Nie ma wlewu, trzeba rozebrać całą myjkę.
Ja używam olej silnikowy 15W40.
Czy myjka ciśnieniowa Kärcher K2.400 wymaga dolewania oleju? Jakie są zasady konserwacji tego modelu? Sprawdź szczegóły dotyczące uszczelnionej pompy i bezobsługowej eksploatacji.
Zastanawia mnie fakt zaleceń producenta myjek HD Karcher do stosowania oleju 15w40, mimo ogólnej opinii, aby zastosować olej przekładniowy.
Tak górna w najwyższym punkcie ma być równa z lustrem oleju.
Ok, zwrócę uwagę na pozycję przy rozbieraniu. Swoją drogą to znalazłem serwisówkę od tego karchera i jest tam podany tylko symbol butelki z olejem ale ani objętości ani typu oleju nie zaznaczono.
Trzeba całą rozebrać zdjąć głowicę prowadnice tłoków wylać olej wymyć i zalać nowym, nie jest to proste więc zastanów się czy dasz radę.
Niestety trzeba rozkręcić myjkę i obejrzeć silnik czy wszystko ok. Zacznij od sprawdzenia łożysk i tarczy skośnej , stanu oleju.
Po wymianie uszczeniaczy olejowych z pompy nie cieknie ani woda ani olej jest już ok, tylko jest problem z ciśnieniem, myjka dobija tylko 50-55bar. Po puszczeniu przycisku na lancy gdy myjka sie wyłącza od razu ciśnienie wskakuje na 120 bar. Ma ktoś pomysły gdzie może gubić ciśnienie?
No to masz zużyte uszczelniacze a dodatkowo mogą być rysy na tłokach. Napraw póki słabo cieknie, jak zacznie mocniej puszczać to uszkodzi uszczelniacze olejowe i napcha wody do oleju.
Czy uzupełniłeś olej jak należy, bo opisane zachowanie urządzenia jest typowe przy ubytku i przekoczeniu minimum niezbędnej ilości oleju.
Sam włącznik jako elektryczny jest w tej całej plastikowej puszce. W głowicy jest tylko taki trzpień który na niego napiera - tu na rysunku chyba nr 13. Co do oleju to Karcher ma przekładniowy "Special 90" , ale chyba też stosowany był 15w40 - nie wiem czy akurat w tych głowicach . Nie może być ani za gęsty konsystencją bo niepotrzebne opory, ani z...
Według mnie oleju tam nie powinno się lać, tłoki w tej myjce skierowane są do dołu (silnik pionowo u góry) więc cały olej byłby na "głowicy" a nie na tarczy i łożysku -> łożysko i ślizg tłoków byłby ze słabym smarowaniem, poza tym te 50g to wystarczająca ilość smaru (potwierdzone w serwisie Karcher)- 50PLN to chyba taniej niż 1l porządnego oleju.
Witam tak jak w temacie napisałem potrzebuje informacji jaki olej nalać do myjki ciśnieniowej Karcher 520M i ile tego oleju? Pozdrawiam
O co chodzi, czy mogę używać ten sprzęt? Jak wycieknie za dużo oleju to pompa może się zatrzeć i po myjce. Trzeba zlokalizować źródło wycieku, wyeliminować i uzupełnić poziom oleju.
Na ostatnim zdjeciu sa tylko dwa zaworki, masz trzy? Popatrz czy nie masz pękniętej wewnątrz głowicy, tarcza do połowy powinna być w oleju.
raczej nic z tych rzeczy,wszystkie gumy srawdzilem i jest ok. może nie daje ciśienia takiego jak powinno bo nie było oleju?
Z olejem w karcher`ach jest prosta : myjki zasilane 230 v - olej o lepkości 15W-40 = czytaj silnikowy mineralny myjki zasilane 400v - olej o lepkości sea 90 = czytaj przekładniowy w pompach gdzie nie ma "oczka" do określenia stanu lejemy ok. 1/2 objętości pompy aby po włożeniu głowicy z zaworami nie spowodować wylewania się przy skręcaniu = musi pozostać...
Oleju się tam nie wymienia, tylko dolewa do wymaganego poziomu.
Raczej bez diagnostyki naocznej się nie obędzie, także szukaj kogoś w okolicy, lub sprawdzony serwis Karcher. Oryginalnie nie ma w tej myjce o-ringów koloru niebieskiego, tylko czarne. Wymiana zaworów w tym modelu wymaga doświadczenia i wiedzy. Raczej się ich nie wymienia, jeśli połamany jest koszyk to ja wymieniam tylko sam zaworek, sprężynę i ów koszyk-...
Witam mam problem z karcherem podczas mycia spod karchera zaczęła sie wylewać woda a na wodzie tak jakby olej. Da sie to jakoś naprawić ? Rozebrałem karcher ale nie widać żeby ta głowica była w jakiś sposób uszkodzona miała pęknięcie itp jak to sprawdzić ? Ciśnienie robiło ok. Myjka sie załączała i wyłączała tak cały czas bez przerwy.
Kupiłem nowy.
pistolet orginał nowy zamawiany w serwisie, patrzyłem rowniez te wycieki , wszedzie jest sucho , nawet oddzieliłem silnik od głowicy bo myslałem ze woda dostaje sie do oleju , tam tez jest dobrze ,
Witam Już po samym podłączeniu wody do myjki pojawiają się krople na głowicy (patrz zdjęcie) i niezależnie czy myję, czy nie - w takim samym tempie sączy się woda z olejem (pod myjką robią się barwne plamy). Samo ciśnienie wydaje się bdb np. w porównaniu z posiadaną obecnie myjką K5. Jeżeli konieczny jest demontaż i remont urządzenia, prośba o info,...
NIE zrobisz tego w samochodzie !. Jest tu na forum temat jak człowiek wymieniał 4x silnik w Mercedesie, zacierały się przy próbie odpalenia, bo firma regenerująca nie wyczyściła m.in chłodnicy oleju. U Ciebie, po takiej awarii trzeba rozebrać silnik na śrubki, wyczyścić wszystkie kanały olejowe (karcher +kompresor) i składać wszystko od nowa, czyste,...
Smary do tłoczków, w załączniku. Na Pewno nie dostaniesz takiego jak używa karcher. Przesmaruj tłoczki ogólnodostępnym smarem silikonowym. Jeżeli chodzi o smarowanie przekładni silnika, patrz załącznik. Użyj oleju silnikowego (np. 10W30). Zalej taką ilość oleju, aby tą "skośną" tarczę przykryło w 80%. Będzie dobrze.
Łożysko zmień pod tłokami ma być odkryte pracuje w oleju. Tarczę z kulkami dokupisz w sklepie z łożyskami nie pamiętam numeru w poniedziałek napiszę. Nie wiem czemu ci się tak wirnik przesuwa po skręceniu nie powinien sie ruszać
Problem pojawia się mniej więcej co rok, pomaga rozebranie pompy, czyszczenie, zalanie nowym olejem. Zaworków nie wymieniałem.
A mechanizm porusza tłokami
Dobrałem się do tego zaworu i faktycznie, stoi w miejscu. po spięciu na krótko silnik się odezwał. Lecz pojawił się inny problem, myślałem że zawór znajduje się po 4 śrubami trzymającymi głowice. Poluzowałem je i wylało się trochę oleju z silnika. Pasuje go teraz uzupełnić, tylko jaki kupić olej? i ile tego oleju mieści się w silniku ?
Witam wszystkich Posiadam myjkę ciśnieniową karcher k2.02. Ostatnio ja postanowiłem rozebrać. Nie wiedziałem, że trzeb ją postawić pionowo no i wylał mi się olej. Nie wiem teraz jaki olej i ile tego oleju powinienem wlać? Czy ktoś mógłby mi pomóc? Pozdrawiam Serdecznie
Umyj to wszystko co w oleju benzyna lub płynem do mycia silników + karcher i obserwuj skąd wyciek.
A co ta myjka ma wspólnego z tematem ? Proszę się przenieść do właściwego chyba że ma działać na przepracowanym oleju to wasze dywagacje są na miejscu
Zgadzam się ze staszko05 prawdopodobnie kłopoty z głowicą. A uszczelki w przypadku gdy masz mleko w oleju wymienia się wodne i olejowe oraz tłok prawdopodobnie porysowany.
Mam kosiarkę B&S 5KM od około 18 lat Używam oleju 10W40 (różne marki w zależności co zostaje po wymianie z aut) od momentu zakupu Olej wymieniam +/- co 20 godzin pracy 2 razy w sezonie. Tygodniowo kosze 15 arów trawnika. Kosiarka nie pobiera oleju. Filtr -wkład powietrza co sezon nowy. Dodatkowo po każdym koszeniu myta jest karcherem od spodu i cały...
Witam, mam problem z Karcherem HDS 10/20 4m. Maszyna po 2 minutach pracy sie wyłącza . 3-krotnie zapala sie kontrolka oleju która sygnalizuje brak wody, przy maszynie wyczyściłem wszystkie złącza wody doprowadzające wode do pompy, mało tego dołozylem drugi wąż dopływowy . teraz podczas pracy woda wylewa się ze zbiornika przelewowego a mimo to sprzęt...
Czy stosując przedłużasz do myjki o mocy 4,7KW 400V kabel długości 5m 4x2,5mm2 mogłem zepsuć silnik ? Nie, nie mogłeś. Kupiłeś szrot z uszkodzoną pompą, opiłki zapewne z niej pochodzą. Pompa zacierając się stawiała duży opór dla silnika i stąd przegrzewanie.
Hmmm, tylko którędy? Razem z wodą zasilającą? Przecież tam przychodzi 6 atm wody i nie bardzo jak tamtędy może łapać powietrze... Myślę że gdyby sekcje były nieszczelne to woda by się dostawała do oleju, do układu napędu...
Polecam jechać na myjnie aby chłopcy lub kobietki :) umyli ci ten silnik gorącą wodą pod ciśnieniem urządzeniem o nazwie KARCHER.
Tak mamy, chcesz zdobyć nagrodę Darwina? Twój pomysł to samozapłon, nawet jak nie przekroczysz ciśnienia 120 barów to uzyskasz temperaturę 70 stopni. Takie pompy mogą być tylko tłokowe zabezpieczone materiałami EX. Sama pompa się nie zatrze bo jest smarowana olejem.
Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Będę brał to pod uwagę. Poczekam jeszcze, może ktoś miał podobny problem lub ma inny pomysł i za jakiś czas spróbuję złożyć biorąc wszystko pod uwagę. Bardzo proszę o informację o rodzaju oleju i pojemności, jeśli ktoś jest w temacie. Z góry dziękuję za pomoc.
To jest ten transformator Nie widać żeby miał bezpiecznik termiczny. Czy w tym silniku jest czujnik poziomu oleju Nie. To czujnik temperatury uzwojeń.
Muszę ją wymyć z oleju i opiłków które znajdują się w kanałach. Karcher z detergentem zalatwi sprawe. Ostatecznie spryskiwacz na sprezone powietrze. Myjac pedzlem mozesz pozostawic opilki w zakamarkach.
Witam posiadam karcher hd wymienilem uszczelniacze i tloki na nowe a nadal olej jest koloru kawy z mlekiem i w wodzie widac slady oleju nie mam juz sil powiem szczerze co to moze byc czy moga to byc zaworki pomocy bede wdzięczny
Zastanawiam się czy w karcherach silnik tez jest zalany olejem......
Witam, mam pytanie co do oleju w myjce Karcher k2 Compact. Są jakieś zamienniki lub inne sprawdzone oleje pompy w tych myjkach? Widziałem nawet że niektórzy zalewają tam zwykły mineralny 15W40. Jakiego wy używacie, bądź myślicie że będzie dobry?
Drugie to: zapaliła nam się kontrolka z kluczem, czy to informacja o przeglądzie czy może jakaś usterka? A wyświetlacz pod klapą jaki kod wyświetla? Taka myśl mi się nasunęła przy okazji czy jakby - jeśli jest to oczywiście możliwe bo nie znam budowy pompy - woda przedostawała się do silnika przez uszkodzony uszczelniacz to czy mogłoby to powodować...
Zależy jaki to ma przebieg, ale jeżeli nic nie cieknie i wszystko jest jak należy to może bym się pokusił o wymianę oleju - ale zależy od przebiegu. W innym wypadku nic bym nie robił.
Witam mam podobny problem. W komorze lozyska jest takie blotko smar z olejem czy woda. Nie wiem czy tak ma byc. Jesli nie to co zrobic zeby sie tego pozbyc? Myjka K3.
Witam, P Mam pytanie, w jaki sposób i czym w warunkach domowych mógłbym go wyczyścić? Detergent z gorącą wodą do płukania zbiornika, pomocna myjka ciśnieniowa Karcher. Później przepłukać roztworem NaOH (soda kaustyczna ) zginie zapach oleju. Problem tylko z utylizacją popłuczyn.
Witam, mam problem z myjką Karszer 5.70, włącznik nie reaguje, rozebrałem maszynę i nie wiem jak się dobrać do włącznika. Wcześniej były z nim problemy, ale po kilku włączeniach zaskakiwał. Poza tym była wykręcona 1 śruba i wyciekło trochę oleju.
Witam, Odp.na1 pytanie: Najpierw trzeba wyjąć cały zawór z gniazda i następnie wyczyścić gniazdo zaworu , następnie rozkręcić sam zawór i sprawdzić stan stożkowej powierzchni uszczelniającej jak i sprężyny. Podczas składania smarować smarem silikonowym z dodatkiem teflonu. Odp. na 2 pytanie: Nurników się nie smaruje, jedynie podczas składania zanurza...
Rozebrałem pompę i silnik i wszystko jest o.k.Wymyłem smar i zalałem gniazdo łożyska zataczającego olejem 15W40. Jednakże zabieg ten nic nie zmienił. Karcher dalej się wyłącza.
Temat do zamknięcia - no więc poddałem się z rozbieraniem. przerażała mnie perspektywa rozebrania silnika i możliwość wycieku oleju tak więc sprzęt poleciał do serwisu i wymienili właśnie ten włącznik - ponoć były wadliwe i siadały. Dzięki wszystkim za pomoc...
a więc brakuje tam tej wirującej tarczy. gdzie to mozna kupic? a co do oleju to nie wiem gdzie on ma niby byc? popychacze są posmarowane zielonym smarem. pozdr i dzieki
Rozpuści, rozpuści, potem karcher i ropowanie aby nie zardzewiał. Tylko załóż wałek żeby ci szklanek nie wyrwało. Na koniec właściciela odpowiednio podsumować, bo to jest wina tylko właściciela.
Na zbiorniczu oleju powinna być pozioma kreska - to jest poziom minimalny. Natomiast opis powinien być na żółtej pokrywie. Dolej powyżej tego poziomu ale nie za dużo. Na żółtej pokrywie nic niema a czy trzeba zdemontować ten biały plastik w którym jest osadzona pompa żeby odnaleźć kreskę poziomu oleju.
tak podpisujesz papier on chyba idzie do urzedu celnego deklarujesz sie po co ci to jest ja pisze ze do myjki cisnieniowej Karcher takowa zreszta posiadam a ona podgrzewana wlasnie olejem opalowym (goraca woda)
Rozebrałem jednak samą pompę i chyba dobrze :-/ . Trzeba będzie wyczyścić i nalać nowego oleju. 1183001 1183002 Jaki olej tu się stosuje? Specjalny do pomp czy jakiś np. do przekładni (80W90) ?
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum, z góry zaznaczam, nie wiem jak usytuowany jest silnik w innych myjkach, może tak samo, odwracam całość dołem do góry żeby uzupełnić olej, nalewam tyle oleju żeby przykrył talerz w pozycji pracy olej przykrywa tłoki, a przekładnia i łożyska nie są zanurzone w oleju czy tak jest dobrze, czy rada o przykryciu...
Karcher HD12/4C - silnik buczy po przewinięciu i naprawie Witam, mam problem z Karcherem - po przewinięciu i złożeniu silnik buczy. Zostały wymienione kondensatory na nowe, nowy włącznik, nowe uszczelniacze i łożyska. Wirnik obraca się luźno, został też zalany nowym olejem. Pomocy https://obrazki.elektroda.pl/9080882700_... https://obrazki.elektroda.pl/6932721500_...
Witam wszystkich. Mój problem wygląda następująco: Posiadam myjkę ciśnieniową Karcher hds 6/15 c, woda pokazała się w oleju więc wymieniłem uszczelniacze. Tłoczki na pierwszy rzut oka wydawają się dobre nie mają luzów jeśli nakłada się uszczelniacz na tłoczek nie ma luzów jak już wyżej napisałem wymieniłem uszczelniacze ale dopiero teraz zauważyłem...
Zapchana dodatkowa nagrzewnica, karcher, płyn do naczyń i dimer. Albo puści syf którym jest zatkana albo sama nagrzewnica ulegnie zniszczeniu.
Jakaś przyczyna była ,że pompa się zatarła. Może olej gdzieś nie dochodził do tłoków. Jak uda ci się wyjąć tłoki to możesz je trochę podpolerować albo delikatnie przejechać tokarką jak masz dostęp. Jak to zda egzamin to dla pewności nalej nowego oleju i zobacz czy nie ma wycieku oleju. Sprawdź uzwojenie pompy bo może ma zwarcie i przez to wybiło bezpiecznik.
Myjesz karcherem ,suszysz powietrzem gorącym , walisz mąką ziemniaczaną, odpalasz i patrzysz skąd leci.Potem naprawa i mycie.
Auto wróciło z serwisu, naprawę wycenili na +/- 10 tys. zł. DPF zapchany, mniej więcej 3,5 kg sadzy się nazbierało, wg mechaników. Podobno dawno nie widziałem jakiegoś płynu, który pomaga w wypalaniu DPF. Zamierzam na własną rękę wyczyścić DPF. Karcher, mocna chemia. Pytanie mam odnośnie tego płynu. Jak go uzupełnić, aby systematycznie wypalał DPF?
To pytanie chyba do Piotrka? Ale jak wytniesz kawał zgniłej blachy to i wsadzisz rękę. A może zwyczajnie spróbować lancę karchera wsadzić wlewem, potem od spodu i się uda? Jakbyś jeszcze miał możliwość na gorąco, a jeszcze lepiej z chemią to byłby lux.
Jeśli chodzi o silnik to pracuje równo , nie traci mocy , jak to Honda... Jest po czyszczeniu gaźnika , wymianie oleju itd. Teraz dopiero do głowy mi przszyło że nie sprawdziłem co się będzie działo jeśli zmniejszę ciśnienie na regulatorze ..? z Pana wypowiedzi wynika że pulsuje bo nie może przepchać całej ilości wody , więc może zmniejszę ciśnienie...
Witam, mam podobny problem w T4 1995r 2.4D. Kupilem ten pojazd, przejechalem nim ok 700km bez zadnego problemu. DOjechalem do domu i zauwazylem, ze silnik mi troszke zyga olejem i postanowilem go wymyc i sprawdzic gdzie jest przeciek. Przy okazji odlalem troche oleju z silnika bo okazalo sie wg bagnetu, ze jest go za duzo. Po fakcie mycia i spuszczenia...
Mój problem polega na tym że kupiłem sprzęt nie nowy i potrzebuje porady, czym jest smarowana pompa wody bo u mnie ktoś nakładł smaru a sądzę że tam powinien być olej. Jeśli olej to jaki i ile? Następna sprawa to łożysko co do którego nie jestem pewien, chodzi o to na silniku od strony pompy bo mi się wydaje że jest nie oryginalne i za szerokie i czy...
Witam Czy taki stan oleju smaru jest ok czy woda dostała się przez uszczelnienia i konieczna wymiana? Trochę to przypomina w silniku spalinowym stan uszkodzonej uszczelki pod głowicą gdy woda dostaje się do oleju. Ale jak to wygląda w myjkach to nie wiem? Proszę o odpowiedź. Pzdr http://obrazki.elektroda.pl/8324693000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5806061200_1...
Korpus mam w planach pomalowac chlorokauczkową na kolor czerwony jasny. Blachy też w kolor czerowny, może metalik, ile trzeba mniej więcej podkładu, ile farby? Jaki środek polecacie aby umyć dobrze go z tego brudu, oleju itp? Będę mył karcherem tylko teraz szukam jakiegoś odpowiedniego detergentu.
Z czyszczeniem DPF jest większy problem jeśli w jednej obudowie siedzi on z katalizatorem, trzeba ro rozcinać. A ja wymieniłem na regenerowany nowym wkładem a stary dla jaj umyłem Karcherem gorącą wodą z Ludwikiem. W obudowie mam sam DPF więć sikać można z obu stron. Wiecie jaki efekt po myciu ? dokładnie takie same ciśnienie różnicowe jak w regenerowanym......
Witam, Od dwóch tygodni próbuje naprawić umarlaka Karcher K5 który całkowicie przestał się włączać. Na ten moment po zrobieniu serwisu chyba każdej możliwej części, smarowaniu, wymianie oleju, wymianie uszczelek i kondensatora nareszcie pracuje! ALE tylko wtedy gdy włączę go pokrętłem jednocześnie trzymając włączony przycisk lancy. Gdy puszcze przycisk...
Heyka Wam Majsterkowicze :) porady i pomoc co do mojej nowej zabawki Kompresor Kp-2a Otoz zakupilem sprawny z silnikiem ale interesuje mnie sam zbiornik z ktorego zdemontowalem cale oprzyrzadowanie i chce wypiaskowac zbiornik i pomalowac Zdecydowalem sie na sprezarke firmy Caprala - czy dobry wybor ??? http://allegro.pl/sprezarka-do-kompresor...
Comanh to ty masz palnik z dyszą ciśnieniowa jak od oleju opałowego? I bez kompresora tego używasz? olej który trafia do mojej kotłowni jest zawsze filtrowany do 5 mikronów, nawet jak mam coś w rodzaju beczek sedymentacyjnych (różne oleje stoją tam może z 8 lat)....lubi pracować na czystym oleju bez materiałów ściernych... inny olej do Nie używam nawet...
W sklepie polecili mi Karchera 35/1 Eco. Powiedzieli że jest bardzo dobry do moich potrzeb i kosztuje 1430 zł. Co o tym myślicie ?
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
z minusów czuły na zabrudzenie (najgorsze są wycieki oleju + kurz który przedostanie się do alternatora). Anie nie jest czuły na brud ani na mycie karcherem. W przypadku długotrwałego korzystania z ciągnika bez obciążenia instalacji elektrycznej źle dobrany alternator może "wygotowywać wodę" z akumulatorów. Zepsuta prądnica też wygotuje akumulatory.
Leje mi się olej z pod pokrywy od zaworów To umyj to karcherem z płynem do mycia silników, zdejmij ją wymyj odtłuść, załóż uszczelkę, załóż uszczelkę w tubce reinca, poczekaj 24h , Ciesz się czystością i brakiem wycieków.
Popękaly bo pewnie oleju nie bylo. Luzow w tych prowadnicach nie ma na boki? Sprezyny to najprosciej podjechac do serwisu karchera i tam cos dobrac. Jak beda za dlugie to je skrocic bo sie bedzie to grzalo niemiłosiernie.
Scenariusz uszkodzenia był prawdopodobnie taki, że albo myjka tyrała 24H/dobę, albo bez wody była uruchamiana - stopiły się teflonowe uszczelniacze tłoczków na skutek czego woda poszła do oleju - próbowałbym po taniości zorganizować same uszczelniacze tłoczków i zobaczyć co z tego wyjdzie - jeśli na samych tłoczkach i łożysku tarczy zataczającej nie...
Witam, Tak jak kolega pisał wyżej, ja używałem kiedyś płynu do czyszczenia komina. Zalałem sporą ilość do środka i zaślepiłem żeby się nie wylewał. Postało to z godzinę i myłem karcherem. Efekt bardzo zadowalający, tylko trzeba uważać żeby strumień wody nie uszkodził dpfa w środku. Od ponad roku jest spokój. Pozdrawiam
Żeby wymienić olej trzeba odkręcić pompę od silnika. Pomiędzy nimi znajduje się tarcza skośna , która ma być zanurzona w oleju. Swoją drogą jestem ciekawy jak dopasujesz sprężyny od "jakiegoś" karchera? Masz chociaż jedną całą żeby porównać?
Wlej olej przekładniowy ....może być hipol.80w90. Karcher zalewa pewnie takim samym, tylko z inną etykietą i policzy sobie cenę z kosmosu. Ja u siebie zalałem zwykłym syntetycznym olejem silnikowym, po rozkręceniu patrzę a olej wymieszany z wodą. Oczyściłem i zalałem przekładniowym. Rozkręcam a tam olej czyściutki. Może to zbieg okoliczności i problem...
Wiecie może jakę chemię użyć aby domyć silnik i skrzynię z oleju i kurzu? Tenzi Truck i najlepiej myjką z ciepłą wodą, lub możesz zwykłego karchera pod "czerwony" kran podłączyć ;).
A miska olejowa jest prosta?Odma z tego co się orientuje właśnie w upały może "żygać" olejem.Może cieknie spod sprzęgła?A może pod kołem pasowym?Ja umył bym dokładnie silnik karcherem i potem obserwował dokładnie co się dzieje.
W instrukcji powinno być napisane co oznaczają dokładnie ale takowej nie widzę więc podejrzewam że chodzi o zatkaną dyszę lancy lub zbyt małe ciśnienie wody wchodzącej do myjki ewentualnie poziom oleju jeśli posiada zbiornik do smarowania pompy lub kończy się środek czyszczący jeśli posiada zbiornik na środek ale to tylko moje sugestie bo osobiście...
Prawdopodobnie w obu przypadkach problem jest z zaworem tzw. By-pass valve, lub którymś z zaworów zwrotnych w pompie. Zwiększony przepływ przy niższym ciśnieniu powoduje jego domknięcie. Generalnie jeżeli nie ma wycieków to sugeruje zacząć od sprawdzenia elementów z grupy 13, to jest 7, 22, 23 i 24 (nie dotyczy schematu 3). Najlepiej jest rozebrać i...
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
Wskaźnik nie ma nic do wentylatora, wszystko zależy od czujnika, i w jednym może to być w połowie skali, a w innym za połową czy pod koniec skali. Zacznij od umycia karcherem chłodnicy, może być brudna i na postoju nie wyrabia z chłodzeniem. Oczywiście z góry zakładam, że poziom płynu w normie, nie ma w nim oleju, węże nie twardnieją itd.
Ja bym tak od razu wszystkich chińczyków nie odrzucał. Od 16 lat mam i używam Kipor IG6000. Zasila mi on praktycznie cały dom. Najdłuższa przerwa w dostawie energii to 40 godzin i z przerwą na noc praktycznie cały czas wtedy pracował. Ponieważ w tej chwili mieszkam na wsi to przy każdej wichurze jest on używany. Od czasu do czasu zdarzają się również...
Witam. Kupiłem myjkę Karcher hds 895 rok 1998. Nie miałem nigdy odczynienia z takimi sprzętami, dlatego chciałbym o wskazówki dobrego użytkowania, tzn dolewanie oleju bo chyba tam się nie wymienia? Czy po użyciu wypuszcza się jakoś wodę Czy można zostawić oczywiście nie na mrozie. Poważniejsza sprawa jest taka, że silnik się załącza, korków nie wywala...
cd. Dzisiaj rozebrałem silnik i wygląda mi na to ,że wszystko w nim jest o.k.Co do tych oporów po kręceniu wirnikiem to wydaje mi się ,że to przez zimeringi uszczelniające jest taki lekki opór.Gniazdo łożyska skośnego dokładnie wymyłem benzyną ekstrakcyjną , całość zalałem olejem 15W40 dokładnie skręciłem i .....po ok. 10 min. nieprzerwanej pracy Karcher...
Jak ci gubi cisnienie to masz wywalony blok w miejscu gdzie jest łożyskowany wałek rozrządu.Jak sie przegrzewa to trzeba zdjąć oblachowanie termostatu i karcherem wypłukać nawarstwione zanieczyszczenia na żeberkach cylindrów. panowie-to jest forum elektryczno-elektroniczne.Nie odbiegamy zbytnio od tego założenia ?
Ja u siebie czyściłem po prostu karcherem . Zdjąłem miske i pokrywę zaworów i lancą wymyłem cały syf.Potem złożyłem zalałem najtanszym olejem z Lidl. plus filtr "na przepłukanie" zlałem i następnie już olej i filtr normalny.
ta maź to w szczegulnosci na gazie normalka jezeli uszczelka pod glowica to albo masz olej w wodzie albo wode w oleju jescze weze od wody robia sie twarde ta maz wytwarza sie przez roznice temperatur. odnosnie odlaczonej kostki to morze rzeczywiscie przez przypadek auto nie jest pierwszej mlodosci i jak wiesz kostka jest zabezpieczona zeby nie spadla...
Hey, Myjka ciśnieniowa Karcher hd 10/25. Myjka po 3 latach tyrania ( z 250 bar roboczego poszło na 200) - stwierdziłem że jest zima - zrobi się jej remoncik - wymiana uszczelniaczy itp. Rozebrałem dziada , za pierwszym razem stwierdziłem że tłoki nie wymagają zmiany ponieważ patrzyłem na bok tłoka a nie na jego czoło. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze...
Trzeba sprawdzić poprawność wskazań czujnika z pewnym termometrem to raz, a dwa, to najprawdopodobniej chłodnicę masz do wymiany. Dlaczego? bo są przymulone wloty do kanalików od strony głównej magistrali. Chłodnicę można dość dobrze oczyścić zewnętrznie, ale trzeba zdemontować chłodnicę klimy , zlać całość pianą aktywną i mądrze strumieniem z karchera...
Witam. Podczas awari wywalił błony ??? wyciąłem tłumik Katalizator pozostał? Można spróbować procedurę wypalania katalizatora, dostępny z poziomu Vcadsa. Nalotu po oleju w kanalikach katalizatora Karcherem nie usuniesz, a AdBlue nie ma sensu wlewać w niesprawny katalizator! Przeprowadziłem test SCR za pomocą Vcadsa Cała procedura testów SCR oraz jej...
blokiem się nie przejmuj, tam zatkane raczej nie jest. Skup się wężach gumowych, chłodnicy i nagrzewnicy. a to że jest mętny to ktoś prawdopodobnie wlał tam jakiś uszczelniacz albo odkamieniacz. chłodnicę i nagrzewnice przepłukaj jeszcze raz. Jak masz karchera to przepłukaj pod ciśnieniem cały układ wodny - nawet termostat wyciąg i płukaj. ja tak robię...
karcher wyciek oleju karcher karcher karcher rozebrać karcher
nagrywa wysokich tonów żywica zalać sterowanie silnikiem pradu stałego
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Brak sygnału GPS w nawigacji Mio - przyczyny i rozwiązania Błąd CRC pamięci aplikacji w bootloaderze 1.12