W fabii 1 FL z 2006 nie dało się nawet odpalić bez kasowania błędów (BBZ). Wspomaganie też ruszyło po kasowaniu błędów.
Miałem regenerować alternator wiec najwyzsza pora,a może wiecie dlaczego wyrzuca mi ciagle ten błąd? Wynika to z algorytmów, zapisanych w sterowniku, to proste, średnie obciążenie alternatora to 30-50% podczas jazdy bez wycieraczek i ogrzewania tylnej szyby. Jeśli po mimo wyłączonych odbiorników, napięcie spada po niżej 13.8 V a wypełnienie sterowania...
masz dobry sposób na kasowanie błędów może jednak lepiej jakimś skanerem
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
1)Sprawdź szczelność. Zdejmij rurę z filtra powietrza, odpal i zatkaj ręka. Jeśli zgasnie to powinien dolot być szczelny (tylko nie żadnymi szmatkami bo nie daj Boże zassie). 2)Załóż nową pompę. Używka z Felicji w nie wiadomo jakim stanie to nie rozwiązanie. Przy okazji nowy filtr paliwa. 3) Sprawdź działanie sond w parametrach. Z tym twój "breloczek"...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Można sciągnąć z internetu i nawet kupić gotowy lub do złożenia. Ewętualnie ja posiadam i mogę spróbować ci skasować te błędy. Wawa.
Jeżeli wszystko jest w porządku (tzn. nie ma błędów w sterowniku) to powinno samo zgasnąć po przejechaniu pewnego dystansu. Co do programu to ciężko coś powiedzieć tak na odległość. Wyświetla ci wogóle zawartość pamięci sterownika ABS.
Witam, problem rozwiązany! Wada fabryczna, otóż był przerwany jeden kabel a dwa pozostałe wisiały na włosku z 4 na wiązce przy przepływomierzu, około 10 cm od wtyczki. Zaizolowanie kabli, kasowanie błędów, wypalenie DPF i skodzinka odżyła, lata jak dawniej! Roboty około 2 godziny koszt 300 zł.
Błędy pokasowane. Kasowanie błędów to nie rozwiązanie problemu. Zrób ponowny odczyt i podaj wynik. Kod i opis, urządzeniami VAS, VCDS
Ok jak zrobić te pomiary ? Jeszcze jutro sprawdzę bezpieczniki ponownie. Mam Miernik cyfrowy multimetr + kontrolka próbnik 12v. Posiadam też VCDS kasowałem błędy od razu wracają.
Wykasowałeś błędy?? Ja ostatnio kasowałem błędy poduszki powietrznej i przestało dziłać wspomaganie.Okazało się ze po wykasowaniu błędów poduszek pojawiły się na wspomaganiu elektro-chydraulicznym.Dziwne troche,ale sterownik jest ten sam.
Niestety samo czytanie i kasowanie błędów oraz podmienianie na "próbę"części tak się kończy.Czytanie parametrów pracy silnika i ich prawidłowa interpretacja to sztuka niełatwa.Jednak znalezienie kogoś z vagiem i głową nie jest niewykonalne.
Probowalem kasowac błąd ale jest stały
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17586 - Liniowa sonda lambda / prąd pompy jonowej P1178 - 35-10 - Przerwa - Sporadyczny 17604 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1196 - 35-10 - usterka elektryczna - Sporadyczny 17589 - Liniowa sonda lambda / napięcie odniesienia P1181 - 35-10 - przerwa - Sporadyczny Skoda Fabia 1.4 16V 2004 r. Oto mam takie...
Witam Wykonać diagnostykę komputerowa silnika ,kasowanie błędów nic nie pomoże od razu. Przyczyn może być wiele i dlatego trzeba ja zrobić: - błąd sterownika silnika: przepustnica, wałki , nie właściwa dawka - usterka czujników - zwarcie w obwodzie czujników lub innych ustrojstw (wywołuje je głownie kurz i wilgoć) ludzie bardziej dbają o zewnętrzny...
Błędy oczywiście były kasowane. Dzisiaj nowa ciekawostka. Po wyczyszczeniu błędów, samochód kręci ale nie zapala i nie zapala się na desce ikona immo. W pamięci ECU i IMMO żadnych błędów. Do przypisywania kluczy uzywam VCDS'a.
Wykonałem czyszczenie sprayem. Wbrew temu co czytałem w internecie było konieczne kasowanie błędów i adaptacja (silnik wariował). Ponieważ niewiele to dało zdjąłem przepustnicę, wyczyściłem dokładnie i wydaje mi się że działa ok (nie wiem jak to dokładnie sprawdzić - otwiera się i zamyka, komputer błędów nie pokazuje). Brzeg klapki po czyszczeniu sprayem...
Witam!! Ja też mam problem z poduszką. Mąż kasował problem z wspomaganiem po "naprawie"(była wilgotna płytka po wysuszeniu lampka zgasła i było ok)- błąd 1290Nie znany kod błędu zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 816Nie znany kod błędu uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 816 - - - - - 0330 Sensor wspomagania kierownicy G250 i na moje nieszczęście zaczął...
Witam Temat podobny do innych, nawet na YT oglądałem film, jak ktoś naprawił podobny objaw, u mnie jest więcej objawów i nie wiem, jak to ugryźć. Skoda Fabia 1 1.4 MPI 2002. Migają kontrolki na liczniku, obrotomierz i wskaźnik temperatury raz działają, raz nie, włączają się same światła awaryjne, jak nie działa obrotomierz, to za moment świeci się kontrolka...
witam mam na zakładzie fabie (nieszczęście w nieszczęściu) 1,4 16V ABY dzień wczesniej wymieniałem w niej olej kasowałem serwis na kanale 10 zestaw wskaźników wpisałem wartość 00015 i jeszcze z ciekawości spojrzełem jakię ma usterki w silniku oto one: układ EGR nie sprawny -sporadyczny ,zrobiłem test elementów wykonawczych układu EGR a on działa no...
Teraz walczę z drugim błędem P246E-Czujnik 4 temperatury spalin; zespół 1 - usterka elektryczna. Kasowanie VCD-esem nie pomaga w blokach pomiarowych czujnik cały czas wskazuje wartość 998 stopni. Jakieś podpowiedzi?
Wyświetla mi komputer błąd 01309 (wspomaganie układu kierowniczego) nie działa wcale, szukałem gdzie mogłem ale nigdzie nie znalazłem co ten błąd oznacza. Jeżeli ktoś wie to prosze o pomoc. Dodano po 17 Chciałem dodać że błąd nie chce sie skasować.
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Witam, to forum to ostatnia deska ratunku. Mam problem z Skoda fabia 2000r 1,4 16v z zapalającą sie kontrolką błędu silnika (błąd sondy lambda) a mianowicie wymieniałem obydwie sondy lambda na orginalne przywiezione prosto z Czech. Wymieniłem czujnik pod pedałem stop, auto było u dwóch elektryków, kasują błąd a mimo to po przejechaniu 300km lampka się...
Jeździłem dwa miesiące i kasowałem błąd ale teraz pojawił się jeszcze błąd 16556 system zbyt bogaty błąd sporadyczny. Chyba czeka mnie wymiana kata ma może ktoś namiary na dobrą używkę ?
Ale po co wiedziec jak działa silnik i układ paliwowy, jest Launch wiec on zrobi auto. Mam u siebie takiego samego fachowca kupił Luncha i kasować błedy potrafi, ale jak jest coś do zrobienia to juz lipa.
Skoda Fabia 1.4 AZE 2002 zapaliła się kontrolka EPC. Odczytałem błędy -przełącznik stopu A. Wymiana czujnika , jazda próbna, po 3km zapala się znowu EPC .Błędy ponownie-przełącznik stopu A / czujnik O2 zbyt bogata mieszanka. Kasowanie po około 3 km to samo. Wymiana czujnika na inny /nowy/, sprawdzenie sondy oscyloskopem wszystko ok.I tak po szóstym...
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Panel zostaw w spokoju. Przeważnie padają siłowniki klap ,a konkretnie potencjometry ,które dają sygnał zwrotny o pozycji klapy. Po podłączeniu komputera są wtedy błędy od nich i w zależności od stopnia degradacji da się je skasować (ale wracają) lub po kasowaniu zaraz się pojawiają. PS Co do obiegu wewnętrznego to panel automatycznie go wyłącza podczas...
Nie jedna osoba mówiła by sprawdził jakie ciśnienie widać. Jeżeli ktoś umie kasować tylko błędy to nie jest to nasza wina. Uparł się na EGR i tyle. Zawsze będzie w kolektorze syf jak jest EGR. Zaślep EGR i zobaczysz że błąd powróci. Pomyśl trochę to będziesz wiedział czemu powróci błąd z niewiarygodnym sygnałem przy zaślepieniu EGR.
odczytane błędy : 595 i 588(zapisane w pamięci informacje powypadkowe, obówd strony kierowcy). wsadziłem nową poduszkę(poprzednia wystrzeliła) i mam pytanie, jak vag-iem (i czy jest to możliwe) wykasować z pamięci dane powypadkowe ?????? Mam jeszcze jeden problem z tą Fabią, po uruchomieniu silnika samochód przez chwilę pracuje poprawnie, lecz po kilku...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Chciałbym "na stole" podłączyć sterownik ECU Fabii 2002r (047 906 033 C) Siemens Simos 3PA SJ4C, 5WP44203 10, bezpośrednio do komputera (poprzez interfejs VAG). Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak to połączyć? Chciałbym odczytać zawartość EPROMu, niestety w aucie "nie idzie", z licznikiem się łączy (VAG Commanderem), generalnie można odczytywać i kasować...
i tu byl blad jaka by nie marka zaplon wlaczysz brak napiecia i katrolka pali się tylko WAG jeszcze naprzyklad Opel krecisz do konca rozrusznikiem na bak zapali poduszka V.W tego nie zrobi.Pozdrawiam Dragon powoli bo takimi skrutowcami poleciałęś że HEJ. decrypt.. kontrola zapali się jesli włącze zapłon a z bezpiecznika od poduchy nie będzie napięcia....
Witam, mam takowy problem, była lekko dmuchnięta uszczelka pod głowicą, była musztarda na korku. Uszczelka została wymieniona w serwisie, wymienili swiece, oczyścili przepustnicę. Odbierając samochód mechanik powiedział, że trzęsie troche silnikiem, bo w/g niego są wtryskiwacze do wymiany - hm. może , ale przed robieniem uszczelki było ok. Objaw jest...
Witam, VW Polo IV 2005 - 1.4 16V BKY (montowany również m.in. w Skoda Fabia) Od kilku miesięcy mam problem z autem; - Przy przyśpieszaniu w 3 na 10 przypadków silnik nie przyśpiesza płynnie tylko zaczyna szarpać , problemy występują na każdym z biegów i w każdym zakresie obrotów, szczególnie po redukcji biegu lub hamowaniu silnikiem. Wciskam gaz zaczyna...
Witam mam problemik Elektro-hydrauliczne wspomaganie w fabii świeci się kontrolka niesprawnosci tego układu, wspomaganie jest (w porównaniu do stanu "pełnej sprawności" jakieś 80%) Kasowanie błędów pomogło raz ale tylko na tydzień teraz usterka jest już chyba na "stałe ". kod błędu- 01290. Pierwszy raz mam doczynienia z takim układem i jak sobie go...
kasowanie błędów fabia kasowanie błędów skoda skoda fabia kasowanie
modernizacja linii napowietrznej amazon assistant hamulec przyczepa
quadral wzmacniacz quadral wzmacniacz
Schemat kierunkowskazów Jeep Grand Cherokee WJ Philips D260 nie wyświetla identyfikacji dzwoniącego