Wygląda jak dzbanek blendera marki Oster.
Zrobiłem dwie fotki, z lewej i prawej strony. Nie widzę nigdzie tej plastikowej rynienki, pewnie jest pod podszybiem, ale nie będę go demontowa,ł żeby to zobaczyć.
https://www.agsiedlik.pl//barylka-beczul... Do tego odpowiednie złączki skręcane. https://www.agsiedlik.pl/zlaczka-do-prze... To co kolega zaproponował nie nadaje się do chłodnictwa.... Potrzeba odpowiednich narzędzi roztaczarka (kielicharka) narzędzie do robienia kielichów: kielicharka...
Witam. Potrzebuje zakupić sitko z kielichem albo cały syfon do zlewozmywaka dwukomorowego gdzie sitko ma średnicę ok 80 mm (dołączam zdjęcie elementu o który mi chodzi). W popularnych sieciach wszystkie są mniejsze czyli ok 70 mm albo większe. Może ktoś wie gdzie można znaleźć takie z 80 mm? Pozdrawiam [url=https://allegro.pl/listing?string=S...
Kiedy cieknie grzeje?
jest to zbiorniczek do pompy sprzęgła
Aby mieć mocy chwyt w rękach to rękawice gumowane albo z dętki rowerowej gumą owiń podstawę i ew. dzbanek a odkręcasz zgodnie z ruchem wskazówek zegara, trochę oleju zakropl.
Aś se chłopie roboty narobił taż to normalnie breszka ,albo młoteczek i pyk samo wychodzi bez rozbierania skrzyni .
Nie ma żadnego otworu. Najprościej wykręcić świece i otworem napchać grubego sznurka (najlepiej taki jak do rozrusznika).
Zarówno numery identyfikacyjne pojazdu, jak i zastępczą tabliczkę znamionową może umieścić na pojeździe diagnosta okręgowej stacji kontroli pojazdów.
Problem jest w producencie... Są dwa czujniki. Twoja Kasia ma czujniki połączone szeregowo, moja znowu 116B równolegle. U mnie wystarczy uruchomić jeden żeby działała, a to jest niebezpieczne, bo mogę uruchomić np. Tarke z otwartą pokrywą.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
A właśnie jeszcze mam pytanko do Robokopa co się stanie jak się za mocno dokręci te nakrętki z góry do kielicha dociągając poduszkę?? Te nakrętki maja być skręcone do oporu - pod warunkiem oczywiście że założone są wszystkie elementy podpory zawieszenia. Poduszka ma swobodnie leżeć w kielichu, tak samo górny "talerzyk" ma mieć odstęp od kielicha -...
Jak jest długa i jak daleko wchodzi rurka zaznaczona strzałką czerwoną w kielich zaznaczony strzałką zieloną i jaki jest długi ten kielich (od początku spodu nakrętki do "dna" kielicha jak strzałka niebieska? Jeżeli jest wciśnięta do samego "dna" kielicha (zaznaczone strzałką niebieską), to już tu opuszczając "zakręt" syfonu można zyskać kilka centymetrów,...
Witam. Dokładnie jak kolega mirrzo napisał, brak adaptera przyłączeniowego. Dodatkowo rury kominowe są poskładane w niewłaściwym kierunku (kielichy są nie z tej strony, w systemach kominowych marki JUNKERS montuje się kielichami w drugą stronę niż jest u ciebie). Pozdrawiam.
Tutaj masz po prostu założone oringi na rurę karbowaną ze stali nierdzewnej, a ta rura jest wciśnięta w rurę miedzianą kolektora, która jest zakończona kielichem. Po lewej stronie widać jeszcze obejmę ściskaną śrubą, która po zaciśnięciu trzyma miedziany kielich oraz karb rury karbowanej. Aby wyjąć te kawałki rury karbowanej to trzeba zdjąć obejmy,...
To jest automat ssania póki nie pali nawet na kielicha to tego nie ruszaj.
Lutowanie rurek nie ma sensu skoro obok masz zaciski (kielichy). Nową rurke trzeba roztłoczyć w kielichy i skręcić w tych zaciskach, tak samo będzie przy jednostce zewnętrznej - odkręcasz stare złączki i roztłaczasz kielichy na nowej rurce i zaciskasz. W ten sposób zrobisz instalację.
Na lewym kielichu
Musisz odkręcić górne kółko napędowe/ sprzęgło które łączy się z kielichem
Witam kolego widzisz najlepszym rozwiązaniem była by taka złączka, https://obrazki.elektroda.pl/5056962900_... No bo z jednej strony masz już nakrętkę i kielich 1/2 cala a z drugiej nakładasz nakrętkę na 1/4 jest tylko problem musiał byś mieć kielicharkę ale ktoś kto ci napełniał będzie czynnik na pewno takie coś ma a więc jeden kielich...
Wpływają i to czuć. Nawet bez bardzo dynamicznej jazdy można odczuć zmianę zachowania się samochodu.
konieczne są obie nakrętki, jedna trzyma do kupy elementy kolumny amortyzatora a druga mocuje ją do kielicha w nadwoziu
A co to znaczy: składane "na styk"? Drugi kawałek rury nie został wciśnięty w część rury z uszczelką. Kielich, to ten kawałek o większej średnicy, w którym jest uszczelka.
Poszukuję wymiarów blacharskich przodu Peugeot 207 samochód po stłuczce. Chciałbym pomierzyć czy wszystko jest w porządku. Chodzi mi o wymiary od kielicha do kielicha, przekątne.
Może owiń kilka razy taśmą izolacyjną ...A ty tą redukcję wkładasz do rury, czy do kielicha, bo rura to ma 50 mmm z zewnątrz, a w środku misi mieć 46, może 47 mm, zależnie od grubości ścianki.
za kielichem z prawej
Jeśli nie ma tam żadnych mocowań rur żeliwnych do ściany to musisz takowe założyć. Mocowania powinny być co ok. 2m, na odcinkach prostych rury żeliwne powinny być mocowane tuz pod kielichem i póżniej niżej co ok. 2m. W większości przypadków nie mocuje się kształtek, np. kolan czy trójników które po prostu opierają się na kielichach rur przymocowanych...
Zerknij pod kątem ewentualnych mechanicznych uszkodzeń. Masz tam za lewym kielichem wyłącznik uderzeniowy?
Witam, ja osobiście rury bym ze sobą ponitował tak dla bezpieczeństwa, wiatr itd a nawet złodzieje. Co do łączenia skraplacza z trójnikiem wystarczy dwa ich kielichy połączyć odcinkiem rury by kielichy się zeszły i też to ponitować, ogółem koncepcja dobra.
Oczywiście że rozbieralny-odkręcasz śrubę na dole i zdejmiesz kielich pod którym jest zawór z plywakiem.
Wciśnij czerwony grzybek, pod maską na lewym kielichu zawieszenia, może było walone młotkiem i wyskoczył.
Nie ma na to normy jako takiej Istnieje jednak praktyka i zalecenia producenta, gdzie zalecane jest łączenie wszystkich elementów komina kielichem do góry. Wszystko idzie o to, że kondensat, który może się wydzielać, powinien spływać do kotła, na palnik i tam znów odparowywać. W kotłach kondensacyjnych, to powszechna praktyka, w atmosferycznych nie...
Nic nie jest niebezpieczne,ta nakrętka(bo śruby tam nie ma) trzyma kolumnę do kielicha nadwozia. Dopiero po wymontowaniu amortyzatora z auta robi się niebezpiecznie podczas odkręcania nakrętki trzymającej elementy kolumny w kupie
Rozumiem ze kręci sie sam plastikowy wirnik. Nic poza nim? Nie z całym metalowym kielichem? Jeżeli tak - to padła elektronika. Ale raczej by nie piszczała.
Pod maską przy prawym (pasażera) kielichu amortyzatora. Na 1000% :) .
https://www.cetel-hurtownia.pl/zaslepka-... To jest zaslepka do cientej rury bo są też takie do kielicha ale to zepsuje estetykę przez kielich. Ja widzę to tak że masz ucientą rurę pcv 110 kupujesz dwa takie korki i zakładasz od dwóch stron i jest obudowa. Być może też są na inne średnice rur ale trzeba...
Musi być margines, który pozwoli na ściśnięcie i niczego nie zdeformujesz, wszystko trzeba robić z wyczuciem- tą stronę, gdzie będzie kielich, dobrze jest odrobinę posmarować czym kolwiek: wazelina. olej smar. Bawię się często bliżniaczo podobnym przyrządem do kielichowania miedzi w chłodnictwie.
Gniazdo 3 pinowe . Na kielichu.
Musisz zdjąć sprężyny i wszystko od góry ściąć do jednej płaszczyzny z podłużnicami. Potem przyspawać do podłużnicy płaskownik co najmniej 8-10mm grubości w kształcie kwadratu nad dolnym mocowaniem sprężyny przykładając płaskownik z boku podłużnicy żeby był w poziomie i żeby był w jednej płaszczyznię z gorą podłużnic. Od dołu płaskownika przyspawaj...
Nie, nie stosuje się. Rura spalinowa ma wejść do czopucha piecyka. Potem pozostałe połączenia, kielichami do góry.
Jest schowany przed paprakami :) Moduł jest za kielichem prawego przedniego koła, jak przegroda silnika.
A czy wymieniane były łożyska amortyzatorów - te pod kielichami z przodu pod maską ? U mnie w B5 jak miałem to to skrzypiało i wymiana pomogła. NO tak ,łożyska w pasacie b5. Powiedz że jeszcze skrzypiały przy skręcie.
Co się dało, to posklejałem zwykłym Super Glue. Czy to dobry pomysł - nie wiem. Choć w internecie znalazłem informację, że nie powinno być problemu. Przynajmniej pod względem wytrzymałości daje radę. Co do oznaczenia na kielichu, nie znalazłem żadnego z powyższych. Tak naprawdę na samym blenderze też. Jedynie w instrukcji trafiłem na taką informację:...
Poszukaj w hurtowniach zaopatrzenia chłodnictwa i klimatyzacji. Są specjalne kołnierzyki Cu na połączenia kielichowe, najłatwiej dostać takie do rurek fi 6mm / 1/4", są stosowane do złączy elementów automatyki chłodniczej (presostaty, wężyki połączeniowe itp); większe średnice to już inna (trudniejsza) bajka. Stosowane są także specjalne pasty do połączeń...
sprawdz łożyska na amortyzatorze są założone na górze w kielichu lub gumę w którą wchodzi sprężyna
Mam u siebie w warsztacie 207cc - jutro laserowo dokonam pomiaru i dam Ci znać. Ja tymczasem potrzebuje tego samego do Yaris 2003 jak by ktoś miał :-)
Witam Mam problem z nagrzewnicą 265.01. Ktoś wcześniej spreparował kielich i teraz odpala 1/20razy. Z wylotu spalin wylatuje niespalone paliwo. Jak już się uda odpalić to kopci i buczy. Na 1/2 przerywa i strzela. Przypuszczam że mam za blisko wirnika kielich. Może ma ktoś możliwość zmierzenia jaka jest odległość kielicha od wirnika dmuchawy i jaki jest...
Od strony serwa/kielicha jest też nakrętka z góry. Nie przesadzaj z tym problemem. Zamiast siedzieć przed komputerem to idź i dokładnie popatrz co trzeba odkręcić. Wszystko jest widoczne
Jak wspominałem jeśli strzela na postoju podczas kręcenia kierownicą w pierwszej kolejności sprawdzić należy wzrokowo sprężyny zawieszenia. Czy nie jest któraś pęknięta... (Zazwyczaj u dołu sprężyny - kawałek może leżeć na kielichu) jeśli sprężyny będą obie całe (całe w 100% bo możliwe że pęknięty kawałek zgubiliśmy i na kielichu go nie będzie) to można...
powinno być tam gdzie szukasz (przy prawym kielichu) kolory przewodów brązowo żółty, brązowo biały, brązowy
Masz kielicharkę, dyszę i nakrętki? Robisz kielichy na nich uprzednio zakładasz nakrętki. Montujesz czujnik do tej grubej ale przede cienką rurką od strony parownika. Czujnik montujesz na godzinie pierwszej. To chyba wszystko. Bo nie napisałeś czego nie rozumiesz .
Rwij półosie i kontrola krzyżaków, kielichów wydaje się na gumowe ucho że ma nadmierny luz przez to słychać stuk
Moim zdaniem przy prawidłowym połączeniu tego obwodu i tak całość jest do przeróbki, więc eksperymentować można. Podłącz tak jak właśnie pokazałeś, może być ok. Tylko nie zalepiaj niczego silikonami albo uszczelkami - wywierć otwór w kolanie, na gorąco wgrzej odpowiedni kielich rury. Na pewno się nie urwie, byleby kielich był a PCV jak kolano. Ważna...
Masz wygniecione sprężyny. Wymień amortyzatory na gazowe , sprężyny i kielichy na nowe. Śmieszne pieniądze to kosztuje. I zobaczysz ze będzie dobrze. A sa utwardzone sprężyny też ale droższe od tych zwykłych.
Czyli kielich to ten element, który wraz z tzw lancą dokrecam do obudowy silnika? . Kielich, bęben, kosz sprzęgła to jest to: https://obrazki.elektroda.pl/5910459700_... To co się obraca w tej obudowie co odkręciłeś. A to jest obudowa z amortyzatorem (strzałka), który potrafi się wyrobić, szczególnie gdy jest wykonany z "podłego" materiału....
JAK NAZYWA SIĘ TA CZĘŚĆ ,CZY MOŻNA JĄ WYMIENIĆ STOSUNKOWO ŁATWO SAMEMU I GDZIE JĄ KUPIĆ
auto na wymiary trzeba stawiac a potem na ramę sporo roboty z tym bedzie własnie mam taka na ramie pół auta rozebrałem aby dostac sie to kielicha i wszystko po ludzku ponaciągać
Może takie -TRAPER Z GUMĄ DO PRZEJŚCIA KANALIZACYJNEGO Z RURY ŻELIWNEJ NA PCV ROZMIAR 125/110 TRAPER Z GUMĄ PRZEJŚCIE Z USZCZELKĄ 125/110 KAN.
Do marines1. Rada na bąbelki jest taka: rurka olejowa wchodzi do zbiorniczka na wysokości lustra oleju, potem do dna i zawija ku górze kończy się 1-2 cm nad dnem a na niej jest wlutowany kielich wysokości 1/2cm. poniżej minimalnego poziomu oleju. Kielich u góry fi 30mm spłaszczony w owal 15mm/45mm-szybciej nagrzewa. Kielich ma jeszcze jedną zaletę :...
Odkręcić przegub wewnętrzny od kielicha, wyjąć półoś poskładać do kupy i założyć seger zabezpieczający. Jak tego nie zrobisz w ten sposób, to półoś może wypaść w czasie jazdy z przegubu
To jest w okolicy prawego kielicha zawieszenia? Jeśli tak to pozostaje tylko elektrozawór pochłaniacza par paliwa, zamocowany pod zderzakiem a złącze elektrozaworu wystaje pod prawym reflektorem
Kolega wyżej ma w 100% rację, polać mu kielicha :D w załącznikach masz wszystkie potrzebne pliki :D sciągnij jeszcze tylko sobie software 3.1.2 potrzebne do tej operacji :D
Jedna uwaga, skoro wymieniasz też amory to po co tyle kręcenia, odkręcić amortyzator z kielicha, odkręcić śrubę zabezpieczającą i wybić amortyzator ze zwrotnicy, reszty nie trzeba ruszać.
różnie to nazywaja , kielich amortyzatora, poduszka amortyzatora i może jeszcze jakoś. Jeśli masz wyjęte to nie widze problemu(jeśli chodzi o sklep a nie allegro)
Widziałeś te dwa obrazki? http://obrazki.elektroda.pl/8349409800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5060870600_1... Jest to po prostu przykręcone w miejscu gdzie wskazuje czerwona strzałka. W Seicento 1.1 były chyba stosowane dwa rodzaje skrzyni biegów. Jedna tzw. z "mokrymi kielichami" i druga z "suchymi kielichami" (chodzi...
luz tam gdzie wskazałeś ma być - to normalne na podnośniku sprawdź jak wygląda guma pod spodem, ta która wchodzi w kielich od spodu - musisz wyjąć cały amortyzator
No raczej nie dopuszczalny bo kielich lata i to dość sporo i do tego wibracje przy przyspieszaniu przeguby Ok więc to wina kielicha dodatkowo stuka przy dodawaniu i odejmowaniu gazu .
Obudowa skrzyni przy połączeniu z blokiem silnika. Dokładniej na kielichu sprzęgła na styku z silnikiem, mniej więcej w pozycji na godz. 2-giej
Krótko i na temat, każda dysza ma ten sam kielich, różnią się tylko sitka i nakrętki, więc jak sitko ze stożkiem to do niego zwykła nakrętka 5/8 na rurce kielich i będzie ok. Do tej nakrętki co masz, musiał byś mieć jeszcze sitko z płaskim kołnierzem inaczej lipa, nakrętka którą masz nie posiada stożka (jest inna niż zwykła 5/8) więc nie można jej wykorzystać...
Nie pamiętam czy to dotyczyło MZ-tek, ale po tak długim staniu simeringi na wale traciły sprężystość i tłok nie zasysał paliwa ze skrzyni. To że po kielichu pod świecę pracuje oznacza że nie masz paliwa. Czeka cię wymiana uszczelniaczy na wale.
To kółko ze zdjęcia pochodzi od pilarki spalinowej która ma ponad 70 lat, to tylko dla przykładu jak ma to wyglądać. Średnicę trzeba zrobić większą. Wyjmij tę zaślepkę z logo Briggsa pod nią jest śruba. Jak odkręcisz to zejdzie ten kielich z siatką.Koło przykręcasz też tą nakrętką. Im większa średnica tym lżej będzie.
Plus po zapłonie do czujnika włącznika światła wstecznego na skrzyni i plus po zapłonie do sterownika silnika idą tą samą okrągłą kostką przy lewym kielichu. Może oba przewody zgrzały się ze sobą?
Niestety, jeżeli nie chcesz aby ten prezent zasilił czyjąś rupieciarnię to tylko wymiana na wolny od wad lub lakierowanie kielicha od nowa. Warto odwiedzić lakiernika samochodowego, może coś podpowie, może zrobi. Tylko nie wiem czy koszt usługi nie przekroczy wartości lampy...
Jak tylko sprawna ta skrzynia i jest z 126p to pasuje ,ewentualne wycieki usuń przeważnie wycieki są na przegubach wymień te gumy [kielichy] 2szt i wymień przy okazji olej w skrzyni ok.1,1 litra tam wchodzi .
Przekaźniki w twoim przypadku znajdują się na 99% obok stacyjki na wiązce jeden wyrzucasz całkiem a drugi łączysz na stałe i problem z głowy Jeśli tam ich nie będzie to szukaj na lewym kielichu[pod maską] pod czarną przykrywką
nie pamiętam chyba śruba m10 wkręcasz ją w miejsce śruby od przegubu tak głęboko aż opiera się o skrzynie i dalej kręcisz aż zacznie kielich wychodzić i tyle.
Witam, posiadam blender w którym ostrze wysuwa się z kielicha obudowy, na ośce widać że powinien być jakiś element zabezpieczający, ale jak to rozebrać by to zamontować od strony blendera? https://obrazki.elektroda.pl/8753253500_... https://obrazki.elektroda.pl/8560795600_... https://obrazki.elektroda.pl/7446568700_...
No właśnie zastanawiające jest to, że prawy tył też leży. Autko mogło mieć jakiegoś dzwona i będzie problem. Z tyłu można wymienić ośkę i powinno być ok. ale z przodu może się zakończyć na ustawianiu kielicha a to już grubsza robota.
5 lat bez konserwacji i ubyło 1,5 kg - nic niezwykłego. Takie układy nie są w 100% szczelne i po takim czasie może zdarzyć się ubytek. Zaworki serwisowe, śrubunki, kielichy. Gdyby była nieszczelność - to po prostu czynnik by zwiał praktycznie do zera.
Jak spojrzysz na wnęke komory silnika patrząc od przodu po stronie prawej przy kielichu amortyzatora, masz tam dwa przekażniki jeden od pompy a drugi od centralki obok masz dwa bezpieczniki sondy i pompy
To trzeba rozebrać i zobaczyć. Może coś faktycznie nie styka w przypadku wagi lub poluzowało się w przypadku blokady. Proponuję jednak oddać sprawę fachowcowi.
Znajdź innego serwisanta, który posiada stację do odzyskiwania czynnika. Moim zdaniem tam tego czynnika nie wiele pozostało. Trzeba naprawić rurkę, ew zarobić na nowo kielichy. Sprawdzić szczdlność i na nowo napełnić wg wagi z tabliczki.
Wał musisz wyszarpać z pomiędzy skrzyni a mostu. Strzałkami zaznaczony masz pierścień który musisz rozszerzyć żeby rozpołowić wał. Najważniejsze żebyś zaznaczył sobie np. punktakiem wszystkie współpracujące ze sobą elementy (wewnętrzny i zewnętrzny wielowypust,koszyk z kulkami) i potem dokładnie tak samo złożył. Problemem może też być dokładne i szczelne...
1 - małe płytki + fuga epoksydowa , nie powinno przeciekać - jeśli wykonasz to starannie , lub pokrycie farbą do basenów . 2- kanał wodę przejmie , musisz tylko połączyć z odpływem przed kielichem , inaczej będzie czuć kanalizą. dobrym sposobem na uszczelnienie jest uszczelka gumowa montowana na dolnej krawędzi - lub szczotka.
Oznaczenie C3 C4 skrzynka na podszybiu, te oznaczone B1....Bx są w skrzynce koło kielicha amortyzatora. Zdjęcie znalezione przez google z forum volvo. [url=http://volvoforum.pl/viewtopic.php?...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej, konektory na pompie i samą pompę. W tym modelu jest ona za prawym tylnym kołem. Miałem w swojej Asconie taki objaw, pompa się zawieszała. Przekaźnik pompy jest pod maską po lewej stronie patrąc od przodu za kielichem.
Półoski taki własnie maja miec luz. Sprawdź luzy na stabilizatorze i na drązkach reakcyjnych. Jak pamietam I30 miały problemy ze stukiem. Był na to recall, gdzie poprostu przyklejalismy odbojniki do kielicha. Czyli odbój w dół, posmaruj np "tiger seal" i dopchnij do góry.
Trzeba sprawdzić samo-regulatory które lubą się blokować i wydziera się kielich da się je wyjąć po ściągnięciu głowicy oraz sprawdzić krzywki na wałku rozrządu też się wydzierają. Zawory też posprawdzaj luz na prowadnicach oraz gniazda w głowicy.TE TYPY TAK MAJĄ.
Podziękował za nr. Możliwe że był na kielichu, tylko skąd to człowiek ma wiedzieć. Szukałem czegoś takiego jak paleta kolorów dla tego modelu, to bym bez problemu poznał tak jak w byłym MK3, a tu kicha. Kolor też malowany przy kielichu, tylko chyba drugim :P
To weź na oględziny hydraulika, który podkuje ścianę i Ci to schowa. Kielich tej 50 PCV jest za wysoko, trzeba będzie ją ciąć i łączyć jakąś chyba mufą bo kielicha nie będzie już jeśli nisko przy podłodze trzeba to już schować.
warto sprawdzic czy zawor sterujacy turbin aten za kielichem amortyzatowra sie nie zatkal ja mielem taki problem to okazalo sie ze powietrze z turba doprowadzone do pompy wtryskowej mialo przerwe w obwodzie przy samej pompie mechanicy rozkladali rece wiec moze warto poogladac wszelkie rurki
Witam, moze ktoś mi pomoże zdiagnozować usterkę w moim blenderze. Po założeniu kielicha i włączeniu silnik mieli ale może w kielichu się nie obracaja. Jak wymontuje kielich to i w kielichu i w urządzeniu obraca się ten element napędzajacy. Może ktoś już miał taki problem i może podzielić się wiedzą.
Z tego co przypuszczam, włącznik zabezpieczający jest w tym małym prostokąciku na podstawie. Spróbuj ręcznie jakimś śrubokrętem sprawdzić czy uruchomi się blender bez kielicha, czy w ogóle zaskoczy czy może czasem. Jak tak to rozkręć i zobacz jaki jest to włącznik i go wymień.
Drugi możesz wziąć spod stacyjki .Złącze diagnostyczne powinno być pod maską z lewej strony w okolicach kielicha (prostokątna wtyczka).Można odczytać błędy zwierając w wtyczce pin A z B.Poszukaj na elektrodzie to powinno być, a jak nie to znajdziesz tutaj http://asterka.2max.pl/aldl.html.
Na luzy na wahaczach i przegubach kulowych stanie i wyglądzie, oraz na kielichach półosi napędowych czy są kanały rozbite. Oczywiście czy aparatura sprawna i nie popalone kable zasilające. Dodałem katalog zorientujesz się w budowie. http://obrazki.elektroda.pl/2103419500_1...
po kolizji, wymieniam podłużnicę, i chciałbym sprawdzić jak z kielichem bo kielich jest blisko strefy zgniotu podłużnicy
A wracając do tej wtyczki to można z niej odczytać kody błyskowe usterek przy pomocy żaróweczki lub diody świecącej po odpowiednim zmostkowaniu styków tego złącza bez konieczności inwestowania w drogie urządzenia.
Powinien w nim być wyłącznik bezpieczeństwa układu paliwa, masz go wciśniętego? Za akumulatorem obok kielicha nadkola.
Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu (po stronie kierowcy), a on rozłącza pompę paliwa w trakcie wypadku lub przy uderzeniu. Lepszej się nie da. http://obrazki.elektroda.pl/9120682200_1...
zelmer kielich kielich blender wymiar kielich
przekrecam kluczyk gasna kontrolki pralka bosch produkowana rosji sharan schemat wiązka
traktorek kosiarka pralka samsung zawiesza
Wymiana głośnika w Nissan Pulsar - krok po kroku Wymiana szczotek w wentylatorach: kiedy i jak?