Nie ma obrazka. Po odpaleniu powinno zassać cięgno i skierować pełnych przepływ na łopatki turbiny. Dopiero gdy ciśnienie w ssącym osiąga maksymalną dopuszczalną wartość n75 odcina podciśnienie. Nie mam pewności ale słyszałem o turbinach po "regeneracji" w których geometria działała na odwrót. Poprzestawiane były łopatki kierownicy w drugą stronę. Dziwi...
[url=https://obrazki.elektroda.pl/659926... Witam, założyłem taką kierownicę i nie mogę jej zakodować. Wie ktoś, jaki będzie kod na nią? Ma łopatki, jest tempomat i to, co widać. Audi A6 C6 3.0 TDI 2004 r. Stara była trójramienna, bez łopatek, ale też z multifunkcją zmieniłem ją dlatego że zmieniałem też skrzynie i w tamtym samochodzie...
Zapieczone łopatki w kierownicy w turbinie?
Jeśli wyskakuje błąd zbyt wysokiego ciśnienia to obstawiałbym błędne sterowanie turbiny, w skodach to nagminnie zacierające się łopatki kierownicy, nie wiem jak jest w tym audi.
piszesz że masz problem z łopatkami od czasu do czasu że się zacinają-tego nie powinno być wogóle. sprawdź sobie przewody dochodzące do turbiny czy nie są na złączkach zaciskowych poluzowane i przesmaruj sobie zawór z turbiny najlepiej WD-40.
QuickShift to taka nazwa handlowa, właśnie z opcją pseudo rajdową tych łopatek pod kierownicą, w modusie nie widziałem tego, w clio tak, i chyba jest to 4 biegowa.
Ja nic nie robiłem, ale byłem u mechanika, który ściągał ochronę komponentów, to nie wiem, czy coś robił takiego. Mówił, że te błędy są od łopatek, a włożyłem kierownicę z łopatkami, czteroramienną z łopatkami, i ani łopatki nie działają, ani z skrzyni nie zniknęły błędy.
Zacina się kierownica łopatek w turbinie, wpisz w wyszukiwarkę notlauf
Z rysunku widać taką różnicę, że w turbinie Pawlaka nieruchome elementy aerodynamiczne (łopatki kierownicy) są wygięte (tak pokazano na rysunku, autor podał, jakie wygięcie jest korzystne, jakkolwiek nie pisze, żeby musiały być wygięte), a u Piskorza proste (tak jest w opisie); z opisu widać, że u Pawlaka są dodatkowe tarcze wewnętrzne i łopatki kierownicy...
witam, wyglada to na zacinajaca sie kierownice łopatek kierownicy turbiny i po takim przebiegu czas na czyszczenia dolotu, i odmy ,robota prosta (jak sie wie :) ) ale bruuuudna, i kolega zibiii podał przepis na długie i owocne uzytkowanie turbiny,powodzenia
nie tylko o pompę mi chodziło przepływomierz,N75,klapa w turbinie(bądż kierownica łopatek) EGR itp.
Mam problem po wgraniu modyfikowanych map następuje przeładowanie, po wróceniu do orginału problem ten znika. Jaka może być przyczyna? Zatarte łopatki kierownicy? Tak tak pod vaga nie podłączałem jeszcze bo uszkodził mi sie kabelek :) W śirode będe miał go sprowrotem to zobacze co tam w blokach słychać. Czy ktoś już miał taki przypadek?
Między wentylatorami konieczna jest "kierownica" czyli na stałe umieszczone łopatki skierowane we właściwą stronę. Inaczej oddziaływanie między wentylatorami będzie powodowało duże straty ciśnienia. Ten element między ruchomymi sekcjami jest stosowany zarówno w silnikach odrzutowych jak i wydajnych wentylatorach serwerowych. Jeżeli masz potrzebę uzyskania...
Witam, Mam kierownicę qsmart sw6060. Niestety nie jest ona wykrywana jako kierownica ale jako pad. Controller "Wired Wheel". Pomimo że kierownica posiada kilkanaście przycisków funkcyjnych oraz łopatki do zmiany biegów to i tak większość przycisków/łopatek pełni tą samą funkcję (jakby nakładki). Sterownik do tej kierownicy to teoretycznie "LS-USBMX123-Steering...-2A12K-Rev-B-.ex...
w 407 2,0hdi podczas przyśpieszania wyskakuje błąd P2562 potencjometr komunikatu turbosprężarki usterka elektryczna potencjometr w siłowniku turbiny wymieniony zawór sterujący turbiny też turbina wyczyszczona kierownica łopatek chodzi płynnie ktoś spotkał się z taką usterkią
Zakupiłem turbulum po tym jak stara rozpadła sie w drobny mak, używana w dobrym stanie i postanowiłem ją sobie wyczyścić ,już zrobione, zamontowane do auta (sharan 115) tylko teraz turbo już świszcze od najmniejszych obrotów, starej turbiny wogóle nie było słychać teraz nęci mnie jedna sprawa czy jest możliwe założenie odwrotnie kierownicy łopatek bo...
problem rozwiązany turbina jeszcze raz wyciągnięta wyczyszczona kierownica łopatek siłownik regulowałem tak gruszka zaciągnięta podciśnieniem =17psi regulacja pokręcona o położenia max i wszystko wyczyszczony zawór egr zacięty delikatnie był otwarty jazda próbna wszystko OK :D ciśnienie na turbo wolnych=97kpa max+231,7kpa dziękuje wszystkim za pomoc
skoro sztanga turbiny nie chodzi w pełnym zakresie lub lubi się lekko przycinać to znaczy, że łopatki kierownicy turbiny też nie chodzą w pełnym zakresie a ich rozruszanie przez ruchy sztangą nie przyniosą spodziewanego efektu (przynajmniej nie na długo) więc bez demontażu turbiny się nie obejdzie.
Witam zakupiłem kierownicę Tracer Rayder 4in1 i przyciski na kierownicy L1 i R1 działają tak samo jak łopatki. Czy wie ktoś co mogę zrobić, aby działały osobno o ile się da? Było tak od początku, nie programowałem łopatek, ani nie mogę usunąć zaprogramowanych przycisków.
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
Witam posiadam golfa 7 z USA z taką skrzynią, mam łopatki w kierownicy, czy to typ tiptronic?
Jeżeli dół ma niezły, a dopiero powyżej 2800 obrotów słabnie - sprawdziłbym gruchę łopatek kierownicy i same łopatki (czy układ nie jest przytarty). Na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma płynnie i bez zacięć powędrować w drugie skrajne położenie (tak w ciągu pół sekundy), a po założeniu wrócić z powrotem na miejsce. Druga...
To niestety zły przykład bo 021CK ma sterowanie łopatkami (silnik 110 PS), po za tym nie ma takiej w grupie map 13x16.
Uszkodzenie typowo mechaniczne,dlatego ecu nie rozpoznaje błędu(prawdopodobnie parametry pracy mieszczą się w normie)Po wejściu w tryb awaryjny zawsze zostaje błąd.Polecam test drogowy.Jeśli chcesz wykluczyć przepływomierz odepnij kostkę i przejedż,jesli dla samochodu nie robi to większej różnicy,wymień.co do czyszczenia turbiny to wystarczy sprawdzić...
Nie da nic, poza ryzykiem uszkodzenia silnika (wysokie prędkości przepływu - łopatki wentylatorków połamią się od obrotów). Pamiętam że były patenty na kierownice strugi powietrza dopływającego do gaźników. Moim zdaniem, gdyby to było szczególnie skuteczne, to któryś z największych producentów motocykli by takie rozwiązanie stosował. W ścigaczach, to...
W NFS nie, ale jak siądziesz na symulator, np. Assetto Corsa, mówimy o pełnym zestawie - kierownica, pedały, drążek/łopatki, to jak się nauczysz tam, to na żywo moment złapiesz :P Z moich obserwacji młodzi raczej w puszkach jeżdżą grzecznie, czego nie powiem o kierowcach w kwiecie wieku, gdzie mało którego przyłapałem na pilnowaniu ograniczeń prędkości,...
kompresja nominalna 13,0 kompresja minimalna 9.5 prócz tego trzeba sprawdzić czujnik doładowania powietrza, szczelność układu za turbiną, pneumatykę podciśnienia,nie wiem czy tam masz układ sterowania kierownicą łopatek w turbinie-też sprawdzić, sonda, katalizator. trudno tak orzec na prędce. Te silniki mają kłopoty z zaworami, więc zmierz ciśnienie,...
Ty nie masz jej słyszeć ale czuć to że chodzi to normalne ale nie daje mocy bo łopatki kierownicy stoją w jednym położeniu podciśnienie ich nie przesuwa.
Wszystko jest możliwe. Ja zacząłbym od sprawdzenia czy kierownica zmiennej geometrii łopatek w turbo nie ma oporów ruchu.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
zatarte kierownice zmiennej geometrii łopatek turbiny w pozycji max doładowanie i dlatego brak mocy,turbinka do demontażu,wyczyścić kierownice i śmiga dalej
Witam, mam taki sam problem, zmiany biegów w tiptronic nie działają, a normalny automat zmienia, biegi się nie podświetlają, natomiast łopatki przy kierownicy działają. Udało się naprawić??? Wiadomo jaka przyczyna? Proszę o kontakt [url=https://obrazki.elektroda.pl/876941...
Turbina nie musi zrzucać przewodów: ma ruchome łopatki kierownicy, lub zawór upustowy sterowane ciśnieniem za sprężarką ( automatyka nie pozwoli na nadmierny wzrost ciśnienia).
G25 i nic innego, ewentualnie G27 ale cena trochę straszy. Mam ją już z 3 rok i tylko raz miałem awarię (jako że zmieniam biegi układem H jeden przewód w środku się przerwał, 3min roboty i kierownica działa dalej). Za co ja uwielbiam ? 900* robi swoje, czasem na prawdę trzeba się namachać. Sprzęgło analogowe +układ H. Bardzo dobrze odwzorowane siły...
Nie spotkałem się z takim przypadkiem, ale nie jest to niemożliwe, gdyby urwała się dźwignia od przestawiania pierścienia, to na zewnątrz wszystko wyglądało by ok, siłownik poruszał by się normalnie a łopatki kierownicy stały by w pozycji max doładowania
Ale ja się pytam bo jest trochę więcej przycisków na kierownicy niż na padzie i jak jest x imput to pedały gazu się powtarzają na nogi i łopatki na kierownicy a i bendzie łatwiej ustawić
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
Witam. Proponuje zregenerować turbinę. W golfach IV był montowane turbiny ze zmienną geometrią kierownic (łopatek). to właśnie zapieczenie tego elementu jest odpowiedzialne za Twoje problemy. Niemcy wkładali dwa typy turbin GARRET 1 oraz KKK. Regeneracja Garretta to koszt od 850 zł netto, gorzej jest z KKK tej turbiny się nie regeneruje. Koszt nowej...
Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika dalej to samo? W wypadku turbiny najczęstszymi problemami są albo zapieczone łopatki kierownic( błąd przeładowania, tryb awaryjny) albo problem z wężykami podciśnienia, sterującymi tymi łopatkami. Podaj błędy silnika jeśli są.
Kierownice można zostawić, normalne ślady pracy, zobacz jakie ma luzy połączenie łopatki kierownica, więcej niż 0,15 mm niestety mogą wystąpić problemy z regulacją ciśnienia ładowania. Na gotowcach raz się przejechałem i od tamtej pory nie stosuje.
Jak dla mnie kiepsko wyczyszczone kierownice turbo, do poprawki. Sam się na to złapałem w Passacie b5, czyściłem w pospiechu, niby na stole chodziło super, w praktyce po 2 tygodniach to samo, ale weź ściągnij gruszkę i w momencie dodawania gazu próbuj ruszać dźwignią od kierownic (nie oparz się) zobaczysz że pod naporem spalin geometria będzie się blokować....
pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie : nieszczelność w dolocie lub dziurawe, popękane wężyki podciśnienia sterującego kątem nachylenia łopatek kierownicy turbiny, trzeba dokładnie posrawdzać przewody i węże idące od turbiny poprzez intercooler do kolektora ssącego oraz wężyki podciśnienia idące od N75 do guszki ze sztangą sterującą łopatkami. Dodam,...
A może koledzy pomogą w diagnozie problemu? Pacjent: Audi A4 1,9TDI (nie wiem która wersja silnika, ale pojazd jest z '98 i fabrycznie ma 110kucy). Problem: ciśnienie podniesione z 1900 na 2100mbar (wyższe wartości też próbowaliśmy) i występuje częste przeładowanie (nawet chwilowe 3200mbar) w dodatku nie wykrywane przez czujnik (zmienione ECU bo podejrzewaliśmy,...
Ja ustawiam na szczelinę między kierownicami. Mała szczelina turbina ładuje. Łopatki skierowane prostopadle na wirnik, ładuje mało. Jak masz kołek to jest to łatwe, wystarczy wiedzieć jaka jest minimalna dopuszczalna szczelina między kierownicami.
Turbina do regeneracji a nie jakieś zaworki srorki po prostu zacina się kierownica sterująca łopatkami zmiennej wydajności turbiny i stąd te skaczące wskazania ciśnienia doładowania . To nic nie da że wyjmiesz turbinę i ją rozkręcisz potem wypolerujesz a i tak za jakiś czas znowu to samo .Łopatki zmiennej geometri są przytarte i będą się blokować. Daj...
Dzień Dobry . Proszę o informację jaka skrzynia automatyczna jest spięta z silnikiem 2.0 16V 139 km K4M700 oznaczenie reanault ale motor nissana BR0/1. Nikt nie zna odpowiedzi . Skrzynia ma 4 biegi oraz łopatki przy kierownicy . Mam na Myśli Renault Clio III . Dziękuję .
gałka zmiany biegów- nie działa, brak możliwości przypisania funkcji lewa łopatka przy kierownicy nie działa również lewy pedał czyli hamulec nie reaguje poza tym skrecanie jest bardzo trudne, auto skacze na boki, brak płynności ruchu autem.
Witam, potrzebuję schematu łopatek zmiany biegów. Chciałem u siebie dołożyć jednak okazało się, że nie mam pociągniętej instalacji. Niektórzy mają niektórzy nie. Liczyłem, że skoro mam wersję Allure będzie tam kostka do wpięcia. Łopatki dotarły zabrałem się za demontaż kierownicy, osłony i niestety nie ma. Ale skoro łopatki już mam to potrzebuje schematu...
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Koledzy, u mnie pojawił się podobny problem (spadek mocy). Znajomy mechanik jeszcze bez obejrzenia samochodu powiedział, że to będzie "przepływka". Ale, co się okazało, po bliższych oględzinach zdiagnozował zapieczoną kierownicę łopatek na turbinie (mam silnik AHH). Bez rozbierania spróbował rozruszać i przyniosło efekty. Dzisiaj byłem swoim paskiem...
łopatka śmigło turbina łopatka łopatka zmywarka
kalkulator energi wymiana komputer immobilizer wymiana uszczelka kolektor dolotowy
bateria milwaukee bateria macallister
Kontrolka STOP w Renault Laguna II po programowaniu Kondensator wystrzelił w wiertarce Celma z PRL