Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
Problem z alternatorem.
po wciśnięciu przycisku "STRAT" wyświetla się komunikat: "porusz kierownicą aby wyłączyć blokadę". Ruszanie kierownicą nic nie daje, auto dalej się nie włącza. pojawia się następny komunikat "sprawdź zabezpieczenie pojazdu". Zdejmowanie klemy z akumulatora nic nie daje. [/syntax]
Ruszałeś kierownicą prawo-lewo próbując jednocześnie włożyć kluczyk?
Tak jak pisałem wcześniej, ruszanie kierownicą nie daje żadnego efektu.
Dziękuję za podpowiedź. Zdejmę pasek i sprawdzę jak wyglądają rolki i jak chodzą. Zastanowiło mnie, że piszczy tylko podczas ruszania kierownicą. Lekko ruszając kierownicą jest taki dźwięk jakby skręciło się koła maksymalnie i zadziałał zawór w pompie wspomagania. Trwa to przez pół minuty po odpaleniu, potem wszystko jest ok.
Witam mam problem z swoim case 5130 podczas jazdy przy skręcaniu rozłącza skrzynidy lecz gdy przestaje ruszać kierownica ciągnik znowu rusza co może być przyczyną? Zaznaczam że pompa była robiona i ciśnienie jest w normie.
Cześć Mam problem w swoim samochodzie. Jest tam fabryczne audio JBL z subwooferem bagazniku. Od jakiegoś czasu subwoofer wydaje dzwieki nawet gdy radio jest wylaczone. Po odpaleniu auta wystarczy ze poruszam kieronica lewo prawo i wtedy slychac pukanie subwoofera. Podczas jazdy slychac to mniej. Raio generalnie gra normalnie i ten glosnik rowniez ale...
Diagnoskopu nie używałem, ale wygląda, że kontakt jest. Sprawdzając nastawy VCDS, kiedy ruszałem kierownicą, zmieniały się stopnie. Jak sprawdzałem, czy jest zasilanie na zaciskach, to pokazuje wartości. Poza tym wyjąłem ją z auta całego u nas na placu.
Trochę dziwne że nic nie ma, a sprawdzałeś czy nie dzieje się tak przy ruszaniu kierownicą ? Może tu jest coś uszkodzone. Czym to czytałeś ?
Ja miałem bicie też - kierownica ruszała się na boki przy niskiej prędkości 1-2 cm. Okazało się że jedna opona ma uszkodzony bok - pęknięcie. Założyłem zimówki i nie mam tego efektu.
Sprawdź sworznie
Krisxxl napisał odpowiedź, taśma po kierownicą do wymiany. Kierownicy nie musimy ruszać, na zapłonie klaksonu brak. Bez zapłonu klakson jest, więc raczej nie wina taśmy, ani przycisków w kierownicy. Nie wiem czym jest sterowane, czy + czy masą ale po zapłonie coś rozłącza i tyle, tak jak napisał kolega andrzej20001.
Ja to samo miałem przy hamowaniu w moim Daewoo Rezzo 2004r.(kierownica ruszała się po naciśnięciu pedału hamulca) wymieniłem tarcze i klocki przód ( można też przetoczyć tarcze i wymienić klocki) i po kłopocie razem klp. z wymianą 280zł
Cześć! Mam problem - Gra to Assetto corsa V1.16.3, kierownica COBRA Rally GT900 - problem polega na tym, że gdy dodam gazu i chcę skręcić, gra sama "prostuje" mi samochód. Np. stoję na skręconych kołach, fizyczna kierownica też skręcona, dodam gazu, nie ruszam fizyczną kierownicą, która jest nadal skręcona - gra sama prostuje kierownicę w grze, podczas...
Poruszaj delikatnie kierownicą, lewo-prawo, nie kręć mocno, tylko poruszaj. Druga osoba kładzie rękę na sworzniu końcówki kierowniczej i usiłuje wyczuć czy jest luz. Stuk, puk podczas ruszania kierownicą, a także zmiana położenia końcówki do zwrotnicy ? poinformuje Cię o luzie. Podnieś koło i złap za oponę na górze i na dole, poruszaj jakbyś chciał...
Witam, podczas skrętu szczeliło coś w przekładni kierowniczej i traktor nie reagował na ruchy kierownicą. Po rozłożeniu przekładni okazało się że rozsypało sie łożysko ( stożkowe to na dole), kupiłem Nowe wymieniłem i nadal nie dział, przy ruchach kierownicą rusza sie cała kolumna, w przekładni coś stuka A koła sie nie kręcą, co jest źle zrobione?
Witam . Czy sprawdzałeś przeguby?.
Witam, problem jak w tytule . Pompa tłoczkowa po kapitalnym remoncie, pompa zasilająca nowa, orbitrol nowy, zawór ls po regeneracji. Po tym remoncie ciągnik jeździł 10 h, potem objawy w chronologicznej kolejności: - znikała jazda (brak sprzęgła); musiałem pokręcić kierownicą ruszał - przestał opuszczać podnośnik; jak wyżej Teraz nie działa nic. Proszę...
Mam problem zapala mi się lampka wspomagania układu kierowniczego i przy ruszaniu kierownica zmienia się napięcie (przygasaja światła) Proszę o porady.
Witam mam ten sam problem w touranie. Zamieniałem kierownice na multifunkcje sciągnąłem tasme i czujnik kąta skrętu i zamontowałem nowy sterownik oznaczenie 1K0 953 549 AQ. Potem pojawiła sie tan nieszczesna kontrolka ESP. Problem w tym ze po podłaczeniu Vaga wyskakuje bład czujnika skretu G85 a na bloku pomiarowym nie widac zmieniających sie kątów...
Ja wiem tam pomiędzy jednym a drugim jest tam mały ruch który jak przestawie to się rusza kierownica mam pytanie jak to ustawić próbowałem na prostych kołach i te strzałki które tam są względem siebie na wprost i nadal nic może jest jakiś sposób żeby to ręcznie ustawić
A to nie jest tak że jak nie ruszam kierownicą ta napięcie jest mniejsze a jak zacznę ruszać to wtedy jest większe i jeszcze jedno pytanie czy jak silniczek podłączyłem na krótko to powinien się zakręcić?
Dzień dobry Państwu mam taki problem z którym nie umiem sobie poradzić.Zakupiłem nowe radio Alan 480 w raz z anteną do samochodu Opel Vivaro 1,9 Dti i po podłączeniu gry ruszam kierownica powstaja duze szumy w eterze.Nie ma znaczenia czy to jest na włączonym zapłonie czy wyłączonynm.Radio jest podłączone bezpośrednio pod akumulator,nie pomagaja zadne...
Ja miałem takie problemy, kiedy zacinały mi się kierownice na turbo. Poprzez otwór do EGR wpuszczałem MR Muscle do piekarnika i zostawiałem na chwilę. Potem ruszanie kierownicami poprzez założenie strzykawki na wężyk do gruchy i po kilku razach chodziło jak nowe. Do tej pory - 6 lat spokój.
Wymieniałem uszczelniacz i coś źle poskładałem bo lekko ruszę kierownica i kola ruszają się jakbym zrobił 2 obroty. Orbitrol ZF 150 bar, dokładnego modelu nie znam. Siedzi to w widlaku STILL z 1980r z silnikiem DEUTZ Proszę o dokładny schemat czesci skladowych orbitrola.
to co mam teraz z tym fantem zrobić? Koła masz na wprost czy skręcone? Blokada kierownicy zaskoczyła? Ruszasz kierownicą przy próbie kluczykiem? Mieszkasz na wyspie, że nie masz w okolicy warsztatów? one mają sposoby...
Witam zdemontowałem turbine i dokładnie ją wyczyściłem kierownice ruszają sie lekko, trzpień się zacinał ale teraz jest ok, po wyczyszczeniu, niestety po montażu nic w zasadzie nie zmieniło tylko troszke dłużej ciągnie na biegach zanim chwyci muła. Jutro kupie N75 i załorze, jak to nie pomorze to już nie wiem co jest nie tak, jedyna nadzieje to wymiana...
Mam możliwość skorzystania z kanału, więc na dniach podjadę i to co da się sprawdzić samemu to sprawdzę. Taka mała sugestia - jedź z drugą osobą. Jak Ty będziesz pod autem, to ktoś musi ruszać tą kierownicą.
Witam, sprawdź czy nie ma luzu na wieloklinie przekładni, tzn na wejściu do przekładni kierowniczej między pedałami. Najlepiej jedna ręka na wieloklin druga lekko ruszasz kierownicą w lewo, prawo, przeważnie jest tam luz , który wystarczy zniwelować przez dokręcenie śruby.
Sprawdziłem. Jak ruszam kierownicą, to jest nieraz ok.
Rusza kierownicą, tylko kiedy widzi pas ruchu i tylko kiedy rzeczywiście jesteś rozkojarzony/zasypiasz. Ten system działa genialnie i bez pudła wykrywa zmęczenie kierowcy. Przy "pełnej wersji" tego systemu, jeśli np. zasłabniesz, sam zjedzie do prawej krawędzi jezdni, zatrzyma samochód, włączy światła awaryjne i wezwie pomoc. Jak prawidłowo trzymasz...
A tam drążek zmiany biegów nie jest na linkach? Nie zaczepia jej maglownica? A może samochód dostał klapsa, jak kręcisz kierownicą nie rusza się silnik i skrzynia?
Witam serdecznie, mam podobny problem z oświetleniem wnętrza,tyle że bezpieczniki są w porządku. Samochód stał pół roku, po odpaleniu silnika słychać było dziwne piszczenie podczas jakiejkolwiek operacji (nawet podczas ruszania kierownicą) po jakimś czasie piszczenie ustało a wraz z piszczeniem straciłem oświetlenie wnętrza :/ proszę o pomoc Dodano...
Nie ma w twoim aucie żadnego przekaźnika, wycieraczki są sterowane przez moduł UCH pod kierownicą
Podałem ten temat celem podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Sprawdź czy kierownica w turbosprężarce rusza się płynnie.
Raczej normalne ślady użytkowania. Jeden kolega sugerował że zacisk może łapać po zagrzaniu ale podpierał się zmianą koloru tarczy a tego nie widać. Jeden problem to tylko to że jak zatrzymałem się z powodu szarpania kierownicy i koła to ruszałem kołem kierownica kręciłem a nie dotykałem tarczy celem zmierzenia temperatury
byłem ostatnio u mechanika który spotkał się z takim samy przypadkiem jak mój i szum był wywoływany przez serwo hamulcowe,chociaż nie bardzo wiem dlaczego przy ruszaniu kierownicą szum ustaje
Przed chwilą sprawdzałem i pod ręką czuć drobne drgania i może na prawej kolumnie bardzo małe przekakiwania (ale nie jestem pewien co do przeskakiwania, może mi się wydaje tylko) na sprężynach po lewej i prawej stronie przy skręcaniu kołami. To normalne czy nadają się do wymiany? Zwuażyłem jeszcze, że przy ruszaniu kierownicą (na włączonym silniku żeby...
Ja bym proponował dać przekładnię kierowniczą do sprawdzenia/regeneracji bo to w volvo bardzo czuła rzecz. U mnie po stłuczce był tylko delikatnie zagięty kołpak na feldze i auto bardzo źle się prowadziło,latało po drodze i wszystkie nierówności przechodziły na kierownicę. Ręce bolały z ciągłego ruszania kierownicą. Regeneracja przekładni (750zł)i wszystko...
pod maską rzecz jasna tych pod kierownica nie ruszałem masy na silnik i karoserie przeczyszczone i lipa jutro ewentualnie z miernikiem podejde do sprawy napięcia i przejścia sprawdze miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?
Wajcha do góry i wtedy możesz sobie ruszać kierownicą góra-dół, tylko że moja to rocznik 99.
Jak dla mnie kiepsko wyczyszczone kierownice turbo, do poprawki. Sam się na to złapałem w Passacie b5, czyściłem w pospiechu, niby na stole chodziło super, w praktyce po 2 tygodniach to samo, ale weź ściągnij gruszkę i w momencie dodawania gazu próbuj ruszać dźwignią od kierownic (nie oparz się) zobaczysz że pod naporem spalin geometria będzie się blokować....
zaglądałem przez wylot spalin czy kierownice się ruszają aby sprawdzić czy aby na pewno trafiłem cięgnem w pierścień od kierownic. To turbo jest tak skonstruowane, że nie można go źle poskładać ani pomylić położenia pierścienia sterującego kierownicami spalin. Co innego w silnikach o mocy 90, 110 i 115 KM - tam owszem jest taka możliwość. Wklej zatem...
Może na początku - która to generacja Punto (mk.1, 2, 2FL)?
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Samochód zaholowałem więc ruszałem kierownicą dosyć mocno bo bez wspomagania. Niestety nie zapalił. Nie ma nawet takiego kliknięcia i załączenia do startu po włożeniu karty oraz nie świecą regulatory klimatyzacji i regulacji nawiewu zamontowane na drzwiach. Po chwili wyskakuje komunikat sprawdź blok rozruchu.
Rozrząd wymieniony, sprzęgło nowe, koło dwumasowe nowe (na stałe). Przy ruszaniu czasami szarpie silnikiem, przy dynamicznym przyspieszaniu z 2 na 3 bieg także. (Tak jakby się dławił) Lekko drga kierownica przy ruszaniu. Czy to może być coś z mocowaniem silnika (poduszki?) Może coś z nastawnikiem pompy wtryskowej? Czy da radę sprawdzić pompę za pomocą...
W każdym samochodzie z hydraulicznym wspomaganiem będzie stukać jak pompa nie pracuje i energicznie ruszasz kierownicą. Szukasz nie tam gdzie trzeba.
Powiedział mi że po wymianie pompy nie wytrzymała maglownica i ze będe musiał dopłacić do wymiany. Z tego co sprawdziłem po odkręceniu korka i ruszaniu kierownicą pompa przepycha płyn.
Nie wiem jak próbowałes to odblokować. Spróbuj z wyczóciem ruszać kierownicą w lewo i prawo a drugą ręką staraj się przekręcić kluczyk.
Tak, mogłem wejść, jak ruszałem kierownicą to przy pomiarach widac bylo ze wyczuwa ruch kierownica, obroty wchodziły, pokazywało temperature, co do vaga nie jestem obcykany w 100%, ale kurczę wygląda to tak jakby żyło wszystko a wspomoagania jak nie było tak nie ma
Mam taka sytuacje w audi a6 c6 że jak ruszam kierownicą to przygasa mi kolorowa navi mmi jaka może być tego przyczyna i jaki koszt naprawy?Proszę o szybką odp
Po chłopsku: -ustawiasz geometrię przy zablokowanej na wprost kierownicy -adaptujesz od razu czujnik do tej pozycji (odchyłka max.3st.) -kierownicy nie ruszasz -jak kierownica po geometrii krzywo podczas jazdy to prawdopodobnie tył auta kosi
Próbowałeś dobrze ruszać jednocześnie kierownicą bo może to blokada kierownicy nie pozwala Ci przekręcić. Czasem też tak mam, ale nie w Yarisie. Może być też kluczyk lub zapadki przytarte w stacyjce i na oko możesz tego nie stwierdzić.
dudnienie raczej gdzieś ze spodu myślę że koła , ciężko stwierdzic bo to strasznie głośno dudniło , i cały czas tak samo , przy ruszaniu kierownica ustępowało i przy hamowaniu , ale zaraz znowu dudniło
Komp powinien pokazać Ci gdzie jest problem. Kiedy miałem fabię, miałem podobny problem. Czasem wspomaganie się wyłączało, stojąc na światłach słychać było dźwięki wspomagania tak jak bym szybko ruszał kierownicą lewo - prawo itd. Do wymiany u mnie był czujnik skrętu
Witam mam taki problem jak w temacie.kiedy powino wlaczac sie wspomaganie przy wlaczonym silniku czy tylko po przekreceniu kluczyka.jak wlacze zaplon kierownica sama sie rusza i wtedy raz dziala wspomaganie a raz nie po uruchomieniu silnika problem znika wszystko chodzi ok.pomocy
pompę wspomagania słychac przy ruchach kierownicy jak pracuje mój gwizd jest inny wystepuje ciagle nawet jak kierownica sie nie rusza dochodzi z okolic zegarów jakby z dołu spod kolumny kierownicy
Jeszcze się zastanawiam czy to nie sworzeń wahacza na zwrotnicy. Pojadę do innego mechanika i sprawdzę też jeszcze łomem te zwrotnice. Felgi są proste, nic nie bije. Dodano po 9 Sprawdzałem co stuka przy ruszaniu kierownica w miejscu. Czuć przeskakiwanie, chrupanie, drgania na końcowkach drążków kierowniczych. Oba są nowe.
Na wstępie chcę napisać że tema ten poruszany jest na różnych forach bardzo wiele razy ale jest tam wiele różnych odpowiedzi. Od pewnego czasu zauważyłem że kierownica w mojej lagunie nie odbija. tzn jak skręcę kierownicą np na rondzie, zakręcie albo na prostym placu to po puszczeniu kierownicy zostaje on ana swojej pozycji czyli mogę jeździć w koło....
Bez specjalnej miarki nie sprawdzisz. Kiedy biegi wchodzą ciężko? Tylko podczas jazdy? Na postoju też? Wypinałeś linkę i chodzi lekko, wypnij jeszcze raz gdy będą opory, posadź kogoś PEWNEGO za kierownicę, niech trzyma sprzęgło i rusza dźwignią prawo lewo, a Ty ręcznie wrzucaj biegi wybierakiem.
może to głupie pytanie, ale czy ruszałeś kierownica i jednocześnie kluczykiem? w Volviku jak jest zablokowana kiera to trzeba nią poruszać i wtedy dopiero przekręci się kluczyk, tak to będzie objaw jak u Ciebie.
Żarówki wszystkie o prawidłowej mocy. Chyba że może problem tkwi w tym że ostatnio mam problem z kontrolą trakcji cały czas się świeci, popinając pod komputer kąt skrętu kierownicy nic nie pokazywał tak jak bym nie ruszał kierownicą. Może to od tego ? Zaznaczam że kontrolka hamulec ręczny świeci się na pomarańczowo.
Czy droższe w naprawie? Najwięcej kosztuje człowiek/mechanik, nie część, więc może i tutaj go wyeliminować? No wybacz, zobacz ile np. kosztuje radar do aktywnego tempomatu. Gdzie jego kradzież jest prostsza niż kata.. Dlatego napisałem złodzieje lubią nowości... Następne generacje aut będą wyposażone w kamery głębi analizujące czy kierowca jest zmęczony...
Na 3 biegu sprawdza się tak bujasz go do 3 tyś obrotów na 3 a jak je osiągnie to gaz do dechy i robisz pomiary. kierownica jest przy turbo i widać ją (jej mechanizm napędowy) od góry. jak obepniesz dźwigienkę kierownicy od siłownika to powinieneś nią swobodnie ruszać bez jakiś zacięć i skoków.
Spróbuj przy wkładaniu kluczyka do stacyjki ruszać dość mocno kierownicą.
a to przepraszam, nie wiedziałem :) ja zbieżność u siebie ustawiam miarką żeby z przodu i z tyłu kół w tych samych miejscach bieżnika było tyle samo i jest dobrze, choć czasem trzeba kilka razy delikatnie poprawiać i ruszać kierownicą :) w sumie fajny pomysł z takimi obrotnicami, tylko że ja nie mam garażu, kanału tylko wszystko na dworze robię na ziemi
Stuki są po stronie kół pasowych czy po stronie skrzyni biegow? Po stronie paska alternatora. Dodam jeszcze że na tym półsprzęgle trzęsie silnikiem właśnie z tamtej strony. Tylko dziwne jest że ruszanie kierownicą wpływa na na te stuki.
Witam Mam problem. Podczas ruszania kierownicą słychać lekkie stukanie. Po odpaleniu samochodu tez słychać te stuki oraz skrzypienie. Jak ktoś wie jak wymontować maglownice prosił bym o pomoc i rady. Pozdrawiam
Cześć. Mam problem z samochodem, mianowicie po przejechaniu trasy około 150 km zgasiłem go na chwilę (dosłownie 4 min) po czym nie chciał odpalić. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki migają w dziwny sposób (raz się odpalają, a raz nie), do tego na zapłonie słychać dziwny głośny dźwięk z silnika z tego co ogarnąłem jest to pompa od wspomagania...
Przełącznik pewnie. Diagnoza 5min za pomocą probówki. wymieniłem ten włącznik od awaryjnych i to nic nie dało więc zaczełem dobierać się do przełącznika pod kierownicą ściągłem obudowy kierownice i jak zaczołem ruszać kostkami od przełącznika zaczeło działać ale i tak nieraz przestaje działać
ale skoro sie pret rusza to znaczy ze kierownice tez chodza, wystarczy ze jedna bylaby zatarta i pret sie nie ruszy,lub bedzie ciezko chodzil. Jest tylko jedna mozliwosc ze pret sie rusza,a kierownice stoja-wychaczyl sie (lub urwal) pret wewnatrz turbiny,a to malo prawdopodobne.... Wg mnie to cos z podcisnieniem (jak pisalem wyzej)
A jaki ciągnik? Pytanie czy funkcję niskiego ciśnienia działają, u mnie był problem, że gdy ruszało się kierownica w miejscu parę razy w prawo i w lewo, to ginęło ciśnienie LS 17 bar. Sprawdź czy działa reszta, bo jeżeli nie wraca na sprzęgle, a reszta działa, to możliwe, że trzeba rozpławić i uszczelniacze wymieniać. Musisz zmierzyć ciśnienie, wtedy...
nie wiem jakie ma znaczenie zolta plamka,nigdy sie nia nie sugerowalem,skoro masz problem z ustawieniem to poczekaj do soboty i podlacz to auto pod vag i odczytaj najpierw czy przy ruszaniu kierownica reaguje kat skretu kiery w bloku wartosci mierzonych,jesli tak to zrob wedlug wczesniejszych instrukcji..
Może być głupi kawał - padnięty przegub przy kole , jak silnik zaczyna wchodzić na obroty to skokowo zwiększa moc , skręć kierownicę do oporu i ruszaj , jak będzie chrup- chrup to można być pewnym
Witam Mam problem ze wspomaganiem W opel Combo 1,3 cdti 2005 rok Sapiecie zmierzone bezpośrednio na zapalonym silniku na alternatorze 14,08 V Problem pojawia się gdy zaczyna kierownica skręcać w lewo ciężej idzie w prawo lekko po chwili zapala się kontrolka eps , i cały czas świeci jak zgaszę auto i ni ruszam kierownica nie swieci sie po chwil jak rusze...
Witam! Przerobiłem wspomaganie w Zetorze 8045 z serwa na orbitrol i rewelacji w stosunku do serwa nie ma, przy niskich obrotach ciężko się kręci, nie można szybko skręcić kierownicą, dopiero przy 2000 obr kręci się lekko i można szybko skręcić, podejrzewam orbitrol ponieważ kierownica się przestawia, mierzyłem ciśnienia i gdy nie ruszam kierownicą jest...
Też tak myślę . Odkręciłem przewód od dzielnika który idzie na piąty otwór do orbitrola i pojawia się olej podciśnieniem. W tym czasie kierownicą nie ruszam czyli dzielnik powinien skierować olej na hydraulikę. Dalej ruszam wspomaganiem olej z orbitrola idzie do dzielnika i powinien przymknąć zawór w dzielniku i podać więcej oleju do orbitrola.Tu jest...
Sprawdzałem drążki nie mają luzu, końcówki drążków nowe. Stuki przy ruszaniu kierownicą słyszalne są ze środka maglownicy w miejscu w którym wychodzi element w kierunku krzyżaka. Nie wiem jak to opisać. Dodano po 1 Sprawdzę dla pewności jeszcze raz. Ale stukot jest dość wyraźny więc na drążkach myśle że było by to wyczuwalne.
Witam. Tak jak w temacie piski pochodzą jak by z kół. Piszczy jak przy klockach. Dźwięk słychać podczas skręcania lub ruszania kierownicą na boki. Jazda wężykiem. Co to może być??Klocki hamulcowe?
Byłem dzisiaj u kolejnego mechanika, okazało się że ruszał kierownicą na wyłączonym silniku i słychać trzeszczenie przy drążku kierowniczym lewym . Ewidentnie w tym miejscu i tylko jak skręcam w lewo. Jak podniosę koło do góry nic nie słychać, dźwięk wydobywa się pod obciążeniem. Z tą maglownicą chyba byłem w błędzie że nie dokręcona? Magiel nie ma...
Tak to samo. Najgorsze jest to ze immobilaser działa bo otwieraja sie drzwi i kierownicą można ruszać, zapalaja sie wszystkie kontroliki. Problem jest taki ze nawet po włozeniu karty wyglada tak jakby w ogole tej karty czytnik fizycznie nie widział. Podejrzewam ze to moze byc pierwszy switch w czytniku bo on jest prawdopodobnie odpowiedzialny za uruchomienie...
Witam, Mysle, ze za duzo tu gdybania a za malo metody. Juz przed wymiana poduszek nalezalo znalezc przyczyne (poduszki, sprzeglo, przeguby, zawieszenie, kierowca). Jesli masz podnosnik warsztatowy, to wez dobra dzwignie i szukaj luzu. Jesli nie, to posadz kogos zaufanego (i kompetentnego) za kierownica niech rusza autem w przod i w tyl, a ty w tym czasie...
Jak już to oba przednie koła bo stabilizator będzie napięty i luzy poginą. Wiadomo lepiej dwa, ale nie wiadomo czy kolega ma jak dwa unieść. Poza tym sworzeń to wyjdzie przecież i na jednym podniesionym, stabilizator to na tulejach napnie. A końcówka czy drążek to i bez podnoszenia - ręka na drążek i najlepiej druga osoba rusza kierownicą na boki :)
grzebałem przy tym dość dawno, ale z tego co pamiętam to ciśnienie będzie z turbiny, a nie z układu dolotowego. Rzeczywiście membrana parcieje, może to być przyczyną awarii. Łatwo to sprawdzić. Ściągnij wężyk i dmuchaj lub wciągaj powietrze. Kierownica powinna się ruszać. Jeśli ani drgnie to należy to sprawdzić dokładnie.
Witam. Jest tak jak mówisz. Zacisnąłem mocno ten gruby przewód i pompa zaczęła buczeć raz głośniej, raz ciszej. Załączam zdjęcie płynu, zastanawia mnie dlaczego nie ściekło ze ścianek. Na co jeszcze zwrócić uwagę, będę zaglądał do maglownicy i drążków. Jak powolutku ruszam kierownicą, to jest taki opór potem nie ma i znowu, tak jakby się zgranulował...
Zawsze się da jeśli wiesz jak się do tego zabrać, byłoby dobrze wjechać przodem na najazdówki lub kanał weź kogoś do pomocy kto będzie ruszał kierownicą a sam robisz "padnij" i słuchasz, patrzysz gdzie stuka, chyba nikt tego za Ciebie zdalnie nie odgadnie.
Może da się koledze zrobić automat połączony z kierownicą? To może i by się przydało, ale jest tu pewien problem: żeby przy zawracaniu zliczyć tylko jeden impuls. A z zawracaniem może być różnie - łagodnym łukiem o okolicy zewnętrznej krawędzi pola, a ostre blisko środka. Na dodatek podczas jazdy "prosto" też trzeba ruszać kierownicą, by korygować...
mój samochód ma luzy na kierownicy sprawdziłem końcówki drążka jedna miała luz to ją wymieniłem ale problem jest nadal. Ruszam lekko kierownicą w prawo i lewo to słyszę pukanie a gdy ruszam jeszcze słabiej to drążki nawet nic nie drgają. Pytanie gdzie może być ten luz i jak to najszybciej sprawdzić? samochód ma wspomaganie może istnieje jakaś regulacja??...
Witam, mam problem z kierownica logitech g27. Mianowicie podczas instalacji i kalibracji nie robi ona pełnych obrotów tylko lekko skręci w prawo, później w lewo. Po wszystkim łopatki, przysicski pedały oraz zmiana biegów działa ale samo skręcanie kierownica nie funkcjonuje. Zero reakcji podczas ruszania kołem. Podłączyłem ją pod PS i to samo
Podczas postoju lub podczas ruszania obracając kierownica cos strzela w przednim zawieszeniu. V.
Witam, załączam film, czy te odgłosy na filmie są normalne czy coś jest nie tak? jeżeli to jakiś problem to z czym konkretnie? https://filmy.elektroda.pl/16_1555928148... Nie wiem czy tylko u mnie ale po wysłaniu posta jest tylko dźwięk, nie widać jak na filmie ruszam kierownicą :/ wrzucam link z jutub bo przez strone nie działa : [youtube]https://youtu.be/-0tg37Zpte0[/y...
https://obrazki.elektroda.pl/6108428000_... przewody podciśnienia wymienione kierownica sie rusza płynniee jak podłączam przewody podciśnienia wg schematu tzn. przewód z n75 do filtra powietrza. wtedy jest brak podcisnienia. i turbo nie załacza. gdy ten przewód zaślepiam jest podcisnienie 0,8-. i turbo przeładowuje . san chce 1200...
Mam problem z Case MX100, podczas używania hydrauliki silnik ma tak duże obciążenie że aż silnik gaśnie, na wolnych obrotach jak nic się nie rusza związanego z hydrauliki to pracuje idealnie. Ta sama sytuacja jest ze wspomaganiem, jak się rusza kierownicą to silnik zmienia obroty, a jak się skręci na maxa to silnik ma takie obciążenie że gaśnie. Sądzę...
Witam. Wybaczcie, że odkopuję temat sprzed roku, ale mam dokładnie ten sam problem zsilnymzakłóceniami w CB idacymi przez anpodczas ruszania kierownicą. Taki sam samochód, i identyczne objawy. Chciałbym dowiedzieć się, czy koledze udało się jakoś rozwiązać ten problem bez wyłączania/odłączania tego kabla. A jeśli już, to do czego on służy dokładnie?...
Witam kupilem kierownice MT175 firmy media tech i ona nie działa!! Zainstalowalem oryginalne sterowniki wyszukalo mi usb joystick wchodze w panel sterowania > Kontrolery Gier> naciskam na nazwe USB Joystick daje wlasciwosci i nie dziala ruszam kierownica i pedalami i nic prosze o prady Dziekuje za odpowiedzi
Ja miałem podobnie w CC. Tylko że jak zgasły to ruszanie kierownicą nic nie dawało... Okazało się, że był wyrobiony ten przełącznik co się załancza postojówki a potem mijania. Sprawdź pierw może to - najtańsze, a jak nie to to coś musi być w wiązce koło kierownicy lub przełącznik długie krótkie
Problem jak wyżej. Kontrolka gaśnie i się nie zapala. Błędów brak a wspomaganie nie chodzi. W blokach pomiarowych napięcie jak na foto. Bezpieczniki sprawdzone. Główne zasilanie 12.4,po zapłonie 12.4,can względem masy 2.3V. czujnik skrętu nie pokazuje zagnej wartości przy ruszaniu kierownica. Miał ktoś podobny problem i podpowie gdzie szukać problemu...
Aktualnie nie mam dokumentow przy sobie, ale z smsa wczesniejszego od gazownika mam takie cod STAG 4+QBOX LISTWA ACW01 REDUKTOR AC R01 150 KM WSZYSTKO 1 KOMPLET AC STAG GWARANCJA 2 LATA czy ktos ma pomysl co moze byc ze przy ruszaniu kierownica slychac takie dzwieki?
Też myślałem o kalibracji... tylko mój diagnoskop (ADP186) nie ma tej funkcji...:( ...Natomiast odczytuje w czasie gdy kierownica jest nie ruszana iż prąd podawany na silnik jest ok.... 4A a wedłóg mnie powinno być zero....tak samo odczyt z czujnika momentu jest -2 (tzn że działa jakaś siła) na kirownicę a przecież nie działa.... proszę mnie poprwaić...
zgrzyt ruszać ruszać potencjometr dławić ruszać
magneśnic wirnik elektrozaczep brzeczy niemieckie kolumny
Kolory przewodów otwierania klapy Audi A8 D4 Serwis i naprawa wideodomofonu Kantich 855