Nie jesteś pierwszy który po remoncie spodziewał się szalonego przyrostu mocy. Kiedy był robiony remont, czy silnik njest porzadnie ustawiony, czy reszta nie podlegajaca remontowi jest sprawdzona? Filtry, zasilanie paliwa. Możliwe że przed remontem ciągnik nie miał takiej straty mocy jak by sie wydawało.
Potwierdzam słowa kolegi ftp.kowal. Mianowicie jakieś 50 mtg temu wymieniałem pompę olejową w moim c360 z silnikiem 4003 (taka sama jest do 3p czy mf) i tam zawór był wbudowany w korpus pompy zarówno w demontowanym jak i nowym.Te podkładki pod sprężyną to było "lekarstwo" mechaników w dawnych PGR'ach czy POM'ach na świecenie się kontrolki od ciśnienia...
Tutaj masz dla różnych ciągników. Jest tam 385 i na tym się wzoruj . Podane są wartości ciśnienia sprężania dla silników w dobrym stanie i do remontu. http://obrazki.elektroda.pl/4004183700_1...
Witam Wracam do tematu z tym ciśnieniem, kupiłem następną nową pompę, dzisiaj rozsiewałem nawozy, zimny silnik 3 bar, przy dość dobrze rozgrzanym silniku ciśnienie oleju na wolnych 600 obr. ciśnienie spadło na 0 bar, spotkał się ktoś z takim problemem?
No właśnie czyja wina ale wydaje mi sie że ciągnik nie był dotarty odpowiednio na wolnych obrotach i podczas pracy pierścienie popękały. Czy ktoś wie jak długo powinien silnik pracować na wolnych obrotach po takim kapitalnym remoncie.
witam jestem nowy i niewiem czy na temat pisze Mam problem z ursusem c 355 zrobiłem kapitalny remont silnika i kopci kopci mi cały czas na czarno
Po remoncie kapitalnym może przez 10-20h popluć olejem trochę pokopcić na siwo, po tym czasie musi się uspokoić. Chodzi o dotarcie się pierścieni z cylindrem. Co do dźwięku to trzeba sprawdzić, może kąt wtrysku trzeba ustawić.
Wystarczy że głowica będzie już słaba i będą podobne objawy. Tego nie wiemy więc nie piszmy od razu o remoncie kapitalnym
Witam kończę powoli kapitalny remont silnika Perkins 3p i mam pytanie jaki olej zalać? Chciałbym na godzinę go odpalić aby się dotarł mam olej 5w30 marki fuchs czy nadaje się? Po godzinie będzie spuszczony i wymieniony na nowy razem z filtrem.
przed ściągnieciem głowicy trzeba było zdjąć miskę olejową i przy zalaniu wodą spr blok i tuleje w 60 są mokre tuleje i też potrafią peknąć albo oringi na tulejach potrafią przeciekać jak się odkreciła przeciwaga musisz ja przykrecić ale od razu spr panewki prawdopodobnie wał nie wyważony podczas pracy wybił panewki główne . jednym słowem pewnie czeka...
Witam u mnie problem ten nadal pozostał nie rozwiązany mimo że prawie rozebrałem cały silnik jeszcze raz i podmieniałem wałek rozrządu na stary przestawiałem rozrząd o jeden ząbek w prawo i lewo nic to nie zmieniło moja pompa wtryskowa pracowała na innym silniku idealnie więc pompę wykluczam myślę że przyczyną takiej pracy jest nierówne ciśnienie w...
U mnie był też dziwny przypadek bo silnik przy wyłączaniu łapał lewe obroty a zimny szybko kręcił ,a zapalić nie chciał .tyle że te objawy były przy 8700 mtg więc kapitalny remont silnika i po kłopocie :D
Po zdjęciu dekielka dźwigienek zaworowych dym wydostaje się w miejscu gdzie są laski popychaczy. Czyli jednak jest to kapitalny remont? aha jeśli możecie to podajcie mi jakie powinny być luzy zaworowe. Z góry dziękuje
Witam jestem w trakcie remontu ursusa c360 silnik będzie miał kapitalny remont słyszałem ze montują tuleje od zetora o większej średnic aby zwiększyć moc ale od jakiego modelu zetora tego nie wiem i czy to się wiąże z roztaczaniem bloku silnika. Czy ktoś robił może taka przeróbkę lub wie coś na ten temat
Podczas wjeżdżania na skarpę zaczęło coś stukać w silniku. Silnik jest dwa lata po remoncie kapitalnym, ma mały przebieg.
............ chce zrobić inaczej albo jak orginał chce spróbowac jakoś inaczej zrobić raz to wszyscy zaraz gadają ze każdy silnik ma to i tamto itd. Bo widać "zęby zjedli" na tych silnikach i wiedzą o co w tym wszystkim chodzi. Chcesz robić "inaczej" - działaj - nikt Ci nie zabroni. Chciałbyś usłyszeć to o czym marzysz (w/s tych silników), ale nikt...
Piotr36 no tak ale alternator kupie o żuka albo fiata za 20 do 30 zł w sumie nie chce tyle wydawać bo jeszcze czeka remont silnika kapitalny i dlatego się pytam co by pasowało najlepiej i najtaniej
W sumie za taką robotę koło 20 tys. Ostatnio robiłem remont 914. Kapitalny remont silnika i skrzyni plus uszczelnienie serwomechanizmu. Naprawa wyszła coś koło 15 tys.
Witam, mam problem z Ursusem C 330. Jest on po kapitalnym remoncie silnika: został przeszlifowany wał, wymienione tuleje i tłoki, głowica też została wyremontowana, pompa wtryskowa z wtryskami poszła do regeneracji. A nadal ciągnik nie chodzi tak jak powinien. Jego problemy to: jak jest zimny ciężko pali, dopóki się nie rozgrzeje nie wchodzi na wysokie...
Generalnie silnik do kapitalnego remontu i jeżeli powierzchnia cylindrów nie jest "zajechana" przez spękane pierścienie to porządny remont silnika i będzie jak nowy .
Ostrówka robiłem tylko kilka razy i to dość dawno temu pompa siedzi tam taka jak w C-360? Jeśli tak to zapomnij o samej wymianie sekcji. Jak już coś to całkowita wymiana pompy od zetora. Co Ty, sekcje pasują.... A od Zetor-a 7211 pompa w ogóle podejdzie? Słyszałem że nie. tylko kurcze nie wiem na pewno bo nie pamiętam argumentu dlaczego nie. A po drugie...
Po przyspieszeniu zapłonu ciągnik troszkę lepiej zapala, ale i tak szału nie ma. Myślę, że możę nadałem temu problemowi za dużą dramaturgię, ponieważ ciągnik żeby odpalił bez grzania świec w temperaturze ok 5 stopni na plusie musi zakręcić tak 3, 4 razy i nie wkręca się na obroty jak odejmie mu się gazu, od razu jak zapali. Tylko zdziwił mnie fakt że...
Witam. W mojej trzydziestce mam problem od paru lat ale teraz sie tym zainteresowałem otoz podnosnik skacze jak cos podczepie a dokladnie tak leko do dolu i szybko do gory... A i zrobiony został kapitalny remont silnika i przy doceiraniu tak jakby lekko cos stuka z silnika czy to normalne ?
Witam. Może i nie na temat, ale pozwolę sobie przedstawić pewien przypadek tylko że z ciągnikiem Ursus C 330. Bardzo dobry, słynący w okolicy remontował właśnie C 330, remont kapitalny(nowe tuleje tłoki pierścienie itd.). Po remoncie okazało się że ciągnik pali na jeden tłok. Przez tydzień czasu szukał przyczyny. M.in. wałek rozrządu, głowica, wtryski,...
Witam. Silnik ursus c 360 po kapitalnym remoncie, wymieniony wał, tłok,i nowe tuleje, głowice tulejowane, nowe zawory, pompa, wtryski wyregulowane. Po 3 motogodzinach pokazał się olej na kolektorze. Czy unormuje się to? Jeśli tak to po ilu motogodzinach?
Mam pytanie. Mam okazje kupić fajny ciągnik C330 z 81r. długo nie używany,przepalany sporadycznie, zadbany klient podał cenę 15000 zł. Oryginalny lakier zwolnice suche podnośnik pracuje wałek też ale... Na powierzchni silnika od góry głowicy silnik mokry od oleju co może być przyczyną. Jest to świeży olej na obudowie bo widać że nie stary, można go...
Jeśli jest zbyt duży to tak. Jednak jeśli silnik po kapitalnym to luzy zaworowe nie zostały ustawione?
witam.posiadam ursusa c-902.problem polega na tym ze zrobiłem kapitalny remont silnika,włącznie ze szlifem wału i głowicy.ciągnik w tej chwili chodzi na dotarciu,i po około 10 motogodzinach zaczął wyrzucac olej przez komin,trwa to juz dosyć długo,a słyszałem ze to jest normalne,ale tylko przez chwile,dopuki się pierścienie nie ułożą.nie wiem co zrobić?prosze...
Jeżeli robiłeś remont kapitalny silnika a pompę zostawiłeś, to prawdopodobnie jest ona już na tyle wypracowana, że nie wytwarza dostatecznego ciśnienia. Na starym silniku pewnie jakoś sobie radziła a na silniku po kapitalce gubi się. Wymiana wtrysków i ustawienie ciśnienia na nich nie na wiele się zda jeśli pompa jest słaba, po prostu nie wyrabia. Czy...
Mam problem z moim URSUSEM C360. Po kapitalnym remoncie dmucha powietrze do chłodnicy. Najgorsze jest to że kończą mi się już pomysły. Wymieniłem: -tuleje -tłoki -uszczelki pod głowicami -szlif wału itd Nawet oddałem głowice na sprawdzenie szczelności i nic wszystkie szczelne zero pęknięć wszystkie nie przegrzane przed remontem zplanowane. Z kąd to...
Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś przy remoncie kapitalnym czy w ogóle podczas jakiegoś remontu w ciągniku Ursus c360 i pochodnych wymieniał wałek rozrządu, na taki jaki jest w Zetor 6211/7211 ? Interesuje mnie głównie to czy trzeba coś przerabiać, jakieś tulejki czy coś? Co ewentualnie trzeba wymienić by zgrało się to z klawiaturą od c360 (laski...
Witam chciałem się spytać ponieważ robię remont kapitalny ursusa c360 3p silnik już zrobiłem lecz od razu jak śilnik odczepiłem to pomyślałem o skrzyni biegów ponieważ od pewnego czasu coś grzechotało zajrzałem i okazało się że kilka ząbków się pościnało no i w tym problem jest że nie wiem jak zdemontować wała odbioru mocy chodzi o ten co trzymają się...
Też spotkałem się z opinią, że silniki produkowane w Anglii są trwalsze, gdyż są wykonane z większą dokładnością. Mogę to potwierdzić, gdyż mam 2 znajomych, którzy mają c-360 3P i MF255, aczkolwiek MF też boryka się z problemami, ale już nie silnikowymi tylko hamulcowymi. Jeśli miałbym wybierać na Twoim miejscu zostawiając C-330 to wybrałbym C-360....
Witam mam problem po remoncie kapitalnym w c 330 skrzynia biegów działa prawidłowo natomiast po włączeniu pompy hydrauliki jedzie do przodu gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam
Witam! Mam problem z silnikiem po remoncie kapitalnym. Wycieka olej z kolektora wydechowego na jednej z głowic. Czytałem wiele postów na forum i nie znalazłem mojego problemu.
Witam robię kapitalny remont silnika wursusie cc330. mam pytanie z jaką siła dokręcić panewki główne na wale korbowym, z jaką dokręcić panewki na korbowodach, z jaką siłą dokręcić głowice i jakie powinny być luzy na zaworach i w jakiej kolejności ustawia się zawory
Witam Mam problem z moim ciągnikiem Ursus C-4011, a dokładnie z olejem, który pryska/kapie (nie wiem jak to nazwać) z takiej dziurki, która jest ma dole tłumnika. Dodam że dzieje się to gdy ciągnik się rozgrzeje, a gdy jest zimny to ten problem nie występuje. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie, a od remontu korzystałem z niego tylko przez około 100...
Witam Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrzadu w dwie kropkę...
Mam podobny problem z moim ursusem 912 jest 2 miesiace po kapitalnym remoncie i jak go przyprowadzilem od mechanika to ciezko palil, wiec postanowilem go wezwac bo przetem palil dobrze. Mechanik stwierdzil ze rozrusznik wiec go zabral wymienil w nim jakies tam rzeczy i od tamtej pory wcale nie chce odpalic. Zawiozłem wiec rozrusznik do specialnego warsztatu...
Witam. Otóż właśnie wyremontowałem wyżej wymieniony ciągnik (remont kapitalny silnika) i w związku z tym mam do rozwiązania jeszcze jedną kwestię: ciągnik praktycznie od zawsze był zalewany wodą, dlatego w chłodnicy nagromadziło się sporo osadów (widać to po otwarciu kurka chłodnicy) i pewnie też kamienia. Mam w związku z tym pytanie czym najlepiej...
Witam...proszę o pomoc bo już nie wiem co robić...silnik przeszedł remont kapitalny...Nowe tuleje tłoki pierścienie (Prima Łódź) głowice pełna regeneracja w zakładzie w Zwoleniu...pompa olejowa Nowa...wał nie szlifowany i nie zmieniane panewki...filtr Ursus oryginał nowy olej...ciśnienie na zimnym 4 a na rozgrzanym 1.5...nie ma smarowania na 3 klawiaturze...na...
Najpierw piszesz że robiłeś remont kapitalny silnika jak się okazuje nie robiłeś. Bo do tego niestety pewien zakres wiedzy trzeba mieć. Teraz się pytasz o ciśnienia, a to też wchodzi w pewien zakres wiedzy. Ogólnie im większe ciśnienie oleju tym prawie że lepiej, limitem ograniczającym ciśnienia jest wytrzymałość bloku, jego kanałów olejowych. A ta...
Ja zrobiłem remont kapitalny silnika założyłem pompe po regeneracji, odpalam i chodzi raz jak perkins a raz jak c-360 i to na 2 cylindrze tak marnie chodził. Zawiozłem pompe na reklamacje a dali mi drugą, na tej mi szarpie i faluje obrotami tak od 500 - 1000 rpm poniżej i powyżej tych wartości chodzi równo ale ciezko pali. Gdy go odpalałem po tygodniowym...
Witam, mam problem z ursusem c 360 3p praktycznie co roku przepala się uszczelka pod głowica między 1 a 2 cylindrem po kapitalnym remoncie mięło rok czasu i znów to samo przepalona uszczelka co może być tego przyczyną?
Witam. Mam problem... Po jakiejś chłodniejszej nocy wywaliło mi brogi na głowicy (oba od strony chłodnicy i od strony zbiornika) i pękła lekko chłodnica. Brogi wymieniłem i było ok. Dziś było - 3 stopnie a że wody miałem niewiele chciałem jej dolać i zaczął się problem. Nie dość że lałem i lałem to jeszcze szybciej niż chłodnica napełnił się... silnik....
Witam, mam c-355 jest po kapitalnym remoncie i kopci na czarno i nierówno pracuje. Wymieniłem pompę wtryskową, wtryskiwacze z drugiego ursusa c-360 i też kopci, nic się nie zmieniło. Zaznaczam że nie bierze oleju. Mam jeszcze pytanie, czym różni się rorząd c-4011 od c-355 ?
Będę robił remont kapitalny silnika w C-330.Zastanawiam się czy mogę w nim zastosować olej Aral Super Traktoral 10W30.Stosowany jest on w fabrycznie nowych Zetorach,jednak taki silnik z C-330 to stara konstrukcja i nie jestem pewny czy taki olej będzie dla tego silnika odpowiedni?
Panowie jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość Otóż mam taki problem z tym ursusem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie i ciągle kopci na czarno i jest słaby. Wymienione zostały tuleje, tłoki, pierścienie, wał korbowy po szlifie(nowe panewki) pompa oleju nowa, Głowica po regeneracji (całe zawory nowe + szlif) pompa po regeneracji, końcówki wtryskiwacza...
witam , mam problem z moim ursusem C 360 3p, odpala dobrze zimny czy ciepły , koncówki wtryskiwaczy nowe - na próbniku ładnie pracują ustawione na 160 bar , pompa wtryskowa nowa ustawiona kreska w kreskę , głowica po regeneracji , zawory ustawione 0,3 mm na zimnym silniku , ogolnie silnik jest po kapitalnym remoncie rownież wału ,cylindrów i pierscieni,...
Napisz jeszcze jakie masz doświadczenie w naprawię silników spalinowych. Bo sądząc po Twoich postach raczej nie wielkie. Masz dwa wyjścia oddać silnik do kogoś kto się zna i dać mu zarobić, lub rozłożyć cały silnik dobrze go wyczyścić i składać na nowych częściach. Miałem kiedyś taki przypadek tylko że przy 3P właściciel sam zrobił sobie remont bo myślał,...
ciagnik jest po kapitalnym remoncie nowe komplety nowy wał panewki głowica robiona pompa paliwa wtryskowa po regeneracji nowa pompa olejowa .. problemem jest to ze ciagnik dymi na niebiesko na wolnych obrotach moze przyczyna jest to ze jest dopiero w fazie dotarcia
Witam, ostatnio mój traktor zamroziłem po czym razwalilo blok. Kupiłem drugi lok używany i ciagnik przeszedł kapitalny remont. Pochodził może że dwa miesiące i w chlodnicy zaczął zbierać się szlam . Myślałem że się silnik czyści po remoncie jednak to nie ustepowało. Zaprowadzilem ciagnik do mechanika i okazuje się że po zdjęciu głowicy i dmuchajac w...
Witam. Mam c 330 i mam problem, jak zapalam go z nocy to pali dość ciężko i jak zapali to chodzi bardzo opornie ciężko, jak jest zimno i bym ujął mu gazu po odpaleniu to by zgasł. Jak się rozgrzeje, to znacznie lepiej, ale jest zamulony od początku, jak wejdzie już na obroty na ciepłym silniku to jest w miarę. Rozrusznik po remoncie kapitalnym, silnik...
Po kapitalnym remoncie nie moge ustawić w żaden sposób kolumny kierownicy, musiałem ciągnik rozkręcić na połowe gdyż odkręciła się śróba w skrzyni biegów, po tym zabiegu w żaden sposób nie moge ustawić kół żeby odpowiednio skrecały, próbowałem już róznych metod czy jest może jakiś sprawdzony sposób na to żeby ustawić to poprawnie? Czy ustawienie kierownicy...
Wał kręci się lekko. Da się go obrócić ręką. Panewki są na 100 % dobrze zamontowane. Podpory są dokręcona na max. Robiłem kapitalny remont czyli silnik był rozkręcany i składany. Panewki są na pewno odpowiednio dobrane do tego wału. Jutro go odpalę na wolne obroty i napiszę wam co się będzie działo. Ciśnienie jest. Dzięki za odpowiedzi
No niestety dach w 912 mam zwykły, ten cienki. I już sporo przeżył. Ja ten ciągnik kupowałem okazyjnie przez znajomego mechanika który pracował w SKR-ze i właśnie z SKR-u go odkupowałem jak był likwidowany także ten ciągnik tam nie stygł dzień w dzień. Może jakby go wyciszyć, doszczelnić kabinę to było by lepiej ale i tak w ten ciągnik włożyłem bardzo...
Witam. Ostatnio mój c360 przeszedł kapitalny remont i jest w fazie docierania (ok20mth). Problem polega na tym że gdy silnik jest zimny odpala bez problemu, gdy go rozgrzeje i zgasze to przy kolejnej próbie podpalenia (oczywiście silnik jest rozgrzany ) ciągnik nie ma siły obrócić silnikiem by go odpalić. Czy to normalne objawy przy docieraniu czy też...
Biały dym podczas rozruchu świadczy o niezapaleniu się oleju napędowego. Skutkiem tego jest niemożliwość uruchomienia silnika. Jeśli to wszystko nastąpiło po kapitalnym remoncie to nie masz się czym martwić. Po dotarciu uszczelni się tłok+pierścienie+tuleja. i biały dym na pewno ustapi. Niebieski dym to objaw brania oleju przes silnik, też ustąpi po...
Witam, mam problem z cieknącym uszczelniaczem tyłu silnika w C-360-3P, silnik jest świeżo po kapitalnym remoncie, wał nie ma żadnych luzów, uszczelniacz wału korbowego tyłu silnika wymieniłem na nowy (uszczelniacz dobrej jakości). Olej zaczął cieknąć od razu po złożeniu i pierwszych godzinach pracy po remoncie silnika. Przed remontem też wyciekał. Wykluczam...
A ja planuję coś takiego:) http://obrazki.elektroda.net/80_12362487... Wszystko będzie oparte na ciągniku sadowniczym Ford (najprawdopodobiej model 3000), Ciągnik oryginalnie ma 2 dźwignie od biegów- jedna polowe-szosowe, druga 1,2,3,4. W moim pomyśle pierwszą zastępuję siłownikiem hydraulicznym, natomiast druga będzie wygięta tak aby znalazła...
Mam problem z ursusem c 330, problem polega na tym że na zimnym silniku przerywa na wysokich obrotach pow. 1800obr./min, a gdy się rozgrzeje to nawet na wolnych obrotach słychać nierówną pracę silnika (tak jakby na jeden tłok słabiej palił), silnik 2 lata temu przeszedł kapitalny remont i została zregenerowana pompa. Próbowałem problem rozwiązać sam,...
Witam ma taki problem zrobiłem kapitalny remont silnika mam nakręcone 10mh. Zapłon ustawiłem na dolną kreskę ta jak w ksiązce pisze . Pompa po regeneracji , głowice ,wtryski ale nadal dymi i rano nie chce palic . Jak był zapłon za puzny to kotłował na czarno ale rano lepiej palił a jak był za wczesny to nie dymił ale rano ciezko pali Dodano po 36 co...
Robiłem remont kapitalny silnika. Wymieniłem sprzęgło: otóż jest taki problem że ono jest ustawione jak powinno być i nie ma sprzęgła, 1.gdy wcisnę dźwignię ciągnik jedzie a gdy naduszę hamulec to stanie 2. gdy trzymam sprzęgło i puszczę hamulec to jedzie 3. gdy trzymam hamulec a popuszczam sprzęgło to zaczyna ruszać (drugi stopień wysprzęgla normalnie...
Witam !!! Mam Problem ze swoim ciągnikiem . Silnik po Kapitalnym remoncie i wyrzuca wodę z chłodnicy nie miałem założonego termostatu. Zaprzyjaźniony mechanik powiedział żeby wstawić termostat i zobaczyć czy problem ustąpi , więc wstawiłem. Po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka temperatury wskazywała czerwone pole , jaka może być tego przyczyna...
Witam, Mam oto taki problem z ciągnikiem C4011. Ciężko palił na zimnym silniku. Trzebe było kręcić ze 4 razy, żeby załapał. Oczywiście zalany ciepłą wodą i pod prostownikiem. Jak już raz odpalił i się rozgrzał to palił na dotyk. Problem pojawiał się szczególnie zimą. Padło na pompę i wtryskiwacze. Po regeneracji pompy i wymianie wtryskiwaczy jest lepiej....
wygląda na to że ursusy nie trawią rzepaku a to takie proste silniki!!! to prawda, podejrzewam, ze wiąże się to z tym, że pompy wtryskowe są smarowane olejem z silnika i prawie zawsze dochodzi do kontaktu z paliwem czym by ono nie było ON, OO, OR. Teraz w John Deer'ku mam pompę z Perkinsa, smarowaną paliwem i problemów nie ma, a przy mocy ok. 30 KM...
Witam. Silnik po kapitalnym remoncie. Po złożeniu silnika z osłony rozrządu było słychać dosyć głośno takie szumienie. Okazało się że koło zębate napędzające pompę oleju było założone odwrotnie (przypadkiem ) i grały tryby. Gdy go odwróciłem problem ustał. Ale dziś jak ciągnik był odpalony problem powrócił. Co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc
Witam :D Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod...
Nie bez powodu została stworzona metoda docierania silnika. Ale te zalecenia odnoszą się do silnika, który przeszedł remont kapitalny a więc tłoki + pierścienie + tuleje. Nie mniej jednak po wymianie samych pierścieni też trzeba trochę je dotrzeć. A co do istoty samego docierania to i tak nikt tego nie robi tak jak robiono to dawniej. Otóż w dawnych...
Witam. Silnik s4003 po kapitalnym remoncie, działa myślę dość dobrze, ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy obrotach 750 wynosi 2,8 atm, na zimnym około 3,2, ładnie wchodzi na obroty, tuż po odpaleniu obroty lekko falują, później pracuje równo ale nie w tym rzecz. Nie mam doświadczenia z tym silnikiem, łatwiej go złożyć niż prawidłowo dotrzeć,...
Witam posiadam ciągnik jak w temacie. Zrobiony kapitalny remont silnika. Szlif wału, nowe panewki, tuleje, tłoki i pierścienie.W korbowodach wymieniane tulejki. Po pierwszym uruchomieniu zdziwiła mnie praca czujnika ciśnienia oleju. Mianowicie po zgaszeniu ciągnika, kontrolka nie zgasła. Odkręciłem czujnik oleju i wywaliło powietrze z olejem, po wkręceniu...
OK dzięki panowie więcej nie będę tego ciągnął bo to jest bez sęsu byka kartoflem nie napase a co do pracy z HDS jak jezdziłem kiedyś cztero cylindrowym 912 to miałem wałek na 540 obr włączony wtedy silnik pracował na ok 1500 obr i było ok jeszcze poruszę taki temat z innej beczki mam poczciwe 4011 zabytek ale utrzymany i zrobiłem mu kapitalny remont...
witam problem jak w temacie ciągnik po kapitalnym remoncie. Problem polega na tym że po 5godz ciągłej pracy ciągnika na na wolnych obrotach termostat nie otworzył się. Termostat był sprawdzany w garnku ciepłej wody i się otwierał a w ciągniku ciągle wąż powrotny do chłodnicy był zimny. Woda w bloku była gorąca aż parowała a termostat nie otwiera się...
Silnik od Ursusa połączony jest bezpośrednio ze skrzynią biegów, co do wagi ciągnika to jest dokładnie 1540 kg a na 1 biegu z reduktorem jedzie z prędkością 6 km/h, można porównać do marszu człowieka. Na kolejnych biegach nie sprawdzałem, ale na pewno na drugim biegu nie jedzie 20 km/h. Co do jazdy pod górę, nachylenie 25 stopni, to sam ciągnik na 2...
Witam! Problem dotyczy c330 po kapitalnym remoncie. W ciapku zrobione: -szlif walu / panewki -pompa po regeneracji -wtryski po regeneracji -głowica splanowana -zawory wszystkie nowe -tuleje, tłoki. Po złożeniu ciągnika i uruchomieniu ( za strzałem) okazało się ze spod uszczelki głowicy sączy się woda. Zjechałem głowica na stół. Woda poszła do oleju...
Witam. Od około tygodnia mam problem z moją "trzydziestką" a polega on na tym, że bardzo ciężko odpala, zazwyczaj jak jest zimny silnik. Przede wszystkim moje zdziwienie jest większe tym, że jakieś pół roku temu silnik miał pół-kapitalny remont górnych partii silnika. Między innymi głowica została splanowana, pierścienie wymienione oczywiście nowa uszczelka,...
Mam problem z usrus 360 3P. Silnik po kapitalnym remoncie. Po półrocznym użytkowaniu ciągnika silnik dziwnie się zachowywał (przy gaszeniu było słychać zgrzyty silnika). Po rozebraniu mechanik stwierdził, że zostały przegrzane tuleje silnika. A podczas półrocznej eksploatacji nigdy nie łapał wysokiej temperatury wody. Zaznaczam że ciągnik nie był poddawany...
Witam . Jakiś czas temu w moim ciapku poszła woda do oleju w silniku, czego skutkiem był kapitalny remont. Wymieniono tuleje, tłoki, pierścienie , słowem wszystko oprócz wału. Z górnych partii silnika zregenerowałem głowice, bo jeden zawór wydechowy nie trzymał, wymieniłem też wtryskiwacze. Niby wszystko było ok. ale po pewnym czasie silnik od czasu...
Witam. Robię remont kapitalny swojego zetora, tj. szlif wału, wymiana tulei i tłoków, wymiana zaworów.Zacząłem wszystko składać i jak doszło do regulacji zaworów to wtedy pojawił się problem: rozrząd rozbierałem i składałem na znaki fabryczne(takie same jak w ursusie c-360) przystąpiłem do regulacji zaworów i wygląda to tak, że jak ustawiam pierwszy...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym ciągnikiem. Ciągnik jest jakieś pół roku po kapitalnym remoncie, niby dobrze, ale ostatnio pojawiły się problemy. Otóż ostatnio zacząłem mieć problemy z przegrzewaniem się silnika - układ chłodzenia zapowietrzał się. Po sprawdzeniu okazało się, że do układu chłodzenia dostają się spaliny (widać bąbelki powietrza,...
Da się ją rozebrać i kupić tzw. "reperaturke" ale sie nie opłaca bo dużo roboty przy rozbieraniu a przy skądaniu jeszcze więcej, więc lepiej kupić nową. ----------------------------------------... Ja mam z kolei inny problem z moją 30- stką a mianowicie sprawa tego typu: problem polega na tym że na zimnym silniku przerywa na wysokich...
Witam wszystkich. Jestem pierwszy raz na forum. Posiadam ursusa C-330 i musiałem zmienić silnik. Udało mi się kupić okazyjnie silnik S-312 C przerobiony na gaz ( pracował w widlaku i najistotniejszą przeróbką jest to, że ma skrócone tłoki i przetoczone komory spalania ). Sinik jest po kapitalnym remoncie, w zasadzie po dotarciu i wymaga jedynie zmiany...
Witajcie, Potrzebuję na szybko porady póki mam jeszcze czas na ewentualną zmianę zamówienia. Zamówiłem do swojego ursusa C360 3p agregat talerzowy z wałem rurowym o szerokości roboczej 1.8m i wadze .... no właśnie, 680kg. Jest jeszcze wersja lżejsza, ważąca nieco poniżej 600kg. Jedyna różnica jaka jest między nimi to wał. Ten mój co zamówiłem na wał...
Cześć, potrzebuję porady. Mianowicie po remoncie kapitalnym silnika, dziś przyszedł czas na ustawienie kąta wtrysku. Okazało się że na pompie zabrakło mi fasolki bo nadal mam wtrysk za wcześnie ale niewiele bo o ok 3-4 stopnie. Zaczyna się przed trzema kreskami na kole zamachowym. Ale silnik pali bardzo dobrze i reaguje świetnie na gaz. Pompa nówka...
Kłaniam się forumowiczom. Mam kilka pytań dotyczących ursusa 904. Silnik mam starego typu czyli Z8001, silnik jest po kapitalnym remoncie, wszytko było zrobione jak książka pisze tj. osiowanie bloku, szlif wału, planowanie głowicy, nowe części i regenerowana pompa wtryskowa. I tu pojawia się pytanie. Chodzi mianowicie o to, że mechanik regenerujący...
Witam . Posiadam ciągnik rolniczy ursus C-330/328 , jestem jego w sumie 3 właścicielem. Dziadek go kupił w 86 r był on po kapitalnym remoncie ( posiada oryginalne plomby na pompie paliwa ),,, potem użytkował go mój wujek do 2005 r i go zostawił w garażu ,,, pewnego pięknego dnia postanowiłem zając się ciągnikiem i mam parę problemów : (Kupiłem nowe...
http://obrazki.elektroda.net/6_115736352... WITAM!!! Mam do zaprezentowania moją pierwszą konstrukcję, którą wykonałem kilka lat temu. Bazuje na pierwotnym modelu DZIK'a II, która nie miała przodu skręcanego za pomocą kierownicy. Była kiedyś z tyłu zamocowana przyczepka dwukołowa a całością kierowało się za pomocą długiego kierownika na którym zamocowane...
W zależności od eksploatacji. Teoria jest taka że zetor ma wytrzymać 7000mth i do kapitalnego remontu. ursus ok 5000mth
w jednej 30 już ustawiałem na rozpołowionym silniku przy okazji kapitalnego remontu i było ok bez poprawek tylko zapomniałem na jakie odległości tam ustawiałem.
Odlaczylem filtr paliwa niepa poprawy gdyby dawka paliwa byla zwiekszona to by mial sile a tutaj jej brak kompresja jest bo roktemu remont robilem kapitalke,chodzil jak zegarek anagle cos takiego,
Silnik został zatarty, to jak on chodził dalej tylko pogorszyło jego stan. Widać po korbowodzie że obróciło w nim panewkę, zapewne bez szlifu wału i kapitalnego remontu się nie obędzie. Tulei nie wybijesz młotkiem, należy je wyciągnąć ściągaczem, zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi gdzie jest to wyjaśnione. Pęknięcie pomiędzy tulejami to skutek...
Nie wiem koledzy, nie wiem. Takie rzeczy mogły być robione zaraz po kupnie, w trakcie remontu kapitalnego, czyli jakieś... 20 lat temu a wtedy to ja jeszcze dzieciak byłem. Więc nawet bym nie pamiętał takich rzeczy.
Ja mam duże pęknięcie w c-360. Nie pomogło czyszczenie, odtłuszczanie, matowanie i klejenie. Próbowałem kilku klei, za każdym razem był to klej dwuskładnikowy nakładany po usunięciu starego. Ostatnio był to CX-80 i też nic. Jak płyn się sączył, tak się sączy. Próbuj, jak za pierwszym razem nie skleisz, to dalej odpuść sobie, bo nie warto. Za każdym...
Pewnie macie rację z tymi korbowodami :( ALE to miał być mały remont "góry" silnika (bo ciśnienie oleju miał dobre na "gorącym") a jak zawsze robi się z tego pełna kapitalka :( Zwlaszcza że jedna tulejka jest uszkodozna a na pozostałych nie czuć luzu na nowych sworzniach - swoją droga jak się mierzy luz w tym miejscu? - instrukcja podaje że dopuszczalny...
Tak nie do końca Xantix masz rację. W URSUS-sie wychodziły bliźniacze traktory, można było nabyć na przydział za złotówki np. C-330 z "-" na obudowie a obok był gotowy drugi URSUS C-330 gotowy do odbioru za dewizy z "+" na obudowie. Znam dobrze historię tegoż C-330 który jeździ do tej pory bez kapitalnego remontu. Jedyna "korozja" jaka się pojawiała...
Jeżeli traktorek ma faktycznie przebieg 300-1800mth i leje, ma mocno wypracowane zawieszenie, zwolnice, są na nim ślady naprawiania zarówno w Japonii jak i w Polsce etc. oznacza to jedno : - albo jest zrobiony z byle jakich materiałów, którym daleko do technologii z Ursusa 330 czy ruskiego T-25 - albo pracuje w takich warunkach i tak dostaje w dupę,...
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
Czy gdy wkręcasz go na obroty to słychać taki metaliczny stukot? Bo gdy tak jest to prawdopodobnie końcówki wtrysków są do wymiany gdyż dają nierówną dawkę paliwa (za mało paliwa w stosunku do zasysanego powietrza). Z twojego opisu właśnie tylko to wynika bo gdy głowica jest już zrobiona i pompa też to pozostają wtryski. Miałem taki przypadek gdy remontowałem...
Temat z silnikiem,na razie rozwiązany nie ruszałem panewek głównych, wymieniłem tylko korbowodowe, i pierścienie założyłem nowe na tłoki. Niestety nie mam ,żadnych zdjęć panewek. :| Co na ten temat mogę powiedzieć, hmm no cóż silnik ma swoje lata, swój przebieg, ale panewki nie były złe, jedyne co mnie zaskoczyło to to ,że ścierały się bardziej od strony...
kapitalny remont remont kapitalny kapitalny remont silnika
edacs tetra straty przekładnika prądowego regulacja turbo
junkers usterki junkers usterki
Dopasowanie stacyjki do kluczyka Ford Transit 1991 Toyota Yaris 1.0 2000 - Brak mocy na wyższych obrotach