karta dzwieku

Znaleziono około 1414 wyników dla: karta dzwieku
Podstawowa forma zapytania: kart dźwięk
  • Laptop Samsung RC730- sterowniki do karty Geforce GT540m

    Witam dołączę się do tematu z tym samym problemem lecz innym laptopem. Mianowicie posiadam laptopa Samsunga RC730. Po zainstalowaniu windowsa 7, wchodząc do menadżera zadań pojawiło się kilka wykrzykników przy płycie głównej, przy karcie dzwieku itd, pobrałem za pomoca programu driver booster wszystkie...

    Sterowniki i BIOS zerquin   12 Sty 2016 09:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 609
  • szukam sterownika do karty dźwiekowej

    Dziękuje za odzew i wyjaśniam. Tamten temat dotyczył sterownika do karty grafiki. I faktycznie działa świetnie i dziękuje. Natomiast ten dotyczy sterownika do karty dzwieku. Opisana kartę wymontowałem z komputera i odpisałem wszystko co na niej bylo. Jak Kolega może pomóc to bedę wdzięczny. Pozdrawiam...

    Software serwis Keny62   29 Kwi 2007 14:34 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2271
  • Dzwiek 5.1 z karty SB live ct4670

    Witam!! Mam pytanko czy jest jaka kolwiek mozliwosc wyprowadzenia z tej karty dzwieku w systemie 5.1????

    Komputery Hardware Platon   09 Cze 2003 19:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2493
  • HP a6110.pl potrzebuje wszystkie sterownik

    Witam mam problem bratu padł komputer Hp model a61610.pl była tam vista . Ponieważ nie byłem osiagalny oddał do naprawy gdzieś i gość wgrał XP i teraz brak Sterowników Karty dzwieku karty sieciowej itp. Jak by ktoś umiał pomuc lub podesłać linka .Pozdrawiam

    Software serwis ODYN_86   24 Cze 2010 21:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 802
  • Subwoofer.. 3 wyjscia-tylko jedno działa

    Niewiem czy masz ten sam problem z zestawem 5.1 firmy "tracer" co ja,ale moj zestaw ma takie oznaczenia:TRG55K/1800-A-3 i jest conajmniej mało "przyjazny uzytkownikowi".Pod SoundBlaster 5.1 działały tylko 2 z 6 głosników,natomiast pod płytą głowną Abita NF7-Sv2.0 i jej całiiem niezłym układzie dzwiekowym,udaje...

    Inne Serwis poeta5   20 Mar 2006 21:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1067
  • Lenovo 3000 N100 - poszukuję sterowników pod Windows XP

    Nie jestem informatykiem i nie wiem co to sa identyfikatory, dlatego zwracam sie z prosba do lepszych ode mnie. Gdzie moge je znalezc?, zostalo mi juz tylko 8 znakow zapytania, jeden dalej odwoluje sie do karty dzwieku (urzadzenie audio na high definition audio) Gdzie sa te identyfikatory?? znajde...

    Software serwis jacus101979   28 Sie 2009 16:13 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 15606
  • kabel sieciowy jest odłączony - kabel jest podłączony i jest sprawny

    Pochodzenie płyty? Płyta na pewno sprawna? Jak wygląda Menadżer urządzeń? Daj screen. Zrób Clear CMOS. płyta pochodzi z mojego starego komputera kilka dni temu ją sprawdzałem i działało na niej wszystko internet byl, dzwiek byl.. , zaraz dam screen i zrobie clear Dodano po 11 clear...

    Komputery Hardware adam95102   09 Kwi 2011 20:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4650
  • Przegrzewanie, blue screen

    Komputer czyszczony dmuchając, przecierając czyli nie zbyt. Nie wiem co to BSOD. W blue screenie pisze coś o aktualizacji biosa, przynajmniej tylko przeczytałem, jak sie pojawi następnym razem zrobie zdjęcie. W stresie (jedna gra właczona): BSOD to bluescreen, masz jakieś lepsze...

    Komputery Hardware zaq30   01 Wrz 2011 12:57 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 5455
  • Gigabyte GA-K8NE i kompletny brak dzwieku

    Witam. Jest to moj pierwszy post tutaj i mam nadzieje, ze nie walne jakiejs wielkiej gafy. Moj problem obraca sie wokol dzwieku. Albo wlasciwie jego braku. Przez dlugi czas korzystalem z komputera bez zadnych problemow, az nagle komputer zaczal sie stanowczo za czesto i w zbyt nie odpowiednich momentach...

    Komputery Hardware Hiddenus   30 Wrz 2011 07:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2634
  • N3310 brak dzwieku w glosniku (z tym ze pod mbusem jest)

    Witam Problem jak w temacie, polega na tym , ze byl dzwiek w glosniku i po prostu go wcielo, zmiana softu nie pomaga eepromu takze, z tym ze jest jedna ciekawa rzecz, ze gdy telefon jest podpiety mbusem i w rolisie v4.79 (pod win2000) zrobie "Update FAID" to po automatycznym resecie dzwiek jest , a...

    GSM Serwis Zeus0   22 Lut 2007 18:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 797
  • Sterownik dzwieku w laptopie

    Witam Mam laptopa, niestety nie moge znalezc sterownika do karty dzwiekowej. Program PC Wizard wykryl iz jest to karta 82801CA/CAM (ICH3-S/ICH3-M) AC'97 Audio Controller. plyta glowna to RM Plc Intel Almador-M . Naszukalem sie i nic. Moze kto mi pomoze w tym temacie. Jeszcze o systemie- mam win 2000....

    Komputery Laptopy Hardware tadeq   24 Wrz 2008 09:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5754
  • brak dzwieku Fujitsu Siemens D1627 c32 Realtek ALC655

    Witam. Czy ktos wie jak rozwiazac problem z dzwiekiem na tej plycie?? Po zainstalowaniu poprawki do windowsa xp ktora jest wymagana do dzialania tej karty dzwiekowej (kb888111 oraz kb835221) oraz przeroznych sterownikow dzwieku nie udalo mi sie uruchomic. W everescie dokladny model karty to: Realtek...

    Software serwis jacusix   25 Sty 2012 13:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3532
  • Creative titanium i 5500 - Brak Dzwieku creative hfi titanium 24b 96000hz spidif

    Witam mam dość ogromny problem z ustawieniami mianowicie posiadam logitech z 5500 w salonie a do nich jest podpięty światłowód ( 25m ) do komputera stacjonarnego z karta Dźwiękowa Creative SB X-FI Titanium i do niej mam podpięty kolejny zestaw głośników w tym pokoju analogowo problem tkwi w tym ze...

    Komputery Hardware Lukson   20 Sty 2013 05:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1050
  • Karta Sound Blaster, brak dzwieku przez kabel Optyczny

    Witam podłaczając zewnętrzą karte na USB kablem optycznym do dekodera DDTS-100 nie mam zadnego dzwieku ? podejrewam ze ma to zwiazek z ustawieniami DIGITAL OUTPUT ONLY we wlasciwosciach karty, jednak we wlasciwosciach karty tej opcji nie ma !?!?!?! ! :(:(: chccac wejsc sterowniki zaawansowane na zakladce...

    Komputery Laptopy Hardware q8108043312   28 Sie 2008 17:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 755
  • HP Pavilion dv6140ea - brak dzwieku

    Witam. Mam taki problem. Wieczorem jak wylanczalem lapka dzwiek byl, a jak wlanczalem rano juz nie bylo (mysle ze raczej nie zaspal na poranmna porcje zabijania botow). A tak na serio nie ma dzwieku w windowsie, nie ma dzwieku klawiszy dotykowych, nie ma dzwieku podczas uruchamiania (wczesniej...

    Komputery Laptopy Hardware xosirx   05 Lut 2009 10:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2040
  • Brak dzwieku przestrzennego

    Witam. Mam probem z moja zintegrowana karta dzwiekowa, mianowicie nie moge wlaczyc dzwieku przestrzennego, co moglem zrobic przed reinstalacja systemu. Zainstalowalem te same sterowniki co poprzednio, oczywiscie ze strony producenta plyty glownej. Dodatkowo zainstalowalem kodeki K-Lite, jednak dzwiekowka...

    Komputery Hardware pe.   07 Lis 2010 11:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 669
  • Karta Tv da się przestroić ??

    ja mialem jeszcze gorzej kupilem karte pochodzaca z USA karta Hauppage WinTV na BT878KHF oraz MSP3430G-PS-A1 obok MSP siedzi eeprom 24WC02J po zainstalowaniu driverow mozna zrobic zrzut tego eeproma ale co tam siedzi ?? w kazdym razie karta byla NTSC oczywiscie nie dalo sie uzyskac dzwieku ...

    Komputery Hardware itma123   03 Lut 2003 00:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2333
  • Karta TV na układzie SAA7134 i DScaler głos...

    Witam Mam problem z karta na tym ukladzie - w programie FlyTV wszystko dziala OK, a w DScaler za nic nie moge uzyskac glosu bez podlaczania kabla do wyjscia liniowego. Natomiast w FlyTV dziala to super wystarczy w opcjach zaznaczyc ominiecie miksera analogowego. Tyle że w DScalerze mimo odznaczenia...

    Komputery Hardware GREGORCIU   21 Maj 2007 15:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1126
  • [Toshiba] Brak dzwieku z systemu win

    Witam Mam problem z tym laptopem...system WIN98... :( ....otoz: Podczas ogladania filmu....laptopik sie zawiesil....zadne czynnosci "zabiegi" nie pozwolily mi go "odwiesic".....w efekcie czego dopiero wylaczenie i ponowne uruchomienie pozwolilo mi go uruchomic....oczywiscie laptop "wykonal" scandisk...itp....

    Komputery Hardware forteca   21 Sie 2005 18:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1464
  • brak dzwieku programach do odtwarzania filmu

    Witam, - nie mam dzwieku w odtwarzaczach filmu (VLC,ALL player) oraz mp3 (winamp - tu nawet nie widac ze piosenka "leci" na pasku ) - dzwieki systemu (otwieranie katalogu),w przegladarce (youtube itd) i w grach wszystko ok instalowam k- lite i inna paczke kodekow - nic realtec przeinstalowalem...

    Software serwis rob_wan   09 Paź 2014 23:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2412
  • Sterowniki do karty Sound Blaster Audigy 1.0.

    A ja mam Audigy 1, ze sterow KX jestem zadowolony ale mam problem. Otoz na sterach KX przy korzystaniu w wejsc analogowych, zarowno wewmnetrznych:CD, AUX jak i zewnetrznych: Line-In w glosnikach slychac tylko jeden kanal. Nie wystepuje to przy dzwieku cyfrowym oraz na oryginalnych sterach Creative. Reszta...

    Software serwis kuna11   25 Lis 2004 11:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1701
  • Zewnętrzna karta telewizyjna

    dokładnie..nie kupuj tego.. zreszta powiem Ci ze moje doswiadczenia z kartami tv nie sa najlepsze..mialem dwie.. Fly Video 98 i jakas druga nie pamietam dokaldnie modelu..tyle ze byly to karty wewnetrzne..jakosc byla jak dla mnie slaba, wystarczylo poruszyc kablem od anteny a pojawialy sie paski na ekranie..dochodzi...

    Co kupić Archiwum Pitus1985   15 Gru 2006 22:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5279
  • Zintegrowana karta dzwiekowa - nie dziala

    Wracam z tematem. Najmocniej przepraszam ale wprowadzilem wczesniej w blad literowka - sprawa dotyczy MS-6318 v5.X Micro ATX Mainboard. Poczytalem na forach roznych i sie okazuje ze w zaleznosci od wersji plyta z tym oznaczeniem rozni sie m.in wlasnie sposobem realizacji dzwieku na plycie. Jedna z wersji...

    Komputery Hardware jahu21   29 Sty 2007 10:43 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5301
  • Karta SB X-Fi Xtreme Notebook - Brak dzwięku

    Witam. Posiadam Kartę firmy Creative SB X-Fi Notebook, karta posiada wyjście optycznę, mam również dekoder dzwięku 5.1 DDTS-100 firmy creative który posiada wejście optyczne. Podłączyłem kartę muzyczna do laptopa , kart jest podłączona z dekoderem 5.1 kablem optycznym, jako żekabel jest to TOSLINK,...

    Komputery Hardware lyssyy   29 Sie 2008 14:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 977
  • HP 2330sw - Pytanie dot Karty Dzwiekowej

    Witam.Mam pytanie odnosnie laptopa HP g6 2330sw. Gdzie moge sprawdzic w windows 8 zainstalowanym na hp g6 2330sw czy moja karta dzwiekowa obsluguje system dzwieku 5.1. Chyba ze ktos wie ze ta karta definitywnie nie obsluguje tego systemu dzwieku to prosze o tym napisac Z gory dziekuje :)

    Komputery Laptopy Hardware jowyma   21 Lis 2013 18:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • Asus Xonar DX/XD /// odtwarzanie dzwieku z dwóch programów w tym samym czasie...

    witam, karta : Asus Xonar DX/XD . Windows 8. w skrócie problem polega na tym, ze po uruchomieniu programu guitar rig 5 i podlaczeniu gitary, nie mam mozliwosci w tym samym czasie odtwarzania dzwieku z drugiego zrodla czyli np. z foobara czy z yt/songster. poprzednio korzystalem z karty soundblaster...

    Komputery Początkujący tomas_z_socho   15 Maj 2016 09:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 174
  • sterowniki niby ok a dzwieku nie ma

    witam, sformatowalem dysk, zainstalowalem windowsa xp prof sp2 i po instalacji sterownikow do zintegrowanej karty muzycznej nie ma dzwieku. steroniki instalowalem po przez manadzer urzadzen, rozpoznaj sprzet. windows przeskonowal plyte cd i zainstalowal sterowniki realtek bodajze. jednak nie ma dzwieku,...

    Software serwis Radzious   14 Sie 2005 13:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 786
  • przekierowanie dzwieku

    Mam problem, poniewaz program tunera tv nie kieruje dzwieku do sluchawek USB. Szukam programu do przekierowywania dzwieku z karty dzwiekowej do sluchawek usb w czasie rzeczywistym. Bardzo prosze o pomoc. Z gory THX.

    Komputery Hardware lukasek101   03 Lut 2006 15:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 452
  • Nowa plyta MSI 965 Neo-kompletny brak dzwieku

    Witam Kupilem nowiutka plyte MSI 965Neo i nie moge wydobyc z niej dzwieku. Sterowniki z plyty i sciagane z sieci,niby karta widoczna jest w systemie,ale dzwieku zero.System winxp sp2. Moze ktos zetknal sie z takia usterka? Moze cos zrobilem nie tak przy instalacji?Nie ma zadnych wykrzyknikow w menedzerze...

    Komputery Hardware munenori   13 Lut 2007 20:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 755
  • Tuner WinFast TV 200XP - brak dźwięku

    Witam wszytskich mam problem z karta tv Dleadtek VinFast TV 2000Xp Expert Wogule brak dzwieku obraz wszystko jest oprucz dzwieku robilem juz wszystko nie mam zielonego pojecia co jest grane jesli ktos wie oco chodzi i jak rozwiazac ten problem to prosze o pomoc na numer gg 9367350 Proszę...

    Komputery Hardware tronic1   09 Paź 2007 16:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1240
  • Fujitsu Siemens d1605 - nagrywanie dzwieku

    Witam, jestem posiadaczem plyty wymienionej w temacie Fujitsu Siemens d1605, niestety po zakupieniu plyty nie otrzymałem zadnej plyty ze sterownikami, znalazlem w internecie jakies opcjonalne do odtwarzania dzwieku, ktore dzialaja. Niestety problem zaczyna się gdy mowa(w doslownym tego slowa znaczeniu)...

    Komputery Hardware lordzisko   18 Lut 2008 14:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 885
  • Karta dzwiekowa do Głośników 5.1. Czy warto?

    Witam, Posiadam glosniki Creative Gigaworks ProGamer G500. Mam je juz dluzszy czas, lecz chcialbym poprawic moc i jakość dzwieku, poprzez zakup karty dzwiekowej creative z rodziny X-fi. Czy warto zainwestowac ok. 300 zl w tą karte, i Czy poprawi sie jakość dzwieku. Pozdrawiam ;]

    RTV Użytkowy Boruc96   18 Sie 2011 14:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 787
  • Brak mozliwosci przelaczenia kart dzwiekowych w Phoenix-AwardBios v6.00PG

    Dodatkowa karta odinstalowana i wyciagnieta z kompa,zainstalowane stery realtek hd ale brak dzwieku.W menadzerze urzadzen brak glosniczka lub innej ikony dzwieku.

    Sterowniki i BIOS Dominik1577   11 Lip 2012 15:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 820
  • Lenovo g505 - brak dzwieku po recovery systemu

    Model IdeaPad G505 Procesor AMD E1-2100 (1.00 GHz) 2 rdzenie, 2 wątki, 1 MB Pamięć 4096 MB DDR3 max 8192 MB Matryca 15.6" WXGA HD 1366 x 768 Błyszcząca, Podświetlenie LED Dysk 1000 GB SATA 5400 obr./min Napęd optyczny DVD+/-RW Super Multi (DL) Karta graficzna Zintegrowana grafika z procesorem...

    Software serwis gromax   29 Wrz 2014 02:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1632
  • WinFast TV2000 xp expert Brak dzwieku z ps2

    Witam znalazłem na strychu starą kartę telewizyjną (WinFast TV2000 xp expert) wiec podłączyłem ją do pc i ps2 jednak brak dzwieku. Karta telewizyjna jest podłączoną z kartą dźwiękowa (Creative Sound Blaster Audigy SE) lecz dzwieku nie ma :(

    Software serwis poczohraniec123   21 Gru 2014 20:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 327
  • SBCT4810(dzwiek kwadrofoniczny)CMediaAudio(tracenie dzwieku)

    Witam. Posiadam komputer Intel Celeron 2,4 GHz na płycie MSI P4IBASD Karta Graf Geforce 7300 GT 256MB 1GB RAM Aktualnie mam problem z kartami dzwiękowymi. Wbudowana karta(do ktorej swoja droga ciezko znalezc stery) przy mocniejszym obciazeniu procka traci dzwiek Wyglada to tak ze np gram w cos...

    Komputery Hardware DonLajon   11 Sty 2010 17:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 522
  • VIA VT8235 Brak sterowników dźwięku

    Witam, mam problem ze sterownikami do mojej karty dźwiękowej. Przez przypadek przy usuwaniu programów w panelu sterowania , wykasowałem sterownik do tejże karty. Później próbowałem wszystkiego - tyle sterowników, programów, kodeków ile sie nainstalowałem, i odinstalowywałem nie widziałem na oczy przez...

    Software serwis DriverMSG   11 Sty 2011 00:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3552
  • Problem z dźwiękiem na karcie PHILIPS TV7131 !

    Witam otuz mam problem , posiadam karte philips tv7131, obraz jest ale dzwieku nie mam-moge ogladac film ale bez dzwieku niestety:( podlaczylem wszystko tak jak nazely , prosze o wasze porady co moge zrobic jeszcze eby cos zdzialac........., Zmieniłem temat postu! (TJT) , ale nie mam zamiaru znów...

    Komputery Hardware gader   15 Wrz 2005 18:09 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1475
  • Karta Winfast TV 2000 XP Expert - brak dźwięku

    ja tez mam podobny problem z tym ze dzwiek chodzi ze nie ma dzwieku w obrazie nagrywanym z tv oraz nie dziala opcja przyciszania dzwieku podejrzewm bladna konfiguracje ale pomyslow mi juz brak .

    Komputery Hardware kdz58   06 Cze 2007 20:38 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 43989
  • DIY karta dźwiekowa podłączana do USB.

    w przypadku zasilania tego z USB jest to bez sensu, bo jakosc dzwieku bedzie slaba. jest wiele projektow z tym scalakiem ktore maja zasilanie symetryczne. osobiscie posiadam taka karte (z zasilaniem zewnetrznym) wg projektu msfalcon'a z forum audiostereo i jestem z niej bardzo zadowolony - jakosc dzwieku...

    DIY Zagranica shg   20 Paź 2009 16:19 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 16055
  • Karta SB Audigy SB0090 sterowniki?

    Witam.... Takze kupilem SB Audigy PCI 24 Bit 5.1 dostalem w prawdzie sterowniki na CD ale po zainstalowaniu jakosc dzwieku do SB 5.1 Live digital sie chowa, strasznie huczy to, zero kalibracji dzwieku, equalizer tlumi raczej...gra to fatalnie.... Mam odnosnie tego pytanie: dlaczego nie moge sterowac...

    Software serwis grythan   28 Sty 2009 11:12 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 18964
  • Sterownik do karty muzycznej "nieprawidłowe dane"

    Witam !! Zainstalował bym wszystko o czym mi wiadomo mogą to być składniki kontrolera dzwieku video i gier i zobaczył bym co tak naprawdę mi brakuje , bo niektóre z tych urządzeń to mogą byc jakieś legacy typu ,joystik , MTU401, i jeszcze jakieś dziwne jak właśnie wejscia /wyjścia wideo i inne ,co prawda...

    Komputery Hardware Marek Nawrocki   19 Kwi 2010 15:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1608
  • sterownik do dzwieku sis -

    Witam. Mam duży problem , otóż wczoraj zrobiłem formata, i nie slychac dzwieków (SiS 7012 Audio Device) .Wiem że temat był poruszony wiele razy , ale jestem poczatkujacym uzytkownikiem komputera.Więc mam Windowsa professional Service pack 3.Oto raport z everesta: Komputer: System operacyjny...

    Sterowniki i BIOS asprath   14 Paź 2012 10:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1269
  • Karta Dźwiękowa pod wzmacniacz - Jaka?

    Karta Dźwiękowa która obecnie mam to integra w płycie Asus M4A89GTD PRO (ALC 892 8-Channel High Definition Audio CODEC ) A masz zainstalowane sterowniki do karty Realteca? Jest tam kilka ustawien poprawiajacych jakosc dzwieku. Poza tym w kazdym playerze ktory uruchomisz na komputerze jest korektor...

    Komputery Co kupić? zioq3k   14 Kwi 2013 00:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2394
  • Toshiba Satellite brak dzwieku

    Witam Mam laptopa Toshiba Satallite S1700-400 system win2000 ale nie mam dzwieku.Skad sciagnac stery do karty dzwiekowej? Prosze o pomoc pozdrawiam r

    Software serwis Kuniarz   15 Paź 2004 17:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1370
  • opoznianie sie dzwieku w grach

    Nie napisales jaka to karta, ustaw w opcjach gry najgorsza jakosc dzwieku.

    Komputery Hardware Anonymous   03 Sty 2005 19:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 470
  • Brak dzwieku z tunera TV :-( pomocy

    Mam karte tv Pixel view play tv pro z nicam, moja karta muzyczna to SB Live! 5.1. Wszystko dzialalo ok az do momentu kiedy zainstalowalem sterowniki audio kX teraz nie mam dzwieku z tunera tv :-( A kabelek jest dobrze podpiety. Musze miec zainstalowane te sterowniki poniewaz mam podlaczone do kompa glosniki...

    Software serwis e_sobczak1   04 Maj 2005 12:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 606
  • nie mam dzwieku w laptopie

    mam problem bo nie mam dzwieku w laptopie a zainstalowalam sterowniki do karty dzwiekowej AC 97

    Komputery Hardware gabik001   19 Lut 2006 22:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1799
  • Trzeszczenie zamiast dzwieku,co moze byc?

    Witam,dzis jak zalączyłem komputer i jak zalączyłem muzyke zauwazyłem ze zamiast dzwieku słychac trzeszczenie:/podłaczyłem inny wzmacniacz bo myslałem ze cos ze wzmacniaczem ale na drugim chodziło tak samo.Zainstalowałem odnowa sterowniki do karty muzycznej ale nic nie pomogło.Co moze byc tego przyczyną??(wszystkie...

    Audio Serwis panicz9   28 Lut 2006 17:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 815
  • EP-8RDA3+PRO , nie moge znalesc sterow do dzwieku:/

    hej. mam wlasnie taka plyte, tyle przeczytalem z naklejki na niej. Jest na niej zintegrowany dzwiek (z tylu wychodzi 6 wyjsc na jack), tylko nie mam do niej sterownikow i nie moge zainstalowac dzwieku :/. Wie ktos jaka karta dzwiekowa tam siedzi i skad wziac do niej sterowniki? prosze o pomoc

    Software serwis Kukiz18   10 Kwi 2006 17:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1494
  • Odtwarzacz filmow z mozliwoscia wybory zrodla dzwieku

    Witam, Poszukuje odtwarzacza filmow (divx, dvd) ktory posiada opcje wyboru zrodla dzwieku tj. dzwieki z karty dzwiekowej A lub B :)

    Software serwis Platon   27 Gru 2006 20:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 621
  • Brak dzwieku w windows xp home edition

    Witam mam problem a mianowicie. Totalny brak dzwieku w systemie jak i na youtube, w grach i w winapie jak cos odtwarzam. WinXP home edition SP3. Karta dzwiekowa Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] Typ procesora Intel Pentium III Xeon, 2500 MHz (7 x 357) Wykaz z EVERESTA Prosze...

    Sterowniki i BIOS Nygusek77   07 Sie 2012 09:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1569
  • Brak kompletnie dzwieku w komputerze

    witam, wlasnie dzisiaj kupilem komputerek skromny ale zawsze i podlaczylem tylko moj stary dysk twardy, nic poza tym , windows ladnie odpalil , wszystko ok tylko ze ....JEST BRAK KOMPLETNIE DZWIEKU , wszystko juz probowalem podrecac dzwiek i USTAWIC W panelu sterowania , wszystko sprawdzilem i nic ...TO...

    Software serwis wojtulek1   22 Sie 2012 20:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1092
  • Kontroler DDJ-T1 - Niema transmisji dzwieku na livestream audio (Kam)

    Witam tak jak w temacie postaram sie jak najprosciej opisac problem: Posiadam kontroler DDJ-t1 jak wiadomo ma w sobie interfejs audio czyli dziala jak karta zewnetrzna podlaczona do macbooka pro 13.3. Podlaczone mam tak kabel USB pod maca a z kolei w kontrolerze pod master kabel auxowy laczacy...

    Połączenia urządzeń djs4   25 Wrz 2012 16:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 597
  • Brak dzwieku w glosnikach telewizora po podlaczeniu przez hdmi z laptoem

    ale brak dzwieku z glosnikow telewizora. Może niech kolega dobrze opisze to stwierdzenie bo chyba powinno być coś w rodzaju brak dźwięku z laptopa na głośnikach tv, a tak mi to wygląda na brak dźwięku z telewizora na laptopie. Trzeba sprawdzić w ustawieniach czy cyfrowy dźwięk z karty dźwiękowej jest...

    Połączenia urządzeń andzej789   19 Sty 2013 00:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2235
  • Filmiki online - brak dzwieku na niektórych filmach odtwarzanych DivX Web Player

    Intel Pentium 4 1,8GHz s.478 Northwood Karta GeForce4 MX 440 64MB AGP Płyta Asus P4B533 HDD 80GB Zasilacz 350W Pamiec 512MB System Windows XP SP2 Jak w tytule. Ogląda się filmy online tylko te, które odtwarza DivX Player, bo te wykorzystujące flash playera się tną (za słaby sprzet i wykorzystanie...

    Software serwis maniek099   08 Sty 2013 22:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1302
  • Brak dzwieku w windows xp

    W menedzerze urzadzen nie znalazłem karty dzwiekowej wiec jest pewnie ona wpieta w plytę główną. Ze wszystkich innych rzeczy jakie mogly mi sie z tym skojarzyc to są to: Kontrolery wideo,dzwieku gier: --- soundmax integrated digital hd audio; ---starsze sterowniki audio; oraz: Inne urządzenia: ...

    Komputery Laptopy Hardware sPeRaCz.PL   17 Gru 2013 19:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1278
  • Brak dzwieku kabel HDMI a monitor

    a jak mam to sprawdzic? edit: z ciekawosci podlaczylem sluchawki do komputera i tez nie ma dzwieku.. oczywiscie wczesniej zmieniajac w opcjach dzwieku z monitora na glosniki realtek, gdy puszczam muzyke np na youtube to widze jak zielony pasek glosnosci skacze ale dzwieku nie ma. To raczej nie...

    Komputery Hardware hohland123   27 Lip 2015 01:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1083
  • hdmi - brak dzwieku w glosnikach od komputera po podlaczeniu kablem hdmi do tv

    witam Problem moj polega na tym iz zakupilem karte graficzna amd radeon hd 5450 i po podlaczeniu kablem hdmi do telewizora dzwiek odtwarzany jest z glosnikow telewizora i po przelaczeniu telewizora na opcje tv, w komputerze nie ma dzwieku.Dopiero po odlaczeniu kabla hdmi dzwiek w glosnikach komputera...

    Połączenia urządzeń jacaanglia   29 Lis 2016 22:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 300
  • Windows nie znajduje kino domowe przez hdmi, brak dzwieku

    Witam, po podlaczeniu kina domowego (Sony) do laptopa przez HDMI, Windows nie znajduje mi urzadzenia. W ustawieniach dzwieku nie moglem go znalesc, po kliknieciu odlaczonych urzadzen rowniez nic nie bylo. Sterowniki sprawdzalem, sa aktualne. Szukalem w internecie innych rozwiazan ale zadne nie pomoglo....

    Komputery Początkujący sosarek   13 Maj 2017 19:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 228
  • Karta tv do odtwarzania dzwieku

    Witam, Mam nastepujacy problem. Ostatnia burza pozbawila mnie zasilacza a jak sie potem okazalo rowniez dzwieku w komputerze. Glosniki sa ok bo sprawdzalem na innym sprzecie ale po podlaczeniu sluchawek lub innych glosnikow do komputera nie uzyskuje zadnego dzwieku, jakby zintegrowany dzwiek sz(at)#$k...

    Komputery Hardware Anonymous   31 Maj 2010 20:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 573
  • HELP--Stworzenie aplikacji do filtracji dzwieku

    Nie chce powielać tematu dlatego dołączam się tutaj... Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie program do DFT sygnału z wejścia karty dźwiękowej lub z pliku WAV. O ile same obliczenia i przedstawienie wyników nie sprawi mi problemu to jest coś co nie daje mi spokoju. Chciałbym, żeby odgrywany plik,...

    DSP i Transmisja kafar   09 Maj 2005 12:40 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2772
  • Genius Wonder PRO II brak dzwieku

    Musisz polaczyc karte TV z karta dzwiekowa :-) Najczesciej laczy sie je kablem z dwoma jack'ami z obu stron jeden do karty tv drugi do karty dzwiekowej do wejscia dzwieku :-) A glosniki podlaczasz normalnie do wyjscia dzwieku w karcie dzwiekowej. Najlepiej poszukaj instrukcji do tej karty.

    Komputery Hardware noidemm   22 Sty 2005 11:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 641
  • Toshiba Satellite 2450-S402 szmery w głośniczku brak dzwieku

    Hej Przestała działać karta muzyczna, zainstalowałem nowego windowsa sterowniki do karty instalują się normalnie tylko nie słychać nic ani w głośniczkach ani w słuchawkach. Jedynie szmery w lewym głośniczku Co może powodować szmery, trzeszczenie w głośniczku w laptopie? Laptop ma już kilka lat ale...

    Komputery Laptopy Hardware kosob   01 Kwi 2010 23:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 920
  • sterowniki do dzwieku

    Witam Zainstalowałem na nowo Windowsa i nie mam sterowników do dźwięku, Nazwa płyty głównej; Asus PSGL-MX nazwa karty dźwiękowej; Karta dźwiękowa Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller Proszę niezwłocznie poprawić swój post zgodnie z punktem 11 regulaminu, niezastosowanie się do...

    Software serwis eloooos   17 Lip 2008 08:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2775
  • Brak dzwieku po wyłaczeniu komunikatora tylko.

    Witam. Mam problem z kartą dźwiękową zintegrowaną na płycie głównej asrock K8Ungrade-nf3, jak wyłączam Skype to (tak można to nazwać zjada sterownik od karty dźwiękowej ),ale jak chcę zobaczyć w panelu sterownia właściwości dźwięku i urządzenia audio to nie pokazuje się nic. Pytanie jest takie...

    Komputery Hardware technohunter   12 Mar 2010 12:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 498
  • Amplituner Pioneer VSX-D511, brak dzwieku z PC

    Witam narobiło mi się coś nie dobrego z amplitunerem Pioneer VSX-D511 mam go połączonego kablem cyfrowym z komputerem, karta dźwiękowa to SB Audigy 2ZS Platinium , najpierw grał na kablu takim zwykłym mały jack i coś jak czincz(czy jakoś tak się pisze) pod wejście do amplitunera digital, i było ok...

    RTV Użytkowy Luc4sec   29 Kwi 2010 20:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2809
  • nbox - wyjscie dzwieku na amp przez komputer.

    Witam, Nie jestem pewny czy dobry dzial wybralem poniewaz problem dotyczy poniekad rtv ale w calosc zamieszany jest komputer. Jezeli zle trafilem to przepraszam. Podlaczylem ostatnio nboxa do zestawu komputerowego (obraz wyswietlany na monitorze lcd), dzwiek wypchniety prosto na wzmacniacz coaxialem....

    RTV Użytkowy grzewoj   13 Wrz 2010 08:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 866
  • brak dzwieku Asus p5vdc-tvm se/s

    Witam, nie mam dźwięku na zintegrowanej karcie dźwiękowej na płycie głównej : Asus p5vdc-tvm se/s karta dźwiękowa to : Realtek AC97 Audio Po formacie komputera, nie ma w ogóle dźwięku.Sterowniki zainstalowane i w systemie pokazuje, że wszystko jest niby ok.W menedżerze urządzeń żadnych wykrzykników...

    Software serwis jajer   14 Maj 2011 20:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5470
  • Ustawienie dzwieku na PC - Analog i Digital jednocześnie

    Witam. Koledzy z forum mam do was pytanie, zakupiłem sobie kartę graficzna ASUS ATI HD3450 512MB DDR2 AGP chodzi dobrze obraz jest dźwięk również. Wyjściem HDMI mam podpięty telewizor natomiast wyjściem D-Sub podpięty jest monitor oraz dźwięk z karty zintegrowanej do monitora. Problem polega na tym iż...

    Komputery Hardware DriverMSG   06 Lis 2010 11:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 741
  • Realtek alc883 brak dzwieku ...

    Instalowałem ostatnio Windowsa xp sp2 ... i gdzies zgubilem płytke ze sterami do dzwięku a bardzo bym chciał aby on był ... ;] tutaj kopiuje opis z everesta Ultimate i prosze o pomoc :) z góry dzieki Komputer Typ komputera Wieloprocesorowy komputer PC z interfejsem ACPI System operacyjny Microsoft...

    Sterowniki i BIOS Matuzalem   29 Kwi 2011 16:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2189
  • C-media, brak dźwięku. W menadżerze urządzeń pojawiły się 3 wykrzykniki.

    Witam wszystkich.Otóż mam problem z dźwiękiem, a mianowicie było wszystko dobrze, głośniki grały itd. A na drugi dzień gdy włączyłem kompa to cisze ;/ ... Ale przejde do konkretów. W menadżerze urządzeń pokazały mi się 3 żółte wykrzykniki. Przy Audio Device on High Definition Audio Bus, C-Media PCI Audio...

    Sterowniki i BIOS DriverMSG   06 Cze 2011 17:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1848
  • przy instalacji sterow dzwieku resetuje sie komputer

    witam mam nadzieje ze pisze w lasciwym miejscu jesli nie to przepraszam najmocniej , mam pewien porblem , formatowalem dysk poformacie system zainstalowal sie bez problemu , po instalowaniu pobralem stery itd itp zainstalowalem net freamwork 2 pozniej chcialem zainstalowac 3.5 ale niestety nie dalo sie...

    Software serwis lyserg88   19 Sie 2012 02:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • asus m2v tvm - sterowniki dzwieku

    6-kanałowa karta dźwiękowa AC' 97 taka karta dźwękowa Dodano po 4 identyfikator: ROT\MEDIA\MS_MMACM Dodano po 5 w menedżer urządzeń przy pozycjach : pomocniczy kanał IDE , podstawowy kanał IDE i urządzenia audio usb mam jakiś zółty znaczek nie wiem czy to coś ważnego Dodano po 28 ...

    Sterowniki i BIOS bilko1   17 Cze 2013 21:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1659
  • Ustawienie dzwieku osobno przez hdmi i w glosnikach

    Witam nigdzie nie moge znalesc rozwiazania mojego problemu mianowicie chodzi mi o to zeby w podlaczonym przez hdmi tv byl dzwiek na przyklad z jakegos filmu a w glosnikach lub sluchawkach byl dzwiek z gry lub innego programu dodam ze w opcjach gry nie moge zmienic urzadzenia audio Karta graficzna to...

    Software serwis baruch3   15 Wrz 2013 16:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 783
  • Komputer sie wylacza po instalacji sterownika dzwieku

    Mam problem, zrobilem restart systemu i nie moge wgrac sterownika do karty dzwiekowej. Gdy instaluje realtek ac'97 to w polowie komputer sie wylacza. Nie pamietam jakie wczesniej mialem sterowniki do karty ale wydaje mi sie ze te. Karte dzwiekowa mam zintegrowana. Windows Xp sp3 plyta glowna: IBM...

    Sterowniki i BIOS manch012   25 Lis 2013 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1824
  • HP Pavilion P6 2321 eg Windows 10 brak dzwieku

    Witam , Zainstalowałem na tym komputerze Windows 10 niestety nie ma dźwięku .Cały dzien szukam jakichś sterowników niestety bezskutecznie . Zapis z Aidy64 Multimedia Karta dźwiękowa IDT 92HD73E1/92HDW74E1 (at) Intel Cougar Point PCH - High Definition Audio Controller [B-3] Karta dźwiękowa nVIDIA...

    Komputery Początkujący Areczek76   28 Lis 2015 16:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 552
  • Jakosc dzwieku stereo Asus Xonar U7 czy Creative Sound Blaster X-Fi HD

    Witam. Jak w temacie szukam jakies karty dzwiekowej lub DAC do sluchania muzyki na sluchawkach. Zalezy mi na dobrej jakosc dzwieku. Czytalem ze karty wkladane do komputera to niezbyt dobra opcja dlatego planuje zakup dzwiekowki na usb lub DACa. Ktora z kart z tematu byscie wybrali i dlaczego? Czy ewentualnie...

    Komputery Co kupić? tiesstoPL   08 Lut 2016 14:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 582
  • ASUS6000 - Nie wykrywa karty dzwiekowej, brak sprzetu audio

    Asus 6000 nie wykrywa karty dzwiekowej :(((((( brak dzwieku proszę o pomoc..:( laptop Asus A6000 nie wykrywa karty dźwiękowej albo/lub/i sterownikow do niej.. kombinowałam wczoraj ze sterownikami do bluetootha i prawdopodobnie coś namieszałam,bo dokładnie od tamtej pory nie wykrywa żadnego sprzętu...

    Software serwis cividini   09 Paź 2013 09:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1242
  • Brak dźwięku z karty dźwiękowej.

    Moj problem jest w pewnym stopniu pokrweny z problemem opisanym powyzej. Na czym pracuje : MB Name: Gigabyte Technology Co., Ltd.G41MT-S2 BIOS version: G41MT-S2 F6 CPU Name: Pentium(R) Dual-Core CPU E5500 (at) 2.80GHz Memory information: Total...

    Komputery Początkujący groszekpiter   22 Sie 2015 21:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 258
  • Sterowniki do Karty Dźwiękowej - jak zainstalować?

    Elo, oddalem kompa na gwarancje i wymienili plyt glowna na taka sama i nie dzialaja mi sterowniki ! Mam plyt. ASRock 775DUAL_VSTA PT880PRO ATX Prosze o szybka odpowiedz ;( Edit: Sciagnelem, zainstalwoalem i nie dziala ;/ Kiedy odpalam plik MP3: Nie można odtworzyc strumienia audio: sprzet...

    Początkujący Serwisanci majsterw1   29 Kwi 2007 18:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 988
  • Karta TV : Easy Touch Terminator

    A wiec mam taki problem. Ale od poczatku moze ;] Mialem w komputerze zamontowane dwa urzadzenia wczesniej : Nagrywarke Cd-r oraz Odtwarzacz Dvd Oba urzadzenia byly LG. Karta dzwiekowa byla podlaczona do nagrywarki za pomoca przwodu audio. Wszystko bylo podlaczone dobrze, przewod z karty dzwiekowej...

    Komputery Hardware Richter   27 Lip 2007 20:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2136
  • karta dvb skystar 2

    Nie moge zainstalowac karty AverTV DVB-S TV-SAT DIGITAL System wykrywa urzadzenie instaluje sterowniki z płyty .Widac to w menadzeze urzadzen kontroler dzwieku wideoi gier ale samej karty AVer TV nie widać tam .Czy karta jest uszkodzona? Przy próbie uruchomienia jakiej kolwiek aplikacji do obsłógi...

    SAT Serwis cymeria11   17 Kwi 2009 20:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6399
  • Płyta Głowna nie reaguje,brak syganłu przy starcie,karta graficzna sie grzeje

    Witam. Mam Problem odnosnie plyty glownej ktora nie wydaje dzwieku prz właczaniu (powinnen byc jeden sygnał (piiik). ). Zbaczylem tez ze po podlaczeni karty graficznej karta po minucie robi sie tak goraca ze mozna sie poparzyć. Nie wiem co moze byc skutkiem takiego zachowania komputera. Wiatrak...

    Komputery Hardware darczyk741   04 Gru 2013 05:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1404
  • Mikrofon nagrywa dzwieki pracy karty graficznej.

    Witam wszystkich, tak jak w temacie jedyny problem z moim mikrofonem jest taki. Podczas nagrywania lub rozmowy przez ts, skype lub w grze. Slychac prace karty graficznej. Moj mikrofon jest podlaczony do karty dzwiekowej Creative Sound Blaster Audigy Fx OEM 5.1 PCIe Sound Card za pomoca kabla XLR-->...

    Komputery Hardware 310artur   12 Lis 2016 20:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 261
  • karta muz na pokładzie a karta na slot

    Przepraszam jezeli mój wątek był żle sformuowany,jasne że chodzi mi o to zeby uzywac dwóch kart czyli na płycie i pci.A nie mixowanie ich na jednej.Lecz przypominam ze program do mixowania umozliwia bawienie sie dzwiekiem na jednej karcie i wtedy dwa pliki leca z jednmego wyjscia audio !!!!Chodziło mi...

    Komputery Hardware wowerman   29 Mar 2004 21:26 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1298
  • Co dalej z karta PCI z 4-ma wejsciami BNC steruje 4 kamery

    dzieki Koledzy za odzew i pomoc... ghost: te sterowniki nie chodza :( mimo ze wloskie :), skaszanily mi troche moje sterowniki do dzwieku, musialem przeinstalowac.... jankolo: ta karta jest b. podobna, lecz moja ma jeszcze trzy przekazniki "na pokladzie". Chetnie bym ja uruchomil i popatrzyl co...

    Komputery Hardware WoWo   13 Lis 2005 05:18 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6207
  • Jaka karta muzyczna do filmów zamiast stacjonarnego DVD?

    Ale o co konkretnie pytasz? "karta do filmow" - o co chodzi? Filmy DVD puscisz cyfrowo do wzmacniacza na tej karcie ktora masz teraz, i nic nie pomoze w jakosci dzwieku inna karta karta dzwiekowa.

    Komputery Hardware AssLess   17 Lut 2006 03:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 965
  • Karta TV AVACS Smart TV+FM stereo NICAM brak dzwieku pomocy

    mam Karte TV AVACS Smart TV+FM stereo NICAM orginalny program InterVideo WinDVR wszystko pieknie obraz jest ale niema DZWIĘKU a i pilot nie reaguje system xp :cry:

    Software serwis arnoldk_20   22 Lut 2006 15:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1464
  • Karta muzyczna Yamaha xg ymf 724f-v trzeszczy.

    Mam problem. Zakupiłem nową karte muzyczną Yamaha xg ymf 724f-v. Gdy dam głośność w windowsie na maxa, dzwięk niemiłosiernie trzeszczy. Jak była stara karta (zintegrowana) to niebyło takiego zjawiska. Wiem ze to post nie do tego działu ale niewiem czy to jest wina techniczna karty (wtedy przeniose post...

    Technika Sceniczna i Studyjna noggero   29 Maj 2006 22:40 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1846
  • Karta muzyczna FM801 - charczenie w głośnikach

    Witam, mam problem z karta muzyczna FM801. Jest to karta 6-scio kanalowa a ja nie mam glosnikow 5.1 tylko zwykle i cos mi w nich charczy to samo jest na wzmacniaczu i sluchawkach :/ i mam pytanie czy to jest wina tego ze ta karta ma ustalone wydawanie dzwieku na kazdy kanal ? i czy mozna zrobic tak zeby...

    Software serwis PyJoO^   25 Sie 2006 13:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 665
  • Brak dzwieku w komputerze zintegrowana karta dzwiekowa

    witam Kolega poprosił mnie abym mu wgrał sterowniki do kopma bo mu głosu nie słychac wiec ja chetnie z tym zrobie ale ja nawet nie wiem jaka to jest karta dzwiekowa!! Jest jakis sposub na sprawdzenie Karty dzwiekowej bo ona jest zintegrowana i nie wiem jak to sprawdzic chyba ze jest taki sterownik...

    Software serwis sakic69   06 Sty 2007 13:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11210
  • wykrycie dzwieku w karcie dzwiekowej

    nie wiem czy to dobry dzial jak cos to prosze przeniesc.. chodzi mi o wykrycie sygnalu z karty dzwiękowej (z wyjscia) (wtedy kiedy zapuscimy muzyke) tak zebym pozniem mogl cos z tym zrobic jakis przekaznik 5 V ,lub sygnal 0,1.. nie wiem za bardzo jak do tego podejsc.. bo z wyjscia mamy sygnal...

    Projektowanie Układów dturczak   21 Lip 2007 08:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 729
  • Karta TV w lapku HP Zamiast dzwieku SZUM obraz OK.

    Wita. Mam problem z moim laptopem HP dv9207us, który posiada kartę telewizyjną. Otóż, programy zostały dostrojone automatycznie w programie quick play w Viscie.(niedlugo bede musial zmienic ten system ; ] )I problem polega na tym, że obraz mam, ale zamiast dzwieku są tylko szumy na każdym z programów....

    Komputery Hardware zorbek   25 Lis 2007 00:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 992
  • Jak puścić dźwięk na 2 karty dźwiękowe w laptopie?

    mam ten sam problem,a mianowicie zakupilem glosniki do laptopa na usb (i zasilanie i dzwiek z usb) wszyskto jest ok, oprocz tego,ze nie da sie ustawic barwy dzwieku (eq) bo glosniki sa widziane jako audio usb, czyli inna karta dzwiekowa. nie da sie equalizerem z zintegrowanej karty (realtek 2.0) ustawic,gdyz...

    Software serwis dzidzius000   25 Mar 2008 18:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1990
  • Pomocy! sterowniki do karty dzwiekowej sa a dzwieku nie ma .

    Witam! Sformatowałem komputer zainstałowaem windows xp wszystko dziala ładnie pięknie. Chce zainstalowac sterowniki do karty dziwiękowej <tu siedzialem okolo 4-5 godzin żeby coś zrobić> udalo sie zainstalowałem. Pisze ze urządzenie działa poprawnie a dzwięku nie ma. Karta dzwiekowa to: VIA...

    Software serwis volter   15 Lip 2008 16:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1010
  • sprzedam dvd, divx, czytnik kart,usb, mp3, hdmi, 90zł

    ODTWARZACZ DVD TEVION DVD SLIMLINE 2007-H HDMI / USB 2.0. / CZYTNIK KART / DiVIX DANE TECHNICZNE: CZYTA PLIKI TXT ORAZ POLSKIE ZNAKI ! WYŚWIETLACZ PRZEDSTAWIA INFORMACJE O ZAWARTOŚCI PŁYTY -OBSŁUGUJE FORMATY: DVD-Video, DVD-Audio. S-VCD, VCD, CD-R, CD-RW, MP-3, JPEG, WMA, MPEG 4 SP Format,...

    Ogłoszenia Elektronika _PREDATOR_   23 Sie 2008 14:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2095
  • Karta dzwiekowa-brak dzwieku,RealtekAC97

    Posiadam sprzet o takich o to wartosciach: Typ płyty: DualCore AMD Athlon 64 X2, 2000 MHz (10 x 200) 3800+ ID: 11/14/2007-NF-CK804-6A61FA1FC-14 Nazwa płyty: Abit KN9 karta dzwiekowa zintegrowana: Realtek ALC850 (at) nVIDIA nForce4 (CK8-04) - Audio Codec Interface W panelu sterowania moj sprzet...

    Software serwis Manfredo89   15 Lis 2008 15:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3235
  • karta pixelview play tv pro i dscaler brak dzwieku w composi

    witam! Posiadam kartę tv pixelview play tv pro i obluguję ją za pomocą programu dscaler. Podłączyłem do niej dekoder cyfrowej vectry poprzez wejscie video in oraz dźwięk poprzez audio in. Włączam w dscaler video input na composite i obraz mam jak nalezy ale dzwiek nadal jest z tunera TV a nie z dekodera....

    Software serwis fruwak   01 Gru 2008 20:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 905
  • Karta TV "ADS Tech"- brak dzwieku

    Witam.Mam problem z w/w kartą tv,która jest podłączona pod usb .Problem polega na braku dźwięku,słychać tylko szum

    Software serwis kamloot   30 Gru 2008 16:30 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 887
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME