłuszone auto Vectra B,wzmacniacz Alpine V12 MFV T407(ok.60RMS),stare dobre radio Alpine 7618R ze zmieniarką,kable średniej klasy.Gra to bardzo ładnie....

    CarAudio kamilkow   22 Wrz 2009 11:05 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3935
  • Pomoc w złożeniu car audio.

    jakieś radyjko jvc, kenwood, alpine używke, Helix dark blue 62.1 z przodu, jakaś 2 kanałówka do napędzania głośniczków ( starsze alpine ), monoblock albo mocniejszą 2 kanałówkę do suba no i jakąś tanią skrzynkę np. lanzar max 10,12 . Dolicz do tego jakiś zestaw kabli ( w sumie 2 ) no i budżet się wyczerpał...

    CarAudio Grzegorz Siemienowicz   24 Sie 2009 22:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1271
  • Montaż głośników w drzwiach Kangoo

    Jednak zdecydowałem się wyciąć kawałek blachy w drzwiach i głośnik pójdzie troche niżej kosztem schowka w drzwiach gdyż delikatnie się tam schowa jakieś 2 cm, osadzę go na dystansie 30 mm i powinno być dobrze, mam kilka pytań: 1.Po ściągnięciu tapicerki z drzwi jest na całym obwodzie drzwi szara masa...

    CarAudio hondan   30 Sie 2009 07:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2876
  • nagłośnienie toledo II od podstaw-POMÓŻCIE

    Do 10000zł mówisz? Radio ALPINE IDA-X303 Głośniki na przód(za taka kwote polecam zrobić profesionalnie przednie drzwi na dobre 165mm lub 13mm)1000zł Rockford Fosgate T1652-S lub Focal 165 VR3 około 1500-2200zł Wzmacniacz na przód:Rockford Fosgate Power T600-2 około 1500zł Subwoofer:numer...

    CarAudio Co kupić? matiaudio   22 Gru 2009 20:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1859
  • Ford Focus - słaby odbiór radia JVC

    Witam Mam problem - w moim świeżo nabytym Focusie jest radio JVC i odbiór stacji radiowych jest poprostu słaby - mam porównanie z radiem Sony (był w BMW) I co teraz? Montować separator antenowy, a może większy bat antenowy? (na allegro największy ma 80 cm) Raz słyszę cudowne opinie na temat tych...

    Radia Samochodowe Początkujący hartge   26 Gru 2009 09:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3186
  • Nowe budżetowe car audio po mojemu ;D

    Moje założenie było takie, by osiągnąć jak najlepszą jakość i moc, w niedużych kosztach, kupując nowy sprzęt. Wiem, wiem że można kupić używane klocki itd. ale chodziło o sprzęt nowy! Więc tak wygląda moje optymalne car audio w Fiat Punto II oparty na firmach Alpine, Powerbass, Monacor Carpower. Głośniki...

    CarAudio sanders156   01 Sty 2010 17:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1860
  • Wzmacniacz traci moc - co moze byc przyczyną?

    Witam wszystkich. Mam problem ze wzmacniaczem oraz subem. Kupiłem jakiś miesiąc temu auto ze sprzętem CAR AUDIO, wszystko grało elegancko, aż nagle pojawiały sie dziwne zaklocenia z subem - raz gral, raz nie, czasem wydawal dziwne odglosy. Postanowilem kupic nowe kabelki, wybralem sie do sklepu i...

    CarAudio Baziu   23 Sty 2010 11:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1592
  • Głośniki na przód pod radio ew. wzmacniacz

    Żeby to jakoś przyzwoicie zagrało za te pieniądze w gre wchodzi używany sprzęt, a przynajmniej radio i wzmacniacz. A więc do 500zł kupisz używane radio Alpine z serii CDA. Na przód zestaw odseparowany, np nowe Powerbass s-5c za 200zł + jakiś starszy wzmacniacz Sony lub Alpine za 200zł się znajdzie. Zostanie...

    CarAudio Co kupić? keniou   16 Lut 2010 16:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2757
  • Jaki zestaw do krótkiego hatchbacka.

    Witam. Podam Ci kilka opcji: 1. Radio clarion dxz388 400zł (3 wyjścia na wzmacniacz) 2. Głośniki na przód Rainbow sax 400zł. 3. Wzmacniacz na przód coś ze staroci jakiś alpine , sony w przybliżeniu 200-300zł. Głośnik na suba Używany rockoford lub RE (300zł) 4. Wzmacniacz do tego jakaś dwukanałówka...

    CarAudio Co kupić? Ociej   02 Maj 2010 16:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1641
  • System car audio do Civica

    Jako nowy użytkownik forum witam wszystkich. Jako że nabyłem Honde Civic 5D z 1997 roku zastanawiam się na zamontowaniem dobrze brzmiącego sytemu car audio w rozsądnej cenie. Z tego co się orientuje (bo auto jeszcze fizycznie u mnie nie jest) wszystko jest w nim fabryczne, czyli praktycznie wszystko...

    CarAudio Co kupić? powalla   11 Lip 2010 13:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2261
  • Bzyczenie w głośnikach po włączeniu świateł

    witam, temat wałkowany wielokrotnie, ale chciałem zasięgnąć jeszcze Waszej opinii co polecalibyście zrobić w tej sytuacji. Mój samochód to BMW E46 330d kombi. Założyłem wzmacniacz Ground Zero 4410hpx, radio Alpine cda-117ri. Wszystkie kable puściłem lewym kanałem przy progu, którędy idzie też gruba...

    CarAudio vieviur8   05 Cze 2011 20:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1551
  • Naglosnienie Seat Leon 1M.Kompletowanie pierwszego caraudio.

    Witam Szanownych forumowiczow.To moj pierwszy post..Odrazu zaznaczam ze nie znam sie na tym.Poczytalem troche fora i jestem na etapie kompletowania swojego pierwszego car audioNa chwile obecna zakupilem:Radio alpine cda9835r(wyczytalem ze jest dobre),system 16.5cm do przednich drzwi rainbow slc 265(ktore...

    CarAudio SynDmx   06 Cze 2011 00:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2261
  • Jaka alternatywa dla DEH-P8600MP z USB?

    Witam W aucie posiadam sprzęt CA robiony w firmie w Niemczech. Zamiast koła zapasowego jest skrzynia z głośnikiem i wzmacniaczem, do tego wymienione zostały głośniki z przodu i z tyłu. Obecnie w aucie posiadam radio DEH-P8600MP, niestety od jakiegoś czasu mam problem z opuszczanym panelem. Nie...

    CarAudio Co kupić? Leewang   29 Maj 2012 11:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1587
  • [Sprzedam] Lotus by SEAS L5002 Nowy zestaw odseparowany

    Do sprzedania mały rarytas, bardzo rzadki system odseparowany firmy Lotus by Seas z serii performance. Głośniki są nowe, nigdy nie były montowane w samochodzie. Sprawdzałem tylko czy są sprawne. Model ten znany jest również jako L5002. W teście auto hi-fi stawiany był na równi z zestawami: Alpine...

    CarAudio Bazar kiceq   22 Lis 2012 11:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1167
  • Małe auto - mały (gabarytowo) wzmak + alternatywa dla PB S-10

    Auto jest malutkie, bo peugeot 107. Z przodu (w podszybiu) grają fabryczne 100mm, potem mamy pod fotelami jakieś wiekowe 165mm firmy alpine. Pod wzmacniaczem grały przyzwoicie, niestety pod radiem kompletna kicha. Do auta ma dojść jeszcze mały sub w możliwie małej skrzyni zamkniętej. Wstępny wybór...

    CarAudio Co kupić? Maverick_No1   26 Lis 2013 21:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 900
  • zmieniarka JVC CH-X1500 + radio z nawigacją Honda Accord VII 2003

    Witam, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Posiadam Hondę Accord VII z 2003 w niej jest fabryczna nawigacja. Chciałbym podłączyć pod nią zmieniarkę JVC CH-X1500 lecz złącza są inne. Chciałbym się dowiedzieć czy po odpowiednim połączeniu kabli zmieniarka będzie działała w samochodzie....

    Radia Samochodowe Początkujący olasu   19 Mar 2014 16:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3486
  • Tda 7375 - wprowadzone rca i słabo gra

    Witam,wprowadziłem z oryginalnego radia philips w bmw e39 (końcówka tda 7375) kable rca i mam problem. Mianowicie wcześniej podłączyłem pod to suba z bassrefleksem Pyle że wzmakiem American Legacy i było cacy. Grzmialo basem fajnie, trafił się sub alpine za dobre pieniądze i po podłączeniu efekt jest...

    CarAudio qstosz   22 Maj 2015 02:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 579
  • Lutownica transformatorowa. Przeróbka mocowania grotu.

    Witam kolegów. Może ja z innej beczki zacznę : Kolego Davvi - to co się z transformatorówką męczysz i nadgarstek nadwyrężasz :-) Wywal to albo sprzedaj jako miedź na złom a za te pieniądze kupisz sobie fajną lutownicę oporową, poręczną i leciutką ! Kiedyś to transformatorówka była hitem - ale w latach...

    Początkujący Elektronicy AXELF   26 Gru 2015 09:59 Odpowiedzi: 113    Wyświetleń: 17397
  • Jak dobrać wzmacniacz z tubą

    Witam jestem w trakcie montażu car audio... mam już większość rzeczy za sobą a mianowicie kable oraz wymiana odtwarzacza ...zostało mi do kupienia tylko subwoofer i wzmacniacz oraz podpięcie tego zestawu ... Własnie tu zaczyna się mój problem gdyż nie jestem w takich tematach obeznany, jeśli ktoś mógł...

    CarAudio Co kupić? Tomaszek996   10 Mar 2017 18:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 795
  • Radio zmiana wtyczki. Jak przerobić? Jak podłączyć?

    Żeby kupić lub wiedzieć jaką kostkę/ złącze zastosować, należy wiedzieć do czego, a Ty nic nie podajesz (model/ typ). bo to proste jest co on mówi i nie musi sie rozpisywać, w samochodzie miał radio na kasety z którego wystawały kable i były podłączone z kablami w instalacji w samochodzie, teraz...

    CarAudio philsonic   10 Kwi 2006 12:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7165
  • Audio w pickupie - opel campo 4 drzwi - jakie głośniki ?

    Jeśli ktoś to jeszcze czyta.... Początek Przyszedł czas na wymianę auta, mój dotychczasowy pojazd liczy już sobie 17 lat (opel kadett), a że wziąłem kredyt „do końca życia” na działkę budowlaną to i pomyślałem sobie, że zwiększę trochę pulę i kupię jakieś autko koniecznie większe bo...

    CarAudio arturius78   12 Mar 2007 10:17 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 6636
  • Przy większej mocy zanikaja wysokie tony

    Witam. Od razu mowie ze przegladnalem sporo tematow i nie znalazlem nic konkretnego co moglo by mi pomoc a wiec pytam... Od pewnego czasu do mojego sprzetu dokupilem 2 wzmacniacz na przedni system hertz esk165.3, jest to magnat classic 360. Po zmostkowaniu ma on za zadanie ciagnac w/w zestaw przednich...

    CarAudio Co kupić? polaj66   22 Wrz 2008 09:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1370
  • Problem z zanikajacym dzwiekiem..

    Witam. Od razu mowie ze przegladnalem sporo tematow i nie znalazlem nic konkretnego co moglo by mi pomoc a wiec pytam... Od pewnego czasu do mojego sprzetu dokupilem 2 wzmacniacz na przedni system hertz esk165.3, jest to magnat classic 360. Po zmostkowaniu ma on za zadanie ciagnac w/w zestaw przednich...

    CarAudio polaj66   19 Wrz 2008 14:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 627
  • Jak podłączyć 2 wzmacniacze?

    Witam Chciałbym podłączyć 2 wzmacniacze do swojego samochodu. Posiadam radio ALPINE CDE-102 Ri Oraz 2 wzmacniacze - JBL GTO 600.1 (600 W) pod który mam podłączoną skrzynie JBL GTO 1204BP-D (600 W) - JBL GTO 300.1 (300 W) pod który chce podłączyć przednie głośniki JBL GTO 6507C (głośnik, tweeter...

    CarAudio fifolin   17 Lis 2009 22:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6938
  • Alternator szumi w głośnikach

    Witam serdecznie. Wiem, że podobne tematy już były na forum, ale chciałbym opisać mój przypadek i prosić o radę, bo nie znalazłem odpowiedzi. Mam Hondę CRX i 2lata temu założyłem do niej taki zestaw: Radio Alpine Wzmacniacz: blaupunkt GTA 460 Kable sygnałowe, raczej lepsze - nie najtańsze, takie...

    CarAudio AdxXx_89   19 Lut 2015 17:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 609
  • Radio Sony CDX-G1100U - resetują się ustawienia basu

    Witam, zamieniłem kabel czerwony z żółtym i radio wogóle nie pamiętało żadnych ustawień. Całkowicie się resetowało wszystko. Pozdrawiam. Zbadaj miarka na którym kablu masz stały plus będzie to czerwony albo żółty plus ze stacyjki zaizoluj dobrze aby nie byli zwarcia a czerwony i żółty z radia podłącz...

    Radia Samochodowe Początkujący ediekrknh   14 Gru 2015 22:38 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1350
  • JBL - Coraz słabszy bass ze swoobofera

    Witam. Mam taki problem. Zakupiłem w tamtym roku w Kwietniu: wzmacniacz (JBL GX-A3001), subwoofer (JBL GT5-1204BR), radio (Alpine ute-72bt) oraz kable 10mm masowy oraz plusowy i rca. Wszystko podłączone w sklepie gdzie kupowałem sprzęt. Od kilku miesięcy subwoofer nie ma już takiego uderzenia basu co...

    CarAudio biziuk5   04 Lut 2016 16:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 594
  • Hyundai Getz - Szukam zestawu głośników do Hyundaia Getza 3 drzwiowego.

    Zaproponuje Ci dwa zestawy. Jeden tańszy, a drugi droższy ale dużo lepszy. Opcja 1: (około 1200zł) Radio: Pioneer MVH-190UB (195zł) Przód: GMS 965 PRO + dystanse mdf (249zł) Wzmacniacz: Trzeba szukać jakiegoś używanej dwukanałówki co ma około 150W w RMS (alpine, sony, signat, axton) (150zł) Subwoofer:...

    CarAudio Co kupić? adam_1991r   02 Cze 2017 12:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1071
  • SONY CDX MP40-ZAKŁÓCENIA RADIA

    Do Sławka. Owszem jestem laikiem, ale nie jest ze mną tak źle. :D opisze Ci sytuację jak zaistniała dokładnie i pokolei, a może mi coś na to poradzisz. Zatez, moje radykjo ma już trzy lata, kupiłem je w sklepie nowe na gwarancji. Najpierw miałem je zamontowane w sc, ale w czerwcu tamtego roku dostałem...

    Radia Samochodowe Serwis broda2005   03 Gru 2005 15:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2784
  • Rozdzielacz zasilania

    Na kablu przy aku mam 40A, jeden wzmak Alpine V12 ma 1x20A i drugi wzmak Earthquake 400TX ma 2x25A. Przekrój kabla zasilającego do rozdzielacza 15mm2 a od rozdzielacza 10mm2. Myślałem żeby dać na rozdzielaczu bezpieczniki 2x30A a na kablu przy aku zostawić 40A, ale teraz w sumie sam już nie wiem. Na...

    CarAudio cooler !   14 Cze 2007 22:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2856
  • Powerbass S-6c głośniki charczą pod Clarion DXZ 378RMP

    Wcvzoraj znalazłem na forum taki tekst: (...)„Otrzymalem dzisiaj zestaw S-6C. Pierwsze wrazenie - troche sceptyczne.. nie oszolomily mnie swoim wygladem (ale czego oczekiwac po 350 zl). Podlaczylem standartowe kable jakie byly w zestawie do jednostki sterujacej Alpine 9841R i... na poczatek troche...

    CarAudio maxtz   04 Paź 2008 19:16 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6743
  • Podłączenie Ipod radio samochodowe

    Witam SanceS i innych kolegów. Mam problem posiadam radio Alpine CDA-9885R z wejściem na iPoda. Po podłączeniu iPoda Nano 8GB 4 generacji do radyjka oryginalnym kablem Alpine KCE-422i wszystko jest ok. Radyjkiem mogę sterować, zmieniać utwory, foldery czyli wszystko mogę robić za pomocą radia. A na...

    CarAudio gniochu   24 Lut 2012 21:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7984
  • Peiying 1k76d kontra Rockford Fosgate p6001bd

    Witam serdecznie. Na początek : jeśli moderator uzna to za stosowne to proszę podłączyć mój post pod [url=]topic Peiying 1k76d - monoblok nowość 2008, choć zauważyłem że ten klocek ma na elektrodzie już kilkanaście topiców i nikt nie zgłasza pretensji. Otóż od 2008 roku chodził mi po głowie ten wzmacniacz,...

    CarAudio adi.degora   10 Sty 2012 19:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1259
  • Sirio Taifun + splitter CB-UKF

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, który ostatnio napotkałem podczas instalacji CB w aucie. Widząc pozytywne opinie z tego wątku: postanowiłem wymienić zamontowaną w samochodzie (VW Passat b5fl sedan) antenę radiową na antenkę CB Sirio Tajfun, a następnie przy pomocy posiadanego...

    CB Radio misjekk   13 Sty 2012 01:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1587
  • Jedna strona gra słabiej, charczy ale tylko do czasu.

    Na początku opiszę elementy sprzętu: Alpine MRV-F300 Helix B62C Hertz DS250 JVC KD-R332 Kable: Głośnikowe to hollywood(miedź), kable odpowiedzialne za prąd Pieying. Problem z jakim się borykam wygląda następująco. Od czasu do czasu mam problem z jedną stroną głośników. Problem polega na tym,...

    CarAudio Handra   26 Lut 2013 14:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1500
  • Lexus/IS/200 - Plan na Car Audio. Prośba o porady w konfiguracji.

    Witam. Przymierzam się do złożenia car audio, począwszy od wygłuszenia drzwi, poprzez poprowadzenia kabli, do zainstalowania wszystkiego w moim Lexie. Oto lista tego, co planuje zakupić: a) Jednostka sterująca Alpine CDA-9835r (używane) b) Głośniki odseparowane przednie JBL CLUB 6500c...

    CarAudio Vugieboogie   04 Lut 2018 00:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1554
  • sony unilink wtyczka

    Takie końcówki znajdziesz na kablach JVC, Alpine Ai-Net i z jednej strony na kablu Beckera, kabel od zmieniacza Blaupunkt CDC-A03 też to ma. Ale ceny kabli firmowych to horror od 200 zł w górę. A te włoskie niebieskie za 180 zł też są takie sobie. Z tym DIN-8 to nie nowy wynalazek, widziałem już soniaki...

    Radia Samochodowe Serwis iNTELL   06 Paź 2004 15:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3866
  • CW1002C - wszystko o nim!

    JEST TO SZCZEGOLOWY OPIS WRAZ Z TESTAMI GLOSNIKA FIRMY ALPHARD CW1002C Z RACJI TEJ ZE DUZO LUDZI CHCIALO BUDOWAC NA NIM SUBWOOFERY WIEC POSTANOWILEM POMOC Najpierw troche o samym glosniku: Produkowany przez firme Alphard przez wiekszasc ludzi uwazana za slaba firme, wiekszosc uwaza iz tej firmie...

    DIY Konstrukcje tomaszo   26 Kwi 2005 11:57 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 15294
  • Problem z podłączeniem wzmacniacza

    Proszę o pomoc w prawidłowym podłaczeniu wzmacniacza. System składa się z : - jednostka Alpine 9812RB - przód Powerbass CK6 - wzmacniacz 5-kanałowy - skrzynia basowa Kable prądowe są poprowadzone i podłaczone prawidłowo, wzmacniacz się załącza i pracuje prawidłowo, jednak jest problem z podłączeniem...

    CarAudio brati   16 Wrz 2006 17:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1196
  • Skoki napięcia w instalacji Car Audio

    Mam problem z moja instalacja car-audio. Jeżdżę DU Lanosem i zainstalowalem sobie do wozu sprzęt audio, oparty na następujących komponentach (wymienię tylko te, które są związene z moim problemem): 1 Sub: Alpine 10'' Type-R 2. Wzmacniacz: Carpower HPB-1520 3. Kable Caliber 2 x 10 mm2 Ponadto kable...

    CarAudio migoo   18 Sty 2007 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1067
  • Dobór wzmacniacza do subwofera Magnat Streetracer3000xxl

    Masz już tubę Magnata więc pewnie niektórzy podpowiedzą Ci żebyś kupił wzmacniacz o podobnej jakości (czyli np. również tej firmy) . Ja jednak zaproponuję inne rozwiązanie: kup sobie za te 300zł jakiś sprzęt lepszej klasy (przecież tą "tubę" możesz kiedyś sprzedać...). Niestety jest jeden warunek -...

    CarAudio krzysiek90210   03 Sie 2007 23:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1338
  • Audi A3 problem z zasilaniem/podtrzymaniem radia

    Witam, w moim audi mialem radio alpine podłączone 'na stałe' tzn sam musialem je właczac i wyłaczać. Niestety juz 2 razy o tym zapomnialem i chyba nie musze mówić co stalo sie z akumulatorem. Dzisiaj chcialem zamienić kable tzn. podpiąć jeden (czerwony) pod stacyjke, drugi (żółty) pod 12V.. Oczywiście...

    Radia Samochodowe Początkujący esiuabek   02 Cze 2008 22:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2843
  • Prosze o pomoc, wysiadaja Tweetery przy glosnym graniu.

    Witam Wlasnie wstawilem nowe glosniki do samochodu i mam maly problem z nimi. Sprzet jaki posiadam: Radio: jakies zwykle Panasonic z mp3 playerem ( do wymiany, wlasniew poluje na alpine) glosniki przod: Vibe Black AIR 6 : moc 120 RMS W amp: ground zero titanium GZTA 2.500MK2. MOC: 165 W RMS na...

    CarAudio powalla   04 Maj 2010 18:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 918
  • BMW E39 2002.Obejście ręcznego przy podłączaniu radia.

    Witajcie panowie Problem wygląda następująco : Kupiłem na e-bay'u specjalną kostkę, którą wpina się w wiązkę kabli przy podłączaniu radia (alpine iva w202r). Ma ona za zadanie oszukać blokadę hamulca ręcznego i umożliwić oglądanie filmów dvd podczas jazdy. Na schemacie tego połączenia widać, że...

    Radia Samochodowe Początkujący milejow   06 Cze 2010 19:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3115
  • Dźwięki silnika w głośnikach

    Witam Ostatnio podłączyłem znajomemu lekki sprzęt tj. radio Alpine CDA 7876Rb, wzmacniacz Axton c500 do tego na tylną półkę 6x9 JBL GTO936e wszystko zasiliłem kablem 25mm ( taki mialem w domu ) do tego sygnałowe kable sinuslive oraz podpiąłem masę w bagażniku pod jakąś śróbkę. Po włączeniu radia na...

    CarAudio kamil907   10 Cze 2010 15:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1070
  • Rockford P3D412 + R500-1, prosze o opinie o systemie CA

    Witam! Zakupiłem takie oto elementy systemu CA i mam kilka pytań... : Wzmacniacze: Rockford R500-1, monoblok (500W RMS (at) 2Ohm) Hifonics HFi 100.4, 4-kanałowy (4x100W RMS(at) 4Ohm, 4x200W RMS (at) 2Ohm) wiem ze jest zbyt mocny do tych głośników z infinity Głośniki: - przód: zestaw odseparowany...

    CarAudio Co kupić? szuwi3   22 Cze 2010 22:26 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2333
  • jak podłączyć dwa monoblocki

    Witam. Wsadziłem do samochodu dwa monobloki MAGNAT EDITION MONO. Wzmacniacze te zasilają dwie skrzynie Alpine SBE-1243BP. Wszystko Działa fajnie ale jak działa tylko jeden wzmacniacz. Jak podłącze dwa to dwa grają ciszej niz jeden ;/ Podłączenie wygląda tak że z radia idą dwa kable sygnałowe L i R...

    CarAudio rafbid   01 Sty 2011 00:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1122
  • Zasilanie wzmacniacza, gdzie w ISO

    Witam, potrzebuje waszej pomocy, do starej instalacji kable pod wzmacniacz podłączał mi kuzyn, wszystko mam przeciągnięte. Miałem stara, nieoryginalną kostkę iso, wszystko pomieszane, ale grało jak należy. Kupiłem nową kostkę oryginalną do radia alpine cde 9874R i nie wiem gdzie i jak podłączyć ten cieniutki...

    CarAudio dw0rak   24 Gru 2011 12:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 863
  • jaki wzmacniacz do 500 zł

    Nic nie wiadomo o modelach głośników, pojemności, zwrotnicy, strojeniu i do czego to ma służyć... To kolumny będą grać więc jak są niefachowo zrobione nie poczujesz brzmienia lepszego wzmacniacza... A co do kabli... Moim zdaniem jeżeli sprzęt nie kosztuje 10k to różnicy w okablowaniu nie odczujesz......

    Jakie Nagłośnienie do Domu malafin   16 Lut 2012 13:17 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3351
  • Audiosystem M165 MXC165 oraz wzmacniacz Phonocar PH464 Chevrolet Cruze

    Witam! Ten post kieruję do wszystkich osób zainteresowanych poprawą swojego fabrycznego nagłośnienia w bardzo prosty sposób. Jeżeli ktoś nie chce się zagłębiać w tajniki CA, bawić się z przeciąganiem kabli itd myślę, że mój opis może się przydać. Zacząłem jak wszyscy czyli od szukania głośników...

    CarAudio Co kupić? 2487266   10 Paź 2014 10:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3375
  • Odseparowany zestaw na przód+wzmacniacz do Punto 2 do 1000zł

    Witam po dłuższej przerwie. Zabudowa skończona, sprzęcik gra lepiej niż się spodziewaliśmy więc jest pełne zadowolenie. Poniżej znajduje się krótki opis zabudowy punciaka i zdjęcia. Może komuś się przyda gdy zdecyduje się na modernizację swojego fabrycznego car audio. Sprzęcik, który wybraliśmy to...

    CarAudio Co kupić? adam_sil   03 Lis 2015 13:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5091
  • Radio samochodowe podświetlone przyciski, a wyświetlacz nie

    Cześć, Wziąłem sprawne radio LG LAC6710R od kuzyna, w samochodzie nie miałem od dłuższego czasu żadnego radia, choć miałem tam w kablach chaos, że brak słów. Ciężko było mi się odnaleźć, po 6ciu godzinach grzebania i kombinowania udało mi się w tym odnaleźć i podłączyć sprawnie zasilanie do radia. Mój...

    Początkujący Naprawy TronoX   15 Sty 2016 22:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1353
  • Jaka instalacja jest najlepsza

    Posiadam Wzmacniacz samochodowy Alpine 4x60 RMS Z przodu 2 drożny system Mac Audio A z tyłu 4-drożne 6"-9" Sony X-Plod jakich najlepiej użyc kabli do montarzu. Chcę użyc 20mm kabel zasilający z alumulatora, bezpiecznik 30amper 2,5mm kable do głośników. Co o tym sądzicie może macie jakieś leprze...

    Radia Samochodowe Serwis herdi   25 Wrz 2003 07:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1708
  • Zakłucenia z Alternatora

    Kable są dobrze ułożone. Zasileanie z akumulatora potężnym kablem odseparoawnym od cinci(idą innym progiem). Akumulator jest nowy wiec to nie jego wina. A wzmacniacz to najwyższy Alpine i on napewno nic nie generuje. Kable sygnałowe tez sprawdzałe. W wszystkie masy przeczyściłem i odśniedziłem. Są pancerne!!...

    Radia Samochodowe Serwis Anonymous   29 Paź 2003 09:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3084
  • Zmieniarka do Chryslera Voyagera

    to musisz sie dowiedziec jakie to radio bo bez tego ani rusz.a jak juz bedziesz pewny ze to alpine to wlaz na allegro do dzialu ze zmieniarkami i szukaj alponowek :P tylko z kablem najlepeiei jbo jak bez kabla kupisz to potem bedziesz prawie 100zl za kabel bulic...

    CarAudio MaxMaj   30 Lis 2005 23:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1677
  • Kompletny zestaw car audio do 2500zł

    to co że mu sie podoba to ma ba grać a nie wyglądać, jak by to kupił to by wyżucił kase w błoto, za mało informacji podałeś jakie głośniki na przód 16cm czy 13cm? czy te pieniądze są także na zakup kabli, wygłuszeń itp? jakiej muzyki kolega słucha, bo to jest bardzo ważne w wyborze głośnika optymalny...

    Co kupić Archiwum luk1980   21 Maj 2006 21:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1824
  • podłaczenie radia panasonic <<pomocy>>

    Podlaczenie jest bardzo proste. kabel czerwony (zasilenie) splec razem z zoltym(podtrzymanie pradu) (oba kable wychodzace z radia) a nastepnie te dwa kable splec z trzecim (czerwonym, tez zasilajacym) wychodzacym z kosci iso. A czarny z radia (masa) z czarnym. i to wszytsko. Poprzez splecienie czerwony+zolty+czerwony...

    CarAudio gsi87   28 Gru 2006 19:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1808
  • Infinity <=> PowerBas. Wzmacniacz? Porada

    Ten wzmak ma 2x 80W + 1x 100W w RMS. wiec mysle ze to wystarczy na przod i suba. A teraz moze ktos mi powie czy oplaca sie jakis kondensator do tej instalacji? jaki jesli tak za ile :> Choc osobiscie mysle ze chyba sie nie oplaca. Ale nigdy nie montowalem i nie slyszalem roznicy :) I jeszcze pytanie....

    CarAudio micubussi   06 Sty 2007 16:08 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 3099
  • Opel Kadett (panele, zabudowa wzmacniacza)

    Witam chciałem przedstawić swój projekt w Oplu Kadecie, przede wszystkim elementy miały pasować do seryjnego wnętrza auta. Seryjne Kadety nie miały głośników w dzwiach wiec należalo zrobić wszystko od podstaw. Materiały na panele to MDF i skaj, natomiast zabudowa wzmacniacza to płyta wiórowa i materiał...

    DIY Akustyka łowieca   04 Paź 2007 21:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6127
  • Jakim przewodem podłączyć kolumnę basową do wzm GM 3300 T ?

    Witam.Zakupilem skrzynie basowa Alpine o mocy 150W RMS i 500W MAX.Chcialbym teraz dokupic wzmacniacz to tej skrzyni.Wybor padl na wzmaciacz pioneer GM-3300T ktory moca po zmostkowaniu jest w sam raz pod ta skrzynie tzn.tez 150W RMS.Mam teraz mianowicie pytanie jakie okablowanie teraz kupic to tego zestawu...

    CarAudio daro_81   03 Lut 2008 19:00 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1440
  • Wzmacniacz US AMPS XTerminator XT 1600.2 słyszał ktos???

    Wiem, ze instalacja jest bee jak narazie - jakies zwykle kable zasilajace, nie znam przekroju nawet (az wstyd) - zmierze i policze za chwile. Do rzeczy: podlaczylem S-ke do US ampsa, myslalem, zeby ostroznie z GAINEM bo sporo mocy powinien miec, daje na polowe a tu nic, wiecej, ciut lepeiej. Hz mam na...

    CarAudio Gashkas   18 Gru 2008 11:51 Odpowiedzi: 65    Wyświetleń: 8833
  • Zestaw DLS - pytanie o dobór elementów

    Witam, Posiadam zestaw audio firmy DLS i mam wątpliwosci czy dobrze to dobralem: radio alpine 9886r + Procesor IMPRINT PXA-H100 zestaw na przód DLS MS6A który bedzie podpiety pod DLS A3 subwoofer DLS Iridium 15 w skrzyni MDF 22cm 55L BR podpiety pod DLS A6 Wszystko bedzie gralo w audi a6 kombi. No...

    CarAudio Cygusek   07 Sie 2009 15:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1137
  • Jaki System przedni do PPI1000.4

    Witam... Mam problem z dobraniem odpowiedniego zestawu głośników do wzmacniacza Precision Power 1000.4. A dokładniej chodzi o to ze nie mam możliwości odsłuchu żadnego z zestawów i zwracam sie o pomoc do tych którzy maja doświadczenie w tej dziedzinie. A najlepiej by było jak by była to osoba która...

    CarAudio crazy_88   22 Lis 2009 20:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1381
  • Antena samochodowa FM UKF

    Mam Clio 2 i antene mam z tyłu auta. Odkąd go kupiłem to mam słaby odbiór radia w Warszawie (rocznik 2001 kupiłem 4 lata temu). Najpierw miałem radio Sony s2000 z CD, zmieniłem na GT200 z mp3, ale odbiór radia nie polepszył się. Rozebrałem podstawkę anteny i okazało się że jest tam skorodowany wzmacniacz,...

    CarAudio yogi009   24 Sty 2010 21:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7603
  • Car pc + radio + zasilanie = szumy i trzaski

    Witam, zmontowałem zestaw Car PC w skład którego wchodzą: Tablet Asus R2H z oryginalnym zasilaczem samochodowym Radio Alpine CDE-9870R Karta dźwiękowa USB Kabel jack Połączone elementy stanowią w swoisty sposób obieg zamknięty, tj: akumulator zasila tablet, tablet kartę dźwiękową USB, dźwiękówka...

    Radia Samochodowe Serwis polkoz   04 Maj 2010 19:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2198
  • Jaki pobór prądu na postoju?

    Witam.! U mnie działo sie dokladnie jak napisal kolega wyzej radio pobierało az 0,16A wiec podpielem radio po stacyjce i wszystko byloby ok gdyby nie to ze radio nie zapamietuje ustawien. Mam radio Alpine CDA-7893R. Podłaczylem tylko żólty kabel pod zasilanie po stacyjce (czerwony wisi zaizolowany...

    Samochody Początkujący tzok   29 Sie 2015 13:50 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 57013
  • Syczenie w głośnikach wysokotonowych

    Wybaczcie że rozpoczynam taki temat, niby był poruszany wiele razy ale takiego przypadku jak mój nie znalazłem ;/ Posiadam forda cougara i radio mam alpine CDE-9880R i jest podpięty wzmacniacz 4-kanałowy. Pod jedno wyjście sub zmostkowany, a pod drugie przód ( woofery helix db 62.1 wraz z jego zwrotnicą...

    CarAudio dcr   23 Kwi 2011 16:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1690