witam Zdjęcia zrobić się nie da uszkodzenie jest wewnątrz gniazda, jest to mini usb, a raczej mikro usb. Prawdo podobnie wnuki usiłowali odwrotnie podłączyć ładowarkę i gniazdo uległo uszkodzeniu Pozdrawiam. To wymień gniazdo, co za problem. Samo gniazdo kosztuje kilka złotych.
1600 1100 2310 2610
Poprowadź nowy kabelek masy prosto z akumulatora i po problemie :) Kabelek aux do blaupunkta wpinasz poprosty w tył radia i nie podłączasz ŻADNEGO + do niego. Pozdrawiam
Masz centralę owszem, Satela, ale to centrala CA4v1 ;-). Jest nawet naklejka na procesorze. Pomiędzy transformatorem a modułem komunikacyjnym (tym w mlecznej obudowie) masz bezpiecznik sieciowy. Pociągnij tą wystającą część - wyciągniesz szufladkę z bezpiecznikiem. Potem odłącz kabelki z akumulatora. To wszystko. PS.Kiedy był instalowany akumulator,...
Kabelek jest od tego czerwonego pudełka - odstraszacza kun, akumulator po postoju przez całą zimę bez ładowania nadaje się tylko do utylizacji
z transformatora wychodzą dwa kabelki do których podłaczałeś akumulator a te kabelki idą do prostownika czterech czarnych diod a z diod wychodzą na kondensator elektrolityczny taki niebieski pojemnośc jego powinna być w granicach 1000-2200 mikro farad na 16 lub 25 volt tego wymień
Rozrysowałem schemat i połączyłem kabelki z akumulatora i z wyłącznika tak jak uważałem że powinny być. Waga działa, waży.
Ainat. Na drugim zdjęciu masz po prawej stronie gniazda akumulatorowego 2 otwory gwintowane na przekręcenie płytki WZ-1 której nie widzę. Właśnie do tej płytki wpinasz ten wtyk 5 pinowy, a już z płytki WZ-1 wyprowadzone są 2 kabelki do akumulatora 6V/ 5Ah taki jak w wagach Digi czy Ohaus Pozdrawiam.
Czujnik klamki na kierownicy i czujnik tylnego hamulca działają niezależnie od siebie. Jeśli jeden czujnik jest walnięty, to mimo to, drugi powinien działać prawidłowo. Czujnik na kierownicy może być wykręcany, ale częściej są zablokowane taką "zapadką". Gdzieś od mało widocznej strony powinno być okienko/otwór. Tam powinien być ząbek blokujący czujnik,...
Tak jak Ci komp zdiagnozował sprawdź świece. Dosłownie to minuta roboty na szybkości bez wyciągania. Ale zawsze dokładniej po wyciągnięciu. Test kabelkami z akumulatora i wszystko wiadomo. Wiele postów na ten temat było więc po co nowy zakładać? Ogólnie się dziwię, gdyż ostatnio była u mnie Skoda TDI i zero błędów a 3 świece padły.
Stara zasada odpalania ze wspomaganiem z obcego auta/dawcy, bez odłączania akumulatora w naszym aucie "biorcy": - auto-dawca z odpalonym silnikiem - podłączamy odpowiednio kabelki - czekamy z dziesięć-piętnaście minut, by nasz akumulator odrobinę się podładował - odpalamy nasze auto - odłączamy kabelki V.
Czarne i czerwone to wyjścia zasilania, biały będzie czujnik temperatury - sporej wartości termistor około 100kΩ. W tabletach nie ma zintegrowanej płytki sterownika baterii (zazwyczaj). Jeśli masz taka możliwość to najlepiej zastosować jakąś gotową elektronikę z powerbanku. Sprawa prosta, jedno ogniwo bez potrzeby balansowania ogniw. Edit: płytka...
Kolego świece sprawdź próbnikiem np. żarówką reflektorową, bo pomiar miernikiem może okazać się niewystarczający. Jeden kabelek do plusa akumulatora a drugi do świecy i sprawdzaj każdą oddzielnie. Zima tuż tuż, więc pospiesz się.
Ten kabelek to odpływ ( odpowietrzenie ) z akumulatora musisz założyć do nowego po wymianie. A ta rączka to uchwyt mocujący akumulator. Musisz zdemontować i wtedy wyjdzie.
Sprawdzałeś jakie jest napięcie ładowania?? Ogólnie na zaciskach akumulatora? Przejrzyj wszystkie kabelki jak i styki pomiędzy alternatorem i akumulatorem. Nie będziesz miał lekko.... Też mam dokładnie takie autko i wiem jaki jest tam dostęp. Prawdopodobnie autko po nagrzaniu traci styk na którymś złączu.
człowieku o czym Ty piszesz ? chce tylko ładować katoda w kierunku mniejszego akumulatora, No to pytam się PO CO?? jak ona nie zabezpieczy przed rozładowaniem głównego akumulatora... Również dobrze zamiast diody można dać sam kabelek efekt będzie taki sam....
Przede wszystkim to potrzebny Ci jest amperomierz i podłączasz go w szereg, czyli ściągasz kabel z akumulatora i jeden kabelek z amperomierz do akumulatora a drugi do kabelka ściągniętego z akumulatora.
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
daj zdjęcia jak to u Ciebie wygląda pewnie z rozrusznika wychodzi tylko jeden kabel? wtedy do rozrusznika jest stycznik, możesz na krótko po prostu włączyć zapłon a tym kablem od rozrusznika dotknąć do plusa akumulatora i wtedy będzie kręcić, jak zapali to ten plus od rozrusznika przykręć do stycznika, drugi gruby kabel ze stycznika do plusa akumulatora,...
Obwód z żarówką nie jest skomplikowany, postaraj się z diagnozą. Podłącz żarówkę/lampę bezpośrednio do akumulatora - sprawdzisz czy "kabelki" i żarówka jest OK Jak OK to sprawdź instalację w ciągniku.
hmm 89r na 1 punkcie no ale cóż moze i były najlepiej to sprawdzić czy cykają zaworki od gazu jeden jest na reduktorze taka duża cewka z 2 kabelkami drugi na filtrze i 3 na zbiorniku.Kawałek kabelka pod plus na akumulatorze potem dotknąć do niebieskiego kabelka na reduktorze powinny kliknąć zaworki wszystkie 3 jesli któryś nie działa rozebrać sprawdzić...
Normalnie. Żarówka,kabelki ,akumulator 12V.Odłączasz wszystkie złącza ehr-e i podłączasz kabelki do pinów wtyczek kolejno.Macasz gdzie się grzeje,sprawdzasz przejscie i pobór prądu.Pomierzyłeś te cewki elektrozaworów i pobór prądu przez sterownik jak załacza cewki.Nie powinno przekraczać 3,5A. Równolegle do cewek elektrozaworów podłączyc mikrożarówki...
Jest dodatkowa pompka i ona czesto siada (szczotki sie zuzywaja) wtedy obieg plynu jest bardzo slaby i slabe grzanie. Pompka umieszczona jest za filtrem paliwa w pozycji poziomej. Mozna latwo sprawdzic: odpiac wtyczke i podpiac dwoma kabelkami do akumulatora. Jak sprawdzisz i sie okaze ze to ona to da sie ja naprawic tanim kosztem (nowa 500zl). Ale...
Przy klemie masowej podłączone są kabelki do kontroli ładowania akumulatora. Odepnij wtyczkę z nimi od klemy i tak pojeździj kilka dni i sprawdź efekty.
Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
Dziękuję za odpowiedź bardzo pomocna jutro będę lutował nowe kondensatory i ten kabelek.
Potrzebny ci kabelek z wtykiem zasilającym (pasującym do gniazda), a z drugiej strony wsuwki do akumulatora. Zrobiłem niedawno kabelek sąsiadowi, bo on sam nie ma smykałki do takich rzeczy.
Najlepszy tester do sprawdzania diód to : kabelek , dziesięcio watowa żarówka i akumulator. Do wiekszych diód mozna zastosować zarówkę o większej mocy. -K-
Syreny z 4 przewodami zazwyczaj mają możliwość wyzwalania plusem bądź masą. Prawdopodobnie będziesz musiał podpiąć przewód czarny pod masę, czerwony pod plus z akumulatora a biały pod wyzwalania z centrali, niebieski możesz zaizolować.
Minus akumulatora do "B-" a plus do "B+" a "P-" do sterownika silnika. Na minusie akumulatora będzie jeden kabelek cienki (0) a drugi gruby (B-) i to samo z plusem (13) i B+ https://obrazki.elektroda.pl/5557721000_... .
- Sprawdź woltomierzem (w ostateczności żarówką z kabelkami) czy nowy akumulator nie jest również całkowicie rozładowany. Sprawdź napięcie na czopach akumulatora, a potem na klemach. Jesteś pewien, że stary akumulator jest rozładowany? Sprawdziłeś to? Może to nie akumulator jest przyczyną tylko kabelki w aucie. - Czy nowy akumulator nie ma czasem odwrotnie...
Z racji trochę podobnego problemu postanowiłem swój problem opisać przy okazji tego wątku. Również mam Passata B3. Często (lecz nie zawsze) w trakcie jazdy przygasają mi kontrolki (cała tablica) oraz światła (krótkie świecą jak postojowe). Po wyłączeniu silnika nie mogę odpalic samochodu (nawet nie zakręci). Podejrzewam, że jest to równiez problem z...
Sprawdź kolego tzw. "balans baterii": oba akumulatory muszą mieć identyczne parametry. Jeżeli się różnią, to komunikat niechybnie się ujawni na ekranie licznika. Nie masz czasem czegoś wpiętego na jeden akumulator? Sprawdź, czy cienkie kabelki przy obu akumulatorach dobrze kontaktują do klem. System nie jest najszczęśliwszy i zauważyłem, że w młodszych...
No to kabelek do masy i sprawdź tą kontrolkę.
Walnięty cieńki niebieski kabelek w okolicach/pod akumulatora. Najczęściej przy kostce.
możesz podpiąć oba razem tylko nie będzie działało wyłączanie na stacyjke.
Kabelki i inne są ok A silnik, akumulator po naładowaniu napięcie i opory toczenia.
Tak zrobiłem, z tym że ze spuchniętej baterii pobrałem element ze stykami i dokleiłem do niego "atrapę" baterii z tworzywa szt. dopiero do tej atrapy dolutowałem proponowany akumulator na kabelkach. Działa pięknie, dzięki za pomysł.
Witam. posiadam: - przełącznik 3 pozycyjny 1-0-2 (wychodzą z niego 3 kabelki) - silnik elektryczny 12v z którego wychodzą 2 kabelki. - akumulator 12V. I teraz mam takie pytanie- jak to wszystko fajnie połączyc żeby silnik zmieniał kierunek obrotu poprzez zmianę pozycji na przełączniku :?: :?: czekam na szybką i sprawną odpowiedź :D
Wszystko wskazuje na niedostateczne ładowanie i lub braki napięcia w instalacji. Gdzieś ci się kabelki poluzowały.
Ten brązowy kabelek przy klemie minusowej akumulatora powinien też iść do centralki LPG, sprawdź go dokładnie czy nie jest oberwany/złamany przy zakuciu na klemie. Tak, ten czarny sterownik na zdjęciu z pierwszego postu to centralka LPG. Tu masz instrukcje ze schematem (str. 4) https://www.ac.com.pl/pl-serwisy-materia...
pod fotelem siedzi pompka paliwa jest wężyk zdejmij wężyk nałóż swój i do banki do pompki podłączona jest kostka z 2 kabelkami takie grubsze obetnij je i dołącz (dłuższe kabelki żeby starczyły do akumulatora) jeden będzie + a drugi - ten kolorowy + a czarny lub brązowy - możesz to sprawdzić podłącz pod aku około 45min i paliwo twoje,pozdrawiam niema...
Poszukuję zdjęcia wnętrza odtwarzacza Lark graffiti 2Gb a dokładnie miejsca przylutowania kabelków od akumulatorka.
Chodzi Ci o prąd przy włączonym aucie? Jeżeli tak to podpinasz do + akumulatora tylko kabelek który idzie z alternatora a miernik wpinasz między właśnie + akumulatora a pozostałe kabelki które szły do + razem z tym z alternatora. Oczywiście te pozostałe kabelki mają być ze sobą połączone. Jeżeli chodzi o wyłączone auto to odpinasz kabelek od alternatora...
To niewiele sam wykonałeś, jeśli tylko naładowałeś akumulator. Na początek sprawdź bezpiecznik (bezpieczniki) oraz kabelki od akumulatora do stacyjki. Wykorzystaj do tego celu np. uniwersalny miernik. Przygotuj sobie też schemat elektryki.
Myślałem, że podłącze na chwilę zasilacz od laptopa i napięcie się zwiększy, ale skoro odpada to tego nie przeskoczę. To też dobra metoda, ale wymaga żarówki w szereg. jdubowski: co oznacza ładowanie z innego akumulatora przez żarówkę? Podłączyć akumulator kabelkami do żarówki i podłączoną żarówką znowu do innego akumulatora? (-) akumulatora łączysz...
przerwa w instalacji - sprawdź instalację w okolicy skrzyni biegów, tam przeważnie przeciera się kabelek od alternatora
no oto:) zeby przed trafo dac kabelki od akumulatora
No wiesz kabelki, kabelkami, przez wifi prądu jeszcze nie przesyłamy :) Dwa prostowniki to głównie wygoda działania przy trochę więcej kabelkach. Prostowniki są sprawdzone i na pewno nie zawiodą ani nie spartolą akumulatorów. Kupisz jakiś wynalazek 15-20A i okaże się ze Twój drogocenny sprzęt wyeliminujesz.
Dziękuję za odpowiedź, pytanie takie żeby się upewnić-będę mierzył częstotliwość miernikiem UT-107, czarny kabelek do masy akumulatora, zaś czerwony z igłą na końcu do środkowego przewodu tego czujnika?
wystarczy wyjąć bezpiecznik ( czerwony , cienki kabelek przy akumulatorze)
Lutowanie może uszkodzić akumulatorek.Fabrycznie blaszki są zgrzewane.Może spróbować klejem przewodzącym do naprawy styków ogrzewanych szyb samochodowych ? Po co kleić. [url=https://www.google.pl/search?q=akum... dostępne akumulatorki z wyprowadzeniami do lutowania.
Co to znaczy dziwne odczyty? Taki kabelek do AGC np podpina się do plusa akumulatora lecz gdy ma się interface w standardzie ttl z usb to nie potrzeba podawać już 12V ekstra.
Audi działa , uszkodzony kabelek pod akumulatorem
Chodzi o ten niebieski kabel idący z radia kostki to remote inaczej sterowanie, czarny daj na bude auta i do wzmaka czerwony przez bezpiecznik grubym przrewodem do akumulatora a ten niebieski kabelek daj na srodkowy pin wzmacniacza jak kupisz otyginalne kable rca chinch to zwróć uwage na to czy maja dodatkowy cienki kabelek to właśnie on jest do sterowania...
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
Dziwne, ja bym poprowadził kabelek + z akumulatora
Przeczytaj instrukcję: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zablokuj czujnik spadku napięcia akumulatora, zmniejsz czułość czujnika ultradźwiękowego.
Jaka wtyczkę odpiac? Dodano po 2 Jak odepnie się kabelek od akumulatora to wentylator nie chodzi
Złącze po koło rozrusznika to z czterema pinami sprawdzone? Kabelki po akumulatorem sprawdzone? Jakie obciążenie alternatora widzi sterownik silnika?
Hej . Kupiłem sobie do mojego motocykla takie cudeńko - Fuseblock FZ1. Pytanie moje dotyczy podłączenia zasilania do tego blocka. Rozumiem, że jeden kabelek na "+" akumulatora, drugi "-" akumulatora. A trzeci muszę połączyć z jakimś kabelkiem, który będzie miał zasilanie w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon. Tylko do którego kabelka to...
ale jeśli to nie byłoby kosztowne, to gotów byłbym zawieźć urządzonko do fachowca, by "przeciął odpowiedni kabelek". Niu, niu! Przeróbki kabelków są niesłuszne! Chyba że udowodnisz inspektorowi pip, że swoim działaniem uratowałeś planetę przed pożarem. Albo gdy z tego kabelka zatankujesz mu akumulator w jego elektryku.
skoro nie odpala a wykluczysz przepalone świece żarowe to albo sama albo przy pomocy elektryka (jeśli boisz się dotykać czegokolwiek przy silniku), podepnij kawałkiem przewodu na "krótko" elektrozawór start/stop na pompie wtryskowej bezpośrednio do bieguna dodatniego akumulatora i wtedy spróbuj odpalić silnik (proponuję podpiąć kabelek do elektrozaworu...
pod cienki kabelek od rozrusznika przykręć dodatkowy kabel i dotknij do plusa akumulatora, jak zacznie kręcić no to rozrusznik dobry a problem w instalacji, jak nie kręci to rozrusznik do naprawy/wymiany, ewentualnie akumulator można podmienić jeszcze na próbę
Dzień dobry. Mam pytanie. Kupiłem nowy akumulator do nożyc elektrycznych, ale mam problem z podłączeniem, gdyż stary akumulator ma takie blaszki przymocowane do obu biegunów i do tego są mocowane przewody. Natomiast ten który kupiłem nie ma nic. Czy mogę przylutować kabelki do biegunów bezpośrednio? Czy nie zniszczę nowego akumulatora?
U mnie było podobnie i okazało się że masa miała słaby styk. Oczyściłem i poprawiłem wtyczki lamp i kabelek od masy obok akumulatora.
A wiec jest to typ maluszka FL z zaplonem bezrozdzielaczowym.A wiec uklad polaczen zaplonu powinien wygladac tak:Z cewki zaplonowej ze styku 1 prowadzi czarny kabelek do aparatu zaplonowego i do kondensatora.Ze styku 16 cewki,prowadza 3 kabelki:czarny do kondensatora,niebieski(jest to przewod opornosciowy) i blekitny.Blekitny prowadzi do wiazki diodowej(dwie...
Prześledź gdzie idą kabelki od tej dołożonej, migającej diody świecącej
Witam! Problem rozwiązany. Przegnił jeden kabelek w tyczce pod akumulatorem. Dla zainteresowanych mogę przesłać fotki. Pozdrawiam i z góry dzięki dla tych co pomagali.
Masa to nie czerwony kabelek, bezpieczniki były za akumulatorem, może jak zrobiłeś zwarcie to wywaliło bezpiecznik. Dodano po 1 Pasek naciągnąłeś? Regulator napięcia nowy czy stary? Podaj napięcie na wolnych obrotach i podaj napięcie na wyższych obrotach np 2000tyś/obr. Miałem podobnie jak padł regulator Pisał że nowy alternator. To obstawiam bezpiecznik,...
Przy próbach włożenia wtyczki (przed rozebraniem lampki) przestała świecić. Prawdopodobnie biały kabelek płytki zwarł do plusa akumulatora. Coś rypło i po ptokach.
Sytuacja się zmieniła trochę, bo dowiedziałem się, że jest opcja odratowania tego sterownika przez boot mode, więc jak mi się uda, to nowy sterownik będzie leżał na półce. Pytanie tylko, czy mogę zasilić normalnie z akumulatora kabelkami i podłączyć do programatora, czy jakiś zasilacz do tego wykorzystać?
Zacząłbym od poprawienia (oczyszczenie i nasmarowanie) kabelków pomiędzy alternatorem, a akumulatorem i potem dołożenia kabelka minus pomiędzy akumulatorem, a karoserią. Podstawa dobrego grania, to nie sprzęt lecz zasilanie.
Jak rozumiem led-y już są i świecą zasilane z tegoż akumulatora? Jeśli tak - najbardziej łopatologiczna metoda: przetnij kabelek łączący (+) akumulatora z LED-ami, następnie ucięte końcówki kabli (po zdjęciu izolacji) podłącz pod styki wyłącznika. Czy chodzi o samochód? Jeśli tak: odpuść sobie, zrobi się zwarcie i zgaśnie Ci na środku skrzyżowania lub...
dziękuję za informację. Kolego czy mógłbyś jeszcze potwierdzić istnienie w samochodzie który pomierzyłeś tej nieszczęsnej kostki przelotowej z kabelkami na przewodzie ujemnym przy akumulatorze? Aha, mój samochód jest z tego roku w wersji 2.0 dCi
Propox- bo mocno przecenił płytki. Polecałbym tylko wylutowanie akumulatora i wlutowanie w to miejsce gniazda dla baterii pastylkowej 3V. Bo układ zegara DS1307 podtrzymywany z tego akumulatora może dostarczyć "niezapomnianych wrażeń". A kabelki- z kamami.
Podłączyłeś na 100% wszystko z powrotem, tak jak było przed wymianą akumulatora ? Nie został jakiś kabelek > zasilanie LED ?
czerwony- plus wkrętarki, czarny- minus wkrętarki Zasilacz laboratoryjny - napięcie 4,2V razy ilość ogniw, prąd 1/3C. O ile elektronika puści ładowanie bez sterowania niebieskim kabelkiem. jak nie puści niestety trzeba ładować ogniwa pojedynczo lub przerobić balancer w baterii. Do ładowania pojedynczo dorobiłem sobie kołeczek drewniany wielkości ogniwa...
żarowke na kabelku podłączyć w miejsce cienkiego kabelka? + z akumulatora w miejsce grubego kabla na rozruszniku?
A wracając do kwestii baterii z telefonu: 1. jeśli bateria posiada "układ zabezpieczający przed przeładowaniem i przegrzaniem" (z opisu aukcji allegro) to nie jest konieczne sprawdzanie przetwornikiem ADC poziomu napięcia, tak? Układ zabezpieczający sam odetnie baterię od urządzenia? 2. zastanawiam się jak przylutować do niej kabelki. Akumulatory nie...
BMS musisz przelutować ze starej i będziesz miał 3 kabelki ;)
Jakieś inne propozycje? Nic nie napisałeś czy sprawdzałeś bezpieczniki - stąd propozycja ich sprawdzenia? https://schematy24.pl/hyundai-i30-fd-200... Zawsze można "przedzwonić" kabelki od ustalonego bezpiecznika i gdy one są przerwane to je zbocznikować a jak są dobre, to znaczy, że przerwa jest na minusie a wtedy...
Ma być napięcie akumulatora, ale żeby to zmierzyć odkręć kabelek od zaworu i sprawdź dopiero wtedy jakie napięcie pomiędzy obudową zaworu a przewodem. Możesz również zmierzyć oporność zaworu, pomiar powinien dać wartość 7,2 Ω.
To jest antena i ma tak być, otwórz druga słuchawkę. Dodano po 56 W tej słuchawce możesz jeszcze zmierzyć jakie jest napięcie akumulatora na zaciskach B+ i B-
Dziękuję za informację . Chyba rzeczywiście kabelki będę musiał zgrzać .
Śmiało bedzie działał ,a ten kabelek podłączasz do radia (sterowanie anteny automatycznej-najczęściej niebieski kabelek).
najprostszy sposób to zdejmujesz przewody ze świec ,bierzesz kabelek z plusa akumulator i dotykasz nim góry świecy żarowej jeżeli zaiskrzy to działa.
Ja miałem taki przełącznik od anteny (wysuwanie), silniczek i tak był uszkodzony to wpiąłem remote wzmaka i można wyłączać kiedy się chce i włączać :) Polecam tą opcję, a jak nie to pociągnąć kabelek z akumulatora (jeżeli nie masz głowy do wpinania się pod stacyjkę) dać bezpiecznik, przełącznik i problem z głowy :)
Ja chcę tylko ładować akumulator nic więcej kondensatrorów nie mam żadnych musiał bym kupić lutownicę np. mam kabelki też.
Pociagnij sobie kabelek prosto od akumulatorka i po problemie :D Jaki kabelek do akumulatora? po co?w polo plus stały jest w fabrycznej instalacji nad masą .plus ACC (stacyjkowy) jest w tym rzędzie co masa tylko na 3 pinie. sprawdż też czy prawidłowo powkładane są piny od strony radia.jakie to radio?
Odłączenie tego pina daje taki sam efekt jak odłączenie cienkiego kabelka od akumulatora - a są tam dwa jeden właśnie cienki i drugi bardzo gruby. Coś to wnosi nowego?
Tak musisz wstawić stabilizator np L7812. Ten stabilizator ma 3 nóżki: wejście, masa oraz wyjście. Od tego układu który masz (nie wiem dokładnie który bo pod Twoim linkiem jest kilka schematów) odcinasz zasilanie, czyli 12V. Teraz ten kabelek, który idzie z akumulatora podpinasz na nóżkę WEJSCIE w stabilizatorze a nóżkę WYJSCIE podłaczasz do swojego...
Z tą, anteną, to wyłącz funkcje "af, albo ta", nie pamiętam dokładnie , a co do drugiego pytania, to oczywiście kabelek z akumulatora nawet 5mm-średnicy spokojnie starczy Pozdro
Masy są OK, teraz mijania przy kręceniu "siadają" bardzo mało. Coś jest nie tak z napięciem referencyjnym alternatora. Usterka występuje tylko wtedy gdy odpalę silnik. Gdy kręcę szybko kierownicą na pracującym silniku też jest wszystko dobrze. No znalezione, kabelek cieniuśki przy akumulatorze został przetarty. Kabelek polutowałem, izolejszyn i jest...
Niby coś tam znalazłem ten czujnik ma 2 kabelki? po zdjęciu osłony silnika od strony akumulatora jest cos z dwoma kabelkami ale nie wiem czy to wkręcone jest czy jak niby poszukałem na google i takie samo coś tam mam zamontowane tylko to się wykręca? wyciąga czy jak? i można to odpinać na podłączonym akumulatorze?
Jutro sprawdze w dzien kable, natomiast masę(czarny kabelek)od akumulatora podpiąłem pod pokrywe zaworów a zielony kabelek (masa)seryjnie jest podpięty między stalową a alumuniowa częścia ramy(na łączeniu).Mogę jutro wrzucić zdjęcia jak to wszystko wygląda.
Mam takie pytanie, dlaczego po odpięciu kabelka takiego cienkiego od alternatora nie zapala się czerwona kontrolka braku ładowania akumulatora? Powinna się zapalić bo jeśli się odłaczy ten kabelek to akumulator nie ma ładowania 11,4V a jak jest podłączony to ma 14,5V. Od czego on jest? Czy to jest ok? W trasie się sam np odłączy a kierowca nawet nie...
Ja bym zastosował stary, najlepszy adapter = obcinaczki i lutownica :) "Normalne" końcówki do akumulatorów wraz z kabelkami kupisz w modele.sklep. Kup od razu też gniazdo do ładowarki. Szkoda się bawić w adaptery, jedynie trzeba uważać przy lutowaniu żeby nie zewrzeć biegunów. Te złącza które mają w modele.sklep mają rozstaw 2.54mm i pasują do standardowych...
Przelutować te kabelki jak wyżej zaznaczyłem? Nie. Może trochę najpierw postarać się zrozumieć zasadę pracy takiej prądnicy. Teorii w Necie jest naprawdę bardzo dużo a i schematów także. https://obrazki.elektroda.pl/7746399200_...
Pomysł ciekawy, nie sprawdzałem czy dochodzi tam 12v po zapłonie ale oczywiście sprawdzę. Po zdjęciu kostki mam rozumieć wywali błąd ? Stały plus będzie prościej znaleźć ale chciałbym uniknąć podłączenia prosto pod akumulator, dodatkowy przeszkadzający kabelek przy wymianie akumulatora.
przetwornica kabelek akumulatora zielony kabelek kabelek firewire
znajduje filtr oleju amilo instrukcja podwójnie całkujący
pomiar rezystancji grzałki piekarnika pralka haier opinie
Audi A8 D3 4.0 TDI 2004 – kodowanie modułu drzwi VCDS, soft coding, adaptacja szyb Rok produkcji magnetowidu Philips VR6349/95S