GDZIE?!?
Albo pytaj na forum opla, albo poczekaj do poniedziałku. Mam kilka takich modułów (różnych) z wtykami i kawałkami instalacji.
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Sprawdż czy nie masz uszkodzonych przewodów w przelotce między słupkiem a drzwiami ( najpierw drzwi kierowcy-najczęściej otwierane).
Mam wymontowana z Opla Vectry A cala instalacje zamka centralnego KIEKERT 5342 i mam problem z uruchomieniem go. Czy ktos mialby schemat , chodzi o wiazki przewodow-kolory. Jest tez kostka koloru niebieskiego z czterema przewodami ale nie wiem co tam ma byc wlaczone do niej>pozdrawiam
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Lokalizacja modułu centralnego zamka była opisywana nie raz. Jest w okolicach tej dużej puszki, którą znalazłeś (czarne pudełko z napisem Kiekert). Może być problem w nim, gnijącej instalacji pod dywanikami, łamiących się przewodach w przepustach drzwiowych i w klapie bagażnika. To wszystko było opisywane.
Nie jest wlaną, czy daną, ale nikt nie wywala wszystkich przewodów z kostki albo wcale, albo bez zanotowania, jak są ułożone. Zresztą po co wyciągać z kostki?
co jest w tym aucie / oryginalny zamek czy dokładany ,jeśli dokładany to po co tyle przewodów . znajdx rozpiske Twojego alarmu a nie tylko kolory ,przecież ma jakiś symbol , bo inaczej nie doczekasz się pomocy
A za co odpowiadają te przewody idące z samego zamka? W drzwiach kierowcy są to trzy przewody (w tym jeden masa), a os strony pasażera dwa. Nie idą one do siłowników, tylko do bębenka zamka. I czym się różni siłownik z sześciopinowym złączem od z pięciopinowym? Bo klient przyniósł to jako komplet, ale coś nie gra. Poza tym wtyczki do siłowników w drzwiach...
Przecież tam masz raptem kilka przewodów. Nawet na forum masz schematy podłączenia. Jedne z wielu, po wpisaniu w google hasła "kiekert schemat" i przełączeniu na obrazki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Zaraz? Założyłeś siłowniki, a podczas instalacji nie zauważyłeś, że jakieś już tam są? Możesz opisać, jak to zrobiłeś? Opis przewodów znajdziesz na forum, bo centralny w oplach, to jeden z lepiej opisanych układów na forum. Wspomóż się hasłem "kiekert" (nazwa stosowanego tam sterownika).
centralka jest uniwersalna. z starej centeralki wychodzi dosc duzo przewodów a do nowej mam do podłaczenia niewiele tylko zasilanie sterowanie kierunkowzkazami i siłowniki. Najlepiej jak by miał ktos schemat starej centeralki to połowe roboty było by mniej.
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu Witam pilota rozbierałem czysciłem bateria ok dioda miga ale centralka nie reaguje na synchronizacje dzisiaj spróbuje odłączyc radio moze cos to da Pozdrawiam, edit:własnie wróciłem z parkingu radio wyjęte ale zadnych zmian,czy ktoś się wie jaki kolor przewodu za co odpowiada przy wejsciu do sterownika
Witam wszyskie mądre głowy na ty forum. Mój problem polega na tym że posiadam astre classis jedynke z 2002 roku która nie ma centralnego zamka. Kilka dni temu zakupiłem komplet oryginalny zamek sterownik kiekert wraz z siłownikami. Mam oryginalny schemat do podłączenia tego tylko z dwoma kwestiami nie moge sobie poradzić mianowicie: 1. Prawdopodonie...
Mam jeszcze jedno pytanie do czego używane są czerwono-żółte przewody wychodzące z centralki kiekert?
Niestety wymiana na inną używaną (wg sprzedawcy sprawną) oryginał centralkę Kiekert nie pomogło. Centralny nadal nie działa. pomiary na kostce wykazuje zamykanie, otwieranie od zamka drzwi, jednak dalej nic. Czy jest możliwość sprawdzenia samej centralki, czy działa? A może po wymianie centralek, trzeba coś ustawiać? Na kostce centralki nie znalazłem...
Witam. Od 3 miesiecy posiadam u siebie alarm STIG 41 i sprawuje mi sie super wiec prosze o niepisanie negatywnych opini na temat tej firmy poniewaz te opinie juz znam a temat dotyczy czegos innego. Alarm ten zakladalem sam i zintegrowalem go z oryginalnym centralnym zamkiem (kiekert) w Oplu Vectrze A 91r., zeby otwieral mi sie z pilota. Jest w nim jedna...
przewody brazowo-bialy i brazowo-czerwony wychodzace z drzwi kierowcy na slupku
Jak napisał piotrdan, po prawej stronie nóg pasażera masz czarny moduł centralnego zamka (prawdopodobnie firmy Kiekert). Sprawdź, czy na czerwonym jest zasilanie. Jeżeli znasz się na elektryce i sposobie sterowania siłownikami przez ten moduł, to powiem tyle, że powinieneś odpowiednio podać napięcia na przewody czarno-czerwony, czarno-żółty i czarno-niebieski....
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w samochodzie Opel Corsa B. Oryginalny sterownik KIEKERT został uszkodzony więc kupiłem uniwersalny sterownik, po podłączeniu wszystko niby działa tak jak powinno tylko że zostały nie podłączone przewody w wiązce do której jest podłączony sterownik, do starego oryginalnego sterownika były podłączone wszystkie przewody....
kiekert schemat schemat kiekert kiekert aster
laguna deska rozdzielcza obudowa ubytek przerywacz kierunkowskaz
pilot sharp aquos pilot sharp aquos
Instrukcja obsługi kamery Samsung VP-A20 - gdzie znaleźć? Mercedes W639 - Obracające się tylne koła przy hamowaniu