zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
zgadza sie .aku nie odpiołem czy mógł się uszkodzić licznik? kabel mam ale teraz nie łączy mi się z silnikiem,immo,wskaznikami :( ale stacyjka była wyłączona i nic nie szarpałem wszystko starannie odpiołem i a wskazówka tez luzno naszła tak ze podłozyłem na ośkę panceż z kabelka skrętki dodam ze szybko i nieregularnie miga teraz kontrolka od świateł...
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Brązowa pewnie jest to wkładka stacyjki która powinna być zamontowana do stacyjki. (jest tylko kostka bez kabli?), Druga biała zapewne z kablami powinna być zamontowana do brązowej. Jak coś to daj foto.
Jak złączka pod dywanikiem pusci to nie masz prądu wszędzie. Po prostu zobacz czy masz prąd na kablach niebieski i czarny kostki stacyjki.
A kostka mi wysiadła i nie potrafie jej samemu wymienić
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
tą kostke wymienia sie bez zdejmowania kierownicy.Ja wykręcałem odpowiednio wygiętym śrubokrętem.
Jeśli nie ma immobilizer to wystarczy zdemontować kostkę stacyjka to z kablami i przekręcić. Jak odpali to jesteś do przodu.
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
rozwiązałem problem- tkwił w jednym z kabli ( kostka stacyjki). To tam należało szukać
pewnie umarł rozrusznik, albo kostka stacyjki, trzeba zaciągnąć ręczny (lub podłożyć cegły pod koła jak ręczny nie trzyma) wrzucić luz w aucie, podpiąć dodatkowy kabelek do tego cienkiego kabelka w rozruszniku i drugi jego koniec przytknąć do plusa akumulatora, jeśli będzie też tylko pykać to rozrusznik do wymiany, jeśli będzie normalnie kręcić silnikiem...
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
Szukam schematu do podłączenia kabli do kostki stacyjki Vw Scirocco rok 1991. Ktoś chciał mi ukraść auto i powyrywał kable z gniazda.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
https://obrazki.elektroda.pl/5910642300_... [/youtube]Witam. Potrzebuję schemat kostki stacyjki. Jaki kabel do czego.
Jak podłączyć kable do stacyjki ( Mazda 323F ). Brakuje mi kości łączącej kable ze stacyjką.
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Zwierasz w stacyjce kable aby pojawiły się świecące kontrolki na desce. Jeżeli rozrusznik sprawny to podajesz zasilanie na kabel sterujący rozrusznikiem, wszystko w kostce stacyjki. Jeżeli rozrusznik niesprawny to patrz pierwsze zdanie i pych.
Dzięki
Szukam schematu kabli do kostki stacyjki volvo fm7
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Sprawdź czy na kostce "2", po przekręceniu stacyjki na zapłon, jest napięcie +12V na dwóch pozostałych kablach, względem grubszego brązowego (masy).
W kostce ISO masz dwa kable-zolty i czerwony-Jeden jest od stacyjki a drugi od aku.W radiu masz tez zolty i czerwony-skrec te kable razem i podepnij pod zolty lub czerwony z kostki ISO-nie pamietam ktory :) Pozdrawiam P.S. Ale namieszlem :) jak by co to pisz
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Proponuję wmontować ze stacyjki "kostkę" i sprawdzić czy problem jest "mechaniczny" czy "elektryczny" jeżeli stacyjka blokuje się mechanicznie (częsta usterka w felicji, szczególnie w wersji nowszej tj. z kluczykiem który ma nafrezowany rowek "w śrdku") musisz wymienić całą stacyjkę, jeżeli nie "kontaktuje" elektrycznie wystarczy wymienić kostkę.(to...
Sprawdź jakość zasilania kostki stacyjki. Prawdopodobnie spadek napięcia występuje na kablu zasilającym kostkę stacyjki stad takie problemy. Pozdrawiam
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
To nie jest brak masy, różnica między klemą a silnikiem max 0.4V napięcia nawet na ciepłym silniku. Po przekręceniu kluczyka napięcie na elektro magnesie ok 11.5V, omijając kostkę stacyjki tak samo (mostkowanie na wtyczce kostki). Świece żarowe pobierają tyle prądu. Na kablu do kostki stacyjki jest 12.7V. Może tu jest problem na kablu z stacyjki do...
Potrzebuję schemat kostki od stacyjki, bo tamte kable mi się połamały, bo ktoś tam już ingerował.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Tak, tylko nie ma kabli i kostki
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Teraz się kapnąłem że nie wiem co to za auto ale chyba B5. Tak czy tak licznik jest zasilany po zapłonie z linii 15, a tą załącza bezpośrednio stacyjka. Więc jak nie ma przerw w kablach to wychodzi na to że kostka stacyjki.
Na stacje masz zazwyczaj cztery kable. Dwa to gaszenia ,a dwa inne to start. Tu masz raczej poprawny schemat elektryki kojota. https://obrazki.elektroda.pl/29_12666087... Wystarczy poszukać. Daj zdjecie kostki, kabli, od stacyjki.
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
Tak, ma wielki wpływ, tak trudno odczepić kable od zamontowanej kostki, podpiąc do tej wyjętej, przekręcić i popatrzeć czy będzie tak samo, czy coś się zmieni?
Np. czarno/żółty kabel w kostce stacyjki.
Sprawdź czarny kabel idący od kostki stacyjki. Ma na nim być +12V po włączeniu zapłonu.
Nie prościej po schematach szukać? Sprawdźcie kostkę stacyjki - KL15 to wysterowanie bendixa rozrusznika. Sprawdzicie kabel wysterowania bendixa przy samym rozruszniku- tym kablem zamyka się obwód przekaźnika Funkcji X odpowiedzialnego m.in za światła mijania i wszystko to co działa po stacyjce. Jeśli KL 15 z kostki stacyjki upalony to można doraźnie...
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Witam. Ktoś kiedyś połamał kostkę kabla plusowego od stacyjki, którą wpina się do rozrusznika i zarobił kabelek konektorem, wsunął na pin w gnieździe kostki rozrusznika. Pin wypadł razem z konektorem na kablu. Czy jest jakiś sposób, by wzbudzić rozrusznik dając zasilanie ze stacyjki, aby silnik odpalił i dojechał na warsztat? https://obrazki.elektroda.pl/3216981400_...
kabel niebieski kostek stacyjka kostek stacyjka skoda kostek stacyjka schemat
mixture adaptation pogodynka czujnik internet radiowy instalacja
vestel 17ips72 daniel rakowiecki
Osłabione ciśnienie wody w lodówce z filtrem – przyczyny i rozwiązania Schemat lampki rowerowej Deilin - analiza i typowe rozwiązania