Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Miesiąc temu też przerabiałem ten sam temat. Czujnik podmieniłem z innej pompy i błąd się ponowił. Pomogła dopiero wymiana sterownika i kalibracja pompy w serwisie BOSHA u Śmietany na Śląsku. Czujnik jest magnetorezystancyjny typu KMZ11 zalany klejem razem z magnesem i jest nierozbieralny. Wymontowując czujnik (torx 10) możesz rozkalibrować pompę różnica...
No ktoś w końcu zainteresował się tematem, szkoda że dopiero po ponad miesiącu. Nie zrobisz tego sam. Musisz ją prawie cała rozebrać co później wiąże się z ponownym ustawieniem a jak to zrobisz nie mając stołu probierczego. No i oczywiście zrobią to tylko w Anglii bo to przecież stamtąd ona pochodzi. No może jeszcze jakiś Marsjanin by sobie poradził....
Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy nie uszkadza elektroniki, stan elektroniki nie ma nic wspólnego ze stanem mechanicznym pompy. A dlaczego ? Bo jak by ktoś wziął w łapę miernik i trochę pomierzył to by się dowiedział że, ten słynny tranzystor steruje...
Nie samą pompę ale czujnik dawkowania (jak zwał tak zwał) w pompie. One padają albo ze starości (każdy przy 300tyś.) albo z braku paliwa albo z braku napięcia. W środku jest pamięć i te czujniki czasem wymagają kalibracji ale to już na stole i po wyjęciu pompy. Ale zmieniając temat czy ma ktoś blokadę pompy wtryskowej bo potrzebuje sobie taką dorobić,...
producentem pompy vp44 jest bosch. Firma ta podczas prektu uwzgledniła wieczny serwis pomp wyposazając ja w komuter zwany PSG5. Dla serwisu piekna sprawa regeneracja mechaniczna + nowy sterownik i 4000pln od własciciela. Własciciel zas skazany jest na łaske serwisu bo sam nic nie zrobi, osoby które znaja sie na regeneracji pomp nie sa w stanie poradzic...
Witam, Czy może zna ktoś zasadę działania, i sposób sprawdzenia elementu który jest zamontowany na pompie wtryskowej w silniku y1.7dtl widoczny na załączonym zdjęciu ? Problem polega na błędzie nie dającym się skasować, P1651(0) pompa wtryskowa błąd komunikacji eeprom. Auto pali i jeździ "normalnie", pali śie tylko MIL. znasz różnicę między ROM a EEPROM...
Zawór odciecia paliwa jest na pompie wtryskowej.
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam kolegów Mam taki problem VW LT 28 2.5 TDI 102km Silnik strasznie nierówno pracuje na wolnych obrotach jak podniosę delikatnie obroty w okolice 900 Pracuje idealnie jednak od czasu do czasu wpadnie w takie wibracje. Silnik zachowuje się tak jak by na wolnych miał odpięty jeden wtryskiwacza. Co zrobione. -Wtryski zregenerowane -pompa wtryskowa po...
Witam Błąd dotyczy kalibracji nastawnika pompy wytryskowej opis błędu oraz schemat elektryczny układu wtryskowego w załączniku.
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
dzisiaj zrobilem kalibracje podnosnika i dziala ok,jesli chodzi o : 1)turbosprezarke zdjalem przewod gumowy z turba (ten co laczy sie z przednial chlodnica)i tam jest tylko czarny nalot,oleju brak 2)filtr komory korbowej zdjalem pokrywke plastikowa i wyciagnalem wklad oraz jaki filtr z gabki,bylo to zalane w czarnym oleju 3)czujnik kola zamachowego...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
hehehe pewnie padła pompka przy zbiorniku :) Połóż się przy prawym tylnym kole, a raczej przed i popukaj w nią młotkiem a druga osoba niech próbuje odpalić. Można też ją ominąć. TDDI nie ma dodatkowej pompki paliwa. Dodano po 8 czy ktoś wie gdzie można kupic pompę wtryskową ze 100% gwarancją ? bo dzwoniłem do Polski i nowych nie ma a w Holandii pompa...
Witam Mam troszkę nietypowy przypadek. Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r Problem polega na tym że silnik jest mulasty... Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011). Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000). Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003). Egr testowany...
Zacięty mechanizm dawki rozruchowej. (układ sterujący bądź wykonawczy). Przyjrzyj się pompie a zobaczysz. Jak wiesz gdzie patrzeć. Tam siedzi Epic, a więc to nic nie da. witam mam problem z obrotami silnika w transicie przy odpaleniu trzyma 1300 obrotów na rozgrzanym silniku tez nie schodzi do odpowiednich jaka może być tego przyczyna? Bez odpowiedniego...
Focus 1.8TDDI. Słaby w całym zakresie obrotów. Turbina dmucha jak oszalała, wężyki podciśnienia całe i na miejscu. Wczoraj wyregulowałem wtryski i zero poprawy :evil: . Diagnoza nie wykazała żadnych błędów (normalnie koszmar). Pompa wtryskowa była 3 lata temu robiona w serwisie Bosch (wymieniono sterownik + kalibracja). Do tej pory chodził bez żadnych...
wymieniajcie tranzystory długo niepochodzi zalewajcie miksolem tez długo niepochodzi zrobicie za 1400 i potem sie bujacie bo niechodzi znalazłem pompiarza który robi dobrze z gwarancją: " ...mam do zaoferowania usluge polegajaca na regeneracji pompy wtryskowej VP44 do samochodów Opel .Usługa polega na założeniu kompletnego uszczelnienia wymiany tłoka...
Witam, wg. mnie wydal pan bardzo dużo pieniędzy na doprowadzenie silnika do stanu wg. Pana fabrycznego, dużo jest tu wysiłku z pana strony - działanie i pieniądze i kolegów z podpowiedziami- wiedza, dobrze ze jeszcze ktoś w tych czasach chce się podzielić godzinami pracy i rozłąka z rodzina- na kursach. Szkoleniach, ja widze to tak pan x ma passata...
Co do tego opla to poczytaj o pompach wtryskowych , często padają , porządna naprawa i kalibracja to jakieś 1500 / 2000 zł plus montaż.