http://obrazki.elektroda.net/61_12703046... kable do tych pinów powinny mieć kolor czerwony
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Leszczu240 - ostatnio to naprawiałem w sharanie 2004 - wada konstrukcyjna VW - otóż jakiś "mądry" w VW wymyśłił i puścił kabel czerwono/biały (+ po zapłonie załączający urządzenia) wiazką lewą do tyłu mniej więcej za słupek środkowy kierowcy i tam zrobił 2 sploty (pamiętaj 2 nie jeden) dający napięcie na 10 chyba przewodów czerwono/białych. do przewodów...
Witam, Mam problem z ogrzewaniem Eberspacher D4WS zamontowanym fabrycznie w VW Sharanie. Problem polega na tym, że ogrzewanie działa tylko na włączonym zapłonie. Natomiast gdy zostanie wyłączony zapłon, natychmiast wyłącza się ogrzewanie- nie robi przedmuchu. Czy może być to problem ze złym podłączeniem pompki obiegowej wody pod przekaźnik? Były pourywane...
Podłączam się pod temat, gdyż ta usterka także nawiedziła moje auto. Tak jak autor wątku sprawdziłem wszystko tzn żarówki, bezpieczniki, włącznik świateł i przełącznik pod kierownicą. Wszystko sprawne. Sharan 1,9TDI ASZ rok 2005, model 2006. Teraz uwaga co sprawdzić: włącznik świateł - sprawdzamy napięcie na najgrubszym przewodzie kolor czarno-żółty,...
Świeca z kablem była przyłożona do bloku a drugi koniec przewodu świecowe go do gniazda w cewce tam gdzie kabel królewski po włączeniu zapłonu iskra się pokazywała ale jak wszystko podpielem do aparatu i zaczęłam kręcić to iskry już niebylo Dodano po 6 Podczas kręcenia silnikiem widać przez obudowę kopułki światło bo było ciemno więc prąd tam chyba...
Był rano elektryk. Podpiął kablem zasilanie pod alternator i samochód zapalił. Wszystko wskazuje na centralkę autalarmu...blokada zapłonu. Nie mam żadnej dokumentacji do tego autoalarmu firmy EBS. Czy można jakoś odblokować .. kluczykiem ?
Wiesz może jak steruje ten cienki ? Co ma się pojawic,żeby wentylator chodził?Bo tu jest plus po zapłonie(o ile to ten kabel) O ile dobrze pamiętam to dwa grube i cienki.
Tu wszystko masz po CAN wię nie masz czego szukać w kablach. Sprawdź dobrze czy nie wyważasz otwartych drzwi. Jeśli wyłączysz zapłon i kluczyka nie wyjmiesz to radio powinno grać, przestanie dopiero po fizycznym wyjęciu kluczyka z doku.
Zaraz, to masz 6 pojedynczych cewek zakładanych bezpośrednio na świece, czy kasetę z 3 podwójnymi, modułem i kablami wysokiego napięcia ? (w tym silniku występowały oba rozwiązania w zależności od roku)
Kolego tototo30 poszukaj sobie artykułów o uszkodzeniach bezpiecznika termicznego w opornicach dmuchawy, będziesz wiedział, co jest uszkodzone. Co do nazewnictwa części to w katalogach fabrycznych piszą nazwy z kosmosu chyba, dla hondy np. sterownik silnika dmuchawy nazywa się ,,zespół tranzystora mocy,, Ok tak też uczynię a może wiesz jak sprawdzić...
Witam wszystkich ! Ja od jakiegoś czasu mam podobny problem mianowicie zaczeło się : po zamknięciu auta na noc przychodze z rana na parking a tu auto otwarte i wszystkie w dole i tak coraz częściej teraz to już po wylączeniu zapłonu szyby odr azu w dół suną moge zamknąć je kluczykiem ale i tak prędzej czy później otworzy się i szyby zejdą zauważyłem...
wiesz przyjacielu LElectricfil może i germańska raczej byś powiedział jak to ustawić Bo ja wkładając zapłon to ustawiłem pierwszy tłok do góry żeby pokrywał się ze znakiem na kole rozrządu i palec na pierwszy kabel od danego tłoku potem podłączyłem vag i w grupie siódmej go ustawiałem. a co do ustawienia zapłonu to chodzi mi o kąt dlaczego tak wyprzedza...
Kolego naprawiałem takie eberki wiele razy szczególnie ze stajni vw sharan czy alhambra a nawet galaxy to jest jedno i to samo diabelstwo ma to każde z tych aut ale niestety działa ono w może 10 % w\w bo bez przerwy sie psują jest to najbardziej awaryjna część tych pojazdów na początku drogi czy diagnostyki owego urządzenia zrób tak nr 1 przekręć zapłon...
Było tak: Kontrolka od świec żarowych podczas odpalania samochodu świeciła się ok 2 s. dlatego podejrzewałem że coś z nimi jest nie tak. Wyjąłem wszystkie świece, każdą po kolei podłączyłem bezpośrednio pod akumulator, tzn czubkiem świecy dotknąłem do + z akumulatora i kablem podłączyłem - z akumulatora do masy świecy. W ten sposób sprawdziłem każdą...
Witam. Podłączam się do tematu. Bardzo bym prosił jak może ktoś pomóc lub coś doradzić. Otóż Zamontowałem w Alhambrze manetkę tempomatu. Alhambra z 2000r. tdi 115KM kod silnika Auy. Pociągnąłem kable wg. tego co na schemacie, czyli: nr pinu z manetki / nr pinu w ecu 2 - 45 3 - 44 4 - 14 5 - 46 7 - 14 6 - do plusa po zapłonie w skrzynce bezpieczników....
Witam, mam problem z wykryciem i zgraniem wsadu z ECU w Sharanie rok 2002 silnik 115 PD, dochodzi do 48 % i się zatrzymuje (wyskakuje błąd seed key), inne PD na tym kablu idą bez problemu, co może być nie tak?Klon Galletto, wyłączanie zapłonu nic nie daje.
Jakie cztery kabelki ???? Złacze ma z jednej strony połaczenie z kompem, na USB lub RS 232, a z drugiej strony kabla jest wtyka OBD2, którą wpinasz do gniazda w samochodzie, które jest w Alhambrze 2001, pod nogami kierowcy. Włacz zapłon. Zapuszczasz program VAG, dalej OPTION > testujesz na jakim COMie jesteś .> SAVE i po kolei bawisz się w doktora swojego...
Witam. Śledzę od jakiego czasu tematy na forach w internecie ale nie znalazłem takiego problemu, jak gdzieś był poruszony ten problem to Przepraszam. Jestem właścicielem VW Sharan 96r. 2.0 ABY + Gaz sekwencja. Kupiłem go rok temu i w zimie zauważyłem, iż auto jak odpala rano czasami jak by nie miało ssania, chodzi nierówno około 900obr/min po jakiejś...
Czytając https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... i szukając upływu prądu ok 0.3A, odkryłem stan wiązki w progu przy kierowcy zgodny z opisem kolegi forsius (dwa śmieszne zgnite sploty: jeden 3czarne kabelki ok 0.5, drugi 3żółte ok 0.5) Naprawiłem, upływ teraz ok. 0.025A niby dobrze, ale pozostał mi problem podświetlania wyświetlacza...
Mój golf 1.4 palił 13,5/100 km po wymianie - filtrów - świec - kabli - regeneracji reduktora - ustawieniu zapłonu i regulacji przez gazownika - termostatu spalanie spadło do 12 L i dalej kicha jeszcze o 3 L za dużo jeszcze mam zamiar sprawdzić sondę lambda Ty też sobie sprawdź bo wymienisz pół samochodu a efektów nie będzie widać
Siema! Mam pytanie dotyczące VW SHARAN 1.9 TDI 97r. kupiłem ostatnio kabel diagnostyczny i słyszałem że można przez niego wgrać nowy soft do silnika właśnie przez złącze OBD II.chciałem sie dowiedzieć jakim programem można zgrać ten soft i czy w necie są gotowe softy do sciągniecia czy samemu trza sie bawić...
Witam. Problem polega na tym że po przekroczeniu 2000 obr/min auto wyrażnie słabnie i obroty dochodzą tylko do 4500 obr/min .Jazda nie przekraczająca 2000 obr/min nie powoduje żadnych objawów .Po przeskanowaniu testerem diagnostycznym wyskakuje błąd {020C}jest to błąd czujnika spalania stukowego, po skasowaniu błędu i po przekroczeniu tych 2000 obr/min...
Sprawdź pobór prądu na wyłączonym zapłonie, poprzez szeregowe wpięcie miernika, na początku na zakresie 10A (trzeba przepiąć kabel czerwony na mierniku w drugie złącze opisane 10A MAX), jak pomiary będą rzędu kilku ..mA to przepnij z powrotem na miliampery, ustaw przełącznik na zakres mA i sprawdź jeszcze raz na tym zakresie. Przy tym pomiarze, na wyłączonym...
Dzięki za odpowiedź. Dodatkowe pytania - jeśli wypnę kostkę z tego czujnika - czyli wszystkie piny będą na przerwie (maksymalna rezystancja) to powinien zniknąć błąd na VAG oraz kontrolka świec żarowych po włączeniu zapłonu powinna po krótkiej chwili zgasnąć? Jeśłi tak będzie - to uszkodzony jest czujnik? Jeśli nie - to trzeba szukać zwarcia w kablach...
Przewody między sterownikiem a hall sprawdzone i ok zapłon ustawiałem na "Vag" gdzieś wyczytałem na forum sekcja 7 w nastawach i okno pierwsze to 57 (56..60) okno drugie 1..2 sugerowane jest 4~~6 po odczepieniu kabli z halla wartości się nie zmieniają czasami załapie i przez chwilę ok lub jak wykasuję błąd to po czasie go łapie spróbuję jeszcze podstawić...
Witam, Moim skromnym zdaniem Twój problem nie polega na połączeniu z KTS'em, ponieważ ESI działa niezależnie (bez niego). Ja miałem taki problem ostanio jak wygasła licencja. Co prawda po wygaśnięciu ESI się uruchamiał jeszcze kilka razy, ale poźniej przestał i sytuacja była podobna do tej, którą opisujesz. Ja po prostu odinstalowałem cały program i...
Witam wszystkich serdecznie i od razu przechodzę do sprawy, która spędza mi sen z powiek. Kupiłem nie dawno Sharana VR6 '96 ASB + LPG, który już w chwili zakupu nie "chodził" jak powinien, ale że cena była atrakcyjna i podejżewałem proste usterki, dokonałem zakupu. Poniżej opisuję tylko efekty jazdy na benzynie (o gazie można pomarzyć, jak nawet na...
Sharan 2.0benzyna 96r. Nie chce odpalić. Wykręcałem każdą świece i iskra na wszystkich świecach jest (nie wiem czy taka jak po winna ale jest dość mocna). http://filmy.elektroda.net/68_1364496837... Świece czyściłem. Świece po kręceniu rozrusznikiem zalewają się paliwem więc paliwo dochodzi. Czasami po długim kręceniu rozrusznikiem wychodzi błąd czujnika...
Witam, temat rzeka nierówna praca silnika 2.8 VR6. Napiszę o usterce która zakładam wielu właścicielom popsuła dobry humor a nie znalazłem informacji na forach. Prosty zabieg który zrobiłem, słabym punktem są kable a raczej same końcówki wzmacniane i ekranowane blachą, kable były w moim przypadku OK. a silnik strzelał do filtra i pracował strasznie...
W Twoim "perszingu" szczerze mówiąc nie pamiętam czy jest jeśli w ogóle jest możliwość programowania tych świateł. Druga sprawa jest taka że jeśli pytasz o to gdzie to zrobić to obawiam się że jeśli czegoś nie zepsujesz to na pewno nie naprawisz ;) Bez urazy. No ale spróbować możesz... Szukać musisz pod adresem centralnej elektryki Dodano po 15 Jest...
KIA Carnival 2.9 TDI 16V DOHC 2000r Wszystkie opisane poniżej zachowania mają miejsce w okresie letnim, obecnie jest zima jakieś mrozy tak żeby wykluczyć zamarzanie paliwa, spirale żarową itp. tzn obiawy w okresie zimowym. Ciężko zapala, trzeba długo kręcić żeby zapaliła, obiawy są tak jak zapalało by się ,,zalanego" benzyniaka bo jak dodam gazu to...
Witam. Jestem posiadaczem vw sharan 2.0 8V benzyna / lpg (sekwencja) ADY kod silnika. Miałem problem jak wielu użytkowników aut grupy VAG mianowicie szarpanie i nierówna praca silnika podczas jazdy,dosyć duże spalanie a na wolnych obrotach jakby nie palił na wszystkie cylindry. W internecie jest wiele postów na ten temat ale malo jest odpowiedzi jak...
Ja mam panowie taki problem i niewiem co z tym zrobic pomozcie mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h....
Witam wszystkich ja panowie mam pewien problem mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h. Nie mozna...
Mam taki problem, mianowicie nie działa lewa tylna szyba. Przy włączonym zapłonie jak zdejmę kostkę z silnika w drzwiach i ją włożę ponownie działa opuszcza się, podnosi z przełącznika w drzwiach i deski. Gdy tylko wyłączę zapłon na dłużej niż 30 sekund tak jak gdyby traci pamięć i tak w kółko. Samochód jest to Volkswagen 1.9 TDI 98 z modułem pod licznikiem...
sharan kable sharan zapłon zapłon sharan
oporność głośnik generator cd4060 schemat kontrola rodzicielski android
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Mostkowanie kanałów stereo – sumowanie L+R do mono lub tryb BTL wzmacniacza audio Packard Bell ZE7 – wejście do BIOS bez klawiszy funkcyjnych, klawiatura USB, Fast Boot