O ile pamiętam przewody przy tym złączu ułamują się kawałek od korusu więc z łączeniem jedyny problem to mała ilość miejsca. Natomiast inne zagadnienie to fakt, że występuje tam napięcie przy podłączonym akumulatorze więc iskierki mogą się posypać i bezpieczniki także. A bezpieczniki w BSI. Jakby co to mowa o IC 97gdzie: 6290, 6216 styki zamka; 6201,...
Odezwij się do Greśka Siemianowicza lub zrób tak jak napisał Ci Radek.
Będzie fajnie jak to silikon na bazie kwasu octowego.
W komorze silnika od strony kierowcy, poznasz od razu bo jest tylko jedna taka i kable grube.
Na fotce zaznaczyłem gdzie należy podać PLUS. Minus zapnij za korpus silnika.
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
Przekop wiązkę pomiędzy BSM a ECM - na wys. alternatora lubią się kable przecierać.
VF73EAHXMEJ633504 Według schematów bezpieczników są dwa rodzaje: https://fuseandrelay.com/citroen/c4-pica... Po VIN wychodzi, że masz Continental- czyli pasuje do Twojej obserwacji. :) https://obrazki.elektroda.pl/9164499600_... F37 w BSI, F17 w BSM/PSF: https://obrazki.elektroda.pl/1915652700_...
Nie nie ma. Sprawdź kable w przelotce klapa karoseria.
U mnie w C4 (trochę inny rezystor) zaniosłem to elektronika i mi wymienił w środku tranzystor i działa, różnica taka, że u mnie chodził cały czas na maksymalnej mocy. Była to zima, więc bez nawiewu nie dało się jeździć, więc połączyłem dwa najgrubsze kable od sterownika zwykłym włącznikiem i ręcznie go załączałem, co tym samym możesz sprawdzić czy działa...
Wstępnie jest coś nakombinowane, jeśli u kierowcy jest tylko dwa kable to albo Anglik po przekładce lub inne drzwi pasażera. Będzie trzeba rzeźbić lub kupić używany mechanizm od pasażera i pasująca do auta wiązkę drzwi.
to wymontuj pedał jeszcze raz podegnij lekko piny dla lepszego styku w pedale załóż kostkę i kable mają być luźno .
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Sprawdzisz to ciśnienie paliwa czy nie? Sam zawór sprawdzałeś? Jesteś też pewien że na wyjściu ecm to te same kable ? Które to piny? Dodano po 2 Aby sprawdzić ciśnienie na listwie trzewa w Lexi wejść w moduł sterownika ? W sterownik silnika. Można też na wyjściu z czujnika multimetrem .
Niestety mierzyłem napięcie pryz otwartych i zamkniętych drzwiach drzwiach - napięcie 12 V jest stałe (bez przekręconego kluczyka) a 3 przewód nie ma wcale napięcia ani przejścia do masy. to jedyna biała trzypinowa wtyczka, która tam jest w okolicy- nie mam więcej pomysłów. Szukałem też złączki ICV7 pod deską - nie znalazłem. Czy ktoś może wie gdzie...
Witam Będzie widać wytopienia wokół przekaźnika, brązowe lub czarne ślady, ponadto kable mogą mieć ślady przegrzania. Pozdrawiam Krystian
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Jak ma 3 kable to ma dochodzić plus masa a kręcąc rozrusznikiem na trzecim kablu ma mrugać żaróweczka, impulsy masy.
Nie wiem co mogło się stać . Nie wiesz więc sprawdź Chyba ,że w serwisie coś podmienili / ukradli ale na pierwszy rzut oka wygląda wszystko ok . Wiesz co to pomówienie ? Po wypadku jeździło i odpalało bez problemu . Tym bardziej dokładne sprawdzenie , okolic miejsca uderzenia również , wszystkie kable , te pochowane w peszlach też
Hej, Udało mi się znaleźć rozwiązanie dla mikrofonu. Otóż pod radiem, za kieszonką z gniazdem AUX znalazłem to: https://obrazki.elektroda.pl/1783221000_... Odpiąłem wtyczkę i multimetrem sprawdziłem który kabel idzie od oryginalnego mikrofonu. okazało się że jest to żółty i zielony (Na zdjęci jest to rząd od dołu) https://obrazki.elektroda.pl/2627262500_...
Berlingo i Partner to te same modele wypuszczane na rynek przez dwa koncerny tj, Citroen -Peugeot. Drobne roznice mozna zauwazyc w innych przodach (grill, lampy) , mechanicznie to samo. Co do wiazki to modele roznie mialy rozwiazane. U mnie kable ida pod nakladkami progów (z obu stron) ale spotkalem tez takie co wiazki szly slupkami (góra). Najlepiej...
Wszystkie które ma w spisie zrobisz bez wylutu podłaczasz 4 kable i jazda ;-) czyta flesz +eprom ;-)
Czerwone są dwa w wiązce oryginalnej nie będę zamieniał ma być tak że wyjmuje w każdej chwili radio i wkładam inne .Jak już wyżej wspomniałem chętnie kupię oryginalną przejściówkę z fabrycznej instalacji na iso złącze na allegro nie ma.A wygląda to tak http://moto.allegro.pl/listing.php/searc... W 2000r ISO...
Do słupka A wiązkę na pewno masz. W samych drzwiach już to bywa różnie... W C4, jak kojarzę to niestety, by się o tym przekonać trzeba zdjąć boczek. Chyba że jest jakaś inna możliwość dostania się do kostki łączącej lusterko z drzwiami. Prawdopodobnie też trzeba by przekodować BSI. Bo kable nawet jak są, to mogą nie być aktywne.
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
Na skrzyni są dwie kostki, jedna ma trzy kable (licznik) a druga dwa kable (czujnik wstecznego biegu) zdejmij kostkę i światła powinny zgasnąć jak nie to trzeba szukać w splocie.
Witam z tego co pamiętam to musisz rozciąć kable i podłączyć do pinów , a odcięte zaizoluj Nic nie możesz pamiętać, bo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Jak takie bzdury mogą tu przechodzić?
Błąd 1544. Wyłącznik poduszki pasażera-lampka kontrolna Kontrolka wyłączenia poduszki pin 48. Masz niewłaściwy wyłącznik, z rezystorami montowano w nowszych modelach z siecią VAN (po 2001), bez sieci cyfrowej wyłącznik był typu 0-1. Zasymuluj kontrolkę wyłączenia poduszki i zamiast wyłącznika zewrzyj kable z pinu 49 i 50, pokasuj błędy i powinno być...
Wentylator elektroniczny (PWM). Na dużej 2 stykowej kostce ma być "+" i masa. Jak nie ma zasilania to szukaj pod skrzynką bezp. w komorze silnika - bezpiecznik maxi 50A, pierwszy z lewej. Na małej 3 stykowej kostce: 1 - sygnał zwrotny do ECM (D4, 48 styk. czarna), 2 - sterowanie z ECM (C3, 48 styk. czarna), 3 - "+ po zapłonie" ze skrzynki bezp. w komorze...
Mam problem z uruchomieniem silnikaw Citronie Xsara 2.0 HDI z 2002 roku. Po podłączeniu interfejsu pojawiły się następujące błędy: P0341 Sygnał odniesienia cylindra wartość otrzymana nieprawidłowa P1520 Niski poziom paliwa P1164 Sygnał ciśnienia paliwa, odpowiedniość ciśnienia. Czujnik wałka rozrządu wymieniony na nowy a paliwo jest w zbiorniku.Napięcie...
Też czytałem te złote rady, że nie pod zapalniczkę bo będą zakłócenia, że najlepiej grubym przewodem prosto z akumulatora. Niestety, praw fizyki nie oszukamy i jeśli są jakieś zakłócenia w układnie elektrycznym to występują one w całym układzie bez względu gdzie się wepniesz. Zakłócać może wszystko, im gorszy stan instalacji tym większe zakłócenia,...
No ok a dzie mam wpiac kable skoro na tej szerokiej wtyczce do ecu nie mam zadnych brakujacych kabli?
masz gdżies uszkodzone kable od odcięcia paliwa ,pod obciarzeniem jadąc do przodu silnik sie przechyla i traci się gdzies kontakt lub zwiera przewody , do tyłu jedzie bo nachyla sie w drugą strone . Daj troche gazu i ruszaj wiązką silnika to powinieneś zlokalizować usterke
Sprawa jeszcze jedna od poduszki ida dwa kable brązowy i niebieski i są połączone z dwoma jednokolorowymi kablami idącymi w podłogę z tego wnioskuję że polaryzacja nie ma znaczenia podczas podłączania poduszki i napinacza?
Witajcie! Błagam pomóżcie! Mam dokładnie to samo w moim c3. Udało mi się wyciagnąć stacyjkę, ale nie wiem jak te kable z niej wyjąć. Podważyłem tą białą , plastikową osłonę, w której są 2 czarne bolce, ale nic nie drgnie nawet. Nie chcę połamać :/ Nigdzie na necie nie widzę jak to wyciągnać. Szlag mnie trafi zaraz. Pomóżcie proszę! Pozdrawiam!
Jeszcze raz i od początku rozpiszę to i będę wdzięczny jeżeli ktoś zweryfikuje gdzie popełniłem błąd: Schematy centralki BX40: http://obrazki.elektroda.pl/1567992900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6748852300_1... I teraz po kolei: centralkę podpinam wg. schematu C (ale czy na pewno?) Kolejną kwestią jest czy kable sygnału...
Witam. Nie chodzi u mnie nawiew. Citroen DS4 2012. 1.6 Diesel. Wszystko sprawdzone. Prad dochodzi. Wymieniłem nawet BSM ... Wciąż to samo. Może ktoś mi pomóc. Już nie wiem co może być. Nie wiem co ty więcej dodać. Rezystor nowy. Kable sprawdzone. Bezpieczniki też.
http://obrazki.elektroda.pl/5270802000_1... jestem za granicą, ogolnie gdybym zlecił wszystko miejscowemu warsztatowi to zapłaciłbym prawdopodobnie cos w granicach aktualnej wartosci całego samochodu, samo umocowanie przewodów kosztowałoby z pewnoscia więcej niż 50zł wracając do kabli, znajomy mówił o umocowaniu dwóch grubych na srube...
Zamykam temat, zakupiłem nowy czujnik położenia wału i po problemie.
Wiązki nie ma musisz ją kupić razem z modułem lub dorobić. Złącza są pomiędzy bsi a słupkiem A. Od nich trzeba pociągnąć kable do tyłu
Witam bardzo dziękuję za sugestie . To auto kolegi nie chcę spalić komputera , więc słucham osób które wiedzą . Miałem niczego nie podawać i tak zrobiłem . Test żarówka ale byłem pewien że to pin od zasilania silnika blokady . Wyjęty zamek mogę sprawdzić jeszcze raz ,ale on nie ma przejścia nawet na pinach od silnika . Mam niedaleko spory szrot rozbieram...
Moze jakies lepszej jakosci zdjecie i postaraj sie zczytac numery z obcietych kabli to moze sie zidentyfikuje
Nie dotykaj tego lepiej san . Do elektryka i juz. ZAnim sobie zrobisz krzywde ,albo komus przy okazji.
Mam ten sam problem.Komputer nie wykazuje żadnych błędów.Jakieś rozwiązania? podlacz pod lexie, sprawdz bledy i czy widzi wciskanie przyciskow, ktorys moze robic zwarcie, lub nawet kable moga byc przytarte
Podłącz wg starej sondy.
Podczas kręcenia napięcie spada do 9.80-10.20V . Wszystkie kable są całe, żaden gryzoń się nie wpakował. Podczas kręcenia rozrusznikiem obroty w granicach 230
Jemu pewnie chodzi po obu stronach w sensie prawe i lewe. Takie napięcie jest możliwe,zawsze coś tam "przejdzie" przy np zimnym lucie. Pomiarów trzeba dokonać na złączu BSM .Wtedy można by napisać że kable sprawdzone.
Witam nie odzywałem się ponieważ czas mnie pogonił i musiałem jechać w trase. Cewke zalałem sylikonem czerwonym a kable od siebie odizolowałem dodatkowo kawałkiem plastiku. Ta "polska" myśl techniczna pozwoliła mi przejechać na razie 400km i kolejne musi mi także pozwolić bo musze wrócić. Jak wróce cewke zaleje żywicą zgodnie z sugestią jednego z kolegów...
ale nie ma od tego żadnych powiadomień na wyświetlaczu. W wyświetlaczu nie masz wkodowanego opcji radia. Dodano po 1 Daj wyraźniejsze foto kostki - tam są po obcinane jakieś kable ?
Kolego co rozumiesz przez instalacje elektryczna..?? Bezpieczniki jakieś czy kable a jak tak to jakie i gdzie..?? Mam jeszcze jedno ważne pytanie...na ile voltow jest ten silniczek w zamku? Ja go rozebralem i chce sprawdzić czy działa a boję się mu podać 12V żeby nic nie spalić on jest na 12 czy mniej V...??
citroen uszkodzone kable citroen berlingo kable citroen xsara kable
uszkodzić poduszka układ sterowania alternatora słabnie górkę
zmywarka whirpool mruga start interfejs diagbox
Renault Trafic 2 CD odtwarza mono zamiast stereo Zawór trójdrożny przepuszcza CO i grzeje CWU - przyczyny i rozwiązania