Poradziłem sobie. Pomogła wymiana pompy i przemycie elektrozaworu. Odpowietrzać trzeba poprzez pompowanie od strony wysprzęglika (przez zawór odpowietrzający) płynu hydraulicznego np. pompką od spryskiwacza. Pozdrawiam.
Kasowanie błędów jest ostatnim etapem naprawy. Zepsuty czujnik czy przewody od niego ,złącza (przecież to IVECO) magicznie nie zaczną działać po skasowaniu błędu. Błąd to zawężenie pola poszukiwań ,diagnoza ,naprawa i dopiero skasowanie błędu.
Jak zresetować błędy systemu Sway w pojazdach Iveco? Dowiedz się, jak używać narzędzi diagnostycznych i manualnych procedur, aby przywrócić stabilność jazdy.
ECU EDC BOSH M7 1. wlaczasz stacyjke (niekoniecznie uruchamiasz silnik) 2. przytrzymujesz przycisk diagnozy az do zapalenia kontrolki na desce rozdzielczej 3. puszczasz przycisk - kontroilka powinna zgasnac a po chwili o ile sa bledy wymrugac bład. 4. aby odczytać kolejne będy powtórzyć pkt 2-3. Jesli bład się powtarza oznacza to ze nie ma wiecej błedów....
Kasowanie błędów: 1.wciśnij i trzymaj przycisk CODE 2.włącz zapłon 3.wciśnij pedał hamulca 4. zwolnij hamulec 5.puść przycisk CODE 6.wyłącz zapłon Włącz ponownie zapłon i sprawdź czy zostały jakieś błędy Dodano po 5 Kolego Krzyś 1 błędy zapamiętane w centralce EDC po usunięciu usterek nie mają wpływu na pracę silnika,dlatego jeśli usunąłeś usterki nie...
Tam jest tak że za jednym naciśnięciem klawisza wymruga tylko jeden błąd. Jeśli jest zapisane np 3 błędy to każde kolejne naciśnięcie wywoła następny błąd, czyli po 4-tym naciśnięciu wymruga ten bład który pojawił się za pierwszym naciśnięciem i wtedy wiadomo że zostały wymigane wszystkie. Numer błędu jest dwucyfrowy (długie błyski to dziesiątki, krótkie...
Witaj Z prawej strony w ramie na wysokości turbiny jest elektrozawór z przewodami podciśnieniowymi .Sprawdź dobrze podciśnienia dochodzące i wychodzące.Przewód z zaworu dolatuje do bajpasu turbiny i jest on otwarty. Istnieje możliwość że ten zawór jest przytkany Jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz? Silniki Euro5 zostały wprowadzone w Mitsubishi...
ok, dzięki za info, a czy ktoś wie jaka jest procedura kasowania błędów?
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
nie ,nie o te wtyki mi chodziło ,chociaż te też są ważne.Ala to już nie istotne po zdjęciach zorientowałem się jaką masz skrzynię.Czy wszystkie błędy na wyświetlaczu mają poziome kreski przed nr błędu.Możesz też skasować. Szczegóły kasowania nieaktywnych błędów w skrzyniach ZF EUROTRONIC 1800,2200 w załączniku.
Podczas takich napraw polecam zawsze odłączyć akumulator!! Pojazd jest wyposażony w system zgłaszania braku oświetlenia. Teraz w rękę vcds centralna elektryka i moduł komfortu wykasować błędy i światła powrócą. :idea: Od kiedy to po zmianie żarówek trzeba błędy kasować? Też myślałem że to jakiś żart z kasowaniem błędów Miałem ostatnio przypadek w iveco...
Pojazd bo braku paliwa odpala się we dwie osoby. połączone ze sobą telefonami komórkowymi Jeden siedzi kręci kluczykiem na rozruch. ( podpięta matka pod akumulatory ) Drugi stoi przy silniku trzymając plaka do tapicerek i pryska w filtr powietrza tak długo pryska aż pojazd i układ paliwowy sam zacznie działać Błędy kasuje się po uruchomieniu i samoczynnej...
Witam sorki ze się nie odzywałem wcześniej ale zajęty byłem. Kolego Hart3 dzięki za link a co do diagnostyki to program chcę do sprawdzenia poprawności pracy silnika i kasowania błędów ale dzięki za wszystkie dorady koledze beryas też dziękuje odezwę się w wolnej chwili bo teraz walczę z audi hehhehehe poprawiam czyjeś chore pomysły pozdrawiam
Najpierw skasuj błędy,potem odczytaj pozostałe-jeżeli się pojawią na odpalonym silniku.12 -to W alternatora,w pierwszej kolejności naciągnij paski klinowe. Dodano po 4 Kasowanie błędów: 1.wciśnij i trzymaj przycisk CODE 2.włącz zapłon 3.wciśnij pedał hamulca 4. zwolnij hamulec 5.puść przycisk CODE 6.wyłącz zapłon Włącz ponownie zapłon i sprawdź czy...
Witam naprawiam Iveco Daily 2007r 2.3HPI samochód ma problem z odpalaniem dłużej musi pokręcić po czym jak odpali wkręca się tylko na 1500 obrotów. Świeci się także kontrolka EDC . Zapewne samochód wchodzi w tryb awaryjny .. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 144 który brzmi tak "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka...
Dobry wieczór. Klient przyprowadził auto na krawacie. Sprawdzamy przelewy na samym rozruszniku... Dwa złomy. Właściciel zawiózł do regeneracji wszystkie wtryskiwacze. Po włożeniu auto nie chce zapalić. Coś ewidentnie blokuje rozruch. ECU celowo zamyka regulator i nie steruje wtryskiwaczami. Po odpięciu wtyczki od SCV ciśnienie pojawia się (1300bar)...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Kalibrację robię na dwa sposoby. Mechaniczna - poziom jazdy, poziom górny, poziom dolny lub tylko poziom normalny i odległości do góry i dołu. Dla Wabco, programem Wabco bez klocków. Texą z klockami dystansowymi ( zależnie od auta). " Z klawiatury- programem Wabco" przez wpisanie wartości klawiaturą i zapamiętanie. W przypadku uszkodzonego programu,...
np. TEXA przedstawicielstwa w Polsce znajdziesz na www.texa.it Przedstawicielem (wyłącznym do 2006r.) jest (był?) Tompol. ale tańsze oferty są np. automajster :arrow: http://www.automajster.pl/promocje.html dieselland :arrow: http://www.dieselland.com.pl Wszystkie texa w Polsce :arrow: http://www.texa.it/Poland.htm Osobiście jeśli masz zamiar zajmować...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
#1 Witam mam problem z skrzynią biegów podczas rozpędzania auta doszedł do 14-go biegu i z nie znanej przyczyny wrzucił na 4 bieg .od tamtej pory auto warjuje wrzuca 1 bieg potem daje na neutral a on dalej ciągnie nie wyrzuca na neutral brak błędów na wyświetlaczu .jest założone nowe sprzęgło i nadal nic ,zmieniana była kaseta ,wysprzęglik i wybierak...
iveco błędów iveco kasowanie kasowanie iveco
kontaktrony magnetyczne pralka candy bezpiecznik kondensator mniejszy zasilacz
twardy reset elektrozaczep otwierany czasowo
Mazda 323 odpowietrzanie układu wspomagania kierownicy – Dexron II/III, procedura krok po kroku Vestel TV 17IPSxx Backlight Voltage Cycling 150V to 85V – LED Strip or Driver Fault