Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje...
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na...
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
Witam posiadam motocykl marki Kawasaki Z 1000 rocznik 2005 i od jakiegoś czasu gdy jadę z prędkością powyżej 100 km na godzinę silnik zaczyna żabkować i szarpać jak by chciał zgasnąć ale jak zredukuje na niższe biegi to wszystko jest w porządku silnik na biegu jałowym ładnie pracuje i wkreca na obroty...
Witam. Potrzebuję wymienić regulator napięcia w alternatorze Kawasaki Gpz 900R Sprawdzałem multimetrem wartości ładowania które po właczeniu świateł spadają poniżej 10 V więc sprawa oczywista ale jest pewien haczyk, otóż Kawa jest z 87- roku więc można powiedzieć zabytek, oryginalny regulator osiąga...
no to nic dziwnego że nie odpala... w starym typie wg schematu masz zapłon na zwykłych przerywaczach i cewkach a w nowym typie masz elektroniczny zapłon z czujnikami i modułem zapłonowym - tego nie da się podłączyć do przerywaczy, także musisz przerywacze podłączyć bez modułu bezpośrednio do cewek...
Witam. Posiadam alternator do motocykla Kawasaki GPX 750. Zainstalowałem ten alternator w moim Junaku. Niestety mam ciągle problemy z ładowaniem. Szukałem informacji na temat regulatora napięcia zastosowanego w tym alternatorze ale nic nie znalazłem. Regulator ma oznaczenie 1J18. Będę bardzo wdzięczny...
Kupiłem moto, przy zakupie świetnie odpalił "na dotyk", po zakupie pojechałem na jazde próbną, a że nie było ładowania i rozładował się akumulator wróciłem na holu. Naładowałem akumulator moto znowu świetnie odpala. Moto stał ponad tydzień bo wymieniałem koło magnesowe, po założeniu magneta nie odpalił,...
kubaborys napisał: Co do kabli nie jestem pewien czy są przylutowane w identyczny sposób jak w oryginale.... Mój błąd, nie zrobiłem zdjęcia I chyba tu jest pies pogrzebany. Jednak napięcie na cewce ładującej powinno być większe. Sprawdź jeszcze raz dokładnie na samych kablach! Układ wewnątrz...
Pęknięty magnes może być powodem braku iskry. Odległość cewki od koła, 0.3 mm. Cewki pod kołem, to ładowanie akumulatora i ewentualne oświetlenie. Sprawdź stacyjkę. Odłącz od cewki ten cienki kabelek i spróbuj. Schemat:
Instalacje układu ładowania przeleciałem miernikiem w celu wykrycia jakichkolwiek przerw na kablach bądź kostkach. Wszystko jest ok. Następnie przeszedłem do sprawdzenia regulatora napięcia (Electrex RR14 1003TR3) Użyłem do tego tak jak w serwisówce było: 3 akumulatory 12V i żaróweczke 12V i 5W....
Cześć, mam ogromną prośbę, z elektryki jestem zielony więc proszę Was o pomoc, powiedzcie czy dobrze sprawdziłem ten regulator (z książką serwisową) wycinek z książki serwisowej: oznaczenia na wtyczce 1-(W)hite 2-Brązowy 3-(B)lac(k)/(Y)ellow 4-(Y)ellow1 5-(Y)ellow2 6-(Y)ellow3...
A właśnie - zacząłeś od początku Litości. Nie można zaczynać od końca. Ew "zaczynać od końca". Trzymajmy fason językowy. To Elektroda a nie Pudelek. zrobiłeś sobie bilans energetyczny? Wiesz ile tak na prawdę wynosi zapotrzebowanie na energię w pojeździe? Tu jest pies pogrzebany. Awersja do prostych...
Witam, Brakuje mi trochę pomysłów na przypadłość mojego KZta dlatego może wspólnymi siłami da się coś wydumać. Opis przypadku: motocykl pali wzorowo jak jest zimny, niemniej jednak wystarczy, że zrobię kilkanaście kilometrów i go zgaszę nie ma szans żeby z powrotem zapalił. jakby nie miał siły zakręcić...
Witam serdecznie. Posiadam motocykl Kawasaki KZ 550 A1 1980r., byłem zmuszony do wymiany regulatora napięcia, jednak nie ma możliwości dostania regulatora do tego modelu, kupiłem więc regulator od nowszego modelu z 1981r. różni się on tym, że posiada jeden przewód więcej. W starym regulatorze występują...
Po pierwsze to sprawdź czy stator ma uzwojenie które można wykorzystać do ładowania akumulatora.
Zastąp zbiornik butelką, albo małym kanistrem i się przejedź. Jeśli jeszcze zbiornika nie zdjąłeś, to najwyższa pora i do przeglądu instalacja elektryczna i paliwowa, bo cały czas mam wątpliwości, co usterki w jej obrębie. Raz dwa razy jeździłem do reklamacji motocykla, gdzie właściciel się upierał,...
Witam Jestem tutaj pierwszy raz otóż jestem posiadaczem kawasaki 600 r i tu kieruje do was pomoc, potrzebuje zrobić instalacje na nowo ale tylko i wyłącznie zapłon, aby kawa paliła. Dodam parę zdjęć jakie przewody idą i skąd i prosił bym o pomoc naprawdę i z góry dziękuje ze strony magneta...
Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
W moim motorku najpierw spaliły się wszystkie żarówki potem regulator napięcia , na biegu jałowym woltomierz pokazywał 15v przy 3500obr/min 38v !!!!! czy to możliwe? po wymianie regulatora usłyszałem że przerywacz kierunkowskazów dziwnie zawodzi więc odłączyłem z kostki celem poszukiwania zamiennika....
Witam, około miesiąc temu stałem się posiadaczem Kawy ZX6R z 2002 roku - ostatni wypust na gaźniku, moto przerobione na streeta po szlifie poprzedniego właściciela, sprzedający powiedział mi że nie odczuł spadku mocy po ściągnięciu owiewek, wracając na kołach do domu (a miałem około 200km) postanowiłem...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się...
U mnie jest inny problem nie działa pomiar poziomu paliwa (rezystor w pływaku ok ) oraz miga kontrolka ładowania. Ładowanie jest 12 V na wyłączonym silniku i 14 ,3 po włączeniu silnika (na akumulatorze) Na schemacie powyżej jest battery elektrolit sensor Co to W akumulatorze ? Wygląda na uszkodzony...
Witam serdecznie mam problem z ładowaniem w kawasaki klr 250.Myslałem ze to problem regulatora ,ale załozyłem inny regulator i dalej jest to samo-czyli ładuje ale z mocą 18-19v.Dodam tylko ze jest to regulator 5 pin. ( 2-kable żółte,1-czerwony,1-czarny,1-brąz.) Proszę o jakąs pomoc,co zrobic gdzie szukac...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok...
National Institute of Advanced Industrial Science and Technology mający swoją siedzibę w Japonii oraz Kawasaki Hevy Industries stworzyli baterie niklowo-wodorowe, które mają być używane praktycznie we wszystkich pojazdach począwszy od samochodów, poprzez autobusy i tramwaje, a na pociągach kończąc. Największą...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj...
Kawasaki GPZ 750
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze)....
18 stycznia 2014 jest moto weteran bazar w łodzi , jeśli się tam wybierasz lub ktoś z twoich znajomych to jest duże prawdopodobieństwo , że coś tam dopasujesz. Nawet nie od Suzuki, Kawasaki Yamaha również miały "alternator" rozwiązany w ten sposób.Bardziej można nazwać to prądnicą :) Działa jak dynamo...
Witam mam problem otóż posiadam wkrętarke firmy kawasaki i po włożeniu akumulatora do ładowarki świeci sie dioda zielona sygnalizująca naładowany akumulator a gdy włożę akumulator do wkrętarki to nawet nie obróci. Proszę o szybką odpowiedź co to może być
tak jak radziłeś , zdjąłem bak i osłony i wyczyściłem porządnie kostki przy regulatorze i po drodze i zaczęło działać. Powinienem od tego zacząć . Rozgrzałem go na postoju i wszystko gra , nie jadę bo pada. Może wszystko będzie ok, jak coś to będe mierzył napięcia i pisał( tylko gdzie na wyjściu z...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co...
Witam. Mó problem polega na tym, że po wymianie koła magnesowego(wcześniej poodklejały się magnesy) nadal nie ma ładowania akumulatora. Na zapalonym silniku jest max 7,5V. Regulator był już zmieniany - dalej to samo. Na wyściu z alternatora na 3-ch fazach w stanie spoczynku jest 1,4ohma. Po zapaleniu...
Dziś zapadła decyzja - sprzęt idzie do serwisu. Wyjęcie silnika to koszt ok 100-150 zł więc nie jest tak źle. Podłączenie tego starego reglera nic nie dało chwilę ładował napięciem ok 13 V, a potem zrobił się jak zwykle gorący i przestał ładować. Nie wiem, jak sprawdzić ten oryginalny, który założyliśmy...
Witam Jestem nowym członkiem tego forum Od grudnia mam kawasaki vulkan 750 Mam problem z elektryką Myślałem że to akumulator bo ładowanie było OK Teraz okazało się że brak jest ładowania Na wolnych obrotach 11;3v na wysokich 11;7v do tego przy odpalaniu gaśnie mi przednie światło ;reszta działa bezpieczniki...
Witam wszystkich mam pytanko czy orientuję sie ktoś co może być z z ładowaniem w modelu Kawasaki Vn 1500 z 1993 roku produkcji zanikło całkowicie najgorszym problemem jest to ze alternator jest tam całkowicie zanurzony w oleju i jaki on wytwarza prąd chodzi mi dokładnie czy stały czy zmienny bo doszły...
Witam, piszę ponieważ spotkał mnie duży problem. Jestem posiadaczem Kawaski GPZ 500s z 1992 roku. Moto normalnie jeździło i ładowało. Jakiś czas temu popękały magnesy w kole magnesowym, cewki trochę się powyginały i obtarły. Wmontowałem nowe koło, cewki zostawiłem. Odpalam, sprawdzam ładowanie i jest...
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest...
Witam , rozebrałem regulator od er5 i moim oczom ukazały się jedynie 3 blaszki i o znikomym oporze, były odpowiednio tylko połączone przewodami. Ktoś wie co to za kosmiczna technologia :) ? Spodziewałem się elektroniki. Zasada działania tego regulatora ?
Dziś założyłem nowy alternator i ładowanie wróciło do normy. Dodam jeszcze że jak tylko odpaliłem motor po pierwszym remoncie i gdy zobaczyłem że ładowania brak to żeby zjechać do domu od szwagra odpiąłem wtyczkę z regulatora i to go chyba uratowało. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Piotrek.
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło")....
Po pierwsze zx12 nie posiada kontrolki ładowania...to co opisujesz to kontrolka FI czyli kontrolka sygnalizująca błąd jeśli takowy występuje.Na 95% obstawiam koniec szczotek w rozruszniku miałem podobnie w mojej 12 problem występuje bardzo często trzy juz spodkałem z tym problemem i wymiana szczotkotrzymacza...
Faktycznie miernik pokazywał źle, nie brałem tego wogóle pod uwagę ponieważ całkiem niedawno go kupiłem. Okazało się że ładowanie jest w porządku tylko akumulator jest słaby. Dziekuję za pomoc.
Witam. Problem rozwiązany. Okazał się prostszy niż przypuszczałem. Pomogła (co dla mnie było wręcz absurdalne) wymiana akumulatora. Ładowanie książkowe 14.6 V przy długich światłach i obrotach 4000. Dziękuję za poświęcony czas. Pozdrawiam
Kolego jak koledzy pisali może słabe reulatory, ale ja też bym sprawdził czy coś nie pobiera za dużo prądu i alternator ciągle ładuje max miałem kiedyś tak ze grzałka od gaźnika w moto strzeliła duzo A pobierała i cyrki były z ładowaniem 2 regulatory poszły potem altek po wywaleniu grzałki było OK
Witam mam problem z klf 220 mianowicie brak ladowania bylem u dwóch specow od napraw motocykli ale nie chca sie podjac naprawy mowiac ze ktos dobrze namieszal w instalacji.mianowicie ze statora wychodza 4 przewody 2 ida na cewke wn pozostaja 2 żółte.pytanie czy w obydwu przewodach żółtych powinien byc...
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i...
Witam Uszkodził się zasilacz do deski elektrycznej Kawasaki. Sprawdziłem miernikiem prąd na wejściu jest, ale na wyjściu brak. Kontrolka ładowania się nie świeci. Czy zasilacze tego typu posiadają bezpieczniki i czy naprawa jest możliwa? Czy musze szukać nowego?
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator...
Mam problem z hulajnoga kawasaki. Po podłączeniu ładowarki na zasilaczu zapala sie czerwona dioda która sygnalizuje ładownie. Po kilku godzinach powinna zaświecić się zielona oznaczająca że akumlatory (2x12V/ 4.5Ah) zostały naładowane. Niestety po około pół godziny dioda zaczyna migać na ładowarce -...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA [url=]Service Manual Kawasaki Z1000 (2003-2006) j.angielski [url=]Kawasaki KMX 125 A1/B1, A2/B2, A3/B3 Service manual KTM [url=]Książka użytkowania do motocykla KTM SX-F o pojemności 250 i 450 w języku angielskim. [url=]Książka użytkowania do motocykla...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie...
Witam. Znajomy w motorze Kawasaki miał używany akumulator, który szybko stracił swą pojemność. Potem znajomy zakupił akumulator Varta (suchy bez elektrolitu, w domu uzupełnił elektrolitem), który po krótkim okresie wykazuje uszkodzenie. Akumulatory są ładowane prostownikiem ze stabilizacją i ograniczeniem...
Zrobiony prze zemnie regulator popsuł się, uszkodzony okazał się mostek. Zdiagnozowałem sam układ z tyrystorami, który zwiera do masy nadmiar napięcia ( przez podpięcie do każdego "modułu" osobno przewodów zasilacza regulowanego, plus do przewodu twornika, minus do masy, i zwiększanie napięcia aż do...
Czyli jak rozumiem ta część projektu jest już zamknięta. Czy może są jeszcze jakieś problemy? Tak zamknięta, problemów nie mam ale nie eksploatowałem przetwornicy dłużej niż godzinę więc nie wiem co by było dalej. Wprowadzałeś jeszcze jakieś zmiany w stosunku do ostatniego schematu zamieszczonego...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze...
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć...
Witam Wszystkich Mam traktorek Etesia Hydro 80, silnik Kawasaki 16 koni, 2 cylindry Zauważyłem już drugi raz pewien problem w tych samych okolicznościach. Po wlaniu paliwa do prawie pustego baku - po chwili dławi przy wyższych obrotach, nie zależnie czy mam załączony nóż do koszenia czy tylko jadę...
Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...