O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Kolejnośc zapłonu to 1-3-4-2.
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
To są 2 cewki, jedna na dole dla cylindrów 1 i 4, druga na górze dla 2 i 3. Między 1 i 2 możesz sobie zamieniać dowolnie, tak samo między między 2 i 3, i nic to nie zmieni.
Przewody WN firmy ZEM - Ełk: http://www.zem.elk.pl/produkcja.htm# Przewody WN firmy Sentech - Pabianice: http://www.sentech.pl/pobierz-katalog/#1 Przewody WN firmy NGK: http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produk... Forum FSO: http://www.forum.fsoautoklub.pl/
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce Nie do końca..., Kondensator, który masz koło cewki, to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma za zadanie tłumić zakłócenia pochodzące z układu zapłonowego, tak aby nie były słyszalne w radiu na falach średnich i krótkich (AM), dziś już chyba nikt nie używa w samochodzie takich zakresów, więc ten kondensator...
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Poprawiłem.P
KABLE ZAPŁONOWE w TDI !!! Szacun koledzy..
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Owiń izolacją kabel zapłonowy albo załóż koszulkę termokurczliwą.
wymień kable zapłonowe i po kłopocie
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
polecam www.bmanual.com
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
w takim razie do których cylindrów jest pierwsza cewka od góry?
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
Świece bym wymienił. NGK BUR6ET dedykowane do Twojego auta to około 15zł sztuka czyli znacznie mniej niż kable zapłonowe.
Romek, to jakaś podpucha? Zobacz, czy nie są zamienione kable zapłonowe obu cewek, albo kostki idące na uzwojenia pierwotne.
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Podłączasz tak: 1-4-2-5-3-6 (dla pewności zarzucam foto): http://obrazki.elektroda.pl/4223449200_1...
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
A o czym ja piszę ?, w uno jest 4 pinowa kostka na cewce wn połączenia w niej tak U U do niej przychodzi z samochodu +12V i ew obrotomierz, a wychodzą dwa kable do modułu, na obu (o ile silnik nie pracuje) będzie dokładnie po 12V, możesz sprawdzać nawet żarówką 21W i nie zauważysz różnicy, bo rezystancja uzw pierwotnego cewki jest za mała
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
dzięki
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
Nie wiem jak podłączyć kable do cewki zapłonowej mam 2 kable. Pierwszy jest czerwony, drugi prowadzi do aparatu zaplonowego(zielony). Cewka jest njeorginalna ale powinna dawac iskre . Pytanie do ktorego wejscia na cewce mam podlaczyc kabel czerwony i zielony? 836460 hej ta cewka jest indukcyjna 1 to plus po zaplonie 2 aparat do przerywacza 3 to byl...
Palnik trzeba dobrze oczyścić od środka w inżektorach. Armatura gazowa ma regulację ciśnienia startowego (mały otworek na mały płaski śrubokręt) do tego potrzebny mikromanometr. Dalej wymiana kabli zapłonowych na czerwone silikonowe o lepszej izolacji. W ostateczności płyta główna... Jeżeli chodzi o c.w. warto wymienić wkręcany/zanurzeniowy czujnik...
przede wszystkim to trzeba przejrzeć CAŁĄ WIĄZKĘ w której szedł ten kabel, bo on topiąc swoją izolację zapewne potopił też izolacje przewodów sąsiednich, więc jak nie chcesz mieć pożaru auta, to trzeba tą wiązkę rozplątać i przejrzeć dokładnie pozostałe kable czy gdzieś nie jest przepalona izolacja do gołego kabla i te przypalone kable wymienić również...
Witam -po kruszały pancerze- to nie wiem o co?- chodzi chyba o to że pokruszyła się izolacja. Po tej "twórczości" którą widać na zdjęciach proponuje zadzwoń po jakiegoś dobrego elektryka żeby zrobił z tym porządek. Taka instalacja ( w tym wykonaniu) grozi sporymi uszkodzeniami auta lub nawet pożarem.
Zorientuj się czy ten serwisant który był u Ciebie, dobrze zna ten model kotła. Czy jest na liście serwisowej www.junkers.pl.... Dalej, zanim wymieni się płytę należy wyregulować ciśnienie startowe na palniku i ciśnienie maksymalne. Dalej wyczyścić i poprawnie ustawić elektrody, ewentualnie wymienić ale kable zapłonowe o grubsze izolacji. Sprawdzić...
Mógł spalić cewkę wysokiego napięcia.
Wszystko na nowe wymieniłeś?
1.4 KFX to silnik identyczny w 306, a w 306 bardzo często siadały SL96. Jak mnie pamieć nie myli oficjalna informacja była taka że to kable zapłonowe do świec uszkadzały komputery Sagema. Zmiana komputera na Magneti Marelli z 1.4 KFX (plug&play), zdjęte immo i wszystko działało jak należy.
hmmm no właśnie a chodzi mi o to żeby stwierdzic czy kable maja przebicie czy nie? chodzi mi o montaz instalacji gazowych gdzie jak wiadomo kable musza byc w dobrym stanie i nie moga mie przebicia, ale jak tu klientowi udowodnic że ma kable do wymiany? moze ktos ma jakis magiczny sposób??? A moze da sie jakos "dorobic" sonde do oscyloskopu???
Okazało się, że to wypadanie zapłonu, wymienili mi świece, kable zapłonowe i jest ok.
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 A gdzie jest pierwszy to nie wiadomo.Wykręć świecę z cylindra 1 tłok u samej góry i zobacz na którym jest palec.I od tego 1.3.4.2.Jak nie zadziała obrót o 180 kabli.
Na cewce masz oznaczenia cylindrów wg kolejności zapłonu. http://obrazki.elektroda.pl/5844059900_1...
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
Kolego jakby kable były pomylone to by nie palił na 2 cylindry. Raczej szukaj cewki bo może przebijać.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Witam. Są to kabelki do samochodów Vw, skoda, audi, seat do cewki beru z modułem o numerze 040 402 001. Pasują np. do silnika vw 1.6 aft 101KM. Dodam tylko, że w mojej ocenie należą do kabelków z "górnej półki" ze względu na miedziane rdzenie zatopione w silikonie co czyni je raczej bezawaryjnymi.
Witam, poszukuje schematu podłączenia kabli zapłonowych do mercedesa W140 500SE, bardzo proszę o pomoc
Specjalizację po nickiem zmień. Sprawdź jeszcze raz kolejność kabli.
Aha i jeszcze czujnik temperatury nie działa czy to może mieć coś wspólnego? Który? Ten od wskaźnika - nie.
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
rzazik jest na krawędzi aparatu , jak palec na niego wskazuje to pali 1 gar.
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
jest to częsty problem tych silników, najczęściej winna jest cewka zapłonowa, niestety nie będzie jej błedu na diagnostyce. Kup sobie isol do konserwacji styków, spryskaj cewke i kable zapłonowe, jesli pomoże na dzien to pewnie masz ewke do wymiany i odradzam jazdę z tą przypadłością, może dojśc faktycznie do uszkodzenia sądy lub zapchania katalizatora....
Piszę ostatni post. Moze któraś osoba też bedzie miała podobny problem. Jeśli wymianiłeś te rzeczy co ja: kable zaplonowe, swiece, modul zaplonowy, komputer sterujacy, czujnik halla, czujnik polozenia wału, czujnik temperatury, filtry paliwa oleju, olej. i twoje auto nie chce jechać. Zobacz czy ktoś nie dorobił ręcznie jakiegoś przekaźnika tak jak w...
Jak prawidłowo podłączyć kable w aparacie zapłonowym Widlak Nissan h20?
Orientuje sie ktoś od czego ten kabel Kabel może być tylko do układu zapłonowego.
Jeśli działa to dobrze ale kable zapłonowe Bosch to tragedia.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Proste auto , iskra jest ? paliwo jest ? ciśnienie na cylindrze jest ? Sprawdz i napisz.
Dla rozwinięcia chodzi o: Seat Toledo 92 rok 2.0 85KW (115/116KM) Opel Astra F 92 rok (modelowo 93r.) 2.0 85KW (115/116KM).
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Mam takie samo auto i przewody tesla. Służą prawie 8 lat. Swiece zakładam ngk. Moja dwulitrówka ma lpg.
Na cewce zaplonowej powinno pisac 1,2,3,4.
a to gaśnięcie silnika może brać przyczynę w kablach??niedawno go troszke przegoniłem to obroty na luzie poniżej 2500 nie chciały zejść, a później jak się zatrzymałem to na 1500 stały, podgazowałem i spadły na 1000.do tego escort mógłby pracować w wojsku jako maszyna produkująca zasłony dymne. obojętnie czy zimny czy ciepły, jak przygazuje to biało...
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
Witam, mam problem z moimi kablami zapłonowymi w lagunie 2 2.0 t z 2003 roku. Mianowicie poszukuje nowych kabli ale nie mogę nigdzie znaleźć, jedynie co znalazłem to do innego typu silnika i nie wiem czy można było by ich użyć? Czy w ogóle istnieją kable zapłonowe do tego typu silnika? Chodzi mi o te kable co wpina się do cewek. Ktoś pomoże?
jest pewna mozliwosc tzn lekko przestawiony zaplon jezeli to akurat jest możliwe w mondeo z tego roku bo jest mi wiadomo że te auta mają elektroniczny zaplon ustwiany komputerem inna opcja po prostu nie przepala takiej dawki paliwa na zimnym silniku jakie daje pompa na ssaniu pozdrawiam Dodano po 3 PS. na zimnym silniku niekiedy kable zapłonowe są lekko...
Witam. Mam problem z odpaleniem auta i do końca nie wiem jaka może być przyczyna. Rozrusznik był padnięty więc wymieniłem i teraz kręci bez problemu jednak nie zapala a gdy kończe kręcić to jakby już miał zapalić (dostaje takie uderzenie). Do modułu zapłonowego idą 2 wtyczki gdzie jest miejsce na 3. Natomiast z prawej strony są 2 kable, czerwony i fioletowy,...
Z tego co widzę impulsy są pobierane z zacisku komutowanego. Hm, uklad jakiś niepełny, owszem, jest dzielnik ale nie ma żadnego zabezpieczenia. No ale jeżeli chodzi o kable zapłonowe, tak jak ujęte w temacie, to raczej sonda pojemnościowa.
Pytanie jakie masz oznaczenie silnika. Występowały 1.6 16V na osobnych cewkach na przykładzie BCB. https://obrazki.elektroda.pl/5161912700_...
no popatrz ty nawet i ciebie to zdziwiło
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
Wez platyny/irydy Bosch-a,NGK . Spokój na >100000km Przewody raczej Bosch,NGK za długi lepszy jak za krótki,na prace silnika bez znaczenia.
Komputer pokazał stare błędy, typu uszkodzony kabel zapłonowy. Sonda do gazu, i inne pierdoły, co wymieniałem na nieodłączonym akumulatorze. Komputerowo nic autu nie dolega.
niekoniecznie. Kolega nie napisał dokładnych obiawów, czy po szybkim nacisnieciu pedału silnik wogolenie reaguje czy np muli sie i nie wchodzi na obroty. Bo jesli sie az tak muli i nie wchodzi na obroty to sugerowałbym sprawdzic dawke paliwa. Jesli wogole nie reaguje na gaz, to faktycznie moze byc cos z czujnikiem w pedale (jesli to jest nowy model,...
auto dziś odebrałem od mechanik winnym tego wszystkiego okzała się komputer silnika oraz dwie świce zapłonowe jednak główną przyczyną był ten komputer został włożony inny używany oczywiście został na nowo zaprogramowany i kurde posiadam to auto od roku ale czuję się jakbym dostał nowy samochodu całkiem inna jazda tak dobrze ten samochodu się nigdy nie...
Witam Mam pytanko do fachowców -gazowników. Kabel zapłonowy dostał przebicie i owinąłem go taśmą -narazie. chce je wymienić i moze warto tez świeczki wywalic bo ja zrobiłem z 5000 a koleś od którego go kupiłem jeździł rok i nic nie wymieniał czyli pewnie mają ponad 10000 lekko licząc. Iteraz moje pytanie jakie kable kupić i jakie świece ? Słyszałem...
i te nowe kable zasilające staraj sie ciągnąc jak najdalej od cewki zapłonowej i kabli WN to one czesto powoduja duze zakłócenia
jaki opór powiny mieć kable zapłonowe Dodano po 11 zrana niechce odpalić niewiem co to jest wmieniłem kable i świece i nic to samo akumulator jest dobry i ładowanie 14.2v niewiem co mam robić
witam, musze wymienic kable w swoim polo i mam problem tego typu iz obecnie mam takie ze na swiece nachodza proste kapturki a przy aparcie zaplonowym mam koncowki katowe. Chcac kupic nowe oferowano mi tylko a prostymi koncowkami po obu stronach. problem w tym ze takie kable - proste - sa za krotkie i nie mieszcza sie (przy aparacie jest malo miejsca),...
Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Mój problem polega na ty że chciałem poprawić instalacje kabi przewodów zaplonowych Mondeo Mk1 1.8 16 v dohc lpg zwykły po wyciągnieciu i załozeniu okazało sie ze nie ma iskry prosze o pomoccccccccccccc jeśli też moża by było schematy do podłaczenia tej kostki
Inne wprowadzone zmiany: Przewód izolowany – poprawna nazwa: kabel izolowany Przewód giętki – poprawna nazwa: kabel giętki Sznur – poprawna nazwa: kabel elastyczny Przewód napowietrzny izolowany – poprawna nazwa: kabel napowietrzny Przewód grzejny – poprawna nazwa: kabel grzejny Przewód pomiarowy – poprawna nazwa: kabel pomiarowy Przewód zapłonowy...
A R134a to co, nie groźny? A jego charakterystyce jak byk jest napisane: "...opary są cięższe od powietrza i mogą powodować uduszenie..." !!! Właśnie mnie przekonałeś do zaprzestania naprawiania klimy nad kanałem :D ociz napisał: To trzeba LPG nabijać. Czyli jednak to prawda? :D Osobiście się nie spotkałem z takim patentem, ale słyszałem że to robią....
Cinek, sprawdź czy sterownik gazu jest przykręcony solidnie do karoserii, czy przewody z komputera do elektrozaworów są poskracane do długości wystarczającej do podłączenia. Ja też będę walczył z wyciem z alternatora, i chyba wymienię kable zapłonowe i kopułkę z palcem.
Witam! Ostatnio jestem szczęśliwym posiadaczem Rovera 214Si z 97r. Muszę wstawić w nim filtr kabinowy bo nie było go w ogóle a czasem potrafi mi takimi malutkimi nasionkami pluć z kratek wentylacyjnych. Jest to wersja bez klimatyzacji, więc poszedłem do sklepu pierwszego, drugiego, trzeciego, ale w każdym filtry były jakieś niepasujące, za szerokie...
Jeszcze Ci zostały do wymiany kable zapłonowe.Miałem przypadek że w Polonezie upaliły się na dwóch cylindrach końcówki kabli zapłonowych i na tych dwóch cylindrach iskra występowała nierównomiernie.Ja poradziłem sobie w ten sposób że odgiełem końcówki zaciśnięte na ww kablach nieco odizolowałem przewód na kablach zapłonowych i ponownie zacisnełem końcówki.Praca...
Kable zapłonowe od zawsze narażone są na przebicie. A czasy gdy kupowałeś je z metra już minęły. W środku plecionka miedziana i gruba izolacja. Coś jak na chińskich super grubych przewodach rozruchowych. ;) Dziś przewodu same w sobie mają sporą rezystancję. Bo głównym elementem przewodzącym rzadko jest miedź.
mercedes kable zapłonowe kable zapłonowe astra kable zapłonowe kolejność
sonda piekarnika amica chrysler diagnostyka 25pt4423 dławik
klucz udarowy elektryczny podłączenie zamel
TVP - Dlaczego usługa timeshift nie działa od kilku lat? Sharp KD-HHH7S8GW3: Trzy krótkie sygnały dźwiękowe przy włączaniu