Aku dobre, 7.4v, próbowałem na innych pakietach, wiec zasilanie jest ok, wcześniej kręcił się wentylatorek. Chyba sprawdzę sam wentylatorek może on padł. Kartę LCD programującą masz ?
Auto jak w temacie, silnik ADR 1,8 20V. Chciałem przeprowadzić kalibracje przepustnicy ale muszę znac numer bloku. Może ktoś się z tym zetknoł. Program diagnostyczny to Delta Scan 5.0
Więc kolego tak, musisz zdemontować przepustnicę wyczyścić przepustnicę i gardziel na glanc, pojechać do kogoś na komputer żeby zrobił kalibrację, chyba że masz vaga to wpisz w wyszukiwarce kalibracja przepustnicy toledo albo golf ;) Jak nie przejdzie kalibracji to znacz że jest uszkodzona i będziesz musiał kupić nową.
Ustawienia jak masz na ESC ? powinny być przód/tył z hamulcem lub bez hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/6501918000_... https://obrazki.elektroda.pl/6731495400_... https://obrazki.elektroda.pl/8770603400_... -aparatura włączona -- Ustaw 3 punkty zgodnie z krokami pokazanymi na zdjęciach 1) Punkt...
Witam. Może mi ktoś pomoże. Mam sekwencyjny wtrysk gazu ze sterownikiem versus. Kupiłem interfejs do podłączenia kompa i ma program. Jest problem przy kalibracji w czasie jazdy, bo cały czas ma podciśnienie z kolektora na tym samym poziomie tj. 100kPa a powinno wahać się między 0 a 100. Co zrobić żebym mógł skalibrować gaz w czasie jazdy? Pomocy
Mem bravo 1.4 12v od początku jest coś nie tak z wolnymi obrotami wymieniłem sonde krokowiec i nie wiele to pomogło trzeba podstawiać przepustnice by nie zgasł był podpięty pod kompa i powiedziano mi że trzeba adaptować przepustnice jak to można zrobić
Tak, ale chwilowo jest to możliwe. Współczesne auta potrafią brać 30A nie mając świec żarowych. Spada potem do 2-3A anim elektronika uśpi systemy (ECU i różne sterowniki, kalibracja przepustnicy też swoje bierze).
Chce wyczyścić przepustnice a później skalibrować tylko mam problem z kalibracja jak to się robi help
Ze skąpego opisu wynika , że przyczyną może być zasilanie paliwem - brak , niskie ciśnienie , uszkodzona sonda lambda. Ten nr. błędu wskazuje na sondę.
Posiadam joya Logitech Wingman, dosyc wiekowy model, ale spisywal sie swietnie.... do czasu kiedy pojawily sie dwa problemy: 1. Po kalibracji przepustnicy w niektorych odcinkach zakresu potencjomentra dalo sie zauwazyc wyrazne "skoki" co ciagnie za soba skoki ciagu podczas gry. Pomyslalem ze to wina potencjometra wiec wymienilem go na nowy, niestety...
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
U mnie identyczna sytuacja. Po wakacyjnej przerwie, przy drugim rozpaleniu pojawił się komunikat: "Błąd przepustnicy". Wszystkie proste metody wyżej wymienione: - uderzenie w czarną skrzynkę :) - ustawienie w trybie ręcznym otwarcia przepustnicy - kalibracja przepustnicy nie pomagają. Jeśli problem jest z samą przepustnicą lub jej czujnikiem, czy jest...
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
zmieniłem też przepustnice, niema iskrę, czuje że będzie trzeba jeszcze bezpieczniki z wiązkom do kabiny zmienić, ani szybkozłczów, ale misja chyba mnie czeka Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika oraz przepustnicy w Maździe 5 2.0 PB, nadal nie masz iskry. Podejrzewasz, że problem może leżeć w bezpiecznikach...
Kalibracja przepustnicy zrobiona w PP2000 i efekt tego taki że po odpaleniu zimnego silnika da się jechać. Jednak nadal w chwili wyłączenia pompy powietrza wtórnego buja obrotami i się dusi. Jak się jedzie to spoko nie ma tego efektu odczuwalnego ale podczas manewrowania np na parkingu to trochę porażka jak się przyblokuje kogoś na kilkanaście sekund...
Nie pisalem juz tego bo skoro byl na diagnostyce to powienien zostac poinformowany o tym ze kalibracja przepustnicy nie jest ot tak,ze wyjedzie za brame i juz.Nielichy spec musial to robic :D
Interfejs na smartfon obd i podaj nam listę usterek, wg. powyższych podałeś : - błąd sondy lambada sprawdzić oporności i reakcje na zmianę temperatury : ----------------------------------------... * jaki :( błąd - adaptacja czy była robiona ,błąd pobocznie lub sporadyczny , zwarcie lub nieciągłość sygnału, uszkodzenie...
Sterownik silnika domaga się kalibracji przepustnicy.
W przypadku 1,8gdi czesto problemem bywają przepustnice, obroty falują auto gasnie etc regeneracja takiej przepustnicy + kalibracja to koszt okolo 600zł mało firm to robi.
przewód jutro sprawdzę akurat o tym nie pomyślałem . Wersja 8V także kolektor ssący chyba odpada Co do przepustnicy to jak wygląda kalibracja sam tego nie zrobię rozumiem ???
kamil_1233 nie rozbieraj korpusu przepustnicy to jest jedna całośc ,jeżeli korpus przepustnicy był myty to musi byc wykonana kalibracja , bez kalibracji będzie głupiał ,jeżeli występowało to wcześniej na samej benzynie to już ją kwalifikowało ją do mycia i kalibracji , na gazie objawy tylko się pogłębiają i nasilają , ale jeszcze inna sprawa regulacji...
ewentualnie czyszczenie przepustnicy o potem kalibracja
Witam wszystkich może ktoś coś doradzi. Moja Zafira silnik z18 xer ostatnio mnie nie słucha, problem z obrotami które przy zmianie biegów nie chcą opadać tylko pomimo zwolnienia pedału gazu zostają na chwilke wysokie puźniej spadają ale dośc powoli i leniwie. Dzieje sie tak tylko na gorącym silniku. Oczywiscie pierwsze co to wymiana przepustnicy i oczywiście...
"Lambda 1,462" Współczynnik lambda świadczy o bardzo ubogiej mieszance. W tej sytuacji odczyt z sondy będzie bliski 0,1V i można to interpretować jako walniętą sondę. Zostało jeszcze czyszczenie przepustnicy i kalibracja - często pamaga na zaburzenia składu mieszanki.
Dobra wymieniłem świece na nowe Boscha i nawet zmniejszyłem szczelinę o 30% i nic dalej to samo. Zastanawiam się czy czyszczenie przepustnicy i ponowna jej kalibracja by nie pomogła? Ciekawi mnie też to da się za pomocą Vaga sprawdzić na, którym dokładnie cylinderz nie następuje zapłon?
Witam wszystkich którzy borykają się z tym tematem ja w swojej polo wymieniłem prawie wszystko kable wys nap. świece, czyszczenie i adaptacja przepustnicy czujnik hala w aparacie i nic. Ale aby was nie dołować powiem jak znalazłem przyczynę -wymieniłem czujnik spalania stukowego który jest w tym s-ku z tyłu między 3 a 4 cylindrem można się dostać z...
Dodatkowo będzie się samoczynnie (bez naciśnięcia pedału) odchylać przy włączonej przez dłuższy czas stacyjce - taki rodzaj autokalibracji (zresztą bardzo dobrze to słychać). Oprócz tego jest kalibracja "manualna" zakładając ze masz sterownik ME7.4.4 (starszy, bez tempomatu) lub ME 7.4.5 (z tempomatem, pełny CAN).
Zgadza się pod maską czerwone valteki.Podciśnienie jak najdalej przepustnicy silnik m50b20(kolektor plastik).Zdjęcia postaram się dodać.A na razie zmniejsze ciśnienie na 1,1 kalibracja i zobaczymy co wyjdzie.
A co na to sterownik ECU? I co to są ustawienia wzorowe? Budując instalację LPG dostosowuje się reduktor i dysze wtryskiwaczy do mocy silnika, a potem kalibruje się sterownik. Kalibracja polega na ustawieniu wstępnym mnożnika czasu wtrysków a potem kalibracji w różnych warunkach drogowych. Obserwuje się, czy sterownik w danych warunkach jazdy próbuje...
ok , dzieki za odzew. {montowalem kiedys LPG 8 lat temu , moze cos zapomnialem} dobre pytania , ale problem rozwiazany. tak , wybralem moze slabe wtryski ale kosztowaly tylko 23 funciaki ;) rurki wszystkie jednakowej dlugosci , nawierty wszystkie ta sama odleglosc 2 cm od Pb. Cisnienie stabilne 1.3-1.4 , {120/80 po drugim piwku ;)} Dzieki , tez o tym...
Przepraszam, że tak długo odpowiadam, postaram sie jak najszybciej odpowiedzieć Ci kolego na wszystkie pytania Chodzi mi tylko o nie zamknięcie tematu - doceniam każdą pomoc. Jutro jak tylko bede znowu miał możliwość to podłączę laptopa i zedytuję ten post Edit: na filmiku od 1:53 do 2:08 gadałem przy zgaszonym silniku. Masz tam napisaną wartosc 969,0...
Witajcie, Przeszukałem cały internet w poszukiwaniu przyczyny usterki swojego samochodu- bez skutku. Posiadam Nissana Almerę Tino z 2001 roku, silnik 1.8 benzyna + LPG(od roku), 114KM, manual. Samochód przeszedł generalny remont silnika - cała głowica, nowy łańcuch rozrządu, i wiele innych mniej istotnych rzeczy. Problem polega na szarpaniu/przerywaniu...
Witam, posiadam oba programy, ale brakuje mi info na temat na przykład : kalibracji przepustnicy gdyż te wartości bierze się z jakieś strony ? Wchodzę na przykład w ADAPTACJE na POLSKIM VAGU i wyskakuje aby wpisać jakąś cyfrę. i o takie dane dokładnie mi chodzi.
Potrzebny Carman i kalibracja przepustnicy.
Może trzeba przeprowadzić adaptację/ kalibrację przepustnicy. W moim leciwym VW robiło się to za pomocą VAG.
Po czyszczeniu przepustnicy trzeba przeprowadzic adaptacje przepustnicy, a do tego trzeba mieć sprzęt żeby sprawdzić czy są podawane prawidłowe parametry dla sterownika silnika(kalibracja przepustnicy)
Jest to kalibracja zakresu gazu, żeby sterownik wiedział jaki jest zakres "przepustnicy", wystarczy raz tak zrobić, potem podłączać zasilanie na potencjometrze na minimum i tyle.
Po przeczyszczeniu przepustnicy trzeba w kompie zrobić kalibrację przepustnicy, inaczej tak się będzie zachowywał.
No ok zrobiłem jakby to nazwać kalibracje przepustnicy ale dalej mam problem z obrotami i nie wiem gdzie teraz kopać obstawiam jeszcze na walniety krokowiec.
Kontrolnie należy sprawdzić po tej wymianie jaki stopień otwarcia przepustnicy widzi sterownik. Ewentualnie zmierzyć napięcie na przewodzie sygnałowym.
Okej, Problemem była rzeczywiście kalibracja przepustnicy. Już wszystko śmiga, nota katalogowa (jeżeli tak można ją nazwać) producenta ESC wszystko wyklarowała. Dzięki Panowie za pomoc!
Dzień dobry, w aucie dziewczyny znów coś się zepsuło. Brak mocy, lekka telepka na 1 biegu i powyżej 5 000 obrotów, ewentualnie na 5 trochę niżej. Osiągnięcie 120 km/h graniczy z cudem. Błąd P0130 - sonda lambda. Może to być przepustnica, lubiąca padać w tych Corsach, a obecna ma już 190 000 km. Jednak potrzebuję dokładniejszej diagnostyki, jaki moduł...
I jak czytasz po OBD APP i TPS to się wywala ? Nie wiem za bardzo o co chodzi?Tzn jak chciałem przeprowadzić kalibracje przepustnicy tak dla sprawdzenia to nie nie szło przeprowadzić.
Reset wartości adaptacyjnych, kalibrację przepustnicy oraz kasowanie błędów w układzie wtryskowym można w tym modelu przeprowadzić wyłącznie za pomocą przyrządu diagnostycznego.
Dzieki wielkie za cenna porade odnosnie pokrywy plastikowej! Chodzi Ci o kalibracje przepustnicy po przeczyszczeniu? Jest to konieczne? U siebie jak czyscilem - silnik 1.4 MPi (oczywiscie bardzo ostroznie i dokladnie), to po zamontowaniu silnik pracowal duzo lepiej i nie bylo potrzeby kalibracji. Przy tym silniku bedzie taka potrzeba?
Sprawny jest, przepustnica i pedal gazu też, była kalibracja nawet robiona.
Witam dziś występuje z następującym pytanie : Potrzebuje numery kanałów do : logowania, kalibracji przepustnicy, poduszek, logowania itp. do Vaga. Mam następujące wersje : Vag 4.9 2.5 2.1 Jeśli można to proszę o pomoc albo link cokolwiek.
Kiedyś miałem problem z takim samym silnikiem jak Ty. Przy ruszaniu szarpał. Okazało się, że w wiązce przewodów była luźna złączka, ale zanim do tego doszedłem byłem u fachowca od komputerów i on sprawdzał wszystkie podzepoły podłączone do komputera. Wspominał o kalibracji przepustnicy. Może w Twoim przypadku też taki zabieg będzie potrzebny. Pozdrawiam
Witam. Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób robi się adaptację lub kalibrację przepustnic climatronika 1.9 TDI 2001 rok. Nagrzewnica gorąca a w środku bryndza - z wlotów leci niezbyt ciepłe powietrze (niezależnie od temp. ustawionej na climatroniku). Z bocznego lewego to prawie wcale nie dmucha. Jak to usprawnić???
Wlasnie sprawdzilem rozrzad i jest ok. Co do immo faktycznie jest pod zegarami skrzynka ale komunikuje sie przez CAN z ECU. Co do kalibracji przepustnicy to w kilku urzadzeniach lacznie z KTS nie ma takiej opcji. Jest mozliwosc mechanicznej regulacji pedalu gazu jednak nic to nie daje :/ Cala wiazka jest ok. Szukam dalej.
VIN z ECU w tym roczniku? Tak, mam wsady wyciągnięte z tego rocznika i jest tam 2x nr IMMO oraz 2x VIN. Wolne obroty to przykład, albo np kalibracja przepustnicy, jak ? Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 (symbolu 3-literowego nie pamietam, musze zajrzec do bagażnika)
wiązka przepustnicy usterka przepustnicy przepustnicy toyota
konica sprzęgło regulator obrót odśrodkowy zmiana numeru seryjnego drukarki
philips mcd5110 motorola gm360
Renault Siemens Sagem Delphi ECU – naprawa sterownika, objaw: odpala na Plaku, brak wtrysku RJ45 T568B – kolejność kolorów, standard ANSI/TIA-568.2-D, Ethernet, PoE, Cat 5e/6/6A