To z tyłu sprężarki to wyłącznik termiczny, odcina zasilanie sprzęgła elektromagnetycznego po przekroczeniu określonej temperatury
Ucinasz wtyczkę, lutujesz do tych kabelków przy głośniku i powinno grać.
Nie ma oznaczonego koloru kabla
Sonda lub kable/wtyczki.
A ile ma być I jakie piny lub kolory kabli
Przetopiony kabel
Eh.. tzw. popularny kabel pod VAGa
kolego jakie jest ciśnienie na wyświetlaczu volvo przekracza 13 bar kable od osuszacza do sprawdzenia
Z tym modelem volvo się nie połączysz tym programem i tym kablem
Witam, wydaje mi się, że to błąd ogólny elektryki. Odczytywałeś błędy ze wszystkich modułów? Bardziej mi to pasuje na jakieś zwarcie czy przerwany kabel.
Czerwony to plus akumulatora, czarny to minus a ten trzeci jak przyłożysz do plusa to antena się wysunie, a jak puścisz to się wsunie.
Poczytaj sobie co to jest modulator FM SławeK
Jeśli masz trochę zacięcia elektronicznego i nie będzie płaczu z rezygnacji z odtwarzacza kaset, to możesz wpiąć się (wlutować) z sygnałem liniowym w tor audio na płytce w module kasetowym. Po prostu wcinasz się między korektor dolby (układ scalony HA12216F) służący do przetworzenia gołego sygnału z kasety a wzmacniacz. Zaletą tego rozwiązania jest...
Tak,wszystkie kable sprawdzone.
Masz schemat z innego źródła, porównaj sobie.
Bardziej wygląda na koniec akumulatora lub klemy wyczyścić.
mid136 sid 7 fmi2 modulator osi przedniej sprawdź kable po stronie pasażera
Dzieńdobry mam pytanie,co sie stanie jak podłącze kabel sygnałowy od jednego sprawnego czujnika na osi do obu wejść modulatora? Nic wielkiego sie nie stanie. Po prostu ECU bedzie widzieć identyczną wartość zużycia na jednym i drugim kole co nie jest stanem nienormalnym wiec bląd zgaśnie i system uzna układ za sprawny.
Czy szukać problemu we wiązce do głównego zaworu? Tak, do sprawdzenia od zaworu aż do wejścia do kabiny.
Dobra, zapytam bardziej łopatologicznie. Wymieniłeś czujnik z zieloną wtyczką bez kabla, czy szary z wtyczką na kablu???
Witam prosze o pomoc jak odłączyć kable od rozrusznika w volvo v50 1,6d nie chce czegos uszkodzić odkręciłem 2 śruby poluzowałem kable i nie mogę dalej nic zadziałać dalej
Jaki komputer był używany do diagnostyki?Jedyny pewny to taki jak używa aso. Jakie to były błędy mało istotne jeśli to było czytane komputerem aso? Najczęściej jest to problem z przetartą wiązką kabli.
Kabel nr6 zasilanie kabla łączącego (głównego nr3) z zapalniczki do zastosowania przy użyciu złącza pinowego lub Haldex , Volvo. Kabel nr 5 zasilanie bezpośrednie interfejsu do to przedłużacza kabel nr1 bezpośrednio z akumulatora lub zapalniczki. Kabel nr 2 przedłużacz, kabel nr4 kabel zasilania interfejsu z gniazd do zasilania maszynach rolniczych...
Kruca! Przeca napisałem...
A ze sterownika na kablach do czujnika jest jakieś napięcie ?
wiem ale skrzynka jest w środku kabiny a nie chciał bym ciągnąc tyle kabla a którędy można przejść ze środka na zewnątrz pod maske w razie czego?? kablem??
Sprawdź jeszcze raz instalacje od przodu kabiny do poziomak oraz do zaworu na przejście oraz na przebicie do innego kabla
A masz jakis schemat albo numery kabli?
niestabilne połączenie kabla zasilającego, lub uszkodzony sam kabel.
Jak kupisz przedłużacz kabla iPhone to duża szansa że w środku i tak będą kabelki innych kolorów niż przewidział Apple. Najlepiej za pomocą multimetru sobie je przemierzyć za pomocą testu zwarcia. Co do podłączenia do gniazda jack: Dowolny pin GND do GND gniazda Pin L (4) - do L gniazda Pin R (3) - do R gniazda https://obrazki.elektroda.pl/4984544400_...
Twierdzisz że nie działa z ewo. Jesli tak to zrób zdjęcie wtyczki webasta tak aby było widać kolory kabli i wskaż przewód do którego podłączałeś interfejs. Zapewne wtyczek tych ne będziesz miał w orginalnej instalacji volva ale po pinach wtyczki powinienes dojść który to kabel.
Przy lewej nodze pasażera, pod pionową klapką, masz wyprowadzone dodatkowe wolne bezpieczniki do wykorzystania. Na klapce jest opis bezpieczników, obok jest linia masy. Wystarczy doprowadzić tam przewody od przetwornicy z zarobionymi na końcu konektorami 6,35mm żeńskimi. Wtykasz w masę i odpowiedni bezpiecznik i po robocie. Trochę ciężki dostęp do podłączenia.
Szukam schematu kabli do kostki stacyjki volvo fm7
Gnija kable w okolicach amortyzatora. Tak to jest z nowymi wiazkami ... 25% miedzi w miedzianym kablu :-(
Trzeba sprawdzić obecność 2 napięć 24 V w kablu zasilającym naczepę, oraz 2 masy. Gdzieś tu na forum był opis wyprowadzeń kabla ABS.
Najpierw wyłącz alarm awaryjnie.
To teraz trzeba pytać kierowcy jak to dolewał, może uszkodził moduł elektroniki w piecu- tak mi to wygląda, dmuchawą steruje mosfet. Chyba że wpinasz się z tym obcym kablem nie tam gdzie trzeba.
Widząc po ile ma kabel do Volvo 8pin to tanio nie będzie. A żadnej elektroniki w tym kabelku niema tylko dodatkowa zwora 2-8 na obd2.
A przypadkiem nie był ostatnio odpalany na kable.
ja akurat czytam je jtagiem, ale przewaznie jedna jest sec a druga nie, przegralem juz duzo tych cemow i nigdy nie bylo problemu, zawsze kopia do tego samego nr, moze u ciebie jest problem na kablach i cie w konia robi?
Witam. Ostatnio jak jechałem zapaliła mi się kontrolka od akumulatora. Trochę tam poszperałem i znalazłem jeden zwisający kabel koło alternatora. Czy ktoś mógłby mi pomoc? Co to są za kable? Volvo 460 95r. 2.0 110KM.
Wtyczki sprawdzałem wyczyściłem.Niestety nic nie dało Rozebrałem trochę wiązki ale nie znalazłem urwanego kabla
Kable na łączeniu kabina ramą po stronie pasażera.
Opis kabli EBS.
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
opis otwarcia dzwi wysłałem na pw i wież mi nie ma wiazki kabla pod maską to nie MAN
Biały przewód to masa. Bezpieczniki zasilają kasetę LCM, która kontroluje instalacę świateł i w razie zwarcia odłącza dany obwód, dlatego trudno jest spalić bezpiecznik, aczkolwiek zdarza się. Z deski przeczytaj błędy w sterowniku świateł, jeśli brak błędów dotyczących danego obwodu: -Sprawdź przejście żółtego przewodu od wtyczki TA/TB (niebieska wtyczka...
Samochodem pojeździłem ledwie kilka dni. Przewody wydają się być dobre iskra jest bardzo mocna na wszystkich świecach, ewentualnie mogę wieczorem sprawdzić oporność kabli.
Za modulatorem EBS pod siodłem jest sterownik RCIOM i z niego wychodzą światła na tylne lampy. Do wstecznego przewód to 3020 w RCIOM wtyczka x2-pin18. Ja tam popuszczam modulator, ale może z kanału da się dostać do tych wtyczek.
czy ktos rozwiazal problem kabla volvo truck mam dwa i nie chodzi ani jeden piny 2/12 3/13 i zasilanie nie trybi pstryknie przekaznik i koniec
Udało Ci się coś z tym zrobić? Moje XC90 też ma jeden USB i nie da się połączyć telefonu po kablu z mediami.
Przekażnk jest zasilany z 4-go biegu sterwania(pełna moc /biały kabel). Zwarcie 3 i 4 biegu panelu sterowania .
Witam Ciągnik siodłowy Volvo fh 2013r , instalacja 24v Auto nie odpala , zegary ( licznik) oraz panel radia - zgasły . Dodatkowo nie działają wycieraczki. Sprawdzane akumulatory i bezpieczniki przy akumulatorach , przy rozruszniku jest 24v oraz masa. Rozrusznik zregenerowany u specjalisty. Wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki na panelu bezpieczników...
Na bezpiecznik F05 idzie stałe zasilanie na zegary na wtyczkę A pin 1 i 9 kolory kabli czerwone
Witam przyczna możebyć przepalony bezpiecznik F06 5A ale najczęszczą przyczyną jest przerwany kabel w wiązce przy osusaczu
Myślę że może się zmienić częstotliwość fal radiowych, i zamek nie będzie poprawnie działał.
Witam! Urwane została sonda lambda tj oryginalna wtyczka z instalacji, zosły mi 4 kable wystające, może ktoś zna oznaczene kabli lub jak je zamontować do wtyczki tj kolejnosć? Dodano po 34 Urwane zostały kable
Co potrzebuje by to zrobić? Nie mam kabla, zamawiam dopiero ale weekend jest.
A akumulator odłączyłeś??
Proponuję stronkę " Studio 24" Pozdrawiam.
Albo kable. Tylko gdzie i dlaczego?
Problemem okazał się urwany kabel w wiązce koło skrzyni
Wykasuj te błędy i jedź się przejechać, potem sprawdź błędy zwłaszcza ten od komunikacji. Jeśli się pojawi to szukanie w kablach i wtyczkach czy wszystko łączy, a schematy masz w vidzie.
Poszukuje softu oraz schematu kabla diagnostycznego do Volvo V40 1.9dci 2003 r. Będę wdzięczny za pomoc!!!
No niestety..... Ja profilaktycznie wymieniłem wszystkie kable w części elastycznej.
Na czujniku pisze 5V DC i nie ma tam prawa być większego napięcia w odniesieniu do masy. To jest zasilanie. To jest przetwornik więc i sygnał wyjsciowy będzie < +5V. Pozostało poczekać na dobry gest Servisant,a Scani, sądzę, że posiada materiały z opisem pinów i kolorów kabli.
W innych systemach zero błędów. Potencjometr gazu wymieniony, brak poprawy. Kable pod kabiną też sprawdzone.
Opisz dokładnie jak to podłączyłeś. Co rozumiesz przez "połączenie na jednym kablu"?
proszę bardzo: https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
to po co wymieniałeś, sprawdza się, czy węgielek nie jest wypalony lub zakleszczony, jak jest ok, to zostawiasz jak było. Jeżeli nie tam, to pewnie kabel królewski.
Udało mi się naprawić światło wsteczne po włączeniu przycisku ale mam jeszcze problem z oświetleniem w kabinie gdzie te kable idą co i jak
Niech ktoś pokaże zdjęcie schematu podłączenia tej kamery, bo u mnie w kostce nie ma czerwonego przewodu i nie wiem, gdzie podłączyć czerwony kabel?
Witam, Mam problem, otóż w volvie fh13 2007 wywaliło mi błąd z zamykaniem kabiny(dodam że jest denerwujący), chciałbym się was spytać gdzie i jaką drogą biegną przewody od czujników zamykania kabiny? Sądzę że przewód w prawym czujniku został przerwany i chciałbym to sprawdzić, a ie znam miejsca docelowego tych kabli.
A pamiętasz może jakie kolory kabli na zasilanie?
ok problem w kablu antenowym - nowy a zerwany.. ehh..
Trochę stary post, ale się zdarza, najczęściej są to popękane lub zimne luty na płytce zegarów. Ja osobiście miałem taki przypadek, że zegary raz mi chodziły raz nie, wystarczyło przelutować spoiny kostek, u mnie zielona i popielata.
Jak wyświetla ci błąd elektryki na 4 wtrysku to czy auto chodzi na wszystkich cylindrach? Gnijące wiązki wewnątrz komory zaworów to standard jeśli schodzi ci izolacja to bezdyskusyjnie wiązdka wtrysków do wymiany radna izolacja nie wchodzi w grę jak tego nie zrobisz grozi upaleniem kasety silnika. Natomiast jeśli nie chodzi na wszystkich garach to sprawdź...
Sprawdź czy jest tam jakiś kondensatorek na kablu choćby.
Szukać po kablach.
wiązka sprawdzona, brak oznak przetarć, załamań itp wygląda jak nowa bez żadnych uszkodzeń widocznych mechanicznych, nawet próbowałem szarpać, wyginać kablami ale problem nawet chwilowo nie ustał także raczej wykluczam problem z kablami
Hej. W samochodzie zainstalowałem dodatkowe oświetlenie, podłączyłem się pod podświetlanie podłogi(nóg). Podświetlanie wewnętrzne jest podłączone pod ten sam moduł co centralny zamek. Gdy wysiadam z auta, przez jakieś 15 sekund pali się światło po czym wygasa. Przez ten czas, mój pilot od centralnego zamka ma krótszy zasięg bądź nie łapie bo podłączyłem...
Nie wiem jak jest w volvo ale sprawdz wlasnie te dwie wtyczki. Wykrec te czujniki Dodano po 38 Lub czy kable nie poprzecierane w okolicy wtyczek
Witam u mnie okazało się że przerwany był kabel w wiązce przy katalizatorze
Witam kiedyś zajmowałem się takimi sprawami w Volvo . Najczęściej kable lubią sie przetrzeć na łączeniu z kabiną .
spielem na krutko dziala ale kable sie nagrzewaja
czyli uszkodzone immo bo kable są ok
dokodowanie pilotów 2szt. będzie więcej kosztować niż nowy ,jak masz centralę oryg. to masz ułatwiona sprawę -kable znajdziesz
"Zielony" czujnik temperatury i podciśnienia za filtrem powietrza na wylocie gumowego lacznika. Najprawdopodobniej do wymiany, jeśli kostka (piny) i kable OK.
No...... .
Tak, jest pomysł. Do sprawdzenia wiązka od kostki gruszki na długości ok 1 m. Na tym odcinku lubią przecierać się kable w tej otulinie.
Wymieniany był alternator i są pomylone kable na 99%.
O ile to zwykły kabel a nie mini emulator to ci nie wystarczy Potrzebujesz emulator do tego radia. jest szansa że kupiłeś coś takiego http://serwis.tv/?32,adapter-interfejs-d... poczytaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... wystarczy ci Arduino...
Podmieniłem cewki w wielu konfiguracjach i zaczynam podejrzewać możliwość przebić na kablach idących do cewek. tam są cewki z fajkami, o jakich kablach mówisz?
na czerwonym kablu masz zasilanie?
Chwilowo nie szukam takiego rozwiązanie. Bardziej interesuje mnie fabryczna instalacja VOLVO. Kabel antenowy jest. Brakuje mi tylko wtyczki zasilania. Nie mogę zlokalizować 12V w okolicach górnej półki. Nie wiem czy wychodziły wersje bez instalacji CB czy ktoś wcześniej się bawił w przycinanie kabli i to wtyczkę obciął.
Naprawa kabli nic nie dała. Volvo odwiezione do elektryków (już trzecich) . Dam znać jak wróci. Pozdro.
Niech napisze co robił po zgaszeniu,pewnie kabinówke wymieniał i przyciął kabel od pedału gazu!!
wiem ze 25 bo to pisze ale jak to jest mocno bo klucza nie mam tego z momentem tylko taki zwykly z nakladaną rączką dosyc dlugą do oporu i ciągnąć? kupilem kable do volvo oryginaly volvo za 150zl i wymienilem i jakos auto jezdzi tak samo jak na starych wiec co oddawac je i zalozyc te 18letnie z 300kkm one chodzą tak jak te nowe nowe kable mają date...
taki tester i ułatwi ci sprawę w szukaniu przerwy w przewodzie http://www.centrummiernictwa.pl/product/...
Dziękuje pomogło wymieniłem czujnik położenia wału i wszystko jest ok. Na starym czujniku było zwarcie bo kable struchlały.
volvo kabel kolor kabel volvo kabel diagnostyczny volvo
at90s2313 zamiennik zacisk hamulcowy ręczny airbag kasowanie
ft232rl openocd ogłoszenia elektronika
Jura S95 - Pompka zatrzymuje się po włączeniu Jak zmienić godzinę na dekoderze Cyfrowego Polsatu?