Masz zablokowane Google? https://www.youtube.com/watch?v=AIHXB10X...
Jeśli masz komputer pokładowy to przejdź na wskazania dystansu kilometrów do serwisu i naciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu,do czasu aż zacznie mrugać.
na tej stronce jest taki programik Inspektor 1.2 do pobrania gdzie można ręcznie kasować serwisy różnych marek i renault chyba te tam jest www.dte.com.pl DeltaTech Electronics
mam pytanie jak mozna skasowac infirmacje o wymianie oleju czy trzeba jechac do serwisu czy mozna samemu dziekuje
A wiesz może gdzie można kupić takie emulatory z opcja kasowania błędów?? Na serwisach aukcyjnych nie mogę ich znaleźć...
albo pozostaje kasowanie w serwisie albo u jakiegos goscia co ma sprzet
o ile mi wiadomo Clio II nie mają takiej opcji jak kasowanie inspekcji olejowej. Jeśli zapala się "OIL" to znaczy że w silniku niebezpiecznie niski poziom oleju. Po uzupełnieniu gaśnie. Jeśli zapala się "SERV" problem leży po stronie elektryki, elektroniki, lub immo. Zgasić się da ale po diagnozie komputerowej, usunięciu błędów i usunięciu samej przyczyny...
niestety to nie taki ten niema tej opcji kasowania serwisu a tak na marginesie czy masz do niego schemat jeśli tak to coś ci podpowiem
witam obstawiam silniczek krokowy miałem taki problem w thali z tym silnikiem na wolnych obrotach gaśnie bo ma za mało powietrza po dodaniu gazu jest ok. proponuje czyszczenie silniczka i przepustnicy tylko niczym na bazie nitro, ale bez wysterowania i kasowania defektów sie nie obejdzie tak więc zapraszam do serwisu renault
Najlepiej jak byś dołączył fotkę ,bo robiłem wiele lat Renaulty i nie widziałem takiego komunikatu na desce? Dodano po 2 Jeśli to serwis to można go kasowac przyciskiem na wlaczniku wycieraczek!
Niech sie pukną w łeb w tym serwisie. Zapewniam Cie że sensor nie ma nic z tym wspólnego.
Panowie czy ktoś miał już do czynienia z kasowaniem inspekcji w Lagunie 2002r 1,9td. Jeżeli jest to do wykasowania w warunkach poza serwisowych proszę o pomoc Rozumiem że chodzi o przebieg do przeglądu? jeśli tak to bardzo prosto wystarczy ustawić licznik w te pozycje i przytrzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego
Aby skasować "serwis", zrób tak, aby komputer wyświetlał info o konieczności odwiedzenia serwisu, a następnie wciśnij przycisk kasowania kilometrów licznika. Trzymaj tak długo, aż zaświeci się na stałe "30.000 km do następnej wymiany". Pozdrawiam.
Jest na to akcja serwisowa, zapytaj w serwisie czy ten samochód podlega tej akcji. Wymieniana jest wtyczka do kompresora klimatyzacji + kasowanie błędu, i jeśli dobrze pamiętam przeprogramowanie komputera wtrysku - pewności nie mam.
na zaplonie wchodzi w serwis i wybierasz to co cie interesuje i poprostu wciskasz i trzymasz chyba ze masz uszkodzony manipulator to bedzie ciezko.
przyciskasz 5 lub więcej razy pod rząd przycisk od sterowania komputerem (przy wycieraczkach), aż zacznie migać kluczyk.Teraz przytrzymujemy przycisk kasowania kilometrów aż pokaże się komunikat że następny serwis za 30 tysięcy ,Łatwe i za free,pozdrawiam
Nie pomogło, nie mam niestety polskiej instrukcji ale ściągnełem z internetu instrukcje od laguny i tam pisze że jak przebieg pulsuje to należy się zgłosić do serwisu. Być może w safranie komputer jest podobny. Tak myślę - przegląd po 150 000 jest tzw. grubym przeglądem i byćmoże kasowanie błędu jest możliwe tylko z komputera :(
Aby skasować "serwis", zrób tak, aby komputer wyświetlał info o konieczności odwiedzenia serwisu, a następnie wciśnij przycisk kasowania kilometrów licznika. Trzymaj tak długo, aż zaświeci się na stałe "30.000 km do następnej wymiany". Pozdrawiam.
Najlepsza porada z tym testerem. Nie mogę zrozumieć jednej rzeczy, czy nie łatwiej wam pojechać na diagnostykę, poznać usterkę i naprawić auto? W takim aucie, wymieniając części na pałę, bez adaptacji czy kasowania błędów, nic się nie naprawi, bo sterownik pamięta usterkę, i idzie w trybie awaryjnym.
teraz robi się śmiesznie. poszedłem do auta, wlazłem pod fotel, znalazłem kabelki i kostkę, poruszałem, docisnąłem i te kontrolki (serv i airbag) po uruchomieniu zapłonu już się nie zapalają. wszystko wróciło do normy czy tylko mi się wydaje? zawsze myślałem, że błędy trzeba kasować z komputera w serwisie - logika nakazuje zrobić jakiś przegląd niesprawnego...
Myślę że musisz dobrze obserwować auto i sam do tego dojdziesz bo z tego co już powiedziałeś wynika że zrobiłeś wszystko co można.Podpowiadam kojarzenie braku kontaktu z kół do abs-u i wtedy może tak być jak opisałeś.Zwróć uwagę na wilgoć i opady! zapalanie ostrzeżenia może być przyczyną zwarcia przy czujnikach.A jak już jesteś uparty to proponuję obejrzeć...
Jak kupisz zwykły interfejs kkl /taki za kilkanaście zł z serwisu aukcyjnego/ to uruchomisz na nim VAG oraz DDT ale obsłużysz tylko starsze auta czyli do ok 2003r VAG i renie do ok 1999-2000. Oczywiście nie wszystko da się zrobić takim kablem- tylko odczyt i kasowanie błędów /tym auta nie uszkodzisz./ . Jak zaczniesz bez odpowiedniej wiedzy głębiej...
Jak już jesteś na tym komputerze to sprawdz może parametry? Naprawa to nie tylko kasowanie błędów, trzeba czytać w parametrach (podczas jazdy) prędkości obrotowe poszczególnych kół, jeśli gość ma CLIP-a (nie wiem jak w innych) to może również robić test elektrozaworów i pompy.
Miał ktoś może taką usterkę bo nie wiem co z tym robić. To pytanie zadaj mechanikowi co diagnozował i kasował usterki, my tego nie robiliśmy i nie wiemy. Przyczyn może być kilkadziesiąt, poczynając od wtrysków,czujnika ciśnienia CR, regulatora, poprzez pompę CR a kończąc na paliwie z ,,kałuży,,
Jeśli tak to pewnie jest. O jego braku poinformował mnie serwis po zakupie auta i podczas kasowania błędółw DODAJĄC: "MA PAN SZCZĘŚCIE" poprosiłbym jeszcze o pomoc w rozszyfrowaniu błędu który jest aktywny zawsze po uruchomieniu ZIMNEGO silnika i znika po około 40min. jazdy: MID:128 OCC:90 PPID:275 FMI:1 Z góry dziękuję pozdrawiam
Nikt nie zamknął wątku, myślę, że mogę coś dopisać, może ktoś skorzysta. Prawda jest taka, że CLIP może ponownie skonfigurować komponent/konserwę/moduł tak, aby pracował w danym samochodzie. Warunkiem jest, aby moduł sprawiał wrażenie "dziewiczego", czyli nie miał wpisanego VIN. Do przywracania dziewictwa modułom służy DDT (jest dystrybuowany pod ścisłą...
To może napisz jak ją próbujesz kasować. Próbuję skasować w następujący sposób: Przed włączeniem zapłonu wciskam pedał gazu do oporu ( może po włączeniu zapłonu: http://obrazki.elektroda.pl/6333107900_1... Próbowałem przed włączeniem jak i po włączeniu Dodano po 2 zaczął również mrugać napis OIL zaraz po przekręceniu kluczyka aż do...
Dzięki za odpowiedzi. decybel: czy te elementy mogą powodować gaśniecie bez śladu błędu w komputerach auta? Nie wiem czy mam Bosch czy wtrysk/pompa/regulator - spytam w serwisie. Serwis sugeruje że to może być coś mechanicznego, poza elementami kontrolowanym przez komputer. I stwierdzili że jak silnik się rozgrzeje, tak porządnie, to już nie gaśnie....
Trzeba wejść w wyświetlanie ilości kilometrów do przeglądu (tym przyciskiem na manetce wycieraczek) wcisnąć i przytrzymać guzik na desce do kasowania przebiegu tak dłufo aż zacznie migać 30 000 lub 20 000 i wtedy puścić. Pozdrawiam Ok zaraz przetestuje :-) Pozdrawiam Hmm no przełączałem tym przyciskiem na manetce wycieraczek i nie ma już tej opcji...
Auto kiedyś było podpinane do kompa. Koleś napisał na karteczce że należy skontrolować układ air bag. Pewnie kasował błąd ale pojawiał sie znowu. Dodam jeszcze że autko było kupione w salonie więc nie jest możliwe aby ktoś coś kombinował. Owszem był kiedyś rozbity przód ( ojciec sarne ubił ) ale poducha nie wystrzeliła. po naprawie nie było problemu.
Posiadam Mastera z 2007 roku z automatyczna skrzynia biegow.Problem polega na tym iz od dluzszego czasu mam z nia problem , gdyz raz dziala poprawnie a nastepnie sie zawiesza i brak reakcji.Auto wyslalem na serwis ,ktory zmienil vacum pompe , ale problem jest nadal.Nasila sie po opadach deszczu.Auto ma przejechane 130000km Moje poczynania z tym autem:...
Witam! Czy jest ktos na forum, kto byłby w stanie po koleżeńsku na podstawie VIN-u sprawdzić mi jaki mam kod blokady zapłonu w moim Megane?? Chodzi o to ze nie dawno przestał mi dzialac jeden z dwoch kluczyków i mam pewne obawy ze może kiedyś i drugi padnie w mało oczekiwanym momencie i sprawi nie lada kłopot daleko od domu. Podaje VIN : VF1BA0F0D14597335...
Nie wiem czy mam z komputer ale na pewno jest problem z pokazywanie przebiegu. Dlaczego?. Zrobiłem na tym wanie 60tys km przez i nigdy nie widziałem aby 14 tysiącach wywalił kluczyk (czas na wymianę oleju) nigdy nie kasowałem inspekcji bo nigdy mi jej nie pokazywał (kluczyk). I po drugie jestem przekonany iż powinien pokazywać po rozruchu ile zostało...
Zrobiłem to we własnym zakresie (zakupiłem uszkodzone auto, po kolizji z takim samym silnikiem 82PS 2003 r. Wtryskiwacze wymieniałem po kolei z 1 cylindra na 1 cylinder z 2 na 2 ....itd). Aby uniknąć kosztów związanych z kodowaniem i wymianą wtryskiwaczy przez Mechanika. W powyższym przypadku na Twoim miejscu NAJPIERW bym podłączył się interfejsem...
Naprawiam to Scierwo 4dni przetarta wiązka przez wybierak zmiany biegów zwatowany fuze z 20 do200A pin wyparował a teraz wredne immo sprawdzone sznurki ok papram ECU a tam R22207FNA lutowany to widać bije w necie tylko ruskie strony to jest właśnie immo tylko jak się tego pozbyć do diaska bo wartość tego paskudztwa przekroczy naprawa, pracuje w serwisie...
Problem pojawia się cyklicznie. Po przejechaniu dużej odległości, powiedzmy 20 km z dużą prędkością (jazda poza miastem) pojawia się żółta kontrolka silnika. Po sprawdzeniu u mechanika okazało się, że to błąd czujnika spalania stukowego. Został on wyjęty, przeczyszczone gniazdo, włożony i problem zniknął. Dopóki jeździłem po mieście wszystko było dobrze....
Błędów nie ma, ale to nie oznacza, że nie trzeba przyuczać. To zajedź do mechanika i przyucz . 8-O Po problemie . 8-O Po co w ogóle piszesz tego posta skoro wiesz lepiej :?: Najpierw wyluzuj. :D O przyuczaniu nie wiedziałem, chodź gdzieś-kiedyś o tym czytałem na forach, ale nie pomyślałem o tym. Poza tym rozmawiałem z kim do kogo w sprawach mechanicznych...
Witam. Do tej pory samochód działał nienagannie. Pewnego dnia zaczął tracić moc ( bardzo słabe przyspieszenie i Vmax około 40km/h), a po chwili juz wszystko OK. Gasł. Czasami w trakcie jazdy, a czasami na biegu jałowym. Zapalał raczej bez problemów. Zaraz po zapaleniu zachowywał się "normalnie" ale po chwili objawy powracały. Zapalała się także kontrolka...
Bzdury piszesz że immobiliser to jakieś zabezpieczenie bo jeśli o to chodzi to możesz go mieć ale jak złodziej weźmie swój komputer wyczyszczony z odciętą nogą immobilisera to się go nie nauczy i odpali zwykłym kluczykiem. Dlatego najlepiej mieć kilka niespodzianek takich jak zamienione piny w komputerze (trzeba wiedzieć które żeby złodziejowi narobić...
Witam. Cat Car info używam do Renault. W przypadku Forda bardziej dokładny jest serwis z tego link-u co podałem. Kolejne spotkanie z Connectem. Tak bardzo podoba mi się to autko z zewnątrz i ten kokpit w sportowym stylu jak w Focusie Mk3. W porównaniu z moimi Renault znakomicie się prowadzi. Mam nadzieję, że po usunięciu problemów ze wspomaganiem kolega...
Hasiek, post dość stary ale problem ze swiatłem cofania u mnie nowy. Gdzie jest ten wyłącznik, który trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić? Będę wdzięczny za szczegóły. Serwis kasuję u siebie naciskając na przycisk na liczniku przez ok. 3 sek.
P2211? Kasuje się i powraca po pewnym czasie czy nie idzie wykasować?
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
Wymiana oleju nie kasuje inspekcji. Auto daje ci znać kiedy chce do serwisu:) Jak nie serwisujesz w ASO poszukaj kogoś, kto ci ją wyłączy.
Diagnostyka przez smartfona: Błąd P0314 Losowe wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach (na więcej niż jednym), Błąd P0790 Obwód przełącznika pracy Błąd P0200 Wtryskiwacz - usterka obwodu Wymieniłem sam na nową cewkę (wcześniej nie kasując błędów), odpaliłem, działał normalnie przez kilka minut, do momentu, gdy zaczęło go dławić i znowu zaczęło szarpać,...
Już działa. Rzeczywiście problem był z wsadem. Ale zminiłem tylko jedną komurkę z wartości 16 na 10 kasując licznik błędów więc nie podejrzewałem żebym to sam popsuł. Teraz zrobiłem podmiankę na inny wsad i ruszyło bez kodu. Klient się przyznał że wcześniej nosił do serwisu Renault i tam mu podłączyli "do specjalnego aparatu" i podali kod ale licznika...
Powiem tak podmieniliśmy czujnik NOX- 0 efektu, zdjąłem tą opaskę od katalizatora (czysto równo i nic nie znalazłem niepokojącego). Dodam jeszcze, że przeciwciśnienie mierzyli w 2 ASO i nie znaleźli nic niepokojącego. Zwiedziłem juz z tym autem serwisy ASO ( VOLVO-REnault - KARPIN, VOLVO-REnault - Młochów/Nadarzyn, ASO REnault OSTrołęka, ASo REnault...
Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Otóż niedawno kupiłem samochód Renault Laguna 2 1.9 DCI, 79kW, 2001r. Samochód czy to na rozgrzanym silniku czy to na zimnym po czasie wyskakuje kontrolka spiralki i świec żarowych, po tym traci moc i jedzie albo ze stałą prędkością manewrując biegami bądź w ogóle auto powoli...
Witam mam problem z premium dxi trwa to już jakiś czas. Pojawia się błąd EBS mid 136 sid67 fmi 7 .Został wymieniony modulator naczepy ,była tez naprawiona wiązka elektryczna.Serwis się poddał!! Kasowali błąd na jeden dzień było ok i tak kilkanaście razy. Proszę o poradę bądź konkretnego specjalistę z okolic Warszawy. Z góry dzięki i czekam na odpowiedz>
Witam, proszę o poradę w następującej sprawie: po zakupie midlumki 190 dxi euro 5 okazało się, że silnik zużywa około 1,4 litra oleju silnikowego na 1000 km, jednocześnie pomimo sprawności układu scr (zdiagnozowane w serwisie) powraca błąd sygnalizujący przekroczenie stężenia nox w spalinach. Po jego kasowaniu układ działa przez około 2000 km i błąd...
kasowanie serwisu kasowanie serwisu ricoh kasowanie serwisu olejowego
turbo diesla benzyny podłączyc kondensator silnika zasilacz kodak
egzamin zawodowy technik informatyk egzaminy zawodowe
Gdzie kupić płytę aktualizacji MMI Audi 2006? Połączenie dwóch faz generatora na jednofazowe napięcie przemienne