Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Budżet około 200 zł. To ma być do zastosowań domowych.
A co jest na końcu tego kabelka? Może to jest antenka od alarmu?
Możliwe, sądzę że dość duży prąd przez niego płynie plus dodatkowe czynniki i tak się dzieje.
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Możesz sprawdzić czy do zasilania są doprowadzone dwa kable? Jeden to +12V a drugi masa. Musisz sprawdzić miernikiem czy ten kabel nie jest właśnie masa i czy ma połączenie na minus z akumulatora
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Sprawdź czy na kablu podłączonym jest plus czy masa.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Skoro masz po dwa bezpieczniki w kązdej lampie to ktoś poprawiał światłą. Zrobił to pewnie tak że pociągnął do lamp nowy kabel pewnie prosto z akumulatora i zastosował przekaźniki do żarówki mijania i drogowej. Zasilanie na przekażniki jest cały czas, a sygnał sterujący (na cewkę przekażnika) idzie z włącznika świateł przez manetke mijania / drogowe)....
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Napisz gdzie ten kabel się znajduje, jaki ma kolor średnicę. Jaki masz problem z samochodem, co nie działa?
Generalnie do starych roczników bez CAN czyli maksymalnie do ok 2004 (4 generacja golf , pasat 3b , stara ibiza, cordoba , skoda octawia , fabia do 2004 stare audi do 2004 ) Ford możesz zapomnieć , bo stare mają zupełnie inne interfejsy a nowe CAN . Usunąłem zbędne komentarze. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony...
np. 52-pinowe , brązowe złącze - czerwono/czarny kabel na poz.14
Samo napięcie nic nie powie. Musisz obciążyć kabel żarówką minimum H4/H7. Tak samo na pompie jak i na bezpieczniku. Mówimy tu o "grubych " obwodach. Reszta małą probówką 12v.Jak jasno świeci podobnie jak na aku no napięcia nie trzeba raczej sprawdzać. A jak chcesz schemat to jeszcze brakuje info czy to zwykły ABS czy ESP Itd.
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
To jest tylko do VW audi Skoda .
a może nie kombinuj tylko poprostu wyjmij radio i wsadz do gniazda kawałek cienkiego śrubokręta jak zagra to albo kabel albo raczej wzmacniacz w antenie na dachu ....wyjmij to i kabel przylutuj bezpośrednio do anteny omijając właśnie ten wzmacniacz i też będzie działać
Sama długość kabla nie będzie problemem. Jeśli będzie za krótki to najlepiej odciąć go od terminali złącza i dolutować kabel USB o właściwej długości (przed lutowaniem wyjąć terminale ze złącza, aby się nadtopiło). Trochę zabawy, ale będzie to najlepsze wyjście.
(...) twiera zamek. Wszystkie pozostałe kable zwierane do masy nie dają żadnego efektu. (testowane przy zamkniętych drzwiach) Wszystkie podłączenia wykonuje bez opornika. https://obrazki.elektroda.pl/5945758700_... Nie mam pomysłu jak podłączyć, abym mógł zamykać z pilota, może oporniki? Dziękuję za dostarczenie zdjęcia i dodatkowe informacje....
To teraz działa LPG? Kabel kupisz na alledrogo - byle by miał USB oczywiście no i pasująca wtyczke. INTERFEJS LPG USB do KME STAG q-box LOVATO LPGTECH
Tutaj ewidentnie poluzowało się połączenie , albo zacisk końcówki , albo poluzowało na śrubie . :| Dodano po 1 Zarabiając na nowo też można o ile nie będzie za krótko . :|
Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy kabel) i odhaczyć ptaszka przy okienku sygnał stacyjki podłączony
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
Mi działał kabel od Viaken'a. Zwykły K-line chyba. Skąd jesteś bo w sumie mam i nie używam . Do adaptacji Vag Com 3.0 lub dodatkowo używałem Motordiag Simos Manager specjalnie do Felicii 1.3. Co do adaptacji jazdą to chyba cykle zimny/ciepły bardziej maja na to wpływ. U ojca w czasach " ciemnych" zajęło to ok 2kkm zanim przestały się obroty wieszać...
Samochodziarzem jestem zero/jedynkowym. Coś działa albo nie działa. Tyle. Ale miałem kiedyś Fabię przez 6 lat. Psuła się na potęgę, co 2-3 miesiące wizytowałem warsztat. Upierdliwe były awarie elektryki. Okazało się (zresztą gdzieś w necie znalazłem temat), że wiązka elektryczna jest umieszczona w jakimś głupim miejscu (w nadkolu?) i jest tak solidnie...
Zobacz sobie miernikiem czy rozłączyło wszystko czy może jest rozłączona masa lub plus jednego przewodu. Będzie mniej do roboty.
A może bardziej rozsądne okaże się założenie anteny SIRIO T3 27 w miejsce radiowej? Czy w takim wypadku konieczna będzie wymiana kabla antenowego? Tak kabel trzeba zmienić ze względu na jego długość i oporność falową. Każda antena do CB w samochodzie ma odpowiednią długość kabla więc musisz zastosować ten kabel który jest oryginalny dla sirio T3 27.
Witam Temat powtarzalny, ale nie mogę się nigdzie doczytać. Potrzebuję pomocy waszej. Skoda Octavia 1 2004r benzyna/gaz. Samochód odpala normalnie po nocy. Ale przejedzie ok 20km wyłączę, za jakiś czas włączę i nie może się uruchomić. I przechodzi w tryb awaryjny, i mogę dalej jechać, ale nie ma mocy takiej jak zawsze. I zauważyłem że jeden kabel jest...
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
udało się, przeciągnąłem anteną od cb. Dziękuję, pozdrawiam
Weź w ręce kontrolkę! Niech ktoś próbuje kręcić rozrusznikiem i zobacz kontrolką czy dochodzi na któryś kabelek + (jak zrobi stacyjke na rozruch to kontrolka Ci się zapali jeżeli wyłączy zapłon to kontrolka zgaśnie)- myślę że wiesz o co mi chodzi Jeżeli na żadnym z kabli dochodzącym do rozrusznika nie będziesz miał + to znaczy że: -mógł ugnić gdzieś...
Jak to jest ten najtańszy kabel działający z polskim vagiem, vcds lite itp to jest szansa nawet dopisać nim inny licznik. W tym temacie jednak nie pomogę bo nie robiłem nim nic po za wyciąganiem pinu z licznika po złączu, do reszty mam inne graty. Czekamy na foto.
W sterowniku silnika jest ogranicznik prądowy na zasilaniu linii 5V na czujniki. Przy zwarciu niepełnym jakie występuje często w wiązce ecu ograniczy wartość prądu stąd spadek napięcia linii zasilania 5V. Problem ze znalezieniem usterki może być spory. Elektrycy też nie lubią takich klientów bo mogą przy aucie siedzieć 8h i nawet usterki nie zobaczą...
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Masz uszkodzony kabel Tacho i Windows go nie widzi, przez to nie możesz się połączyć tym kablem z licznikiem. Wyraźnie widać na jednym ze zdjęć że program nie widzi interfejsu - Interface Not Found. Może nie łączyć wtyczka USB lub coś innego. Na zdjęciu widać że jest komunikacja z licznikiem za pomocą VAG tylko masz pustą pamięć w liczniku. Gdybyś nie...
hehe sam jezdze poldkiem i ciesze sie ze jest to tak rozwiazane ;) a u Ciebie musisz miec właczony zapłon aby wentylator pracował. To istotnie jest zawór "odcinajacy" a konkretnie to cewka do której jest podłaczona masa ze "szkła rezerwy" a drugi kabel jest puszczony do przodu auta i połaczony z bialym wychodzacym z centralki. Dodano po 2 nie istotne...
Moja sugestia jest taka: Najpierw sprawdz zasilanie alternatora (ten gruby kabel przykrecony do niego sruba 6mm). jesli na nim bedzie wystepowało napiecie rowne napieciu akumulatora to pozostaje do sprawdzenia stojan alternatora (to buczenie i wycie moze wskazywac ze dostał on przebicia miedzyzwojowego a to kwalifikujemgo na złom).po wyjeciu stojanu...
Kolego dziękuję za podpowiedź Skoda Fabia lll 19r.dokładnie ta sama przyczyna złamany kabel na przejściu między karoseria a klapą
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Sprzedam kabel diagnostyczny do samochodów z grupy VAG (VW/Audi/Skoda/Seat), działający z aplikacją VCDS 10.6.3EN z samochodami produkowanymi w latach 1992-2011r - czyli obsługuję nawet najnowszą szynę CAN. Cena 220zł wraz z kosztami wysyłki kurierem z opcją za pobraniem. Kontakt na PW lub kable.przewody(at)gmail.com
Posprawdzałem parę rzeczy i kilka faktów mnie nurtuje. Odkręciłem co potrzeba i moim oczom ukazała się wiązka, którą jak odwinąłem z taśmy, w palcach poczułem wodę. Na lewej podłużnicy te kable sobie leżały i gniły w wodzie. Z tego co wiem, typowa usterka dla Fabii I. Na 1. rzut oka stan wiązki nie był zły. Jeden kabel miał zerwaną izolacje, ale wciąż...
Auto jest z fabrycznym modułem komfortu.Pilot sprawdzałem na starym telewizorze były zmiany obrazu także wydaje sie być sprawny.Jeśli chodzi o VCDS to czy kabel KKL wystarczy?
Potem zauważyłem, że na moim akumulatorze jest naklejka, żeby najpierw podłączać + a potem -.. Wszystkie tego typu informację są tylko w jednym celu - by zmniejszyć ryzyko niebezpieczeństwa. Jeśli na początku połączysz oba minusy akumulatorów, a potem trzymasz kabel plusowy, podpięty z jednej strony do akumulatora - to jeśli wypadnie Ci on z ręki,...
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Co to za urwany kabel? https://obrazki.elektroda.pl/1283687400_... https://obrazki.elektroda.pl/1594325100_... https://obrazki.elektroda.pl/3311372200_... AI: Gdzie dokładnie znajduje się ten urwany kabel w samochodzie? jest połączony z kablem od czujnika wody chłodnicy AI: Czy możesz opisać lub przesłać...
Mam problem z drzwiami pasażera ani od zewnątrz ani od wewnątrz nie da radę odtworzyć kompa podłączylem i pokazuje słabe napięcie zasilające więc może ktoś pomoże jaki jest kabel zasilający do zamka skoda superb 2
no nie wiem czy da się naprawi ten kabel bo jest urwany przy samej końcówce
Skoda Fabia 1.4 Rok prod 2002 silnik AZE przepraszam za niepodane dane :|
Witam wszystkich. Mam nietypowy problem. Mianowicie mam samochód Skoda Fabia 1 hatchback 2001 r. w którym mam niefabryczne radio. Zawsze odbierało dobrze tylko jedną stację, ale po podłączeniu separatora antenowego miałem pełny sygnał na wszystkich stacjach. Od paru dni niestety znowu powrócił sygnał tylko jednego i po wymianie separatora ciągle to...
skoda kabel skoda schemat kabel wymiana kabel skoda
odkurzacz dyson problemy przebicie kabel emulacja sonda lambda autronic
Łącznik spryskiwacza Skoda Octavia 3 - nazwa i funkcja TP-Link: Świeci tylko dioda Power - co robić?