Zacznij od wyjecia wtyczki z czujnika wstecznego znajdującego sie w skrzyni biegów a nastepnie zmostkuj te dwa kabelki,które tam sie znajdują,wtedy bedziesz wiedział gdzie szukac przyczyny czy w czujniku czy raczej w kablach.
Luzny kabel od włącznika maski dla alarmu.Zobacz co się dzieje z prądami przy samym rozruszniku....
Problem polegał na uszkodzeniu kabla USB
Wypnij kostki a jeżeli są 2 grube kable to je połącz.
Witam, możesz skorzystać z tych dwóch opcji, na naszym rynku raczej nieosiągalne to rozwiązanie jest. Może sam zrobisz z drugiego linku ? napisz czy pomogło? http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-R... http://www.torontomazda3.ca/forum/showth...
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
szukaj przy skrzyni biegów.
Zanim dopadniesz sie do ecu sprawdz instalacje od czujników do ecu . Ecu tez może być winne. Sprawdz czy jest przejście w kablach
Sprawdzałeś napięcie czy jest na zasilaniu silniczka z okien? Bo może gdzieś kabel przerwany.
Mam to samo z tribute, brak kierunków z tyłu, gdzie te kable z bezpiecznikami???
Poszukaj tego co jest na drugi końcu tego "czytnika" i daj znać co znalazłeś lub gdzie idą przewody od tego. Kable wchodzą za radio, ale to zostawiam na jutro. Muszę ogarnąć manual jak zdemontować całe radio, klimatronik itp. Itd., żeby dotrzeć do tych kabli.
Możliwe że w drzwiach jest któryś kabel przerwany, lub siada centralka od centralnego zamka.
Mazda 3 - rozpiska
tylko że u mnie nie ma co rozcinać płyta główna jest zlutowana 8 pinami z płytką wtyczki ale od samych pinów na wtyczce nie wychodzą żadne kable
jakie kolory masz kabli
Względem czego mierzysz te zielone kable.
P i d to sterowania że sterownika silnika. Podejrzewam że zamontowano nie właściwy regulator lub masz przerwę w kablach.
zobaczymy po wymianie kabli
Ale nie napisałaś dlaczego to robiłaś bo według mnie tu może leżeć szczegół robiłem bo światełka do jazdy dziennej (taka listwa LED) w tej lampie przestały działać. U mnie jest oświetlenie matrycowe, zapewne skrętne. Wygooglowałem, że przy pomocy MaxiEcu można przeprowadzić taką adaptację, ale to konkretnie urządzenie jest do pojazdów do 2017, a ja...
Czy ktoś wie co to za wtyczka i gdzie można ją dostać? Wtyczka zasilania lusterka :D a dostać ją można w ASO z całą wiązką. Wątpię abyś znalazł do niej pasującą część i raczej nie ma opcji żeby wypuścić zasilanie bez cięcia kabli.
Czy po podłączeniu dwóch przewodów od grzałki powinna zaświecić się probówka? Bo u mnie się nie świeci, dopiero jak jednym kablem dotknę masy.
ten model ma cewę w aparacie z aparatu wychodzą 4 kable WN i przychodzi kostka na kilka kabli
A może więcej informacji, który rocznik, masz moduł zapłonowy, czy cewka plus aparat rozdzielający???. Prawdopodobnie pomyliłeś kolejność kabli!
Witajcie ponownie mam Mazdę 323 benzyna 2.0 z gazem podczas ruszania delikatnie szarpie silnikiem wymieniłem jeden kabel od świec bo miał przebicie i świece zapłonowe trochę lepiej ale nadal jest problem , co myślicie na ten temat? , gdzie może tkwić problem? , może powinienem wymienić wszystkie kable ??.
Wrzuć fotki jak to wygląda.
Dopiero teraz udało się cokolwiek sprawdzić. Mianowicie wymieniłem cały przełącznik zespolony na nowy i niestety nic to nie dało. Wiec wina nie leży w manetce tylko gdzieś indziej, tylko gdzie? Czy to może być wina samych silniczków, czy bardziej gdzieś na kablach?
Sprawdź PW. Co prawda po angielsku, ale ucz się języków, bo nie wiadomo na jakim zmywaku będziesz stał :) .
Krańcówki i central przy module w prawym progu.Też rezystor ale z tego co kojarzę to chyba trzeba czas zwiększyć albo dać dwa impulsy.Reszta z lewej kolory standardowe dla tej marki.Krańcówki chyba wspólne na jednym kablu.
Niekoniecznie to jest to samo. Różni się trochę. Kupię na Ali antenę do Mazdy, odetnę i zlutuję kable.
sprawdź bezpiecznik i kable i już
Najpierw wymień te poklejone izolacją kable zapłonowe
Proszę...schemat audio
Sprawdzić naciąg paska klinowego.Najlepiej tak:przy unieruchomionym silniku próbować pokręcic dłonią koło pasowe na alt.Jeżeli się obraca,a nie obraca się przy tym koło pasowa na silniku pasek jest za luźny. I po drugie-zmierzyc napięcie bezposrednio na terminalu alt. (ta sruba z grubym kablem)
Tak nie jest, są różne kable i oprogramowania
Jeżeli kontrolka po włączeniu zapłonu się pali i po zapaleniu gaśnie to prawdopodobnie albo spalony pasek i słaby naciąg albo spalony bezpiecznik głównego zasilania alternatora/ gruby kabel/.P
Dodaje zdjęcie i proszę i pomoc. Dodam że obok wisiały kable od świateł przednich przeciwmglowych.
Może pseudo mechanik schował do wiązki, sprawdź pod wentylatorami, pod chłodnicą, oglądnij dokładnie pobliskie wiązki gdzieś będzie może nie oryginalna izolacja. Dodano po 1 To będzie pojedynczy grubszy kabel zasilający.
Sprawdz strobolampą jakie masz wyprzedzenie zapłonu i czy NA PEWNO dobrze założyłeś kable zapłonowe.
Wężyki nie jest zatkane, tylko po włączeniu przy kierownicy nie słychać że pracuje pompką tylko wycieraczka. Tak niby niema napięcia na kable do silnika pompki...
O czym piszesz? Czym czytasz ten bład? Mam na myśli EPROM przy pompie, bład czytam przez kontrolke swiec zarowych. Próbowałeś zmienić ecu na takie samo? Nie, nie próbowałem bo nie mam niestety takiej mozliwosci :cry: Pozatym w tym modelu sa dwie puszki jedna to ECU a druga to sterownik pompy wtryskowej i tak naprawde nie wiem która korzysta z Epromu....
Witam, mam Mazdę 6 2004 rok. W aucie jest standardowe wbudowane radio na płyty CD (bez obsługi plików w formacie mp3). Chciałbym dlatego do radia podpiąć kabel ze wtyczką mini jack tak, abym mógł podłączyć do niego odtwarzacz mp3. Czy wie ktoś, w którym miejscu taki kabel należy podłączyć? Pozdrawiam i dziękuję z góry
Kabel KKL+ sofcik Mazda_com.
Problem może tkwić najprawdopodobniej w siłowniku od kierowcy lub w centrali centrlnego zamka, chć nie jest też wykluczone że jest jakiś kabelek uszkodzony. W zależności jaki masz model tam zamontowany od siłownika od strony kierowcy wychodzi 5 kabli. Sprawdz czy otwierając i zamykając drzwi od strony pasażera też jest coś takiego? Może być też taka...
a niwe ma do tego jakiegos kabla i programu??
Szukaj po szrotach.
Nie wiem co to był za sprzęt co miał mój majster, ale wyglądało to jak duży miernik i nic tam nie pokazało a problem jest.Sprawdziłem ilość płynu,świece, kable nowe.
Witam chce przeciągnąć kabel od wzmacniacza do akumulatora i nie mogę znaleźć żadnego otworu którym bym mógł to zrobić może orientuje się ktoś w temacie Mazda 6 GG z 2003r
Najczęściej przełącznik w drzwiach kierowcy, lub uszkodzona wiązka kabli w drzwiach kierowcy.
Witam, spróbuj odkręcić i przeczyścić kabel masowy w lampie.
Tak katalizator sprawny . Tak jak pisalem auto dziala normalnie Po odlaczeniu kabla od przepływki
Świece, kable zapłonowe, odradzam Boscha.
Jak w temacie - w kostce przy pierwszym wtrysku nie mam napiecia., w pozostalych wszystko gra. W kostce jest plus, a nie ma masy- czyli jak mniemam sygnalu z ecu.ktory pin w komputerze odpowiada za ta mase ? Chcialbym sprawdzic czy do wymiany mam ecu czy kabel. Pozdrawiam!:)
Podstawa to sprawna instalacja zapłonowa (kable , świece, palec, kopułka). Jeśli to sprawne to może mieszanka na gazie za biedna.
Weź miernik i pomierz trochę: -ładowanie -napięcie akumulatora przed odpaleniem auta -pobór prądu na wyłączonym silniku oraz sprawdź połączenia, może masa się przełamała bądź kabel plusowy niedomaga.
To jest po przekręceniu kluczyka. Nawet po podłączeniu kabli też to samo.
Jezeli masz diode od alarmu to łatwo trafisz po "kablu" do centralki. Nastepnie dalej idz po kablach które służą do blokowania obwodów, łącz przewody rozciete a od centralki odcinaj.
Mogą być diody wzbudające, ale równie dobrze regulator (kabel czerwony to 15).
Masz na myśli R z RB połączyć bo zostają jeszcze trzy kable prócz masy.
https://obrazki.elektroda.pl/7201829800_... Kabel od alternatora przetarty
Przełącznik podłączasz jednym końcem do sterownika silnika, a drugim do masy. Sterownik widać na fotkach w lewym górnym rogu. Poniżej zaznaczyłem Ci na czerwono piny sterownika podłączone do masy (kabelkami czarno-niebieskimi i jednym szarym) i na zielono ten do podłączenia stycznika (kabel biało-zielony). http://obrazki.elektroda.pl/7592643900_1...
Niestety, latam z miernikiem i nie mogę zlokalizować kabli pod które mam się podpiąć. Ktoś może ma schematy i potrafi z nich wyczytać pod które kabelki mam się podpiąć? Tak łopatologicznie, gdzie brązowe a gdzie niebieskie kable podpiąć?
czujnik musi być w chłodnicy z boku jak znajdziesz to połącz kable od niego i zobacz czy wentylator wogóle działa jeśli tak to czujnik do wymiany
A kable od świec kolega sprawdził? Może pompa ale najpierw zobaczy kolega kable od świec.
Witam koledzy. Potrzebuję schemat gniazda diagnostycznego do mazda 6 2010 2.2 163 KM. Kolory kabli oraz numeracje wpięcia pinów.
jeżeli dobrze rozumiem po podaniu impulsu zamykania z alarmu siłowniki idą w odwrotnym kierunku niż chcemy należy zamienić miejscami kable w siłownikach
Michał_74: wiem, miałem nie tak dawno taką kijankę i sporo w niej naprawiałem zanim była zdatna do jazdy ;) moja była w dodatku w automacie! fajki długie są też np w Hondach, w Oplach, Subaru, renault, tu masz np orginały renaulta nie aż tak drogo: https://allegro.pl/oferta/przewody-zaplo... nie pamiętam tylko...
Łączysz miedziany z aluminiowym.
W której części? w kanlach od kostki ISO czy w kablach od tej przejściówki?
Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i żaden nie jest przepalony. Jeszcze zauważyłem że nie słychać aby pracowała pompa paliwa. Spróbuje podać bezpośrednio plus na cewkę i zobaczę co sie stanie jeszcze sprawdzę czy komputer w ogóle pokazuje jakieś kody błędów. W tym aucie podobno cewka nie jest sterowana komputerem ale pewny nie jestem a w schemacie nie...
Jeśli masz multimetr ustaw go na piszczek. Jedną końcówkę multimetru wepnij we wtyczkę rozłączonego któregoś wtrysku. 2gą końcówką macaj przy gnieździe wyjętego przekaźnika od gazu. Jak trafisz kabel to będzie piszczeć. Potem w gnieździe przekaźnika odnajdź plusa. Zrób mostek z drutu/kabla/co tam masz między tymi pinami. Na ogół piny 30 i 87 przekaźnika.
Niestety nic nie znalazłem, żadnego schematu rozpiski kabli jak idą :(.
aku może powodować uszkodzenie alternatora... może uzywki były do bani... ile kabli idzie do alternatora?
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu. Także też mam ten problem i nie widzę tam nic białego. Mazda 3 2004 top sport.
Jeżeli masz alarm to sprawdź kable przy grodzi od syreny alarmu.
Czy ten kabel http://allegro.pl/kabel-sygnalowy-hq-ofc... jako sygnałowy by się sprawdził? Oznaczenie kabla z mazdy to (vss 0,8F).
sprawdź alternator lub kable od alternatora do akumlatora
To ja się domyślam, tylko mi chodziło o to że przecież napięcie idzie z kostki i jest zabezpieczone. Dlatego nie byłam pewna czy ten dodatkowy kabel również uziemiać
Pewnie do iphona :)
Większością funkcji, w tym kierunkami/awaryjnymi steruje elektronika, która siedzi w tej skrzynce (tzw. passenger junction box). W pierwszej od lewej wtyczce (najmniejszej, której nie widać na zdjęciu), drugi przewód od dołu po lewej stronie (pomarańczowo-czarny?) to sygnał przychodzący z włącznika awaryjnych. Sprawdź, czy kabel ma ciągłość do gniazda...
Witam mam problem z prędkościomierzem auto nie pokazuje mi prędkości i nie nalicza kilometrów. W jaki sposób mogę sprawdzić czujnik prędkościomierza dodam ze wtyczka jest na dwa kable
Jakiś czas temu miałem identyczny przypadek! Mazda 626 2,0D alternator Mitsubishi. Ładowanie było do 18V, kontrolka ładowania nie świeciła wcale. Przyczyną był ugnity przewód od kontrolki (jakieś 20cm od alternatora) Po zlutowaniu kabla wszystko wróciło do normy. Jeśli masz taki sam alternator to dochodzą do niego 2 cienkie kable. Do wyjścia R(S) dochodzi...
Dołącz drugi (im większy tym lepszy) akumulator na kablach i sprawdź co będzie.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
spróbuj posprawdzać wszystkie kable od deski może jakiś odpięty
Jak brakuje sterowania, to leci on z BCM. Może trzeba sprawdzić co tam za błędy są co? A może po prostu kabel przerwany. Jak plusa to łatwo go podciągnąć z czego innego.
Witam. Nie działa u mnie prędkościomierz w samochodzie. Bezpieczniki sprawdziłem, kable przy prędkościomierzu też. Czy ktoś wie co jest nie tak? Krzysztof.
Witam. Może masz gdzieś uszkodzony przewód, przetarł się lub ściśnięty. Lub słabej jakości ekran w przewodzie.
Rocznik 89, niestety ciężko znaleźć drugi alternator do tego samochodu , jestem ciekaw czy z innych mazd mogą pasować. To teraz pozostaje mi przegrzebanie kabli łącznie ze sprawdzeniem diody kontrolki.
Okazało się że spaliłem diody, przypadkowo robiąc spięcie na kablach.. Temat zamykam, dzięki za sugestie.
20mA to nie za dużo. Tak na chłopski rozum to pasuje do immobilizera lub alarmu. Poza tym przez 5 dni postoju wychodzi 2,4 Ah, co nie powinno zbytnio rozładować sprawnego akumulatora (zwykle to pojemność około 70 Ah). Czy na innym (pewnym) akumulatorze wygląda to podobnie? Jeśli na pełnej baterii słabo kręci, to prawdopodobnie kwestia kabli do rozrusznika.
Jeśli widzi tylko błąd obwodu i był przecięty kabel to zawalczył bym jeszcze. Ile przewodów idzie do czujnika?
tzn. kluczyk w pozycje zaplon i sprawdzic ? juz tak robilem i wychodzilo 12.4 tak bylo na wszystkich trzech kablach jesli o to chodzi
No i problem masz rozwiązany. Wymień wadliwą cewkę oraz kable :) (może się trzymać na jednej śrubce)
Wtyczki i gniazda w panelach sterowania oraz między drzwiami i karoserią są czyste, niewypalone i nieskorodowane. Pozostaje sama wiązka, kabel może mieć przerwę przy nienaruszonej izolacji.
dzięki za linka, przydał się, bo sobie od razu CB zamontowałem i dało się schować kable.
Witam Mam mazda cx5 2013 2.0 skyactive, w aucie ktoś wyciął gniazdo obd2. Tylko te kable ze zdjęcia znalazłem w okolicach miejsca gdzie było gniazdo. Masy dwie są, na czerownym brak napięcia ale to nie problem. Moje pytanie który z nich to CAN L i H bo chce to odtworzyć? Pozdrawiam Marcin
To jest centralka z alarmem firmy stig z allegro jak to podlaczyc to wiem tylko problem jest z tym ze ciezko przeprowadzic nowe kable do slilownikow drzwi (sam je zamonotowalem STIG) ale posiadm w drzwiach wyprowadzone przewody do szyb i centralki. Moje pytanie jest gdzie moge sie podlaczyc do tych kabelkowpod kierownica, poprostu wykorzystalbym orginalne...
Jak podłączyć kable do stacyjki ( Mazda 323F ). Brakuje mi kości łączącej kable ze stacyjką.
Masy sprawdzone i poprawione szczególnie 3 kable były zaśniedziałe, te obok filtra powietrza lecz zabieg niestety nie przyniósł żadnych skutków.
Sprawdziłem bezpieczniki. Brak prądu.. Powinneś sprawdzić czy jest napięcie po obu stronach bezpiecznika / ów
mazda kabel kabel drzwiach mazda airbag mazda mazda
schemat blokady drzwi sharan schemat wiązka przekaźnik grzałki pralki whirlpool
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Mercedes S Klasa W220 - brak reakcji, kontrolka ABS Motus hulajnoga - lewy kierunkowskaz nie wyłącza się