może to wina iskrownika i aby go sprawdzić należy spróbować zapalić silnik i sprawdzić czy są przednie światła Akurat to bzdura, bo zasilanie modułu, jeśli AC, nie ma nic wspólnego z zasilaniem świateł. to dwa osobne obwody. Więc światła mogą być, a zapłonu nie. Pierwsz rzecz, odepnij przewód czarno biały od modułu i spróbuj odpalić. Jeśli zapali,...
Witam, Nabyłem ostatnio za dobre pieniądze skuter Keeway f-act 2T. Nie wiem co było w nim robione ale nie chce odpalić z rozrusznika (z kopniaka pali od kopa) Wykręciłem świece i niestety nie ma iskry kiedy rozrusznik kręci. Zastanawia mnie fakt ze po przełożeniu modułu z silnika 4T (ze skutera brata) iskra była. Niestety gdy kupiłem nowy moduł pod...
paliwem zalewa ja
Kolego gaźnik do przeglądu (udrożnia dysz i kanalików) i ssanie do sprawdzenia. Z uwagi, iż jest to silnik 2T, wskazanym jest sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz drożność tłumika. W razie konieczności podmień moduł.
Cześć, prawy gorny pin w module keeway RY50 DC zwany "wyłacznik" dziala tak jak w modułach AC czyli poprzez zwarcie z masą?
To jest odcinek wiązki ze złączem do opcjonalnego alarmu, zakończony wtyczką–zaślepką–zworką. W zasadzie nie masz czym się martwić, bo z przeciętymi przewodami skuter też będzie działał. Może być tylko jeden problem, ta zworka we wtyczce łączy stacyjkę z modułem, w przypadku przerwy w przewodach lub braku tej wtyczki–zworki nie będzie...
Sprawdź moduł zapłonowy- podmień .
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Masz dobre przeczucie. Może to być wina modułu CDI.
Bardzo często bywa tak że te moduły od nowości są niesprawne ,sprawdź czy na kostce 2 pinowej po podpięciu modułu odblokowanego nie ma masy na górnym pinie jeśli jest to wyjmij ten kabel i spróbuj odpalić może podczas produkcji pomylili przewody . Dlaczego wymieniasz moduł ? Na pewno jest zablokowany obrotami ? CDI to moduł który bierze prąd z akumulatora...
Wyżej było napisane. Podaje dokładniej: Iskrownik-KEEWAY: HURRICANE, RY8, MATRIX FLASH, FOCUS, FAKT ORAZ CPI: HUSSAR, KINGWAY: YAROX Moduł-CPI ARAGON ROMET 2T MODUŁ ZAPŁONOWY ODBLOKOWANY Regulator-KEEWAY FOCUS Zrobiłem schemat ale mam braki: Masa modułu? Masa impulsatora? Biały kabel od świateł? http://obrazki.elektroda.pl/1962497200_1...
Andzrej_55 Panie adreju przecież to ewidentnie blokada na module zapłonowym... Jeśli silnik miałby się rozkręcić do wyższych obrotów - odłącza zapłon. Jak odblokować zapłon? Pozostaje jedynie wymiana modułu zapłonowego.
polecam wymianę modułu kabelek różowy to se możecie w hurriganie czy innym keewayu czy kingwayu robić
Zablokowany moduł blokuje wkręcanie się na wysokie obroty.
Okazało się że aprilla ma włożony zapłon od keeway matrix ,skuter jeździł wcześniej na zwykłym module,to czemu teraz nie może jeździć?
Według mnie jest coś takiego jak by cewka nie dostawala prądu odchodzi do modułu myślę że może być to wina elektroniki co o tym myślisz Zakładając, że kabel WN ma iskre to na pewno cewka jest sprawna, jeśli jej nie ma to dopiero sprawdź cewke, a jeśli i ona będzie sprawna, to wtedy moduł zapłonowy.
gaźnik wyregulowany świeca wymieniona i moduł zapłonowy na odblokowany i jedzie 30kmh max a jak więcej gazu dodam dławi się
A czy nie był to moduł od quada, jedna wtyczka 5 pinów? Bo te silniki jako jedyne mają stały kąt. W silnikach 4T są stosowane moduły ze zmiennym kątem (przyśpieszanie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów), są to zazwyczaj moduły dwie wtyczki 2+4 piny lub moduły Baotian jedna wtyczka 6 pinów. W dwusuwach stosuje się stały kąt wyprzedzenia. Moduły jedna wtyczka...
Jeżeli masz możliwość podmienić cewkę WN to od tego zacznij. Może być również moduł lub impulsator ale to już jest mniej prawdopodobne. Powodzenia.
Zastosowany moduł do pojazdów z silnikiem dwusuwowym, zasilany z cewki CDI (np. Keeway Hurricane), rozwiązał problem.
Cewka zasilająca moduł to ta umieszczona na statorze. W CPI stosuje się zwykłe statory jak w innych chińskich skuterach 2T, nie rozumiem zdziwienia sprzedawcy/mechanika. Jakiego rodzaju moduł zapłonowy posiadasz? To jest moduł z dwiema kostkami, 4+2 piny (jak w chińskich 4T)? Takie moduły były stosowane także w Keewayu i chyba jeszcze w Sachsie SX1...
Poprzedni właściciel założył taki moduł: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-2t-sku...
Witam, mam problem z odpalaniem skutera (Keeway Fact Evo 50 ccm - 2012 rok - 2T), ogólnie jak ma iskrę, to pali na pół strzała - idealnie. Jednak problem pojawia się z uzyskaniem iskry, obstawiam moduł zapłonowy, po poruszaniu kablami i modułem za którymś razem udaje się odpalić skuter. Często jak postoi kilka godzin, ma problem z ponownym odpaleniem...
Witam. Posiadam pojazd jakim jest Derbi Gp1 Racing a zamontowany w nim silnik to nic innego jak P/G. Ten sam silnik znajduje sie w Gilerze Runner, DNA Piaggio NRG i innych. Skuter na zimnym silniku ładnie odpala i ładnie jeździ, ale gdy się nagrzeje zaczyna przerywac na wyższych obrotach a na niskich gaśnie. Na zimnym silniku odpala od jednego lekkiego...
Witam posiadam keeway tx 50. Który jest bardzo słaby wyjechać, ruzyszć pod górkę jest nie możliwe. Został w nim wymieniony cylider tłok głowica, gaźnik i jest leeka poprawa ale dalej jest słaby i go muli i jaka może być przyczyna. A i przy dodawaniu gazu do połowy jest dobrze ale jak odkręcę manetkę na maksa to muli nie może się zebrać. Czy to może...
Witam, mam pewien problem z moim skuterem. Gdy rozpędzam się mniej więcej do 60/70 km/h to skuter zaczyna gasnąć, a gdy nie ubiorę gazu to gaśnie całkowicie. Wymieniłem moduł zapłonowy, przeczyściłem gaźnik, kupiłem nowy kranik paliwa i dalej nic. Dodam że posiadam stożkowy filtr powietrza i sportowy wydech.
Po pierwsze do Keewaya są dedykowane statory. Nie pamiętam czy jest jakaś różnica w złączach. Generalnie problem polega na tym, że układ zapłonowy nie chce współpracować z innymi modułami zapłonowymi, możliwe więc że również stator od zwykłego chińczyka nie będzie działał w Keewayu (albo silnik nie będzie odpalał, przerywał, kichał). A co do świateł...
Jak pamiętam, te skutery fabrycznie były ustawione na bardzo ubogą mieszankę, więc nie trudno o przegrzanie silnika i - co w Twoim przypadku miało miejsce - samozapłonu. Moduł zapłonowy musi być taki sam jak w Keewayach 2T (kostka 2+4 pin jak zwykle mają czterosuwy), na innych silnik nie będzie chodził.
Problem w skuterach tej marki polega na tym, że posiadają blokady konstrukcyjne we wszystkich głównych podzespołach (filtr powietrza, gaźnik, cylinder, kolanko wydechowe, tłumik). Po wymianie części na nieoryginalne nie będzie on działał poprawnie. Tym bardziej, że wymieniono cylinder i gaźnik. Próba odblokowania przynosi odwrotny skutek. Zapłon ma...
Witam Proszę oto kilka wybranych adresów gdzie można zakupić takie moduły.:http://www.sklep.motorek.pl/, http://www.vicaso.com/cgibin/shop?info=m... http://www.motocykl.kqs.pl/index.php?p56... itd....itp... a z jedną wtyczką np. tu: http://www.sklep.motorek.pl/index.php?p2...
W keewayach blokady były na kolanku wariatorze (śruba) oraz na gaźniku (mniejsza dysza), może którąś z tych blokad znajdziesz u siebie. Możesz looknąć na www.skuterdoktor.pl. Aha moduł zapłonowy może mieć wbudowaną blokadę (wątpie że producent zakładał blokadę poprzez odpięcie kabelka) ale z drugiej strony skoro wkręca się na 10000obr/min to wina będzie...
Witam wszystkich użytkowników elektrody. Moja honda jest z 1998 r. i kupiłem do niej moduł z keewaya 4t z ustawianiem kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). W serwisówce jest napisane że KWZ to 24° przy 1400 obr/min, jednak na forum ktoś napisał że w tym motorze jest zmienny kąt zapłonu . I tu moje pytanie czy ktoś jest zorientowany jak to jest na prawdę...
Może któryś z tych byl by sie nadał ? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... https://allegro.pl/oferta/modul-am6-xp6-...
Skończyłem chwilę temu składać moduł CDI,myślę że nie da się już uzyskać mniejszych gabarytów (obok modułu pudełko zapałek dla porównania) :D http://obrazki.elektroda.pl/1150984100_1... http://obrazki.elektroda.pl/7919305200_1... Zastosowana cewka zapłonowa,to cewka Keeway 2T,występują w cenie 15zł,ja oczywiście przepłaciłem...
Niezbyt precyzyjnie opisujesz usterkę. Czy jak piszesz "daję mu pełny gaz", to silnik reaguje, czy też silnik ma pełne obroty, a skuter nie reaguje, gdyż będą to 2 różne usterki. W pierwszym przypadku winnym może być np. gaźnik, kranik ciśnieniowy, moduł, świeca zapłonowa, filtr powietrza i paliwa, natomiast w drugim wariator, pasek napędowy lub sprzęgło....
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Rocznik mi nie pasuje, raczej powinien być od 2007 roku. Silnik może masz oryginalny, ale chiński (tudzież tajwański) produkcji CPI, chłodzony powietrzem. Tak na wstępie masz moduł oryginalny zablokowany. Znalezienie zamiennika odblokowanego jest trochę kłopotliwe, podpowiem aby szukać tych przeznaczonych wyłącznie do Keewaya. Po drugie możesz mieć...
Witam Mam taki problem .Kolega zawiózł skuter (jest to keeway 2t ) do mechanika żeby mu ustawił gaźnik i zapłon.Gaźnik wyregulował ale zapłonu nie bo nie ma lampy stroboskopowej.Mam lampę i w simsonie sobie zapłon umię ustawić ale jak to jest w skuterze bo tam przecież jest jeszcze ten moduł.Czy są tam na magnecie kreska i na karterze kreska tak jak...
Przerwę na świecy ustawiłem 0.60 Daje mocniejszą iskrę można by żec. Zmieniłem dyszę główną na 72 i lepiej się zbiera . Pewnie go zalewało na dyszy 80. Kiedy dałem Dyszę 71 to go muliło więc za mała. Wróciłem do 72 z tym że trochę kopci. Dawka paliwa 1,5 obrotu przerywał na wyższych obrotach, brakowało mu paliwa. 2 obroty tak samo, zrobiłem 2,5 obrotu...
Wielkie dzięki! A co do egulacji gaźnika to bieg jałowy to te dwie śróbki, średnie i wysokie obroty to dysza główna i ustawienie iglicy. Coś jeszcze wchodzi w skład regulacji? Dodano po 1 Ok dzięki. A co do regulacji to wcześniej dostawał za dużo paliwa. Teraz opuściłem iglice i wyregulowałem dobrze bieg jałowy dysze zostawiłem (62) i jakby lepiej przyspiesza,...
Witam Mam problem ze skuterem Keeway huricane 50 cm 2t otóż dzisiaj rano odpalilem skuter z kopki i wszystko bylo w porządku przyszedłem pod wieczór żeby sprawdzić czy Dalej chodzi i du.. kompresja git paliwo podaje bo zalewa świece gaźnik nowy 2 dni temu kupiłem wczesniej chodził teraz brak iskry ani na kablu ani świecy probowalem inny modul zaplonowy...
skuter keeway moduł keeway paliwo skutery keeway
ograniczenie rozładowania yosan mikrofon włącznik pociągany podłączenie
diagbox akumulator diagbox akumulator
Niepełne cyfry na wyświetlaczu lodówki - przyczyny i rozwiązania Jak usunąć zaschnięty klej Wikol z różnych powierzchni