moim zadaniem jest to wina przelacznikow swiatel zdejmi pokrywe i sprawdz kable
Rozrusznik uruchamia + w tym właśnie cieńkim kablu nr50
Tam gdzie masz 2 duże wsówki w starym po połącz je razem i do B+ czyli tam gdzie ta większa śruba, a tam gdzie mniejsza wsówka to do mniejszej śruby D+.
mam takie autko. anteną są ścieżki na tylnej szybie (służące do ogrzewania). kabel antenowy idzie po prawej stronie tylnej klapy. jac25
szaro-zielony podświetlenie po wł.świateł,pozostałe dwa czujnik temp.
Masa(wspólna)sonda lambda,czujnik temperatury ,tps w stosunku do masy silnika?? Dodatkowy kabel pomoze.Powodzenia.
Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
Do sterownika, czujnik do deski jest jedno przewodowy, brązowy z białym paskiem kabel o ile pamiętam.
zolto-czarny i bialo-fioletowy sterowanie plusem
ale te przewody są tam na jakichś złączkach?? bo nie będę przecież ździerał osłony z kabli
Figurant-nie pisz głupot. Przeciez rocznik 91 miał zewnętrznego EDIS 4, i mimo awarii EEC IV iskra była. Poza tym EEC IV to chyba jeden z najmniej awaryjnych sterowników świata. Ja to bym szukał awarii przy nim, zainteresował bym sie grubszym brązowym kablem, a tą drogą pewnym kabeloczkiem na podłuznicy :lol:
Weź go normalnie podłącz do akumulatora i słuchaj czy się otwiera, a zastąpić go można jakimkolwiek z innego samochodu, tylko kwestia wtyczki, ewentualnego polutowania kabli
Wygląda na wyprowadzony sygnał DF, przylutuj ten kabel do szczotki w regulatorze boscha (tej nie połączonej stykiem sprężystym z diodami wzbudzenia)
Załóż przekaźnik odciążający na tej złączce rozrusznika co jest na ścianie grodziowej, chodzi o tą wtyczką co ma dwa poiny i kabel cienki niebieski i grubszy czarny z czerwonym paskiem. Przekaźnik wstawiasz na tym grubszym, proste jak drut zbrojeniowy.
Witam bierz lepiej na zasilanie grubsze kable do wzmaka 20mm2 bezpiecznik ok. 70A.Kondensatora w takiej konfiguracji nie potrzebujesz klemy nie są zbyt drobie i jeśli masz zniszczone lub 'zachrościałe' to kup nowe a poza tym wszystko ok.Pozdrawiam.
To do którego idą kable brązowy,brązowy z zielonym,brązowy z żółtym
Rozróżniasz ty "świecenie" od przebicia? To normalne przecież w nowszych kablach. Dobrych kablach.
jak sprawdzić napięcie na tych kablach
tu znajdziesz opis podłaczenia http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Sprawdź czujnik położenia wału.Odepnij wtyczkę od modułu EDIS i zmierz rezystancję pomiędzy kablem niebieski zielony i niebieski żółty
google nie gryzą używaj czasem tu masz stronkę http://studio24.prv.pl/ przechodzisz w kablomanię i masz wszystko
http://obrazki.elektroda.pl/8350934600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7678253900_1... proszemi powiedzieć ktory kabel z ktorym trzeba podłaczyć od zasilania (na zdj wyżej )do kostki znajdującej sie poniżej..chodzi mi głownie o kable zasiolające po wlaczeniu stacyjki, zasilanie z akumulatora i masa http://obrazki.elektroda.pl/4896297100_1...
myślę że trzeba też wymienić świece i kable zapłonowe
hmm a może to być wina świec ? , i kabli ?
Nic, syreny z akumulatorem mają dwa wejścia wyzwalające, masą albo plusem, praktycznie wszystkie autoalarmy wyzwalają plusem, więc 4 kabel jest nigdzie nie podłączony
... zerknij w takim razie jeszcze na zmasowanie maski. Masa musi być idealna! Rdza działa jak opornik. Coś mi się wydaje, że mogą u Ciebie zakłócać świece lub kable WN (też tak miałem w benzynówce ford Escort - wymieniłem świece oraz kable WN i było jeszcze gorzej).
Jeśli jest to kostka od radia(nie napisałeś gdzie się znajduje) to skorzystaj z tego http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Zacznij od sprawdzenia swiec zaplonowych i kabli WN.
pewnie pali na dwa gary, co oznacza że siadł driver cewki, norma. Albo się machnąłeś przy wymianie cewki z kablami...
sprawdz kable idace do napinaczow pasow , to jest twoja usterka wszytsko na wylaczonym zaplonie
czerwony 12V zółty 12V po stacyjce i brąz gruby to masa i ma działać.
Sprawdzilem wszystkie przewody w drzwiach kierowcy i przy okazji pasazera. nic sie nie dopatrzylem. w czym moze byc problem jak nie przetarte kable
Wiemy , to jest połączenie trzech kabli , w samochodzie chyba "Escobar".
Witam mam problem z escortem mianowicie nie pali na jeden gar na benzynie. Na gazie wszystko ok . Podejrzewam zapieczony wtryskiwacz tylko nie wiem jak to sprawdzić aby mieć pewność. z góry dzięki Tzn wiem że testem menzurkowym ale zależy mi na czasie więc ma może ktoś szybszy sposób Dodano po 20 Doszedłem do tego że to pierwszy z prawej patrząc od...
a prawie 90 kilo waze. Ojej jaka chudzinka :) ja ponad 110 :) Sprawdź masę na silnik, możesz dać jakiś kabel na próbę na masę. Mogą też puchnąć tulejki w rozruszniku.
To te 3 kable które dochodzą do tego miejsca gdzie podłączone są kable WN?
Masz przebicie pomiędzy kablem sygnałowym a kablem podgrzewania sondy, nie powiem gdzie to przebicie się robi, tyle już sam dojdziesz.
kolego odkrecasz poduszkę i główną śróbę kierownicy chyna na klucz 30mm a poduszka albo 8mm, a napewno 6/32cala, podkierownicą masz taśmę airbagu więc ostrożnie zdejmuj, pod tym będzie takie kolo na którym będą dwie miedziane ścieżki od klaksonu, ale tam nie ma co się popsuć. Poszukaj w bezpiecznikach klaksonu i świateł długich, sprawdz czy nie ma zwarcia...
Pompa jest najczęściej w baku paliwa nie wiem jak jest w tym fordzie, ale może też być zaraz obok baku pod podwoziem kształtem przypomina filtr paliwa z tą różnica za ma 2 kable.
pompa paliwa zostaje tak jak jest fabrycznie,a wiec rozcina sie lub emuluje wtryskiwacze.sonde lambda rozcina sie,fiolet do sondy jasny fiolet(szary) do kompa benzyny,brazowy sygnal z cewki zaplonowej lub obrotomierza,zolto-zielony czujnik polozenia przepustnicy(tps) nie wymagany do dzialania,czerwony + po stacyjce,ogolnie na kablach pisze co do czego
ta wiązka idzie pod wykłądzina czy jakos w blachach?? Tzn kabel + od kierunków robi zwarcie z kablem od czego??
Wspominałem że ford escort ma 4 typy skrzynek.Ty masz na 34 bezpieczniki.Sprawdź napięcie na kablu do przełacznika.
wiekszosc kabli w escorcie z prowadzona jest przy lewym progu. Mysle ze jest to dobre miejsce na puszczenie przewodow zasilki audio. Montaz latwy i w razie .... w sa łatwo dostepne.
Witam. Mój fordzik dostał nową skrzynkę z bezpiecznikami, bo sypała się elektryka cała, elektryk wymienił. Pod domem zobaczyłem jednak ,ze na ziemi leży brązowy kawałek kabelka, potem zobaczyłem, że radio nie pamięta ustawień... oczywiście miałem racje, że kabelek memory został gdzieś przecięty :/ czy może ktoś mi powiedzieć, skąd on wychodzi? czy trudno...
Ja bym to podpiął i dał tytuł "jak zmarnować 1000zł na car audio" albo "jak nie nagłaśniać auta" Wystarczy poczytać wątki z ostatnich trzech dni żeby zorientować się co kupić. Nie uwzględniłeś w koszta wygłuszenia i kabelkologi, a ta sprawa ma wpływ jakość brzmienia CA. Pomyśl raczej tak: -używany wzmacniacz -zestaw odseparowany na przód -wygłuszenie...
W tym escorcie z 91r. jest silnik EFI 1,6. wentylator nie jest podłaczony, kable są ucięte.
pęknięcie znajduje sie bocznej ściance obudowy cewki (plastik) pomiędzy wejsciamy na kable WN
Ta fajka jest od obrotomierza. Wyraźnie opisałem na powyższym zdjęciu. Jak nie ma obrotomierza to luźny kabel nie podłączać.
Co do tej pory sprawdziłeś , prócz wymiany kabli W/N?
Przełącznik zespolony działa sprawdzane na żarówce pod kable podłączana i działa
witam mam pytanie czy w łatwy spos można podłączyc cos takiego interes mnie gdzie mam wpiąć te wszystkie kabelki oj oj link do strony z opisem http://www.modelki.katowice.pl/alarm%20k...
na wolnych obrotach 13,57V pod obciążeniem spada do 13,52V
Tak, jest ta opcja. Jak ją włączone to przyciemnia mi podświetlenie, jak ją wyłączę to świeci po gałach w nocy. Kłaczenie świateł nic nie zmienia,niezależnie czy mam opcję dimmer na ON czy na OFF. W schemacie forda mojego jest również kabel oznaczony Dimmer.
Do czego jest kabel wychodzący z wnętrza regulatora ? Jest tam ok. 7V. http://obrazki.elektroda.pl/5537785500_1...
Daj spokój tej uszczelce. Jak na zimnym silniku pokazuje wysoką temperature i po ściągnięciu kabla z czujnika temperatura spada do zera to na 99,99% do wymiany jest ten czujnik.
Zobacz czy "cyka" przekaźnik nr 7, albo na próbę zewrzyj mu szersze nóżki drutem. Fordy sa czasami pokichanei schemat nie odpowiada rzeczywistości, miałem raz tak, że masa na cewkę tego przekaźnika zamykała się przez wstrząsówkę, kable jak pamietam brązowy z czarnym szlaczkiem i brązowy, i brązowy nie masował, popuściło kabeloczko.
Ja tam wątpię w ten sprawny alternator, zwłaszcza, że 1,3 miał Lucasa. Ale fakt, kable sprawdzić trzeba.
Bufor dodowy najlepszy i najtańszy.
Sprawdź czy dochodzą impulsy od modułu do cewki. Jeżeli nie to sprawdź czy dochodzą impulsy do modułu. Domyślam się że jest to jeszcze system z aparatem zapłonowym,z czujnikiem halotronowym ( na aparacie złącze 3 stykowe) gdzie dochodzi+, masa, a wychodzi kabel impulsowy.
ale tam sa 2 kable, wiec pod ktory?
Nic na nich nie będzie, bo jeden idzie do lampki, a drugi do syganlizatora włączonych świateł. Działają przez zwarcie do masy. Wyczyść lub wymień wyłącznik. A na próbę zwieraj te kable do masy.
Dodatkowy kabel masowy na silnik daj.
Witam.Kolory kabli kierunkowskazów: czarny z białym i czarny z zielonym. C.Z.- żółty-zamyka, biały-otwiera. Strowanie "+". Pozdrawiam.
wybacz. to jest benzynka , kable i swiece wymienione.
Tylko ze nie mam klaksonu załozonego, a pod kierownica sa odlaczone blaszki. A jak znales kable ktore wychodza z kierownicy od razu??
Male cisnienie , bezpiecznik, przerwane kable, presostat, sprzegielko - szukaj
Nie szczotki, jest różnica potencjałów na kontrolkę, wbuduj zwykłą diodę w szereg ( na niebieskim kablu zacisku D+)
a Czy czujnik położenia wału nie bedzie ograniczał max obrotów jak padnie ? ja mam podobne objawy ale wiem ze jest padnieta sonda lambda zwarta do masy. Ale mimo wszystko bym zaczął od zapłonu kable , cewka, moduł.
Czy silnik jest benzynowy? Jeśli tak, to zacznij poszukiwania od kabli zapłonowych i cewki.
kabel szary, ale zależy od rocznika.
może świece i kable WN są stare.
a w jakim stanie masz pasek .... ???? sprawdz naciag .....albo profilakrycznie go wymien ..... ja bymtez sprawdził koncówki na kablach jak wygladaja .....
czytnik imi przy stacyjce
Witam. Potrzebny jest pomiar napięcia w czasie pracy rozrusznika (napięcie rozruchu). To napięcie powinno mieć wartość nie mniejszą niż 10,5V. Jeżeli napięcie rozruchu jest zbyt niskie to akumulator do wymiany albo remont rozrusznika. Mogą być słabe styki kabli. Pozdrawiam.
Jak wygląda sprawa z kablami, świecami ?? kiedy były wymieniane ??
Witam! Niedawno zakupiłam Forda Escorta 95r. i jest jeden problem w tym, że nie było żadnego radia tylko wielka dziura. Zakupiłam na Allegro odpowiedni kabel do podłączenia ze standardu Forda... http://obrazki.elektroda.pl/3690768800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9820371000_1... ale jak się okazało, z radia które już...
Witam! problem zaczął się jakieś dwa miesiące temu znaczy ładowanie było prawidłowe ale kontrolka bardzo dziwnie się zachowywała raz świeciła po przekręceniu zapłonu raz nie świeciła ale ładowanie zawsze było do dziś. Auto zgasło podczas jazdy akumulator rozładowany do zera, po godzinie pod prostownikiem odpaliłem no i ładowania brak. Do alternatora...
Nie wiem które to są kable. Sprawdziłem ten różowy który wychodzi z centralki to idzie dalej do skrzynki bezpieczników i jest wpięty kostką w skrzynkę w oryginalne miejsce po drodze na kablu jest bezpiecznik.
Dlaczego wymieniałeś uszczelkę ,głowica planowana. Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Popryskaj spryskiwaczem kable wysokiego napięcia.
A żeby zczytac błędy to trzeba chyba mieć jakieś oprogramowanie, no i kabel? A ja nie dysponuję
otóż Nie działa mi klakson po zderzeniu. Rozebrałam klakson w kierownicy, są tam dwa kable - Czerwony ze wsuwką i czarny, nie widzę jednak przy klaksonie po prawej stronie pod zderzakiem żadnego kabla w tych kolorach. Patrzyłam w wiązkę przewodów jednak niewiem jakie kolory mają dalej idące te kable. Czy te same co w klaksonie na kierownicy? Jeszcze...
skorodowana nakrętka na kablu łączącym akumulator z rozrusznikiem...
Witam ponownie. Kable i świece wymieniłem dziś lecz nie ma żadnej różnicy w przyspieszeniu i pracy silnika:( Pozdrawiam!!
Witam mam problem z swoim fordem.Po zapaleniu auto chodzi 5 sekund po czym gaśnie.Co moze być przyczyna?Dodam ze kable nowe ,świece nowe.czujniki sprawdzone.
ramka montażowa radia ford escort,złącze adaptacyjne ford-iso,adaptor antenowy bolczyk-jeżeli oryginalny kabel antenowy kończy sie fajeczką.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Moje się już po kończyły :? :? :? Mam. W Nałęczowie ( to gdzieś koło Lublina) mam kumpla , zrobi ci to. Choc nie wiem, czytam ten wątek i dostarcza mi sporo humoru, styka aby się kręcił jaknajdłużej. Albo nie, powiem-wejdz pod wóz, stanij przodem do chłodnicy, ( ale łeb trzymasz pomiędzy silnikiem a chłodnicą) i po lewej...
Zdecydowanie mysle ze jest tak jak wszyscy ci pisza. Najlepiej jak myjesz silniki to zabezpieczaj czyms elektronike w silniku( cewke, kopulke ). Wez kable wylmij i przemyj je rozpuszcalnikiem a pozniej dobrze wysusz to samo z kopulka i powinno pomoc, jednakze nie pomyl pozniej kolejnosci kabli. Pozdrawiam.
Musi być gdzieś zwarcie i dlatego się przewody grzeją. Trzeba przejrzeć kable gdzie jest uszkodzona izolacja.
W Escorcie mam gaźnik...czyli rozumiem, że przydało by się przeczyścić gaźnik sprawdzić świece, kable i powinno być ok?
witam, poszukuje infomacji w jaki sposób przeprogramowac komputer w fordzie escorcie 1.8 16 1997r. Najlepiej jakim sofcikiem jakimi kabelkami, albo jakiejs firmy na terenie ślaska ktora sie tym zajmuje.
zielony i niebieski
Używkę sprzeda mi kumpel który pracuje w sklepie motoryzacyjnym i jest w stanie całkiem dobre akumulatory załatwić.Pasek jest naciągnięty dobrze, to już tez sprawdzone. Zastanawia mnie jedna rzecz. Jak dzisiaj kabel wzbudzania był odłączony i wzbudziłem altka dodając ostro gazu to napięcia były ładowania były wyższe niż wtedy gdy podłączyłem już na...
sprobuj te opornosci zmierzyc nie na czujnikach tylko na pompie ABSu, bo moze kabel jakis uwalony po drodze
Tak problem rozwiązany okazało się że jak ktos robil cos przy aucie to masy do silnika nie dokrecil porzadnie i sie odpial ten gruby kabel. po problemi. Rozrusznik sprawny alternator tez.
O rany! Do moduły dochodzi wtyczka, ma ona około 13 pinów. Do dwu pinów dochodzą brązowe kable, z tego co pamiętam na 3 i 9, zresztą nieważne, brązowe. Gubi się masa na jednym z nich, ta masa jest uskuteczniania kabeloczkiem dokręconym na podłużnicy. Trzeba wziąć żarówę, dołaczyć do plusa z jednej strony a z drugiej szukac czy jest ta masa czy jej nie...
Raczej nie, ta chyba jest od świateł i od kierunków. Powinna być b. podobna ale z 10 albo 11 kablami.
Witam . Też miałem podobny przypadek podałem + na środkowy kabel wtyczki od cewki i zapalił sk.bezp.
Zobacz na kable od TPS do wtyczki 3 pinowej
do kristo--- to jest wersja immobilisera ze sterowaniem centralnym zamkiem do gorzala 84--dobrze poczytałeś i poczytaj jeszcze kolory kabli w kyóre masz sie wpiąć są na forum ,po co Ci ta centralka jak masz kable do wpięcia
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy na ciepłym silniku. W momencie gdy odpalę samochód i silnik jest zimny to faktycznie czuć te 90 koni, natomiast po 10-15 minutach jazdy gdy się już nagrzeje to aby ruszyć z miejsca muszę wpierw wcisnąć gaz do oporu i poczekać aż wskoczy na około 2000obr. a następnie sprzęgło pomału...
schemat kabel escort escort kolor kabel escort schemat kabel
licznik instrukcja bridge vectra silnik dymić biały
bestway podgrzewacz rower treningowy
Impedancja głośników dla wieży Technics EH590 Samsung: Kanał audio bez sygnału wideo - rozwiązania