Tak jak w temacie, gdzie dostanę uszczelniacze zaworowe do silnika Kawasaki Fh580v 19km v2? Muszę je wymienić bo silnik dymi na niebiesko i widać że są zużyte. Pozdrawiam.
Cześć wszystkim. jestem posiadaczem silnika kawasaki o numerze KZ 250 AE i nie mogę nigdzie wyszukać żadnej fotki tego typu. Jest to dwu cylindrowy z napędem na pas. Ogólnie mam problem ponieważ mój kolego "mało mądry" podpiął go do akumulatora samochodowego i zawatował bezpieczniki aby mu nie popaliło. Teraz nie mogę go odpalić. Nie ma iskry, a dokładnie...
Witam Jestem w trakcie remontu silnika i poszukuje serwisowki do Kawasaki KZ 250A Jeśli ktoś ma, to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam i z góry dziękuje.
Witam posiadam motocykl marki Kawasaki Z 1000 rocznik 2005 i od jakiegoś czasu gdy jadę z prędkością powyżej 100 km na godzinę silnik zaczyna żabkować i szarpać jak by chciał zgasnąć ale jak zredukuje na niższe biegi to wszystko jest w porządku silnik na biegu jałowym ładnie pracuje i wkreca na obroty ładowanie też ma w porządku bo sprawdzałem.Jak to...
Jest sobie quad Kawasaki silnik V2, ale to mniej istotne bo pytanie generalne. Są tam 2 gaźniki Keihin typu membranowego. Problem jest słaba moc, nie wkręca się na obroty dodatkowo strzela w wydech przy zejściu z obrotów oraz strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu. Sedno sprawy: po zdjęciu airboxa gdy widoczne są przeloty w obu gaźnikach, gdy dodaję...
Witam. Posiadam kawasaki kmx 125. Silnik w bardzo dobrej kondycji. Problem jest taki ze na 6 biegu obroty dochodzą tylko do 8tys obr. Na pozostałych normalnie do 10 tys się kręci ale zapinam 6 i tylko do 8tys. Leci wtedy do 100km/h. Czy jest to zablokowany modol czy jakaś inna blokada? Napewno nie jest to brak mocy bo dzieje się tak niezależnie czy...
20810235 silnik waży ok. 15kg, skrzynia 25kg piasta z półosią 4kg opony z felgą 23kg alternator 4kg akumulator 10kg sprzęgło Dodano po 4 20810242 NIE MOŻNA nie jestem zbytnio przekonany do chinskich silników silnik do typowego ,,przeciętniaka,, był by ok ale do mojego sama to raczej nie bo po prawdę mówiąc dziadostwo i łatwo się zaciera przy dużym...
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
Ja tam nie jeżdżę po polach ani na południu kraju,ale mogę powiedzieć że temperatura i wilgotnośc mają znaczenie do osiągów silnika.Np. jak pomykam swoją Kawasaki w upalne dni to już mnie to nie robi.Któregoś jesiennego poranka jadę,to tak jak by z ET-91 zatankował V-Power,aż sam się zaczynam bać... :-)
Witam, Mam do wykonania projekt który docelowo stanie się(mam nadzieję) pracą inżynierską. Mam co do niego kilka wątpliwości, gdyż jestem w początkowej fazie jego wykonywania(planowanie, załatwianie części). Zarys ogólny Chce wykonać sterowanie pozycjonerem, który współpracować ma z robotem firmy Kawasaki. Właściwie to robot powinien sterować całym...
Witam. Ostatnio nabyłem motor Kawasaki El 250 z rozebranym silnikiem. Chciałbym jakąś stronę z której mógłbym dowiedzieć się, jak ustawić rozrząd w tym motorze? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Witam Po włączeniu zapala się na czerwono i miga dioda w podeście. Kalibracja - deska jej nie przechodzi, po próbie kalibracji znów zapala LED w podłodze od prawej strony na czerwono, po zamianie żyroskopów sytuacja identyczna. Same żyroskopy działają i poprawnie sterują silnikami, jak sprawdza się je indywidualnie. Ale kalibracji deska nie chce przejść...
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Ale ja to wszystko mierze na wylaczonym silniku. Uruchomienie go jest aktualnie niemozliwe, poniewaz w polowie jest rozebrany :) Pamietam ze na wlaczonym byly identyczne objawy. Co ma do tego alternator? Przeciez to jest niezalezny obwod, wystarczy sam akumulator. Alternator jest sprawny, akus jest ciagle naladowany.
A czemu akurat chcesz diesla wkładać , włóż szlifierke z hondy lub kawasaki. Przynajmniej pojeździsz sobie, a nie będziesz wiecznie umorusamy ON-em. I chmurą czarnego dymu z tłumnika.
Udrożnij dokładnie wylot spalin i sprawdź, czy tłumik nie jest "zabity" nagarem. Przedmuchanie gaźnika może być niewystarczające, może trzeba go rozebrać i zweryfikować przeponę. Sprawdź, czy korek zbiornika paliwa ma drożny otworek odpowietrzający. Może zabrudzony jest filtr paliwa znajdujący się na końcu rurki paliwowej w zbiorniku paliwa (smok)....
Witam, przymierzam się do wymiany sprzęgła w Kawasaki ZX6R9F 2009r na sprzęgło z modelu 2017. W nowszej wersji zastosowano sprężynę juddera w przekładce tarcz sprzęgłowych, oraz zmieniono wewnętrzny "zabierak" sprzęgła dokładając 1. ZX-6R R9F 2009 2. ZX636EJF/FJF 2017 ale oprócz kosza zauważyłem, że została zmieniona tez pokrywa sprzęgła, silnika. W...
Tranzystory sterujące sprawdzone pod kątem przebić nic podejrzanego miernik nie wskazał, chyba że jest jakiś tranzystor sterujący przegrzany i niewłaściwie pracuje. Nie słychać w buzerze żadnego pisku przy podłączaniu ładowarki, wcale niema reakcji. Po włączeniu power zapala się kontrolka stanu baterii i czerwona migająca power, przy nacisku zapalają...
Witam, mam motocykl kawasaki kx 420 2-takt chłodzony powietrzem, z roku 1981. Mam uszkodzony tłok,tak się posypał ze nic z niego nie zostało. Szukam informacji o tym silniku-wszystko o tłoku do tego modelu. Nie mogę dostać nowego, wiec chce dorobić ale nie posiadam starego na wzór. Czy ktoś ma jakieś informacje co do tego tłoka, szczegółowe wymiary,...
Albo przechodzi przez gaźnik (wchodzi jednym króćcem a drugim wychodzi, albo jest przykręcane do gaźnika przez specjalną złączkę w kształcie litery U. Brak podłączenia podgrzewania gdy jest ciepło nie ma wpływu na prace silnika.
Witam posiadam kawasaki kx 125 z 2005r otóż mam z nim pewien problem od jakiegoś czasu zaczeło mi się wylewać paliwo z gaźnika wężykiem z komory pływakowej więc kupiłem zestaw naprawczy do gaźnika i wymieniłem zaworek iglicowy,gniazdo zaworka oraz wszystkie dysze,a paliwo jak sie lało tak sie leje nadal wiecie może co jest przyczyną? I jeszcze jeden...
... do kierunkowskazów doprowadzenie żółtym kolorem ( każdy osobno). Sprawdzałem też na innych schematach w sieci i jest podobnie . Producent nie dołaczył ani nie wspomina o dodatkowych diodach w układzie. Instalacja motocykla jest ok, wszystko działa prawidłowo , kierunki właściwie świecą bez alarmu i z podłączonym alarmem . Jedynie nie odpalają jako...
Włącz amperomierz w obwód akumulatora (np. między minusowy zacisk a przewód masowy) i sprawdź natężenie prądu pobieranego z aku po włączeniu zapłonu. Drugim miernikiem sprawdzaj napięcie między: plusem i minusem aku, między plusem aku a masą silnika. Podaj wartości.
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam serdecznie. Posiadam motocykl Kawasaki KZ 550 A1 1980r., byłem zmuszony do wymiany regulatora napięcia, jednak nie ma możliwości dostania regulatora do tego modelu, kupiłem więc regulator od nowszego modelu z 1981r. różni się on tym, że posiada jeden przewód więcej. W starym regulatorze występują 2 żółte przewody (podłącza się do nich przewody...
Witam Potrzebuję korbowód do silnika spalinowego Kawasaki FC290V (pochodzącego z John Deere RX75) czy ktoś wie gdzie można taki dostać ? Jedyne jakie widzę to wysyłkowo na ebay-u za ~250PLN z wysyłką używane. Nowe po $73 plus wysyłka z USA. Miło by było dostać w naszym kraju i ograniczyć koszt wysyłki. Dane typu wymiary zdjęcie będę miał dopiero po...
Kawasaki ER5 2002. Na różnych postach znalazłem różne informacje na temat rezystora w obrotomierzu. Moje 2 rezystory maja razem 35omów co wydaje się być poprawne. Problem polega na tym, że po podłączeniu obrotomierza do motocykla i przekręceniu kluczyków rezystory się grzeją do tego stopnia, że zaczynają dymić, przez co bałem się odpalić silnik i sprawdzić...
Witam wszystkich. Problem brania oleju w mojej kawasaki - no bierze lecz nie jednostajnie , tylko kiedy chce kawasaki 1981r stan licznika 43 tys ? olej motul3000 silnik pracuje równo i jest szczelny brak wycieków mam pytanie czy da się wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy jeśli chodzi o pierścienie olejowe , wymiar tłoka jest 67,4mm...
Witam , Kupilem wczoraj motor Kawasaki ZR 750f z 2003 roku od pierwszego wlasciciela z ksiazka obslug i pisemna gwarancja na zwrot pieniedzy jezeli silnik ,skrzynia biegow sa niesprawne ,aktualny przebieg 23300 km, motor przestal dwa lata w garazu u niego i od ostatniego przegladu zrobil 150 km. Po niemoznosci odpalenia u klienta na paliwie ktore mial...
Nie pamiętam w jakim modelu Kawasaki, ale jest czujnik zużycia lub wibracji paska napędowego, coś w tym stylu. Wymagany jest reset kontrolki, inaczej silnik jest blokowany na niskich obrotach. Opis powinien być w instrukcji serwisowej.
Strzałki równo z głowicą. tak przynajmniej jest w kz440. Zakręć minimum dwa pełne obroty silnika ,i jeśli nic nie blokuje , stuka ,powinno być oki
Tak to sobie wszystko przemyslalem ( nioekiedy mi sie zdarza myslec :) ) moze ten pomysl z silnikiem od malucha niejest zly ale poszukalem dalej tchniony maluchem z dislem ktorego kiedy mieli budowac i odnalazlem ta firme ktora miala dostarczac tamte silniki i znalazlem na tamtej stronie dwa silniki diesla podaje adresy i teraz mam takie pytanie bo...
Witam No i nic nie wymyslilem.Zmienilem wszystkie kondensatory i diody - nadal bez zmian. Opisze ktore przewody gdzie ida bo na schemacie tego nie ma. Czarno-biale zasilanie , gaszenie po przez zwarcie do masy Balo-zielony , czarno-żółty masa Pomaranczowy-do cewki WN Bialo-czerwony z impulsatora Najdziwniejsze jest to ze motor nie reaguje na opoznianie...
Z powodu braku dostępnych używanych obrotomierzy kupiłem używany obr. od silnika 4T jednocylindrowego. I chcę go zamontować do 2 cyl. Do obrotomierza wchodzą 3 kable: prąd, masa i sygnał, Oznaczenia kolorów nawet się zgadzają, ale jak podłączyłem nowy obr. to wskazuje obroty 2x wyższe. Kondensator główny (tak mi się wydawało) to 1000uF. Podłączyłem...
witam gdy silnik moto jest zimny , wszystko jest cacy. Gdy się trochę zagrzeje to brak jest ładowania. Wymieniałem regulator napięcia i to nie to. Może ktoś ma jakiś pomysł. Dodam,że to motocykl , prądnica pracuje w silniku na wale korbowym (koło magnesowe) , a wszystko chodzi w oleju.
Witam. Mó problem polega na tym, że po wymianie koła magnesowego(wcześniej poodklejały się magnesy) nadal nie ma ładowania akumulatora. Na zapalonym silniku jest max 7,5V. Regulator był już zmieniany - dalej to samo. Na wyściu z alternatora na 3-ch fazach w stanie spoczynku jest 1,4ohma. Po zapaleniu silnika zmienne napięcie mierzone między fazami jest...
Dziękuję koledzy za pomoc. Jutro postaram się zamontować alternator do motoru i zdam relacje jak pracuje. Zastanawiam się jeszcze jakie minimalne obroty może potrzebować ten alternator. W junaku wolne obroty maja ok 900 obr/min. Napęd alternatora jest zrealizowany ze studni prądnicy więc na wałku alternatora powinno być ok 1100 obr/min. Czy takie obroty...
Mierzyłem cewki bezpośrednio na końcach uzwojeń, ale nie wyciągałem bo aby wybudować uzwojenie musiałbym wyciągnąć silnik. Jest to przejście do masy. Na podpiętym oryginalnym regulatorze pomiędzy fazami jest napięcie zmienne ok 10-11 V podłączyłem na próbę ten nieoryginalny uszkodozny regulator od YAMAHY jak się okazało daje on napięcie w okolicy 14...
Z mojej strony to nie radze ustawienia iglicy najniżej bo łatwo silnik zatrzeć. Doświadczenia po 10 latach kartingu. Silnik widzę że albo na membranach albo stawidle. Na zdjęciu świecy ewidentnie widać że jest ona zalana. Jeżeli nie znasz się na silnikach dwusuwowych to polecał bym oddać go do serwisu na regulacje bo takie kręcenia przy gaźniku i dozowniku...
a czy da radę wyciągnąć bez wyjmowania silnika?
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Na forum, do którego podałem link też nie mogli Ciebie zrozumieć (pisownia). Naprawa takiego silnika wymaga pewnej wiedzy, której Tobie brak. Jeżeli chcesz to tu jest licząca 400 stron instrukcja serwisowa do Twojego motoru, jest tam wszystko opisane.
Gratuluje pomysłu z odłączaniem akumulatora przy pracującym silniku. Żeby się nie rozpisywać: to wręcz kretyński pomysł. Szczególnie przy alternatorze ze stałą magneśnicą. Grozi to "tylko" niekontrolowanym skokiem napięcia i co się z tym wiąże - uszkodzeniem regulatora napięcia, modułu zapłonowego, osprzętu elektronicznego... Ale mam też dla ciebie...
Polska instrukcja obsługi kosiarki Kimboshi z silnikiem kawasaki TJ27E.
Podejrzewam ze odswiezam temat, ale ja mam er 5, ktore ma ten sam silnik i gazniki tez... u mnie benzyna przeciekała do oleju. Po postoju zimowym przybylo z pol litra oleju albo i wiecej. Ogólnie to jak motocykl stał tydzien to rósł poziom oleju i momentalnie zmniejszal sie po przejazdzce. A gazniki byly dobre. Winny okazał się zmielony (bo inaczej...
Witam rozrusznik sm-8208 jest większy od sm-8202 i nie dopasujesz go u siebie ja kupiłem właśnie i różnice to długość, obwód kołnierza i wielkość zębatki. Nadzieja jest taka ze najprawdopodobniej dopasujemy od kawasaki ZR-7 rozrusznik jak sprawdzę to potwierdzę :D Witam ponownie okazało się tak jak podejrzewałem sm-8208 wymienia sie na rozrusznik od...
Podstawowa sprawa- jesli pekl jeden tlok to zapewne zostal wymieniony na uzywany, wiec wiadomo gdzie przedostaje sie olej-pomiedzy zuzytym cylindrem a zupelnie inaczej zuzytym tlokiem i pierscieniami, tzn dotartym do innego cylindra w innym silniku.. Po drugie tak jak ktos juz wspomnial, na pewno w leciwym silniku chlodzonym powietrzem uszczelniacze...
Witam. Mam na imię Wojtek. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc jeśli nie ten dział to przepraszam. Przechodząc do mojego problemu. Kupiłem Kawasaki KLR 250 1990 Cross Nie ma wcale podłączonej elektryki, z silnika wychodzi 7 kabli, są ucięte i poza tym niema innych kabli, oprócz cewki i modułu. Moduł jest odłączony bo jest wtyczka Prosił bym...
Czym to było mierzone? Wygląda jak opowieści o smoku wawelskim. Czysta bzdura! Wejdź na stronę jakiegokolwiek producenta łożysk. Znajdziesz tam zalecenia odnośnie pasowania wałka do otworu w pierścieniu łożyska. Przy tych średnicach są to mikrometry! Żadne łożysko nie wytrzyma wcisku 0.3 mm !!!! Ciekaw jestem jak udało ci się wcisnąć czop wału?????????...
Witam wszystkich, mam problem z kawasaki z 250. Robiłem remont silnika i nie mogę go odpalić, świece są zalane, kompresja jest,iskra jest , a zapłon raczej dobrze ustawiłem na znakach. Na wale na F a górny wałek jest w poziomie przecięcia, tylko nie wiem jak z platynkami, może tu kwi problem, albo gaźniki. Pozdrawiam.
Trudno powiedzieć na odległość... Jeżeli kable zostały przypadkowo przecięte, to ich ponowne podłączenie powinny załatwić sprawę, natomiast jeśli kable były poprzecinane, a silnik uruchamiał się bez immo, to zapewne centralka jest zupełnie odłączona od instalacji silnika, wówczas podłączenie ponowne kabli nic nie da...
Witam, jako ,że jestem mało obeznany technicznie w takich sprawach, muszę prosić was o pomoc. Sezon się zaczyna (choć dla niektórych już trwa) więc wymiana oleju potrzebna. Motocykl - kawasaki en 500 z 1990roku- silnik jak w popularnym gpz 500. Według producenta olej powinien być: SAE 10W40, 10W50, 20W40 or 20W50 Zalanym z tego co wiem castrol magnatec...
Nie odpowiedziałeś na pytanie na temat przeróbki połączeń cewek zasilających CDI! Coś pisałeś o wadze kierunku nawijania tych cewek, ale wciąż nie zrobiłeś tego co proponowałem! Pomiary indukcyjności to potwierdzają. Zrób to proszę. To naprawdę zajmie niewiele czasu w stosunku do tego, który już straciłeś. Druga propozycja. Trzeba zająć się impulsatorem....
Witam Może być jeszcze wina oleju - inna jakość i lepkość niż zaleca producent też może coś takiego robić. Co do szarpnięcia przy wrzucaniu jedynki przy staniu w miejscu, to jest to jak najbardziej normalne dla motocykli z mokrym sprzęgłem, gdyż nawet po rozłączeniu sprzęgła, tarcze jeszcze są sklejone olejem. Tym akurat się nie martw. Jeśli sprzęgło...
Instalacje układu ładowania przeleciałem miernikiem w celu wykrycia jakichkolwiek przerw na kablach bądź kostkach. Wszystko jest ok. Następnie przeszedłem do sprawdzenia regulatora napięcia (Electrex RR14 1003TR3) Użyłem do tego tak jak w serwisówce było: 3 akumulatory 12V i żaróweczke 12V i 5W. Są trzy kroki sprawdzenia. Pierwsze dwa kroki przeszedł...
Jest to silnik kawasaki Z250 1979-1982' Symbol A lub J numer oryginału kawasaki 161261042 VACUUM,VALVE cena w U.S troche duża,130$.
Moto chodzi jak zegarek szwajcarski, ale musiałem zrobić mu remoncik góry silnika bo wymagał już. Teraz chcę mu poprawić wizual. Wydechy dorobiłem sam z kwasuwki ,tylko muszę teraz pospawać. Potrzebne mi są nie zniszczone emblemaciki na bak i owiewki+ zaciski tłoczków chamulcowych.
Wiem że schemat by się przydał. Nauczka na przyszłość żeby nie kupować złomu. Wydaje się że wszystko jest podłączone. A co myślicie żeby wywalić» to wszystko i zrobić taki zapłon jak robią koledzy z innego forum : . Myślicie ze powinno się udać założyć takie coś w kawie bez większego problemu co o tym myślicie??
Witam, Tak jak napisałem w temacie interesują mnie światła pozycyjne w motocyklu Kawasaki ZX6R z 2003r, wersja USA. Takowych świateł w przedniej lampie NIE MA (wer. USA), w wersji europejskiej są. Chciałbym takie światła do mojej wersji (USA) zrobić, w lampie przedniej są zaślepki w miejscu, w którym powinny się one znajdować więc nie trzeba będzie...
Proszę o podpowiedź, gdzie można kupić pierścienie tłoka, do tego silnika?
Czyli tzw. odma. W większości japończyków silnik, sprzęgło i skrzynia biegów mają jedno smarowanie/chłodzenie bo i takę funkcję pełni olej. Często jest montowana chłodnica oleju. Uwaga! W takiej sytuacji trzeba używać specjalnych olejów! Są to oleje do 4T ze zmniejszoną/zmienioną ilością/rodzajem dodatków zmniejszających tarcie. Zalanie silnika zwykłym...
Dzięki za odpowiedzi, dzisiaj posprawdzałem co mi napisaliście. Bardzo oględnie opisałeś objawy usterki. Nie podałeś wartości napięć na aku przy różnych obciążeniach i RPM. A więc tak wszystko off - 12,4V wyłączony z chodzącym wentylatorem chłodnicy - 12,2V i powoli spada tylko włączony silnik 1400rpm -13,3V tylko włączony silnik 2000rpm - 13,87V silnik...
Witam. Panowie i oczywiście Panie, jak tylko jakieś tutaj są, proszę o pomoc. Trafił w moje ręce moduł zapłonowy z Kawasaki Eliminator z 1994 roku. Motocykl stał długo nie jeżdżony. Znajomy go kupił i po rozgrzaniu silnik gasł, tracił sterowanie na cewki. "Mechanik" doprowadził do tego że w tym momencie moduł nie podaje iskry przy kręceniu tylko po...
Witam, nie dawno zakupiłem Kawe 500 po małej kolizji na lewą stronę, do motorka zakupiłem instalacje elektryczną, ponieważ niektóre kable były poprzecierane. Problem polega na tym, że nie ma iskry. Sprawdzałem impulsator, cewki i moduł i wszystko w 100 sprawne. Silnik kręci, reszta działa ( migacze, klakson itp) tylko brakuje mu najwazniejszego ;p Co...
Witam Poszukuje serwisówki niezbędnej do remontu silnika dla modelu Kawasaki Jet Ski TS 650. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Używałem tez Husqvarna, tu są jednak problemy z serwisem. Prędzej z klientem... Podkaszarka powyżej 2KM :D Po za tym te Kawasaki nie reprezentują sobą żadnej doniosłości twórczej i nie mają nic wspólnego z technologią produkcji motocykli. Silnik podobno udany, reszta wizualnie jak w chińczyku i tam pewnie produkowana.
A co pierwszym pytaniem Błażeja??? Schemat to podstawa. Przecież sam pewnie nie potrafisz określic jaki masz układ zapłonowy a trudno znać i pamiętać wszystkie silniki i ich wersje pod tym kątem.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Sciagnij sobie serwisowke a na poczatek jakas ksiazke o podstawach mechaniki i sie podszkol bo jak widze brakuje ci elementarnej wiedzy na temat silnikow spalinowych, szybciej ten motocykl zepsujesz do reszty niz naprawisz..
Te elementy gumowe jako zamienniki nieosiagalne w Polsce. Można ściągać np ze Stanów ale nie wiem czy warto.. Spróbuj poszukać jakieś używane gaźniki Mikuni podobnego typu, niekoniecznie od GPZ-gumki powinny pasować. Co do dysz-znalazłem na szybko dane dla GT750/KZ750. Są to prawie bliźniacze silniki jak w GPZ jednak nie gwarantuję w 100% że dane regulacyjne...
Jak miło przeczytać taki post. :D Autor tematu powinien go docenić przez "pomógł". Wszystko fajnie, ale... jeśli do napędu użyć wałka zdawczego (obroty od około 700 do 7000) Raczej od 0,0 do 7000+x ! O ten x chodzi. Nie znamy "możliwości" silnika. W nowszych samochodach nie ma problemu. Sterownik silnika nie dopuści do "przekręcenia" silnika, więc konstruktor...
Witam, dodam coś od siebie z własnego doświadczenia. Jakieś1,5 roku temu w motorku YAMAHA PW 80 padła cewka. Szukałem odpowiedników, zamienników. Próbowałem dopasować od czegoś innego. Bez efektów. W końcu postanowiłem przewinąć starą. Znalazłem jej fabryczną oporność i zmierzyłem grubość drutu. Jako że drutu mam pod dostatkiem z cewek styczników pojawił...
Witam, mam problem z demontażem zaworów, dostałem od znajomego wymieniony wyżej wertykulator, nie odpalający. W komorze spalania jest dosłownie tona nagaru, w zaworach też, chcę wyczyścić. Niestety, nie mogę sobie poradzić z wyjęciem zaworów, przyłożyłem rurkę i biłem, zapinki nie puszczają, a boję się mocniej uderzyć, czy w tym silniku zawory wyjmuje...
Udało mi się go uruchomić, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, ale wszystkie było ok., wyjąłem także ten czujnik położenia, rozłożyłem, ale wszystko jakby ok., więc złożyłem ponownie, po czym podłączyłem wszystko do akumulatora samochodowego i okazało się, że rozrusznik zaczął kręcić mimo,ze kontrola nadal gasła, a podczas kręcenia rozrusznika migała...
Problem wciąż pozostaje. Spadek napięcie w granicach 10V. I na dobrze rozgrzanym nie kręci. A może tu wchodzić w grę na przykład zły dobór świec? Jak wyciągnąłem świece i okazało się że są nieźle upaprane. Wyczyściłem je i zrobiłem dwie przejażdżki, gdzie każda miała około 100 km. Po wyciągnięciu świece wyglądały następująco: Nadmienię jeszcze, że mam...
Witam ostatnio mam problem w mojej Kawasaki KX250F jest to motor z 2006r. full cross, oczywiście mowa o czterosuwie. Mam problem bo potrafi wypluć duże ilości oleju podczas jazdy odpowietrznikiem który jest nad skrzynią biegów i wychodzi z niego wężyk który jest skierowany do góry. Jaka może być przyczyna ze się tak zachowuje? Dodam ze z silnikiem nie...
Zmienić zębatkę tylnego koła na mniejszą , lub pędną silnika na większą - niestety , ale przy dużej różnicy - np o 3 zęby będzie odczuwalny spadek mocy - stanie się słabszy , ale szybszy.
Witam, mam na oku fajną Kawasaki Ninja zx6r z 1997 roku. W opisie sprzedaży pisze, że motocykl jest bez prawa do rejestracji, sądzę, że gdzieś brakuje dokumentów albo coś w tym guście(dokładnie jeszcze nie wiem). MYŚLĘ, że zakup samej ramy z dokumentami załatwił by sprawę. Pytanie moje to, czy pozostałe elementy tj. np. silnik, mocowania owiewek, kierownica...
Schemat znalazłem w drugiej pozycji z Google... Skoro nie działają Ci pozycyjne, ani postojowe, to radzę sprawdzić stacyjkę. Według schematu nie ma tutaj żadnej filozofii. Na postojowych muszą się świecić prosto z akumulatora. Jeśli nie stacyjka, to gdzieś jest przerwany przewód między stacyjką a resztą instalacji. Stacyjka jest umieszczona na półce...
Witam. Posiadam KAWASAKI KX 125 z 1985r. Dostałem go od znajomego który przywiózł go z Niemiec. Od samego początku jest w nim problem z iskrą. Jest tak że iskra jest w momencie wciśnięcia przycisku gaszenia. Kiedy kopie kopniakiem i jednocześnie pulsuje przyciskiem do gaszenia iskra się pokazuje. Zmieniłem już moduł, uzwojenie w silniku, cewki zapłonowe,...
Nie pali. Sprawdziłem kompresje i jest całe 2, 5 bara. Tyle w temacie. Przy takiej kompresji odpalenie silnika jest praktycznie niemożliwe lub wymaga sporej gimnastyki. Ale najpierw sprawdź drugim manometrem. I to że gładź cylindra jest w dobrym stanie to plus. To że nie ma kompresji może powodować np. źle dobrany rozmiar tłoka.
Witam problem polega na tym jak odpale skuter wszystko jest tak jak powinno silnik chodzi dobrze lecz jak wpływam i daje pełen gaz to dochodzi do 6-7tys i odcina moc i schodzi do 3 tys i tak skacze od 3 do 6-7 mając ciągle pełen gaz czym to może być spowodowane z góry dzięki za pomoc
"przy 4-5 (000?) obrotów napięcie na aku skacze do 14,20V więc teoretycznie ładowanie jest" - nie tylko teoretycznie ale ładowanie jest i wygląda na to że jest w porządku, to samo powie Ci mechanik. Można by dla pewności jeszcze sprawdzić wydajność ładowania, czy te 14,2V jest także przy włączonych światłach i innych odbiornikach prądu, i od jakich...
Witam juz panu Dodano po 2 czyli tak bo podłączyłem to wd schematu ale na krótko iii nic silnik kręcił ale brak iskry męczyłem się z tym pół dnia i nic brak iskry :( i rozebrałem to do zera wiec pan mówi zeby połączyć to ..... jak pan to widzi ?? ma pan zapewne większe doświadczenie Dodano po 4 podłączyłem alternator do regulatora , potem bezpieczniki...
Ale do obudowy ? Bo ogólnie na reglerze cały czas jest prąd z aku na tym białym. A iwszystkie pomiary na zgaszonym silniku?
Witam zainteresowanych Jak w temacie potrzebuję alternator do Kawy ER-6N, moje moto z roku 2007. Dla jasności sprawy tą część z cewkami naokoło co znajduje się pod lewym deklem w silniku motoru. Podaję nr tel. 604 891 714 Jarek
Witam mam pewien problem z kx 125 otóż od pewnego czasu zaczął mi przerywać na 1 i 2 biegu na niskich obrotach. Zauważyłem że nadmiernie dymi i pluje olejem z wydechu i wydaje mi się że pobiera olej z silnika bo jakiś czas temu zmieniałem olej a teraz zostało go tylko do polowy oczka. Chciałbym sie dowiedzieć co może być tego przyczyną.
Koledzy potrzebuję jak najwięcej informacji o Kawasaki VN200 schematy, budowa silnika, układ rozrządu, układ smarowania, blokady itp. itd.
B i M to oznaczenie zacisków prądowych - Battery (akumulator) i Motor (silnik). Nie mam pojęcie po co idą tam 3 przewody. Ok... schemat wyjaśnił: w obudowie przekaźnika jest też główny bezpiecznik zasilania. Przewody żółto-czarny i żółto-czerwony to sterownie cewki przekaźnika. Biały to wyjście zasilania za bezpiecznikiem. Z tego co widzę na zdjęciu...
Jaki jest kolor elektrod na świecach? kto czyścił gaznik? zapłon i reszta od niego raczej nic do rzeczy nie mają,problem leży po stronie paliwa, za mało za dużo to sprawa poziomu paliwa w komorze pływakowej( zaworek iglicowy sprawdż ,drożność dysz i srednice(są spec przymiary),szczelnośc połaczenia gażnik -silnik,ale do tego gażnik musi być zdemontowany...
Witam, Czy można wymienić cewki i kable wn na cewkofajki? W moim motocyklu zastosowane zostały cewki a dwa lata później w tym samym silniku cewkofajki. Moje przewody już mają spore przebicia a mam właśnie cewkofajki z nowszego modelu i kawałek instalacji. Pozdrawiam
Witajcie, borykam się z pewnym problemem w mojej kosiarce, rzuciła ona palenie. Znalazłem service manual do silnika KAWASAKI FC150V, kosiarka w wersji bez rozrusznika. Występuje brak iskry. Podejrzewam uszkodzenie cewki, którą mam w planach sprawdzić zgodnie z instrukcją, ale nurtuje mnie tzw. control unit (CU). układ sterowania, został podczas koszenie...
Witam, z góry przepraszam, jeśli zły dział. Potrzebuję pomocy przy wyborze kosy spalinowej. Właściwie jestem tylko pośrednikiem. Chodzi o kosę HARDER PNBC530KB z silnikiem Kawasaki TJ53E. Jest wystawiona w jednym z marketów budowlanych jako ostatnia sztuka ekspozycyjna za 1119,88 PLN. Pytanie moje, jako kompletnego laika, czy opłaca się w nią inwestować,...
Przepraszam, "literówka". interlock, to przewód brązowo-biały i ten też zwierałem do masy. Przewód czerwony nie ma połączenia do masy, ani fizycznie w stojanie, ani poprzez instalacje. Jest podłączony od cewki CDI do modułu. Stacyjkę również odpinałem, nawet ją pominąłem: Podpiąłem z instalacji tylko cewkę CDI + impulsator do modułu, oraz cewki WN podłączone...
Witam. Moto to kawasaki vulcan 1500. Dwucylindrowy silnik z 4 świecami. Problem w tym że intensywna iskra pojawia się tylko na jednej świecy i w dodatku na kilka sekund. Problem zaczął się od tego że pomylono bieguny, strzelił bezpiecznik no ale jak się potem okazało uszkodzona była dioda w skrzynce z bezpiecznikami oraz jakieś zabezpieczenie w module....
Witam, pozwolę sobie wznowić temat. Mam podobny problem z obrotomierzem w kawasaki er5. Obrotomierz w ogóle nic nie pokazuje. Napięcie masa i sygnał do niego dochodzą także to nie jest wina styków. Stawiałem w ciemno na diodę zenera i ja pierwsza wymienilem na Z18A. Na nowej diodzie po włączeniu zapłonu wskazówka pokazuje ~2000obr. Po odpaleniu silnika...
Witam wszystkich użytkowników. w czwartek pierwszy raz w tym sezonie uruchomiłem swoją kosiarkę. Wszelkie czynności serwisowe takie jak czyszczenie, wymiana oleju, filtra powietrza wykonałem przed zimą. Paliwo było wypalone do zera, zbiornik paliwa wyjęty i wypłukany. Po prawie pół roku po zalaniu nowym paliwem odpaliła od pierwszego szarpnięcia, jednak...
jak rozwiązała sie sprawa z silnikiem ? części były do zdobycia ?