Pamiętam że też coś mi w C3 nie chodziło ale wystarczyło wybrać nowszy model C3. Przy starszym typie pokazywał tylko VIN itp ale chyba nie gadał z kalkulatorami.
Lexia podłączona ale nie wyszukuje żadnych błędów czy jest możliwość sprawdzenie wtyczki diagnostycznej? co znaczy, że nie wyszukuje- jest w stanie połączyć się z kalkulatorem?
To tez z tą "edukacją" nie do końca prawda ponieważ aktualnie nie którzy producenci umożliwiają kasowanie "uderzenia" np do 3 razy, wiec zakładają z góry taką możliwość a kiedyś nie...wszystko sie zmienia....
witam...dzis podlaczylem do lexii i udalo mi sie zakodowac vin to pozwolilo ze dostalem si do bsi ...gdy zrobilem test globalny komunikacja z bsi jest .... tam gdzie jest inf defekt pojawil sie znak zapytania ? wszedlem do bsi i robilem kodowanie bsi..... kod poufny bsi zaakceptowalo w nastepnym etapie lexia wyslala zapytanie......vin zakodowany bsi...
Diagnostyka to podstawa! Pełny skan błędów kalkulatorów.
Pompa powietrza. Dmucha powietrze do wydechu dla zmniejszenia zanieczyszczenia planety. Jesli nie bedzie dzialac, pojawi sie blad w kalkulatorze. Georges
A dopisałeś uzupełnienie do kalkulatora
jak to sprawdzić (silnik, kalkulator)?
lub skasować inspekcję po jego wymianie. Również w kalkulatorze wtrysku.
Przede wszystkim wszystkie(a raczej wszystkie) kody bledow do poszczególnych modulow. Blad będzie dotyczyl kalkulatora ESP.
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Witam !! Moduł BSM to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami , w komorze silnika , nie jest to sterownik silnika ECU , nie wiem jak w C2 ale w C3 jest w komorze silnika od strony kierowcy zaraz za lampą . Wiem trochę to dziwne że BSM może wpływać na pracę silnika , ale ten moduł komunikuje się z modułem BSI (ten w kabinie nad nogami kierowcy) po magistrali...
Panowie macie jakis schemat tych przewodow od czujnikow az po sam kalkulator?
Sterownik silnika nic do tego nie ma, może kalkulator jednak żle przelicza przebieg dla licznika
Jedna skrzynka z bezpiecznikami jest w kabinie - BSI, druga pod maska - PSF1 Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Wygląda na to że kalkulator silnika nie ma zasilania.
Jak słusznie zauważył kolega Georges - napięcie kalkulatora
Sprawdź czy w momencie wystąpienia błędu jest komunikacja ze wszystkimi kalkulatorami.
Skoro ci silnik szwankuje, to dlaczego nie robisz diagnostyki odpowiedniego kalkulatora...?
Cyka przekaźnik w BSM? Zobacz tez, czy nie są zazieleniałe styki kalkulatora silnika/
Kalkulator zablokowany, pompa CR nie poda nic, wtryski nie pracują. Jak masz możliwośc to dopisz kalkulator do BSI, taka moja sugestia.
W BSI :defekt stały komunikacji z kalkulatorem alarmu, defekt stały łączności z kalkulatorem dachu otwieranego
Masz problem z wiązką silnika - na zagięciu pomiędzy silnikiem a budą. Zerknij też oscyloskopem na CAN przy samym kalkulatorze. Z wsadami chyba się zagalopowałeś.
Dziękuje za cenna informację! ECU chroni wtryski przed zatarciem...? Diagnoskop dziś odpowiedział: "Błąd kalkulatora" "Błąd alternatora"
Wygląda na uszkodzenie kalkulatora COM2000.
sprawdze to jutro, nie mam takiej sytuacji ze światłami, a tak to akumulator w picassie jest pod siedzeniem kierowcy, a co do tego SH to są dwa takie bezpieczniki(zielony i pomarańczowy) tylko że jeden ma odrobine inny rozstaw styków a jak wygląda ten kalkulator?
Na Google jest trochę stron z kalkulatorem osadzenia itp :)
Nie ma nic do "przeprowadzania". Sprawdz w paramatrach, czy kalkulator rozpoznalwlasciwy GMP (synchronizacja : tak). Jesli nie - nie odpali.
Brak komunikacji z BSI i kalkulatorem poduszek?
Wentylator sterowany jest czujnikiem temperatury. Tak bylo 30 lat temu. Dzisiaj wentylator jest sterowany przez kalkulator wtrysku.
Na filmiku jest czujnik ciśnienia, a przepustnicy podobno nie ma. A ja tam widzę jeszcze dwie pozycje dla wysterowania solenoidów. Czyli EGR i co by jeszcze miało być? Drugi na tyle ile da się zobaczyć podchodzi pod sterowanie turbiny. Diagnozują Lexią, więc to nie wina sprzętu. Ale chętnie zobaczyłbym identyfikację kalkulatora.
Wiec wez miernik do reki i szukaj. Nie baw sie w zgaduj-zgadule. Wentylatorem steruje Bitron na podstawie informacji z czujnika brazowego, presostatu, kalkulatora klimy...
Przepływomierz dostaje po stacyjce. Tylko, że z kalkulatora silnika a nie ze stacyjki.
Kolego w c5 odpowiedzialny jest bezpiecznik nr18 i jak dobrze pamiętam to 12
Zerwany pasek uszkodzil ci czujnik, czy regulator cisnienia? Zastanow sie troche. O jakim "zaworze" piszesz? Na pompie jest tylko regulator cisnienia (dzialajacy, skoro uruchamiasz silnik) i dezaktywator trzeciego cylindra. Brak masy na czujniku cisnienia uniemozliwia uruchomienie. Szukaj raczej porwanych przewodow. Z objawow wynika, ze moze brakowac...
Masz racje, nie ma pompy w zbiorniku, ale nie jest to przekaznik swiec. Jest to tzw. przekaznik podwojny, zasilajacy kalkulator silnika, zawor stopu na pompie i modol immo.
Kalkulator silnika->stan kalkulatora. Napięcia i czy kalkulator zablokowany czy nie. Powiedz mi, jak na stole chciałeś mieć kalkulator odblokowany?
zrobione immmo off
7800 : kalkulator kontroli stabilności Mam kilka pytań do tego schematu: widzę ESP, BSI, czujniki kół, a czy CDS to sterownik wspomagania? Złącza i poszczególne piny to jest oczywiste. Nie do końca wiem co jest co na tych schematach. Na schematach z BOSCH czy DELPHI opisy są trochę inne. Co oznacza PSF1, 7020, 1320, 7126 To są oficjalne schematy i...
że telekodowanie niemożliwe kalkulator radia zablokowany Tak nie raz pisze ale robisz kodowanie i idzie.
To sa niektore parametry BSI choc nie pamietam, aby informacja o stanie kalkulatora silnika byla w parametrach BSI. Co daja proby polaczenia z kalkulatorem silnika?
Wysypane pamięci w navi lub uszkodzony kalkulator navi - monitor.
Czym odczytany błąd? A co Cię to obchodzi? Błąd to błąd! Sprawdzić błędy kalkulatorach współpracujących.
Bezpieczniki są OK. Czy moduł jest w mechanizmie wycieraczek? Jak sprawdzić który silnik jest sprawny? Zakładam że jeden z nich padł.
Witam spróbuj jeszcze odpiąć baterie na 5 min. bo to eco mode powinno zginąć nawet po chwili pracy silnika i sprawdź pozycje kalkulatory obecne i konfiguracje. i napisz jakie masz błędy w bsi.
Witam. Citroen C5 2007r 1.8 125km, 6FY. Wchodzę w silnik i mam komunikat "Kalkulator MM6LPB zamontowany w RFJ zatwierdzić w celu kontynuowania" i zatwierdzam i działa, ale.. ja mam silnik 6FY? RFJ to 2.0. Błąd w programie czy drążyć temat? Pozdrawiam, M
Przepustnica jest nówka i dalej to samo.
Podlacz wiec komputer i zobacz, czy kalkulator ma sygnal.
Błąd wewnętrzny kalkulatora. Trzeba podmienić na taki sam z takimi samymi numerami.
po ustawieniu rozrządu błedu P0430 nie ma. pojawił sie kolejny problem , komputer po podłączeniu lexią nie ma komunikacji z modułami , łączy sie tylko z wtryskiem i dodatkowym ogrzewaniem , pozostałych kalkulatorów nie widzi.
Auto Podpiete pod lexie, i w Bsi wywala błąd " Defekt stały- Defekt komunikacji z kalkulatorem silnika" . I kalkulator ma status zablokowany. Czyżby uwalony jakiś kabel jednak?
Zasilanie, masa ... Na wszelki wypadek przypomne - kalkulator jest na silniku, nie w module sterowania.
CITROËN C5 wszystkie typy aż do OPR 9837. OBSERWACJE Kołysanie przedniego zawieszenia gdy pojazd stoi, a zapłon jest wyłączony. DIAGNOSTYKA Możliwa przyczyna : niedostosowana kalibracja kalkulatora zawieszenia. POMOC POSPRZEDAŻNA Wprowadzić zdalnie (teleładować) nową kalibrację do kalkulatora zawieszenia za pomocą przyrządu diagnostycznego. Jednym słowem...
Jeśli zrobię zworkę we wtyczce abs ( połącze cany ) brak komunikacji ze sterownikiem oraz wspomaganiem ( także z abs ale wiemy dlaczego ) A mierzyłes czy coś nie przywiera? Bo z tego co napisałeś to przywiera kalkulator silnika.
Pisales wyzej, ze masz powazny przyrzad diagnostyczny. Zrob wiec test globalny, zobacz czy laczy sie un z AFIL, czy sa tam bledy i jakie. Jesli nie, sprawdz bledy i configuracje BSI (szczegolnie "kalkulatory obecne").
Witam złącze w bsi zlokalizowane piny 8 i 18 sygnał z czujnika w lusterku dochodzi czujnik podmieniony i dalej --na wyświetlaczu. Lexia nie zgłasza błędów w bsi wyświetlanie włączone w wyświetlaczu też brak też komunikatu o oblodzeniu drogi .Kontrolka airbag pasażera po teście zestawu wskaźników (test kontrolek) sprawna natomiast po wyłączeniu airbag...
Przekaznik jest przed bezpiecznikiem i jest umieszczony pod kalkulatorem silnika na prawym nadkolu.
te dwie wtyczki po jednym kablu jakiego koloru nibieska abs brazowa klima czarna hydroaktiw moge sie mylic byl taki wtrysk le-2 ktory nie mial diagnostyki na zlaczu 2 pinowym 2 litrowa benzyna a moze podasz rodzaj wtrysku aluminiowa blaszka na bloku od przodu auta lub dane z kalkulatora wtrysku to moze cos wiecej sie dowiemy?
Jakie ciśnienie paliwa widzi kalkulator silnika, jakie obroty silnika na rozruszniku? Jakieś błędy w kalkulatorze silnika i BSI?
Witam. Miałem ten sam błąd. U mnie przyczyną był spalony przykręcany bezpiecznik 30A w skrzynce na akumulatorze (trzeci od lewej stojąc przodem do akumulatora).
Przecież w lexii kalkulatot silnika to BSM, a kalkulator wtrysku to ECU
A masz pełny dostęp do opcji serwisowych, kalkulatorów ? Po teście kalkulatorów masz dodatkowe menu.
ok jutro bede grzebać dzięki To sobie pogrzeb w kalesonach, zaś ten co ci radzi abyś poszukal czegoś gumowego to niech sobie kupi sam durexy. 10 lat temu PSA zapomniało o wyłacznikach inertialnych i tą funkcje pełni sensor poduszek blokując kalkulator wtrysku.
Działa jak należy. Pokazuje różnicę cisnień i kalkulator rejestruje defekt jak sie zapcha FAP.
Wilgoć w kalkulatorze abs dziękuję i pozdrawiam. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Ile wtykow ma twoj kalkulator?
Witam, Oto schemat, ale bez polaczenia z kalkulatorem bedzie trudno rozwiazac problem. Powodzenia, Georges
Mam podobny problem z C4 Grand z 2008 . nie świecą światła cofania. We wtyczce tych świateł nie ma napięcia. Sprawdzałem bezpieczniki pod deską rozdzielcza i w komorze silnika-bez rezultatu.Może podpowiedz.
Siemens DV4: "P1641 - Pilotowanie wtryskiwacza : Komponent w kalkulatorze sterującym silnikiem jest źle inicjowany"
Witam. Instalowałem diagboxa. Program się uruchamia i wszystko było by ok gdyby chciał się połączyć z autem. Testowany na citroenie DS4 i C3 picasso. Nie łączy się z żadnym kalkulatorem. Ktoś pomoże?
Interfejsu ? Jeśli sprawny jest to po co? Szukać niższej wersji Diagboxa Nie wiem nie używam v9 wiec nie mam pojęcia co działa a co nie. Tu chodzi o downgrade fw w głowicy i robi się to programowo plus blokuje w diagbox żeby sam nie aktualizował. Robisz to za pomocą PSA INTERFACE CHECKER INSTALL jaka wersja powinna być która gada z wszystkimi kalkulatorami...
kolego dałeś rade z cytryną bo mam identyczny problem
A czy przypadkiem w kalkulatorze silnika w zakładce linia wydechu nie trzeba wskazać wymianę FAP, żeby się wszystko wyzerowało ?
Mówie ci że jest niespójność sygnałów danych z kalkulatora silnika i kalkulatora ABS w określonych warunkach.
Właśnie jestem po dolewce. Po zaprogramowaniu dolewki w kalkulatorze silnika pompa zaczęła "pukać". Oczywiście od razu panika, że mi wyleje wszystko do baku. Poprzeglądałem internet i nic się ciekawego nie dowiedziałem. Więc siadłem jeszcze raz do DiagBoxa. Po wpisaniu dolewki w kalkulatorze pompy domieszkowania przestało pukać od razu. W sumie po wpisaniu...
Jeszcze pytanko, bez problemu znajdę te dwa liczniki? Oba w kalkulatorze dodatku? Pozdrawiam i dziekuje
Auto jak w temacie z 2002r po dachowaniu,na wyswietlaczu komunikat " elektronic immobilizer fault" samo bsi nie zglasza bledow widzi klucz,jednak sterownik silnika jest zablokowany w parametrach bsi tez widac ze sterownik zablokowany,auto bylo wyposazone w fabrycznego pilota,ktorego jednak nie ma,czy mozliwe jest ze nim trzeba odblokowac centralny zamek...
DAM już podałem jaki masz. Skrzynia manualna - ale 5 czy 6 biegów (nie ma to akurat znaczenia). 7800 - to główny kalkulator ABS/ESP. 9000U i 9001U - to para CAN do sterownika hamulca ręcznego. 9010Z i 9011Z - to para CAN do ECU.
Mechanik dzwonił że ecu ok komunikuje się na stole Cz uszkodzony sterownik Abs może zablokować komunikację z sterownikiem i czy tylko podmiana na inny można to sprawdzić. Nie pomyślałem ale na samym początku całego zamieszania w ecu był błędy EGr p1462- sygnał połączenia elektrycznego zaworu EGr U0103- defekt kalkulatora skrzyni U1003- komunikacja can...
Przy uszkodzeniu pompy pali się bezpiecznik - zielony w skrzynce koło akumulatora a nie pod BSM jak napisał kolega. F01 ale w BFDB a nie PFS1. Nic nie pisałem o BSM/PSF1. ;) F01 jest tylko jeden - w BFDB. https://obrazki.elektroda.pl/2111786800_... Wydaje mi się, że autor tematu zapomniał tam zajrzeć. :) Dodano po 10 Witam. Mam problem...
Dźwięk z czujników cofania będzie się pojawiał tylko z fabrycznym radiem - z tego co mi wiadomo. Jeśli radio jest fabryczne i mimo to jest problem z dźwiękiem, należy przeprowadzić diagnostykę diagboxem/lexią oraz ewentualnie telekodować odpowiednie kalkulatory, aby aktywować tą funkcje.
Witam panowie, potrzebuję pilnie pinout ecu siemens sid 802 chodzi o zasilania.
Citroen Berlingo 2.0 HDi, 2004 rok. Brak zasilania na module poduszek powietrznych i rozruszniku. Kupiłem Berlingo, które nie odpala z kluczyka. Jest zrobione obejście i przycisk do odpalania. Auto normalnie odpala bez problemu, tylko nie z kluczyka. Trzeba włączyć zapłon i wcisnąć przycisk, i silnik się uruchamia. Po podpięciu do Diagboxa nie łączy...
Ale tam są 2 kalkulatory dodatku. Jeden główny osobny pod kierownicą a drugi jest w mpc Simensa . W wtyczce spróbuj dogiac piny. ECU czasem nie było zalane przy myciu silnika? W ECU jest podgląd parametrów FAP ale obsługa systemu to kalkulator dodatku pod kierownicą.
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego podłączenia modułu skrzyni biegów w Citroen C3 1,6 NFU. Skrzynia półauomatyczna. Diagnostyka wysypuje P0560 i P1702. -problem z zasilaniem kalkulatora skrzyni. Auto nie odpala, na liczniku kreska (-)
Witam!!! Podpiąłem do Cdifa3 oraz u znajomego autocoma i błędy się pokrywały. Pozwolę sobie dodać, że raczej bez Lexii nie wiele się uda sprawdzić. Mam wrażenie, że część z tych błędów wynikła po prostu z braku komunikacji z kalkulatorem danego czujnika. :wink:
witam Należy użyć PP2000 tylko wersja 21.14 (pierwsza wersja), wybierasz peugeot 407, test funkcji, wspomaganie parkowania, telekodowanie ręczne, wyłączasz obecność przednich czujników, telekodujesz, włączasz obecność przednich czujników, telekodujesz i powinno działać, wychodzisz z programu, Miałem zainstalowaną wersję 24.99 (najnowszą) i tam nie było...
Niestety nie jedyne co to program dedykowany dla peugeot citroen ale w tej sytuacji nic mnie to nie ratuje
Wentylatorem steruje kalkulator silnika. Jesli mozesz uruchomic wentylator przez test elementow wykonawczych, to caly lancuch sterowania dziala prawidlowo. Do sprawdzenia wiec temperatura, jaka widzi kalkulator oraz rzeczywista temperatura silnika.
Zostaw włączone, może za kilka godzin puści. A jak nie to szukaj fachowca. A swoją drogą to tak się kończą kalkulatory... SławeK
Jest możliwe. Wyświetlacz + daszek + czytnik navi + kalkulator + światłowody + instalacja + kodowanie i jest ok .
co do tempomatu to przede wszystkim musisz sprawdzic czy w samochodzie jest zamontowany czteropinowy stycznik hamulca (dwupozycyjny) jedna para zamyka obwod do swiatel stop a druga daje informacje do kalkulatora silnika powodzenia w zabawie
Witam, Nie dasz sobie rady sam. W tym aucie wentylatorani steruje kalkulator silnika. Trzeba przeprowadzic testy przy pomocy PP2000 i, ewentualnie, uaktualnic program kalulatora. Jesli klima wlacza wentylatory, to elementy wykonawcze kalkulatora i okablowanie sa w porzadku. Czy, przy wlaczonej klimatyzacji, wlacza sie druga predkosc wentylatorow? Pozdrawiam,...
napięcia wg dokumentacji są prawidłowe. Jak usunąłem błędy wykonałem autoadaptację ponownie to silnik wydawał się pracować prawidłowo. Po wyłączeniu zapłonu znowu to samo - błędy przepustnicy. Jakby były gubione ustawienia przepustnicy. Pozostaje chyba tylko kalkulator silnika bo to on steruje przepustnicą
witam może ktoś dysponuje schematem do c3 1.4 16v kfu rok 2006 chodzi mi o sterownik start stop i przycisk eco samochód po strzale w ten kalkulator i pozostał błąd guzika eco
Witam. Mam taki sam problem.Ukradziono mi - sterownik komputer od Citroen Berlingo Multispace 1.6 HDI 90 KM. grudzień 2010 Nie mogę się dowiedzieć Nuneru. W ASO Citroen podają mi tylko numer katalogowy kalkulatora wtrysku. Morze udało Ci się uzyskać te dane ? Czy ktoś może mi pomóc?
Skoro nie działa to masz problem elektryczny a nie z ustawieniami w BSI. Z tego co kojarzę nawet bez telekodowania bsi moduł powinien działać ale ew. nie wyłączy czujników pdc po podpięciu wtyczki przyczepy i będzie piszczało przy cofaniu bo czujniki "widzą" hak. A co do samych zmian w bsi to zdaje się, że tylko zmieniasz w telekodowaniu bsi w zakładce...
Chodzi mi właśnie o ten kalkulator wiesz może gdzie on jest w tym modelu ?
Domyślne kodowanie nie tylko świateł ale wszystko ustawia się domyślnie. Nie pamiętam w co teraz trzeba wejść ale ta opcja jest zaraz po tym jak wchodzisz w test każdego kalkulatora. Chyba automatyczne kodowanie czy coś takiego.
Jeżeli masz Diagboxa, możesz spróbować wykodować i ponownie zakodować ten zestaw. Niestety tak to oprogramowanie jest skonstruowane, że trzeba kodować radio w kilku kalkulatorach. Z głowy ci teraz tego nie wymienię niestety, musisz przeszukać poszczególne moduły i znaleźć wszystkie opcje związane z radiem/zestawem głośnomówiącym/ekranem. Przerabiałem...
Masz softa 6.63, czyli aktywacja AUX Planetem w kalkulatorze Telematyki, później pojawi się opcja w menu i będzie działać tak jak chcesz.
citroen kalkulator citroen kalkulator radio citroen kalkulator radia
podłączyć gitara regeneracja kierownicza telewizor philips pasek
saeco elektrozawory saeco elektrozawory
RISCO GTI: Komunikat "linia 04 alarm" i włączający się alarm RISCO GTI: Jak zablokować komunikat "linia 04 alarm"?