Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
W komorze silnika od strony kierowcy, poznasz od razu bo jest tylko jedna taka i kable grube.
To nie tylko przelacznik. Wyglada to na awarie panela, ale warto byloby sprawdzic, co bylo robione przy rezystorach (czesto pali sie kostka i moze ktos pomieszal kable).
Tak kolejność kabli dowolna.
Przekop wiązkę pomiędzy BSM a ECM - na wys. alternatora lubią się kable przecierać.
witam są 2 puszki 1 lewa strona kierownicy .2 obok akumulatora tam jest ten potrzebny do spryskiwaczy 4 pozycja w dolnym rzędzie (ten od chłodnicy) 10A na zdjęciu go nie widać jest za wiązką kabli
Polutowanie kabli w drzwiach, ewentualnie wymiana wiązki kabli.
A wiązki kabli też przełożyłeś?
Odezwij się do Greśka Siemianowicza lub zrób tak jak napisał Ci Radek.
Czy jest jakas prosta opcja sprawdzenia czujnika? Aby wyeliminowac instalacje czy inne czujniki/sterowniki. Zamienić miejscami z tym po drugiej stronie- jak błąd pojawi się po drugiej stronie, to wina czujnika- jak po tej samej, to kable.
Obok pedału gazu, dojdziesz po kablach
Może kable?
O ile pamiętam przewody przy tym złączu ułamują się kawałek od korusu więc z łączeniem jedyny problem to mała ilość miejsca. Natomiast inne zagadnienie to fakt, że występuje tam napięcie przy podłączonym akumulatorze więc iskierki mogą się posypać i bezpieczniki także. A bezpieczniki w BSI. Jakby co to mowa o IC 97gdzie: 6290, 6216 styki zamka; 6201,...
Nie nie ma. Sprawdź kable w przelotce klapa karoseria.
Uszkodzony Bendix- rozrusznik lub kable.
Czyli jak odepniesz wtyczkę od BSM do której dochodzi ten brązowy kabel i po dasz na niego plus z akumulatora to sygnał trąbi? A tak z ciekawości jak sprawdziłeś ten kabel?
Jeśli to jest ten model drugiej generacji to zainteresuj się przednią lewą ćwiartka pod maską. Przez korozję powoduje zanik masy na kilku kablach tam przykręconych.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Łatwo sprawdzić bo wyjście rozrusznika w BSM jest w najmniejszej kostce z grubymi kablami 4 lub 5 pinowej
Problem był zdecydowanie po stronie elektryki, brak połączenia na jednym z trzech kabli.
to wymontuj pedał jeszcze raz podegnij lekko piny dla lepszego styku w pedale załóż kostkę i kable mają być luźno .
1. Myślę, że się połączy. 2. ELM327 nie jest w stanie odczytać i skasować błędów systemu airbag, skrzyni itp w żadnym aucie - czyli będzie leżał w szafie. 3. Kup Lexie, jeśli to zbyt duży wydatek to daj zarobić komuś, kto ma odpowiedni sprzęt.
Masz 3 wtyczki wychodzące z wiązki stacyjki, czarna, szara i brązowa, są wpięte w BSI, sprawdź żarówką czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, ew spróbuj zmostkować kawałkiem kabla
ale nie ma od tego żadnych powiadomień na wyświetlaczu. W wyświetlaczu nie masz wkodowanego opcji radia. Dodano po 1 Daj wyraźniejsze foto kostki - tam są po obcinane jakieś kable ?
Teoretycznie bez komputera da się to naprawić. Jeżeli przed naprawą łożyska wszystko działało to sprawa jest prosta. Czujnik i łożysko musi być ok. Jeżeli po przejechaniu kawałka drogi wciskasz hamulec i ABS się włączy na chwilę a potem kontrolki się włączą to uszkodzone jest łożysko. Jak świecą się cały czas po włączeniu silnika to uszkodzony czujnik...
zapomniałem dodać- A5\H22 to lampka ostrzegawcza przegrzania silnika. Ten system nieraz wybrał mi jaja w cytrynach, pewną xantię do dziś wspominam. Ale teraz to bez schematu sobie radzę, lepiej pomyśleć, niz się motac z tymi napisami na kablach.
Podłączenie sterowania centralnym zamkiem w C3 po 2002r http://obrazki.elektroda.pl/4910234500_1...
Który kabel jest od czego? https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge...
Jaki kabel ?
Dioda kawalek kabla i kody sa twoje
Nie uszkodzony rezystor tylko bezpiecznik termiczny na rezystorze. Wentylator zostaw w spokoju, szukaj w kanale za wentylatorem (wtyczka z 4 kablami).
masz racje kolego dlatego napsałem żeby podpiąć auto na chodzie przez kable...
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Masa zaśniedziała i tyle. Sprawdź na silniku czy skrzyni biegów kable masowe.
Prośiłbym o schemat przebiegu linii Can https://obrazki.elektroda.pl/4484144200_... Wtyczka 4-pinowa, szara.
Tak. U mnie kolor kabla jest grafitowy
Auto Podpiete pod lexie, i w Bsi wywala błąd " Defekt stały- Defekt komunikacji z kalkulatorem silnika" . I kalkulator ma status zablokowany. Czyżby uwalony jakiś kabel jednak?
także 6 pinów, ale przewody innego koloru. Tam nie są ważne kolory tylko numery na kablach.
Zostawiłem pomarańczową kontrolkę, niech świeci. Będę miał czas i ochotę poszukam po kablach.
No ok a dzie mam wpiac kable skoro na tej szerokiej wtyczce do ecu nie mam zadnych brakujacych kabli?
Niestety wizyta u elektryka była konieczna. Nastąpiła wymiana kabli.
W przycisk od zamykanie na pulpicie sterowanie tylko masą na jednym kablu
Chcę zmienić obroty silnika ,przez zamianę kabli.
Czy ktoś wie, gdzie jest czujnik temperatury powietrza? Jeden jest w przepływomierzu, ale schemat pokazuje gdzieś drugi, z kablami o numerach 1366 i 1341. Jakie to kolory? Jaki kolor maja kable 1385 i 4030? Skąd wziąść tabelę z kolorami kabli?
Sprawdź przelotkę czy tam nie są kable uwalone .
czy nie wystarczy zmienić kabla od hamulca ręcznego ?
Patrząc na wtyczkę od strony wyprowadzeń(wycięcie od góry) lewy to linia K, prawy L. Plus i minus z akumulatora.
Citroen Xantia, benzyna, 1999 rok. Wymieniony rezystor dmuchawy, zapłonik, wentylator na krótko działa, brak prądu na czerwonym kablu od wiatraka.
Jemu pewnie chodzi po obu stronach w sensie prawe i lewe. Takie napięcie jest możliwe,zawsze coś tam "przejdzie" przy np zimnym lucie. Pomiarów trzeba dokonać na złączu BSM .Wtedy można by napisać że kable sprawdzone.
Problemem są częściej połamane kable sterujące.
Dla potomnosci odpowiem sam sobie na wlasne pytanie. Okazalo sie, ze Citroen kladzie dowolne kolory kabli i nie trzyma sie tego samego koloru w kontunuacji kabla jezeli jest wtyczka. Tak wiec zolty kabel przy komputerze przechodzi w bialy na module i chyba rozowy na klapie, a potem w niebieski na wtyczke w srodku auta. Tak wiec zyla miedzy BSI a wtyczka...
Jak się mylę to mnie poprawcie tam są numery a nie kolory oznaczeniem kabli.
Mam samochód, który nie uruchamia się po wyjęciu radia. radio zostało zdjęte, próbowałem wielu rzeczy bez powodzenia, bezpieczniki wyglądają dobrze, próbowałem różnych połączeń przewodami, przeskakiwałem akumulator... i nic. idk co robić więcej Zacząłbym od zaizolowania tych kabli. Osobno.
Cześć, Najprościej zaopatrzyć się w głośnik ze wzmacniaczem mającym wyjście wysokopoziomowe, mogące przyjąć sygnał bezpośrednio sygnał ten sam co do głośników podłączonych do seryjnego radia. Wtedy wystarczy tylko kabel, bez żadnych "adapterów".
Jak ma 3 kable to ma dochodzić plus masa a kręcąc rozrusznikiem na trzecim kablu ma mrugać żaróweczka, impulsy masy.
Wszystko sprawdzaj na odłączonych żarówkach. Ta probówka ma niskowatową żarówkę dlatego wprowadza Cię w błąd. Najpierw posprawdzaj masę na lampach później ustal który kabel jest od jakich swiatel.
Witam Będzie widać wytopienia wokół przekaźnika, brązowe lub czarne ślady, ponadto kable mogą mieć ślady przegrzania. Pozdrawiam Krystian
To gdzie jeszcze można szukać przyczyny kiepskiego odbioru radia? Może gdzieś kabel jest uszkodzony?
Będzie fajnie jak to silikon na bazie kwasu octowego.
BSI programujesz łącząc się przez gniazdo OBD? TO bezpośrednio z nim trzeba się łączyć, specjalnym kablem.
Listwa jest jakaś na przodzie silnika a do wtrysków są podłączone kable
jakaś choinka w kablach
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
zbiornik był czyszczony,a kabel czy jest przerwany to nie wiem,ciężko powiedzieć. Trzeba by rozebrac "węża" i sprawdzić kable?
Witam No i co przez to ktoś ci jaki to kabel jest Bo ja też chcę podłączyć emulator wskazań paliwa i nie mogę zlokalizować kable czy
To wygląda na dość typowy problem w starych Citroenach, czyli przegnity kabel masy. Warto też przy okazji wyczyścić złącza elektryczne.
Ale nie muszę chyba nic lutować? Dodano po 17 A nie wystarczy jak do kostki podepnę się pinami od kabla?
wiązka w komorze silnika, a dokładnie wymontuj lampę po stronie kierowcy i tam szukaj, następna sprawa puszka bezpiecznikowo przekażnikowa w komorze silnika czy nie masz tam zielono i od spodu nie odpadł kabel
Co fabryka to inny kolor i inne numerki na kablach. Musisz sam namierzyć. Dwa niby identyczne autka z PSA i już inne kolory kabli.
Brak komunikacji między klawiaturą a sterownikiem silnika,przyczyna raczej w kablach.
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
... i tak szyba prawa działała,... Wiec nie bezpiecznik. Szukaj w kablach.
Nie przyglądałem się sondzie, tylko co od razu zauważyłem dość długie kable, świecące nowością, a sondy z allegro uniwersalne mają z reguły krótsze kable
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Gniazdo wygląda normalnie. Przewody całe nie obtarte brak wystających drucików na końcach kabli.
Po wypadku została wyrwana wtyczka prawego przedniego czujnika parkowania citroen c5 III 2010r jak podłaczyć kable?
Wiązki nie ma musisz ją kupić razem z modułem lub dorobić. Złącza są pomiędzy bsi a słupkiem A. Od nich trzeba pociągnąć kable do tyłu
Czujnik jest w lusterku? Patrzyłeś czy kable w lusterku nie są połamane? Lusterka się składają to jest możliwość że kable popękały.
wymaga alarmu w aucie, a sprawdzają to tylko otwierając drzwi od środka po zamknięciu z pilota Czy wtedy lampki oświetlenia wnętrza włączają się ? Jeżeli tak, to możesz to zrobić stosunkowo tanio i szybko. Jeżeli nie, to najpierw naprawić oświetlenie wnętrza lub bawić się w dojście kablami do wszystkich czujników drzwi.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
To wyglada na korek do niewykorzystanego pinu zlaczki.
Kabel lexia/diagbox
Radzę posprawdzać czy wszystkie kable są dobrze podłączone. Kilka razy kot wlazł na silnik i coś po rozłączał. Raz w ogóle nie chciał odpalić kiedy indziej nie trzymał minimalnych obrotów. Winne były obluzowane kable.
Citroen nie ma oznaczeń kolorów tylko numery na kablach. Oświetlenie? Sprecyzuj.
Na fotce zaznaczyłem gdzie należy podać PLUS. Minus zapnij za korpus silnika.
Witam. Nie chodzi u mnie nawiew. Citroen DS4 2012. 1.6 Diesel. Wszystko sprawdzone. Prad dochodzi. Wymieniłem nawet BSM ... Wciąż to samo. Może ktoś mi pomóc. Już nie wiem co może być. Nie wiem co ty więcej dodać. Rezystor nowy. Kable sprawdzone. Bezpieczniki też.
Kable sprawdzone?
pompkę mam i tak odpowietrzyłem powrót z pompy wtryskowej sika ropą. A co do tego zaworu to sprawdzę i napiszę. Dodano po 30 mam immo i do pompy idą dwie kostki po trzy kable.
Instalacja idzie od pompy w górę do lampy dalej na nadkole dalej w stronę kabiny ( przez taką dziwną gumową przelotkę - niby złącze - nierozbieralną ) i znika na podszybiu . Do tej gumowej przelotki can mam a dalej nie wiem gdzie idą kable.
O którym kablu piszesz?
masz kable do wymiany... end of topic.. :)
Czegoś nie podłączyles albo gdzieś kable przycięte.
Przy hamulcu mierzyłem na odpietej wtyczce Dodano po 1 Przy hamulcu mierzyłem na odpietej wtyczce Dodano po 57 A przy bsi które kable mam zmierzyć?
Dziękuję, w takim razie zostaje mi gdzieś dokładniej poszukać jakiejś przelotki z komory silnika do kabiny ;) Widziałem nie jedna wiązkę, ale zalane są one grubą gumą i strach mi tak wiercic w ciemno obok przewodów :/ Byłbym bardzo wdzięczny za nakierowanie mnie którędy przecisnąć ten kabel... :?:
sprawdź czy nie masz przetartej wiązki elektrycznej ja miałem i kierunkowskazy świeciły jak chciały przód dobrze tył raz były raz nie pozycje lewa świeciła prawa nie do tego żarzyły sie podświetlenie tablicy rejestracyjnej problem był na wysokości zbiornika paliwa na przejściu wiązki z kabiny na zewnątrz samochodu zgniły tam kable
Przewody od radia są doprowadzone do kostki która znajduje się pod tylnym lewym pasem bezpieczeństwa. Z tego miejsca doprowadziłem kabel do klapy. Dziurę na kamerę wyciąłem przy pomocy szlifierki kątowej i małej tarczy. Poszło sprawnie. Ważne aby kupić kamerę z końcówką 1080 a nie 1180. Ja kupiłem 1180 i miałem obrócone strony w kamerze. Przesyłam mój...
Ten oscyloskop to gdzie zalozyc? Tam gdzie multimetrem stwierdzasz te półwoltowe napięcia. Spojrzałem na sufit, i sobie wyobraziłem, ze tam jest przebieg impulsowany/zmienny Gdyby tak było, jakimś mikrokotrolerem by go można wychwytywać i świecić np diody Dodano po 9 Zamontowalem je na glowicy, dwa po dwoch stronach termostatu, jeden z drugiego konca...
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Sprawdź kabel do anteny i, oczywiście, antenę.
Wreszcie miałem czas sprawdzić przelotkę drzwi. Kable całe, wszystko w porządku.
citroen uszkodzone kable citroen berlingo kable citroen xsara kable
tusze zamiennik canon czyszczenie fusera programowanie kluczyków
schemat metabo zawieszenie kangoo
Mazda 1.6D B1261-FF/CMD – zwarcie czujnika nasłonecznienia, klimatyzacja, diagnostyka Naprawa rozlanego wyświetlacza LCD – czy możliwa bez wymiany? Samsung, LG, matryca LCD