Witam Problem mam następujący odpalam auto chce przełączyć nawiew na twarz wszystko ładnie silniczek układa się na nawiewie na twarz ale po chwili wraca na szybę, i później już nic nie da się zrobić, trzeba zgasić auto, odpalić i tak samo od nowa, zawsze wraca na szybę. Czy istnieje jakaś może kalibracja nawiewów do chryslera ? nie mam klimatroniku.
Witam Z dnia na dzień przestał działać nawiew w klimatronik i nie wiem już co działać cały dzień w warsztacie i nic Po podpięciu do komputera w warsztacie wyskoczyło 9 błędów ,dotyczące klimatyzacji i nawiewu i nie da się ich usunąć. Moduł sterujący nie jest zakodowany pod samochód i nie jest w stanie rozpoznać urządzeń. Za każdym razem kod np.rezystora...
Witam , w mojej eSce nie mam ogrzewania , ciagle leci zimne powietrze, problem się pojawił jakiś miesiąc po nabiciu klimy, Brak błędów , nie mam pojęcia co może być przyczyna , słyszałem coś o kalibracji nawiewu lecz program Delphi tego nie obsługuje Poradzi ktoś coś ? Liczę na pomoc Dziękuje z góry 😇
Sorry za sugestię z tym magnesem ale jeśli chodzi o Astronica i długotrwałe stosowanie magnesu powodują nie raz sytuacje nienormalne w jej pracy. Ty masz problem z czujnikiem prędkości obrotowej na wyjściu skrzyni a konkretnie brak sygnału z czujnika. Nie ma to nic wspólnego z kalibracją tacho (tak myślę).
Witam,sugeruję wizytę w warsztacie i diagnostykę komputerową sterownika klimatyzacji.Moze wystarczy kalibracja.
A ja obstawiam stycznik służący do kalibracji silnika sterującego klapami nawiewu.
Witam Mam nadzieje ze ktoś mi jest wstanie pomóc a mianowicie Posiadam grande punto 1,4 8V i gaz tartarini sekwencyjny Mój problem polega na tym, ze przy kalibracji gazu w programie tartarini Sequential Fuel Injection wystepuje mi w 3 kroku błąd Opisze po krótce 1. załączony silnik, bieg jałowy, wyłączone światła, nawiew i grzanie - ok przechodzi dalej...
Hej Witam, Jestem od niedawna posiadaczem Vectry B Mam problem z Klimą ( Climatronic ) Otóż: Przy niższych biegach nawiewu ( do 6 ) wszystko działa OK Powyżej natomiast Sprężarka odrazu lub po chwili się wyłącza (nawiew nadal działa). Przy biegu 7 wyłącza się po chwili a przy 8 odrazu. Dodatkowo po włączeniu na 7 - 8 bieg dmuchawa bardzo często się...
Witam wszystkich na forum. Posiadam auto Dodge Grand Caravan 2012r 3,6 benzyna. Auto zakupiłem w zeszłym roku z niedziałającym ogrzewaniem od strony pasażera (leciało tylko zimne powietrze). Ostatnio przestał działać nawiew na szybę. Jedynie można ustawić nawiew na twarz. Gdzieś wyczytałem, że może być uszkodzony sterownik klimatyzacji (ta płytka z...
mam chyba identyczny problem, jakieś propozycje? Gdy włączam klimę (dwustrefowa) jest ok, leci bardzo zimne powietrze, kieruję je jak sobie zarzycze, zmieniam prędkośc dmuchawy itd. Po ok 20-30 minutach jakby przestawala chlodzic, zmiana temperatury, przejścia na ECON, auto itp. nic nie zmienia, nie mogę skierowac powietrzea np "na twarz". Slychac wentylator...
Regulacja kierunku nawiewu i temperatury realizowana jest przy pomocy klap i sterujących nimi silniczków krokowych. Z poziomu panela sterującego można zrobić test i kalibrację układu. Szukaj na forum 203 (polskim) - tam wszystko jest.
Witam, uszkodzony był silniczek sterujący klapami nawiewu góra, dół i kratki czołowe. Niestety po wymianie na inny brak prawidłowego działania. Podmieniony silniczek oraz climatronik na inny -dalej brak reakcji. Podczas kalibracji silniczek przestawia klapy,jednak z panelu brak reakcji, może ktoś spotkał się z podobnym problemem i coś jest w stanie...
Sprawdziłbym jeszcze z parametrów D+ z alternatora na pracującym silniku i plusa do potencjometrów (5V) (pin A7) na wyjściu modułu, a temat recyrkulacji to często odwrotnie założone cięgno jak spadło i wtedy sypie błędy, a czy robiłeś kalibracje serwomotorów, jak cię wywaliło z kalibracji z błędem recyrkulacji to może tak się zachowywać, obrócić ramię...
zacznij od kalibracji i sprawdz bledy
Zakupić silniczek i zrobic kalibrację (uczenie pozycji) systemu
Zrobiłem tą kalibrację i po 4-5 minutach zaczęły mrugać pierwsza i druga kontrolka w takiej kombinacji: pierwsza: 1 raz druga: 3 razy pierwsza: 1 raz druga: 5 razy pierwsza: 1 raz druga: 6 razy Nie wiem o co chodzi!!!
Witam, kolegę po 1-sze sprawdził bym czy nagrzewnica cała jest gorąca, 2 jest on - proszę wykręcić radio i zobaczyć że na rurce która wchodzi do nagrzewnicy jest zawór elektryczny, jest to inny model niż w tga który występował obok wlotu filtra powietrza pod maską, może być uszkodzony sam w sobie lub się zawiesił?, u mnie w zakładzie ponoć pomaga nieraz...
Nie sadzisz, ze sa to informacje zupelnie sprzeczne? W gruncie rzeczy, nie wiadomo, o co ci chodzi. Już tłumaczę. Im wyższa ustawiona temperatura, tym zimniejszy nadmuch Pierwszy cytat został zaczerpnięty przez kolegę z drugiego akapitu. Być może zabrakło tam słowa, że chodzi o zmianę temperatury nawiewu globalną , czyli realizowaną przez panel sterujący...
Czy w audi A4B5 przedlift (1994) da się zrobić kalibrację klap czy coś takiego? Mam taki problem (po wymianie całej deski) że jeśli ustawiam temperaturę na HI to leci faktycznie gorące powietrze z nawiewów, jednak jak ustawię już na 28 czy niżej to leci chłodne (mimo że w środku jest zimno), tak jakby czujnik temperatury przekłamywał czy coś.. Kupiłem...
Cześć, w pierwszej kolejności należy przeprowadzić kalibracje, jeżeli procedura nie pomoże lub trafisz na kogoś kto robił to już kiedyś podejrzy parametry i spróbuje wystartować silniczki - powie ci co jest uszkodzone - plus w diagnozie już może ukazać się błąd. Co może być uszkodzone? Silniczek, zawór, panel klimatronika, ciegno. Pozdro. Sprawdzę...
Zacznij od kalibracji klap i testu, to pokaże czy problem jest z silniczkiem czy z czymś innym
No i sprawa po woli się wyjaśnia. Po prostu wadliwy silniczek V158 co chwila robił mnie w jajo. Włączyłem ponownie VCDS chciałem zrobić ten test co mi na początku polecono. W moim aucie są w klimatyzacji 08, jest co innego w bloku pomiarowym 01. Wracam do silniczka pech chciał że on działał jak chciał, aż chyba padł. Obecnie wywala błąd i faktycznie...
Zrób kalibrację klapek, albo będzie dobrze, albo wyskoczy kod błędu i będzie wiadomo, co dalej
Witam. Otóż ostatnio nie dzialal mi nawiew zimnego powietrza wiec wymienilem silniczek sterujący klapą nawiewu i teraz jest na odwrot poniewaz nie dziala nawiew ciepłego powietrza. Czytałem, ze trzeba skalibrowac jakos silniczek. Czy ktos zna procedure jak to zrobic?
Witam. Wiem, że temat był kiedyś poruszany. Auto pracuje do 2000 RPM prawidłowo, ale powyżej już katastrofa, jakby ktoś turbinę wymontował. Motor w nim to VM 2,5 TD. Kiedyś jechałem w trasę i coś mi się zdawało, że auto jakieś zmulone jest. Jak się okazało w cale mi się nie zdawało. Zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie. Nic to nie dało. Pomyślałem,...
Cześć, Wstęp ------- Chciałem podzielić się z Wami swoimi uwagami na temat taniej drukarki 3D Renkforce RF100. Drukarkę tę kupiłem jako swoje pierwsze narzędzie do rozpoczęcia zabawy w druk 3D. Ten konkretny model kupiłem z kilku powodów: - niska cena (nowa co prawda kosztuje w conrad.de 299 Euro, ale drugiej ręki, niejednokrotnie nieużywana jest do...
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
witam od kilku dni borykam się z problemem braku chłodzenia w Altei 1.6 Benz. z 2004 Altea 1.6 benzyna 75kW 2004 Climatronic menu serwisowe i kody DTC autodiagnostyka na panelu klimatronika daje takie wyniki 00.0 brak błędów 00.0 Numer programu 00.3 Punkt używany 00.4 Recyrkulacja automatyczna 00.5 Ogrzewanie postojowe aktywne 00.6 Jakość powietrza...
SAHARA Regulator jest przeznaczony do sterownia procesem spalania w piecach zasilanych (opalanych) opałem stałym (koks, węgiel, miał itp.) w instalacjach centralnego ogrzewania. Urządzenie steruje pracą pomp C.O. i CWU. Źródłem informacji o stanie spalania w kotle C.O. jest ciągły pomiar temperatury wody w obiegu grzewczym oraz pomiar temperatury zbiornika...
Jak migają kontrolki od klimy czy wycieraczek na panelu środkowym to trzeba zrobić ich kalibrację. Przekręcić kluczyk, nawiew na szybę, Nadmuch na max, przycisnąć i przytrzymać kilka sekund skrajne przyciski w poziomie, Drugi test to samo ale skrajne przyciski w pionie. po kalibracji wszystko wraca do normy. Voyager 2,0 r. 1998 SOHC
Jeśli miałeś uzupełnianą klimę to powinieneś zrobić kalibrację panelu sterującego nawiewami. Na przewodzie masz czujnik od ciśnienia klimatyzacji wypnij kostki i zrób mostek na wtykach go powinno ci działać. Jeśli masz pokrętło ze sterowania nawiewem na szybę ,a włączone ogrzewanie samochodu to sprężarka włącza się co kilkanaście sekund w celu osuszenia...
Zjedz z cisnieniem na 1.1, potem powiekszaj dysze o 0.2 mm i przeprowadzaj autokalibrację. Jaki masz czas wtrysku benzyny na benzynie??? Ze zrzutu wychodzi ze 2.6 o ile jest dobrze ustawiona mieszanka. Zatem zwiększaj dysze do momentu az po kalibracji na wolnych bez wlaczonych obciążeń typu światła nawiewy klima czas wtrysku gazu bedzie powyżej 3,5ms....
Witam, Mam teraz problem ze strefami nadmuchu pasażer-kierowca. Po włączeniu dmuchawy i nastawieniu na grzanie pasażera i kierowcy, ciepłe powietrze leci tylko na pasażera. Próbowałem kalibracji i w jej trakcie przez chwilę ciepłe dmucha też na kierowcę. Po skończonej kalibracji problem wraca, zimne na kierowcę, ciepłe na pasażera. Może ktoś miał podobny...
dzisiaj robiłem kalibracje panelu nwawiewów. nic mi nie mrugało wcześniej, a teraz jeden test przechodzi bez problemu a drugi chwilę pomruga i potem cały czas mrugają dwie kontrolki (obieg wew i klima). są już na stałe. myślałem że kalibracja ustawi klapy nawiewu i bedzie git lecz to nie to. wychodzi na to że jest jakaś mechaniczna usterka.... niestety....
Kiedy poczułem swąd spalenizny z nawiewu i gdy po niedługim czasie zostały tylko maksymalne obroty wentylatora to sprawa była już jasna co uległo uszkodzeniu. Wystarczy wymienić rezystor i gotowe. Tylko czy aby na pewno...? Szybkie oględziny cen w internecie i pojawia się mnóstwo ofert z używanymi rezystorami od 15zł wzwyż (średnio 50-70zł), a za nowy...
Właśnie zrobiłem proste doświadczenie, włączyłem ogrzewanie na 22 stopnie nawiew dmuchał ciepłym powietrzem w tym momencie chuchałem na czujnik temperatury nawiew po chwili dmuchał zimniejszym powietrzem. To znak że klapy się sterujà ale trzeba sprawdzić jakimś testerem kalibrację czujnika. Dziękuje Gerri
W całej sprawie uszkodzony był silniczek regulacji dopływu powietrza / zewnętrzne - wewnętrzne , są dwa silniczki / w pewnym momencie silnik nawiewu pracował na zamkniętym dopływie powietrza , obie klapki nawiewu zamknięte . Błędów nie udało mi się skasować mimo podmiany wszystkich silniczków i ich kalibracji. Klient zabrał samochód i mówił że gdy usterka...
Zmieniałem na równolegle, mam dziwne wrażanie że na małym obiegu nie ma żadnego cieśnienia wody. Czy to możliwe że pompa niedomaga ale samochód w ogóle się nie grzeje ? Kręciłem dziś bączki po placu to miałem max 95 C wtedy coś zaczęło z nawiewów ciepłego lecieć. Co do lpg Na wolnych obrotach ben mam czasy 3-4 ms a lpg 10-12 Na auto kalibracji nie jestem...
Wentylację kotłowni musisz poprawić. Podczas okresowej kontroli kominiarskiej poproś kominiarza o podpowiedź jak to poprawnie zrobić. Wspólne kanały, długie poziome kanały to częsta przyczyna nieprawidłowego działania instalacji grawitacyjnej. Co do czujników, to polecam czujniki polskich producentów - z możliwością wysłania czujnika do kalibracji....
Dobra, nagrzej autko , nie włączaj ciepłego nawiewu i zrób od nowa kalibracje wtrysku gazu. Jak wtedy nie będzie chodził dobrze, to nic nie poradzimy telepatycznie.
To w takim razie: Procedura wejścia do Climatronic menu serwisowe Włączamy system Climatronic przekręcając kluczyk do pozycji II. Naciskamy i przytrzymujemy przyciski
Mam problem z klimatronikem w Leonie III . Nie reaguje na zmianę temperatury od LO Do HI. Działa tylko albo LO albo HI. Zawsze miałem ustawione na 23 stopnie teraz wieje maksymalnym zimnem z wszystkich nawiewów. Mogę podnosić temperaturę aż dojadę do HI i zaczyna lecieć ciepło na maksa. Kalibrację klap robiłem lecz nadal to samo. Rozebrałem plastik...
B109EFO B109EF0 * Musisz dokonać kalibracji sprężarki klimatyzacji: 1. Ustaw nawiew na 1 lub 2 bieg. 2. Ustaw kierunek na kierowcę (vent) 3. Ustaw najniższą temperaturę (LOW) 4. Włącz silnik 5. Przytrzymaj równocześnie przycisk odmrażania szyby i klimatyzacji przez 5-10 sekund i puść dopiero, kiedy Odmrażanie/Klima/Zamknięty obieg się podświetlą. 6....
Dziś coś innego niż zwykle. Mimo pozornych podobieństw do już opisywanych gadżetów, ten jest inny. Ale dlaczego inny? Niby zegarek jak wiele innych (w tym kilku opisanych na Forum), niby potrafi również pokazać temperaturę jak i inne, ale jednak nieco się różni. Zanim jednak zaczniemy opis co to maleństwo potrafi pokażmy jak dotarła do mnie przesyłka. Po...