Witam, mam problem z elektryką w swoim Oplu Astrze Classic 1.4 Jak zwykle bez żadnych problemów samochód odpalił, ponieważ nieźle lało włączyłem dmuchawę (na 3) i światła. W trakcie jazdy (po ok. 100 m) wszystko ZGASŁO i koniec, już nie odpalił. Nie działa żadna kontolka, żaden...
Witam. Mam problem z moja astra. Otoz chcialem sobie poprawic kabel od tuby. Chcialem go lepiej doczepic do klemy dodatniej w akumulatorze. Klemy ujemnej nie odczepialem w ogole. Teraz taki problem, ze jak podvzepiam do aku kleme dodatnia to klakson mi wyje i swiatla awaryjne dzialaja. Sygnal klaksona...
Jak wspomniałem w ostatnim poście styki przekaźnika klaksonu i świateł (dwa zewnętrzne) nie wchodzą.Żeby wyjąć multitimer trzeba wyjąć wszystkie przekaźniki, gdyż ich styki do niego wchodzą, a on sam jest wsunięty pod skrzynkę bezpiecznikową. Ale wcześniej by to zrobić trzeba wyjąć...
Zrobiłem test z żarowką - we wtyczce idącej do klaksonu jest tylko masa - na obydwu kablach- po podłączeniu pod zasilanie świeci żarówka- przy naciśnięciu klaksonu w pewnym momencie zaczoł działac sygnał -ale tylko na chwilę (żarówka świeciła wtedy niezależnie od sygnału) Wygląda...
Trzeba odpiąć klakson i sprawdzić czy pali bezp, jak dalej źle to kabel zwiera od skrzynki do zderzaka trzeba szukać .
Masy brak cały czas wniosek: przetarty przewód? No i masz powód, teraz albo "prujesz" instalację i szukasz uszkodzonego kabla, albo dajesz nowy kabel.
Witam. Opiszę problem. W aucie (Astra F z 92r c16NZ) zniknęły wycieraczki (przód i tył). Sprawdziłem i wywalony bezpiecznik. 30A Ładnie szybko wymieniam, włączam sam zapłon, wycieraczki przód - działają, tył też. Zadowolony odpalam auto, sprawdzam jeszcze raz - nie działa. Zaglądam...
Prościej, szybciej i estetyczniej jest ci to naprawić niż owijać auto kablami. To nie jest nic trudnego 20 - 30 min roboty i sprawa rozwiązana. Jak widzę auto co ma takie wiązki "samoróbki" to mnie krew zalewa.
Serdeczne dzięki. Pobebeszę jeszcze nad bezpiecznikami nadrzędnymi i poszukam przetwornika dźwięku w sensie brzęczyka, trąbki klaksona. Co do zapalniczki to doprowadzę do niej napięcie nowym kablem. Chyba, że przy okazji odkryje się przyczyną. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za logiczne...
Trzeba wymienić taśmę od SRS i klaksonu i pociągnąć kable do radia: (Astra F)
szczerze mówiąc to ten klakson do jaj bym sobie podłączył. Jestem ciekaw jak bezpośrednio go podłącze to czy będzie działał. Muszę zobaczyć czy klakson działa po włączeniu zapłonu czy bez zapłonu, no i znaleźć odpowiedni kabel.. Dodano po 21 no chyba że ktoś wie gdzie idzie...
Trasa kablowa jest chyba puszczona na belce przedniej, na niej trzyma się zderzak. Przewody do halogenów w zderzaku idą tą trasą. I jakieś kable tam jeszcze wystają, pewnie tam jest klakson. Ktoś z TIS musi potwierdzić, czy tak to prowadzi, bo nie uśmiecha mi się zderzaka specjalnie ściągać.
Auto jak w temacie, po zapłonie awryjne, wiem że trzeba zrobić sensor bo auto po wypadku, wystrzeliły poduszki. W aucie jeszcze nie działa wspomagania oraz wyje klakson. Czy w trybie awaryjnym po wypadku wspomaganie nie działa czy to wogole nie ma nic wspólnego z detonacją airbag. Dodam...
bezpieczniki dzisiaj sprawdziłem i wszystkie sa dobre... ale nadal nie dziala radio, oświetlenie wnętrz i klakson. reszta dziala poprawnie. przypominam ze wyjalem tylko centralke zamku... nie trzeba teraz te kable jakos pozlaczac?
to jak działa klakson w kierownicy z ab? też musi zwierać jakieś styki. u mnie wychodzi jeden kabel i zwarcie do masy=trąbi.
Witam, borykam się z ciężkim przypadkiem, auto po wypadku, akurat Opel uderzony w część z bezpiecznikami . Zrobione, połączone. Kiedy wkladam klucz kontrolki świecą, ogólnie okej, ale po przekręceniu jakby odpalaniu nagle wszystko gaśnie i echo, nie wiem gdzie już szukać, bezpieczniki...
A jeśli zrobię zdjęcie tabliczce to ktoś mi powie który bezpiecznik może być od radia? Myślałem że jeden bezpiecznik odpowiada za parę urządzeń jak u mnie w astrze a tu wszystko działa(klakson,oświetlenie, awaryjne itp) oprócz radia. Dodano po 2 Naprawa masy w kości to skomplikowana...