Podał byś jeszcze jaki to model tej Kawasaki? Resztę można sprawdzić przykładowo jak poniżej.
Ok juz wiem jaką wersję masz 1. Odepnij + amulatora 2.Wyjmij tą mniejszą wtyczkę ze sterownika 3. przekręć stacyjkę na on 4, Zmierz i podaj oporność pomiędzy przewodem + z odpiętego aku i przewodem szarym małej wtyczki
To ja dodam może to pomoże.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
kubaborys napisał: Czy kąt przykręcenia stojana ma znaczenie? Teoretycznie da się go obracać co 120 stopni... Oczywiście, że ma znaczenie. przecież zapłon musi być w odpowiednim punkcie chyba, że impulsator jest na zewnątrz koła magnesowego. A co z kablami, przecież ich droga określa położenie podstawy magneta. Czy mierzyłeś rezystancje cewki ładującej...
Może na początek lakier V66.
G/BK - masa Analizując schemat wnioskuję, że podanie masy na ten styk modułu/ kabel powoduje właśnie brak iskry (poprzez diody w junction box stopka boczna, neutral switch) Sprawdź czy iskra się pojawi gdy nie podłączysz tego kabla
Nijak. Pomoc na tym forum mija się z celem
A czy przypadkiem nie ma tam immobilizera
Za małe napięcie pod czas rozruchu rozrusznikiem .
Witam. Mam problem z Kawasaki KX 1986. KX zgubił iskrę. Wymieniłem cewkę i iskra jest tylko wtedy, gdy naciskam co 1 sekundę killswitcha. Nie wiem, co może być tego powodem.
Sprawdź może jeszcze akumulator, może iskra jest słaba.
Witam, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej do mojego motocykla Kawasaki ER6N 2008. Mam problem z iskrą po zmianie złącza głównego.
Jak by impulsator, moduł i cewki były dobre to iskra by musiała być, któryś z tych elementów jest uszkodzony.
Dzięki chłopaki za odpowiedzi . Motorek ma iskrę :):) i to strasznie mocna. Założony został patent kolegi od Jawki i powiem szczerze ;p spisuje się i elegancko działa . Dziękuje wszystkim .
Zdjąłeś fajki ze świec.. i jak dalej sprawdzasz iskrę?
Posiadam Kawasaki ZX-10 Tomcat nie wiem ktory rok ale raczej 90. Składam elektrykę na nowo od podstaw i nie mogę złapać iskry . Nie mam czujnika stopki bocznej i licznika. Na krótko połączyłem kable od czujnika stopki bocznej i od sprzęgła oraz od czujnika luzu. I dalej brak iskry. Wymieniłem na nowo moduł,czujnik położenia wału , cewki, świece i dalej...
Witam posiadam kosiarke John Deere z silnikiem kawasaki fc420v. Kosiarka nie ma iskry kupiłem nową cewkę ale to nie pomogło. Odłączenie kabelka od cewki też nie działa. Cewka generuję mały prąd . Ale jest za mały żeby wytworzyć iskrę na świecy. Jakieś pomysły co może być przyczyną ?
Obstawiam moduł dość często padają
Dziwne, bo ja znalazłem w 26 sekund. Może napisz, jak szukałeś...
Moto pali, winne było koło magnesowe.
Sprawdz czujnik indukcyjny od CDI. Następnie masa, +, czy przewody nie są luźne. Tu powinna być prosta instalacja
Świeca i zawory sprawdzone ,strzela w tłumik i na zimnym na ssaniu ma wysokie obroty ,może to coś z gaźnikiem,a z tym wypadającym zapłonem to tak jest jakby na chwilę nie było iskry bo gasnie
Witam kolegów i proszę o radę. W traktorku John Dere XR75 silnik Kawasaki padła cewka zapłonowa, zapłon taki jak w kosiarkach, więc wsadziliśmy cewkę z jakiegoś Brigssa na próbę. Niestety iskry brak nadal. Ponieważ oryginalna cewka do tego silnika kosztuje w okolicach 500zł (sic!) padło na moduł od chińczyka zasilany z aku taki jak tu https://obrazki.elektroda.pl/4908871400_...
Odległość modułu od koła magnesowego 0,2, brak śladów pęknięć, a bez fajki też jest brak iskry - wcześniej sprawdzałem
Witam mam problem z Kawasaki klx 650 kupiłem nowy moduł bo nie było iskry po podłączeniu nowego modułu okazało się że iskry dalej brak. Lecz gdy kręce silnikiem i klikam guzik od gaszenia off on iskra się pojawia co jakiś czas Przycisk sprawdzałem działa prawidłowo
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
dzisiaj znowu cały dzien i nic dalej nie ma iskry nowa cewka pokazywała 12.65Ω to juz chyba dobrze . na kole magnesowym jest magnes przykrecony dwoma srubami odkrecilem ta blaszke osłonowa i zobaczylem ze magnes jest pekniety czy to moze miec jakis wplyw? jakie dzialanie maja te cewki pod kolem magnesowym wychodza z nich dwa kable i ida do regulatora...
WItam, mam następujący problem. Moto przykładowo odpalam, wsiadam i jadę, jedzie super. Po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna się dławić, nie przyśpiesza i wreszcie gaśnie. Nie chce odpalić, lub odpali ale jak się doda gazu to dusi się. Po odczekaniu kilku minut nagle odpala normalnie i jedzie elegancko aż po kilku kilometrach znowu dusi się i gaśnie....
Wiatam mam pytanie jaka powinna być oporność cewki i jaki powinna być grubość drutu bo kupiłem drut 0,3mm i wyszła mi oporność 2,4 oma i iskry brak
Jak ma sie kompresja? Sprawdz jakie sa iskry przy zimnym silniku.
Ciągłość jest napewno, sprawdzałem to ja i elektryk, tak samo jak i zasilanie-dochodzi w momencie kręcenia spada do poniżej 10v ale to normalne moim zdaniem. Czyli mówisz że zmieniać moduł Dodano po 1 Tylko dziwi mnie to, że nie było iskry a teraz jest ale tylko na jednej świecy, jak to wyjaśnić
założyłem 2 moduły i na obu jest to samo. kabel do gaszenia musi pulsować do masy, bo jesli zetkne go na stałę do ramy lub jest nie podłączony to iskry nie ma w ogule. dopiero gdy pomiędzy tym kablem a ramą pojawi się iskra to i jednocześnie na świecy.
On ma jeden czujnik lecz podmieniłem go już 2 razy. Iskry nie ma gdy silnik jest gorący na 2 cylindrach na środku na gorącym załapuje ale nie ma siły wejść na obroty i utrzymać ich stabilnie.
Witam, pytanie może trochę z innej beczki, czy wie ktoś jaki powinien być luz zaworowy w lx176 ? Ogólnie problem jest że ciężko pali na ciepłym to już wcale, Albo czy może być coś jeszcze innego winne, bo jak próbuję się odpalić to tak jakby coś blokowało silnik, jest tam jakiś odprężnik jak w Brighton'ie ? Dzięki z góry i pozdrawiam Dodano po 1 Dodam...
Witam mam problem mianowicie posiadam kx 125 z roku ok 1987 (niby stare ale chodzila do samego konca) wszystko bylo ok gdy nagle zgasl patrze brak iskry wiec sprawdzam po kolei i sprawy maja sie tak:z cewek na statorze wychodzi napiecie ale nie wielkie natomiast z modulu owszem wychodzi juz napiecie ok 11V no zalezy jak mocno sie kopnie ale co dziwne...
Witam mam taakie pytanie czy da sie wymienic generator bez wyjmowania siknika w Kawasaki ultra 150 poniewaz nie ma iskry ?
Nie dawno kupiłem kawasaki ltd 550 z 81 r i juz są problemy, paliwo dociera,iskra niby jest, a pracy brak, co dziwniejsze raz zapalił, ale juz mu się odechciało :( posiada 2 cewki dwu biegunowe i zauwarzyłem ze gdy jeden kabel WN wyjmie się a drugi zostanie na swiecy to z tamtego pustego wyjscia strzelają iskry i co dziwne cos tam silnik zaczyna łapać,...
Tak, kawasaki el 250 https://obrazki.elektroda.pl/2428749700_... https://obrazki.elektroda.pl/5746674800_... Cała instalacja i układ zapłonowy. Cewki i świece sprawdzane kilka zestawów. Impulstor nie ruszany. Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/3620529000_... Nie wiem czy dobrą opcje wybrałem na...
Witam, wracam do tematu bo nie wiem co może być nie tak że na jeden świecy nie ma iskry ,cewka sprawna bo prąd wychodzi a jak połacze kabelki między cewka a przerywaczem do gubi napięcie i ,nie wiem może być zwarcie jakieś,czy wina czegoś innego gdzie szukać przyczyny ?
Witam mam taki sam traktor i mam pytanie czy sprawdzałeś przed rozebraniem czy jest iskra na świecy lub fajce , czy paliwo dociera do cylindra? A może już jest naprawiony? Jesli nie zacznij od iskry i paliwa to można coś wykluczyć
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Jeśli kosiarka nie ma już gwarancji. To można sprawdzić odległość cewki zapłonowej od koła magnesowego - jeśli będzie za duża to nie będzie iskry lub będzie przerywało. Druga sprawa do świeca zapłonowa - musi być wyczyszczona i wyregulowana przerwa na elektrodach (ewentualnie kupno nowej). Kolejna rzecz to paliwo - jeśli było kiepskiej jakości, to mogło...
iskry nadal nie ma . :( Dodano po 50 A przed tą rozbiórką motocykl palił od rysa ... :(
Witam. Dzięki Ciz. Ale to jest moduł zapłonu do motoru Kawasaki i to oznaczenie jest na scalaku.
Witam. Orientuje się ktoś jak sprawdzić cewkę, moduł i impulsator? Mam coś rąbnięte, bo nie daje iskry na świece i nie wiem jak sprawdzić. Motor: KX 125 1994 r. https://obrazki.elektroda.pl/6989001300_...
Witam mam problem z iskrą w moim motocyklu. Po remoncie i złozeniu kx niema iskry. Probowałem wszystkiego i nic nie pomaga. Kx stał przed remotem rozebrany przez pare miesiecy ( brak czasu na naprawe) wczesniej wszystko grało, a po zlozeniu niema iskry. Sprawdziłem zapłon cewke i wymieniłem moduł zapłonowy ale nadal nic prosze o pomoc bo sam juz niemam...
Witam, też obstawiałbym niewłaściwy skład mieszanki albo źle dobraną wartość cieplną świecy. Albo za mało powietrza w kołach, tak gdybać to sobie można bez końca. Spróbuj podmienić cewkę zapłonową, możliwe że ma zwarcie w uzwojeniach. Z podmienianiem świec też można próbować na jakieś o większej wartości cieplnej, wrzuć może F95Super Iskry i zobacz...
iskry kawasaki gaźnik kawasaki kawasaki instalacja
podłączyć cyrkulacja prędkość łopata wiatr regulator elektra
Jak zakodować stacje radiowe w tunerze? Moc silnika pralki Polar - szczegóły i modele