Coś mi to przypomina. Miałem Audi gaźnik 1.6 - przez gaz silnik stał się słaby, ruszyłem dyszę gazu a on obroty inne. Albo chodził dobrze na benzynie albo na gazie - jeździłem tylko na gazie i było ok i sprzedałem. Potem audi 1.8 wielopunkt - bez miksera wpięłi mi się w gumę ciśnieniową i zrobili oczywiście za duży otwór. Ratowali się silikonem. Nigdy...
Witam. Wpierw należy zacząć od ustawienia zapłonu przy pomocy lampy.Jeśli jeżdzi tylko na gazie to jest niewielki problem, ale do ominięcia, otóż strzały w gaźnik mogą być spowodowane zbyt ubogą mieszanką tzn. silnik dostaje za mało gazu. Spowodowane to może być uszkodzeniem parownika lub zatkaniem cząstkami stałymi, tak samo może byc niedrożny filtr...
Ja wiem, co się dzieje - coś się zepsuło - chyba, że jestem w błędzie.
Proszę o usunięcie postu. Usterka została usunięta przy pomocy kitu monterskiego. pozdrawiam
Zbadaj sam przewód może jest gdzieś uszkodzony albo zaśniedziały
może skorzystaj z pomocy rzeczoznawcy albo z serwisu
Napięcie na sondzie zawiera się w podanych przez Ciebie granicach-mierzone oczywiście bez rozłączania sondy od "komputera", a jedynie przy pomocy wbitej szpilki. Pozdrawiam $$
Silnik ze sprzęgłem odśrodkowym będzie miał problem z uzyskaniem prędkości. Normalnie da się napęd zestroić na jakieś 30 km/h, przy strojeniu na wyższe prędkości będzie się palić sprzęgło i będzie problem ruszyć z miejsca. Wyobraź sobie ruszanie motorowerem czy samochodem z najwyższego biegu. Silniki z chińskich kos spalinowych (NAC) nie mają mocy,...
Mam problem z opelkiem. podzczas jazdy samochod poszarpuje a na wolnych obrotach gasnie i jak zgasnie czsem niemozna odpalic dopiero po jakims czasie. przy tym pomaranczowa kontrolka z pioirunem miga a czasem nawet swieci. Pomocy czekam na szybka porade.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Podłącz choćby woltomierz na zasilanie pompy paliwa i obserwuj jego wskazania na pracującym silniku, lepiej jednak podłącz manometr przez trójnik i obserwuj ciśnienie paliwa. Przy pomocy oscyloskopu możesz obserwować impulsy sterujące wtryskiwacza i cewki. Nie wiem czy masz tam tylko czujnik Halla w aparacie (czujnik położenia wałka) czy masz dodatkowo...
Masz u góry przycisk : szukaj - schemat Kadetta jest na forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Dziendobry!!! ostatnio musiałem wymienić moduł zapłonu i teraz mam problem ze znalezieniem materialow na temat ustawiania zapłonu modułem, na razie ustawilem troche "na słuch", ale bez fachowej pomocy moj opel chodzi jak sieczkarnia.Prosze o pomoc
Auto jak w temacie, po przekręceniu stacyjki nie pali się kontrolka silnika ( kontrolka była sprawdzona na pewno działa ). Brak sterowania pompą paliwa , wtryskami, zapłonem . Komputer z tego samochodu był wkładany do innego samochodu podobnie jak cewka i przekaźnik pompy paliwa wszystko sprawne ! Pompa paliwa sprawna. Czujnik obrotów sprawny ? ( opór...
Z lewej strony pod światłem stop/pozycyjne żarówka 21W
Sniedź powstaje raczej od wody. Jeśli miedź ma przez dłuższy czas kontakt z wodą oczywiście "z minerałami".
Witam Najlepiej podpiąc sie pod lampę tam gdzie jest wtyczka i przewód swiatła stop
wystarczy 400N,ale 500 też nie będzie źle nic się nie stanie.Osobiście brał bym 500.
ja mam kadeta z 90 roku 1.7D i bezpiecznik od centralnego mam z tyłu skrzynki bezpieczników.
1.6 silników w kadecie było około 9 typów, więc oczekujesz że ktoś ci pomoże po liczbie dzwi i roku produkcji ?
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
nowy kosztuje ok 130 zł
Albo magnaty xprees tanie i w miare dobre jedynie to moge ci polecic w dobrej cenie , plusem jest to że nie muszą mnieć dużej mocy żeby fajnie grały.
Nie ma wpływu.
jeśli ktoś potrzebuje to podaję adres http://rapidshare.com/files/77015951/Sam... silnik i układ wtryskowy jest taki sam w astra 1
Fragment schematu poszedł na PW. Pozdrawiam.
Rozwiązanie problemu jest proste. Opisze to w kilku zdaniach. 1.Odkręcasz dekiel z lewej strony 2.Znajduję się tam koło magnetyczne(magneto) i aparat do zmiany biegów. 3.zapewne wypadła ci kulka. ostrożnie zdejmij dekiel. 4.Kiedy znajdziesz kulkę wsadź ją w odpowiednie miejsce(tam będzie takie miejsce połapiesz się) 5.Kiedy wsadzisz kulkę zakładasz...
sprobuj wymienic palec kosztuje nie duzo.
bezpiecznik zbić na dól,zdjąć zabezpieczenie druciane
Byle miał 7 styków i był do opla.P
Trzeba by to widzieć, powinny być przwody po oryginalnej instalacji w których powinna być masa, plus stały, plus po kluczyku, plus po włączeniu swiateł, wyjście sterujące anteną automatyczną... Jesli wyrwali to będziesz miał problem a jesli są jakieś a nie ma na zadnym zasilania to prawdopodobnie przy wyrywaniu radia przepaliły się bezpieczniki. A swoją...
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Nie ma stabilizatora szeregowego, który kosztował by mniej niż 10 zł i nadawał się do tego zastosowania. W tego typu układach stosuje się regulatory oparte na tyrystorach, ze względu na lepsze parametry i mniejszą moc bezproduktywnie traconą na ciepło. Odsyłam do lektury.
zrób sobie z żarówki kontrolkę po czy dochodzi napięcie do tej pompy . będziesz wiedział czy nie ma przerwy w pracy pompy w czasie jazdy
Witam, Nie ma tam żadnej regulacji, musisz kupić taki łącznik gumowy, choć czasem pomaga wymiana sworznia mocującego. Jak pójdziesz do serwisu to pokażą tobie schemat i będziesz mógł zobaczyć dokładnie jak wygląda cały lewarek od zmiany biegów. Drugi podobny łącznik jest przy samej skrzyni. pozdrawiam paweł
Mnie to wygląda na usterkę sterownika , spróbuj podmienić sterownik.
skąd te 0,45V??? Sygnał zastępczy??? Dla kolegi wojtka - tak. Jest to sygnał zastępczy jaki daje komputer w razie uszkodzenia sondy.
ciąg dalszy poprzedniego postu
Może oryginał ale na krućcu dolotowym muszą być dziury na śruby. https://allegro.pl/oferta/gaznik-motoryn...
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
1,3,4,2 a palec obraca się w lewo. Pozdrawiam.
Gubi się główne zasilanie przekaźnika. Należy sprawdzić ten przewód od przekaźnika do akumulatora /gruby czerwony/ bo gdzieś jest słaby styk lub coś wygrzane.P
Chodzi Ci o zbiorniczek wyrównawczy (przelewowy) przy gaźniku? http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30... http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pier...
Popytaj na stronie http://traviz.ys.pl/ktk/forum - tam zresztą powinno coś być na ten temat. Co do kodów zobacz moją stronę www ( przycisk www). Tam jest spakowana całośc mojego starego serwisu o kadecie ( strony www). Między innymi kody i programik pomagający w lokalizacji usterek kadeta ( "kadecik").
Zapal to auto,i jak pracuje to energicznie i dość silnie poruszaj wtyczką przy module. Jak zacznie gasnąć albo zmieniac rytm pracy-masz winnego. No i jeszcze-jak masz aparat f-my Lucas (czarna kopółka ) to sprawdź czy piny we wtyczce nie są zzieleniałe. Częste. Trza też sprawdzić kable masowe które są dokręcone do głowicy w okolicy jak jest chwycony...
A zauważyliście, że dzieje to się na 2 lub 4 biegu! Na pozostałych tzn 1 , 3 i 5 nie szarpie?
To jest niestety normalne zjawisko w Kadetach. Praktycznie nic z tym nie zrobisz.
I nie da się wyciągnąć tego klina tak siedzi stwierdziliśmy że po środku wywircimy dziurę żeby mi na pół złamac i co dalej nic Żeby to wiercenie nie skończyło się wymianą wału.
Nie. Jeśli prędkościomierz działa to uszkodzenie jest wewnątrz "zegarów". W kadecie bardzo często siadają liczniki "dzienne" kilometrów gdy kasuje się je w czsie jazdy.
Cześć. W moim maluszku mam wstawioną cewke 12v od kadeta i nic się złego nie dzieje.Typ zapłonu z rozdzielaczem.
buggy pomocy subiekt pomocy pomocy matlab
subwoofer 1000w terminal powiadamianie dioda laseru
Jak zmienić temperaturę zamarzania w Buderus RC35? Zamienniki prostownika kuprytowego: diody germanowe i Schottky'ego