Trzeba zdjąć zbiornik starsze miały klapkę rewizyjną Dodano po 4 Jest bliźniaczo podobno do Scenica II: Nic bardziej mylnego, wiem bo mam takiego.
W zbiorniku, korpus pompy jest filtrem.
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Podejrzewam że w zbiorniku paliwa. Sprawdź sobie taki numer Pierburg - 7.02552.44.0 OE RENAULT - 172024329R
Decha z wyswietlaczem przebiegu pod szybkosciomierzem i dwoma gniazdami polaczeniowymi(szare i czerwone)?
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Jeśli jest a pewnie jest gruszką przy filtrze paliwa to nie ma pompy paliwa w zbiorniku.
No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę. Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
podkładka wrzucona i po sprawie, wszystkie problemy zniknęły. wszystko zrobione zerowym kosztem :)))
Warto poznać dokładny kod błędu.
Witam . Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym . Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .
Jeżeli nie będzie ryglowania to możesz Ty, lub pasażer przypieprzyć tymi drzwiami w otwarty wlew. Przy wlewie paliwa jest czujnik magnetyczny, chyba zwykły kontaktron. Sprawdź czy jest magnes na klapce, lubi odpadać i wtedy są problemy z otwieraniem drzwi bocznych.
Skoro przekaźnik od pompy nie działa samoczynnie i brak napięcia na cewce to do sprawdzenia bezpiecznik który zasila właśnie cewkę i przekaźnik pompy.
Bez właściwego immo sterownik nie podaje tylko paliwa i nie pokazuje żadnego błędu. (typu zablokowany sterownik itp.)
Wyrwany pływak z czujnika paliwa.
Witam.Posiadam renault kangoo 1.2 i mam taki problem.Nie pokazuje wskaźnik poziomu paliwa,a rezerwa działa.A czy ktoś wie jak ściągnąć przewody paliwa przy zbiorniku?? Z góry dzięki za pomoc.
Odczytaj błędy i status immo jak jest zablokowane immo paliwa też nie podaje .
Rozpocznij od wymiany filtra (dobrze odpowietrz). Dalej to sprawdzenie świec żarowych (dot. ciężkiego uruchomiania).
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Układy wtrysku paliwa zostały dostarczone przez Delphi na niższych wersjach mocy (do 66 kW/90 KM), jednak Delphi został wypchany przez firmę Bosch w wersji silników z Euro 5 i przez Continentala (ex Siemensa ) w wyższych wersjach (70 kW/95 KM i wyższe). K9K ma kilkanaście odmian i montowany był w: K9K 700/704 (65 KM) Dacia Logan , Renault Clio (II),...
Jak sprawdziłeś pompę?
Trochę źle napisałem. Rok 98 Ta starsza wersja. Licznik na 2 kostki (bywały na 4) Przedzwaniając wiązkę zgadza się przy pływaku i liczniku
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Sie haben zu tun, Diagnostik.
Renault Kangoo 1.4 szarpie na luzie i podczas jazdy wymienione filtr paliwa świece cewka z kablami przepustnica
Bład dotyczy regulacji ciśnienia paliwa, więc nie może jest jeździć "normalnie". Zrób wykres ciśnienia paliwa przy rozruchu i maks obciążeniu (4bieg od jałowych gaz w podłogę aż wystarczy drogi)
Koło akumulatora jest skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, sprawdź 2 mniejsze, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy paliwa
Immo nie raczej nie trzyma, kontrolka immo gaśnie normalnie, brak błędów na ten temat, jutro przejrzę w parametrach. -zasilania na sterownik sprawdzone, wszystko jest -obroty na rozruszniku około 200 ciśnienie paliwa 320bar sygnał z hall jest, brak zasilania na wtryskiwacze - test podzespołów, np EGR się odezwie, wentylator włączy ale jak wtryski każę...
Jeszcze może być co innego. On chyba dostaje impuls. W jak stanie zakładasz zamek? Otwarty czy zamknięty? W Scenic 1 miałem tak z siłownikiem klapki paliwa (silniczek napędzający bolec blokujący klapkę) - otwierałem auto, ale siłownik był w pozycji zamknięty - sprawdzałem podpinając do instalacji i działał odwrotnie albo nie działał. Otwarte auto, siłownik...
dziś sprawdzone, podpięte pod komputer i wynikło że najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł
Miałem ten sam problem. Wymiana czujnika ciśnienia paliwa pomogła. Pozdrawiam
przekaźnika/bezpiecznika odpowiedzialnego za czujnik poziomu paliwa. Nie ma czegoś takiego, czujnik poziomu to zwykły opornik o zmiennej rezystancji w zależności od poziomu paliwa i wartość tej rezystancji to informacja dla wskaźników o ilości paliwa w zbiorniku ABS już naprawiłeś?
W innym poście wspominałeś coś o podgrzewaczu paliwa w filtrze który jest zasilany z modułu USM w skrzynce obok akumulatora.W Clio3 często woda z podszybia zalewała ten moduł, sprawdź go, może tu też ma mokro
czy jest jakiś czujnik na wale silnika, co podaje sygnał do komputera, by generować impulsy cewek? Tak jest na dzwonie skrzyni u góry , weź i go zmierz omomierzem. PO 2 nie masz pojęcia o naprawie elektroniki w samochodzie. Jak czujnik sprawny to załącza się pompa paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. To łatwo stwierdzić na słuch lub żarówką
mam renault kangoo 1.5 dci i mam problem.Nie mogę odpalić auta po mrozach ostatniej nocy,słyszałem że można pompę paliwa odpowietrzyć .Jeśli ktoś może niech pomoże i podpowie jak i gdzie jest ten''odpowietrznik"
Uszkodzenie czujnika kontaktronowego we wlewie paliwa :D
Ok dzięki. Nie zakładając nowego tematu mam pytanie odnośnie renault Kangoo II bo rano jak odpalam praca jest strasznie nie równa i spaliny śmierdzą dzisiaj badałem to wtyczka na bt i programem car scaner narazie taki tylko mam i wyszło mi że czujnik tlenu 2 bank 1 krótkotrwała korekta paliwa -100% sonda lambda padnięta ? https://obrazki.elektroda.pl/1729262800_...
Witam. Gdzie jest filtr paliwa w Kangoo 2009r 1.6 16V? I czy w ogóle jest? A może znajduje się w zbiorniku, tak jak w poprzednie generacji?
Pompa paliwa działa słychać czy się załącza przy przekręceniu kluczyka.
skasuj błedy i spr. jeszcze raz , mi to wygląda na niskie ciśnienie paliwa sprawdz parametry
wymiana bezpiecznika swiateł postojowych reno megane 2008rok Nie tylko postojowych i nie tylko megane prawie cała grupa renault[peugot/citroen jest nieco lepiej] z tych lat do dziś-mam to na codzień Wymieniał ktoś wentylator nawiewu w master III? Decha wyjazd tylko dlatego że 2 wkręty zrobili od góry gdyby nie one przy odrobinie szczęścia wyszedł by...
Zainwestujesz w koszta paliwa to podjadę po [podjadę z Brzeszcz z Clipem i posprawdzamy
Zrób test przelewowy,filtr paliwa wymieniony?.
najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł Super diagnoza.
Wtryski podłożyłem z sprawnego auta i bez zmian. Kody są wpisane zapamiętane. Ewidentnie za duża dawka paliwa . Nie spala tego , dzwoni w nim jak w przyduszonym polonezie. I czarno za nim przy czym doładowanie jest.
Nie wiem czy masz pompkę w zbiorniku i raczej nikt Ci nie odpowie, podaj rocznik! Zakładając, że masz: Zdejmij przewód zasilający filtr paliwa i daj zapłon. Podłączałeś komputer, może masz w testach/aktwyacjach odpowietrzanie ukł. paliwowego czyli aktywacje pompki w baku?? Np. silnik 1.9 cdti np w vectrze C jak nie dostanie paliwa pod odpowiednim ciśnieniem...
kangoo filtr paliwa renault kangoo paliwa kangoo pompa paliwa
wtyczki radio focus odstraszacz dziki kompresja ładowania
pralka samsung zawiesza siemens pralka instrukcja
Tonsil Altus 300 – realna efektywność 91 dB, wytrzymałość mocowa 150 W RMS, testy i pomiary Woda ze zlewu wpada do zmywarki - przyczyny i rozwiązania