http://obrazki.elektroda.pl/3616031500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3616031500_1...
Niczego nie wsadzaj i sprawdz czy działają kierunkowskazy Tak jak trzeba. Jak beda działać to wtedy powiem ci co dalej.
Jeżeli byłby uszkodzony przełącznik pod kierownicą to w ogóle nie było by prawej strony .Natomiast jeżeli ci mruga tylko tył to musisz sprawdzić przednią prawą żarówkę/spalona bądż brak styku/.
Płyn kontakt ,a wcześniej alkohol izopropylowy
Jeżeli masz hak to właśnie tam bym zaczął poszukiwania.
Przerywacz jest w przełącznikach pod kierownicą od dołu.
Witam.Pewnie manetka od kierunków lub wyłącznik awaryjnych.
Panowie nie działają kierunki i awaryjne w tym wynalazku, Bezpieczniki całe, zasilanie na zespolony mam, a nie mogę namierzyć przerywacza lub elementu przerywaczo podobnego. Jak realizowane są tam kierunki i awaryjne. Tu gdzie niestety się znajduje, nie mam dostępu do swoich materiałów, a sieć wypluwa nieaktywne linki.
Większością funkcji, w tym kierunkami/awaryjnymi steruje elektronika, która siedzi w tej skrzynce (tzw. passenger junction box). W pierwszej od lewej wtyczce (najmniejszej, której nie widać na zdjęciu), drugi przewód od dołu po lewej stronie (pomarańczowo-czarny?) to sygnał przychodzący z włącznika awaryjnych. Sprawdź, czy kabel ma ciągłość do gniazda...
Sprawdź jeszcze sam wyłącznik awaryjnych.
ostatnio grzebałem takie uno był przekaźnik 7-pin też się działy cuda zaśniedziałe bezpieczniki no i masy kiepskie przez to płynął większy prąd przekaźnik wariował a klient rozebrał całą deske i się poddał pozdr.
w renault jest bezpiecznik awaryjny pod maską jego trzeba wcisnąć on odpowiada za odpalanie samochodu i tym podobne.To bezpiecznik awaryjny gdy coś się dzieje z autem to wyskakuje żeby nie narobić większego bałaganu a tak wo gule to podepnij pod kompa:|
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
Witam. Problem rozwiązany. Brak masy przykręconej do karoserii. Przyczyna wyszła po ropzpruciu połowy bagażnika. Temat do zamknięcia.
Prawdopodobnie masz uszkodzony przełącznik albo awaryjnych albo kierunków bardziej stawiam na ten awaryjnych.
ale pytam sie czy to jest dobry punkt zaczepienia? prawdzic mozna tylko wymienic ten element na drugi dobry?
Oprocz naprawy mozesz kupic nowy bo koszt jest niewielki, ale z pewnoscia jest to przerywacz skoro nie dzialaja kierunki i awaryjne. Pozdrawiam.
Do awaryjnych i kierunków są dwa osobne bezpieczniki, sprawdziłeś ?
Bzdura. Przypadkiem wskaźniki paliwa i temperatury nie głupieją?
Witam! Temat znany i "lubiany". Poszukuję schematu UCBIC ponieważ już zatoczyłem koło. bezpieczniki sprawdzone, przeczyszczone, masy ok, immo już było wcześniej usunięte, centralka oczywiście nie działa. zastanawiam się czy drążyć temat dalej czy kupić używane UCBIC.\ jeżeli możecie pomóżcie.
Sprawdź bezpiecznik oznaczony jako ALIM UCBIC; kasztanowy. Jak sprawny (pewny kontakt, nie pęknięty) to masz do wymiany UCBIC
Jeśli włączysz kierunkowskazy (gdy są sprawne) to nie jest tak że ten "stuk" informujacy o włączeniu kierunków wydobywa się z kokpitu w miejscu gdzie jest włącznik awaryjnych ? Czesto jest tak (w autach niemieckich) ze cała elektronika kierunków ukryta jest we włączniku świateł awaryjnych. Jeśli mówisz że awaryjne też nie działają to przyjrzałbym się...
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. . A no gnije tam we wiązce za lewym błotnikiem kabel ze stałym plusem zasilający UCH; ale wtedy nie działają też kierunki, awaryjne, wycieraczki, zamek, bo całe UCH nie ma zasilania. Co do ciągle świecących zegarów to szukał bym awarii w wiązce silnika, w miejscu...
Witam Możesz dać zdjęcie tego przełącznika ,lub oznaczenie jego zacisków.Powinno być na nim dwa zasilania; 30-stałe 15-po kluczyku PK-prawy kierunek LK-lewy kierunek 31-masa 49-zasilanie przerywacza 49a-wyjście z przerywacza Tak ogólnie wygląda zasilanie kierunków i awaryjnych. Lecz u Ciebie może być układ bardziej rozbudowany,wstępnie sprawdź zasilania...
Przerywacz jest w porządku, ponieważ działa lewy kierunek i awaryjne. Stawiam na usterkę styków w wyłączniku zespolonym, odpowiadających za włączenie prawej gałęzi żarówek. Pozdrawiam.
prosze o więcej informacji na temat przełącznika zespolonego, borykam się z podobnym problemem w audi a6 1.9tdi 2004r. podczas jazdy "stukał" włącznik awaryjnych, w końcu wszystko padło tak że cały czas świecą się wszystkie kierunki (nawet bez kluczyka), żeby zgasły muszę wypiąć bezpiecznik awaryjnych. wtedy kierunki działają ale też świrują (mrugają...
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Przerywacz, jeśli nie jest elektroniczny, a na drucik oporowy o sprężynkę.
Przerywacz kierunkowskazów znajduje sie w przełączniku awaryjnych, odpowiada za działanie awaryjnych i kierunków.
Z wymianę nie będziesz miał problemu to "pudełeczko" jest podłączone na kostce i przykręcone śrubą do karoserii. Pasuje od każdego poloneza caro, atu (oprócz plusa), jak będziesz wkładał używane to sprawdź oprócz wycieraczek, czy włącza się ogrzewanie szyby i czy działają kierunki i awaryjne.
Kup dwie diody 6A i podłącz pod to jedno wyjście z centralki i wtedy podłącz pod lewy i prawy kierunek.
Witam, mam problem tego typu iż : gdy włączę kierunek w moim MF to nie mryga kontrolka od tego i jeszcze gdy włączę awaryjne to nie świeci się również żadna kontrolka. POMOCY
Witam, w moim aucie nie działają kierunku i awaryjne, światła dzienne przy włączaniu kierunku świecą słabiej po wyłączeniu nabierają z powrotem mocy, dziś zauważyłam że mogą być światła dzienne wyłączane i jak włączę kierunki zapalają się same , licznik był podmieniony bezpieczniki przewody sprawdzone komputer nie wykazuje żadnego błędu, manetka Ok....
Już to zrobiłem. Dodano po 2 Może ktoś wie który moduł odpowiada za kierunki i awaryjne?
Tyż prowda. To coś nowego , co nie mruga na cyferblacie , wskazówki czy wskazniki?
Alarm to Avital Champion Mark 2 Auto to Nissan Almera N15 z 1999 roku. Skąd wyciągnąłeś taki zabytek? Bo na nowość to nie wygląda. - czy można zamontować do niego moduł domykania szyb. Jest możliwość dołożenia modułu domykania szyb (zapewne Twój nissan nie ma modułu komfortu i szyby nie domykają Ci się z bębenka zamka - wtedy wystarczyłoby wykorzystać...
Wiem że to już było ale tutaj macie schemat nieco przerobiony. Dodany jest wyłącznik zapłonu (ukryty) kontrolki się świecą ale iskry brak, kierunki awaryjne (uwaga tradycyjny mechaniczny przerywacz raczej nie wytrzyma obciążenia 4 żarówek tak więc tylko z przerywaczem elektronicznym) poprawiona jest jakość samego schematu nie jest to już kserówka. http://obrazki.elektroda.pl/5758872000_1...
Dzięki za pomoc, okazało się że po lakierniku ktos nie założył kierunków na błotnikach.Dwie dodatkowe zerówki załatwiły sprawę.
(at)bolekf2 Przekaznik kierunkow( bo mam to samo). Jezdze "strzelajac" kierunkami. Czasem sie odwiesza i dzialaja normalnie. Awaryjne dzialaja normalnie. Tak, mogac ciebie scignac podczas kontroli. Lipy u siebie nie mialem jak zobaczyli ze kierunek ciagle swieci. Powodzenia.
Na którym zacisku masz masę? Nie ma w gnieździe świateł awaryjnych-jest lewy, albo prawy kierunek, albo oczywiście( po włączeniu świateł awaryjnych) oba kierunki migają razem. Podobnie ze światłami mijania- w gnieździe ma być albo lewe światło pozycyjne, albo prawe( oczywiście mają świecić oba na raz. A stop? Nic nie działa?
Awaryjne i kierunki nie działaja nawet na zgaszonym,gdy auto pracuje i właczam awaryjne lub kierunek auto gaśnie
Awaryjne po wciśnięciu przycisku nie działają. Kierunkowskaz lewy działa poprawnie. Kierunkowskaz prawy po włączeniu mignie raz sam następnie obydwa (jak awaryjne) i tak na zmianę. Kiedy on jest włączony (kierunek prawy) i tak dziwnie miga wciskam awaryjne i kierunek się wyłącza a chodzą awaryjne, puszczam przycisk awaryjnych i jest znów na zmianę....
Witam odswieżam temat mam problem z zafirą 2003 1.8 nagle padły kierunkowskazy awaryjne, przeciwmgłowe przednie oraz tylne i nie podswietla sie cała deska rozdzielcza i nie ma swiatła w kabinie. Bardzo proszę o pomoc. Bo nie wiem czy odrazu skrzynki nie wymienić.
Tak, inaczej by nie świeciły 4 kierunki przy awaryjnych światłach.
Witam i co poradziłeś sobie z tymi kierunkami kumpel ma to samo I też brak awaryjnych i kierunków gdzie szukać przyczyny pozdrawiam
Problem tkwi w przekaźniku kierunkowskazów, który jest w wyłączniku świateł awaryjnych, wypalają sie styki i nie ma kierunków, awaryjne mają oddzielny przekaźnik i działają normalnie. Najprościej wymienić wyłącznik awaryjnych, jak chcesz się bawić to rozbiórka i wymiana przekaźnika
Witam mam problem polegający na tym że nie działa mi prawy kierunek .Światła awaryjne działają wszystko inne raczej też. Wymieniałam kostkę do awaryjnych. Czy moze wie ktoś co to może być Golf4 2000 r 1.6
Nie mam takiego samochodu lecz musisz poszukać w okolicach kolumny kierowczniej, skrzynki bezpieczników lub za schowkiem dla pasażera. Czasami trzeba go wykręcić. Jeżeli wszystko siadło to albo bezpiecznik albo przekaxnik. Zajmij się lepiej djowaniem a nie pisaniem bzdur.:D
W maluszkach fabrycznie nie było przekaźnikó zasilanie poprzez wyłącznik szło z dodatkowego bezpiecznika i to jest bardzo proste oczywiście napięcie było po włączeniu stacyjki. Oczywiście można to usprawnić ale to jest najprostrze. Co do świateł awaryjnych to jest wiele rozwiązań to zależy czy chcesz na jednym przerywaczu czy na wspólnym z kierunkami.
Dzięki kolego powinno wystarczyć!! Straciły sie kierunki nie ma awaryjnych oraz kierunków Przełącznik pod kierownica działa bo przekaźnik cyka musze jeszcze sprawdzić przerywacz oraz wyłącznik awaryjnych!!
sprawdż włacznik awaryjnych - raz miałem padnięty i wtedy nie działały kierunki ani awaryjne.
Witam, mam problem, odłączałem akumulator z włączonym oświetleniem wewnętrznym i nagle zgasło. Nie mam kierunków, awaryjnych, oświetlenia wew. , nie działa zamykanie z pilota, co najgorsze nie moge odpalić auta ale rozrusznik kręci. Renault Master 2 2008 2.5dci. Ma ktoś pomysł prócz bezpiecznika bo został sprawdzony i na wszelki wymieniony ?
Stawiam na przycisk. Przerywacz jest poza przyciskiem i działa skoro kierunki działają normalnie. A przycisk ma możliwość zapalenia aw. na stałe.
Witam. Czy coś już się Pan dowiedział w sprawie przekładania tych xenonów do e90? Mam ten sam problem. Kupiłem już lampy i teraz szukam informacji jak je uruchomić. Podłączyłem je do auta. Wszystko działa kierunki,awaryjne,migacze,długie. Jest właśnie problem z xenonem. Bardzo proszę o pomoc jeśli coś Pan wie... Pozdrawiam
Też tak miałem że awaryjne w C-330 działały, a kierunki nie. Do tego przełącznika awaryjnych idą dwa plusy, jeden stały (do awaryjnych) i drugi po stacyjce do kierunków. Okazało się że NOWYM przełączniku blaszka nie stykała i nie łączyła kierunków. Rozebrałem przełącznik awaryjnych i po krótkiej analizie co do czego służy (po stykach i po kabelkach...
A pstyka coś jak załączasz kierunek lub awaryjne ? Jak nie to sprawdź bezpiecznik... Pozdr..J.
A co jeśli zupełnie znikną kierunki i awaryjne? W mojej octavii tak się stało. Nie wiem co robić? Może ktoś mi podpowie?
Może nie być masy na włączniku kierunków (pin nr2, przewód czarny), albo bezpiecznik nr7/30A jest spalony i wtedy żaden z dwóch przekaźników dodatkowych (AR2 i AR4) nie pracuje. Na tej samej masie (w komorze silnika) wisi silnik wycieraczek. Może też być zwalony przekaźnik-przerywacz (elektronika w nim). Awaryjne załączają go na jego pinie nr 3 (przewód...
Przerywacza tam nie ma,jest tam modul komfortu odpowiedzialny za kierunki awaryjne nawigacje itd.
Niestety czujnika nigdzie nie widzę ,jeszcze jedno pytanie zginęły światła awaryjne kierunkowskazy są ale jak włączę kierunek (obojętnie który)i włączę awaryjne kierunek znika jak wyłącznik awaryjnych wyłączę kierunki wracają ???
Wentylator nie działa. W sumie tylko światła postojowe...kierunki .. awaryjne. Dodano po 4 Możliwe że coś się zawiesiło w BSI skoro ponad 3 tygodnie auto znajduje się w trybie economy. ? Już kończą się pomysły
wiec tak. mam juz kierunek i awaryjne, ale kierunek z lewej z tyłu i przodu strasznie szybko miga.oraz brak lewego postojowego(moze zarówka spalona nie sprawdzałem)ale co jest z tymi kierunkami?
Witam! Mam Seata leona z 2002r i ten sam problem. Czy ktoś może potwierdzić że to napewno przełącznik kierunkowskazów.
Witam, mam podobny problem, brak świateł , kierunków, awaryjnych , centalnego, szyb itp. jedyne co to podświetlanie klawiszy mruga i w takt tego mrugania hałasuje przekaźnik 370 od wentylatorów. Szukam jakiś czas w instalacji bo delikatnie daje się wyczuć spaleniznę. dotarłem do sterownika nad nogami kierowcy i pod podłogą a tego w kierownicy jeszcze...
Przerywacz znajduje sie po lewej stronie kierowcy/w kabinie/ poza konsolą bezpieczników , jest ich tam trzy , to ten pierwszy od lewej. Bezpiecznik do kierunków nr.5 , pierwszy po lewej od góry. Sprawdz jeszcze wyłącznik awaryjnych, on przełącza zasilanie na kierunki.
witam potrzebuje schematu elektrycznego do świateł i kierunków. awaryjne działają a kierunki nie ,po włożeniu nowego bezpiecznika bezp.sie przepala
Witam. Safrane, 2000', brak kierunków, awaryjne są. Przełącznik kierunkowsazów sprawny, automat podstawiony, bezpiecznik sprawny (bezpiecznik od awaryjnych). A może w tym modelu jest osobny bezpiecznik od kierunków ?
Tak wszystko działa poprawnie kierunki awaryjne sa sprawne problem pojawia sie w momencie zamykania auta .na czym ma polegać te sprawdzenie ?? Mam szukać wad mechanicznych ?? Czy musze podpiąć pod komputer ?? Moze to być wina wilgoci ?? Jest możliwośc odłączenia od modułu tej funkcji migania kierunkowskazów bez ingerencji komputera
Masz opis bezpieczników albo jakiś schemat instalacji do tego auta? Za kierunki i wycieraczki jest odpowiedzialny ten sam bezpiecznik? Jak załączasz kierunki lewy lub prawy sprawdź czy żarówki w lampach też się świecą. Na pewno tylko przy awaryjnych pali bezpiecznik a w żadnej pozycji kierunków prawy lub lewy nie pali bezpiecznika?
Przekaźnik jest ok, skoro kierunki i awaryjne działają. Poszukaj centralki od alarmu (leć od syreny po kablu) i tam szukaj przyczyny.
Problem rozwiązany. Winowajcą była kostka która jest przy włączniku świateł awaryjnych
całkowity brak kierunków, awaryjne działają , zmieniałem rogacza ale nic nie pomogło .szukałem przerywacza jakiegoś przekaźnika i nic cos czytałem że może moduł komfortu , ostatnio zauważyłem że nie swieci żarówka tylna przeciw mgłowa .
Tak, ale czy to jest normalne, że po przekręceniu kluczyka jest napięcie między 49 i 31 (bez włączenia kierunku/awaryjnych)?
A słychać pstykanie w chwili załączenia kierunków czy awaryjnych? Dobrze poszukaj jednak bezpiecznika... Pozdr.J.
witam u mnie jest to samo brak awaryjnych i kierunków wszystkie bezpieczniki są dobre aha i przy centralnym na pilota kierunki migają ...
Poleciałem sprawdzić kostkę, włożyłem z powrotem, niestety bez zmian. Kierunek szybko miga z przodu, również kierunek szybko miga, a z tyłu po prawej stronie brak kierunku. Dziwne, bo jak sprawdzałem na awaryjnych, to kierunki się zachowują normalnie, nawet ten przedni, tam gdzie szybko migało, a tylniego przy awaryjnych również brak. A działa tak,...
Witam. Posiadam golfa II 1,9D i problem z kierunkami. Awaryjne działają a kierunek lewy i prawy nie. Pali się tylko dioda po włączeniu kierunku a po wyłączeniu dioda się ledwo tli. Sprawdziłem wyłącznik awaryjnych, bezpieczniki, przekaźnik i wszystko wygląda na dobre - sprawne. Czy ten samochód ma 2 przekaźniki do kierunków, jeśli tak to jakie mają...
Może tam kierunki "idą" przez włącznik awaryjnych i czasami jest tak że awaryjne działają poprawnie a kierunki osobno już nie. Ciężko powiedzieć bez schematu.
Żarówka jest w porządku, stara pękając zrobiła zwarcie. Więc wymieniłem bezpiecznik i cisza. Ani kierunku ani awaryjnych.
Witam . Do działania kierunków i awaryjnych są osobne bezpieczniki . W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki. Druga przyczyną może być wyłącznik świateł awaryjnych, co nie wyklucza usterki manetki.
witam golf1 1.5 diesel nie działają kierunki ,awaryjne i wycieraczki , kontrolka jak wrzuce migacz świeci cały czas z awaryjnymi to samo ,pomocy dzieki:cry:
Witam. Mam problem ponieważ w samochodzie marki Volkswagen New Beetle 1998r 2.0 benzyna przestały działać światła mijania, drogowe ( migawka działa ), klakson oraz kierunki ( awaryjne działają ), wycieraczki, brak też świateł mgielnych przód i tył. Bezpieczniki wszystkie sprawne. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? Jest w samochodzie jakieś głowy bezpiecznik....
Uwaga! Ogłaszam co było ... okazało sie ze to wina przekaznika ... u mnie w Astrze był 1 przekaznik wspolny na lewy i prawy kierunek... awaryjne dzialaly bo akurat korzystaja z lewej czesci przekaznika jesli tak sie moge wyrazic ... wymienilem przekaznik na 2 normalne - odzielne i wszystko gra ... miedzy czasie wymienilem niestety tez przelacznik ale...
Jakbyś napisał co rozbierałeś do lutowania. W którym miejscu był ten przełamany przewód od klaksonu? Awaryjne zasila stały plus. Kierunki plus po stacyjce.
awaryjne nie swieca nic nie dziala co jest powiazane z bsi tzn. kierunki, awaryjne, wycieraczki, szyby , itp? jakies pomysly?
Witam Problem z Berlingo, przestały sie świecić kontrolki na liczniku nie odpala i brak kierunków, awaryjne sa. po podaniu plusa z akumulatora na czujnik stop na pompie samochod odpala.. gdzie szukac przyczyny
Mam problem z kierunkami i nawiewem tzn nie działają ale awaryjne działają bezpieczniki są sprawdzone i działają. proszę o pomoc
Witam, mam problem z John Deere 6400 ponieważ nie działają mi żadne światła, działają tylko kierunki i awaryjne. Co może być przyczyną?
Pobor na postoju 0,55 A nie spada nawet po 15 min kluczyk da sie wyjac w kazdym polozeniu opcja acc czyli zasilanie mozliwa tylko po wcisnieciu dodatkowego przycisku przy stacyjce na dodatek dzis przestaly dzialac zegary reszta dziala nie ma kierunków, awaryjnych, podswietlania zegarów masakra moze moduł komfortu siada? Mial ktos tski problem? Dodano...
Wiem że jest dużo takich przypadków i sporo odpowiedzi na ten temat ale w moim przypadku problem wygląda następująco Gdy rano odpalam samochód i jadę do pracy wszystko działa bez zarzutu i kierunki i awaryjne. Natomiast gdy zrobi się cieplej na dworzu kierunków brak (awaryjne są ok.) Podmieniłem przerywacz na nowy gdy na starym kierunki w gorący dzień...
Najczęściej psuje się połączenie które ma się "ślizgać" przy wciskaniu awaryjnych- te 8 lub 10 blaszek. Jakby kleił się styk to kierunki/awaryjne mrugnęły by kilka razy i świeciły się światłem ciągłym ale to przypadłość A6 C5.
Odgrzeję temat,gdyż ma taki sam problem :cry: z tym że po włączeniu kierunków zapalają się światła pozycyjne a kierunki zamarłe (awaryjne ok) ..gdzie szukać przyczyny
Albo częsta przypadłość zwarcie na stykach w tylnych lampach oraz wiązka przy przednich lampach kierunkowskazów.
Awaryjne F23 ,kierunki F9.
Do wiązki w progu idącej do tyłu samochodu. Przewody: błękitny i błękitno - czarny. Znajdziesz też przy wyłączniku awaryjnych.
Witam prosze o pomoc w tym temacie. Nie działają mi zegary i zadne kontrolki oraz kierunkowskazy i awaryjne Na poczatku nie działały liczniki, potem gdy zaczęły działać to w momencje jak włączyłem kierunek lub awaryjne to przestał działać licznik.
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
Jak padnie przerywacz to nie ma awaryjnych, a jak manetka albo przekaźnik zasilający kierunki to awaryjne są. Często jak manetka lekko się wytrze to samar w manetce pomieszany z opiłkami styków, zaczyna lekko przewodzić i przełącznik awaryjnych zaczyna popiskiwać kiedy kierunki wyłączone, mycie manetki smarowanie wazeliną rozwiązuje problem na dość...
sprawdz przelacznik od awaryjnych bo on przelacza kierunki na awaryjne i lubi nie stykac
Wczoraj już ciemno i zimno (dziś tylko zimno :-) ) - no i mamy zagadkę - dziś wszystko działa. Włączyłem kierunki i awaryjne po zdjęciu osłony bezpieczników i ruszyło - nie wiem czy ruszyłoby bez ściągania tej osłony? Mogłem sprawdzić przed ściąganiem - może to by coś podpowiedziało? Jak już siedziałem w tym zimnym samochodzie to postanowiłem sprawdzić...
awaryjny kierunek renault kierunek awaryjny kierunek awaryjny passat
wiercenie betonie ne555 odstraszacz amplituner pioneer gramofon
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI - Elektronika Drzwi Problemy z odpaleniem na zimnym silniku: przyczyny i rozwiązania