Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Panowie czy to prawda ze mozna kasowac tylko 50 razy bledy ? Nie, tak jak koledzy wyżej zauważyli - jest 50 miejsc do zapisu historii kasowań, po wypełnieniu historia nie jest już zapisywana jednak kasować można po staremu, do oporu. A czy odlaczenie akumulatora tez sie zalicza do takiego kasowania bo slyszalem ze czasami tez pomaga przy tym bledzie...
Próbowałeś czymś innym kasować błędy
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Opel Corsa F Błąd kamery (radaru) Pomogło kasowanie uderzenia w BSI.
w kasowaniu tej "inspekcji" o której piszesz to nie mam pojęcia kolego .. co do zmiany języka ... musisz włozyć płute CD którą masz razem z autem ... jedną CD masz z mapą do navi a drugą z oprogramowaniem ... wkładasz płyte z oprogramowaniem i zmieniasz język w konfiguracji komputera...:] możesz też zakupić polski język :) i sprawa rozwiązana całkowicie...
Witam Podpinałem ostatnio peugeota żeby zobaczyć co mu dolega.Więc wchodzę w zakładkę błędy a tam cała masa błędów dosłownie niektóre bez sensu. więc chciałem je wykasować a tam wyskakuje info że wszystkie 50 tzw stref posprzedażnych jest zapełnione .Daję ok potem f3 (czy wykonano czytanie błędów?) i wyskakuje błąd komunikacji.Więc daję dalej ok potem...
Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] na 10 sekund. Wskazywane jest teraz 0 i symbol klucza śrubowego gaśnie. Przycisk A to ten pod prędkościomierzem.
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
Prawdopodobnie wiązka przewodów uszkodzona, błędy są stałe czy dają się kasować??
Jak są defekty stałe to ich nie skasujesz, natomiast może być tak, że już było 50 kasowań błędów i kalkulator silnika zablokował możliwość usuwania defektów. Trzeba zatem wyczyścić dziennik i mamy kolejne 50 kasowań. Zresztą każdy tester powinien pokazać ile jeszcze zostało obszarów kasowania.
Nie jest tak, że wprowadzenie diagboxa w proces programowania kasuje wszystkie kluczyki i te, które mamy musimy zaprogramować od Nowa? - tak mi to tłumaczy mechanik ze kasowanie idzie automatycznie
Sprawdziłem wszystko i wtyki są czyste i siedzą dość mocno . Nie wiem już co mam dalej szukać i gdzie . Auto ma 40 tys. Przejechane więc stare nie jest i całe okablowanie wygląda jak nowe . Jedynie co mi przychodzi na myśl to ten czujnik nacisku , ale pewny nie jestem . Zaczęło się od tego że fotel grzał kiedy mu pasowało , myślę o elektryku , ale oni...
W załączeniu dokładny opis odczytu kodów błyskowych z listą możliwych kodów w tym aucie. Jak będzie ktoś chciał to dołączę opis kasowania.
darmowy scantol.net 1.13 urzywam z tym interfejsem
Nie mam dostępu do programu aktualnie. Napisałem to pokazała diagnoza w serwisie podczas kasowania błędu.
Witam proszę o pomoc peugeot2008 R2017 dziś wyświetlił się napis SERVICE czy moge to wykasować,czy jechać do mechanika i sprawdzic?auto 2 tyg temu było na przeglądzie nic nie wyszło,wymieniane były tylko klocki i tarcze. Witaj na forum elektroda.pl! Komunikat "SERVICE" na desce rozdzielczej w samochodach marki Peugeot zwykle wskazuje na konieczność...
Ale o co chodzi z tym bezpiecznikiem w BSI? Trzeba go wyciągnąć w którymś momencie procedury kasowania błędów po dolewce? Czemu o nim wspomniałeś?
Ciekawa dyskusja. Pytanie brzmiało jak napisano: Mam 407 z włączonym trybem skandynawskim i tu pytanie: Więc w jaki sposób bez ingerencji w BSI skasowano ten "skanynawski tryb"? Chyba jednak coś jet inaczej. W ogóle nie kasowano.
Witam. Mam podobny problem. Czy w temacie coś się zmieniło? Jaki sprzęt musiałbym posiadać żeby uporać się ze skasowaniem inspekcji?
W 508 kasowałem mini interfejsem vgate icar2 + aplikacja FAPlite
ja mam problem ze swoim pugiem 206 1.6 16v mianowicie mam obsadzone piny 1,3,4,5,7,9,10,11,12,13,14,16 pod 12 abs pod 13 airbag pod 4,5 masa pod 16 plus ale jak podpiac sie do silnika jakimi liniami mam euroscana airbag i abs czyta mi bez problemu
Prawa manetka (ta od wycieraczek). krótkie naciśnięcie guzika przełącza wskazania komputera, dłuższe - kasuje wartości.
Nie zapomnieć o kasowaniu błędów zwłaszcza zamrożone ramki.
Mozna tez kupic sprawny nie uszkodzony sterownik airbag z tym samym numerem co Twoj i wtedy nie bedziesz potrzebowal zadnego czyszczenia czy diagnostyka. Co prawda lexia Ci sie przyda ale ta za 300 sobie odpusc i wez golda lub +++ roznie to okreslaja. Poduszki, napinacze i kokpit polecam uzywane nie regenerowane, bo z tym roznie bywa, a samochod kiedys...
witam.czy ktos wie jak skasowac inspekcje serwisowa w peugot 206 1.1L n 98r. prosze o pomoc.pozdrawiam.
Wszystko teraz ok. Zamykam temat. Dziękuję
Mam problem z moim Peugeotem 306 1999r. sedan 1.4 z gazem sekwecyjnym. Odkąd założyli mi gaz ciągle łapie błędy na kompie. Raz mi resetowali u elektromechanika i okazało się, że sonda podaje złą temperaturę silnika. Czy jest możliwość kasowania błędów w tym aucie tak jak np. w Mazdzie 323 poprzez odkręcenie plusa z akumulatora i przytrzymanie przez...
Witam. Czy ma ktoś sposób na kasowanie inspekcji olejowej w Peugeot Bipper bez interfejsu??
kupiłem samochód w Angli, i podejrzewam, że tam nie wiedzą co to atrapy poduszek :) więc nie są atrapy, to znaczy że teraz poduszki nie zadziałają??? i jak nie to jaki około jest koszt kasowania błędu???
Mam ten spręt i ośmielę się twierdzic że ta funkcja w nim to czysta propaganda,robi pare sterowników ale w starych autach i to czasami nie do końca
Jak podłączyłeś pod komputer widziałeś parametry pracy silnika? Jaka była temp. silnika przy odpalaniu na zimnym kiedy telepie? Czy tylko czytać i kasować błędy potrafią?
Kasowanie błędu to nie naprawa. Podać kod błędu, albo niech robi to "fachowiec" który tylko kasuje.
A odłączyles na chwilę akumulator? W peugeot/citroen często pomaga na zwieszone sterowniki. Samo kasowanie błedu nie pomaga , a reset zasilania już tak
Kasujesz odłączając klemę.
Podgląd parametrów pracy silnika: temperatura cieczy, prace sondy, odczyty MAP itp. Diagnostyka nie polega na kasowaniu błędów i bezpodstawnej wymianie komponentów systemu, jak to zrobiono w Twoim aucie.
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Przerabiałem kilka dni temu takiego puga z 2008r,ten sam problem pali sie abs,błedy na liczniku brak predkosciomierza,wspomaganie tez niesprawne itd.winny okazał sie sterownik a dokłądnie zawartosc pamieci która sie w nim sypneła.Sterownik na dzien dzisiejszy jest nie naprawialny nikt go nienaprawi,jesli chodzi o wymiane to szukaj o takich samych oznaczeniach...
Stycznik jest o.k. znalazłem sterownik EPS za schowkiem po stronie pasażera , dochodzi do niego przewód ze zbiorniczka płynu hamulcowego Podłączyłem do niego kontrolkę I zacząłem ruszać wtykiem , masa przy sterowniku zaczęła przygasać Wygląda na to ,że walnięty jest stycznik w zbiorniczku nie wiem tylko czy ma on być ciągle zwarty czy rozwarty i czy...
Wielkie dzięki. Już go poinformowałem, żeby brał się do sprawdzania samochodu, a nie kasował błędy. Pozdrawiam
zawsze tylko kasowalem sobie błedy. To po to się kupuje PP2000, konczy sie świat jednak...legalny do kasowania błędów...eh.
Witam...Dotyczy Peugeot z 2012roku 308 1.6 eHDI..pali się kontrolka chek błąd P1352 Podgrzewanie silnika Charakterystyka usterki;Usterka w przekażniku lub w świecach żarowych- przekażnik założyłem nowy to samo bez zmian,przeażnik po zapłonie bzyczy rrrrrrr- silnik ładnie odpala cały czas czy jest zimny czy ciepły...Mam pytanie czy gdyby były to świece...
Swiftec robi dobrze .Ważne żeby tuner wiedział co usunąć z tablicy błędów . Spotkałem się z sytuacją kiedy robiąc g......ym programem program kasował całą tablicę.
Żadne kasowanie błędów czy inne voodoo nie pomoże. BSM najprawdopodobniej uszkodzony.
Ja bym zobaczył jak mam w telekodowaniu, czy sterowanie przez przerywacz czy GMV 2 lub 3 prędkości. I wlazł bym w testy GMV i przeprowadził stosowne próby. Zaoszczędził bym kupę czasu.
silnik 2.0 hdi przebieg 156000 reset akumulatorem robiłem i nic . bezpieczniki dobre Dodano po 5 a jak w tym pp2000 kasować te liczniki
Widzisz "triggered"? A więc wyzwolone. Niektóre sterowniki dopuszczaja kasowanie zadziałania napinaczy pasów
Kasowanie błędów to nie naprawa.
z tego co wiem to takiego błędu kasować nie trzeba ale jutro wykasuje dla pewnosci
Nie trzeba.Ewentualne kasowanie bledow i to wszystko.
serdeczne podziękowanie za pomoc, właśnie jestem po wymianie czujnika i wykasowaniu błędu. Miałeś 100% racji co do usterki. jeszcze raz dziękuję. koszty: czujnik z upustem 68zł kasowanie błędu 50zł pozdrawiam
Jesli nie pali, to trzeba wiedziec dlaczego (parametry). Zapisane bledy sa tylko skutkiem, nie przyczyna, wiec ich kasowanie niczego nie naprawi.
Tak jak pisze kolega wyżej. Jeśli odepniesz poduszkę nie włączaj zapłonu bo wywali Ci błąd i będziesz musiał na komputerze kasować
Oczywiście skasowany licznik testerem, w procedurze otwiera się i zamyka korek wlewowy paliwa. A kasowanie błędów po tym.
Nie ma. Skoro kontrolka cały czas się świeci, to coś nadal jest niesprawne - kasowanie błędów nie jest żadną formą naprawy.
Witam, kupiłem Peugeot 3008 z 2013 r. i mam problem z kasowaniem wskazań na wyświetlaczu między licznikami tz. średniego spalania, średniej prędkości itd. Powinno się skasować naciskając kilka sekund przycisk na włączniku od wycieraczek, A nie mogę skasować. przełącza między pulpitami a nie kasuje.
Na komputerze wyjdzie czy jest uszkodzony TPS, czy jest problem z czujnikiem który przy pewnej temperaturze zaczyna wariować. Kasowanie błędów to nie naprawa.
Jak zrobisz porządną diagnostykę to się dowiesz samo kasowanie błędów nic tu nie wnosi.
Niestety w takim przypadku reset systemu NOX DB-oxem lub testerem które to robi. Plus kasowanie błędów. Dalej jazda co najmniej z 15 km i albo błąd wróci albo będzie dobrze.
Na problemy z elektryką w Peugeot polecam mieszkańcom Krakowa i okolic kolege ( zi.ko) podejście w pełni profesjonalne temat zamkniety w godzine . Nie polecam serwisu AZMOT w Krakowie pomimo umówienia sie na określoną godzine dwa podejścia po 6 godzin, przyjmują samochód na przetrzymanie na hali jakby pracowali za komuny.Efekt "zero"a kasować umieją....
Problem nadal jest. Ktoś, coś?
ECO Mode można czasowo wyłączyć PP200/DiagBox ale to nie przywróci iskry. W starszych modelach można było oszukać BSI i wyłączyć ECO Mode przez odłączenie wtyczki wzbudzenia z alternatora. Który rok tego auta? W BSI spadek napięcia kasował pamięć konfiguracji ale w wersji przed liftem.
Jak chcesz pełny pogląd to lexia , jak chcesz kasować tylko błędy i coś tam może podpatrzeć to kostka obd2 na bluta i programy z google Play
Prędkości kół sterownik widzi prawidłowe? Okablowanie sprawdzone? Pierścień ABS nie uszkodzony/czysty? Takie pytania raczej nie mają sensu bo widać że obsługujący KTSa umie tylko odczytywać i kasować błędy. został podłączony pod KTS i pokazało czujnik prawy tył, zakupiłem nowy założył skasował błąd i było ok przez 5km jazdy.
Kto się podzieli znajomoscią kasowania sygnalizacji oil serwisu w Peugeot 306 rocznik 2000 ?? A swoją drogą -nie uważacie ze ukrywanie przez producentów samochodów sposobu wykonywania tej czynności jest jakimś nieporozumieniem??
Z diagboxa wychodzi - przepustowość katalizatora poniżej wartości progowej i jeszcze coś z nox. Nie zapisałem.Jutro jeszcze raz sprawdzę bo na biegu robiłem. Można to jakoś zresetować? Kasowanie błędów nie pomaga .Po powrocie jakoś chciałbym dojechać do warsztatu a nie na lawecie :-)
Może ale nie musi a takie pytania to do "'gościa" albo wrozki bo nikt na podstawie Twojej informacji nie jest w stanie powiedzieć coś sensownego.Jedź do warsztatu co Ci nie tylko zczytają błąd ale naprawią to autko
Odczekaj 2 godziny na włączonym zasilaniu, potem tak jak napisał SlaweK naciśnij BND przez 3 sek. Jeśli nie pomoże to tylko kasowanie licznika błędów.
Przecież musisz odpalić silnik żeby kodowanie "weszło", to jak chcesz kasować? Zresztą próbuj, może znajdziesz jakąś inna metodę.
Na szczęście poradziłem sobie bez komputera. Wystarczyło spryskać złącza w bagażniku od tylnych pasów. Błędu Airbag nie musiałem kasować, bo wykasował się sam. Temat uważam za zamknięty.
Błędy się pojawiają po każdorazowym kasowaniu ich? podociskaj kostki złączy elektrycznych w napinaczach - o ile napinacze sprawne powinno pomóc.
a cos w mniejszej cenie ? moze jakis VAG lub euroscan ?
jasne,że próbowałem ale 106 to działa tylko na silnik, w innych starych peugeotach kasowanie działa na nawszystkich kostkach .kostki to abs szara,silnik zielona,klima niebieska
Witam. Mam Peugeota 407 1.6 HDI z 2008 roku i radio RT4 z HDD. Moje pytanie brzmi: jak usunąć komunikat o wyłączonej/niedostępnej pomocy technicznej poprzez oprogramowanie Mirascripts? Którą z opcji wyłączyć, aby komunikat zniknął? Dodam, że komunikat pojawia się po uruchomieniu auta i nie znika samoczynnie, trzeba go ręcznie kasować przyciskiem ESC....
Ja o tym kluczyku -4500. Wyłącz stacyjkę, wciśnij przycisk kasowania małych kilometrów, trzymając włącz stacyjkę i trzymaj aż wyzeruje.
Okolice 30 ohm, wszystkie zawory maja podobnie, ja w Clio II kasowałem błąd z podpiętą kontrolką żarówkową czy cewką przekaźnika.
Zły otwór na kole zamachowym znalazłeś? Zrób mu ustawienia pierwotne czy kasowanie adaptacji. Zmierz jeszcze raz kompresję. Te silniki są specyficzne.
Instrukcja kasowania inspekci w Partnerze (i innych autach koncernu PSA): nacisnąć i przytrzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego przy wyłączonej stacyjce,a następnie,cały czas trzymając naciśnięty przycisk włączyć stacyjkę nie odpalając auta. Poczekać, aż licznik na wskaźniku skończy odliczać od 10 do 0. Puścić przycisk kasowania przebiegu dziennego,...
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Witam i proszę o poradę w sprawie migającej kontrolki poduszek - oznacza ona uszkodzony układ ale sprawdziłem połączenia jak również PP2000 i brak jest jakichkolwiek błędów w sterowniku poduszek. Odpinałem po kolei każdą poduszkę i pokazywał błąd który dał się kasować . Może ktoś miał taki przypadek?
Witam. Mam zamiar kupić interfejs OBD II ELM 327. Chciałbym diagnozować usterki (np. Abs, Airbag) głównie w samochodach Peugeot i Citroen oraz BMW e39. Z tego co wiem to te samochody są na OBD II. Czy za pomocą ww. interfejsu będe mógł coś podziałać? Nie chodzi mi o jakieś skomplikowane czynności typu cofanie liczników tylko samo diagnozowanie i kasowanie...
Witam,nic nie wskazuje,ale teraz wpadlem na pomysł zeby wozic komputer ze soba i jak przejdzie w tryb awaryjny to odrazu podpiąc kompa.Bląd sie wyswietla na desce ale po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu jest ok,błąd sam sie kasuje
Czy można skasować inspekcje w Boxerze 2.0HDI 2003r bez pomocy komputera?
Witam Peugeot 206 2.0 Hdi 2000r. Błąd był kasowany już parę razy i było coś robione lecz dalej się pojawia. P0221 nieprawidłowy sygnał poz. przepustnicy./p . P0221 odnosi się do pedału gazu. Co mu może być.
Stan - niestety nie umiem powiedzieć. Spróbowałem kasowania błędów, resetowania BSI sposobem z forum Peugota206. Nic nie pomaga
brak błędów w OBD2 Bo pewnie gaziarze druciarze ustawili ich kasowanie. Powinien być co najmniej błąd dotyczący skuteczności katalizatora.
Samochód Peugeot 206,silnik 1,4.Zapala się kontrolka silnika.Czy mógłby mi ktoś podać objaśnienia kodów błędów; p261b,p1c03; Błędyodczytane cdif.Nie mogę ich wykasować,pojawia się komunikat o niemożności wykasowania.Czy tester cdif może nie mieć opcji kasowania błędów?
Zamiast podłączać "program do kasowania błędów" zrób diagnostykę urządzeniem dedykowanym do tego celu i marki. Dopiero po tym zabiegu napisz na forum.
Witam, od ponad tygodnia wertuje internet w poszukiwaniu odpowiedniego interfejsu do mojego auta. Czy ktos z Was wie jakim interfejsem bede mogl odczytac i skasowac bledy w tym aucie ? Proste interfejsy zbudowane na MAX232 podobno moga tylko odczytac bledy, ale nie moga skasowac. Samochod jest z 2000 roku Irek
Wszystko w porządku, winny całego zamieszania okazał się przycisk kasowania dziennego przebiegu. Nie pomyslałem o tym wcześniej gdyż po prostu nie używam licznika dziennego i nie kasuję go. Dziękuję za pomoc
Ja wczoraj miałem identyczną usterkę w Peugeocie 5008 1,6 THP 5FS. Usterką było zwarcie a nie jak napisał przez pomyłkę kolega decybel91 przerwa w grzałce odmy. Wymiana bezpiecznika F5 (15 A), kasowanie błędów i wszystko śmiga. Za zgodą klienta nie wymieniałem całej rury turbo (koszt około 300 zł), tylko wyrwałem jeden z pinów w gnieździe grzałki.
Po kasowaniu jakich błędów. Zrób tak wykasuj wszystkie, spowoduj wystąpienie usterki odczytaj błędy i wstaw na forum.
Procedurę kasowania znam z forum a jeśli jest inna to może mógłbyś ją przybliżyc?
To znaczy, że musisz wyzerować licznik dodatku oleju EOLYS do paliwa i problem zniknie. Zakładam, że diagnoskop poprawnie odczytał kody usterki, ponieważ bardzo często mylą się diagnoskopy z błędem/usterką termostatu sterowanego. Moja rada, pojedż do warsztatu z tym problemem, gdyż po nie dokładnym kasowaniu/zerowaniu, błąd znów powróci :D w nie długim...
Mimo iż zadałem KTSowi z jakim sterownikiem ma się połączyć, mam informację że "sterownik nie mógł być jednoznacznie zidentyfikowany". Przez to nie mam podglądu wartości rzeczywistych, tylko pamięć i kasowanie błędów. Przeglądnę wiązkę elektryczną, może coś znajdę..
Poszukaj. Metoda odczytu i kasowania oraz kody pojawiały się już kilka razy na forum
Sprubuj tak to do tyczy kluczyka: Wyłącz zapłon i wciśnij przyciska kasowania dziennego i trzymaj włącz zapłon i trzymaj do puki nie wyświetli "=0"
Widziałem. Ale nikt nie chłodzi paliwa pod spodem samochodu. To raczej technologiczne względy każą im robić węża. Ponawiam pytanie, jaką pojemność P/S ma ten 405? Przecież jesteś tu uznanym fachowcem od "francuzów". Kasowanie czy banowanie w tym akurat nie utwierdza.
W tym aucie wentylator chodzi nawet jak nie dokręcisz korka oleju. Odczyt błędów, kasowanie, jazda testowa i zobacz jakie błędy wrócą. Jak masz nieszczelny dolot zakładam że prędzej czy później jakiś błąd masz. Czasem nie z grupy OBD, tylko producencki, check nie świeci.
...jak są błędy to trzeba usunąć usterkę i dopiero je kasować. To prymitywny sterownik i przy wielu usterkach, samochód będzie jeździł normalnie (tylko np. będzie dużo palił).
peugeot kasować licznik kasować peugeot peugeot kasować błąd
aceton nitro alarm super forteca instrukcja tablica autobus
metal detector metal detector schematic
Czarne kółko Lenovo - przyczyny i rozwiązania Schemat kabla i oprogramowanie do Yaesu FT-897