poszło na pw.
Automatyczne kasowanie mówisz ? Myślisz cusik czy tylko tak sobie funkcjonujesz ? A jak będzie usterka permanentna (permanentnie znaczy stale) to ten automat będzie kasował w nieskończoność i jeszcze jeden dzień. Lepi napraw se samochód.
Ok A jakiś tylko do odczytu i kasowania błędów?
Mi na przykład z Volvo 850 kod D5252T idzie tylko KKLem, ale skoro w Ciebie działa Elm co co innego. Sam używam Vol-FCR i powiem, że może jeszcze mniej niż PCMScan - nawet dashboardów nie ma itd. tylko podgląd i kasowanie błędów/inspekcji.
Zegar modułowy służy do kasowania błędów, co do interfejsu nie wiem
Bez programu nic nie odczytasz, a nie znam programu do FIATa który współpracowałby z takim kablem. Możesz spróbować mojego programu - http://sourceforge.net/projects/iaw-scan... ale nie jest on ukończony, działa tylko odczyt parametrów i błędów (ale nie ma aktywnej diagnostyki, w tym kasowania błędów).
Astra G z 2000roku ma gniazdo obd2 :)
Zamiast tego ELM'a kup coś na chip'ie STN, a lepiej jakiś klon autocom lub delphi DS150, ogarną kasowanie na 100%.
Zegar modułowy służy do kasowania błędów, co do interfejsu to nie wiem.
Najpierw się nauczyć, potem kupować - to jest właściwa kolejność ;) Najprostszy wariant to ELM327 + VauxCheck - ale to tylko odczyt i kasowanie kodów błędów.
Ciężko doradzić jaki ma kupić fejs diagnostyczny taki żeby był prosty i obsługiwał w miarę wiele marek. Jednym interfejsem tanim nie zrobisz za dużo. Co niektórzy chwalą sobie CDIF-a ale to już większe pieniądze trzeba położyć za coś takiego.
Mam VW Passata B5 z 2000 roku. Czekam na nowego Passata B7 (2013). Do obu potrzebuje interfejsu VAG. Nie mam warsztatu, chce tylko mieć możliwość odczytania i kasowania błędów. Interfejs nie musi być koniecznie polskojęzyczny. Używałem już Polskiego VAG-a starą wersje 2.5 niestety nie obsługuje ona CAN. Co za interfejs albo tester z wyświetlaczem (skaner)...
Zakupiono interfejs
Skoro wybuchła kurtyna i 2 poduszki i tego nie wymieniłeś plus nie wymieniłeś na nowy sensor to kasowanie błędów nic nie da. Nie odpalisz tego auta bez wymiany sensora poduszek.
Mam do sprzedania MAN CATS II (interfejs + oprogramowanie), sprawdzony , przetestowany wiecej info na email: tool4truck(at)yahoo.com
Witam. Koledzy mam pytanie chciałem kupić sobie interfejs do kasowania błędów do swojego garażu. Czy mógł by ktoś z was podrzucić jakiś model na którym się fajnie pracuje i jest dobry ? Dla osób początkujących. Jeśli chodzi o cenę to tak do kwoty 700zł Dziękuję i pozdrawiam.
guzik prawda kupiłem od nich taki interfejs i telefonicznie pani mówiła że jest instrukcja do kasowania błędów itd..... W zestawie jest interfejs i instrukcja instalacji programu oraz instrukcja zmiany pewnych rzeczy które są ogólnie dostępne na forum daci. Programu nie ma ale to nie problem można go ściągnąć pare linków wyżej. W tej chwili nie ma...
Osobiście używam tych sterowników. Z tym, ze ja posiadam interfejs obd2 kkl, ale spróbować nie zaszkodzi. Zawsze mozna wrócić do poprzednich. :-) Sprawdziłem, sterowniki będą pasowały, więc śmiało można instalować ;-)
Witaj! Raczej bym odpuscił sobie kolego ;) zachęcam do odwiedzania jakiegoś dobrego warsztatu :) Ja diagnozuję japończyki Hi-Scanem więc zachęcam do poszukiwania tego oto "cudownego" narzędzia w warsztatach, no i inteligentnego diagnostyka :) Pozdrawiam
Witam! Czym moge odczytac ale takze i skasowac bledy check engine i abs?? Tzn. chodzi mi o fejsy typu euroscan itp. Czy tylko KTS albo Tech?? Jesli tak to ktory oraz czy zarowno odczyta jak i skasuje?? Czy moze w tym aucie bledy mozna skasowac bez sprzetu jakos?? Wiem co wychodzi na diagnozie, wymienilem i dalej swieci, i nie wiem czy nie trzeba skasowac...
Witam Jaki byście polecili interfejs do citroenów , chodzi mi o diagnostykę i kasowanie błędów
Na razie nie mam ale myślę o jakimś japońcu. A co do wtyczki to gdyby coś to są takie co można dopiąć i możesz pod inne wejście wpiąć.
Witam mam Xara Picasso 2007r. po wymianie akumulatora , zaczeły świecić dwie poduszki w jaki sposób skasować ten błąd , wcześniej przed wymianą tego nie było , posiadam interfejs ELM , czy da się nim skasować ten błąd
Witam, tak jak w temacie. Rozlaczylem ostatnio kabelki do fotela i wyskoczyl mi blad poduszki. Juz go skasowalem u mechanika wiec nie ma problemu. Jednak chcialem sie zapytac czym mozna by skasowac taki blad, czy jest cos w miare taniego co by pasowalo? Ja mam z poprzedniego auta skaner U581 i ten dziala swietnie ale obsluguje tylko silnik, chyba tylko....
Żaden elm nie obsłuży gazowni. Producent twierdzi inaczej :-) program od sterownika gazu (Optima Nano) Automatyczne wykrywanie protokołów OBD (z interfacem ELM) Obsługa OBD (z interfejsem ELM) Monitor parametrów OBD (z interfejsem ELM) Adaptacja na podstawie odczytanych korekt ECU pojazdu (z interfejsem ELM) Obsługa korekty odwróconej OBD (z interfejsem...
No nie koniecznie, bo sama możliwość odczytywania i kasowania błędów to zwykle za mało.
Jaki mogę kupić interfejs, do ww. auta ? VAG K+CAN Commander 1.4 obd2. Coś takiego się nada ? Jedyne jego zadanie, to kasowanie błędów poduszki powietrznej - dzieciaki skaczą po fotelach i wchodzi błąd. Nic innego nie mam zamiaru robić, więc chcę zakupić jak najtaniej.
Czyli ogólnie znana metoda z kasowaniem licznika błędów poprzez prosty interfejs z LPT nie przyniesie rezultatu. A szkoda.
odłącz akumulator na parę minut to zresetujesz komputer, jednak nie usuniesz wszystkich błędów, np. poduszek.
Ale zawsze jest to jakieś wyjście. OBD2 to protokół - liczą się programy, które potrafią go wykorzystać. Ja tylko podsuwam pomysł, dlaczego mnie za to linczujesz :D Do "wyskoków" na parking musi być w takim razie przynajmniej jeden interfejs mobilny (z własnym ekranem) do kasowania błędów. To będzie tańsze, niż zakup kilku konwerterów RS232-Eth. Pomysł...
a cos w mniejszej cenie ? moze jakis VAG lub euroscan ?
No dobra: 1. adaptacje (np. przepustnicy) 2. czytanie ze wszystkich możliwych czujników 3. wyrejestrowanie z ECU np. EGR lub IMMO 4. czytanie błędów 5. kasowanie błędów 6. Test poduszek airbag 7. Sondy Tylko o to mi chodzi
kasowanie przez odłączenie klemy z aku
Na własny użytek przy kilku autach można się wyposażyć w MUCAR. Z azjatyckiego portalu zakupowego. Cena w okolicy 200zł. Dożywotnia aktualizacja. Odczyt, kasowanie błędów i podgląd parametrów dla wszystkich marek i wszystkich modułów.
Czy HYDRONIC D5W F pochodzace z VW Sharan 04r. powinno komunikowac sie z VAG_COM na stole,a wiec plus,masa i komunikacja? london2004 Rocznik 2004 do czerwca miał montowane D5W-Z, a potem już Hydronic II typu D5Z-F. Sprawdź dobrze co tam masz. Jesli D5Z-F, to ja używałem VAG-COM (ver.311-2) i działa diagnoza i kasowanie błędów po interfejsie KKL, choziaż...
Używanych jest kilkanaście róznych programów i interfejsów, zależnie od modelu, lat produkcji, rynku na którym był sprzedawany i innych dziwnych rzeczy. Ale one służą do odczytu i kasowania błędów, trzeba naprawdę super sprzętu i supermagika aby grzebnąć coś w konfiguracji. Radio z Androidem byłoby dobrym rozwiązaniem jak chcesz auto odświeżyć, ale...
Witam, rozglądam się za jakimś interfejsem diagnostycznym odb 2, w niewielkim budżecie a mianowicie +-1000 zł Jest coś co możecie od siebie polecić? Bo widzę że na rynku roi się od podróbek i chińskich zamienników w tym przedziale, a wolałbym mieć pewny sprzęt Oczywiście zależy mi na jak największej funkcjonalności ale wiadomo w tej cenie nie oczekuje...
Witam Serdecznie, Mam takie pytanko, chce kupić interfejs diagnostyczny do Renault Mascott. Mam takich kilka aut i chciałbym kupić taki prosty interfejs do diagnostyki i kasowania błędów np. ABS. Nie chce takiego profesjonalnego tylko taki prosty żeby zdiagnozować problem i mechanikowi już konkretnie wskazać co ma wymienić a nie metoda prób i błędów....
Witam. Mam zamiar kupić interfejs OBD II ELM 327. Chciałbym diagnozować usterki (np. Abs, Airbag) głównie w samochodach Peugeot i Citroen oraz BMW e39. Z tego co wiem to te samochody są na OBD II. Czy za pomocą ww. interfejsu będe mógł coś podziałać? Nie chodzi mi o jakieś skomplikowane czynności typu cofanie liczników tylko samo diagnozowanie i kasowanie...
Te zegary robi Hella dla różnych firm, Webasto i Eberspacher różnią się tylko oprogramowaniem (elektronicznie identyczne) i jak widać z Twego przykładu również Truma z nich korzysta. Ja już od dawna ich nie używam, wolę interfejs+program.
Witam czy taki interfejs ma sens? chciałbym coś kupić dla siebie prywatnie bo często brakuje mi czegoś do kasowania błędów i odczytywania błędów. Interfejs 2017 3W1 2014.3 2015.1 TCS CDP VCI BT http://allegro.pl/interfejs-2017-3w1-201... A tutaj w cenie 188zł skąd taka różnica w cenie? http://allegro.pl/tester-power-adapter-3...
Dziękuję wszystkim za pomoc, jutro postaram się sprawdzić instalację przy klapie oraz zasilanie na wtyczce przy silniku wycieraczki. Mam jeszcze jedno pytanie, jaki wybrać tester lub interfejs do diagnostyki (odczyt, kasowanie błędów, kasowanie serwisu, adaptacja, A6 3.0TDI)? Nie myślę o sprzęcie dla profesjonalisty tylko zwykły interfejs - tester w...
Witam Czy jest możliwość kasowania błędów ABS w naczepie (czy to knorr haledx czy wabco ) bez każdorazowego podłączenia się do nich interfejsem? Coś na zasadzie kilka razy hamulec na zapłonie itp? Pytam by chyba gdzieś mi się obiło że na jakimś z w/w układów jest taka opcja. Jeśli ktoś wie to proszę tylko o odpowiedź bez zbędnego filozofowania.
thx :) czyli mnie niestac .. :P :)
Przegłądam to forum już trzecią godzinę i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na temat j.w. Wiem, że z oplami są problemy ale może ktoś coś podpowie. Dokładne dane: Zafira 1,8 16V 1999r. silnik X18XE1. Chodzi mi tylko o czytanie i kasowanie kodów błędów silnika. Jaki interfejs (i na jakim scalaku) trzeba zastosować. Jakim protokołem porozumiewa się komputer...
Forda podłanczasz linie L razem zwarte a do lini K tylko linie K-in od euroscana i czyta superek ale w Fordach tylko odczyt i kasowanie błędów.
W tej cenie dostaniesz jedynie sprzęt od odczytu błędów, ich kasowania i czasami kasowania inspekcji. Niestety producenci stosują metody, że nawet dedykowane interfejsy nie zawsze robią wszystko. Jak to się mówi: "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". Określ się do jakiego pojazdu chcesz mieć większy dostęp. Będzie łatwiej.
Witam, Nie wiem czy dobry dział, ale myślę że tak. Od czasu do czasu w aucie pojawiają się błędy związane z pracą silnika na biegu jałowym a dokładnie z regulatorem obrotów i jego ze stykiem w środku. Nie zawsze załapie, pojawia się błąd i silnik bardzo szarpie. Pomaga ponowne zapalenie silnika ale cieżko podczas jazdy to zrobić. Regulator jest nowy...
Witam, zajmuję się naprawą liczników samochodowych. Tanich kabli mam całą szufladę, na razie mi wystarcza. W tej chwili chciałem kupić interfejs do Volvo - VIDA, po pierwsze do skasowania błędu "SRS AIRBAG FAILURE" w starych S60/V70 (bo mój ELM327 na BT nie łączy się z tym autem) a po drugie- do uruchomienia testu licznika w nowszych modelach po 2008....
na komputer nie chcą wziąść bo problem wynika z dwupinowego wtyku interfejsu Diody LED zdrożały, albo kable pogubili. mam juz pięć błedów i nie mogę nic znależć na temat kasowania błędów Jak się nie myle to , naprawa +50 x kluczykiem on-off i po błedach, ale ciekawi mnie skąd WIesz że masz 5 błędów?
Witam. Potrzebuję kupić interfejs diagnostyczny (kasowanie błędów wyświetlanych na komputerku itp.) do Alfy 156 2.0 JTS z 2002 roku. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki mam kupić? Czy może być KWP2000? Z jakiego oprogramowania kożystać? Z góry dziękuję.
Hej chciałbym kupić interfejs z Ali do 800zl . Potrzebuję żeby miał jak najwięcej samochodów obsługiwanych. Z funkcji potrzebuje odczyt i kasowanie błędów , odczyt parametrów oraz np cofanie zacisków hamulcowych przy elektrycznie hamulcu . Jeśli macie jakiś sprawdzonych sprzedawców proszę podpowiedzcie.
dzien dobry potrzebuje podpowiedzi jak w warunkach amatorskicch przeprowadzic diagnoze silnika i kasowanie błedow po wymianie uszkodzonych czesci.z wykorzystaniem pc.Jaki soft i kable.Cena gra role podstawowa.. Oczywiscie kable bezpieczne aby nie uszkodzilc kompa lub auta... lacze serwisowe mam w skrzynce bezpiecznikow dwie małe wtyczki biała i czarna.łacze...
A jaki pójdzie na win 10 64 bit? A jak inny zestaw (interfejs i program kasowanie odczyt błędów za rozsądną kasę nie prowadzę żadnej działalności)to jaki i za ile ja potrzebuję w pełni obsłużyć golfa V pod win 10 64 bit. Nie chce interfejsu z obrzynem programu co ma że komo działać (lub kilka m-cy) tak nabyłem Elm327 i leży bezużytecznie.
Posiadam na sprzedaż interfejs Euroscan. Sprawdzony na Opel Corsa1.2 r.97 oraz Opel Astra1.4 r.94.Funkcje realizowane to:diagnostyka silnika,odczyt błędów i ich kasowanie. Oferty z ceną na prv.
robi to dokładnie tyle co jest napisane w opisie - prawdziwy Tech 2 kosztuje kilkanaście tysięcy zł - i ten zrobi w oplu wszystko co tylko przewidziała fabryka.
Niestety FIAT od 2017 stosuje SGW, który uniemożliwia kodowanie, czy choćby kasowanie błędów przez OBD2, przy użyciu nieautoryzowanego interfejsu. Obejście jest jednak banalne, wystarczy wypiąć moduł SGW i w jego miejsce wstawić "zworę"... Można kupić też gotową "zworę" - najdroższy kawałek płytki z goldpinami: https://allegro.pl/oferta/sgw-bypass-sec...
iCar na podstawowe diagnostyki tak i nie zrobisz za dużo odczyt / kasowanie błędów i pomiary podstawowe spokojnie możesz podpinać :) nie rozkodujesz sterowników i tp
Do kasowania kodów błędów musisz mieć interfejs podłaczeniowy i odpowieni program cała masa jest tego, począwszy od VAG-COM w jakiejś tam wersji a na Euroscanie skończywszy poszukaj na google, ale do jednego auta raczej Ci się nie opłaca kupować, chyba że masz ambicje ściagnać sobie program z jakiejś rosyjskiej strony i samemu zrobić ten interfejs.
Chciałbym kupić jakiś tani interfejs dla amatora /Touran 2,0 tdi 2007/głównie chodzi o kasowanie błędów ,jakieś proste modyfikacje, najlepiej polskie menu i instrukcja. Dzięki za pomoc
jeszcze mam takie pytanko, mam program bosch airbag reset, do tego programu jaki jest potrzebny interfejs?? przez interfejs vag kkl po obd pujdzie??
prawie sam sobie odpowiedziałeś, wszystko co uniwersalne to właśnie jest takie że ma tylko odczyt i kasowanie błędów , tylko dedykowane urządzenia do danej marki potrafią naprawdę wiele
Canbus w tym przypadku to dodatkowe urządzenie podłączane do radia z tyłu. W opisie Twojej aukcji niestety nic o nim nie pisze. Zobacz droższe modele i tam dodają CANBUSA. Jak go będziesz miał to będzie wszystko działać. Współpraca z OBD odbywa się za pomocą interfejsu OBD Bluetooth który też trzeba dokupić. Wtedy mamy w radiu podstawowe parametry samochodu,...
tylko interfejs którym bym mógł odczytać błędy i je wykasować. I wam wszystkim się wydaje, że naprawa samochodu to tylko odczytywanie błędów i ich kasowanie. Bo błędy to takie wirusiki, wgrywają się od asfaltu....
Do podstawowych rzeczy w silniku, podgląd części parametrów i kasowanie błędów, to wystarczy ELM i na przykład program Torque. Jeśli masz obawy przed rosyjskimi programami, to możesz spróbować interfejsu DS150E. Chińskie clony w miarę sobie radzą, ale trzeba znaleźć dobrego sprzedawcę, i też należy pamiętać że oprogramowanie ma swoje ograniczenia. Jest...
jak ktoś kupuje nowoczesne auto i szuka taniego interfejsu no to wybacz?! Zgodziłbym się, gdybym miał s80 z przynajmniej 2006, ale gdy piszę że chodzi mi o 10-letnie auto, to sam wybacz. A wracając do tematu: co taki interfejs potrafi? Czy można nim diagnozować różne układy auta, a w szczególności silnika? Czy można odczytywać kody błędów i je kasować?
Witam. Posiadam maxime a34 z 2004r. 3.5l jaki polecacie interfejs diagnostyczny oraz program do kasowania błędów check engine soon, abs? Najlepiej do 200zł i po polsku.
Kup sobie kolego chiński interfejs na OBD2 z bluetooth i pobierz jakiś program na telefon do kasowania błędów, to nie będziesz musiał za każdym razem z taką pierdołą jeździć do mechanika. Sam takie coś stosuje i tylko ze Mercedesami powyżej rocznika 2014 się nie mogę połączyć, ale ja swoje ustrojstwo kupiłem już kilka ładnych lat temu, te nowsze być...
Taki tester to może zrobić każde dziecko i nawet lepiej wyglądający niż spinacz (kody błędów to mam całą tabelę i tester taki też już dawno temu zrobiłem z włącznikiem i możliwością kasowania błędów). Mi chodzi o profesionalne oprogramowanie i interfejs.
Jak sprawdze w katalogu to napisze bo nie znam fachowej nazwy tej cześci. Skoro nie ma Pan osobistego interfejsu to jest problem z tym kasowaniem błędów. Proponuje w takim razie sprawdzić te przewody czy nie maja zwarcia do masy oraz podmienić z innej skody ten element a następnie skasowac błędy i się przejechać.
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupować ten interfejs i czy współpracował by z peugeotem 307 2.0 hdi lub fiatem stilo 1.6 16v i samochodami z grupy VAG. Interesuje mnie tez czy umożliwi on odczytywanie i kasowanie błędów. Jeśli nie to mam pytanie czy są uniwersalne interfejsy które podołały by tym wymaganiom i kosztowały do 1000zl.
wywalania immo Witam.Kolega ma Astre z tym silnikiem i zgubił pastylkę od immo , no i jest problem ,bo nikt w okolicy nie chce sie podjąć wywalenia jego.Co jest potrzebne ,żeby sie pozbyć tego immo? P.S. Interfejs jest ,programy do kasowania błędów jakieś ma , ale nie wie jak to wywalić
kablem chciałbym kasować inpekcje olejowe,robić korektę licznika,kasować błędy Taaaaaak! Robić korektę licznika!Myslisz ze to takie proste?A co zrobisz jak po tej zabawie zacznie ci migać kontrolka z symbolem kluczyka? Kasować błędy-więc w\g ciebie naprawa samochodu polega na kasowaniu błędów? Wesz-moze nie kombinuj nic.
Szukam interfejsu ktory obsłuży w/w auto. Delphi z 15 odczytuje tylko część błędów i większości nie kasuje. Chinski diag box 5.9 tylko odczytuje błędy bez możliwości kasowania. Na serwisie aktulany diag to jak podejrzalem pół roku temu 11.5
Zależy co tym kablem chcesz robic? Jesli chcesz cos dobrego do grupy vw to kup tester diagnostyczny z Viaken-a. Elm327 sprawdzisz sam silnik, głównie do samego kasowania błędów. Vag jak coś to k+can.
Doczytaj w ofercie: Wersja sprzętowa urządzenia na 2021 rok. ale: Jedyna wersja urządzenia, poprawnie działająca z najświeższą wersją sterowników 2017.3 czyli tak jak piszą powyżej, wersje 2016, 2017 nic nie wnoszą, to dalej wersja softu z 2013r. Działa z MANem z 2014r, ale poza odczytaniem błędów (tłumaczenia z kosmosu!) i kasowaniem inspekcji bałbym...
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupować ten interfejs i czy współpracował by z peugeotem 307 2.0 hdi lub fiatem stilo 1.6 16v i samochodami z grupy VAG. Interesuje mnie tez czy umożliwi on odczytywanie i kasowanie błędów. Jeśli nie to mam pytanie czy są uniwersalne interfejsy które podołały by tym wymaganiom i kosztowały do 1000zl.
Z całą powagą ja używam Consult 3. Czyta i kasuje błędy w Nissanach. Są zapewne i inne sprzęty godne polecenia. Z tańszych rozwiązań mam ręczny skaner do kilku marek japońskich, ale jutro podam nazwę, bo zapomniałem.(nie Autel) Przypomniało mi się jeszcze, że jak za bardzo zmęczysz Nissana kiepskimi interfejsami, to może odwdzięczyć się rozregulowaniem...
Witam! Podpinam się pod pytanie. Czy trzeba jakoś specjalnie ustawiać ten port, by był w pełni kompatybilny np. z interfejsem "OBD kkl od viaken'a"? Wcześniej korzystałem z interfejsów USB( do prostej diagnostyki, kasowania błędów i do LPG) i większych problemów nie było, nie licząc starszych modeli aut dla tego zakupiłem laptopa z portem rs232(HP nc6000)...
wejdz na www.allegro tam sprzedaja urzadzenie do diagnozy kds z interfejsem maca nie tylko poduchy pozdrawiam marek
Oba średnio lub wcale się nie sprawdzą, a zwłaszcza w przypadku nowszych pojazdów. Chodzi głownie o kasowanie błędów , ich odczyt , schematy itd . O schematach zapomnij w przypadku tanich interfejsów. Sensownym rozwiązaniem byłby Jaltest ale kosztuje więcej niż "parę stówek".
Witam. Mam pytanko odnośnie diagnostyki Scenica I 1.9 dti, a mianowicie czy da się go zdiagnozować elm 327 1.4b czy potrzeba inny interfejs? Chodzi mi o podgląd podstawowych parametrów i kasowanie błędów.
Mogę polecić Autel MaxiAP AP200. To opcja w 100% legalna, nie żaden chiński klon, potrzebujący loaderów lub crackowanego softu z nieznanymi dodatkami. Natomiast muszę podkreślić, że kasowanie błędów to nie naprawa, a w sprawnym samochodzie błędy same z siebie "co chwila" się nie pojawiają.
Nie sądzę żeby tu leżał problem, właśnie dlatego jest wykorzystywane te wspomaganie bo wystarczy mu zasilanie na dwóch przewodach plus masa. Co do ewentualnego kasowania błędów to np. Deplhi, Autel, Clip, może nawet ELM327 plis jakaś apka na tel. Musisz odszukać schemat i zobaczyć gdzie się wpiąć.
https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm3... Taki sprzęt umożliwia podstawową diagnostykę tego pojazdu, oczywiście nie ma co liczyć na duże możliwości,...
Z tym czasem to zgoda, ale nie chcę testować niewiadomej konstrukcji na swoim samochodzie z obawy nieumyślnego uszkodzenia. To nie kombinuj sam, tylko jedź tam gdzie ci skasują. Zreszta co za głupota "kasowanie błędów". A jak go skasujesz to co? Samo sie naprawi?
Witam, proszę mi powiedzieć w jakiej cenie i jaki najlepszy byłby interfejs diagnostyczny do badania aut, kasowania błędów, itd. Mam już takie co się podłącza pod obd II i przez bluetooth na telefonie można to sprawdzić, ale to nie to samo. Chodzi o interfejs taki z ekranem do ręki, który ma różne opcje. Widziałem na aliexpress np.taki: Ancel https://obrazki.elektroda.pl/2261488900_...
Jutro podmienimy sterownik. Dziś jeszcze wymieniliśmy klocki. Ale wartości nadal te same. Co ciekawe, po włączeniu zapłonu jest te 18 i 30 procent, natomiast po zluzowaniu ręcznego wzrastają do 70 i 68 procent. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest 18 i 30. W dwóch innych MAN-ach tak nie jest. Jak dla mnie to sterownik. Inne pytanie: co to jest...
Pompa ABS wymieniona- trochę to trwało nie było ratunku dla starej a zakup interfejsu obdeleven był dobrym pomysłem, przydał się do diagnozy i kasowanie błędów. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
ale interfejs który chcę kupić jest bardzo prosty i służy tylko do kasowania błędów w silniku i dziala tylko z OBD2
Na pewno jest to błąd i50? Wyświetlany kod nie jest kodem błędu. W tej zmywarce użytkownikowi wyświetla się tylko kod początkowy grupy alarmów, więc i50 oznacza iż błąd należy do tej grupy błędów - nie jest to oznaczenie samego kodu błędu, nic nie znaczy. Aby móc poznać ostatnio zapamiętany kod błędu, należy wejść w tryb serwisowy - mile widziany serwis...
Wiecie o co chodzi z tym bo nawet tego co ze skanowałem nie mogę usunąć a chciałbym sobie skanować samochód co jakiś czas i usuwać te błędy np teraz świeci mi się cały czas kontrolka airbag Jeśli po prostu denerwuje Cię kontrolka to zaklej ją sobie taśmą albo odetnij... kasowanie błędów nie usuwa usterki, a w przypadku cyklicznie powracającego błędu...
Możesz obskoczyć układ miernikiem i zrobić kasowanie błędów w inny sposób czyli w samej pamięci. Albo kupić coś pod wschodnie auta np. Diagun
Sprzedam interfejs op-com , wersja interfejsu v.1.39 PL Funkcje: - kody błędów odczyt kasowanie - dane z czujników na żywo - programowanie kluczy - adaptacje - aktywowanie nowych modułów - wiele innych kontakt bestb(malpa)wp.pl cena 200zl http://obrazki.elektroda.pl/8420210200_1...
vag a interfejs nie stwarza problemów w żadnym aucie tylko w moim???
A tak to strata czasu skoro mam na komórce pod ręką coś co odczytuje błędy Jak czytasz same błędy to wystarcza. Jednak nie wszystkie błędy i nie wszystkie dane. Zależy co udostępnia sterownik . Sterownik tak jak napisałeś potrafi udostępnić wiele,ale nie każdemu interfejsowi. Przeważnie taki ELM wystarcza .
Cześć Kolego: elektryk za elektrykiem powinien wiedzieć, że podstawowym parametrem dla umożliwienia startu silnika CDI jest odpowiednie ciśnienie na listwie rail. Można to sobie odczytać nawet na prostym interfejsie. Jeżeli będzie zbyt niskie, to niestety nie pojawi się to jako błąd jak by chcieli szanowni "elektrycy" którzy chyba tylko potrafią odczytywać...
U mnie jest - golf 3 94. Czy mając interfejs tylko z jedną transmisją ( pewnie tylko K ) można kasować błędy. Czy VAG kasuje błędy ( nie znam jeszcze VAG-a )
Witam serdecznie Zamierzam zakupić interfejs diagnostyczny do własnych potrzeb (kasowanie błędów,ustawienia czujników zużycia klocków,odczyty parametrów pracy silnika,czujników itp ) ,do aut takich jak Volvo FL (lata 2000-2007) oraz Volvo FH 12-13 (lata 2004-2012), sporadycznie Reanult.Z informacji które znalazłem na tym forum wynika że najlepszy byłby...
Witam i odgrzeję temat Mam WIELKĄ prośbę dot. mercedesa w203 2002r ktoś w internecie napisał cyt. ..."Po wejściu w silnik masz opcje skanowanie ,kasowanie błędów i na dole okienko patrząc po lewej klucze. Wchodzisz i masz tam opcje reset przepustnica , reset EGR its i opcja kodowanie ..... chcę po prostu znaleźć coś o kalibracji lub sprawdzeniu wtrysków...
kasowanie błędów kasowanie bledow kasowanie błędów bezpieczeństwa kasowanie błędów zafira
czyste powietrze dofinansowanie filtr zasilania buczenie triak gorenje
rezystancja poduszki powietrznej lodówka gorenje
Wymiana tylnych poduszek zawieszenia Iveco 35C15 Arduino GIGA R1 WiFi – przesyłanie obrazu USB do tabletu Android, przykład programu ArduCAM OV5642